wsj1116.cz

wsj1116.cz

ProjectPCEDT

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Váš úvodník z 2. října "Čtoní, psení & eritmatika" o nedávném "summitu o vzdělávání" byl podobný jako většina článků na téma vzdělávání: neměl příliš co říct. Přesto je zvláštní, že jste na samé straně vytiskli komentář, který se dotýká jednoho z nejvážnějších nedostatků amerického vzdělávacího systému. Tento komentář se bohužel skrýval v jiném článku, takže v souvislosti se vzděláváním nemohl vyniknout. Atsushi Kageyama řekl v časopisu Manager's Journal, když se vyjadřoval k řadě rozdílů mezi americkou a japonskou kulturou: "Japonské děti jsou vychovávány způsobem, který by spoustě Američanů připadal přísný. Po úžasně bezstarostném raném dětství jsou okamžitě po vstupu do školy vystaveny tvrdé disciplíně." Příliš mnoho lidí zabývajících se vzděláváním buď nedokáže pochopit, nebo vědomě ignoruje fakt, že americké děti patří celkově mezi nejneukázněnější na světě, takže jakékoli pokusy o zlepšení způsobu vzdělávání jsou potenciálně neúspěšné. Dokud rodiče a pedagogové nezačnou v dětech společně pěstovat více kázně, pak problém nevyřeší žádné dobře míněné obavy, diskuze ani opatření. Allen B. Richards Peterborough, New Hampshire.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View