PML View

lnd94103_107

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-2/lnd94103_107.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-2/lnd94103_107.treex.gz

s-1 Rozhodnutí na poslední chvíli

s-2 Charouz pojede s 'enkem' a na Pikes Peak se vrátí

s-3 Konec podtitulku

s-4 Praha (šc) -

s-5 Dnes odjíždí automobilový závodník Antonín Charouz v barvách týmu Marlboro do Colorado Springs, aby zde poprvé trénoval na slavný závod do vrchu na Pikes Peak, jehož ostrý start bude 4. 7.

s-6 Na poslední chvíli se rozhodl, že nepojede ve třídě A, nýbrž s Fordem Coswort Escorth ve třídě N, tedy s menšími povolenými úpravami.

s-7 "Chtěl bych vyhrát třídu a nasbírat zkušenosti, abych za rok vyhrál alespoň mezi cestovními automobily," shrnul stručně svůj cíl A. Charouz.

s-8 Znamená to mimo jiné, že původně ohlášený konec kariéry se minimálně o dvanáct měsíců odkládá.

s-9 Závod, v němž je výškový rozdíl mezi startem a cílem 2500 m, přilákal letos na 1000 zájemců o start.

s-10 Čtvrtina prošla výběrovým řízením pořadatelů a jen 150 se po kvalifikaci v deseti kategoriích postaví na start neoficiálního mistrovství světa automobilů do vrchu.


dependency treetext view