Dependency Tree

wsj1057.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

Showing 102 - 201 of 147 • previous

s-102 Z dohody o vysílání baseballových zápasů ve výši 1,06 miliard dolarů CBS v průběhu čtyř let patrně bude tratit 260 milionů dolarů, tvrdí Robert Wussler, bývalý zaměstnanec CBS, který nyní pracuje pro Comsat Inc.
s-103 Přesto se domnívá, že plán je "velmi chytrý", protože bude mít velkou propagační hodnotu.
s-104 Neal Pilson označuje tento odhad ztrát za "hrubě nepřesný" a připouští pouze to, že CBS v prvním roce bude tratit na baseballu.
s-105 "Je předčasné odhadovat" co se stane poté, říká.
s-106 Laurence A. Tisch však očekává ztráty v průběhu všech čtyř let smlouvy, jak loni v červnu řekl americkým senátorům.
s-107 CBS totiž každý rok zaplatí v průměru o 82 milionů dolarů víc než ABC a NBC dohromady - a tyto dvě stanice v letošním roce očekávají ztráty z baseballu.
s-108 CBS přesto bude vysílat jen 12 zápasů z pravidelné sezóny, což je o 26 méně než ABC nebo NBC.
s-109 To některé fanoušky pobouřilo.
s-110 Rovněž to znamená pokles prodeje reklam na pravidelné zápasy o 50 milionů dolarů - a to je riziko, které na sebe CBS vzalo, aby získalo bezprecedenční příslib na všechny zápasy playoff.
s-111 Pokud se stane, že playoff skončí u čtyř kol, mohla by se ztráta ještě prohloubit.
s-112 Inzerenti se vzpírají vyšším cenám, což by mohlo roydíl vyrovnat.
s-113 CBS souhlasila, že General Motors a Toyota budou jedinými sponzory baseballu z řad výrobců aut v průběhu oněch čtyř let.
s-114 Cena: 265 milionů dolarů.
s-115 Výkonní pracovníci, kteří o reklamách jednali, uvádějí, že se to v roce 1993 vyplatí jen za reklamy v ceně 275 000 dolarů za půl minuty při Světovém poháru - a to je o 17 % méně, než kolik si účtuje ABC za pohár v tomto měsíci.
s-116 Navíc dohodnuté "sazby za reklamy" s GM a Toyotou "nepochybně půjdou výrazně dolů", říká Arnold Chase ze společnosti Bozell Inc.
s-117 Jiní reklamní odborníci naopak tvrdí, že by ceny mohly postupně narůst, kdyby náklady na reklamu prudce vzrostly.
s-118 Názory na Zimní olympijské hry se rovněž liší.
s-119 CBS očekává mírný zisk, avšak konkurence tvrdí, že neuspěje.
s-120 ABC na Zimních olympijských hrách v roce 1988 tratila 75 milionů dolarů, částečně kvůli poplatku za vysílací práva ve výši 309 milionů dolarů.
s-121 Vysílala z Calgary 94,5 hodin - převážně živě, čímž se oproti roku 1984 mírně zvedla sledovanost, ale i tak nedosáhla takového počtu diváků, který slíbila inzerentům.
s-122 CBS k tomuto rozsahu v roce 1992 přidá 25,5 hodin, ovšem sledovanost může utrpět nedostatkem živého vysílání.
s-123 Veškeré přenosy v hlavním vysílacím čase budou předtočeny kvůli časovému posunu oproti Norsku, takže výsledky mohou být oznamovány ve zprávách v osmnáct hodin.
s-124 (Turner Broadcasting zaplatí CBS 25 milionů dolarů za to, že odvysílá 50 hodin přenosů stanice CBS plus 50 hodin dalších programů.)
s-125 Barry Frank, agent, který minulý březen pozval Neala Pilsona na oběd, říká, že i když CBS prodělá, řekněme, 10 milionů dolarů, sotva na tom záleží.
s-126 "Deset milionů přece nic není, když na vás v bance čekají 3 miliardy," uvádí Barry Frank, starší viceprezident společnosti International Management Group, čímž naráží na hotovostní rezervy CBS z rozprodeje několika provozů.
s-127 "Nic to neznamená - jsou to peníze na vztahy s veřejností."
s-128 Sport navíc "získal pozici" stoprocentního zajišťovatele sledovanosti, říká David J. Stern, pověřenec Národní basketbalové asociace.
s-129 "To neznamená, že nabídky ustoupí do pozadí; spíš se jedná o situaci, v níž velmi pečlivý obchodník zvažuje cenu produktu, a na základě toho jedná.
s-130 Nejspíš bych věřil jejich úsudku."
s-131 To se mu snadno řekne: cena čtyřleté smlouvy CBS s NBA, nyní ve výši 176 milionů dolarů za čtyři roky, by se mohla zdvojnásobit do ukončení jeho jednání s Nealem Pilsonem v tomto měsíci.
s-132 To by pro CBS podrylo i tak malé rozpětí možnosti zisku - a omylu.
s-133 CBS Sports v loňském roce vydělala kolem 50 milionů dolarů.
s-134 A CBS si v hlavním vysílacím čase účtuje nejnižší částky; ABC a NBC si účtují o 30 % 35 % víc procent k běžné sazbě, jak zjistil výzkum Variety.
s-135 Jenže poplatky CBS jsou obrovské a riziko se zvyšuje s každým novým sportovním balíčkem, k němuž se CBS zaváže.
s-136 Představitelé sportovní oblasti předvídají 50% 100% zvýšení při obnovování hlavních smluv, přičemž reklamy se zvýší asi jen o 20 %.
s-137 CBS doufá, že nějaké peníze ušetří objednáním menšího počtu dílů pravidelných seriálů, protože hlavní vysílací čas na několik týdnů zaplní sport.
s-138 Takové úspory však budou minimální.
s-139 Každá hodina hlavního vysílacího času věnovaná olympijským hrám nebo basketbalu bude CBS stát 2,6 milionů dolarů 2,8 milionů dolarů, přičemž hodinové filmové drama stojí jen 900 000 dolarů, a vysílá se dvakrát.
s-140 CBS může zmírnit ztrátu asi o 200 milionů dolarů ročně z úroků, které vytěží z výnosu z prodeje CBS Records a dalších obchodů.
s-141 Analytik akcií mediálních firem Richard J. MacDonald ze společnosti MacDonald Grippo Riely uvádí, že to se Wall Street moc líbit nebude.
s-142 "Ze samotného principu by stanice měla vydělávat peníze," říká.
s-143 Neal Pilson na přímou otázku - Můžete na tom všem vůbec vydělat? - neřekl jednoznačné ano.
s-144 "Vy se hlavně ptáte Jsou očekávané zisky a ztráty z přenosů přijatelné pro vedení?," podotýká.
s-145 Poté si odpovídá na vlastní otázku.
s-146 "Ano, jsou.
s-147 To je jediná otázka, kterou si potřebujeme položit.

Text viewDownload CoNNL-U