PML View

wsj1447.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1447.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1447.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1447.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1447.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1447.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1447.cz.treex.gz

s-1 Společnost Philip Morris Cos., jejíž značka cigaret Benson & Hedges ztrácí podíl na trhu, požádala přinejmenším jednu další agenturu, aby zkusila kreativní práci pro tuto velkou zakázku, kterou měla od roku 1966 společnost Wells Rich Greene Inc.

s-2 Vedoucí pracovníci blízcí společnosti Philip Morris uvedli, že tento tabákový a potravinářský gigant požádal společnost Backer Spielvogel Bates Worldwide Inc., což je jednotka společnosti Saatchi & Saatchi Co., a možná ještě další, aby pracovali na kreativních námětech pro tuto zakázku.

s-3 Několik vedoucích pracovníků řeklo, že dalším případným uchazečem by mohla být agentura Ogilvy & Mather ze skupiny WPP Group, která pracuje na několika jiných produktech společnosti Philip Morris.

s-4 Společnosti Philip Morris a Backer Spielvogel se k tomu odmítly vyjádřit.

s-5 Mluvčí agentury Ogilvy & Mather řekla, že k "jalovým spekulacím" se agentura nevyjadřuje.

s-6 Jako uchazeč byla také zmíněna společnost TBWA Advertising, tato společnost však svoji účast popřela.

s-7 Ztráta této cigaretové zakázky by pro společnost Wells Rich byla těžkou ránou.

s-8 Značka Benson & Hedges patřila mezi její nejviditelnější kampaně i mezi její největší klienty.

s-9 Podle žebříčku předních státních inzerentů Leading National Advertisers minulý rok zakázka dosáhla výše téměř 60 milionů dolarů.

s-10 Vedoucí pracovníci z oboru však řekli, že společnost Philip Morris během minulého roku omezila reklamní výdaje na tuto značku a zakázka teď dosahuje přibližně 30 40 milionů dolarů.

s-11 Vedoucí pracovníci z oboru prohlásili, že společnost Philip Morris se ve snaze zastavit pokles tržního podílu značky obrátila na jiné agentury, aby ji vytvořily kampaně.

s-12 Podle Johna Maxwella, analytika společnosti Wheat First Securities z Richmondu ve Virginii, poklesl podíl značky Benson & Hedges na trhu s cigaretami z 4,7 % v roce 1985 na pouhých 4,1 % po druhém čtvrtletí letošního roku.

s-13 Maxwell říká, že v cigaretovém průmyslu je tato značka celkově na sedmém místě.

s-14 Pokles se dostavil i navzdory pozoruhodným reklamám vytvořeným společností Wells Rich včetně jedné, která zobrazovala mladého muže oblečeného pouze do kalhot od pyžama, jak přerušuje slavnostní oběd.

s-15 Tato reklama vyvolala tolik publicity, že jeden obchodní časopis uspořádal pro své čtenáře soutěž, ve které hádali, kdo ten chlapík je a co dělá.

s-16 Společnost Wells Rich zpopularizovala značku Benson & Hedges před více než 20 lety díky reklamám, které mimo jiné zobrazovaly dveře výtahu, které se zavírají před cigaretou pasažéra.

s-17 Značka brzy získala luxusní image - rys, o kterém se někteří analytici domnívají, že částečně nese vinu za její stagnující výsledky.

s-18 Společnost Philip Morris dala v roce 1986 ve snaze oživit licenci Benson & Hedges zakázku k revizi.

s-19 Společnost Wells Rich Greene však s projektem, který vedla Mary Wells Lawrenceová, vyšla z revize jako vítěz a zakázku si udržela.

s-20 Kenneth Olshan, předseda představenstva společnosti Wells Rich, na telefony se žádostí o komentář nereagoval.

s-21 Přestože společnost Wells Rich nedávno získala zakázku za 25 30 milionů dolarů od společnosti Hertz Corp., ztratila letos řadu velkých zakázek včetně zakázek společnosti Cadbury-Schweppes na výrobky Canada Dry a Sunkist za 20 25 milionů dolarů, zakázky na deodoranty Sure od společnosti Procter & Gamble co. za 18 milionů dolarů a zakázky společnosti Polo/Ralph Lauren za 10 milionů dolarů.

s-22 Mezi její vítězství patří obchod od společnosti Sheraton Corp. za více než 30 milionů dolarů a zadání od společnosti Dun & Bradstreet v hodnotě 5 10 milionů dolarů.


dependency treetext view