PML View

wsj0562.cz

PML-TQ Tree View

Manažeři se učí nacházet příležitosti ke zvýšení spokojenosti zákazníka pomocí rychlosti a přesouvat část odpovědnosti za analýzu, zdokonalování a zefektivňování pracovního procesu ze sebe na týmy zaměstnanců.

Analytical

wsj0562.cz.a.gz (8/47) Manažeři se učí nacházet příležitosti ke zvýšení spokojenosti zákazníka pomocí rychlosti a přesouvat část odpovědnosti za analýzu, zdokonalování a zefektivňování pracovního procesu ze sebe na týmy zaměstnanců. m/lemma: m/tag: m/lemma: manažer-1 m/tag: NNMP1-----A---- m/lemma: se_^(zvr._zájmeno/částice) m/tag: P7--4---------- m/lemma: učit m/tag: VB-P---3P-AAI-- m/lemma: nacházet m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: příležitost m/tag: NNFP4-----A---- m/lemma: k-1 m/tag: RV--3---------- m/lemma: zvýšení_^(*3it) m/tag: NNNS3-----A---- m/lemma: spokojenost_^(*3ý) m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: zákazník m/tag: NNMS2-----A---- m/lemma: pomocí m/tag: RR--2---------- m/lemma: rychlost_^(*3ý) m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: a-1 m/tag: J^------------- m/lemma: přesouvat m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: část m/tag: NNFS4-----A---- m/lemma: odpovědnost_^(*3ý) m/tag: NNFS2-----A---- m/lemma: za m/tag: RR--4---------- m/lemma: analýza m/tag: NNFS4-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: zdokonalování_^(*3at) m/tag: NNNS4-----A---- m/lemma: a-1 m/tag: J^------------- m/lemma: zefektivňování_^(*3at) m/tag: NNNS4-----A---- m/lemma: pracovní m/tag: AAIS2----1A---- m/lemma: proces m/tag: NNIS2-----A---- m/lemma: z-1 m/tag: RV--2---------- m/lemma: se_^(zvr._zájmeno/částice) m/tag: P6--2---------- m/lemma: na-1 m/tag: RR--4---------- m/lemma: tým m/tag: NNIP4-----A---- m/lemma: zaměstnanec m/tag: NNMP2-----A---- m/lemma: . m/tag: Z:------------- a-wsj0562-001-p1s7 Manažeři se učí nacházet Co příležitosti ke zvýšení spokojenosti zákazníka pomocí rychlosti a přesouvat Co část odpovědnosti za analýzu Co , zdokonalování Co a zefektivňování Co pracovního procesu ze sebe na týmy zaměstnanců . Sb AuxT Pred Obj_ Obj AuxP Atr Atr Atr AuxP Atr Coord Obj_ Obj Atr AuxP Atr_ AuxX Obj_ Coord Obj_ Atr Atr AuxP Adv AuxP Obj Atr AuxK

Tectogrammatical

wsj0562.cz.t.gz (8/47) Manažeři se učí nacházet příležitosti ke zvýšení spokojenosti zákazníka pomocí rychlosti a přesouvat část odpovědnosti za analýzu, zdokonalování a zefektivňování pracovního procesu ze sebe na týmy zaměstnanců. type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC genre: gram/sempos: n.denot gram/sempos: v gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot root manažer ACT n.denot #Cor ACT qcomplex učit_se PRED v nacházet PAT v příležitost CPHR n.denot #PersPron ACT zvýšení RSTR n.denot.neg spokojenost PAT n.denot.neg zákazník RSTR n.denot rychlost MEANS n.denot.neg a CONJ coap přesouvat PAT v část PAT n.denot odpovědnost RSTR n.denot.neg analýza RSTR n.denot zdokonalování RSTR n.denot #Gen ACT qcomplex #PersPron PAT a CONJ coap zefektivňování RSTR n.denot pracovní RSTR adj.denot proces PAT n.denot #PersPron DIR1 n.pron.def.pers tým DIR3 n.denot zaměstnanec RSTR n.denot SPEC SPEC
PML viewdependency tree