Dependency Tree

wsj1315.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 "Pila na kov" a "drtič kostí" jsou přezdívky obvykle spojované s obránci v americké kopané a se zápasníky těžké váhy.
s-2 Kdo by si pomyslel, že další skupinou tvrdých chlapíků s touto reputací budou školní inspektoři?
s-3 Novým šéfem škol v Chicagu se stal nekompromisní Ted Kimbrough.
s-4 Ve svém předchozím zaměstnání v kalifornském Comptonu zdolal rozvášněnou stávku učitelů a téměř se popral se členem školní rady.
s-5 Na své první tiskové konferenci v Chicagu zase spílal reportérům.
s-6 V New York City dopadl nový školský kancléř Joseph Fernandez jako šestnáctipalcová střela přímo doprostřed systému, který dosud odolával skutečné reformě.
s-7 Oba muži se hodí k současné náladě - náladě veřejnosti otrávené zdůvodňováním oficiálních činitelů, proč jejich školy nefungují.
s-8 Dřívější ředitel školy v Pattersonu ve státě New Jersey Joe Clark představoval bezpochyby první zkušenost veřejnosti s tímto novým protivníkem nesmyslného úředního šimla.
s-9 Jako postava ve filmu "Lean on Me (Opři se o )" řídil Clark svou školu pomocí megafonu a baseballové pálky.
s-10 Se svou snahou o disciplínu mohl být hozen přes palubu, ale není zajímavé, že některé z největších a nejproblémovějších školních okrsků v zemi si vybírají nové šéfy ze stejně tvrdého odchovu?
s-11 Elena Scambiová, žena, která dostala za úkol řídit školní systém v Jersey City, který byl převzat státem, říká, že její nejvyšší prioritou bude "prosekat se houštím byrokracie".
s-12 Fernandez převezme řízení v New Yorku v lednu, ale teď čeří poklidnou hladinu.
s-13 Zaútočil na koncepci "definitivy v budově", jednoho z nejhanebnějších ustanovení v amerických veřejných školách.
s-14 Znamená to, že je téměř nemožné vyhodit nebo dokonce jen přeložit neschopné ředitele.
s-15 Jakmile jsou jednou v budově, neodejdou.
s-16 Jeden ředitel z jižního Bronxu si i přes vážné problémy s pitím a velmi řídkou docházkou do práce udržel svou práci 16 let.
s-17 Nakonec dostal výpověď, když byl zatčen pro údajný nákup drog.
s-18 Odborový svaz ředitelů přirozeně miluje definitivu v budově, a ta tak odolala všem předchozím výzvám.
s-19 Navrhujeme, aby Fernandez našel neschopného ředitele, vyhodil jej z jeho místa a ponechal zastánce obhajující status quo vysvětlit rodičům, čeho se to vlastně zastávají.
s-20 Ve svém původním zaměstnání vedoucího okresu Dade donutil Fernandez odejít 92 učitelů a přeložil 48 ředitelů.
s-21 Fluktuaci snížil o 5,5 %.
s-22 Avšak noví, rozumní inspektoři budou muset být i uvážliví; neschopní ředitelé a úředníci by měli odejít, ale ti dobří by měli být ponecháni na pokoji.
s-23 Situace pro Kimbrougha bude obzvláště delikátní.
s-24 Ten přebírá školní systém uprostřed radikální reformy.
s-25 Obyvatelé Chicaga právě zvolili 540 školních rad plných nováčků, po jedné pro každou školu.
s-26 V New York City to samozřejmě skončilo katastrofálně.
s-27 Získat společenství rodičů, kteří se začnou znovu zajímat o svou školu, je sice nezbytné, ale v Chicagu budou nové školní rady dělat chyby a Kimbrough je bude muset umět rozpoznat.
s-28 Nástup inspektorů, jako je Joseph Fernandez a Ted Kimbrough, jasně ukazuje proces rozpadu mnoha školních systémů.
s-29 Hlavní poslání škol, výuka dětí, je potlačeno protichůdnými zájmy byrokratů, politiků a odborů.
s-30 Samotné vyučování fungovalo na okraji tohoto otřesného systému, disciplína se zhroutila a děti se přestaly učit.
s-31 Chips byl příjemný chlapík a možná se jednoho dne vrátí.
s-32 Do doby je jasné, že někteří z těch, kteří drželi školy ve velkých městech na nízké úrovni, budou mít co dělat s Terminátorem.

Text viewDownload CoNNL-U