PML View

wsj1286.cz

PML-TQ Tree View

Desetiletí výzkumů z oblasti vzdělávání nám jednoznačně říká, že i menší třídy mají nulový vliv na akademické výkony žáků - i když mohou být někdy žádoucí z jiných důvodů.

Analytical

wsj1286.cz.a.gz (62/82) Desetiletí výzkumů z oblasti vzdělávání nám jednoznačně říká, že i menší třídy mají nulový vliv na akademické výkony žáků - i když mohou být někdy žádoucí z jiných důvodů. m/lemma: m/tag: m/lemma: desetiletí m/tag: NNNS1-----A---- m/lemma: výzkum m/tag: NNIP2-----A---- m/lemma: z-1 m/tag: RR--2---------- m/lemma: oblast m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: vzdělávání_^(*3at) m/tag: NNNS2-----A---- m/lemma: my m/tag: PP-P3--1------- m/lemma: jednoznačně_^(*1ý) m/tag: Dg-------1A---- m/lemma: říkat m/tag: VB-S---3P-AAI-- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: že-1 m/tag: J,------------- m/lemma: i-2 m/tag: TT------------- m/lemma: malý m/tag: AAFP1----2A---- m/lemma: třída m/tag: NNFP1-----A---- m/lemma: mít m/tag: VB-P---3P-AAI-- m/lemma: nulový m/tag: AAIS4----1A---- m/lemma: vliv m/tag: NNIS4-----A---- m/lemma: na-1 m/tag: RR--4---------- m/lemma: akademický m/tag: AAIP4----1A---- m/lemma: výkon m/tag: NNIP4-----A---- m/lemma: žák m/tag: NNMP2-----A---- m/lemma: - m/tag: Z:------------- m/lemma: i-2 m/tag: TT------------- m/lemma: když m/tag: J,------------- m/lemma: moci m/tag: VB-P---3P-AAI-1 m/lemma: být m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: někdy m/tag: Db------------- m/lemma: žádoucí m/tag: AAFP1----1A---- m/lemma: z-1 m/tag: RR--2---------- m/lemma: jiný m/tag: AAIP2----1A---- m/lemma: důvod m/tag: NNIP2-----A---- m/lemma: . m/tag: Z:------------- a-wsj1286-001-p1s61 Desetiletí výzkumů z oblasti vzdělávání nám jednoznačně říká , že i menší třídy mají nulový vliv na akademické výkony žáků - i když mohou být někdy žádoucí z jiných důvodů . Sb Atr AuxP Atr Atr Obj Adv Pred AuxX AuxC AuxZ Atr Sb Adv Atr Obj AuxP Atr Atr Atr AuxG AuxY AuxC Adv Obj Adv Obj AuxP Atr Adv AuxK

Tectogrammatical

wsj1286.cz.t.gz (62/82) Desetiletí výzkumů z oblasti vzdělávání nám jednoznačně říká, že i menší třídy mají nulový vliv na akademické výkony žáků - i když mohou být někdy žádoucí z jiných důvodů. type: SPEC type: SPEC genre: gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: v gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: v gram/sempos: adj.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: v gram/sempos: adv.pron.indef gram/sempos: adj.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot root desetiletí ACT n.denot.neg výzkum RSTR n.denot oblast DIR1 n.denot #Gen ACT qcomplex vzdělávání RSTR n.denot.neg #Gen PAT qcomplex #PersPron ADDR n.pron.def.pers jednoznačně ATT atom říkat PRED v i RHEM atom malý RSTR adj.denot třída ACT n.denot mít EFF v nulový RSTR adj.denot vliv CPHR akademický RSTR adj.denot výkon RSTR n.denot žák RSTR n.denot #PersPron ACT n.pron.def.pers být CNCS v kdy TWHEN adv.pron.indef žádoucí PAT adj.denot jiný RSTR adj.denot důvod CAUS n.denot SPEC
PML viewdependency tree