PML View

wsj0554.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0554.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0554.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0554.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0554.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0554.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0554.cz.treex.gz

s-1 Firma Ogilvy & Mather, jejíž klesající výnosnost vedla na počátku tohoto roku k jejímu převzetí společností WPP Group, zažije v roce 1990 své vyhoupnutí ziskové přirážky zpět na "hodnotu 11,5 %", řekl Graham Phillips, nově zvolený předseda agentury.

s-2 V době převzetí byla marže agentury před zdaněním nepatrně pod 10 %, tvrdili analytici; cílem v Londýně založené společnosti WPP je zvýšit ziskovou přirážku na 12 %.

s-3 Pan Phillips poskytl své vyjádření v rozhovoru, ve kterém líčil své plány s agenturou.

s-4 V Británii narozený pracovník, který 24 let působil ve firmě Ogilvy, byl jmenován minulý týden a nastupuje po Kennethu Romanovi, který koncem roku odchází, aby zastával vysoký post ve společnosti American Express, klientovi firmy Ogilvy.

s-5 Obklopen stohy papírů, dvěma počítači a fotografiemi sama sebe, jak se plaví na lodi nebo létá, pan Phyllips vyložil několik změn, které doufá provést v agentuře.

s-6 V první řadě, řekl pan Phillips, doufá, že zlepší služby klientům.

s-7 Firma Ogilvy získala pod puntičkářským panem Romanem reputaci firmy občas panovačné při svém jednání s klienty, když kázala, jakou strategii by klient měl - vlastně musí - zvolit.

s-8 A někteří z jejích nejvyšších výkonných pracovníků klientských služeb, včetně pana Phillipse, v této věci prohlašovali, že jsou zatíženi administrativními povinnostmi a mají málo času na věnování se klientům.

s-9 Ale pan Phillips nedávno sám sebe uvolnil, aby trávil více času s klienty, a to převedením velkého množství své administrativní práce na zástupce.

s-10 Také plánuje poznat klienty, ke kterým měl blíže pan Roman, například firmy Lever Brothers, American Express a Seagram.

s-11 Tito dva muži plánují společnou návštěvu několika klientů, aby se pokusili hladce předat otěže.

s-12 "Klienti chtějí vidět více našich důležitějších lidí zapojených do obchodu - ne jednou měsíčně, ale dvakrát, třikrát týdně," řekl.

s-13 Pan Phillips také doufá, že konečně uskuteční reorganizaci ohlašovanou na začátku tohoto roku, ale odloženou kvůli převzetí firmou WPP.

s-14 Předpokládá se, že reorganizace promění ideu nákupů na jednom místě - nákupní propagaci, informační oddělení a navrhování, vše na jednom místě, čili "instrumentace firmy Ogilvy" v Ogilvyzapadáku - ve skutečnost.

s-15 V rámci reorganizace firma Ogilvy rozhodně plánuje jmenovat jednoho pracovníka "ředitelem služeb klientům," aby pro klienty fungoval jako jediný kontakt pro všechny služby.

s-16 "Existuje jen malá nebo žádná integrace naší práce, kvalita je nevyrovnaná, neexistuje žádné konkrétní zaměření," stěžoval si pan Phillips zaměstnancům v březnu, když byla oznámena reorganizace.

s-17 Nyní pan Phillips říká, že doufá, že bude mít nový systém vhodný pro několik klientů - počítaje v to firmy American Express, American Telephone & Telegraph a Ryder - koncem roku.

s-18 Představitelé a analytici průmyslu se neshodnou v tom, zda pan Phillips na úkol stačí.

s-19 Není tak dobře obeznámen s klienty jako pan Roman.

s-20 Pod jeho dohledem bylo oddělení styku s lidmi v newyorském provozu agentury často divoké a za více než rok měl tento úřad skličující záznam nových obchodů.

s-21 A minulý týden zatím agentura najala špičkového pracovníka z firmy Chiat/Day/Mojo, Billa Hamiltona, aby se pokusil pozvednout jejich činnost, "Graham musí z tohoto přeložení do newyorského úřadu získat výnos," říká James Dougherty, analytik z firmy County NatWest Securities.

s-22 Jediná věc, kterou pan Phillips jasně dělá, dělá pro sebe, ačkoli není jisté, jestli to bude stačit.

s-23 Jak říká pan Dougherty, "Poslední věc, kterou potřebují, je obrovský rozkol nahoře... a Graham je zřejmě dlouhodobý člen mafie firmy Ogilvy, jak tomu říkáme."

s-24 Pan Phillips a pan Roman si jsou sice v podstatě docela podobní, ale ne ve stylu.

s-25 Zatímco pan Roman je workholický detailista, pan Phillips by spíše rozděloval a nechal si svůj čas pro své zájmy mimo kancelář.

s-26 Pan Roman naopak působí dojmem, že se skoro vůbec neuvolní, ačkoli v pátek se na Halloweenový večírek dostavil vyšňořen v kachních nohách a kachním klobouku, převlečen za "chromou kachnu."

s-27 Pan Phillips řekl, že očekávané zlepšení marže společnosti bude skoro nevyhnutelné, vzhledem k tomu, že výnosnost společnosti byla letos vyčerpána nákladným stěhováním do luxusního, nadměrného nového ústředí v New Yorku.

s-28 Stěhování, s rozpočtem asi 7 milionů dolarů, ve skutečnosti přišlo na přibližně 10 milionů dolarů, řekl.

s-29 Ale kromě toho se maržím nedá pomoci nějakými dalšími, náklady spořícími, kroky.

s-30 Firma Ogilvy zrušila personál poštovní místnosti, zavřela jídelnu pro vedoucí pracovníky a po převzetí propustí půl tuctu finančních vedoucích pracovníků.

s-31 Společnost WPP, která převzala do vlastních rukou finanční dohled nad jejími obchody, zavedla nový finanční systém a plánuje pronajmout některá podlaží v budově nového ústředí firmy Ogilvy lidem z venku.

s-32 Skutečnost, že agentura nyní bude částí společnosti Spojeného Království, pod britskými účetními pravidly, také způsobuje, že ziskový obraz vypadá lépe.

s-33 Klein z firmy Y&R rezignuje

s-34 Arthur Klein, prezident newyorské kanceláře firmy Young & Rubicam, "dočasně" rezignoval v důsledku obvinění federální velkou porotou v New Havenu v Connecticutu, že on, agentura a další nejvyšší činitelé podpláceli jamajské turistické úředníky, aby v roce 1981 získali svůj účet.

s-35 Ve vnitřním memorandu, Alex Kroll, předseda agentury, uvedl, že pan Klein se rozhodl sám sebe odstranit, aby minimalizoval "negativní reakce" perspektivních i dalších klientů a připravil svou obhajobu.

s-36 "Skutečnost, že se v procesu hájí proti těmto obviněním sám, by mohla případně mít nepříznivý dopad na firmu Y&R," napsal pan Kroll.

s-37 Řekl, že pan Klein se vrátí na svůj post po skončení procesu, "ve kterém bude ospravedlněn."

s-38 Pan Klein bude pracovat s panem Krollem na některých činnostech a akvizicích společného podniku agentury, dokud se případ nevyřeší.

s-39 Peter Georgescu, prezident reklamních provozů firmy Y&R, převezme každodenní práci pana Kleina.

s-40 Nový partner firmy Wells Rich

s-41 Firma Wells, Rich, Greene jmenovala Cheryl Heller výkonnou viceprezidentskou a tvůrčím partnerem ve své skupině vytvářející image, která se soustřeďuje na styl a vizuálně orientovanou propagaci.

s-42 Paní Heller, 38, se postavila do čela bostonské agentury Heller/Breene, jednotky firmy WCRS.

s-43 Agentura, bude rozpuštěna a s některými ze svých zaměstnanců převzata bostonskou jednotkou Della Femina McNamee společnosti WCRS, řekla paní Heller.

s-44 Prohlásila, že je příliš brzy na to, aby řekla, co se stane s jejich klienty, včetně společností Reebok a Apple.

s-45 Ve firmě Wells Rich se paní Heller soustředí na účty, mezi kterými je i cigaretová značka Benson & Hedges společnosti Philip Morris, která se opírá o tištěnou reklamu, což je specializace paní Keller.

s-46 Jak bylo dříve oznámeno, účet trpí, společnost Philip Morris žádá firmy Backer Spielvogel Bates, Ogilvy & Mather a možná i jiné, aby se pokusily vyvinout novou kreativní činnost.

s-47 Firma Wells Rich se odmítla vyjádřit o stavu účtu, jak to udělaly jiné agentury.


dependency treetext view