474 B. IX. Akta weřejná i sněmowní
aby jmenowanému panu Zdeükowi to wše na prówod najprw příštie stůpeno bylo
bez škody a wybránie poplatkuow.
Item, témuž panu Zdeňkowi wes Železná na týž čas prówod má postůpena
býti také bez škody a wybránie poplatkuow.
Item, toto má panu Janowi z Hazmburka postupowáno býti ten: pátek před
kwětnů neděli:
Item, od Lůnských měšťan městečko Slawétin s jeho prislusenstwiem , bez
&kody a wybránie poplatkuow.
Item, od měšťan Malostranských na týž den clo na malé straně má postů-
peno býti.
Item, od pana Bořity clo w Mostě, kteréž on držie.
Jtem, témuž panu Janowi z Hazmburka: což sě dotýče Zirotina, má jemu
stůpen býti se wšiem příslušenstwiem, jakž jest jemu otjat, a bez škody a poplat-
kuow wybieránie, na prówod najprw pristie.
Item, co sé dotyée Libic s zboziem k nému prislusejiciem,. také se pana Jana
jmenowaného dotýče. Strana odporná nestála, a poněwadž jest nestála, zdá sč nám,
žeby panu Janowi sprawedliwě postůpeno mělo býti. Pakliby straně odporné jmeno-
wanému panu Janowi zdálo sě který odpor jmieti, tehdy aby ku konečnému rozsudku
stáli na najprwnejsiem snómu a sjezdu, kdeżby s oboji strany páni byli, a na Lom
aby přestali, cožby jim tu pàni reditelé rozkázali, a w tom pozitkowé a poplatkowé
aby žádní hýbání nebyli.
Item, o domy pana z Šternberka, pana Jana z Hazimburka a panuow z Ro-
senberka: poněwadž nižádný ku odporu nestál, zdá sè nám, aby stüpeni byli jmeno-
wanÿm pánóm. Pakliby kto těch domuow odpor jměl, aby stál ku konečnému roz-
sudku na najprwnějšícm sjezdu aneb sněmu, kdežby obojie strany pani ředitelé
byli; tak wšak wedle zápisu a smluw Benešowských.
ltem, coZ sé dotýče pánuow z Rozmberka: najprwé měšťané Slansti majie
slużebniku jich Blahutowi 12 (! gr. platu postůpiti konečně ten pátek před kwětnů
neděli bez škody a wybránie poplatkuow.
Item, týmž panóm má Miličín postůpen býti od Malowcuow, podlé psanie
panów řediteluow, bez škody a wybránie poplatkuow.
Jtem, coz sé dotyée Sedlčan, jakož winil Mikuláš Střela úředníky páně
z Rozmberka, zeby sè jemu w to uwazali w tomto křesťanském příměří, o to
majie státi před pány řediteli na prwniem sjezdu a práwi sobě býti, a těž o ryb-
nik, kterýž Jarohněw z Usušie slowil a držie. Protož tak jest rozkázáno, aby s obů
stran pokoj zachowali řečí i skutkem, a jakož kto držie, aby tak držel do toho času.
Než což dále Střela winie, žeby jemu jeho některý statek tu na tom kostele wzat
byl, tak jest rozkázáno, aby wrátili, coz jsü wzali. Pakliby mezi nimi která ruoznice