Waveform view
86-34B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Co
se
opakovat
ve
starém
zákoně
že
ta
li
z
egypta
se
musel
se
přou
musel
ten
maron
přemoci
a
tady
se
musí
přemoci
rozum
v
jiném
mouše
a
to
je
herodes
neosvícený
rozum
stojí
dycky
víře
v
cestě
protože
říká
tomu
co
věříš
je
nemožné
zvláště
když
ta
tradice
pomocí
se
ta
víra
rozvíjela
vypadá
tak
mučen
a
udělá
tolik
chyb
jako
udělal
za
těch
dva
tisíce
let
já
bych
mluvil
s
těmi
osvícením
knězi
československý
který
říkají
že
to
pán
bůh
vůbec
trpí
to
naši
církev
kdyby
to
neza.
Žil
ježíš
kristus
by
to
asi
už
dávno
bylo
správnu
to
zase
mě
oni
sami
říkají
že
jsou
zraněni
zvířetem
těch
co
za
nic
zvířetem
a
celá
příroda
a
ty
ostatní
kteří
jsou
nevěříte
ta
příroda
je
má
právo
napadnout
protože
jsou
zraněn
kdyby
nebyli
zranění
tak
by
ne
napadá
nemyslete
že
se
děje
tak
velká
křivda
když
se
pronásleduje
víra
ve
pronásleduje
nepracuje
se
víra
práce
sta
organizace
té
víry
to
je
ta
síla
a
jak
v
duchu
to
znamená
ta
tradice
je
pokřivené
tak
v
činech
ty
činy
samo
sebou
do
jinam
než
mají
té
samá
vypočítavost
anebo
farizeji
nebo
formalisticky
to
vidím
moc
zle
promiňte
mně
jako.
Život
si
do
národa
indického
v
době
když
tam
přišel
mezi
ně
buddha
a
po
něm
řekněme
za
sto
let
šankaračárya
oba
dva
museli
ten
národ
tvrdým
způsobem
pře
vychovat
podívejme
se
na
to
očima
inda
buddha
jim
sebral
veškerou
víru
v
to
co
hinduismus
tři
tisíce
let
minimálně
zachovával
protože
už
ten
bůh
tvému
se
klaněli
nebyl
pravým
bohem
já
to
řeknu
švandovním
způsobem
jak
to
říkal
petr
klímy
z
vědě
a
ten
říkal
po
smrti
tak
to
mohu
pomlouvat
původně
ty
védy
se
ty
a
ty
védy
se
prožívali
a
těm
védám
se
učilo.
A
psali
se
komentáře
k
nim
aby
jim
bylo
lépe
rozumět
později
se
už
jenom
čili
nepraktikoval
potom
jste
šli
nějaké
vína
to
vám
připomínám
katolickou
církev
že
ano
nebo
sice
škrtli
tohleto
nejhorší
co
to
už
je
hnedle
konec
a
potom
už
se
to
jenom
okuřovali
ani
se
to
nešlo
protože
bylo
tak
posvátné
jenom
tak
jsme
se
ještě
nedostal
ale
možná
že
někdy
to
jenom
vokuřujete
tím
tak
v
té
chvíli
přichází
budha
toto
učení
takle
zmrzačení
má
právo
zbourat
celé
do
základu
ovšem
vylil
dítě
když
se
špínu
takže
vzápětí
přichází
další
genius
šankaračárya
a
napravuji
to
co
je
tam
duchovního
vím
píše
upanišády
vykládá
znovu
to
učení.
Druhý
etické
a
postaví
ho
za
jeden
jediný
život
dvacet
devět
let
trvající
znovu
na
nohy
takže
to
co
chybně
nebo
právem
ovšem
právem
zboural
buddha
on
zase
postavil
to
co
tam
bylo
správného
jenže
když
se
dneska
díváme
na
ten
hinduismus
tak
ono
to
tam
zase
hned
dopadá
tak
jako
tehdy
jenomže
přichází
tam
mudrci
jako
třebas
a
to
se
nám
neděje
a
je
v
evropě
jako
se
a
ramakrišna
minulém
století
nebo
vivekánanda
na
rozhraní
tohoto
století
nebo
rada
v
tomto
století
maharišim
tyto
přeci
no
drží
takže
oni
říkají
když
se
mi
jako
se
protivil
a
říkal
jsem
vy
jste
pěkný
taková
sociální
bída
a
vy
takový
zasvěcenci
aby
se
o
to
nepostradatelná
nastala
pravá
proč
to
nekážu
všeho.
Obecně
jako
ten
dán
v
nebo
tak
jde
pak
oni
říkají
to
bychom
rozředil
světlo
nestačíme
na
takové
množství
mi
jenom
to
si
to
udržujeme
je
kalijuga
plném
rozběhu
a
tam
se
dá
světlo
udržovat
buďte
rádi
že
ho
udržujeme
do
tak
jsme
rádi
se
se
jim
velice
vděčný
já
sám
bych
měl
být
největší
z
vás
všech
protože
chodili
ke
mně
dobro
do
domu
abych
tak
řekl
symbolicky
jestliže
v
tom
starém
zákoně
se
naučili
ti
lidé
nebo
z
hrubá
s
velkými
chybami
se
naučili
tomu
aby
ctili
zákon
boží
tak
se
naučili
jedné
zásadě
vycházet
ze
své
vlastní
vůle
k
té
další
stupeň
ne
vlastnění
velice
důležitosti
vloh
spodní
a
nesou
voni
to
kolikrát
šlo
velice
krku
odpuštěním.
No
a
když
zvládli
aspoň
v
těch
svých
předcích
v
té
solí
toho
národa
tohleto
a
v
té
složitost
zvládni
bezvadně
tak
svůj
to
zla
a
bezvadně
a
slovo
národa
tak
pro
tu
s
po
těch
totu
hezky
spravedlivých
se
tam
vtělil
ten
ježíš
kristus
takže
neděje
ty
z
toho
nic
že
my
jako
individuum
jsme
takovým
národem
izraelský
každý
z
nás
jsme
celý
tím
národem
že
celá
řada
věcí
stojí
v
opozici
není
schopna
se
shrabat
na
něco
lepšího
ale
jedná
také
s
země
jsou
tam
také
vlastnosti
pro
které
si
zasluhujeme
které
pochází
samo
sebou
od
boha
kterými
si
zasluhujeme
aby
se
v
nás
rodila
ježíš
kristus
když
já
jsem
dělal
poprvně
pokus
lidmi.
On
totiž
já
jsem
měl
po
koncentráku
a
tam
se
nedělal
pokus
to
je
ten
rozdíl
v
daleko
dělal
pokus
ale
tam
koncentráku
jsem
vůbec
žádný
pokus
nedělal
tam
prostě
mně
bylo
ukázáno
na
toho
je
to
na
ono
a
já
jsem
neměl
vůbec
ním
žádnou
práci
jsem
se
jenom
nestačil
divit
ale
například
kráse
dělal
pokud
se
dělal
pokud
se
aby
se
v
nich
narodil
těch
co
tam
byli
bůh
čili
ježíš
kristus
tak
já
jsem
jim
musel
zbavit
úplně
jejich
vůle
aby
si
nepřáli
aby
se
v
nich
narodil
aby
nediktoval
vůbec
nic
bohu
jakýkoliv
diktátu
bohu
i
ten
nejvznešenější
je
projev
vlastní
vůle
a
to
musí
odpadnout
no
a
to
se
mě
myslím
několika
případech
podařilo
jenom
že
voni
to
promarnili
bohu
dít
všichni
no
tak.
Deme
dál
ježíš
se
tedy
rodí
v
případ
v
ve
chvíli
kdy
už
země
umí
se
vzdávat
vlastní
vůle
ale
jedno
je
dovoleno
té
slibem
aby
se
dočkali
toho
mesiáše
takže
toho
mesiáše
se
nedočká
jenom
si
mého
a
a
na
ta
proroky
ně
a
natna
syna
to
znamená
přestali
moudří
lidé
nýbrž
celá
řada
jiných
lidí
kteří
potom
velice
pomáhají
ježíši
například
dejme
tomu
ten
nikodem
a
jiný
uklidní
aplikace
tím
nebude
sdělena
protože
pro
každého
je
jiná
a
zase
ještě
jak
ti
budu
pořád
sat
až
dokonce
v
této.
I
v
každé
době
pro
jí
to
jehož
jedince
je
zase
jiná
já
jsem
ti
nesčetněkrát
během
toto
to
mě
promiňte
si
zrozuje
potom
během
tohoto
týdne
říkal
že
když
jsem
věděl
o
něčem
co
je
správné
tak
jsem
to
věděl
jenom
pro
ten
případ
pro
další
už
ne
říkal
jsem
to
říkal
jsem
to
jednou
víckrát
jsem
to
říkat
to
se
vždycky
duchem
odešel
neodešel
výš
to
ty
mě
lituje
to
mě
neděle
protože
ví
že
to
není
možné
z
toho
celý
on
už
to
musí
vyplývat
tady
není
možno
do
aby
z
toho
vzešel
nějaký
recept
který
by
se
univerzálně
dal
na
každou
situaci
aplikovat
ale
se
dá
mluvit
jenom
obecný
zásadách
a
to
už
já
spoléhám
že
jsou
nejméně
tak
inteligentní
jako
ty
že
jo.
Aby
si
to
sami
převedli
na
svůj
vlastní
život
pod
důležité
je
aby
ve
vlastním
životě
jediné
koho
okolo
jeden
je
ven
aby
to
uměli
vlastní
životě
aplikovat
to
já
nemůžu
by
nás
tady
šestnáct
já
sem
nesnažil
ani
na
pět
nebo
kolik
vá
kam
bylo
v
těch
kalech
ano
nestačil
abych
stačil
na
sedmnácti
aby
taky
musí
nou
prom
ty
tohleto
ty
tamhleto
tam
pak
by
to
došlo
všechno
by
to
bylo
k
ničem
a
všechno
by
to
bylo
špatně
k
tomu
mě
to
by
to
jak
já
jsem
viděl
že
mi
k
tomuto
se
dotlačit
tak
sem
už
se
vztekal
protože
zla
věděl
to
ne
co
to
nemůžeš
a
já
mám
povinnost
cestou
protože
von
to
nejde
přátelé
je
mi
lidstvo
kdyby
byl
kdyby
takový
recept
nějaký
existoval
to
by
bylo
lidí
kteří
by
se
jim
řídili
upřímně
a
snadno
když
dejme
tomu.
Svatý
petr
byl
přesvědčen
že
takový
recept
zná
a
že
je
to
jeho
víra
to
navracet
jeho
síla
víry
jeho
síla
oddanosti
tak
říkal
ježíši
kriste
já
tě
tak
miluju
já
tě
tak
z
božího
já
tě
tak
jsem
ochoten
následovat
že
kdyby
si
šel
na
smrt
tak
krutou
ne
ho
on
říkal
zatknou
a
už
mě
mezi
tím
třikrát
zradíš
a
jiní
jiní
říkal
jiní
říkali
a
to
říká
asi
všech
dvanáct
dohromady
my
jsme
opustili
své
rodiny
to
je
přeci
recept
no
všechno
svého
pustil
co
se
mě
je
rádi
a
to
máme
už
hotové
místo
v
nebi
jenom
aby
bylo
pořád
ne
se
dohadoval
jenom
do
tam
bude
první
a
a
on
jim
říkal
první
tam
budete
kdo
nejvíc
bude
sloužit
bližnímu
je
obec.
Jsem
se
zase
jak
to
mám
říkat
máš
dělat
tam
to
nebo
tamto
to
si
musíte
sami
rozmyslet
no
tak
já
ten
hněvem
a
jsem
zase
normální
prosím
vás
dovolte
mě
abych
kdykoliv
až
něco
budete
na
mě
chtít
já
už
to
celý
týden
vykládal
aby
to
znovu
na
mě
chcete
tak
já
si
zoufá
to
mně
promiňte
že
je
to
poslední
zem
já
už
dneska
to
pro
mě
zoufale
můžete
mě
řeknou
mě
tak
ne
trefí
ale
a
bude
asi
dobré
že
se
to
znovu
zdraví
protože
jsem
toho
moc
na
mlel
a
ono
se
tam
to
ztratilo
to
hlavní
proto
to
chci
všechno
ve
zkratce
říct
aby
se
to
neztratilo
deme
dál
řekl
jsem
že
potom
to
rozhodnutí.
Já
doufám
že
ho
máte
ještě
v
hlavě
že
voni
byli
ochotni
případ
od
případu
se
vzdávat
vlastní
vůle
to
je
to
než
před
umím
životě
je
to
před
sedmnáctým
rokem
já
to
vždycky
ještě
dokonce
vlastní
život
že
si
to
viděli
konkrétně
prosím
že
potom
teprve
může
se
narodit
ježíš
kristus
když
v
maličkostech
byli
schopni
se
pole
při
jako
národ
jako
celek
ne
jenom
sůl
národa
se
mohla
na
něco
většího
třeba
se
při
do
další
fáze
kde
se
víra
dosvědčuje
celým
životem
a
ne
v
maličkostech
když
ten
nejistotě
jí
mezi
ctnostmi
tak
se
dosvědčuje
te
jenom
maličko
Stech
jenom
v
maličkosti
a
myslíte
že
je
to
doví
jaká
cnost
není
to
pravda
to
bych
mohl
dokumentovat
ale
nedostal
bych
se
dál
my
nemáme
v
sobě
řád
hodnot
ale
možná
že
bych
to
přece
jenom
malinko
moh
na
časnou
jestliže
třebas
je
tak
ctnostní
že
všechno
dobře
se
snažíte
dělat
správně
a
v
ničem
nepolevilo
kdybyste
něčem
polevit
tak
se
budete
na
to
sami
trestat
a
já
nevím
budete
odporovat
pána
boha
co
se
všechno
dělat
ale
jestliže
například
byste
si
slevil
v
té
své
ctnosti
to
že
je
tam
psáno
posvěť
se
jméno
tvé
přijď
království
tvé
kam
by
vedly
ty
ctnosti
k
sebe
lásce
k
sebe.
Posvěcení
nepravém
toho
malého
já
které
nesmí
být
takhle
vy
nešlo
já
jsem
zase
příkladem
této
chyby
deset
let
sem
této
chybě
chybí
do
podobně
to
jsem
dělal
devět
měsíců
a
to
už
byl
ve
mně
narozen
kristus
já
jsem
nevěděl
že
je
to
vám
to
je
neomlouvá
že
tam
se
vám
nepředstavuju
tam
svou
mocí
působí
a
jakou
mocí
a
to
je
rozhodující
tam
jména
namarupa
už
neexistuje
ano
vůbec
tam
nahoře
to
je
jenom
lidská
klasifikace
jménem
a
tvorem
umě
nikdy
nebyl
tvar
a
nebylo
jméno
já
jsem
šel
bez
představ
o
to
vám
tomu
hubu
krizím
způsobem
vykládat
a
nestydím
se
za
žádnou
svoji
chybu
protože
při
těchto
předpoklad
jsem
je
neměl
dělat
já
jsem
mu
jenom
slabě
omluvit
a
prosím
tě
víte
teď
je
napadne
a
nebudu
se
rozčilovat
nebo
že
bude
z
pocitu
chabou.
A
já
jsem
protože
já
se
teďka
budu
povznášet
jak
to
udělal
proto
abyste
ty
chyby
po
mně
už
nedělali
ský
to
abych
vám
na
ně
mohl
ukázat
že
vy
nesmíte
být
se
pro
svou
ctnost
se
považovat
za
lepší
než
ostatní
nýbrž
že
je
všechno
vaše
ctnosti
je
od
boha
a
tak
dále
a
tak
dále
to
už
já
že
nejste
svatý
že
svatý
pán
bůh
tyto
chyby
já
jsem
všechny
dělal
přátelé
ale
jak
víte
postele
nejsem
protože
už
jsem
to
říkal
mockrát
abych
se
ho
to
pamatujete
už
jsem
mockrát
zalezl
a
ty
už
zajídat
nebudu
už
jsem
přeci
bych
se
zaprášilo
to
jsem
vám
se
tak
rád
deme
dál
tak
teď
to
rozhodnutí
už
toho
ježíše
vrozeného
do
lidského
já
prosím
vás
to
lidské.
Já
se
začíná
rozvíjet
jak
je
těch
třetí
pěti
tisíci
letech
prvních
ježíšova
života
napsáno
nejenom
z
vůle
toho
nepravého
já
ale
z
vůle
toho
vnitřního
toho
věčného
ježíše
který
je
v
při
tom
díle
atman
se
liší
od
brahmu
tím
že
atman
je
přije
individuálním
té
bůh
zaboření
do
individuálního
díla
naše
vnitřní
já
je
bůh
který
spolupracuje
který
nám
ke
všemu
dodává
sílu
s
tím
jsem
se
setkal
s
koncentráku
tam
jsem
poznal
že
on
je
veškerá
moje
síla
láska
poznání
to
všechno
protože
že
jsem
nic
ale
to
mě
trvalo
než
jsem
všechny
ty
tím
provedl
já
sem
musel
vždycky
dopoledne
chyb
chvíle
všechno
provádět
detailně
každou
chybu.
A
já
sem
si
to
moh
asi
dovolit
oproti
vám
protože
vy
jako
na
cestě
vědí
byste
se
nemohli
tyto
dovolit
z
toho
důvodu
by
to
trvalo
strašně
dlouho
to
byl
trvalo
tisíc
vtělení
dybyste
udělali
tolik
ti
co
já
to
líbí
neuděláte
nikdy
misto
nikdy
nebyli
tolik
přibírat
skvělý
ch
podmínek
a
tolik
při
bují
jak
se
tomu
dovolit
protože
to
když
to
šlo
bez
představy
mě
tak
to
šlo
zase
skokem
a
na
cestě
víry
ten
skokem
nedělá
takže
co
jsem
zanedbal
těmi
chybami
to
jsem
potom
skočil
kupředu
skok
sedmnácti
opřete
dvaceti
no
a
kdyby
vám
řekl
skok
do
manželství
tak
byste
se
máli
to
byl
největší
skok
který
by
byl
mém
životě
uděláno
jenom
ta
síla
ne
bůh
sám
by
se
s
ním
nesetkáte
ten
ježíš
je
poddán.
A
totiž
tomu
se
musí
za
tu
poddán
on
je
uvnitř
jeho
a
ne
že
by
mu
nějak
vládl
tu
vládu
nevidíte
a
tam
v
tom
případě
musí
být
splněny
dvě
podmínky
pozval
ital
do
s
konkrétní
já
si
nemůžu
pomoct
že
celým
svým
životem
musím
tu
víru
pěstovat
že
nic
nemá
odporovat
tomu
co
věřím
samosebou
ono
bude
odpoledne
tomu
co
věřím
že
já
budu
tak
slabý
že
budu
řešit
proti
té
víře
tak
vy
máte
mu
zase
lidi
spojit
ale
ne
že
by
to
nepovažovala
účinné
ale
nestačí
to
protože
dneska
kněz
vás
dispozice
mně
položil
říkal
ošetřil
ano
zvládával
v
no
a
tak
dále
a
dobře
a
čím
to
a
ne.
Byla
dělali
do
to
víckrát
to
a
ne
to
mám
za
to
sedím
karet
budete
dělat
znovu
a
jestliže
dříve
než
přestoupíte
k
té
svaté
zpověď
ost
nauka
za
ní
na
pokání
nebo
co
tak
už
v
té
udělali
předsevzetí
nejenom
nikdy
ne
řešit
ti
ale
odčinit
ti
to
to
se
musí
odčinit
takhle
se
platí
poslední
halíř
že
já
udělám
dobrovolné
předsevzetí
nějakou
formou
odosobnění
to
odčinit
ne
odstoupit
od
toho
ruce
od
toho
umíte
nýbrž
provádět
co
je
užitečné
třebas
lásku
k
bližnímu
co
by
čemu
jsem
třebas
líný
hlavně
čemu
jsem
jiný
a
bylo
by
to
užitečné
provádět
to.
Protože
pudu
k
té
zpovědi
a
bude
to
dycky
práce
na
poli
a
příchodu
té
zpovědnice
já
to
říkám
katolické
a
to
to
si
doufám
převedete
je
už
vstup
do
domu
hospodářova
tam
už
se
budu
muset
chovat
jinak
tam
budu
muset
jenom
žádat
o
to
aby
mě
odpustil
jsem
to
všechno
neudělal
dokonale
ale
o
to
aby
mě
za
to
spasil
tak
já
musím
počkat
až
co
mně
dá
tak
ten
ježíš
kristus
byl
oddán
společnosti
čili
žádné
jeho
zázraky
nebyli
vidět
i
zázračného
v
této
fáze
života
na
sobě
nevidíte
nic
to
je
obecně
za
to
ale
po.
Proto
je
to
jednu
věc
jako
já
podáte
roce
já
sem
musel
být
v
tom
co
je
mého
otce
věčnou
vono
to
nešlo
jinak
to
jsem
taky
říkal
tak
to
není
moje
přednost
když
jsem
nemohl
hřešit
to
je
to
že
když
se
vás
zrodí
ten
ježíš
tak
všechno
v
tomto
světě
mu
přisluhuji
a
co
mu
hlavně
přistupuje
k
čemu
pomáhá
aby
tak
nevynese
tak
řešit
aby
musel
být
v
tom
co
je
toho
otce
to
mu
přisluhuji
toho
událostí
von
je
řízení
události
onomu
to
jde
všechno
na
ruku
co
jiným
si
tvrdě
rozjímat
o
tom
mám
snažit
se
o
to
tak
ne
že
by
on
nepřiložili
duše
prostředí
ale
ono
se
mu
nabízí
řešení
jak
se
mu
nabídnete
tak
ta
náš
moc
jaká
se.
Vyskytovalo
v
předškolním
a
pozdějším
půdu
roku
sedmnáctého
se
tady
projevuje
daleko
mocněji
a
vyřeší
životní
situací
tím
způsobem
příklad
by
řešil
situaci
na
rakovinu
umělec
manželky
a
velice
kladně
a
mnohé
jiné
situace
méně
tedy
dramatické
než
tohleto
a
se
nebyl
nějak
to
byla
ta
moc
boží
která
tohleto
šel
to
byli
ty
události
kolem
mě
který
se
tak
ruky
a
k
tomu
byla
přidáno
taková
moc
pokud
jsem
se
nerozčílím
neznechutil
nebo
nelitoval
jsem
sebe
tak
ta
moc
ta
dycky
byla
ano
jak
jsem
byl
potom
v
tom.
Jak
sem
musel
být
v
tom
co
je
otcovo
nemohl
jsem
proti
němu
jednat
protože
byl
přítomen
zažívat
přítomnost
boží
to
je
řek
bych
temný
způsob
zažívání
o
kterém
si
někteří
mystikové
mysleli
že
to
to
nejvyšší
pátek
věcí
to
znamená
vy
toho
boha
nevidíte
to
bohem
sta
o
ni
neuvidíte
ale
by
ani
nemusíte
vědět
do
to
je
a
že
je
to
pán
bůh
ale
po
těle
sobě
moc
to
provést
a
byla
tím
jdete
vy
to
nezrozuje
té
byto
uděláte
tady
cítím
moc
která
mě
k
tomuto
vede
události
se
shrnou
tak
že
já
s
ním
i
když
byl
poloslepá
poznám
kam
ně
to
vede
tak
to
udělám
ne
to
je.
Výsledek
toho
toho
že
ve
mně
ta
moc
boží
a
že
já
jsem
že
já
musím
být
v
tom
pro
to
pro
tu
moc
ne
z
vlastní
síly
že
já
musím
v
tom
své
otcova
a
když
tohleto
jde
až
do
mých
třiceti
let
to
znamená
já
mentálně
dospěju
lidské
já
né
se
za
těchto
okolní
z
velice
prudce
vyvine
takže
zvládám
to
co
jiný
nezvládne
toho
jsem
byl
taky
svědkem
a
to
bylo
z
moci
boží
tak
potom
nastává
další
věc
že
se
ode
mě
chce
abych
se
dal
pokřtít
protože
já
jsem
do
té
doby
mohl
být
poddán
tomuto
světu.
Protože
on
mě
ne
pro
to
ale
on
mě
při
tom
za
platné
proto
já
jsem
to
nechtěl
ukazoval
cestu
když
se
mu
byl
poddán
takže
já
jsem
mohl
rozvinout
své
já
a
jenomže
teď
jsem
se
naro
dověděl
že
to
já
není
pravé
nýbrž
ta
moc
boží
je
něčím
pravým
a
já
se
k
ní
musím
dostat
k
ní
ne
nedostanu
jinak
a
zase
návod
protože
já
to
tisku
říkat
návod
aby
se
to
poznal
já
se
tím
dostal
odevzdaností
zase
odevzdaností
ale
daleko
větší
mírou
odevzdanost
než
předtím
jaký
druh
jaká
kvalita
odevzdanosti
od
opustil
svoji
rodinu
vnitřně
opustil
svou
rodinu
to
za
ním
potom
chodila
voni
to
nevyčítali
nevyhnal
nýbrž
oni
vnitřně
opustil
to
je
zase
abrahám.
Když
vnitřně
opustil
vlastnictví
toho
syna
že
ano
proze
na
tak
už
to
bylo
v
pořádku
on
nic
tě
opustil
svoji
rodinu
odchod
na
poušť
to
je
primitivismus
který
prosím
vás
neopakujte
do
kláštera
všechno
na
námi
eště
že
ty
okolnosti
nám
tomu
neslouží
už
nemůžeme
takhle
si
volně
chodit
do
kláštera
to
by
bylo
lidí
panečku
který
by
to
takhle
obcházeli
obcházeli
a
mysleli
by
si
dělali
to
pravé
to
ne
to
dělají
to
je
zdlouhavá
cesta
to
se
všechno
věčné
se
uskutečni
včas
né
a
plnotučnému
časným
tedy
v
celém
rozsahu
života
a
protože
já
jsem
nebyl
ochoten
třebas
být
žena
tak
jsem
musel
nakonec
nějaké
další
vyšší
fázi
na
tohleto
taky
přistoupit
přátelé
to
byla
tvrdá
zkouška
že
já
jsem
se
že
jsem
svatý
že
to
nepotřebuju
tak.
Ještě
jednou
ta
odevzdanost
musí
vypadat
tak
že
vždycky
při
tom
musí
být
někdo
druhý
který
je
prostředníkem
abych
se
správně
odevzdal
kdo
je
ten
druhý
ten
druhý
je
moje
víra
ky
ta
víra
už
musí
být
tak
silná
abych
já
se
ve
víře
své
byl
schopen
odevzdat
když
řeknete
že
to
musí
nějaký
deptat
je
to
je
špatné
pojetí
věci
to
musí
být
moje
víra
tak
už
mu
to
tak
silná
že
já
se
o
ni
opravdu
mohu
opřít
o
smyslu
že
já
věřím
že
když
se
odevzdám
bez
nároku
na
cokoliv
bez
nároku
na
cokoliv
když
jsem
napřed
odevzdal
tak
k
té
rodině
a
to
je
společnosti
vnitřně
přitom
být
vrcholně
činný
pochopitelně
tak
teď.
Musím
vzdát
sama
sebe
neboť
ono
se
snáze
vzdává
to
co
jako
le
mně
než
toho
co
je
ve
mně
a
tím
se
stane
že
mám
právo
být
pokřtěn
se
všemi
ná
následky
pokřtění
že
jestliže
bych
byl
synem
boží
já
nejsem
já
jsem
si
nešlo
věk
tohle
ten
rozdíl
to
tam
taky
jisto
říká
všude
abychom
to
pochopili
říká
syn
člověka
syn
boží
syn
člověka
si
boží
tak
kam
to
patří
tam
je
to
dobře
se
řád
zen
v
té
bibli
tak
protože
jsem
si
m
člověka
tak
já
neslyším
hlas
boží
on
to
taky
zkus
neslyšel
to
si
to
svatý
jan
který
ho
křtil
a
je
to
tam
všechno
snovém
způsobem
vykládá
v
té
bibli
rozložením
na
prsty
abychom
to
dobře
pochopili
které
spolu
harmonií
aby
to
vyšlo.
Svatý
jan
křtitel
voda
v
jordánu
opuštění
rodiny
a
společnosti
ježíš
tělesný
jordánu
stojící
člověk
to
jsou
složky
jednoho
a
téhož
transformátoru
kterému
říkáme
člověk
ta
voda
to
je
všechno
v
člověku
lékaři
teďka
plesal
protože
vědí
že
moje
celé
nitro
je
ponořen
v
krvi
že
je
pořád
tekutina
že
by
bylo
nástupu
tak
by
vůbec
nemohlo
existovat
my
se
pořád
v
jordánu
jenomže
se
tam
nedáváme
křtít
a
my
jsme
dokonce
v
jordánu
který
je
krví
ona
by
se
v
tom
jordánu
který
stačí
aby
když
tam
vydrží
až
do
smrti
na
kříži
toto
si.
Je
v
tom
taky
voda
ale
je
v
tom
taky
krev
že
ano
jako
taková
to
je
báječný
jak
ta
lékař
co
je
nám
nám
pomáhá
abychom
pochopit
to
nejvážnějších
této
cestě
já
v
tom
vidím
návod
já
si
nemůžu
pomoct
a
teď
že
já
vím
že
pro
vás
to
tak
návodné
třebas
není
protože
jdete
se
s
tou
víry
a
tam
poznání
kulhá
za
tím
za
tou
vírou
ale
za
to
mě
který
šel
cestou
poznání
přečte
v
tom
že
patrně
více
milujete
než
já
protože
ten
kdo
poznává
ten
miluje
jenom
potud
pokud
poznává
když
poznává
že
toto
má
udělat.
A
na
tom
a
dotyčném
jako
já
na
vás
tak
to
udělá
a
ostatním
mohou
být
ukradeno
fakt
kdežto
vy
jako
věřící
a
následující
ježíše
krista
máte
cit
cítíte
z
vražděním
utiskován
nemocným
jako
takovým
já
možná
kdyby
byl
lékař
tak
by
byl
asi
lékaře
neschopným
protože
takové
kvantum
které
pacientů
které
bych
měl
zvládnout
bych
poznáním
nezvládl
vírou
ano
ten
lékař
musí
být
obdařen
ohromnou
vírou
že
to
někam
pude
přestože
to
pro
kočku
protože
je
to
pouhé
údržbáři
sví
ale
i
to
stojí
za
to
každá
minuta
lidského
života
stojí
za
to
aby.
Za
ní
nebojoval
v
tom
musí
být
víra
přátelé
tomu
si
víra
já
před
vámi
sekám
a
to
já
nemám
to
já
a
my
nebudu
to
pokulhává
víra
na
mé
cestě
pokulhává
le
mocně
pokud
jsem
se
nepřesvědčil
pou
sem
to
neskutečné
mně
není
na
prosím
vás
nad
vás
na
všechny
na
cestu
víry
na
cestu
poznání
eště
vysokost
cesta
lásky
vůbec
se
k
tomu
nedostanu
abych
si
s
vámi
sledoval
začátku
až
do
konce
protože
na
to
nemám
čas
to
mě
nevyšlo
já
se
za
nic
neza
vázal
být
než
ukázat
cestu
víry
tak
já
s
klidným
svědomím
odtud
odejdu
že
jsem
to
ukázal
proč
je
ještě
ne
ještě
ne
mě
eště
než
těm
musím
napřed
vynadal
tadyhle
my
oslovit
že
to
je
můj
dobrý
to
on
by
se
cítil
být
strašně.
Je
ukřivděn
si
je
dostal
na
pak
už
se
ukládat
postavení
se
kterého
nespadne
samozřejmě
já
si
a
no
pak
myslím
že
je
protože
jsem
se
snažil
to
tam
nemůže
být
prosím
vás
nikde
tam
není
odpovídat
šestnácti
až
dvaceti
lidem
jak
se
to
tady
sídlo
takže
jsem
toho
řekl
daleko
méně
a
daleko
popletlo
věcí
jsem
se
dotkl
po
plete
neji
sem
se
dotkl
protože
kouká
se
třebas
tam
není
směrem
a
vidím
na
tom
člověku
jinou
potřebu
neon
to
co
sedí
vedle
a
než
sedí
vedle
na
každým
vidím
potřebují
jinou
a
kolik
je
vás
tady
tolik
průběh
potřeby
tím
a
tak
já
jsem
to
v
kalech
možnost
řešit
tím
že
jsem
si
vás
dal
kladné
stranou.
A
ty
různé
potřeby
tele
se
nová
věděli
jak
jsem
se
radši
ještě
prodebatoval
aby
byla
jin
to
tak
že
je
to
opravdu
že
si
já
nemýlí
a
že
se
opravdu
vaše
potřeboval
možná
že
se
vším
sme
se
po
nějaké
pohodě
vždycky
strefil
na
tom
potřebu
a
podle
té
osobní
potřeby
to
znamená
podle
místa
kde
se
se
kdokoliv
z
vás
nacházel
sme
odtamtud
vypadli
ty
dobře
víš
to
dycky
tohoto
přirovnání
užívám
že
když
si
v
lese
nemáš
ruce
kompaktní
cesta
ale
si
tam
postaven
dejme
tomu
odněkud
řiká
ale
dával
si
pozor
se
de
bavil
se
s
někým
třebas
nebo
tak
to
je
ten
pobyt
v
zevním
světě
než
je
sem
přišel
tak
se
ocitneš
na
jaké
místě
lesa
nemáš
kopat.
Nevidíš
na
obnovu
protože
les
je
husy
a
i
když
by
se
byl
nejlepší
země
spise
tak
se
v
tom
ne
vyznáš
protože
ta
máš
jít
cizí
nějakému
vrcholu
nebo
k
nějakému
místo
určitému
jestli
na
tu
stranu
nebo
na
to
nebo
si
vůbec
ne
špatné
cestě
která
nás
sem
dál
a
tak
dále
čili
tady
o
tom
se
dá
říct
jenom
potkat
to
jsem
tenten
ce
kolik
hladoví
je
tady
mínění
o
tom
co
já
tady
říkám
opravdu
to
jsem
si
tady
všiml
na
tom
antonínovi
každým
z
vás
někdo
sem
neotevře
antonín
se
například
otevřete
velká
východ
samo
sebou
hned
to
dostane
vode
mě
na
praxe
protože
já
když
se
otevřel
považujte
za
vybití
trošičku
z
jeho
u
tesař
ne
se
mu
vysvětlena.
Ale
teď
mi
řekni
prakticky
jaký
takový
obecný
navrch
na
to
jak
si
ponechat
to
co
jste
tady
získali
když
já
těžkost
zjistím
kolik
do
čeho
si
nechal
to
je
to
je
těžko
pouhým
pohledem
o
tobě
vím
že
jsem
moc
dlouho
známe
ale
já
bych
těžko
mohl
říct
že
o
nato
vy
taky
samozřejmě
že
bych
o
těch
všech
to
věděl
například
já
nejsem
tváří
tvář
stáňovi
tadyhle
přestože
ho
dobře
znám
tak
nevím
jak
se
na
to
tváří
jak
to
přijímá
no
takže
bych
se
možná
netrefil
do
jeho
situace
já
si
ho
budu
se
teprve
v
tom
voze
až
po
jedeme
do
plzně
vyzpovídat.
Kde
kam
se
dostal
se
asi
tím
způsobem
co
se
ti
na
tom
nejvíc
líbilo
že
ti
já
to
nejvíc
nelíbilo
bylo
tam
něco
co
čemu
si
nerozuměl
a
tak
dále
takové
otázky
budu
klást
a
až
se
mě
vyzpovídá
a
o
ten
stojím
ovšem
několikrát
se
ve
nedopadne
té
jasný
protože
tak
dojdeme
možná
nějaký
jiný
prostředkem
do
té
plzně
já
budu
blažený
že
jsme
dali
prosím
by
se
říkám
to
jsou
ta
vaše
kola
žák
a
tím
se
vymknout
odpověď
na
to
vás
pole
tak
takhle
to
udělám
se
stáňou
ale
jak
to
udělám
támhle
třebas
oliverem
ten
sice
je
v
tom
mém
periferii
vidění
té
pravda
a
pak
ho.
To
nám
ale
on
se
nedostal
ještě
z
toho
mínění
že
jenom
metodou
to
nejde
on
ještě
klade
velkou
váhu
na
metodu
a
neúměrně
velkou
váhu
na
metodu
takže
v
tom
ohledu
se
potopa
ale
antonínovi
jenže
o
něm
mladý
on
má
na
to
čas
abyste
tou
metodou
pořádně
spálil
tak
už
to
začal
dělat
popálenina
to
byla
špatně
užitá
metoda
no
tak
já
kdybych
mu
měl
poradit
tak
bych
samosebou
radil
patrnost
ale
nemohu
to
radit
třebas
k
té
patrnost
někomu
z
vás
který
by
měl.
A
být
velice
nepatrný
třeba
aby
se
dostal
dál
například
tady
víc
ten
by
mě
takové
opatrní
nepřítel
ten
by
mně
dal
kdybych
mu
říkal
pozor
na
tamto
pozor
na
tohleto
li
to
není
to
je
zcestně
ne
tak
bych
ho
se
razili
na
kolena
já
to
dovedu
s
ním
takhle
kdy
chci
tak
tak
stojí
přede
mnou
na
kolena
sedí
prone
klečím
nebo
já
nevím
co
a
to
to
už
například
ze
stáňou
nejde
já
už
už
dál
přestanu
takhle
to
odhalovat
protože
ten
už
prostě
je
otrhaný
sice
ho
to
občas
eště
nedotýká
se
taky
ale
mám
mě
pořád
po
ruce
takže
už
mě
napřed
prohlídnout
si
z
toho
tolik
nedělá
jako
vít.
Takže
já
začnu
mluvit
a
on
by
mně
to
do
povědět
co
budu
říkat
že
a
že
mohou
získa
tak
to
už
mám
nahrán
víš
z
roku
toho
a
toho
svatém
tím
a
tím
tak
já
jsem
na
těch
případech
ukázal
jak
tady
mám
rozdílné
možnosti
působit
a
každý
je
v
jiné
pozici
když
někdo
začne
například
dělat
nějakou
věc
novou
tak
málokdo
pře
do
toho
trhne
hlava
nehlava
jako
oliver
no
to
může
dopadnout
dobře
taky
špatně
ale
já
kdybych
mu
něco
konkrétního
poradil
tak
to
nemohu
kontrolovat
tak
radši
ho
ze
všeho
zradí
nejradši
ho
ze
všeho
zradí
abych
měl
klidné
synem
že
jí
někam
nepovedou.
Ona
beztak
si
váží
lidi
v
blázen
si
to
jsem
si
všiml
to
v
tom
z
toho
z
těch
karlových
vel
no
ano
ale
proč
bychom
byli
blázince
co
to
pramene
tyto
tak
to
tak
já
mám
obavu
že
kdyby
například
se
stýkala
s
lidmi
ještě
bázni
jejími
než
sem
já
že
by
byla
taky
blázen
velice
snadno
naděje
z
toho
vyšla
to
je
člověk
na
které
jsem
poznal
že
je
velice
chytlavý
kdybych
já
například
jí
vyučoval
mo
je
pučet
historii
a
kdybych
ji
vyučoval
tak
zavrhneš
historii
jenom
takovou
pragmatizmem
navrhl
a
to
by
zabaleno
svou
fakulta
a
to
já
přeci
nemůže
dělat
když
tahleta
cesta.
Kterou
my
děláme
to
není
cesta
praktická
to
není
to
dělat
jenom
za
určitým
účelem
pro
tu
krásu
té
cesty
pro
tu
zamilovanost
do
toho
bez
toho
na
to
že
to
někam
povede
tak
podívejte
se
to
sem
zase
načetl
dalšího
já
bych
moh
další
a
další
lidi
takhle
na
kopat
ale
to
nemá
cenu
čili
já
opravdu
řeknu
něco
všeobecného
ale
to
bude
na
ně
protože
nikdo
se
tam
přímo
nepoznáte
a
k
tomu
že
jsem
vždycky
začínal
třebas
jiné
strany
já
jsem
se
o
to
snažil
vy
tak
nebylo
přidám
další
síle
strany
provedené
pojednání
tak
jestli
chcete
abych
v
tomto
takhle
aby
to
takhle
nebyla
zakončil
tak
já
to
udělám
ve
ti
to
stačit.
Ty
se
mě
ty
mě
poklad
já
jsem
bude
tě
na
a
to
bude
stačí
nemohu
jinak
a
že
vedle
tebe
z
jedné
strany
sedí
ten
oliver
kterýmu
toho
času
nikdo
nest
de
straně
sedí
které
někdo
stoje
ta
je
ve
spojení
s
tím
z
to
nevím
a
ten
je
ve
spojení
s
těmi
zdravým
já
bych
na
jeho
místě
tak
terno
že
ho
z
jiného
důvodu
než
trhne
tady
ta
víta
a
tak
to
je
dál
tak
já
myslím
že
jsem
to
vysvětlil
že
už
nebude
další
příklady
nemusím
uvádět
máme
eště
tady
nová
někde
něco
víc
nad
ne
ta
žít
jako
třikrát
je
pohromadě
nebo
vás
nebudu
trhat.
A
kdybych
každé
něco
řekl
tak
byste
se
potrhlý
od
sebe
vhledu
sem
vy
jste
poznali
co
to
vámi
hra
no
že
člověk
se
nikdy
tak
dobře
nezná
jako
ten
bys
který
se
na
něho
kouká
zdál
no
a
deme
na
to.
Text view •
Help