PML View

ln94208_105

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-6/ln94208_105.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-6/ln94208_105.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-6/ln94208_105.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-6/ln94208_105.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-6/ln94208_105.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-6/ln94208_105.treex.gz

s-1 Baseballová stávka pustila ke slovu tenis

s-2 Agassi: Hudba znesvěcuje náš sport, lidé nechodí na tenis poslouchat koncert

s-3 Alena Drtinová, New York

s-4 Tenisové přenosy z US Open vám přináší baseballová stávka.

s-5 Americká televizní společnost CBS v žertu uvažovala, že tímto sponzorským heslem bude uvádět své náhle rozšířené vysílání z Flushing Meadows.

s-6 Ne že by CBS neměla v plánu vysílat o víkendu z těchto končin newyorské čtvrti Queens, jenže své kamery hodlala umístit nikoli na centrkurt Luise Armstronga v National Tennis Center, ale na sousední baseballový Shea Stadium, domov New York Mets.

s-7 Národní baseballová liga ochromená stávkou však udělala čáru přes rozpočet, a tak vzala zavděk tenisem a poslední grandslamový turnaj dostal o víkendu nečekaně velký prostor.

s-8 Všechno zlé je k něčemu dobré, stávku vítám, alespoň se tenis ocitl ve středu zájmu, poděkoval baseballistům americký tenista Andre Agassi, který televizní kamery potřebuje ke svému životu.

s-9 Před mečbolem v zápase s Forgetem vzal do ruky několik míčů a do skleněného hledáčku kamery se zeptal:, Tak který, Johne?'.

s-10 Okamžitě po utkání musel vysvětlovat, zda snad neměl k dispozici nějakou vysílačku, jejímž prostřednictvím s televizním komentátorem Johnem McEnroem komunikoval.

s-11 Ne, mezi námi funguje telepatické spojení.

s-12 On mi třeba radí, kam mám servírovat.

s-13 Jednou mi vzkazoval, aby podával ven z kurtu, ale ho neposlechl.

s-14 Rebelie se mi nevyplatila, servis jsem zkazil.

s-15 Druhé podání jsem proto zahrál podle jeho přání a bod jsem uhrál, dušoval se Agassi, že si nedělá legraci, i když to v krvi.

s-16 Ale chvála bohu za to, že tenis ve svém středu takové osobnosti, které na sebe a potažmo na tento sport neustále poutají pozornost.

s-17 Kdysi se díky Agassiho úboru stal z bílého sportu pestrobarevný byznys a nyní tento hrající designer razí černobílou cestu.

s-18 Vysvětlil jsem Nike, že bych rád nosil něco, co si budou kupovat nejen tenisoví fanouškové, ale v čem budou jezdit kluci na skateboardu na ulici, uvedl Agassi na trh svůj nový vzor bot- převažující bílou barvu střídá na hřbetu v okolí šněrování černá a v kombinaci s ponožkami jako uhel vzniká dojem, že Agassi hraje v lodičkách.

s-19 Nicméně po basketbalovém obutí typu Air Jordan se jedná o nejprodávanější produkt firmy Nike.

s-20 Agassiho tedy rozhodně nelze obviňovat z konzervatismu, vždyť tři roky mu například trvalo, než se podvolil bílému wimbledonskému pravidlu.

s-21 Přesto v současnosti zaváděné novinky- hudba v přestávkách mezi gamy a povolený pohyb diváků v hledišti během hry- u něj narazily.

s-22 Zejména při servisu je hýbající se divák velmi rušivým elementem.

s-23 Nás nemůžete srovnávat s basketbalem a tvrdit, že když basketbaloví fanouškové mohou skákat a šermovat rukama, proč by to nemohli dělat i tenisoví diváci.

s-24 Nezapomínejte, že basketbalista se soustředí na pevný bod- koš, zatímco tenista sleduje míček, který je v permanentním pohybu.

s-25 A pokud jde o hudbu, diváci se přicházejí podívat na tenis, ne si poslechnout nějaký koncert.

s-26 Myslím si, že to znesvěcuje náš sport.

s-27 Tenis může být podívanou i bez toho, aby po kurtě chodily polonahé děvy s tabulemi oznamujícími skóre, rozhorlil se Agassi.

s-28 Obecně americký tenista jistě pravdu, ale u některých diváků možná trochu přecenil jejich tenisové choutky.

s-29 Novinky poprvé vyzkoušeli pořadatelé na srpnovém turnaji v New Havenu s výsledkem: nadšení diváci a vesměs negativní reakce tenistů.

s-30 Ivan Lendl, který nezačne servírovat, dokud v tichu neslyší soupeřův dech, se raději z jednoho turnaje odhlásil.

s-31 U perfekcionisty Lendla nic překvapujícího, ale na změny nezabral ani Agassi.

s-32 A to pořadatelé, aby se trefili hráčům do noty, nechali výběr hudby na nich.

s-33 Agassi si samozřejmě poručil svou dávnou lásku Barbru Streisandovou, Michael Stich se otipoval na Crazy od Aerosmithů a Boris Becker navzdory pěvecké kariéře vlastní manželky chtěl hrát za zvuků Street Life od The Crusaders.

s-34 Smysl pro ironii nechtěně prokázal David Rikl, který si řekl o We Are The Champions od Queenů a prohrál dvakrát 2: 6.

s-35 Nelze se tedy divit, že podle reakcí hráčů tudy cesta zřejmě nepovede.

s-36 A to se nechce ani domyslet, co by se stalo, kdyby tenisté hudbu zařadili do svého psychického arzenálu: není problém zjistit, kterého zpěváka či skupinu soupeř nesnáší, a pak mu ji během utkání dát zahrát.


dependency treetext view