Dependency Tree

wsj0634.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Společnost Dentsu Inc., díky svému vlivu na japonském trhu největší reklamní agentura na světě, zvažuje expanzi do zámoří.
s-2 V loňském roce společnost Dentsu rozjela činnost společnosti HDM, což je společná síť s americkou reklamní agenturou Young & Rubicam a francouzskou společností Eurocom.
s-3 Před několika měsíci získala společnost Dentsu 69 % australské agentury Fortune Communication Holdings Ltd. za 5,9 milionu australských dolarů (4,6 milionu amerických dolarů).
s-4 Společnost Dentsu v USA dceřiné společnosti, ty se však drží zpátky.
s-5 V současné době tato gigantická marketingová společnost, která drží 25 % japonského reklamního trhu v hodnotě 4,4 bilionu jenů (30,96 miliardy dolarů), zvažuje akvizici nějaké reklamní sítě v USA nebo v Evropě.
s-6 To, co žene společnost Dentsu do mezinárodní expanze, je z velké části potřeba držet krok se svými japonskými klienty, jejichž počet v USA i v Evropě narůstá.
s-7 "Pokud něco neuděláme... nebudeme schopni uspokojit poptávku," říká mluvčí společnosti Dentsu.
s-8 "Náš prezident řekl, že akvizice je účinný způsob."
s-9 V loňském roce tvořila zahraniční činnost společnosti Dentsu méně než 10 % celkového ročního obratu, ale společnost ji hodlá v blízké budoucnosti zvýšit na 20 %.
s-10 Zatím se zdá, že tento velký krok opatrně zvažuje.
s-11 Mluvčí například říká, že společnost Dentsu několikrát oslovily banky a společnosti obchodující s cennými papíry s tím, aby investovala do problémové britské marketingové skupiny Saatchi & Saatchi PLC.
s-12 Řekl však, že společnost Dentsu o Saatchi vážně neuvažuje.
s-13 Přestože společnost Dentsu uvádí, že nemá žádné konkrétní plány či termíny akvizice, pokládá základy pro mezinárodní růst.
s-14 Vytváří zvláštní tým, který se věnovat mezinárodním trhům a školení pracovníků, kteří budou pracovat v zahraničí.
s-15 Za rok, který skončil 31. března, stoupla tržba společnosti Dentsu ze 7,5 miliardy dolarů o 19 % na 8,9 miliardy dolarů a čistý zisk vyskočil ze 64 milionů dolarů o 59 % na 102 milionů dolarů.
s-16 Roční obrat společnosti Dentsu byl loni podle průzkumu uveřejněného v Advertising Age vyšší než ve společnosti Young & Rubicam, druhé největší reklamní agentury na světě.
s-17 Úspěch v zámoří na neznámých trzích by však mohl být komplikovanější než u jiných průmyslových odvětví, například u výrobců.
s-18 Samotná síla společnosti Dentsu v Japonsku by mohla mít na velkých zahraničních trzích u nejaponských klientů jen malou hodnotu.
s-19 Akvizice se tedy může prokázat jako nezbytná.
s-20 Japonské agentury jsou však ohledně expanze do zahraničí opatrné, neboť vztahy s klienty jsou odlišné.
s-21 Japonské agentury spolupracují s klienty soupeřícími ve stejném průmyslovém odvětví, což je praktika, "která by byla podle tradičního západního pojetí konfliktu zájmů nepřijatelná," uvádí Roy Warman, generální ředitel komunikační divize společnosti Saatchi & Saatchi v Londýně.
s-22 Ačkoli by akvizice zahraniční společnosti rozšířila působnost japonských reklamních agentur i na zahraniční klienty, mnohými klienty by opět byly japonské společnosti rovněž expandující do zahraničí, říká mluvčí společnosti Dentsu.
s-23 Odlišný systém podnikání by však společnosti Dentsu ztížil situaci, kdyby těmto japonským společnostem chtěla poskytovat služby stejného druhu, jaké poskytuje v Japonsku.

Text viewDownload CoNNL-U