Dependency Tree

wsj0295.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Jen málo lidí v reklamním odvětví vyvolalo tolik hněvu jako Alvin A. Achenbaum.
s-2 Široké veřejnosti jeho jméno asi známo není, ale je proslulý - tedy spíše nechvalně - v reklamních kruzích: Jako marketingový konzultant byl k radosti reklamních klientů a rozčarování agentur průkopníkem minimalizace provizí reklamních agentur.
s-3 Nyní, poté, co je porazil, se k nim Achenbaum připojuje.
s-4 Společnost Backer Spielvogel Bates Worldwide jmenovala 62letého Achenbauma místopředsedou odborných služeb, který je podřízen přímo Carlu Spielvogelovi, předsedovi a generálnímu řediteli.
s-5 Nastoupí 13. listopadu, rozpustí svoji poradenskou firmu Canter, Achenbaum Associates.
s-6 V minulých letech se nejpřednější ředitelé v reklamním průmyslu nezdráhali Achenbauma tvrdě kritizovat.
s-7 Od doby se trochu zklidnili, ačkoliv jeden hlavní vedoucí pracovník společnosti Young & Rubicam vyjádřil názor svůj i ostatních, když řekl: "Myslím, že reklamní agentury dluží Carlu (Spielvogelovi) poděkování za to, že jej vytáhl z oboru poradenství."
s-8 Vedoucí pracovníci v odvětví však považují najmutí Achenbauma za velmi chytrý tah společnosti Backer Spielvogel, jednotky společnosti Saatchi & Saatchi.
s-9 Achenbaum měl mezi svými klienty některé z nejviditelnějších prosperujících zadavatelů reklamy v zemi včetně společností Nissan, Toyota, Seagram a klientů společnosti Backer Spielvogel, společností Hyundai a J. P. Morgan.
s-10 U společnosti Backer Spielvogel bude pracovat s klienty a potenciálními klienty na marketingových strategiích, přičemž kromě otázek agenturních provizí pomohl společnosti Nissan například s umístěním na trhu a určením ceny její nové série automobilů značky Infiniti.
s-11 Pro agenturu, která v poslední době získala jen málo nových zákazníků, se jeho kontakty s klienty mezitím mohou stát zlatým dolem.
s-12 " jsem (pro klienty) vyhledal více než 40 reklamních agentur, takže mám docela dobrou představu o tom, co klienti považují za důležité, když hledají agenturu," řekl Achenbaum.
s-13 Jako konzultant vedl semináře u agentur včetně společnosti Ogilvy & Mather o tom, jak získat nové zakázky.
s-14 Spielvogel řekl, že doufá, že Achenbaum bude u agentury dělat strategické poradenství pro "zákazníky, kteří nejsou klienty, v naději, že se klienty stanou".
s-15 U společnosti Backer Spielvogel byl pro Spielvogela charakteristický osobní zájem o všechny hlavní klienty.
s-16 Rozmazluje je, zve je na ohromné oslavy, hýčká si je.
s-17 Achenbaum se také umí do záležitostí svých klientů pohroužit.
s-18 "Carl se svými klienty komunikuje mnohem důvěrněji, než je u agentury jeho velikosti běžné.
s-19 A s Alovou pověstí muže schopného se do věci ponořit a zabývat se podrobnostmi chápete, jak se ti dva k sobě hodí," říká Alan Gottesman, analytik u společnosti PaineWebber.
s-20 Achenbaumův krok následuje po oznámení z minulého měsíce, že jeho konzultační partner, 66letý Stanley Canter, odejde do důchodu.
s-21 Spielvogel uvedl, že když bylo oznámení zveřejněno, "zvedl telefon a řekl: `Proč nejdeš k nám?'".
s-22 Achenbaum, který uvažoval o zeštíhlení své firmy nebo jejím sloučení s jiným malým konzultačním týmem, brzy souhlasil.
s-23 Oba muži se seznámili asi před 25 lety a od doby jsou přáteli a tenisovými partnery.
s-24 Než se Achenbaum stal v roce 1974 konzultantem, byl hlavním vedoucím pracovníkem u společnosti J. Walter Thompson Co.
s-25 Většinu své kariéry strávil formulováním marketingových strategií, ale nejvíce se proslavil snížením provizí reklamních společností.
s-26 Reklamní agentury většinou dostávaly fixní 15% odměnu, což znamená, že když klient zaplatil za vysílací čas 100 milionů dolarů, agentura vydělala 15 milionů dolarů.
s-27 Achenbaum však zavedl smluvní poplatky, které často vyšly na méně než 15 %.
s-28 Nedávno vyjednal doložky o "odškodném", které agentura musí zákazníkovi zaplatit v některých případech, pokud tohoto klienta opustí.
s-29 Nakonec se však stal tak proslulý snižováním provizí, že ho klienti kvůli ničemu jinému nevyhledávali.
s-30 "Byl jsem velmi znechucený," řekl.
s-31 "Podstata celé věci tkví v tom, že kupuji a prodávám.
s-32 To je další důvod (pro práci u společnosti Backer Spielvogel).
s-33 Napadlo , že by to mohla být cesta zpět k tomu, co chci opravdu dělat."
s-34 Spielvogel jízlivě dodal: "Tlak na provize nezahájil Al Achenbaum."
s-35 Spielvogel řekl, že Achenbaum bude pro klienty určovat kombinaci propagace, reklamního prodeje, reklamy a dalších marketingových východisek a integrovat tyto služby.
s-36 Zaměří se mimo jiné na společnosti J. P. Morgan a Hyundai.
s-37 Společnosti Morgan pomohl Achenbaum při jejím nedávném hledání agentury a se společností Hyundai, která vážné problémy včetně klesajícího obratu, dlouhodobý vztah.
s-38 "Trasa příjmu se stále více odvrací od čisté reklamy a směřuje k jiným službám," řekl Spielvogel.
s-39 Namísto toho, aby byli jen reklamní agenturou, řekl: "Stanovili jsme si jiné poslání.
s-40 Naším cílem je pomáhat klientům v růstu a použít k tomu jakýkoliv nástroj marketingové komunikace."
s-41 Vedoucí pracovníci v odvětví přejí Achenbaumovi úspěch.
s-42 Leonard Matthews, bývalý prezident Americké asociace reklamních agentur, o Achenbaumovi ve výbušném projevu z roku 1987 prohlásil, že je "zrádce".
s-43 Včera Matthews, nyní poradce u společnosti Matthews & Johnson z města Stamford v Connecticutu, zavtipkoval: "Myslím, že (ve své nové práci) bude velmi dobrý.
s-44 A bude v tom mnohem lepší než v tom (snižování cen), co dělal donedávna."
s-45 Kampaň soplečnosti Cotton Inc.
s-46 Textilní společnost Cotton Inc., jež zastupuje pěstitele bavlny, zahájí novou reklamní kampaň Den díkůvzdání, kterou zpracovala agentura Ogilvy & Mather.
s-47 J. Nicholas Hahn, prezident a výkonný ředitel společnosti Cotton Inc., byl dříve v tomto roce otevřeným kritikem akvizice skupiny Oglivy Group skupinou WPP Group.
s-48 Hahn během akvizice řekl, že pokud bude nabídka skupiny WPP úspěšná, nechá posoudit míru své zodpovědnosti, což však neudělal.
s-49 Nová kampaň společnosti Cotton Inc. za 9 milionů dolarů nazývá bavlnu "Látkou našich životů".
s-50 Kampaň nahrazuje reklamy "Mějte se jako v bavlnce" a znamená konec snah o jednotnou celostátní reklamu.
s-51 Celá léta byly reklamy společnosti spojené například s prodejem ložního prádla Cannon nebo ručníků Martex a hlasatel na konci reklam říkal zákazníkům, kde "najdou značku skutečné kvality".
s-52 V nových televizních spotech dala společnost Ogilvy & Mather přednost rodinnému stylu, kde je plno smíchu, objetí a slz.
s-53 Tom Rost, kreativní ředitel společnosti Ogilvy & Mather, říká: "Chceme vyvolat citovou reakci, tím se netajíme."
s-54 Společnost Cotton Inc. utratí téměř 2 miliony dolarů jen za vysílání v Den díkůvzdání, kdy se reklama objeví v takových pořadech jako "Good Morning America (Dobré ráno, Ameriko)", "Macy's Thanksgiving Day Parade (Macyin slavnostní průvod ke Dni díkuvzdání)" a sváteční utkání Národní fotbalové ligy.
s-55 Ve věku 49 let zemřel Frank Mingo
s-56 Frank L. Mingo, jeden z průkopníků reklamy zaměřené na publikum tmavé pleti, zemřel na mozkovou mrtvici ve věku 49 let.
s-57 Mingo byl generálním ředitelem skupiny Mingo Group, kterou založil v roce 1977, a která se soustředila na tvorbu reklamy pro černošský trh.
s-58 Mezi jeho klienty patří například společnosti Miller Brewing Co. a General Motors.
s-59 Podle Samuela J. Chisholma, prezidenta a provozního ředitele agentury, byl Mingo hospitalizován 23. září a zemřel v pondělí.
s-60 Reklamní sdělení...
s-61 ZISKY:
s-62 Společnost Omnicom Group Inc. z New Yorku ohlásila zvýšení čistého příjmu za třetí čtvrtletí o 54 % z loňských 3,6 milionu dolarů, neboli 15 centů na akcii, na 5,6 milionu dolarů, neboli o 22 centů na akcii.
s-63 Tržba se zvedla o 20 % z 204,8 na 246,6 milionu dolarů.

Text viewDownload CoNNL-U