Dependency Tree

wsj1792.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Společnost British Airways PLC uvedla, že po neúspěchu nabídky na odkup v hodnotě 6,79 miliardy dolarů, neboli 300 dolarů na akcii, bude v případě jakékoliv přepracované nabídky koupě mateřské společnosti společnosti United Airlines, společnosti UAL Corp., požadovat lepší podmínky a výrazně nižší cenu.
s-2 Derek Stevens, finanční ředitel společnosti British Air, uvedl do zprávy Dow Jones Professional Investor Report, že cena 230 dolarů na akcii "rozhodně není příliš nízká" a naznačil, že by jeho společnost ráda snížila objem své investice v hotovosti o výši 750 milionů dolarů.
s-3 Dodal, že letecká společnost nehodlá přikročit k žádné nové nabídce za každou cenu, a že na pokusu bankéřů oživit onu neúspěšnou transakci se nepodílela.
s-4 "Vůbec nejsme odhodlaní obchod uskutečňovat.
s-5 Do ničeho se neženeme.
s-6 Nechceme se podruhé setkat s odmítnutím," řekl a dodal, že vystoupení s přepracovanou nabídkou by mohlo trvat i několik týdnů.
s-7 Stevensovy poznámky, které potvrzují zprávu z listu The Wall Street Journal, že společnost British Air chce při jakékoli nové nabídce koupě této druhé největší letecké společnosti v zemi začít od nuly, pomohly čtyři po sobě jdoucí dny srazit cenu akcií společnosti UAL.
s-8 Při smíšeném obchodování na Newyorské burze cenných papírů klesla společnost UAL o 6,25 dolaru na akcii na 191,75 dolaru při objemu 2,3 miliardy akcií, když mezi obchodníky s akciemi k převzetí vzrostly obavy, jak dlouho bude trvat oživení nákupu.
s-9 Podle původního odkupu, který správní rada společnosti UAL schválila 14. září, plánovali piloti společnosti UAL nabídnout 200 milionů dolarů v hotovosti a za 75% podíl tak vydělat 200 milionů dolarů na každoročních cenových úlevách.
s-10 Vedení společnosti UAL mělo zaplatit 15 milionů dolarů za 10% podíl a společnost British Air měla dostat 15% podíl.
s-11 Odkup ztroskotal poté, co se společnostem Citicorp a Chase Manhattan Corp. nečekaně nepodařilo získat bankovní financování.
s-12 Od doby akcie společnosti UAL klesly o 33 %, což může být považováno za vůbec největší neúspěch akcií k převzetí.
s-13 Zdá se, že obsah Stevensových poznámek naznačil, že společnost British Air při přikročení k jakékoliv nové nabídce zaujme aktivnější, rozhodnější roli.
s-14 Uvedl, že podle jeho názoru bylo vedení společnosti UAL o financování jejich původní transakce nesprávně informováno.
s-15 Stevens řekl, že společnost British Air zatím od zaměstnanecko-manažerské skupiny, kterou vede předseda správní rady společnosti UAL Stephen Wolf, neobdržela žádný nový návrh na odkup a nemá ani žádný náznak toho, že by k němu mohlo dojít.
s-16 "Co se nás týče, čekáme, se situace uklidní," řekl.
s-17 Ačkoliv společnost British Air vyčkává, s jakým návrhem tato odkupující skupina přijde, Stevens uvedl, že nová transakce s menším koeficientem zadlužení bude pro banky pravděpodobně přitažlivější.
s-18 Řekl, že původní návrh je mrtvý, a že na základě změn tržní ceny společnosti UAL, výše dluhu, kterou jsou banky ochotny financovat a ceny, kterou by společnost British Air byla ochotna zaplatit, lze novou verzi po všech stránkách pozměnit.
s-19 Stevens řekl, že očekává, že nová cena bude značně nižší, avšak odmítl uvést konkrétní částku.
s-20 Na dotaz, zda je částka 230 dolarů na akcii, která včera kolovala na trhu, moc nízká, odpověděl: "Příliš nízká v žádném případě není."
s-21 Dodal, že původní nabídka byla "přehnaná", a že vklad společnosti British Air "pro představoval poměrně velké sousto".
s-22 Společnost British Air původně lákala možnost získat 15% podíl ve společnosti, ale nebyla nijak nadšená, že by měla zaplatit 750 milionů dolarů.
s-23 "Pokud bychom v rámci (nového) obchodu mohli vynaložit méně peněz a přesto bychom získali 15 %, byl by to bod v náš prospěch," uvedl.
s-24 V jakémkoliv novém návrhu bude společnost British Air očekávat větší míru návratnosti než byla původně navrhovaná ve výši 20 % a více.
s-25 V případě, že bude odkupující skupina obnovení své nabídky oddalovat, mohla by správní rada společnosti UAL i nadále zůstat pod tlakem, aby hledala jinou transakci, ačkoliv k tomu není nijak právně zavázána.
s-26 Panuje přesvědčení, že zhruba jednu třetinu akcií vlastní obchodníci s akciemi k převzetí, kteří by v případě, že jim dojde trpělivost, mohli hlasovat pro odvolání správní rady.
s-27 Kvůli neúspěchu nabídky a vnitřní opozici dvou dalších skupin zaměstnanců je úkol odkupující skupiny udržet křehkou koalici pohromadě ještě více komplikován zjevnými neshodami v řadách samotného odborového svazu pilotů.
s-28 Pilot, který zastupuje skupinu 220 pilotů najatých během stávky odborového svazu United v roce 1985, podal v pátek žalobu u federálního soudu v Chicagu, aby se převzetí společnosti zablokovalo.
s-29 Nesouhlasící piloti se proti plánu staví proto, že by zapříčinil ztrátu jejich hodnostního zařazení.
s-30 Vedení společnosti UAL souhlasilo se snížením hodnostního zařazení těchto pilotů výměnou za podporu ze strany odborového svazu pilotů United při návrhu na odkup.
s-31 220 pilotů, kterých se žaloba týká, nejsou členy odborového svazu.
s-32 Letecká společnost jim po stávce v roce 1985 umožnila přeskočit v hodnostním zařazení některé členy odborů, což byl krok, který odbory napadly v předchozí soudní při.
s-33 Do tohoto článku přispěla Judith Valenteová.

Text viewDownload CoNNL-U