Waveform view
89-23B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Tohleto
všechno
on
se
o
to
postatě
nečeká
ale
toto
všechno
musí
z
toho
se
musí
člověk
zbavit
že
je
nesmí
mít
nejenom
matku
ale
bratry
vůbec
nic
ani
majetek
tím
méně
že
ano
ale
musí
mít
tak
volný
tak
svobodný
aby
mohl
jít
za
tím
ježíšem
kristem
a
to
má
jak
vám
říkám
konkrétní
podoby
nemyslete
že
když
někdo
není
tak
bohatý
na
ty
dluhý
jak
ho
jako
byl
ten
dědeček
že
je
na
tom
líp
to
ne
ale
na
to
míra
špatně
on
lpí
se
jiným
ne
každý
na
svém
a
když
tedy
na
tom
přechodu
z
první
a
druhý
stupeň
by
se
nevzdal
toho
všeho
co
měl
nejradši
tak
by
nešlo.
Opravdu
jordánu
a
protože
se
vzdá
tak
ten
vstup
dodáno
nevypadá
klasicky
nýbrž
na
pětkrát
jak
se
vzdání
čeho
zase
postoupil
kousek
v
tom
jordánu
po
kolena
třebas
nebo
po
pás
tak
nějak
on
tam
musí
vstoupit
celý
potopy
do
té
vody
a
musí
přijít
navrch
úplně
nový
a
tak
mění
kteří
to
takhle
nezažívali
jako
já
jsem
tam
najednou
veze
najednou
protože
jsem
zanechal
všechno
co
jsem
měl
na
tom
světě
já
sem
tam
už
měl
jenom
tu
všemi
nic
jinýho
mě
opravdu
záleželo
jenom
na
té
chemii
ne
na
matce
co
jsem
měl
předtím
strašně
rád
ale
teď
už
mně
šlo
vod
to
mé
vlastní
bydlo
já
už
jsem
dorostl
tak
daleko
že
bylo
patnáct
le
když
jsem
byl
berte
třídě
gymnázia
a
když
mě
odtamtud.
Hodily
tak
už
jsem
to
cítil
jako
konec
světa
to
bylo
v
pořádku
ale
nepotřeboval
jsem
k
tomu
pána
boha
a
to
se
stalo
bez
jeho
bez
jeho
vůle
a
bez
jeho
příčin
a
bez
ohledu
na
něho
a
bez
ohledu
konce
na
matku
no
matka
na
mě
byla
ohled
jak
mohla
nemohla
být
udělat
než
s
udělá
že
bude
předpokládat
že
jsme
prošli
jordánem
jak
se
to
pozná
to
se
pozná
na
účincích
jordán
se
tak
bezpečně
pozná
na
účincích
že
nic
není
bezpečnější
ho
než
tyto
známky
jordánu
když
jsem
přešel
přes
křest
v
jordánu
tak
z
toho
byli
účinky
tyto
ne
by
dosa
být
to
není
to
tam
já
jsem
předtím
v
té
tam.
Milost
před
běžná
ztratil
naději
že
budu
chemikem
to
bylo
to
velké
utrpení
a
to
bylo
známkou
příchodu
velké
milosti
ano
když
jsem
toto
ztratil
tak
okamžitě
přede
mnou
povstala
vědomí
o
bohu
bez
obrazu
a
tedy
následek
první
byl
ten
že
já
jsem
si
tak
nevykládal
všem
že
ten
bůh
mě
miloval
že
jsem
nemohl
dělat
to
co
jsem
dělal
předtím
nemohl
jsem
už
být
tím
se
mi
em
nemohl
jsem
být
člověkem
světským
takže
maminka
to
poznala
a
vedla
mě
od
kostela
a
ke
kostelu
od
káže
a
ke
kláštera
ce
a
ze
mě
udělat
nich
a
nebo
m
a
ne
ona
chtěla
kněze
bych
se
přeháněl
a
tak
nebyla
taková
aby
dělala
po
těch
klášteřích
ale.
Sílu
oděla
odolat
nejenom
hříchu
těžké
mu
ale
od
hlas
hříchu
je
lehkém
a
odolat
tomu
hlavnímu
příchuť
že
bych
něco
chtěl
dělat
pro
sebe
to
přímo
maminku
uvádělo
že
jsem
pro
sebe
nechtěl
dělat
to
byl
v
očích
mých
nevší
hřích
dělat
něco
pro
sebe
a
to
mě
nejdéle
trvalo
než
jsem
se
zase
pustil
do
toho
hříchu
pustil
jsem
do
něho
ale
za
mnoho
let
tak
vypadá
úpadek
lidský
neboť
toto
není
konec
cesty
a
když
člověk
nejde
dál
a
tak
se
padá
teď
to
jsou
hlavní
známky
ale
já
se
nebudu
opírat
o
sebe
já
se
budu
opírat
o
ježíše
krista
u
něho
následovalo.
Překonání
satana
na
poušti
u
mě
nenásledoval
překonání
satana
na
poušti
ani
těch
čtyřicet
dní
tam
nebylo
vůbec
protože
v
té
předběžně
milosti
bylo
tolik
že
to
vydalo
za
to
za
tu
poušť
a
toho
satana
takže
já
jsem
rovnýma
nohama
po
jordánu
se
stal
člověkem
vědomě
spojeným
s
bohem
o
slovo
pan
nepotřeboval
se
ovšem
nemohu
se
potom
stát
tak
ji
nějakým
učitelem
pochopitelně
člověk
má
jiné
úkoly
než
pán
bůh
na
tomto
světě
ale
teď
budu
probírat
s
vámi
tu
normální
cestu.
Věřícího
člověka
člověk
který
věří
už
na
prvním
stupni
myslí
si
že
ctnostmi
a
vírou
nabývá
nějakou
zásluhu
se
něco
co
já
jsem
neznal
vůbec
já
si
nemyslel
že
nějakou
modlitbou
to
nedělal
špatně
říkám
nějakou
zásluhu
se
dělá
na
vůli
rodině
takže
já
jsem
věděl
že
žádnou
za
sluhu
nemám
a
v
sedmnácti
let
se
mi
to
zjevil
jako
pro
mrhání
sch
sedmnácti
let
nešli
nebyla
pravda
se
mi
to
jevilo
já
jsem
nevěděl
nic
co
ví
ruisbroeka
vo
před
běžné
milosti
utrpením
že
to
je
velká
milost
že
čím
větší
je
ta
předběžně
milost
tak
ukázka
předejde
milosti
v
životě
tím
potom
rychleji
probíhá
ten
přechod
do
toho
druhého
stupně
o
to.
Tedy
je
jedinečné
ale
dejme
tomu
že
normálním
životě
na
to
dopadá
tak
že
by
tam
trpěl
otrok
jako
já
že
by
bylo
třebas
neoperovali
vědomí
to
muselo
být
strašný
a
že
je
ten
potom
poznamenám
já
si
pamatuju
že
moje
dcera
anička
byla
no
čtrnáct
dní
po
ta
otálení
té
ruky
myslím
že
lev
zrovna
strohá
sebe
hr
brambory
a
ty
brambory
byly
vaří
a
za
čtrnáct
dní
přišla
úplně
míněno
a
dodnes
těch
čtrnáct
dní
je
na
ní
znát
je
to
utkat
to
popel
a
ta
si
představte
když
ji
to
takhle
z
křísla
takhle
zbavilo
toho
všeho
co
měla
ráda
ona
sestra
mít
ráda
nic
neměla
ráda
tom
světě
a
tam
se
dělala
že
tamto
to
jí
svět.
Až
čtrnáct
dní
nevěděla
že
má
svůj
svět
svou
matku
svého
bratra
svou
cestu
a
to
jsme
ji
museli
a
já
jsem
věděl
jak
už
na
to
protože
to
dělal
přede
mnou
tam
matka
moje
tak
se
jí
vrátil
se
své
bratrovi
mamince
k
sobě
samosebou
především
se
jí
vracel
k
sobě
a
to
se
mi
asi
tak
za
dva
roky
podařilo
na
dva
roky
po
těch
čtrnácti
dnech
a
vona
mě
tedy
považoval
za
někoho
kdo
oni
nejvíc
stojí
ale
potom
ve
mně
chtěla
vidět
vzor
na
to
člověk
nemůže
někoho
obracet
na
víru
v
život
tento
jako
správný
život
když
ona
chtěla
říct
životem
správným
a
to
předtím
neměla
vůbec
taky
zájmy
stěnou
ha
by
byla
poslouchat
tak
netrapte
herec
to
to
neposlouchala
asi
má
tou
tak
si
mála
no.
A
no
takže
vod
tý
doby
jsem
vám
říkal
o
těch
svých
čtyřech
asi
mě
pořád
se
v
jestli
jednat
správně
a
ona
se
taky
nezažila
jednat
správně
tak
jestliže
se
nedostaví
velké
utrpení
životě
toho
člověka
a
on
tam
hodně
asi
trpěla
protože
to
byla
veliká
páně
na
a
on
já
nevím
co
s
ní
dělali
naletět
strhává
já
nevím
co
tě
předem
dělá
ale
zkrátka
byla
vzkřísit
a
pořádně
a
za
roky
to
trvalo
než
se
dostal
do
normálu
aspoň
vůči
mně
učím
mamince
později
či
bratrovi
sestře
ale
vůči
se
střelné
se
starají
zamontovanou
tak
si
to
to
si
to
dovedla
vnutit
že
sem
si
to
nevnucoval
tak
ona
si
to
vyučoval
na
mě
abys
konfrontoval
a
s
jedná
správně
a
potřebovala
po
čtrnácti
li
okruh
z
tohoto
světa
žít
správně
přátele
víte
já
si
taky
Přál
v
sedmnácti
letech
říct
správně
jenže
já
jsem
k
tomu
měl
obrovskou
moc
boží
která
mě
u
toho
držela
a
aničku
držel
jenom
táta
protože
ona
pořád
po
rovnal
svůj
život
svým
a
říká
toto
není
u
tebe
správné
umět
taky
ne
a
tak
dále
a
já
chci
aby
to
bylo
u
mě
správnější
a
tak
podle
toho
jedna
rozumíte
mi
tak
já
mám
takového
vzor
bez
svém
životě
protože
ta
dcera
která
se
narodila
tuhleta
tam
mladší
dvacátýho
pátého
řízně
nějakého
roku
to
se
že
neříká
kolik
je
jí
let
že
jo
a
skvělá
tak
mít
voni
a
my
se
narodil
na
joba
vostuda
stár
je
nejmladší
moje
na
to
a
stane
no
tak
jenom
chci
říci
že
proto
že
se
narodila.
Před
narozením
otcovým
tak
byla
podle
matky
byla
povahy
matčin
ta
cena
která
se
narodila
zubu
po
narození
matky
stala
se
někým
podobným
otci
a
ten
kdo
se
narodil
mezi
se
mezi
jedenáctý
dvanáctém
svém
narození
otce
a
dvacátým
prvním
první
ze
narození
matky
té
úzký
kruh
jednoho
měsíce
nějaký
den
ten
měl
mít
povahu
ani
po
matce
ani
po
otci
nýbrž
povahu
drží
cho
se
obou
který
se
drží
obou
lidí
se
doma
a
podívejte
se
já
nemůžu
z
dostat
domova
že
sem
dělal
takovýhle
experimenty
to
si
pamatujte
neděje
takový
experiment
cestě
já
už
jsem
byl
na
této
cestě
a
už
jsem
byl
roste
zhora
dolů
ne.
Nemohl
dovolit
ale
to
jsem
dělal
potom
s
těmi
všemi
důsledky
takže
důsledky
všech
vašich
činů
na
druhém
stupni
jsou
daleko
silnější
závažnější
než
důsledky
činnosti
na
princ
vy
tam
to
dělá
všechno
ještě
z
vlastní
vůle
a
tady
už
musíte
přihlížet
nejméně
přihlížet
k
vlastní
a
vůli
boží
aby
to
bylo
aspoň
abyste
udrželi
aspoň
osvícení
a
úroveň
tedy
extatickou
nebo
osvěcovací
čili
já
bych
řekl
že
za
normální
okolností
tento
druhý
stupeň
se
dá
nazvat
cestou
musí
dívat
člověk
je
chvilinku
osvícený
chvilinku
osvícený
není
a
tak
jako
se
pohybuje
mezi
prvním
stupněm
a
mezi
třetím
pořád
i
těmi
dva
takže
druhý
sto
tak
vlastně
pro
něho
neexistuje
protože
on
pořád
posiluje
mezi
těmi
to
dvěma
stupni
kolik
je
Alenka
teď
mluvím
o
tom
jak
rozumět
ne
jak
kráčet
to
potom
může
následovat
jak
káže
po
druhém
stupni
ale
napřed
jak
mu
rozuměl
do
jaký
míry
se
mu
rozumět
dá
tak
tam
je
redukovat
spolupráce
který
nejbližší
spolupráce
ne
tak
vzdálená
ta
mez
dá
na
operace
taky
mezi
tím
národem
židovským
farizeji
se
ruce
a
todleto
a
ale
vyšší
je
sou
ty
učedníci
takže
učedníci
ježíšem
kristem
tvoří
jednu
jedinou
bytost
a
my
taky
takhle
budeme
ukazovat
sobě
jenomže
ježíš
kristus
je
nad
úrovněmi
a
potřebuje
mít
jako.
Partnera
řek
bych
atman
jo
o
člověku
je
potřebujeme
ta
říkat
boží
co
je
člověku
potřeb
svou
partnera
jako
spoluprace
na
člověka
který
je
závislý
na
úrovni
na
všech
sedmi
úrovních
oni
ovšem
v
těch
učedníků
bylo
dvanáct
tak
oni
vesmír
považovali
za
dvanáct
prosím
to
berte
na
vědomí
to
je
nejsnáze
patrno
z
apokalypse
čili
dvanáctka
je
symbolem
celých
všech
vesmírových
sil
a
to
proto
né
že
by
to
byla
zrovna
dvanáctka
ale
proto
že
bylo
dvanáct
minulých
ne
a
tak
si
ten
vesmír
rozdělili
po
svém
na
dvanáct
vlivů
no.
A
pak
je
dvanáct
měsíců
a
tak
dále
a
tě
dvanáct
listí
u
v
roce
také
nějakým
způsobem
je
výrazem
vesmírových
pohybu
ne
aspoň
těchto
se
týkají
nás
takže
tady
řečeno
jestliže
se
má
projít
druhým
stupněm
tak
už
nesmí
jednat
jenom
lidská
společnost
z
první
úrovně
zapomínala
nad
úrovněmi
nýbrž
musí
se
ta
mezera
mezi
nimi
vyplnit
a
to
jsou
té
dvanáct
učedníků
především
moment
eště
víc
ale
že
nutím
sito
vrátím
ten
představujou
úrovně
které
jsou
mezi
bohem
na
straně
jedné
a
mezi
člověkem
na
své
na
druhé.
Já
jsem
vám
říkal
týkat
aby
to
že
pozor
že
navážu
na
to
minulý
výklad
kdyby
ten
ten
hrne
představoval
odkud
se
vychází
na
prvním
stupni
a
tahleta
mapa
kam
se
dojde
já
to
používá
tento
stupeň
dokonce
druhého
stupně
dokonce
situací
cesty
tak
tam
se
nechá
takhle
nýbrž
já
se
kaší
ve
vlnách
a
teď
bych
taky
to
vyhnal
kdybych
chtěl
vysvětlit
proč
to
se
za
eště
rozumově
pochopit
že
potřebujeme
pro
vzestup
na
této
úrovni
pomoc
zdola
té
ta
vona
směrem
dolů
a
pomoc
hora
vono
to
ve
skutečnosti
pracuje
simultánně
společně.
Ale
už
já
jsem
vám
to
znázornil
jako
jedno
za
druhým
ono
to
někdy
jedno
za
druhé
ale
čím
víc
to
je
jedno
za
druhým
takým
větší
utrpení
tak
paní
nepřejete
že
to
že
si
mu
tamní
tak
jsem
se
ani
netrpí
ani
se
člověk
moc
nerad
je
ano
kde
to
ovšem
nikdy
do
tak
ideálně
nejde
aby
z
sloužiti
nebyla
utrpení
na
druhém
oběto
jsem
takovýho
člověka
ještě
jsme
nevěděli
na
planetě
než
to
vysvětlím
ještě
tím
říkal
předtím
dávejte
dobře
pozor
jestliže
potřebuje
pomoc
hora
i
pomoc
zdola
tak
vám
to
možná
připomene
že
ježíš
po
svém
posvě
smrti
se
vstoupil
do
pekel
a
tak
vám
to
možná
taky
připomene
co
že
byla
vysvětloval
a
bylo
to
až
po
druhém
stupni.
Na
samém
začátku
třetího
a
taky
bychom
šel
vysvětlovat
že
ten
ježíš
potřeboval
pomoc
shora
a
pomoc
zdola
během
své
si
taky
ty
vlny
u
něho
byly
pomoc
zdola
je
charakteristice
nad
satanem
na
poušti
a
pojem
nebo
nedopatřením
nebo
já
nevím
to
je
jsme
na
nebo
porozuměním
mezi
jidášem
a
ježíšem
v
té
pomoc
do
la
bez
kterých
by
se
neobešel
to
je
vám
jasný
neznal
co
křesťanství
nebýt
dáš
a
pomoc
hora
je
tam
zadržena
jenom
na
jednom
místě
eliáš
a
mojžíš
ty
jsou
na
nebi
ano
čili
jestliže
mně
věříte
tak
ta
pomoc
byla
soustavná
že
to
vidění.
Na
hoře
tabor
proběhla
jenom
proto
že
se
dostal
do
vědomí
učedníků
a
ti
to
zapsal
ale
protože
za
na
horu
tabor
tak
to
tím
nezačla
ne
nekončilo
nýbrž
to
bylo
to
to
spojení
s
tím
hneš
těm
ta
pomoc
hora
musela
existovat
předtím
dostali
slova
potom
čili
zase
když
to
na
tom
stupni
dopadá
ideálně
tak
soustavně
přichází
pomoc
hora
soustavně
přichází
pomoc
zdola
ta
pomoc
do
la
přichází
tak
že
už
přemáhám
toho
ďábla
a
von
je
mým
služebníkem
ne
že
by
neexistoval
pro
mě
protože
jsem
na
druhém
stupni
duální
tak
tam
ten
tamto
ze
a
tví
zlomí
eště
existovat
jen
že
mě
slouží
jako
neví.
To
sloužil
jidáš
k
ježíši
kristu
se
tam
nezdálo
je
to
tak
a
mojžíš
a
eliáš
také
mojžíš
představuje
tělo
zákona
dualismu
tělo
zákona
dualismu
a
ten
eliáš
ducha
zákona
dualismu
a
opadla
dohromady
znamenají
překonání
toho
dualismu
když
upracujete
s
duchem
i
s
tělem
do
lickýho
zákona
tak
překonáte
dualismus
a
on
za
svou
práci
v
ježíše
byla
tak
ten
dualismus
překoná
tak
to
je
ve
zkratce
že
teď
jsem
říkal
obrátit
mele
a
dvanáctém
jako
vesmíru
a
tak
dále
tak
von
musím
říct
jak
to
člově
dopadá
s
těmi
úrovněmi
no
ale
to
až
za
chvíli
se
napřed
se
vás
zeptám
jestli
až
sem
je
tomu.
Rozumět
já
sem
jaká
byla
povaha
toho
jaká
byla
po
vá
tamtoho
na
tom
vůbec
nezáleží
ačkoliv
je
to
poznat
ale
záleží
proto
že
jde
o
vesmír
že
jde
o
znázornění
toho
že
ten
ta
třináct
dovršení
harmonie
vesmíru
s
božstvím
s
stvořitelem
abych
učitelem
dokonce
duchem
svatým
že
na
se
jenom
té
když
jejich
třináct
když
tedy
jsou
tam
všechny
vesmírové
síly
to
je
to
jak
se
to
rozděluje
že
si
na
dáte
ona
tři
nebo
ale
všechny
se
svým
mělo
síly
jsou
tam
shromážděný
na
straně
spojí
na
stoje
horní
je
ten
bůh
ano
čili
při
nás
je
není
obyčejný
člověk
do
obyčejný
člověk
desítka
má
nula
lidskou
a
tak
je
to
dvanáct
jedničku
to
je
dávali
třináct
tě
s
něco
sám
takže
nebudu
vykládat
jako
kdo
měl
povahu
to
si
přeberte
sám.
Vy
ale
vyložím
jen
co
těch
dvanáct
úrovních
který
oni
zastupujou
je
a
proč
to
ze
sebe
z
toho
ježíš
neobešel
protože
člověk
jakmile
má
tělesnost
tělo
celým
transformátorem
tak
to
tělo
se
jim
tam
co
má
tele
musí
být
udržováno
při
životě
vy
si
myslíte
že
už
na
při
životě
jenom
tím
že
žijete
na
této
planetě
a
že
vidět
ten
hmotný
svět
a
že
si
po
tamtud
díte
tu
zeleninu
ne
a
ty
brambory
to
ne
nýbrž
je
vydržovala
tím
že
všechny
ty
složky
vesmíru
a
ty
jsou
vidět
pomáhají
tomu
člověku
oživuje
to
jeho
nitro
a
von
oživuje
je
to
už
jsem
tady
vykládal.
Takže
to
je
obapolná
spolupráce
to
je
něco
čemu
bychom
mohli
říct
co
bych
mu
ji
nazvat
středním
okruhem
malý
okruh
v
této
nejhorší
co
člověk
může
dělat
a
co
může
klidně
dělat
bez
cestu
na
první
úrovni
počítá
oči
ná
v
tom
že
od
sebe
od
toho
jak
jsem
se
znám
a
to
se
znam
jenom
na
prvním
stupni
zase
k
sobě
od
sebe
k
nějakému
činu
třebas
protože
musíte
o
sedět
něco
děláte
že
se
vrátíte
k
sobě
a
to
je
malý
okruh
střední
okruh
od
sebe
k
vesmíru
a
vesmíru
k
sobě
to
znamená
vesmír
svádí
spolupracuje
česky
řečeno
a
dále
tomu
zabránit
a
vesmír
to
není
to
co
vidíte
jenom
nýbrž
to
je
sedm
úrovní
téhož
vesmíru
protože
to
kladete
prosím
vás
že
mu.
A
první
úroveň
na
které
žijeme
není
do
mnou
jenom
člověka
nýbrž
muladhara
muladhara
je
stav
a
že
ten
stav
může
existovat
přestože
o
něm
nevíme
že
existuje
na
různých
částech
vesmíru
a
tak
je
to
před
všemi
ostatními
úrovněmi
takže
nenese
že
astrálně
něco
třebas
ta
svatost
tedy
že
je
něco
co
existuje
někde
jako
my
eště
na
když
jsme
v
této
muladhaře
si
může
myslet
my
sme
všech
ale
už
na
svatý
straně
a
tím
víc
se
na
úrovni
vyšších
tady
ještě
trošičku
platí
že
že
jsme
všech
a
třebas
v
tom
smyslu
symbolickém.
Ne
že
by
on
musel
říct
všech
a
ten
astrál
ale
že
ještě
vázán
na
prostřední
nějaké
ale
čím
vě
vyšší
úroveň
tím
menší
vazba
na
prostředí
protože
stav
čím
vyšší
tím
méně
poután
prostředím
kdežto
bůh
je
nastavit
tak
na
prostředí
nezáleží
není
vesmír
jeho
prostředí
vesmír
není
prostředím
božím
nýbrž
bůh
je
tvůrcem
prostředí
brzdil
čili
prostředí
na
něm
závislé
a
oni
bez
ka
jí
proto
a
tak
my
jsme
závislý
na
bohu
tak
my
jsme
celý
to
bylo
nelogické.
Tak
to
se
nebudeme
o
tom
bavit
tady
spolu
ale
to
jsem
se
přesvědčil
poprvně
v
koncentračním
táboru
jednadvacátýho
jedenáctý
že
mě
pomáhali
ze
všech
úrovních
a
to
na
zástup
andělů
nebo
tak
to
nemělo
to
žádnou
podobu
ale
já
jsem
si
byl
ve
do
té
nádherné
druhy
míru
ve
kterém
jsem
stál
znamená
všech
úrovních
ve
které
jsem
stál
a
já
to
říkám
symbolicky
pochopitelně
antoníne
říkám
to
symbolicky
a
to
neznamená.
A
když
řeknu
teďka
a
nad
ladí
ku
stálo
slunce
boží
tak
je
to
zase
jenom
symbol
ano
viděl
jsem
jasně
ve
velitelem
a
kde
služebníkem
to
je
tak
to
všechno
co
jsem
viděl
vnitřně
zrakem
se
nic
nevěděl
ale
vnitřním
z
jakém
vidět
znamená
nevidět
to
osobním
zrakem
lidský
co
jsem
viděl
bylo
herka
podřízenost
z
toho
dole
tomu
nahoře
čili
totéž
co
říká
svatý
jan
ve
zjevení
jak
se
klaní
tam
ty
hrubou
já
to
a
to
všecko
tak
to
nevěděl
jsem
žádný
choroby
a
to
nic
takovýho
ale
tu
úctu
celýho
vesmíru
k
tomu
že
mají
tak
ctili
ho
vůdce
který
se
staral
aby
nikdo
nezahynul
protože
on
je
má
na
starosti.
Takže
já
jsem
od
tý
chvíle
a
té
ten
důvod
neviděl
nikoho
zahynou
tže
se
měl
vidění
toho
jak
se
ho
všechny
stará
aby
nezahynul
od
tý
doby
nikdo
a
tam
jelo
mnoho
lidí
sem
viděl
mnoho
lidí
umírat
ale
ihned
jsem
je
viděl
stávat
z
mrtvých
jak
se
na
to
mám
dneska
dívat
to
vode
mě
nechtějte
prosím
vás
vědět
ale
nikdo
z
nich
nezemřel
ani
jeden
možná
že
byli
výjimečné
poměry
a
že
se
jim
okamžitě
pro
to
veliké
utrpení
za
kterých
umřeli
všechno
opustil
že
jim
byly
odpuštěny
všechny
hřích
je
to
možné
že
těmto
lidem
kteří
tak
strašně
trpí
jako
oni
jsou
odpuštěny
hříchy
proč
né
kdyby
odpuštěny
hříchy
i
tomu
mrzákovi
že
ano
který
si
to
tak
moc
nezasluhoval
jako
voni
zkrátka.
A
otevírat
se
tam
obzory
který
se
mi
ještě
úplně
neotevřeli
takže
já
vám
to
že
ty
věci
nemohu
říct
ale
musím
jenom
říct
co
jsem
tam
zažíval
a
taky
to
nelze
vy
vyjádřit
slovy
jenom
něco
vždycky
to
z
jiný
strany
na
bohu
to
víte
a
se
něco
řeknu
zase
ale
všechno
to
tam
patří
ale
to
by
byl
přechod
do
třetího
stupně
a
to
já
nechci
tady
provádět
já
se
vrátím
k
té
touze
vesmíru
v
člověkem
těch
různých
úrovní
takže
mohu
řícti
teď
se
bude
odcházet
hrůzou
tadyto
a
tahleta
doktorka
a
možná
že
e
tahleta
zubní
lékař
nebude
ta
se
nebo
a
zase
dobře
že
utekla
si
se
nepře
soudit
se
na
to
a
přednost
a
se
mívá
jako
by
tomu
nevěřila
se
jsouce
hotovo
když
to
a.
Ta
prozradí
tak
je
to
fakt
ale
já
chci
říci
nám
to
vůbec
na
to
zapomněl
to
je
krásný
já
to
nemám
říci
no
asi
zji
s
pominou
tak
tak
to
hned
řeknu
a
jestli
to
totálně
zapomněl
proč
se
pře
soukají
a
to
řeknu
že
se
říká
lékař
léčí
pán
bůh
uzdravuje
a
to
je
velice
zjednodušená
záležitost
teď
se
bude
ptát
chudák
ale
ten
muž
tahleta
žena
eště
co
pak
že
se
stát
nebudou
to
že
oni
si
myslí
že
neléčí
že
neopravňuje
zub
to
je
není
pravá
tak
sem
to
zapomněl
tam
autem
vím
tak
inspirace
tak
lehké
že
ji
musí
se
držet
lepší
bylo
si
to
zapsat.
A
nějakým
slovem
abyste
člověk
upozorňuje
na
to
co
tam
zapomněl
ne
jenom
pán
bůh
ne
za
v
jenom
pán
bůh
nýbrž
kupodivu
uzdravujou
všechny
úrovně
neboť
a
teď
se
prosím
tě
přes
jaké
podrží
abyste
se
stát
moc
já
ho
držet
voni
tam
totiž
když
lékař
léčí
na
této
úrovni
zároveň
léčí
z
té
úrovně
že
ta
choroba
vzniká
a
myslí
říkáme
to
je
tu
pera
my
víme
kterýho
patřili
to
vzniklo
to
není
celá
to
viď
ten
lékař
který
je
spojen
s
těmito
úrovněmi
ví
že
to
vzniklo
někde
jinde
já
vám
to
řeknu
nějaký
nabyl
jsem
jak
jsem
říkal
několikrát
na
hoře
ho
berte
asi
neříká
té
vo.
Tady
nej
začí
východě
výběrem
že
ho
sem
zkopali
dva
tisíce
padesát
čtyři
metrů
vysoký
byl
podvečer
nějaké
roku
třicet
osm
smí
malo
se
a
na
obce
pud
jsem
viděl
dva
dvě
vojsko
proti
sobě
státy
jednám
na
východě
jedno
na
západě
všechno
ve
středověkém
odění
palác
neče
kope
koně
brně
né
koně
kole
ty
čerpá
to
všecko
to
nádherně
vybaven
bodu
stranách
jak
dlouho
se
to
připravoval
ta
válka
a
byli
připraveni
proti
sobě
bojovat
jestli
že
ska
objevil
nějaký
a
tak
dlouho
je
to
připraví
tam
je
to
tam
vo
tom
vědí
jak
na
lidi
když
voni
na
ně
né
že
voni
na
ně
dají
jak
je
křísnout
tam
říkají
my
dál
Volně
volnou
lásku
mým
u
kážeme
co
to
je
panečku
a
jinak
in
ve
si
ti
ukázat
ještě
ukážou
tak
jsme
viděli
připravený
já
sem
tam
byl
čtyři
ním
polámal
neznal
to
to
je
ska
a
ne
hnutí
stáli
proti
sobě
přenese
na
sebe
dívali
přes
zdálo
st
takových
asi
dejme
tomu
stokilometrů
na
té
obloze
to
mohlo
být
možná
že
víc
a
ten
polem
podíval
když
neříkal
já
na
něj
pokyny
to
vidím
a
a
stejně
nepotřeboval
nic
říkat
a
takovou
krásnou
kázali
jako
na
slechu
si
pouští
kterými
oděv
vzdáme
sama
tvou
vyšší
manou
tady
kazetu
jo
kalhoty
takový
poly
to
taky
něco
jiného
prostě
to
jako
by
si
že
my
šálení
porád
a
ona
se
viděli
že
bude
válka
tak.
Ale
se
léčí
tam
z
toho
neboť
je
to
tam
připraveno
dříve
než
to
tady
propukne
a
když
se
de
zpětně
k
té
připravenosti
toho
a
ta
se
zruší
a
to
se
dá
tak
tady
to
neprovedete
léčil
podle
toho
jesudian
tam
joga
dvou
světů
v
tom
povídání
ten
asketi
všechny
všechna
zvířata
zase
a
k
němu
přicházela
a
byla
ta
opice
už
mu
ta
třebas
hadem
jedovatý
doplatí
a
se
z
posledních
sil
k
němu
o
neopakuji
nebo
co
to
bylo
tak
stan
a
nebudu
si
to
by
nepomohl
ale
von
šel
ke
kořeny
toho
jedu
a
ten
kořen
toho
jedu
to
ní
lota
záležitost
než
se
ten
vyvine
přírodě
to
trvá
miliony
možná
let
ale.
Je
tam
pak
působí
jo
tak
a
on
se
ocitl
ten
adepti
základech
toho
jedu
a
ten
základ
vymítl
z
tý
opice
a
ty
následky
zmizeli
opice
potkáte
a
pryč
ani
nepoděkoval
oni
nemají
ty
many
naše
nýbrž
odešla
klidně
odešla
zdravá
pryč
tak
chtěl
jsem
říct
že
jak
léčí
odtamtud
já
malinko
řeknu
jak
to
dopadá
že
totiž
naše
největší
choroba
je
že
hledáme
své
a
děláme
jenom
pro
sebe
a
tomu
já
říkám
největší
hřích
pošlou
hříchy
ale
ne
že
bych
na
ně
nedal.
Já
si
rád
za
řeším
ze
všech
možných
stran
taky
podle
toho
vypadá
to
se
petra
moje
břicho
ale
hlavní
hřích
je
v
tom
to
by
osmnáct
let
teprve
že
si
je
schopen
člověk
žít
tak
že
jedná
jenom
pro
sebe
a
pro
své
jenom
pro
se
ale
pro
své
a
co
jsem
měla
do
sedmnácti
let
a
protože
tam
mě
bůh
začal
milovat
tak
jsem
jasně
rozlišit
že
to
je
největší
hřích
se
kterým
stojí
a
padá
celý
náš
svět
lidský
čím
sobečtější
některý
národ
například
bych
nemluvil
už
jenom
o
jedinci
pro
sebe
a
to
byl
třebas
letli
a
pro
svůj
národ
jednal
nedal
pro
sebe
i
pro
ten
národ
myslel
si
jako
že
tak
jedná
ne
protože
se
mýlí
a
to
je
jedno
a
chtěl
mu
zjednat
místo
na
slunce.
Tak
tím
to
už
dopadá
protože
to
je
veliký
hřích
dostalo
padesát
let
milionu
lí
oběti
protože
takhle
velký
hřích
to
je
když
ten
člověk
který
takhle
myslí
a
má
ještě
k
tomu
moc
tak
rozpoutá
něco
co
se
nedá
hned
tak
zastavit
až
úplný
vy
mlácení
leda
jako
celou
v
tom
to
to
váze
téměř
tak
jak
mě
vyléčil
v
těch
sedmnácti
letech
bůh
mě
začal
milovat
ale
aby
mě
začal
milovat
musel
celý
bez
mír
který
se
má
rád
se
způsobem
každá
úroveň
ode
mě
odstranit
vzdálit
to
já
jsem
nevěděl
že
se
seco
se
to
děje
to
analytiky
jsem
taky
nikdy
nedělal
to
dělám
poprvně
s
vámi
protože
já
jsem
to
najednou
jednadvacátého
jedenáctý
věděl
že
ne
ne.
Mohl
to
sem
všemohoucí
pán
bůh
to
to
udělat
aby
mě
mém
vědomí
miloval
jako
nej
nej
milovaný
jejího
syna
tak
tak
musel
podržet
vesmír
a
já
jsem
si
při
té
příležitosti
při
pamatoval
když
jsem
to
jednadvacátýho
jedenáctý
zažil
třicet
devět
až
devět
let
potom
ještě
delší
ne
a
ne
deset
let
že
totiž
jednou
v
nějaké
bitvě
a
svatá
terezia
to
vyvolává
teďka
by
mu
ne
trošku
rozumět
ale
oni
mě
má
své
co
ale
říká
že
bojovali
izraeli
s
nějakým
nepřítelem
a
byli
by
to
prohráli
a
bůh
zastavil
běh
slunce
a
voni
měli
čas
vyhrát
to
je
morana
já
tomu
rozumím.
A
žádný
slunce
neviděl
nikdo
dostavit
taky
se
nezastavil
ale
jsem
nejhorší
vono
se
zastavilo
protože
není
jenom
toto
slunce
na
každé
úrovni
je
slunce
a
von
zastavil
všechny
úrovně
který
proti
se
vybojovali
a
protože
za
nimi
stál
hospodin
tedy
byl
na
úrovni
tak
voni
mohli
vyhrát
a
že
jsem
vám
to
stačí
policie
není
jak
klamný
letech
ale
opravdu
ta
bible
ani
v
tomto
případě
ne
že
a
to
mi
dělá
dobře
že
já
jsem
předtím
nevěděl
jak
je
to
možný
já
bych
tím
že
je
to
možný
teďka
a
že
slunce
se
může
dostavit
a
přesto
se
todleto
nezastavím
a
že
tím
jsem
má
izraele
čas
vyhrát
za
to
znamená
vyvolený
má
třebas
vyhrát
nemůžeme
na
konkrétního
idea
re.
Ty
by
tehdy
vedeni
výtečný
zasvěcencem
ano
který
toto
mohl
zažít
mysli
to
tam
najdete
až
budete
číst
tu
svatou
terezii
a
je
to
který
to
byl
zasvěcenec
a
která
to
byla
by
to
tam
všechno
je
a
už
to
přetáhneme
to
jenom
přeložil
a
že
to
v
tom
co
máte
teďka
zná
tady
nebo
co
a
není
to
tam
ještě
od
tam
už
bylo
už
nebylo
tak
to
je
jedno
jestli
by
vás
to
moc
zajímalo
tak
já
vám
to
řeknu
že
to
bylo
že
já
nevím
kde
on
ten
ten
na
to
šel
jinak
ten
pro
pro
bojovníkem
božím
tak
to
mohlo
být
zase
a
vysvětlil
do
konce
trošičku
je
ho
zle
to
byl
jenom
zlé
výborně
nespletlo
vada
protože
jak
bych
tomu
potom
přijal
by
se
pekla
a
tak
to
vyvozuji
tam
to
někde
najdete
jo
a
to
je
to
je
celá
knížka.
A
tak
se
tam
najde
snadnou
slabá
tak
se
po
te
na
ty
okolnosti
tak
tedy
se
to
stalo
to
je
velice
zajímavý
já
mám
nemůže
to
takhle
to
všechno
vykládat
to
se
stalo
tím
že
posunul
celý
ten
boj
izraelský
na
druhou
úroveň
takže
voni
mohli
vidět
že
soustředil
protože
tam
toto
slunce
nestojí
tam
to
co
se
nevěří
ani
tam
není
a
to
slunce
na
tamní
domě
se
dostavilo
proto
že
se
že
se
nad
nimi
s
s
milovala
milost
boží
prosím
jako
se
neprohrál
a
když
mu
iluze
keři
sem
se
prohrávat
a
von
ji
museli
držet
nahoře
aby
se
neprohrál
takový
e
se
sem
jako
byl
mojžíš
lže
byl
lidský
člověk
z
masa
kosti
takže
mu
zemřít
ruce
že
ruce
pořád
nahoru
to
nebylo
možné.
Ale
byla
to
pozice
ze
které
mu
by
síla
sílu
pro
celý
svůj
boj
my
tu
pozici
známe
indové
taky
abyste
se
takhle
dělají
ty
zase
se
jí
za
velký
požehnání
že
a
ruce
také
nahoru
takže
to
třebas
jenom
dělají
technicky
ale
on
to
uměl
fakticky
jenomže
bylo
mu
třeba
podobu
u
tý
bitvy
držet
ruce
nahoře
aby
z
ní
aby
z
něj
pro
sál
protože
ta
síla
v
tom
národě
izraelském
nebyla
ta
byla
jenom
v
něm
udrželi
ne
a
voni
to
vyhrál
no
když
synkde
k
ruce
dolů
o
říkat
držet
nahoře
moje
že
to
že
je
to
na
nepůjde
to
se
to
se
zdá
být
strašně
pohádkový
a
cestu
za
tedy
já
ten
starý
zákon
tu
s
tím
petřík
em
a
on
tam
na
téhleté
ruce
přijde
já
mu
to
dovedu
dětsky
vyložit
a
von.
No
ale
pochopí
a
uzná
že
je
to
možné
a
že
to
na
tom
do
se
nemožné
není
až
u
mojí
je
to
možné
bylo
a
že
tomu
se
být
nějaký
kabrňák
a
tak
si
ho
váží
ale
to
dobrý
protože
a
to
byl
ten
mojžíš
jenom
tělo
zákona
a
ne
duch
to
znamená
jenom
to
tělesné
mohl
hájit
tělesně
hájil
tělo
národa
takže
národ
izraelský
přežil
všechny
ty
jiné
semiti
kteří
už
dneska
neexistujou
kde
jsou
aby
něco
byli
jaký
jsem
mi
té
že
jsou
asi
se
to
byli
bratři
to
byli
příbuzný
kde
jsou
zmizeli
spoloči
protože
nebyl
tam
někdo
byl
donucen
že
nahoře
nebo
měl
takovou
sílu
jako
jako
tuhleten
anebo
to
si
nedonese
za
jaký
to
byli
skvělý
lidé
a
čemu
všemu
rozuměli
to
ta
terezie
říká.
A
no
tak
von
asi
v
tom
hořícím
keři
viděl
toho
víc
a
poznal
víc
než
že
bůh
je
věčný
a
to
jistě
a
kde
si
pře
na
to
že
když
jsem
zažíval
to
jedno
táty
je
nás
tak
jsem
toto
všechno
viděl
mojžíše
se
tím
ke
sem
toho
zle
a
tak
dále
no
ale
nejenom
to
a
jste
řecky
a
se
tam
všechno
vešlo
a
ne
zatížit
do
mě
to
a
já
když
potřebuju
tak
na
to
aspoň
u
vzdáleně
tak
šel
k
nevede
tak
podívej
se
čím
to
bylo
že
mu
držel
no
je
to
bytí
to
vysvětlovat
ale
když
si
to
přejete
do
v
tom
hrál
roli
do
tý
domu
drželi
ty
ruce
ne
to
jste
mu
mohli
prože
vy
a
bylo
by
to
padlo
stejně
hlavně
by
ty
ruce
měl
nahoře
ale
byla
to.
Pozice
kdy
síla
všech
úrovních
do
něho
pronikl
a
působila
i
v
těch
poje
bojovníci
kde
normálně
působit
nemohla
takže
oni
bojovali
silou
všech
úrovní
nebo
kterých
bylo
třeba
a
takže
bylo
třeba
jenom
tělesnosti
toho
mojžíše
proti
té
si
jenom
ty
nesměli
toho
mojžíše
pro
se
nevede
představit
co
tělesností
toho
člověka
se
dosáhne
proč
jsem
byl
neviditelný
předtím
do
mě
chtěl
zabít
do
to
způsobil
tělesnost
navštívený
bohem
pochopit
temně
držel
ruce
na
hoře
a
my
symbolicky
řečeno
já
jsem
nahoře
neměla
jako
by
abych
nebyl
vidět
ten
abych
nebyl
zastřelen
že
nic
z
toho
co
v
těch
písmen
je
napsáno
není
nesmyslné
jenom
je
nesrozumitelné
a
říct.
Je
to
tajemství
to
se
smí
a
ten
člověk
vypadá
moudře
potom
já
bych
padám
hrozně
hloupě
když
vím
že
to
tajemství
mění
ne
a
že
jsem
možná
blázen
že
tomu
vůbec
věřím
to
bylo
kdysi
napsáno
a
není
to
pravda
tak
to
budou
hodnotit
tím
toto
budou
číst
nic
si
z
toho
nedělejte
já
mám
dojem
že
vás
něco
a
to
je
to
záření
to
jsou
ty
ruce
nahoře
pro
tuto
chvíli
nutí
k
tomu
abyste
mu
věřili
ta
je
není
člověk
který
by
tomu
nevěřil
představte
si
to
ale
přijdete
domů
já
to
vím.
Text view •
Help