PML View

cmpr9410_010

mrp-layerPDT/mrp/tamw/etest/cmpr9410_010.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/etest/cmpr9410_010.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/etest/cmpr9410_010.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/etest/cmpr9410_010.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/etest/cmpr9410_010.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/etest/cmpr9410_010.treex.gz

s-1 Názor experta

s-2 Informace zveřejněné v Profitu o možnostech využití poradců - seniorů pomocí britské organizace BESO padly v řadě případů na úrodnou půdu.

s-3 V loňském prosinci přijel k ostravské firmě Daklar Press marketingový poradce John Roxby.

s-4 Jaromír Složil

s-5 * Co můžete firmě nabídnout?

s-6 Firmě pomáhám hlavně s koncipováním struktury managementu, motivací, tvorbou obchodního plánu.

s-7 Seznamuji vedení firmy s novými obchodními technikami a rozvojem v dané oblasti.

s-8 Daklar Press je dynamická firma a kvalitou jejích informačních produktů jsem příjemně překvapen.

s-9 Katalogy jsou na vysoké profesionální úrovni.

s-10 * Jak hodnotíte úroveň firmy, co vedení neumí?

s-11 Lidé na všech stupních řízení jsou schopní, mají snahu se dále učit.

s-12 Chybí jim však zkušenosti z dlouhodobého působení.

s-13 Vštěpuji jim, že konceptem prodeje informací není jen jednorázové získání velkého počtu klientů pro zveřejnění v katalozích, ale vzájemná spolupráce na delší dobu.

s-14 Pozitivně hodnotím skutečnost, že každý pracovník ve firmě přesně určenou kompetenci.

s-15 Osvědčují se zde metody typu "komu patří problém" nebo metoda S.M.A.R.T.

s-16 Myslím, že vstupu firmy s katalogy TOPS a TIPS na západní trhy již nic nebrání.

s-17 * Vidíte zásadnější rozdíly mezi přístupy českých a západních informačních firem?

s-18 České firmy potřebují především častý a hlubší kontakt se svými západními partnery, u nichž se mohou hodně naučit.

s-19 Separátní postupy nedávají možnost srovnávat výsledky práce.

s-20 Po nějakém čase to může mít záporný vliv na rozvoj firmy, která stagnuje.

s-21 Platí to zvláště pro oblast prodeje, kde je zřejmé, že prodejní techniky nebyly v ČR rozvíjeny po dvě generace.

s-22 Zároveň je důležité připomenout, že žádné teoretické poznatky nenahradí přímé srovnání pracovních postupů a konzultace.

s-23 * A váš názor na celkovou situaci v oblasti informací?

s-24 Na českém trhu je prozatím nedostatek obchodních informací všeho druhu a to je pro společnosti typu Daklar Press velká příležitost.

s-25 Ale je nutné brát v úvahu i druhou stránku věci.

s-26 Hodně českých firem stále plně nedoceňuje význam a hodnotu obchodních informací a potřebu je chránit.

s-27 Podle toho se také chovají a pro firmy s informačním charakterem to znamená vždy určité nebezpečí, legislativní nebo související s dalším rozvojem.

s-28 V ČR mi také vadí omezování firem ve finančních operacích, zapříčiněné současným bankovním systémem.

s-29 Jde o úvěrování, výši úrokových sazeb nebo metody placení, které jsou zcela nepružné a restriktivní.

s-30 Nechápu, proč bankovní systém neumnožňuje například používání obchodních šeků.

s-31 Kontakt: Daklar Press, s. r. o., 28. října 165, 701 00 Ostrava 1, tel.: (069) 524 51, FAX: (069) 23 27 51


dependency treetext view