PML View
lnd94103_107
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-2/lnd94103_107.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-2/lnd94103_107.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-2/lnd94103_107.treex.gz |
---|
s-1
Rozhodnutí
na
poslední
chvíli
s-2
Charouz
pojede
s
'enkem'
a
na
Pikes
Peak
se
vrátí
s-3
Konec
podtitulku
s-4
Praha
(šc)
-
s-5
Dnes
odjíždí
automobilový
závodník
Antonín
Charouz
v
barvách
týmu
Marlboro
do
Colorado
Springs,
aby
zde
poprvé
trénoval
na
slavný
závod
do
vrchu
na
Pikes
Peak,
jehož
ostrý
start
bude
4.
7.
s-6
Na
poslední
chvíli
se
rozhodl,
že
nepojede
ve
třídě
A,
nýbrž
s
Fordem
Coswort
Escorth
ve
třídě
N,
tedy
s
menšími
povolenými
úpravami.
s-7
"Chtěl
bych
vyhrát
třídu
a
nasbírat
zkušenosti,
abych
za
rok
vyhrál
alespoň
mezi
cestovními
automobily,"
shrnul
stručně
svůj
cíl
A.
Charouz.
s-8
Znamená
to
mimo
jiné,
že
původně
ohlášený
konec
kariéry
se
minimálně
o
dvanáct
měsíců
odkládá.
s-9
Závod,
v
němž
je
výškový
rozdíl
mezi
startem
a
cílem
2500
m,
přilákal
letos
na
1000
zájemců
o
start.
s-10
Čtvrtina
prošla
výběrovým
řízením
pořadatelů
a
jen
150
se
po
kvalifikaci
v
deseti
kategoriích
postaví
na
start
neoficiálního
mistrovství
světa
automobilů
do
vrchu.
dependency tree
•
text view