Dependency Tree

wsj0677.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Společnost Whittle Communications L. P., která měsíce bojovala s čelními představiteli ve školství o vztahy s veřejností, oznámila, že podepsala smlouvu s 500 školami ve 24 státech o předplacení kontroverzního zpravodajského programu kanálu Channel One a jeho příbuzných programů.
s-2 Kanál Channel One, satelitní program vysílaný denně a obsahující reklamy, být spuštěn v březnu.
s-3 Společnost Whittle uvedla, že jejich terénní pracovníci jen za osm týdnů podepsali smlouvu s 500 školami v 238 školních obvodech, a vedoucí pracovníci společnosti nyní očekávají, že počáteční meta 1 000 škol bude dosažena před koncem roku.
s-4 Christopher Whittle, předseda této mediální společnosti z Knoxville v Tennessee, která je z 50 % vlastněna společností Time Warner Inc., uvedl, že podle jeho předpokladu bude do prosince 1990 vysílání kanálu Channel One zavedeno na zhruba 8 000 školách a bude mít potenciální sledovanost šest milionů diváků.
s-5 Zavádění tohoto televizního systému, který zahrnuje bezplatné vybavení tříd 19palcovými televizemi, začíná v lednu.
s-6 "To, co se nám podařilo za osm týdnů, ukazuje, že nebudeme mít velké problémy se dostat tam, kam chceme," řekl Whittle.
s-7 Uvedl, že jeho prodejci zapisují denně 25 škol.
s-8 Státní představitelé v Kalifornii a New Yorku se staví proti kanálu Channel One.
s-9 Whittle uvedl, že budou osloveny soukromé a církevní školy v obou státech, zda budou mít o tyto programy zájem.
s-10 Školy s předplatným budou přijímat 12minutové denní zpravodajství kanálu Channel One, jehož čtyři 30vteřinové televizní reklamy během každého pořadu vzbudily protesty ze strany učitelů.
s-11 Předplatitelé také dostanou kanál Classroom Channel, který bude obsahovat naučné vysílání bez reklam, podobné některým pořadům veřejných televizí, a kanál Educator's Channel, který bude nabízet vzdělávací vysílání pro učitele a vedení školy a bude obsahovat reklamu.
s-12 Na určitý odpor Whittle narazil.
s-13 Vzdělávací síť, jak Whittle tyto tři programy pojmenoval, byla nabídnuta do 1 290 školních obvodů a společnost Whittle pokračuje v jednání s 919 obvody.
s-14 Kolem 10 % kontaktovaných školních obvodů síť odmítlo.
s-15 Whittle řekl, že program si předplatily zatím tři ze šesti škol, které na jaře program sledovaly na pětitýdenní zkušební dobu.
s-16 Jedna ze zkušebních škol, škola Withrow High School v Cincinnati, projekt odmítla.
s-17 John Bruner, pomocný ředitel pro komunikaci veřejných škol v Cincinnati, uvedl, že kanál Channel One byl odmítnut kvůli tomu, že studentům, kteří program sledovali, se v testu ze současných událostí, který obsahoval 28 otázek, nedařilo o nic lépe než těm v referenční škole bez programu, a absence ve škole se po dobu vysílání programu téměř nezměnila.
s-18 "Počet správných odpovědí v testu byl 45 % a absence se moc nezměnila," řekl Bruner.
s-19 "Zkušební program byl přijat dobře (učiteli a studenty), ale nebyl dostatečný důvod podepsat smlouvu.
s-20 Dokonce jsme zvali veřejnost, aby se zastavila a shlédla program, ale zájem nebyl velký."
s-21 Inzerenti zájem projevují.
s-22 Minulý měsíc společnost Whittle oznámila, že prodala vnitrostátním inzerentům reklamní čas v síti za 150 milionů dolarů.
s-23 V pátek Whittle uvedl, že přibylo několik dalších inzerentů.
s-24 Společnost Whittle zpočátku investuje 150 milionů dolarů do spuštění sítě.
s-25 Instalace satelitních antén, televizí a zařízení na přehrávání videokazet přijde společnost na zhruba 20 000 dolarů na jednu školu, řekl Whittle.

Text viewDownload CoNNL-U