PML View

lk_060.06

PML-TQ Tree View

Když studoval na gymnáziu , tak právě hlavně za pomoci tady toho znázorňování silným fixem jsme spolu prostudovali středoškolskou matematiku , aby si dovedl aspoň představit , když jsme propočítávali třeba něco s geometrickými tělesy .

Analytical

lk_060.06.a.gz (5/50) Když studoval na gymnáziu , tak právě hlavně za pomoci tady toho znázorňování silným fixem jsme spolu prostudovali středoškolskou matematiku , aby si dovedl aspoň představit , když jsme propočítávali třeba něco s geometrickými tělesy . m/lemma: m/tag: m/lemma: když m/tag: J,------------- m/lemma: studovat m/tag: VpYS----R-AAI-- m/lemma: na-1 m/tag: RR--6---------- m/lemma: gymnázium m/tag: NNNS6-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: tak-1 m/tag: TT------------- m/lemma: právě-2 m/tag: TT------------- m/lemma: hlavně_^(*1í) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: za m/tag: RR--2---------- m/lemma: pomoc m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: tady m/tag: Db------------- m/lemma: ten m/tag: PDZS2---------- m/lemma: znázorňování_^(*3at) m/tag: NNNS2-----A---- m/lemma: silný m/tag: AAIS7----1A---- m/lemma: fix m/tag: NNIS7-----A---- m/lemma: být m/tag: VB-P---1P-AAI-- m/lemma: spolu m/tag: Db------------- m/lemma: prostudovat m/tag: VpMP----R-AAP-- m/lemma: středoškolský m/tag: AAFS4----1A---- m/lemma: matematika m/tag: NNFS4-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: aby m/tag: J,------------- m/lemma: se_^(zvr._zájmeno/částice) m/tag: P7--3---------- m/lemma: dovést m/tag: VpYS----R-AAP-- m/lemma: aspoň-1 m/tag: Db------------- m/lemma: představit-1_^(si_něco;_něco/někoho_někomu) m/tag: Vf--------A-P-- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: když m/tag: J,------------- m/lemma: být m/tag: VB-P---1P-AAI-- m/lemma: propočítávat_^(*4at) m/tag: VpMP----R-AAI-- m/lemma: třeba-2_^(například) m/tag: TT------------- m/lemma: něco m/tag: PK--4---------- m/lemma: s-1 m/tag: RR--7---------- m/lemma: geometrický m/tag: AANP7----1A---- m/lemma: těleso m/tag: NNNP7-----A---- m/lemma: . m/tag: Z:------------- lk_060.06-SCzechA-lk_060-333-root Když studoval na gymnáziu , tak právě hlavně za pomoci tady toho znázorňování silným fixem jsme spolu prostudovali středoškolskou matematiku , aby si dovedl aspoň představit , když jsme propočítávali třeba něco s geometrickými tělesy . AuxC Adv AuxP Adv AuxX Adv AuxZ AuxZ AuxP Adv Adv Atr Adv Atr Adv AuxV Adv Pred Atr Obj AuxX AuxC AuxT Adv AuxZ Obj AuxX AuxC AuxV Adv AuxZ Obj AuxP Atr Obj AuxK

Tectogrammatical

lk_060.06.t.gz (5/50) Když studoval na gymnáziu , tak právě hlavně za pomoci tady toho znázorňování silným fixem jsme spolu prostudovali středoškolskou matematiku , aby si dovedl aspoň představit , když jsme propočítávali třeba něco s geometrickými tělesy . type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC genre: gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/iterativeness: it0 gram/negation: neg0 gram/sempos: v gram/tense: ant gram/gender: neut gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/gender: neut gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: adv.pron.def gram/gender: nr gram/number: sg gram/sempos: n.pron.def.demon gram/gender: inan gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adv.denot.grad.neg gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: cpl gram/deontmod: decl gram/iterativeness: it0 gram/negation: neg0 gram/sempos: v gram/tense: ant gram/gender: fem gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: cpl gram/deontmod: decl gram/iterativeness: it0 gram/negation: neg0 gram/sempos: v gram/tense: nil gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/iterativeness: it0 gram/negation: neg0 gram/sempos: v gram/tense: ant gram/gender: neut gram/indeftype: indef1 gram/number: sg gram/person: 3 gram/sempos: n.pron.indef gram/gender: neut gram/negation: neg0 gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot root #PersPron ACT n.pron.def.pers #Gen PAT qcomplex studovat TWHEN v gymnázium LOC n.denot tak PREC atom právě RHEM atom hlavně RHEM atom #PersPron ACT n.pron.def.pers znázorňování MEANS n.denot.neg #PersPron PAT n.pron.def.pers tady LOC adv.pron.def ten RSTR n.pron.def.demon fix MEANS n.denot silný RSTR adj.denot spolu MANN adv.denot.grad.neg #PersPron ACT n.pron.def.pers prostudovat enunc PRED v matematika PAT n.denot středoškolský RSTR adj.denot #PersPron ACT n.pron.def.pers představit_si AIM v #PersPron EFF n.pron.def.pers #PersPron PAT n.pron.def.pers aspoň RHEM atom #PersPron ACT n.pron.def.pers propočítávat TWHEN v třeba RHEM atom něco PAT n.pron.indef těleso ACMP n.denot geometrický RSTR adj.denot #PersPron SPEC #PersPron SPEC přepisovat SPEC #PersPron SPEC fix SPEC #PersPron SPEC . SPEC SPEC
PML viewdependency tree