PML View

ln94211_118

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-3/ln94211_118.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln94211_118.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln94211_118.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln94211_118.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-3/ln94211_118.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-3/ln94211_118.treex.gz

s-1 Stížnosti na zásilkové služby rostou geometrickou řadou

s-2 Praha (dr)-

s-3 Celých 30 procent stížností občanů podaných České obchodní inspekci (ČOI) za prvních sedm měsíců letošního roku připadá na zásilkové služby.

s-4 Vloni to bylo 18.5 procenta.

s-5 V roce 1993 vyřizovala ČOI přes pět tisíc stížností, letos od ledna do konce července více než čtyři tisíce.

s-6 Ředitel ČOI Pavel Čáslavský včera řekl, že minulý týden nařídil kompletní plošnou kontrolu všech zasilatelských firem působících v České republice.

s-7 Výsledky kontroly oznámí do dvou měsíců.

s-8 V ČR podniká 80 zásilkových firem, nejvíce v Praze, kde jich působí 35.

s-9 Činnost zásilkových společností by měla být zvlášť upravena buď v zákoně na ochranu spotřebitele, nebo v živnostenském zákoně, uvedl Čáslavský.

s-10 Mnohé pomocí zavádějící a ohlupující reklamy nabízejí za zdánlivě výhodné ceny zboží, které zdaleka neodpovídá inzerované kvalitě.

s-11 Od července provádí ČOI test spotřebitelský koš, který je zaměřen na kontrolní nákupy rozdílných potravinářských a drogistických výrobků.

s-12 První nákup realizovalav severních Čechách, postupně ho pořídí ve všech částech ČR.

s-13 Ze 17 výrobků nevyhověl po mikrobiologické stránce jablečný mošt z Labeny Žatec a Bohušovické máslo, které mělo navíc vyšší obsah vody.


dependency treetext view