Dependency Tree

wsj1116.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Váš úvodník z 2. října "Čtoní, psení & eritmatika" o nedávném "summitu o vzdělávání" byl podobný jako většina článků na téma vzdělávání: neměl příliš co říct.
s-2 Přesto je zvláštní, že jste na samé straně vytiskli komentář, který se dotýká jednoho z nejvážnějších nedostatků amerického vzdělávacího systému.
s-3 Tento komentář se bohužel skrýval v jiném článku, takže v souvislosti se vzděláváním nemohl vyniknout.
s-4 Atsushi Kageyama řekl v časopisu Manager's Journal, když se vyjadřoval k řadě rozdílů mezi americkou a japonskou kulturou: "Japonské děti jsou vychovávány způsobem, který by spoustě Američanů připadal přísný.
s-5 Po úžasně bezstarostném raném dětství jsou okamžitě po vstupu do školy vystaveny tvrdé disciplíně."
s-6 Příliš mnoho lidí zabývajících se vzděláváním buď nedokáže pochopit, nebo vědomě ignoruje fakt, že americké děti patří celkově mezi nejneukázněnější na světě, takže jakékoli pokusy o zlepšení způsobu vzdělávání jsou potenciálně neúspěšné.
s-7 Dokud rodiče a pedagogové nezačnou v dětech společně pěstovat více kázně, pak problém nevyřeší žádné dobře míněné obavy, diskuze ani opatření.
s-8 Allen B. Richards Peterborough, New Hampshire.

Text viewDownload CoNNL-U