PML View

wsj0045.cz

PML-TQ Tree View

Učitel Kaminski říká, že jelikož mnoho těchto vědomostí - například symetrie geometrických útvarů, metrické měření objemu nebo kruhové či sloupcové diagramy - tvoří jen malou část osnov pro páté ročníky, neměly by se otázky z přípravných testů příliš shodovat, pokud jejich pravým záměrem byly všeobecné instrukce nebo dokonce všeobecné seznámení s procesem testování.

Analytical

wsj0045.cz.a.gz (27/38) Učitel Kaminski říká, že jelikož mnoho těchto vědomostí - například symetrie geometrických útvarů, metrické měření objemu nebo kruhové či sloupcové diagramy - tvoří jen malou část osnov pro páté ročníky, neměly by se otázky z přípravných testů příliš shodovat, pokud jejich pravým záměrem byly všeobecné instrukce nebo dokonce všeobecné seznámení s procesem testování. m/lemma: m/tag: m/lemma: učitel m/tag: NNMS1-----A---- m/lemma: Kaminski_;Y m/tag: NNMS1-----A---- m/lemma: říkat m/tag: VB-S---3P-AAI-- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: že-1 m/tag: J,------------- m/lemma: jelikož m/tag: J,------------- m/lemma: mnoho-1 m/tag: Ca--1---------- m/lemma: tento m/tag: PDXP2---------- m/lemma: vědomost_^(*3ý) m/tag: NNFP2-----A---- m/lemma: - m/tag: Z:------------- m/lemma: například m/tag: TT------------- m/lemma: symetrie m/tag: NNFS1-----A---- m/lemma: geometrický m/tag: AAIP2----1A---- m/lemma: útvar m/tag: NNIP2-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: metrický m/tag: AANS1----1A---- m/lemma: měření_^(*3it) m/tag: NNNS1-----A---- m/lemma: objem m/tag: NNIS2-----A---- m/lemma: nebo m/tag: J^------------- m/lemma: kruhový m/tag: AAIP1----1A---- m/lemma: či-1 m/tag: J^------------- m/lemma: sloupcový m/tag: AAIP1----1A---- m/lemma: diagram m/tag: NNIP1-----A---- m/lemma: - m/tag: Z:------------- m/lemma: tvořit m/tag: VB-P---3P-AAI-- m/lemma: jen-4_^(pouze) m/tag: Db------------- m/lemma: malý m/tag: AAFS4----1A---- m/lemma: část m/tag: NNFS4-----A---- m/lemma: osnova m/tag: NNFP2-----A---- m/lemma: pro-1 m/tag: RR--4---------- m/lemma: pátý m/tag: CrIP4---------- m/lemma: ročník m/tag: NNIP4-----A---- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: mít m/tag: VpTP----R-NAI-- m/lemma: být m/tag: Vc----------I-- m/lemma: se_^(zvr._zájmeno/částice) m/tag: P7--4---------- m/lemma: otázka m/tag: NNFP1-----A---- m/lemma: z-1 m/tag: RR--2---------- m/lemma: přípravný m/tag: AAIP2----1A---- m/lemma: test m/tag: NNIP2-----A---- m/lemma: příliš m/tag: Db------------- m/lemma: shodovat m/tag: Vf--------A-I-- m/lemma: , m/tag: Z:------------- m/lemma: pokud m/tag: J,------------- m/lemma: jeho m/tag: P9XXXXP3------- m/lemma: pravý m/tag: AAIS7----1A---- m/lemma: záměr m/tag: NNIS7-----A---- m/lemma: být m/tag: VpTP----R-AAI-- m/lemma: všeobecný m/tag: AAFP1----1A---- m/lemma: instrukce m/tag: NNFP1-----A---- m/lemma: nebo m/tag: J^------------- m/lemma: dokonce m/tag: Db------------- m/lemma: všeobecný m/tag: AANS1----1A---- m/lemma: seznámení_^(*3it) m/tag: NNNS1-----A---- m/lemma: s-1 m/tag: RR--7---------- m/lemma: proces m/tag: NNIS7-----A---- m/lemma: testování_^(*3at) m/tag: NNNS2-----A---- m/lemma: . m/tag: Z:------------- a-wsj0045-001-p1s26 Učitel Kaminski říká , že jelikož mnoho těchto vědomostí - například symetrie Co geometrických útvarů , metrické měření Co objemu nebo kruhové Co či sloupcové Co diagramy Co - tvoří jen malou část osnov pro páté ročníky , neměly by se otázky z přípravných testů příliš shodovat Co , pokud jejich pravým záměrem byly všeobecné instrukce Co nebo dokonce všeobecné seznámení Co s procesem testování . Atr Sb Pred AuxX AuxC AuxC ExD Atr Atr AuxG Atr Sb_ Atr Atr AuxX Atr Sb_ Atr Coord Atr_ Coord Atr_ Sb_ AuxG Adv AuxZ Atr Obj Atr AuxP Atr Atr AuxX Adv AuxV AuxT Sb AuxP Atr Atr Adv Obj_ AuxX AuxC Atr Atr Pnom Adv Atr Sb_ Coord AuxZ Atr Sb_ AuxP Atr Atr AuxK

Tectogrammatical

wsj0045.cz.t.gz (27/38) Učitel Kaminski říká, že jelikož mnoho těchto vědomostí - například symetrie geometrických útvarů, metrické měření objemu nebo kruhové či sloupcové diagramy - tvoří jen malou část osnov pro páté ročníky, neměly by se otázky z přípravných testů příliš shodovat, pokud jejich pravým záměrem byly všeobecné instrukce nebo dokonce všeobecné seznámení s procesem testování. type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC type: SPEC genre: gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: v gram/sempos: adj.quant.grad gram/sempos: adj.pron.def.demon gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.quant.def gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: adv.denot.ngrad.neg gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: adj.denot gram/sempos: v gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: adj.denot gram/sempos: n.denot.neg gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.denot gram/sempos: n.pron.def.pers gram/sempos: n.denot.neg root #Gen ADDR qcomplex Kaminski ACT n.denot učitel RSTR n.denot říkat PRED v #Neg RHEM atom mnoho RSTR adj.quant.grad tento RSTR adj.pron.def.demon vědomost ACT n.denot.neg symetrie ACT n.denot útvar RSTR n.denot geometrický RSTR adj.denot #Gen ACT qcomplex metrický MANN adj.denot měření ACT n.denot.neg #Dash APPS coap například CM atom objem PAT n.denot nebo CONJ coap kruhový RSTR adj.denot tvořit CAUS v či CONJ coap diagram ACT n.denot sloupcový RSTR adj.denot jen RHEM atom malý RSTR adj.denot část PAT n.denot osnova RSTR n.denot ročník BEN n.denot pět RSTR adj.quant.def shodovat_se EFF v #Gen PAT qcomplex otázka ACT n.denot #Neg RHEM atom test DIR1 n.denot přípravný RSTR adj.denot příliš EXT adv.denot.ngrad.neg #PersPron RSTR n.pron.def.pers záměr PAT n.denot pravý RSTR adj.denot být COND v instrukce ACT n.denot všeobecný RSTR adj.denot nebo GRAD coap dokonce CM atom být COND v záměr PAT n.denot #PersPron ACT n.pron.def.pers všeobecný MANN adj.denot seznámení ACT n.denot.neg #PersPron ADDR n.pron.def.pers proces PAT n.denot #PersPron PAT n.pron.def.pers testování RSTR n.denot.neg #Gen ACT qcomplex Kaminski SPEC vědomost SPEC SPEC SPEC student SPEC SPEC
PML viewdependency tree