Dependency Tree

cmpr9415_047

ProjectPDT
Genrecomment

Select a sentence

s-1 Podnikání v éteru
s-2 České radiokomunikace hledají silného zahraničního partnera
s-3 Moderní společnost požaduje stále více přesných a pohotových informací.
s-4 Jejich přenos vzduchem, jde o televizní, rozhlasový signál nebo digitální data, zajištují České radiokomunikace.
s-5 Téměř tři čtvrtiny tržeb akciové společnosti pocházejí z provozu televizních a rozhlasových vysílačů a distribuce signálu.
s-6 V budoucnu by však měly tvořit stále větší podíl nové podnikatelské aktivity - družicové služby a provozování mobilních telefonů.
s-7 Pro dobrý příjem
s-8 České radiokomunikace musí v tomto roce rychle splatit dluh televizním divákům.
s-9 Jejich vysílače dosud pokrývají signálem programu ČT 2 méně než polovinu území republiky.
s-10 Na moravsko-slovenském pomezí je řada míst, kde nezachytí ani první program České televize.
s-11 Do rozdělení federace totiž signál zajišťovaly vysílače v SR.
s-12 Česká televize žádá urychlenou výstavbu nových vysílačů.
s-13 Naše společnost může úkol splnit, ale chybějí nám peníze.
s-14 Letos by výstavba technického zařízení v sedmi lokalitách stála 120 milionů korun, ale můžeme uvolnit jen 80 milionů.
s-15 Proto o finančním zabezpečení jednáme s Českou televizí, uvádí ekonomický ředitel Českých radiokomunikací Miroslav Čuřín .
s-16 Dalších 62 milionů korun si vyžádá výstavba vysílačů a převaděčů signálu v pohraničí.
s-17 Skuliny v trhu
s-18 Televize dává i další příležitosti k podnikání.
s-19 Zatím v ČR nikdo neodpověděl Českým radiokomunikacím na nabídku využít satelitního vysílání.
s-20 Akciová společnost investovala značné prostředky do kosmického radiokomunikačního centra v Sedlci-Prčici a nabízí zákazníkům nové družicové služby.
s-21 Nemusí však jít pouze o příjem a distribuci signálu z telekomunikačních satelitů, ale například o přenos dat v systému V-SAT.
s-22 Některé banky projevily zájem o toto bezdrátové spojení, které umožňuje výměnu digitálních dat mezi svými pobočkami i s ostatním světem.
s-23 Marketingové studie vypovídají, že zatímco trh s rozhlasovým signálem je po bouřlivém rozvoji soukromých stanic nasycen, nevyužité možnosti stále televize zejména při regionálním a lokálním vysílání.
s-24 České radiokomunikace jsou připraveny poskytnout novým subjektům veškerý servis.
s-25 Konkurence Eurotelu
s-26 Budoucí rozvoj vidí firma především v poskytování radiotelefonických služeb.
s-27 Chce vytvořit Eurotelu konkurenční síť pro provoz mobilních telefonů.
s-28 V její prospěch hovoří zvolené kmitočtové pásmo 900 megahertzů (Eurotel používá 450 MHz), které by umožnilo telefonní spojení i mimo území ČR.
s-29 České radiokomunikace mohou také využít vybudovanou síť vlastních vysílačů.
s-30 Společnost si však uvědomuje, že mnohomiliardová investice je nad její současné možnosti.
s-31 Proto musí najít kapitálově silného zahraničního partnera, který kromě peněz přinese i vyspělé know-how.
s-32 Chceme jít do velké věci.
s-33 Nesledujeme tím jen mimořádný zisk, ale především vytvoření konkurenčního prostředí, které bude mít vliv na kvalitu a cenu poskytovaných radiotelefonických služeb, vysvětluje Miroslav Čuřín.
s-34 Kontakt: České radiokomunikace, a.s., Olšanská 3, 130 55 Praha 3, tel.: (02) 691 9267, FAX: (02) 691 9292.
s-35 Údaje o a.s. České radiokomunikace
s-36 Výkony (v tis.
s-37 ) 866 401 949 699 976 963
s-38 Zisk (v tis.
s-39 ) 252 137 225 077 115 628
s-40 Pracovníci 314 248 230

Text viewDownload CoNNL-U