Dependency Tree

wsj1415.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Zákon, který by umožnil Komisi pro regulaci prodeje cenných papírů (SEC) sledovat finanční podmínky holdingových společností makléřských firem, čelí silné opozici ze strany některých firem z Wall Street, jež tvrdí, že takové legislativní opatření je zbytečné.
s-2 Legislativa a další záležitosti vztahující se k burze budou tento týden předmětem slyšení u sněmovního Podvýboru pro telekomunikaci a finance a senátního Podvýboru pro cenné papíry.
s-3 Richard Breeden, nový předseda SEC, nezaujal k návrhu zákona, který by od investorů také vyžadoval, aby zveřejnili velké obchody a poskytli SEC dodatečnou pravomoc pro případ mimořádných událostí na trhu, žádné formální stanovisko.
s-4 Nedávno však sdělil senátnímu Bankovnímu výboru, že podle jeho názoru by úřad měl mít jasně formulovanou pravomoc sledovat stupeň zadluženosti makléřských holdingových společností a filiálek, které jsou často využívány pro poskytování překlenovacích úvěrů.
s-5 Cílem překlenovacích úvěrů je zajištění dočasného financování akvizic.
s-6 Vzhledem k tomu, že tyto půjčky bývají často refinancovány prostřednictvím prodeje vysoce rizikových, vysoce výnosných rizikových obligací, nedávné potíže na trhu s rizikovými obligacemi znovu rozdmýchaly mezi regulačními úředníky obavy ohledně rizik spojených s firmami na Wall Street, které poskytují překlenovací úvěry.
s-7 Jenže někteří vedoucí pracovníci z Wall Street tvrdí, že takové obavy jsou neopodstatněné.
s-8 V dopisu ze 6. července, adresovaném senátnímu Podvýboru pro cenné papíry, společnost First Boston Corp. tvrdí, že při pádu trhu v roce 1987 nezkrachovala žádná makléřská firma provozující malé objemy obchodování, což potvrzuje, že současná pravidla jsou přiměřená.
s-9 Společnost First Boston, jejíž holdingová společnost, společnost CS First Boston Group, je jedním z významných poskytovatelů překlenovacích úvěrů na Wall Street, uvedla, že rovněž obavy z toho, že jakmile SEC získá pravomoc sledovat holdingové společnosti, pokusí se usměrňovat jejich aktivity.
s-10 "Tento návrh, ačkoli je míněný dobře, může být podle mého názoru nebezpečně zavádějící, jelikož pravděpodobným důsledkem bude oslabení spíše než posílení kontroly, kterou měla SEC po 50 let nad finanční adekvátností a realizovatelností makléřů," řekl v jednom rozhovoru Michael Raoul-Duval, vrchní ředitel společnosti First Boston.
s-11 Zmíněný zákon by "přesměroval vzácné zdroje komise od makléřů do oblastí, které prostě nijak nemohou tyto makléře ovlivnit," řekl Raoul-Duval.
s-12 Zdroje v průmyslu a Kongresu uvádějí, že by bylo možné udělat kompromis, který by uklidnil průmysl a zároveň řešil obavy SEC.
s-13 Poradce senátního Podvýboru pro cenné papíry říká, že někteří zákonodárci podporují návrh zveřejňování rizik, avšak dodává: "S formulací zákona se nikdo neztotožňuje."
s-14 Edward O'Brien, prezident Asociace odvětví cenných papírů (SIA), řekl, že obchodní skupina z odvětví cenných papírů se staví proti znění zákona, avšak "doufá, že se za účelem dosažení cílů SEC dospěje ke kompromisu".
s-15 O'Brien tento týden podrobně pohovoří o pozici SIA ve výpovědi před sněmovním Podvýborem pro telekomunikaci a finance, uvedl mluvčí.

Text viewDownload CoNNL-U