PML View

ln94207_74

PML-TQ Tree View

Pak jsou tu ještě děti dyslektické či dysgrafické, které často - přes své nesporné vlohy - skončí u soustruhu či lopaty proto, že se nikdy nenaučí bezchybně psát a pohotově číst.

Analytical

ln94207_74.a.gz (35/71) Pak jsou tu ještě děti dyslektické či dysgrafické, které často - přes své nesporné vlohy - skončí u soustruhu či lopaty proto, že se nikdy nenaučí bezchybně psát a pohotově číst. m/lemma: m/tag: m/lemma: pak m/tag: Db------------- m/lemma: být m/tag: VB-P---3P-AAI-- m/lemma: tu-1 m/tag: Db------------- m/lemma: ještě-1 m/tag: Db------------- m/lemma: dítě-2 m/tag: NNFP1-----A---- m/lemma: dyslektický m/tag: AAFP1----1A---- m/lemma: či-1 m/tag: J^------------- m/lemma: dysgrafický m/tag: AAFP1----1A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: který m/tag: P4FP1---------- m/lemma: často m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: - m/tag: Z:------------- m/lemma: přes-1 m/tag: RR--4---------- m/lemma: svůj-1 m/tag: P8FP4---------1 m/lemma: sporný m/tag: AAFP4----1N---- m/lemma: vlohy m/tag: NNFP4-----A---- m/lemma: - m/tag: Z:------------- m/lemma: skončit m/tag: VB-P---3P-AAP-- m/lemma: u-1 m/tag: RR--2---------- m/lemma: soustruh m/tag: NNIS2-----A---- m/lemma: či-1 m/tag: J^------------- m/lemma: lopata m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: proto-2_^(proto_že) m/tag: Db------------- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: že-1 m/tag: J,------------- m/lemma: se_^(zvr._zájmeno/částice) m/tag: P7--4---------- m/lemma: nikdy m/tag: Db------------- m/lemma: naučit m/tag: VB-P---3P-NAP-- m/lemma: bezchybně_^(*1ý) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: psát m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: a-1 m/tag: J^------------- m/lemma: pohotově_^(*1ý) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: číst m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: . m/tag: Z:------------- a-ln94207-74-p6s1B Pak jsou tu ještě děti dyslektické Co či dysgrafické Co , které často - přes své nesporné vlohy Pa - skončí u soustruhu Co či lopaty Co proto , že se nikdy nenaučí bezchybně psát Co a pohotově číst Co . Adv Pred Adv Adv Sb Atr_ Coord Atr_ AuxX Sb Adv AuxG AuxP Atr Atr Adv _ AuxG Atr AuxP Adv_ Coord Adv_ Adv AuxX AuxC AuxT Adv Adv Adv Obj_ Coord Adv Obj_ AuxK

Tectogrammatical

ln94207_74.t.gz (35/71) Pak jsou tu ještě děti dyslektické či dysgrafické, které často - přes své nesporné vlohy - skončí u soustruhu či lopaty proto, že se nikdy nenaučí bezchybně psát a pohotově číst. connective: Pak type: discourse discourse type: conj start range: 0 target range: 12 connective: Pak type: discourse discourse type: conj start range: 0 target range: 12 type: SPEC type: SPEC connective: proto že type: discourse discourse type: reason start range: 0 target range: 0 connective: proto že type: discourse discourse type: reason start range: 0 target range: 0 genre: essay gram/sempos: adv.pron.def gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: sim gram/gender: neut gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/gender: neut gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/gender: inher gram/indeftype: relat gram/number: inher gram/person: inher gram/sempos: n.pron.indef gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adv.denot.grad.neg gram/gender: inher gram/number: inher gram/person: inher gram/politeness: inher gram/sempos: n.pron.def.pers gram/gender: fem gram/number: pl gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/degcmp: pos gram/negation: neg1 gram/sempos: adj.denot gram/aspect: cpl gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: post gram/gender: inan gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/gender: fem gram/number: sg gram/sempos: n.denot gram/typgroup: single gram/indeftype: negat gram/sempos: adv.pron.indef gram/gender: anim gram/number: pl gram/person: 3 gram/politeness: basic gram/sempos: n.pron.def.pers gram/aspect: cpl gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: asserted gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: post gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: nil gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: nil gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot gram/aspect: proc gram/deontmod: decl gram/diatgram: act gram/factmod: nil gram/iterativeness: it0 gram/sempos: v gram/tense: nil gram/degcmp: pos gram/negation: neg0 gram/sempos: adj.denot root pak PREC atom tady LOC basic adv.pron.def být enunc PRED v ještě RHEM atom dítě ACT n.denot dyslektický RSTR adj.denot či CONJ coap dítě ACT n.denot dysgrafický RSTR adj.denot který ACT n.pron.indef často THO adv.denot.grad.neg #PersPron APP n.pron.def.pers vlohy CNCS n.denot sporný RSTR adj.denot skončit RSTR v soustruh LOC near n.denot či CONJ coap lopata LOC near n.denot kdy TWHEN basic adv.pron.indef #PersPron ACT n.pron.def.pers #Neg RHEM atom naučit_se CAUS v #Cor ACT qcomplex psát PAT v bezchybný MANN adj.denot a CONJ coap číst PAT v pohotový MANN adj.denot . . být conj connective: Pak range: 0->12 . . . SPEC reason connective: proto že range: 0->0
PML viewdependency tree