Dependency Tree

wsj0294.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Arbitr přiznal pilotům společnosti Eastern Airlines nevyplacenou mzdu ve výši 60 100 milionů dolarů, což je rozhodnutí, které by tomuto dopravci mohlo zkomplikovat reorganizaci podle konkurzního práva.
s-2 Společnost Eastern, jednotka společnosti Texas Air, uvedla, že tento výnos přezkoumává, aby posoudila, zda se může odvolat.
s-3 Není jasné, zda společnost Eastern uspěje a změní arbitrovo rozhodnutí učiněné v dlouhotrvajícím sporu o "rovnost platů", který předchází jak žádosti přepravce o ochranu podle Kapitoly 11, tak jeho akvizici společností Texas Air z roku 1986.
s-4 Veškeré dřívější soudní úsilí společnosti Eastern odvrátit požadavky pilotů skončilo neúspěchem.
s-5 Mluvčí společnosti Eastern řekl, že od výnosu arbitra neočekává "žádný celkový věcný účinek na strategický plán společnosti".
s-6 Odborníci na konkurzní právo řekli, že zákon se ohledně toho, jak takový arbitrážní výnos může ovlivnit případ společnosti, nevyjadřuje jasně.
s-7 Jako každý jiný věřitel budou i piloti muset požádat soud o výplatu žalobního nároku.
s-8 To může ponechat velkou svobodu konkurznímu soudci USA Burtonu R. Liflandovi při rozhodování, jakou částku, pokud vůbec nějakou, piloti ve skutečnosti inkasují.
s-9 V srpnu vydal výnos, který umožnil pilotům přednést stížnosti týkající se nevyplacené mzdy před arbitrem.
s-10 Smlouva pilotů se společností Eastern požaduje oboustranně přijatelného soukromého arbitra, který najde řešení pro všechny stížnosti.
s-11 V oficiálním prohlášení zaměstnancům společnost Eastern uvedla, že společnost byla výnosem zklamána.
s-12 "Dluh je zcela přemrštěný," stojí v prohlášení.
s-13 Právník Sdružení dopravních pilotů James Linsey řekl, že piloti jsou velice spokojeni.
s-14 "Je to rána nejen pro společnost Eastern, ale pro celý věřitelský výbor," řekl.
s-15 Věřitelský výbor společnosti Eastern byl i se společností zásadně proti žalobnímu nároku pilotů, který, kdyby byl vyplacen, by pocházel z peněz, o nichž oba subjekty doufají, že je použijí na vyrovnání jiných konkurzních nároků.
s-16 Společnost Eastern a její věřitelé jsou v posledních, choulostivých fázích vyjednávání o druhém plánu na reorganizaci, aby bylo možno splatit dluhy této letecké společnosti.
s-17 Dřívější plán, který věřitelé schválili v červenci, se rozpadl, když společnost Eastern změnila svůj obchodní plán.
s-18 Zda byl žalobní nárok pilotů vůbec v některém z těchto plánů zahrnut, není známo.
s-19 Ve sporu mezi společností Eastern a jejími piloty jde o ustanovení týkající se "rovnosti platů" ve smlouvách s piloty.
s-20 Toto ustanovení bylo součástí dohody, ve které piloti souhlasili se značným snížením své mzdy, pokud nedostane přidáno ani žádná jiná pracovní skupina.
s-21 Krátce poté, co nad společností Eastern převzala kontrolu společnost Texas Air, byl některým vedoucím pracovníkům Odborového svazu mechaniků zvýšen plat o 20 %.
s-22 Piloti tvrdili, že to znamená zvýšení platu i pro .
s-23 Společnost Eastern nárok zpochybnila, avšak na stranu pilotů se přiklonil federální okresní soud, odvolací soud a nyní i arbitr.
s-24 Tyto dvě strany se nejsou schopny dohodnout ani na tom, o jaké množství peněz se jedná.
s-25 Piloti hovoří o částce 100 milionů dolarů, společnost pouze o 65 milionech dolarů.
s-26 Jiný arbitr se věnuje jinému případu rovnosti platů, který se týká společnosti Eastern a jejích pilotů a vyvstal z podobných okolností včetně samostatného zvýšení platů poskytnutého jinému odborovému svazu.
s-27 Rozsudek v této záležitosti je očekáván nejdříve v polovině listopadu.
s-28 Je ironií, že mnoho zúčastněných pilotů ze společnosti Eastern odešlo a nebo u tohoto dopravce, který 9. března zažádal o ochranu proti úpadku, stále stávkují.
s-29 Zhruba 800 pilotů opustilo řady demonstrantů a vrátilo se do práce.

Text viewDownload CoNNL-U