Dependency Tree

ln94200_37

ProjectPDT
Genrereview

Select a sentence

s-1 Z nové ekonomické literatury
s-2 Heinz Schwalbe: Praktická reklama (nakladatelství Grada, 160 str.).
s-3 Kniha je praktickým průvodcem médii, cíli, druhy, psychologií i kalkulací nákladů reklamní kampaně.
s-4 Umožní vytvořit si vlastní představy o možnostech reklamy a jednotlivých médií, seznámí s metodami hodnocení efektivnosti vložených prostředků a pomůže zracionalizovat komunikaci s profesionály z reklamních agentur.
s-5 Významná je i část věnovaná základům typografie a možnostem využití různých grafických prostředků v reklamě.
s-6 John Sculley - John A. Byrne: Odysea - Od Pepsi k Apple (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 402 str. + 16 str. obrazových příloh).
s-7 Poutavá profesní autobiografie pověstného manažera a marketingového čaroděje, dosud nejmladšího šéfa firmy PepsiCo. a dnes ekonomického poradce současného amerického prezidenta.
s-8 Autor hovoří o pozadí obchodního střetu mezi firmami Coca-Cola a PepsiCo., o svém podílu na rozhodující reklamní ofenzivě pod sloganem Pepsi generace, jež otřásla postavením dosud absolutní jedničky na trhu nealkoholických nápojů - Coky.
s-9 Líčí i své nadšení úspěchem počítačové firmy Apple, vzrušující atmosférou Silicon Valley, snem předsedy Apple Steva Jobse co člověk - to počítač.
s-10 Proto se také rozhodl, že přijme nabízené místo prezidenta této firmy, kterou pozvedl na žebříčku amerických firem mezi ty nejúspěšnější.
s-11 Kniha není jen pohledem do soukromí úspěšného manažera či souborem mistrných úvah a esejů k jednotlivým marketingovým či manažerským problémům.
s-12 Rozbor krize Apple a jejího postupného uzdravování, zajímavé postřehy o podnikové kultuře, metodách řízení a rozhodování tak rozdílných firem, jako jsou PepsiCo. a Apple, pak knihu zařadily mezi nejžádanější - ve všech amerických školách podnikatelského řízení je doporučována jako nejlepší praktická učebnice marketingu.

Text viewDownload CoNNL-U