Dependency Tree

cmpr9410_047

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-7
Genredescription
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Orientace na tuzemské pacienty
s-2 Lázně mají méně klientů *
s-3 Ředitel musí být dobrý manager
s-4 Transformací podniku Státní lázně Teplice na akciovou společnost se osamostatnila lázeňská zařízení Bílina, Kundratice, Libverda a Mšené.
s-5 Nová společnost se v balneoprovozech Teplice a Dubí zaměřuje na léčbu nemocí pohybového ústrojí a duševních chorob a to u dospělých i dětských pacientů.
s-6 K tomu máme vhodné podmínky především díky přírodním léčiv pramenům, které jsou vhodné svoji skladbou, teplotou a mírnou radioaktivitou , uvedl ředitel Petr Wízner .
s-7 Optimismus do budoucna
s-8 V Teplicích jsou v podstatě optimističtí, a to i přesto, že i zde došlo k určitému poklesu pacientů.
s-9 Jestliže v roce 1993 jich bylo 8650, což je vytížení kapacity lázní asi na 65 70 procent, tak v letošním roce by jich mělo být již 9745.
s-10 Samozřejmě, že pro to, aby se postupně opět zvyšoval počet osob, kteří se sem přijedou léčit, by samotné přírodní zdroje nestačily.
s-11 Podstatnou roli zde hrají záměry managementu.
s-12 Tepličtí si dobře uvědomují, že těžiště jejich činnosti musí být v léčení tuzemských pacientů.
s-13 Těm je dávána přednost před zahraničními hosty, a to i přesto, že cizinci zaplatí za léčebný pobyt čtyřikrát více, než dostanou lázně od zdravotní pojištovny za pobyt tuzemského pacienta.
s-14 Vedení lázní si dobře uvědomuje, že zahraniční klientela může tvořit jen doplňkovou, nikoli rozhodující část zákazníků.
s-15 U zahraničních pacientů jde především o vytížení volných kapacit lázní.
s-16 Svědčí o tom fakt, že počet léčených zahraničních klientů tvoří v Teplicích jen čtyři procenta.
s-17 Spádové centrum
s-18 Charakter lázní Teplice umožňuje, že u tuzemských pacientů převažuje komplexní léčba nad příspěvkouvou.
s-19 Jde o poměr 73 procent ku 21 procentům.
s-20 K jeho udržení, případně i zvýšení ve prospěch komplexní léčby, navázali v Teplicích úzké kontakty se všemi zdravotními pojištovnami.
s-21 Cílem je dosáhnout toho, aby se tam pacienti opakovaně vraceli.
s-22 To by měli, podle názoru vedení lázní, podporovat jak zdravotní pojišťovny a lékaři, tak i samostní pacienti, kterým tato léčba prospívá.
s-23 Dalším záměrem je, aby se Teplice staly přirozeným spádovým centrem pro lázeňskou léčbu občanů severočeského regionu.
s-24 Kdyby pacienti z blízkého okolí absolvovali léčbu u nás, tak ušetří za výdaje z rodinného rozpočtu, například za cestovné v případě návštěv příbuzných apod.
s-25 Příznivě by měly být tomu nakloněny i zdravotní pojištovny, neboť ty by rovněž uspořily za cestovné, konstatoval Petr Wízner.
s-26 Další možností, jak dosáhnout úspor, je i příspěvková, ambulantní léčba těch pacientů, kteří mohou denně dojíždět.
s-27 Programy pro managery
s-28 Hodně se nyní v lázních hovoří o prevetivních programech pro managery.
s-29 Hezký nápad se však obtížně uskutečňuje.
s-30 Málokterý vedoucí pracovník se může uvolnit na 21 dní, nebo alespoň na dva týdny.
s-31 Proto jim vedení lázní Teplice vychází vstříc.
s-32 Po dohodě s lázeňským lékařem si mohou rozložit dobu svého léčebného pobytu na několik částí.
s-33 Přijedou na tři, čtyři, pět dní, absolvovali léčebné kůry.
s-34 Vrácejí se opět za pár dní a pokračují v přerušené léčbě.
s-35 Po jejím skončení se hodnotí, zda se pro takto rozčleněný pobyt stal přínosem, či nikoliv.
s-36 Na základě přípomínek a nápadů managerů chtějí v Teplicích rozšířit tyto pobyty i o další aktivity, například o zlepšení fyzické kondice, popřípadě o vzdělávací aktivity.
s-37 Lázeňský turismus
s-38 K vyšší rentabilitě přispět lázeňská turistika, kdy se využívá volná ubytovací kapacita pro několikadenní zájezdy skupiny zahraničních návštěvníků.
s-39 I když přijedou jen na krátkoiu dobu, nabízejí se jim některé z lázeňských procedur.
s-40 Kontakt: Lázně Teplice v Čechách, a.s., Obchodní oddělení, Vrchlického 23, 415 38 Teplice, tel: 0417/ 323 206, Fax: 0417/204 82.
s-41 Citát:
s-42 Zahraniční klientela může tvořit jen doplňkovou, nikoli rozhodující část zákazníků

Text viewDownload CoNNL-U