PML View
ln95049_135
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/dtest/ln95049_135.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln95049_135.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln95049_135.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln95049_135.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/dtest/ln95049_135.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/dtest/ln95049_135.treex.gz |
---|
s-1
Plameny
během
tankování
s-2
Příčinou
problémů
bývá
špatné
uzemnění
vozu
s-3
Praha
-
s-4
Tankování
u
čerpací
stanice
nemusí
být
vždy
jen
nudná
záležitost.
s-5
V
Německu
došlo
v
poslední
době
ke
dvěma
malým
nehodám,
když
během
čerpání
vyšlehly
z
nádrže
plameny.
s-6
V
obou
případech
šlo
o
vozy
Opel
Astra.
s-7
Jak
potvrzuje
statistika,
nejsou
to
ojedinělé
případy:
za
poslední
dva
roky
jich
Fyzikálně-technický
ústav
v
Braunschweigu
(PTB)
registroval
dvacet,
přičemž
problémy
se
netýkají
jen
oplů.
s-8
"U
nás
jich
bylo
od
roku
1992
celkem
devět,"
připustil
tiskový
mluvčí
automobliky
Opel
Karl
Mauer.
s-9
Příčinou
problémů
je
špatné
uzemnění.
s-10
Během
tankování
se
sice
kolem
hrdla
nádrže
shromažďuje
statická
elektřina,
za
normálních
okolností
je
však
prostřednictvím
karosérie
a
výdejních
stojanů
bez
problémů
odváděna.
s-11
Pokud
uzemnění
nefunguje,
může
výpary
pohonných
hmot
zapálit
statická
jiskra.
s-12
To
je
i
případ
astry.
s-13
"Závit
pro
uzávěr
nádrže
není
vodivě
spojen
s
karosérií,
což
může
způsobit
jiskření,"
potvrdil
Ulrich
von
Pedoll
z
PTB.
s-14
Opel
pracuje
na
řešení
problému
"s
velkým
nasazením",
řekl
tiskový
mluvčí
Mauer.
dependency tree
•
text view