Dependency Tree

wsj0141.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Spotřebitelská důvěra zůstala v říjnu velká navzdory zneklidňujícím výkyvům na trhu cenných papírů.
s-2 "Zdá se, že prudký trh cenných papíru klesající koncem října měl malý nebo žádný vliv na spotřebitele," řekl Fabian Linden, výkonný ředitel spotřebitelského výzkumného centra Conference Board.
s-3 "Průzkum, který vrací údaje po poklesu Dow Jonesova indexu, byl zhruba stejný jako stanoviska před touto událostí".
s-4 Nezisková, průmysl podporující skupina řekla, že její index spotřebitelské důvěry byl v říjnu 116,4, stěží odlišný k revidovanému 116,3 v září.
s-5 Tento index byl v říjnu 1988 116,4 a v minulém roce se pohyboval v rozmezí od 112,9 do 120,7.
s-6 Používá jako výchozí bod 100 z roku 1985.
s-7 V říjnu více lidí řeklo, že současné podnikatelské podmínky jsou "dobré" ve srovnání se zářím.
s-8 Stejný počet v každém měsíci řekl, že podmínky pro zaměstnanost jsou dobré.
s-9 A 19,6 % kontaktovaných spotřebitelů, v porovnání s 18,3 % v září, věřilo, že podnikatelské podmínky se budou v nadcházejících šesti měsících zlepšovat.
s-10 Více lidí také řeklo, že podmínky budou v tomto období horší.
s-11 (Méně řeklo, že podmínky se nebudou měnit.)
s-12 V říjnu 1988 21,1 % řeklo, že podnikatelské podmínky se budou zlepšovat.
s-13 V říjnu 1989 16,9 % řeklo, že v nadcházejících šesti měsících bude vytvořeno více práce ve srovnání se 17,4 % v září a 18,6 % v říjnu roku 1988.
s-14 Jen 26,8 % řeklo v říjnu, ve srovnání s 28,5 % v září a 26,8 % v říjnu roku 1988, že příjem se bude zvyšovat.
s-15 "Udržující se úroveň důvěry může být přisuzována pokračujícím příznivým okolnostem, které ovlivňují dennodenní hospodářský život spotřebitele," řekl pan Linden.
s-16 "Nezaměstnanost pokračuje na relativně nízké úrovni, poskytujíce pocit jistoty práce, a nízká míra inflace držela kupní sílu týdenních mezd rozumně silnou."
s-17 Výzkum spotřebitelské důvěry, zahrnující 5000 amerických domácností, provádí během prvních dvou týdnů každého měsíce pro organizaci Conference Board výzkumník trhu, firma National Family Opinion Inc. z Toleda v Ohiu.
s-18 Nákupní plány byly namixovány v říjnu s menšími domácnostmi, které naznačovaly plány koupit auta a více prohlašovaly, že budou nakupovat v nadcházejících šesti měsících domy a zařízení.
s-19 V říjnu 6,7 % respondentů řeklo, že bude kupovat auto, což je zmírnění od září, kdy 8,1 % předpovídalo nákup.
s-20 V říjnu 1988 7,3 % řeklo, že budou kupovat auto.
s-21 Ve dvou posledních měsících se plány nákupů domů zvýšily ze 3,1 % na 3,3 %.
s-22 V říjnu 1988 3,7 % řeklo, že budou kupovat dům.
s-23 V 1989 se plány nákupů domů pohybovaly měsíčně od 2,9 % do 3,7 % respondentů.
s-24 V říjnu 30,6 % řeklo, že budou kupovat zařízení v nadcházejících šesti měsících, ve srovnání s 27,4 % v září a 26,5 % v říjnu 1988.

Text viewDownload CoNNL-U