PML View

ln95046_074

PML-TQ Tree View

Ačkoli jsem zásadním zastáncem nutnosti podílu studentů na hrazení vysokoškolského studia, jsem jednoznačně proti tomu, aby byl stejný postup uplatňován i ve středním školství, kde jde o neplnoleté žáky a kde vzděláním prochází prakticky celá populace.

Analytical

ln95046_074.a.gz (24/30) Ačkoli jsem zásadním zastáncem nutnosti podílu studentů na hrazení vysokoškolského studia, jsem jednoznačně proti tomu, aby byl stejný postup uplatňován i ve středním školství, kde jde o neplnoleté žáky a kde vzděláním prochází prakticky celá populace. m/lemma: m/tag: m/lemma: ačkoli m/tag: J,------------- m/lemma: být m/tag: VB-S---1P-AAI-- m/lemma: zásadní m/tag: AAMS7----1A---- m/lemma: zastánce m/tag: NNMS7-----A---- m/lemma: nutnost_^(*3ý) m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: podíl m/tag: NNIS2-----A---- m/lemma: student m/tag: NNMP2-----A---- m/lemma: na-1 m/tag: RR--6---------- m/lemma: hrazení_^(*4dit) m/tag: NNNS6-----A---- m/lemma: vysokoškolský m/tag: AANS2----1A---- m/lemma: studium m/tag: NNNS2-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: být m/tag: VB-S---1P-AAI-- m/lemma: jednoznačně_^(*1ý) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: proti-1 m/tag: RR--3---------- m/lemma: ten m/tag: PDZS3---------- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: aby m/tag: J,------------- m/lemma: být m/tag: VpYS----R-AAI-- m/lemma: stejný m/tag: AAIS1----1A---- m/lemma: postup m/tag: NNIS1-----A---- m/lemma: uplatňovat m/tag: VsYS----X-API-- m/lemma: i-1 m/tag: J^------------- m/lemma: v-1 m/tag: RV--6---------- m/lemma: střední m/tag: AANS6----1A---- m/lemma: školství m/tag: NNNS6-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: kde m/tag: Db------------- m/lemma: jít m/tag: VB-S---3P-AAI-- m/lemma: o-1 m/tag: RR--4---------- m/lemma: plnoletý m/tag: AAMP4----1N---- m/lemma: žák m/tag: NNMP4-----A---- m/lemma: a-1 m/tag: J^------------- m/lemma: kde m/tag: Db------------- m/lemma: vzdělání_^(*3at) m/tag: NNNS7-----A---- m/lemma: procházet m/tag: VB-S---3P-AAI-- m/lemma: prakticky_^(*1ý) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: celý m/tag: AAFS1----1A---- m/lemma: populace m/tag: NNFS1-----A---- m/lemma: . m/tag: Z:------------- a-ln95046-074-p6s2 Ačkoli jsem zásadním zastáncem nutnosti podílu studentů na hrazení vysokoškolského studia , jsem jednoznačně proti tomu , aby byl stejný postup uplatňován i ve středním školství , kde jde Co o neplnoleté žáky a kde vzděláním prochází Co prakticky celá populace . AuxC Adv Atr Pnom Atr Atr Atr AuxP Atr Atr Atr AuxX Pred Adv AuxP Adv AuxX AuxC AuxV Atr Sb Atr AuxZ AuxP Atr Adv AuxX Adv Atr_ AuxP Atr Obj Coord Adv Adv Atr_ Adv Atr Sb AuxK

Tectogrammatical

ln95046_074.t.gz (24/30) Ačkoli jsem zásadním zastáncem nutnosti podílu studentů na hrazení vysokoškolského studia, jsem jednoznačně proti tomu, aby byl stejný postup uplatňován i ve středním školství, kde jde o neplnoleté žáky a kde vzděláním prochází prakticky celá populace.
type: SPEC type: SPEC connective: Ačkoli type: discourse discourse type: conc start range: 0 target range: 0 connective: Ačkoli type: discourse discourse type: conc start range: 0 target range: 0 type: SPEC type: SPEC connective: proto type: discourse discourse type: reason start range: 0 target range: 0 connective: proto type: discourse discourse type: reason start range: 0 target range: 0 type: SPEC type: SPEC type: ANAF type: ANAF type: CONTRAST type: CONTRAST type: CONTRAST type: CONTRAST connective: a type: discourse discourse type: conj start range: 0 target range: 0 connective: a type: discourse discourse type: conj start range: 0 target range: 0 genre: essay gram/gender: nr gram/number: sg gram/person: 1 gram/politeness: basic gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: sim gram/gender: anim gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/gender: fem gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot.neg gram/typgroup: single gram/gender: inan gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/gender: anim gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/gender: neut gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot.neg gram/typgroup: single gram/gender: neut gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/gender: nr gram/number: sg gram/person: 1 gram/politeness: basic gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: sim gram/gender: neut gram/number: sg gram/sempos: n.pron.def.demon gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/gender: inan gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: pas gram/factmod: potential gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: nil gram/gender: neut gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/indeftype: relat gram/sempos: adv.pron.indef gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: sim gram/gender: anim gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg1 gram/sempos: adj.denot gram/indeftype: relat gram/sempos: adv.pron.indef gram/gender: neut gram/negation: neg0 gram/number: sg gram/sempos: n.denot.neg gram/typgroup: single gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: sim gram/gender: fem gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot root jednoznačně ATT atom #PersPron ACT n.pron.def.pers být CNCS v zastánce PAT n.denot zásadní RSTR adj.denot nutnost PAT n.denot.neg podíl PAT n.denot student ACT n.denot #Gen ACT qcomplex hrazení PAT n.denot.neg studium PAT n.denot vysokoškolský RSTR adj.denot #PersPron ACT n.pron.def.pers být enunc PRED v ten BEN agst n.pron.def.demon stejný RSTR adj.denot postup PAT n.denot #Gen ACT qcomplex uplatňovat AIM v školství LOC basic n.denot i RHEM atom střední RSTR adj.denot kde LOC basic adv.pron.indef jít RSTR v žák ACT n.denot plnoletý RSTR adj.denot a CONJ coap kde LOC basic adv.pron.indef #Gen ACT qcomplex vzdělání DIR2 basic n.denot.neg procházet RSTR v populace ACT n.denot celý RSTR adj.denot praktický EXT basic adj.denot #PersPron SPEC conc connective: Ačkoli range: 0->0 SPEC . navrhovat reason connective: proto range: 0->0 . SPEC ANAF wrongTR? nemá být celé jeden uzel BEN? . CONTRAST . CONTRAST . . conj connective: a range: 0->0 .

PML viewdependency tree