PML View

ln94206_3

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-2/ln94206_3.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94206_3.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94206_3.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94206_3.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-2/ln94206_3.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-2/ln94206_3.treex.gz

s-1 Prosperita závisí i na informovanosti

s-2 Oddělení Informatika Hospodářské komory ČR umožňuje vstup do kontaktního systému Komise ES

s-3 Eva Lukešová

s-4 Úspěšnost firmy závisí kromě jiného i na tom, jaké informace k dispozici.

s-5 Mnozí čeští podnikatelé si ke své škodě stále ještě neuvědomují, že peníze věnované na získání důležitých údajů se jim mnohonásobně vrátí.

s-6 Jedním z míst, kde mohou získat komplexní informace z České republiky i ze zahraničí, je Hospodářská komora ČR.

s-7 O službách, které zabezpečuje oddělení Informatika, hovořily LN s jeho ředitelem Josefem Šmahelem.

s-8 Naším cílem je, aby podnikatelé věděli o sobě navzájem.

s-9 Proto jim poskytujeme informace o potenciálních tuzemských a zahraničních partnerech a zajišťujeme pro prezentaci jak v ČR, tak v zahraničí.

s-10 Jsou to nejvyhledávanější služby komory, řekl.

s-11 Velmi perspektivní se ukazuje exkluzivní služba, kterou čeští podnikatelé zatím bohužel nedoceňují.

s-12 Je to možnost vstupu do databázového systému BC-NET (Business Cooperation Network), který provozuje Komise ES v Bruselu.

s-13 Jeho úkolem je pomáhat především malým a středním podnikům při vyhledávání zahraničního partnera ve 43 zemích světa.

s-14 Každý vstup do systému se uskutečňuje prostřednictvím konzultanta, který ručí za kvalitu a správnost vkládaných údajů.

s-15 Informace v systému jsou důvěrné, vstup do databáze je anonymní a údaje o klientovi lze předat pouze nalezenému partnerovi pro navázání kontaktu.

s-16 BC-NET vykazuje vysokou úspěšnost - smlouvu se podaří podepsat ve 20 procentech případů.

s-17 Ve spolupráci s okresními komorami buduje Informatika systém kancelářských informací o českých firmách, který zahrnuje údaje sloužící k jejich prezentaci vůči českým i zahraničním partnerům (kontaktní údaje, právní forma a velikost podniku, popis činnosti aj.).

s-18 Tato databáze se aktualizuje v týdenním intervalu.

s-19 Do je vstup zdarma.

s-20 Úspěšnou aktivitou je Abonentní služba, zpřístupňující na disketách nabídky a poptávky, které do komory přicházejí z celého světa.

s-21 Uvedeny jsou kontaktní údaje zahraničních firem a česky stručně formulovaný obsah jejich dopisů.

s-22 Kompletní nabídky a poptávky s týdenní aktualizací přináší rovněž online systém informační podpory podnikání a bankovního sektoru Eotel.

s-23 Nový čtrnáctideník Informatiky

s-24 Firemní kontakty, teletext a některá periodika uvádějí tyto informace bez kontaktního spojení;

s-25 kontaktní údaje poskytuje Informatika za úhradu.

s-26 Nabídky a poptávky putují přes hranice i opačným směrem.

s-27 České firmy, které mají co nabídnout zahraničním zákazníkům, mohou využít KONTAKT-SERVIS, službu umožňující navázat prvotní kontakt mezi tuzemskými a zahraničními zájemci o spolupráci.

s-28 Údaje českých firem jsou v němčině, angličtině nebo francouzštině na disketách distribuovány téměřdo 90 zemí.

s-29 Podnikatel, který již zahraničního partnera našel, by si měl prověřit jeho solidnost, platební schopnost.

s-30 Může se obrátit na pobočku americké informační firmy Dun & Bradstreet působící při komoře.

s-31 V databázích společnosti jsou k dispozici údaje o více než 20 milionech podniků z více než 200 zemí.

s-32 Zájemce tak může v krátkém čase získat kvalitní informace, které mu pomohou snížit riziko ztrát z pohledávek.

s-33 J. Šmahel informoval i o nové aktivitě Informatiky.

s-34 Nedávno začala fungovat Podnikatelská burza Hospodářské komory ČR, která zahrnuje nabídky českých podniků hledajících partnery v tuzemsku.

s-35 Tyto údaje se rozšiřují na disketách, v systému Eotel a ve Firemních kontaktech.


dependency treetext view