PML View

wsj0060.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0060.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0060.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0060.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0060.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0060.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0060.cz.treex.gz

s-1 Pořad "Cosby Show (Show Billa Cosbyho)" dokázal možná od svého prvního uvedení v roce 1984 sám zvrátit sledovanost televize NBC a Huxtablova rodina stále rozesmává ve čtvrtek večer miliony televizních diváků.

s-2 Některé televizní stanice, které před dvěma lety nakoupily opakované série "Cosbyho" za rekordní ceny, se však poslední dobou příliš nesmějí.

s-3 Opakované série pomohly zlepšit sledovanost mnoha z 187 stanic televizních společností a nezávislých televizních stanic, které pořad vysílají.

s-4 Avšak sledovanost je výrazně nižší, než se očekávalo, a některé stanice říkají, že jim vyprší současné smlouvy, nové epizody možná nekoupí.

s-5 Stanice mezitím pukají vzteky, protože, jak mnoho z nich tvrdí, distributor tohoto pořadu, společnost Viacom Inc., jim dává ultimátum: buď podepíší další dlouhodobý závazek k nákupu dalších epizod, nebo jim hrozí, že jim "Cosbyho" vezme konkurence.

s-6 Společnost Viacom se zároveň snaží přesvědčit stanice, aby se zavázaly k nákupu pořadu "A Different World (Jiný svět)", vedlejšího produktu "Cosbyho", jehož opakované série budou k dostání v roce 1991.

s-7 Společnost Viacom popírá, že by používala nátlakové taktiky.

s-8 "Jsme ochotni vyjednávat," říká Dennis Gillespie, výkonný viceprezident oddělení marketingu.

s-9 "Nabízíme tento plán nyní, protože cítíme, že je k tomu ten správný čas."

s-10 Jak ale říká generální ředitel jedné televizní společnosti na Středozápadě: "Když jim řeknu, že potřebuji víc času, myslím, že odejdou s "Cosbym" naproti přes ulici."

s-11 Tento krok společnosti Viacom přichází ve chvíli, kdy je televizní trh zaplavován situačními komediemi, které v televizní síti stále běží.

s-12 Ředitel jedné stanice říká, že podle jeho mínění je postup společnosti Viacom "preventivním útokem", protože se společnost obává, že "Cosbyho" sledovanost ve vysílání bude během příštích let dále klesat.

s-13 Podle společnosti A. C. Nielsen Co. klesla "Cosbyho" sledovanost v týdnu od 2. do 8. října oproti témuž týdnu před rokem o celý jeden bod.

s-14 Viceprezident Gillespie ze společnosti Viacom tvrdí, že sledovanost roste.

s-15 A vedoucí pracovníci stanic na tak velkých trzích, jako je Washington, Providence v Rhode Island, Cleveland, Raleigh v Severní Karolíně, Minneapolis a Louisville v Kentucky, říkají, že je docela možné, že "Cosbyho" neobnoví.

s-16 Například Dick Lobo, generální ředitel miamské WTVJ, stanice vlastněné společností NBC, říká, že "pro byla show velkým zklamáním".

s-17 "Za ty ceny, které jsme za ni zaplatili, by se nám mělo něco vrátit.

s-18 Ale nestalo se tak."

s-19 Neil Kuvin, generální ředitel WHAS, stanice společnosti CBS v Louisville, říká, že "Cosby" z pořadů stanice nejlepší sledovanost a že je tím "potěšen".

s-20 Dodává však: "Cítím se pod tlakem, zklamaný, nespokojený a, upřímně řečeno, na společnost Viacom se velmi zlobím.


dependency treetext view