PML View
jv_133.08
a-layer | PDTSC/full/jv_133.08.a.gz |
---|
m-layer | PDTSC/pml/jv_133.08.m.gz |
---|
t-layer | PDTSC/full/jv_133.08.t.gz |
---|
w-layer | PDTSC/pml/jv_133.08.w.gz |
---|
mrp-layer | PDTSC/mrp/jv_133.08.mrp.gz |
---|
treex-layer | PDTSC/treex/jv_133.08.treex.gz |
---|
s-1Byli
jsme
ubytováni
v
Bedřichově
.
s-2Byla
to
veliká
zotavovna
.
s-3Spolu
se
svým
synem
jsem
často
jezdívala
na
dovolenou
sama
.
s-4Někdy
s
námi
jezdil
také
manžel
,
ale
potom
propadnul
kamarádům
a
hospodám
.
s-5Nerad
jezdil
na
dovolené
,
protože
kamarádi
s
hospodou
nebyli
za
rohem
.
s-6Někdy
se
uvolil
,
že
s
námi
jezdil
,
ale
často
jsem
se
svým
synem
jezdila
sama
.
s-7Potom
už
jsem
si
na
to
zvykla
,
takže
mi
to
až
tak
nevadilo
.
s-8To
je
dovolená
,
kde
jsem
byla
se
svým
synem
.
s-9Jeli
jsme
lanovkou
nahoru
na
Medvědín
a
pak
pěšky
zase
do
Špindlerova
Mlýna
.
s-10Jaké
měl
váš
syn
koníčky
?
s-11S
mým
synem
to
bylo
hodně
komplikované
.
s-12Neužila
jsem
si
až
takovou
radost
jako
některé
maminky
,
protože
můj
syn
byl
dyslektik
a
dysgrafik
.
s-13V
té
době
to
nebylo
až
tak
moc
prozkoumané
,
takže
jeho
nástup
do
první
třídy
byla
katastrofa
.
s-14Byla
tam
starší
paní
učitelka
,
která
mi
do
notýsku
napsala
,
že
můj
syn
je
lehce
"
encefalitidní
"
.
s-15Musela
jsem
jít
do
nějaké
psychologické
poradny
.
s-16Tam
mi
teprve
řekli
,
že
to
není
žádná
vada
,
která
se
týká
inteligence
.
s-17Trpí
tím
asi
deset
procent
chlapecké
populace
a
je
teda
dyslektik
a
dysgrafik
.
s-18Můj
syn
kupodivu
potom
měl
zálibu
třeba
ve
vlakovém
modelářství
.
s-19Měli
jsme
pak
doma
ohromný
panel
vlaků
,
který
si
udělal
sám
.
s-20Ten
panel
byl
dvakrát
asi
metr
a
půl
.
s-21Byla
to
opravdu
velká
složitá
práce
.
s-22Sháněli
jsme
vláčky
a
koleje
.
s-23Když
jsem
jela
třeba
do
NDR
,
měla
jsem
vždycky
napsaný
seznam
,
co
mám
odtamtud
přivést
,
jaké
lampy
a
podobně
.
s-24Jeho
bavilo
vlakové
modelářství
.
s-25Byl
to
asi
jeho
největší
koníček
.
s-26Co
studoval
?
s-27Můj
syn
nestudoval
nic
.
s-28Za
celý
život
nepřečetl
žádnou
knížku
.
s-29Vzhledem
k
té
dysleksii
pro
něj
bylo
čtení
utrpením
.
s-30Přestože
jsem
mu
koupila
nádherný
knížky
,
Vinnetoua
,
Robinsona
Crusoe
,
tak
to
většinou
nepřečetl
.
s-31S
utrpením
přečetl
pár
stránek
a
přestalo
ho
to
bavit
.
s-32Ve
škole
vůbec
neměl
dobré
známky
.
s-33Byl
veliký
problém
,
co
půjde
dělat
až
vyjde
školu
.
s-34Pořád
tvrdil
,
že
by
ho
bavil
obor
kuchař
.
s-35Na
ten
obor
se
vůbec
nemohl
dostat
.
s-36Nakonec
šel
do
učiliště
na
prodavače
potravin
,
ale
to
ani
nedokončil
.
s-37Byla
to
bohužel
špatná
doba
.
s-38V
té
době
tady
byla
Sametová
revoluce
.
s-39Tvrdilo
se
,
že
je
demokracie
.
s-40Nikdo
nic
nemusel
.
s-41Tihleti
mladí
kluci
to
bohužel
chápali
taky
tak
,
že
nic
nemusí
.
s-42Byli
v
pubertě
,
takže
to
bylo
strašné
období
.
s-43Docela
nerada
na
to
vzpomínám
.
s-44Čím
se
pak
v
životě
živil
?
s-45To
pro
mě
taky
není
moc
hezká
kapitola
života
.
s-46Můj
syn
se
v
učilišti
chytl
nějaké
nedobré
party
.
s-47Paní
ředitelka
mi
tehdy
oznámila
,
že
takovou
třídu
kluků
tam
snad
v
životě
ještě
neměli
.
s-48Bylo
to
poznamenané
Sametovou
revolucí
.
s-49Bohužel
tu
začaly
být
hrací
automaty
a
všechny
tyto
neřesti
.
s-50Můj
syn
se
začal
všelijak
flákat
.
dependency tree
•
text view