Dependency Tree

wsj0962.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Společnost Sears, Roebuck & Co. podepsala smlouvu s Bobem Vilem, bývalým moderátorem oblíbeného programu veřejnoprávní televize "This Old House (Starý dům)", o uvádění půlhodinového pořadu o modernizaci domů, který bude tato velká maloobchodní společnost sponzorovat.
s-2 Pořad typu udělej si sám, který se začít vysílat před červnem 1990, znamená vstup společnosti Sears do rychle se rozvíjejícího trhu televizních pořadů o opravách v domácnosti a možná posílí prodej jejích výrobků určených k opravám domácnosti.
s-3 Prodej nářadí na domácí opravy, stejně jako prodej dalšího drahého zboží dlouhodobé spotřeby, v posledních měsících poklesl.
s-4 Tento pořad také signalizuje Vilův návrat do role televizní celebrity.
s-5 Vilu na počátku tohoto roku vyhodila veřejnoprávní televizní stanice WGBH z Bostonu po tom, co se jeden sponzor ohradil proti některým z jeho mnoha komerčních propagací.
s-6 Když pořad "Starý dům" moderoval Vila, stal se jedním z 10 nejsledovanějších pořadů televizní sítě Public Broadcasting Service, přičemž byl vysílán každý týden zhruba na 300 stanicích této sítě a sledovalo jej průměrně 12 milionů diváků.
s-7 Avšak společnost Home Depot Inc., řetězec hobby marketů se sídlem v Atlantě, protestovala, když Vila začal komerčně propagovat společnost Rickel Home Center, stavební a zásobovací společnost z New Jersey, která společnosti Home Depot na některých trzích konkuruje.
s-8 "Jsem z změny nadšen," řekl Vila, jehož nový pořad pro více kanálů se jmenuje "Home Again with Bob Vila (Znovu doma s Bobem Vilem)".
s-9 Svůj starý pořad, který nyní pokračuje s jiným moderátorem, Vila v jednom rozhovoru kritizoval.
s-10 "Veřejnoprávní televize žije ve světě fantazie," uvedl.
s-11 "Minulou sezónu jsme vytvořili příběh o přestavbě dvougeneračního domu na hotel, který zahrnoval výdaje ve výši 700 000 dolarů."
s-12 V tom novém pořadu, řekl, "utratíme 60 000 dolarů při stavbě prvního domu" pro mladý pár.
s-13 I když se společnost Sears k vřavě kolem Vilových komerčních propagací vyjadřovat nechtěla, zdá se, že kolem Vilových zálib staví plot.
s-14 Jeho smlouva jej činí "exkluzivním" mluvčím marketingových kampaní společnosti Sears na modernizaci domů.
s-15 Reklamu a uvádění bude mít na starosti chicagská společnost Ogilvy & Mather, jednotka společnosti WPP Group PLC.
s-16 Jediná komerční propagace, kterou smlouva povoluje, se týká série knih společnosti Time-Life o úpravách a opravách domu.
s-17 Jeho ostatní smlouvy na propagaci výrobků již vypršely.
s-18 S tím si však Vila, který si stěžuje, že mu "veřejnoprávní televize nikdy neplatila víc než 40 000 dolarů ročně", hlavu nedělá.
s-19 Uvedl, že náhradou bude podle smlouvy se společností Sears "mnohamilionový obchod.

Text viewDownload CoNNL-U