Dependency Tree

wsj1790.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Roste potřeba párového poradenství pro zmírnění stresu
s-2 STÁLE VÍCE VEDOUCÍCH PRACOVNÍKů a jejich manželských protějšků vyhledává poradenství, protože se zvyšuje tlak na pracovišti i doma.
s-3 Někteří zaměstnavatelé začínají své zaměstnance doporučovat na odborná vyšetření, zvláště v případech, kdy pracovní problémy ohrožují práci nejvyšších manažerů.
s-4 Řada párů "je jako loď plující v noci", komunikační propast, která vyvolává problémy doma i v práci, říká psycholog Harry Levinson.
s-5 Jeho Levinsonův Institut v Belmontu ve státě Massachusetts zaznamenal v posledních letech v rámci týdenního poradenského programu dvojnásobný nárůst vedoucích pracovníků a jejich manželských protějšků.
s-6 Říká, že účet hradí zaměstnavatelé, jelikož si uvědomují, že to, co je dobré pro pár, je dobré i pro jejich společnost.
s-7 Jeden vedoucí pracovník ve zpracovatelském průmyslu z východního pobřeží, který stál před pracovním přeložením, s nímž jeho manželka nesouhlasila, zjistil, že jim poradenství oběma pomohlo se se změnou vyrovnat.
s-8 A viceprezident jedné velké společnosti ze středozápadu si uvědomil, že jeho neomalená povaha ohrožovala jeho kariéru, když se jeho manželka svěřila, že podobné chování projevující se doma poškozuje jejich manželství.
s-9 Více pomoci je poskytováno i párům, ve kterých pracují oba, přičemž na společná sezení stále častěji přivádějí muži své pracující manželky.
s-10 "Hladina stresu je u ženy často tak vysoká, že je to manžel, který přichází se slovy `Bojím se o ni,'" říká psycholožka Marjorie Hansen Shaevitzová.
s-11 Její Institut pro rodinné a pracovní vztahy ve městě La Jolla v Kalifornii zaznamenal za poslední dva roky dvojnásobný nárůst párů hledajících pomoc.
s-12 "Bez ohledu na to, jak jste oba schopní a chytří, váš vztah téměř určitě začne trpět, pokud nemáte čas si popovídat, pobavit se a pomilovat se," říká psycholožka Shaevitzová.
s-13 Přesvědčuje klienty, aby zahájili "detoxifikační" fázi, ve které zredukují společenské a jiné neproduktivní činnosti a vyhradí si čas pro sebe.
s-14 "Zaznamenat si tyto plány do kalendáře," říká, "je stejně důležité jako nezapomenout na pracovní schůzku."
s-15 Moc sugesce je silnější v Japonsku
s-16 ZDE JE DALŠÍ vysvětlení toho, proč je Japonsko tvrdým průmyslovým konkurentem: Návrhy na úsporu peněz, zvýšení výkonnosti a podporu morálky podávají dva ze tří japonských zaměstnanců, zatímco stejně činní pouze 8 % Američanů.
s-17 A mnohem více návrhů podávají Japonci - 2 472 na 100 kvalifikovaných zaměstnanců v protikladu ke 13 na 100 zaměstnanců ve Spojených státech.
s-18 Údaje za rok 1987 získané od Národní asociace metod návrhů a Japonského sdružení pro lidské vztahy rovněž ukazují, že japonští zaměstnavatelé zavádějí čtyři z pěti návrhů, zatímco jejich američtí kolegové přijímají pouze jeden ze čtyř.
s-19 V Japonsku se drobné návrhy podporují.
s-20 Od každého nového zaměstnance se očekává, že v průběhu několika prvních měsíců v novém zaměstnání přijde se čtyřmi denně.
s-21 Americké společnosti spíše upřednostňují návrhy, "které směřují k velkým cílům za krátký čas", říká Gary Floss, viceprezident pro firemní kvalitu ve společnosti Control Data Corp.
s-22 To pomáhá vysvětlit, proč američtí zaměstnavatelé udělí odměnu v průměrné výši 604,72 dolaru za návrh, zatímco Japonci zaplatí 3,23 dolaru.
s-23 I přesto dosahují čisté úspory z návrhů na 100 zaměstnanců v Japonsku 274 475 dolarů v protikladu k 24 891 dolarů ve Spojených státech.
s-24 Manažerské týmy, které rozvíjejí americké společnosti, bojují s tím, jak vyřešit metody individuálních návrhů.
s-25 Například společnost Control Data nepřičítá programu návrhů zaměstnanců velkou váhu, protože upřednostňuje orientaci na týmový management.
s-26 Důsledek fúze: Pozor na nepoctivost zaměstnanců
s-27 FIREMNÍ ředitelé bezpečnosti se stále více obávají, že posedlost fúzemi povede k nárůstu nepoctivosti zaměstnanců.
s-28 Průzkum Bezpečnostního časopisu řadí následek fúzí a odkupů mezi 10 největších výzev v odvětví.
s-29 "Pokud se stane, že z toho vedení spustí oči, dojde ke snižování zásob," říká Lewis Shealy, viceprezident pro prevenci ztrát u společnosti Marshall Field's, řetězce obchodních domů.
s-30 Samostatná studie rozsahu nesprávného chování zaměstnanců uvedla spojitost mezi celkovou spokojeností s prací a ztrátami na majetku.
s-31 Spoluautor Richard Hollinger uvádí, co se stalo v jedné rodinné společnosti, kterou pohltil zahraniční gigant.
s-32 Výrazně vzrostly krádeže, protože řada rozzlobených zaměstnanců "měla pocit, že je původní majitelé zavrhli", uvádí Hollinger, sociolog z Univerzity státu Florida.
s-33 Nejvyšší vedení by se však mělo mít na pozoru i před dalšími známkami vypovídajícími o přestupcích zaměstnanců, jako je například falšování účtů nákladů a zneužívání telefonu.
s-34 Poradce pro bezpečnost Dennis Dalton z města Ventur v Kalifornii se domnívá, že fúze jsou často impulsem pro prodlužování pauz na oběd a zvyšování absentérství, což je chování, které může být ještě škodlivější než krádeže.
s-35 Pro snížení nepoctivosti může vedení podniknout několik kroků.
s-36 Podle odborníků je nejdůležitější poukázat na to, že etický charakter společnosti je naprostou prioritou.
s-37 Dalton rovněž doporučuje, aby výkonný ředitel zřídil centrum pro kontrolu nepodložených zpráv a pohotově utužoval morálku.
s-38 Poradce John Keller z města Southlake v Texasu naléhá na nejvyšší vedení, aby zvolilo "radikální přístup" s velmi přísnými kontrolami a monitorováním.
s-39 A odborník na bezpečnost Robert L. Duston upřednostňuje potrestání všech zaměstnanců, kteří podvádějí.
s-40 Firmy jsou při rozdělování zisků obezřetné
s-41 JSOU ZISKY společnosti rozdělovány spravedlivě?
s-42 Průzkum, který provedla společnost Sirota, Alper & Pfau, poradenská firma z New Yorku, zdůrazňuje problém, který v tomto ohledu nejvyšší vedení s uspokojením zaměstnanců i investorů.
s-43 Téměř sedm z 10 investorů si myslí, že společnosti reinvestují "příliš málo" svých zisků do podniku.
s-44 A polovina dotázaných zaměstnanců se domnívá, že jim společnosti dávají příliš málo.
s-45 Avšak obě strany mají společného nepřítele: Přibližně 66 % zaměstnanců a 73 % investorů si myslí, že vedoucí manažeři dostávají z koláče zisku příliš velký díl.

Text viewDownload CoNNL-U