Dependency Tree
wsj1116.cz
Date | 19 |
---|
Source type | nws |
---|
Year | 19 |
---|
Text type | inf |
---|
Select a sentence
s-1
|
Váš
úvodník
z
2.
října
"Čtoní,
psení
&
eritmatika"
o
nedávném
"summitu
o
vzdělávání"
byl
podobný
jako
většina
článků
na
téma
vzdělávání:
neměl
příliš
co
říct.
|
s-2
|
Přesto
je
zvláštní,
že
jste
na
té
samé
straně
vytiskli
komentář,
který
se
dotýká
jednoho
z
nejvážnějších
nedostatků
amerického
vzdělávacího
systému.
|
s-3
|
Tento
komentář
se
bohužel
skrýval
v
jiném
článku,
takže
v
souvislosti
se
vzděláváním
nemohl
vyniknout.
|
s-4
|
Atsushi
Kageyama
řekl
v
časopisu
Manager's
Journal,
když
se
vyjadřoval
k
řadě
rozdílů
mezi
americkou
a
japonskou
kulturou:
"Japonské
děti
jsou
vychovávány
způsobem,
který
by
spoustě
Američanů
připadal
přísný.
|
s-5
|
Po
úžasně
bezstarostném
raném
dětství
jsou
okamžitě
po
vstupu
do
školy
vystaveny
tvrdé
disciplíně."
|
s-6
|
Příliš
mnoho
lidí
zabývajících
se
vzděláváním
buď
nedokáže
pochopit,
nebo
vědomě
ignoruje
fakt,
že
americké
děti
patří
celkově
mezi
nejneukázněnější
na
světě,
takže
jakékoli
pokusy
o
zlepšení
způsobu
vzdělávání
jsou
potenciálně
neúspěšné.
|
s-7
|
Dokud
rodiče
a
pedagogové
nezačnou
v
dětech
společně
pěstovat
více
kázně,
pak
problém
nevyřeší
žádné
dobře
míněné
obavy,
diskuze
ani
opatření.
|
s-8
|
Allen
B.
Richards
Peterborough,
New
Hampshire.
|
Text view
•
Download CoNNL-U