Dependency Tree

wsj1123.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Inzerenti spolehlivých akcií podávají hodně stížností na časopisy, v nichž inzerují, pohybují se od stížností na neadekvátní spotřebitelské průzkumy po stížnosti na "změť" reklam a zdánlivě nekontrolované rozšíření specializovaných magazínů.
s-2 Kritika ze strany takových velkých inzerentů, jako je společnost Estee Lauder Inc., Colgate-Palmolive Co. a Seagram Co., utlumila nadšení na zdejší Konferenci amerických časopisů.
s-3 Konference byla zahájena v pondělí zářnými zprávami o růstu spotřebitelských časopisů v oběhu a o příjmech z reklamy za předešlý rok.
s-4 "Časopisy nám neposkytují detailní informace o počtu vydaných výtisků," řekl v panelové diskuzi Edgar Bronfman jr., prezident a provozní ředitel společnosti Seagram.
s-5 "Co si čtenáři o časopisu myslí?
s-6 Nakolik podrobně jej čtou?
s-7 Výzkum nám neříká, zda lidé skutečně čtou časopisy, které si předplácejí."
s-8 Reuben Mark, výkonný ředitel společnosti Colgate-Palmolive, řekl, že inzerentům chybějí podrobné demografické a zeměpisné přehledy čtenářů časopisů.
s-9 "Potřebujeme výzkum, který nás přesvědčí o tom, že časopisy mají pro čtenáře skutečnou hodnotu, že je čtou se zaujetím."
s-10 Kritici rovněž ostře odsoudili časopisecký průmysl za něco, nač bývají vedoucí pracovníci velmi hrdí: za růst počtu časopiseckých titulů v průběhu 80. let.
s-11 Leonard Lauder, prezident a výkonný ředitel společnosti Estee Lauder, uvedl, že spotřebitelské časopisy trpí tím, co nazval "zaplňováním mezer na trhu", tj. zvyšujícím se počtem časopisů, které se zaměřují na specifické zájmy čtenářů.
s-12 "Zaplňování mezer na trhu rozmělňuje naše dolary investované do reklamy," řekl Lauder.
s-13 "Jsme přehlceni časopisy.
s-14 Neustále čelíme rozhodování, které vztahy (s časopisy) můžeme dál udržovat."
s-15 Dodal: "Existuje snad i časopis pro levoruké hráče golfu... ale časopis se všeobecnými zájmy je něco, co chybí nám všem, a měl by se vrátit."
s-16 Lauder rovněž napadl to, co považuje za rozsáhlou napodobeninu Elle, módního časopisu vydávaného společností Diamandis Communications Inc., a kritizoval praxi hromadění reklam na předních stránkách časopisů.
s-17 "Čtenáři si nechtějí prohlížet všechny tyto reklamní stránky na začátku časopisu," řekl.
s-18 Editoři časopisů nepřijali kritiky bez protestů.
s-19 "Za informace z výzkumů utrácíme jmění," uvedl Steve Burzon, vydavatel časopisu Metropolitan Home společnosti Meredith Corp.
s-20 A Tina Brownová, editorka časopisu Vanity Fair společnosti Conde Nast Publications Inc., uvedla, že inzerenti jsou často žádáni o to, aby si vzali místo na reklamu na konci časopisu a zmírnili tak změť reklam.
s-21 "Jenže inzerenti o tom nechtějí ani slyšet," řekla.
s-22 Bernard Leser, prezident společnosti Conde Nast, dodal: "Náš výzkum ukazuje, že prodáme víc objemnějších časopisů, protože čtenáři se domnívají, že toho za své peníze dostanou víc."

Text viewDownload CoNNL-U