Waveform view
80-01A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
si
ku
zeširoka
zeširoka.
Jestliže
se
člověk
narodí
na
tento
svět,
tak
vzbudí
v
sobě
nějaký
takový
přivede
ho
vlivem
toho,
že
je
tady
v
tomto
prostředí
tohoto
světa
a
v
lidském
těle,
přivede
ho
při
vot
a
tento
automatismus
který
vede
života
který
lékaři
dobře
znají
způsobuje
že
člověk
hází
celý
život
dobu
stavu
a
jednoho
druhého
a
to
že
s
tou
bdělého
do
stavu
spánku
tou
spánku
se
bdělého
ty
mezi
stalo
se
zase
nebudu
jmenovat
ale
v
těchto
dvou
stavech
se
ustavičně
posiluje.
A
je
to
všechno
způsobeno
tím,
že
byl
do
života
přiveden
mechanismus.
Na
který
člověk
nemá
přímý
vliv.
totiž
zná
jsou
nějaké
sekrece
následek
pohybuje
samočinně
bez
našeho
vědomí
se
mícháme
ne
A
tak
dále,
pohybují
se
střeva.
A
mnoho
věcí
se
děje
samovolně,
aniž
do
toho
přímo
svou
vůlí
zasahujeme,
je
to
tak,
že?
tento
mechanismem
mechanismus
mechanismus
já
vám
jmenovat
mechanismem
ti
to
jedna
nebo
automatismem
ší
složena
byl
přiveden
to
provazu
s
tím
že
jsme
my
získali
toto
tělo.
čeho
jsme
naše
vědomí
získalo
toto
tělo
to
je
vtělilo
se
do
něj.
A
tím
se
dostalo
do
styku
se
zevním
světem
jímž
je
také
lidské
tělo.
To
je
zevní
svět.
Se
zamontovanou
touhletou
soustavou
toho
automatismu
číslo
jedna,
ano?
Tam
v
tomto
automatismu
vlastní
že
jestliže
člověk
ve
sou
celém
tak
tento
stav
dělí
vylučuje
stav
spánku
Když
je
ve
stavu
spánku,
tak
ten
stav
spánku
vylučuje
stav
bdění.
není
možno
aby
se
zároveň
staneli
byl
víru
ne
že
takového
není
možné
to
by
tě
abyste
dobře
pochopil
že
tomu
tak
je
aby
se
to
vy
vědomi
přes
kladu
opřete
nechali
mu
nebo
ten
automatismus
který
zase
zamontován
to
je
něco
co
se
k
nám
jako
květu
chová
kořistí
takové
tě
které
se
hlásí
přitem
pokrm
a
pití
ho
řekli
že
jedná
podobě
to
je
ta
je
ten
je
to
dítě
vzetí
tohoto
automatismu
které
který
si
žádá
od
toho
těla.
Co
od
něho
pouze
aby
mohl
se
rozvíjet
aby
mohl
být
žít
kdyby
se
to
měli
ti
nedávalo
jí
nedop
nebyla
nechal
se
třebas
počinu
nedal
sem
klid
a
tak
dále
kdyby
se
nepodíval
kdyby
se
s
ním
nedbalo
se
mu
zabránilo
pohybu
tak
by
nemohl
ten
automatismus
nebýt
sva
dál
nastaly
doby
živořil
a
podobně
čili
to
vyžaduje
ustavičně
stravu
stravu
hmotnou
čím
je
taky
vzduch
pomocnou
stravou
pojem
odpočinek
a
tak
dále
soustavně
krve
tento
automatismus
a
on
potom
funguje
ano
jedná
je
u
nás
ale
zamontován
také
automatismus
v
sobě
bohužel
není
naživu
ježíš
kristus
se
o.
V
tomto
automatismu
dvě
který
u
nás
není
naživu
vyjádřil
tak
jako
že
sme
mrtvých
tolika
který
mě
jsem
to
automatismus
živý
v
sobě
jsme
mým
tvých
protože
my
se
můžeme
potulovat
jedině
mezi
stavem
bdělosti
a
mezi
stavem
spánku
kdežto
on
tohleto
nepotřeboval
on
měl
automatismus
dvě
v
sobě
rozběhnout
oživený
a
řekneme
si
jak
a
čím
a
protože
ten
automatismus
byl
soustavně
svý
jako
u
nás
složité
sekrece
pořád
si
nosti
všechno
všechny
cesty
věci
tak
on
byl
živý
v
tom
smyslu
že
byl
ve
styku
s
otcovou
vůlí.
se
napověděl
se
ten
živý
organismus
v
sobě
nebo
automatismus
kdy
ho
je
co
má
za
účel
má
začel
uvést
nás
do
další
dvou
stavů
bez
stavu
ráje.
A
do
stavu
nebe
já
to
velice
zaručuju
to
indové
na
to
du
daleko
dokonalou
ale
pro
ten
není
za
posouvá
nepatrný
zapotřebí
jo
usedali
probírali
a
jestliže
tento
automatismus
te
vyví
v
člověku
on
tam
detailně
svým
životem
vykládá
jak
se
oživuje
tak
potom
si
od
člověka
žádá
jako
si
to
žádá
organismus
malé
dítě
to
znali
ho
organismu
a
je
to
je
to
vlastně
ten
svého
nitro
žádá
si
od
člověka
aby
to
bylo
krmeno
jakmile
to
do
e
být
živ
tento
automatismus
dvě
se
týká
země
a
vyvedl
si
to
přímo
kořistnicky
způsobem
samozřejmě
tomuto
nerozuměli
křesťané
a
tradice
křesťanské
říkali
milost
boží
přichází
ne
jak
nevíme
odkud.
Jednou
tady
jednou
tady
není
nad
tím
tou
smiloval
těžko
říct
to
je
tajemství
bů
žádné
to
tajemství
totiž
není
tak
se
musel
přesto
to
udělat
škrt
bohužel
už
teďka
známy
a
ne
nebo
to
vykládat
abych
desítka
neschopen
dá
vést
jako
to
vy
od
okamžiku
toho
koncentráku
a
že
se
ten
to
všechno
nepovede
si
netroufám
zkrátka
ale
tohleto
cestu
milost
budu
muset
udělat
si
ska
škrt
mostu
ale
není
to
něco
záhadného
může
o
něco
zákonité
a
tady
platí
že
jestli
se
nemá
tento
automatismus
i
s
dvě
žádnou
stavu
buď
vinen
to
zase
stane
do
toho
stavu
mrtvého
anebo
živoří
nebude
jenom
chvilkami
funguje
když
to
stravu
dostane
a
zase
uhasíná
je
takový
toto.
Se
drží
na
živu
protože
on
musí
být
živen
a
soustavně
živen
zrovna
jako
ten
automatismus
ty
slo
jedna
do
přejte
si
nedává
člověku
stravu
že
ano
spánek
ne
přitom
spánek
to
se
dopadne
nebude
mu
to
fungovat
ten
automatismus
jedna
že
nic
i
samovolné
věci
to
to
srdce
nebude
mít
sílu
k
tomu
vyklepte
to
mi
tady
lékař
za
za
pravdu
a
tento
automatismus
mě
kořistí
em
dokonce
větším
než
tamten
tomu
jedna
on
si
totiž
vyžaduje
stravu
kterou
my
obvykle
nejsme
ochotni
trvale
a
soustavně
podávat
hmotnou
nýbrž
duchovní
ten
vyžaduje
dva
druhy
potravy
správného
ducha
činů
a
správného
ducha
modlitby
ducha
né
modlitbu
modlitby
ne
činnost
ale
ducha
činost
to
si
může
být
málo
ale
i
ve
správném
duchu
vedena
jiný
tohleto
ten
toti
mus
dvě
a
ten
lotos
mu
dvě
má
některé
vlastnosti
o
kterých
bych
aspoň
některých
něco
řekl
protože
my
bude
muset
něco
o
tom
vědět
z
toho
důvodu
že
se
tím
bude
muset
vysvětlit
proč
seděl
to
a
pro
sem
neděje
tamto
a
tak
podobně
jako
tady
si
to
plným
automatismu
stav
spánku
překrývat
stav
dělí
že
stav
dělí
překrývat
stav
spánku
to
znamená
jeden
vylučuje
druhý
tak
tady
ten
stav
ráje
který
je
stavem
nižším
než
stav
nebe
kývá
stav
nebe.
To
je
na
tom
velice
zajímavého
že
vstoupí
se
do
stavu
ráje
nemůže
být
z
nebi
a
jestliže
je
ale
ve
stavu
nebe
nepřekryje
se
tím
žádný
nižší
stav
to
je
důležité
vědět
to
se
to
věděli
jaké
to
za
moci
ale
tak
jasný
až
se
jeho
tak
mu
provedete
tak
vám
to
bude
stejně
jako
mě
jestliže
někdo
třebas
kalich
mystiků
vstupoval
do
extáze
tak
pak
to
byl
důkaz
přitom
eště
bych
řekl
pokladete
a
v
té
extázi
vnucoval
stav
dělíme
velice
že
ano
nevnímá
tento
svět
tak
je
vidět
že
tady
něco
chybného
dělo
že
totiž
ten
stav
nebe
to
nebyl
že
to
byl
stav
ráje
který
má
tuto
schopnost
překrývat
i
ty
nižší
stavy
i
ten
stav
nebe
že
to.
Do
stav
ráje
potom
nemusíme
pochopilo
že
stá
za
jezte
padá
a
oni
extaze
vždycky
spadli
nikdy
se
tam
nikdo
nezůstal
a
to
tato
je
to
veselé
a
se
tomu
nejsem
ne
namísto
že
extaze
jako
taková
v
mystice
kristu
je
tak
je
to
prosím
touto
situace
nedoví
stav
který
nastával
jenom
proto
že
se
není
schopen
být
ve
stavu
nebe
ano
kdykoliv
se
ocitli
na
ty
a
apoštolové
bez
stavu
ráje
tak
ježíš
kristus
odtamtud
hnal
on
tam
samozřejmě
nemohl
například
tomu
od
proviní
čili
slíbit
nic
než
ráji
protože
tím
až
životem
se
ne
dostalo
aby
stav
nebo
mohl
nevím
ale
svým
apoštolům
nalila
laskavý
nebeské
což
by
ho
vede
ano.
Já
bych
tento
úvod
za
tím
končil
tady
abychom
mohli
potom
jestli
detail
to
by
nebylo
stavu
bdělého
stavu
spánku
neměli
bychom
na
to
na
radovat
ten
automatismus
dvě
kdyby
dokonce
nebylo
toho
lidského
těla
tak
tento
automatismus
dvě
nikdy
nemohl
být
přiveden
k
životu
jedině
lidské
tělo
je
nositelem
tohoto
záznamu
jeho
žitého
božského
jestliže
tomu
takhle
je
a
je
že
bez
těla
to
nejde
tak
pochopitelně
ta
ráje
je
něco
co
které
se
snaží
ustavičně
dosahovat
protože
v
tom
vidí
smysl
řekl
bych
že.
Nebo
ta
těžkost
ale
to
ne
krásný
to
životem
zná
řekl
bych
nejme
tomu
to
si
takhle
jestliže
někdo
kou
tak
to
touha
po
ráji
si
že
někdo
dejme
tomu
chlast
to
je
touha
po
ráji
konkrétně
vyjádřena
velice
konkrétně
a
zrovna
tak
pohlavní
život
a
tak
to
toho
porá
ji
neuvědomil
samo
se
toho
a
je
to
je
to
za
vstoupit
do
ráje
ano
všem
co
se
z
něho
padá
opřel
neska
že
je
to
slibné
a
ty
jsem
si
vědom
toho
že
tyto
stavy
překrývají
stavy
bdělé
a
stavy
spánku
no
tak
ráje
se
toto
nechce
do
normálního
bdělého
stavu
protože
považuje
tam
ten
stav
dále
a
ne.
To
to
to
oko
sem
stal
že
správná
činnost
a
správná
modlitba
se
podobá
klepání
ano
tak
samozřejmě
jsem
následoval
když
jsou
to
příkladu
který
totéž
vr
klepejte
a
bude
vám
otevřeno
pustil
jsem
se
chybí
je
jedna
leda
v
tom
že
člověk
nemá
jedním
výrokem
si
svým
říká
všecko
to
sem
byl
pro
to
a
prosím
vás
když
na
to
někdy
zapnu
tak
mě
připomeňte
to
co
on
zisk
je
třeba
vždycky
dokud
venkova
jeho
životem
a
teprve
potom
se
znovu
podívat
na
je
výrok
jinak
už
špatně
rozumíme.
Protože
to
muž
výroku
na
kterémkoliv
stupni
musíme
rozumět
jinak
nebo
mě
sme
se
ho
prakticky
jinak
chopit
třeba
dejme
tomu
modlitby
jestliže
třeba
ve
starém
zákoně
ty
lidé
chtěli
aby
se
u
nich
zrodil
bych
který
by
působil
že
by
na
tomto
světě
neměli
potíže
by
přestali
by
třeti
s
těmi
nepřáteli
kdy
byl
od
nich
vy
svoboda
dá
se
svou
myšlenkou
výškou
nedostali
tak
prosím
tato
modlitba
jim
vyšla
to
byla
sobecké
modlitba
za
vyšší
pozemské
blaho
tomu.
Došlo
způsobem
nečekaným
nebo
ten
uvnitř
unk
z
rozený
bůh
se
dostal
jejich
králem
jak
si
představovali
že
nikdy
představa
naše
neodpovídá
skutečnosti
která
se
se
potom
stane
ale
stal
se
jich
duchovním
vůdcem
který
je
o
tady
vedl
k
takovému
stavu
kde
žádný
nepřítel
nemá
moc
člověku
u
křivdit
ježíš
kristus
ukazoval
na
svých
učedníků
co
vám
chybělo
dokud
nesedl
chodili
a
to
by
bylo
se
stalo
i
s
tím
národem
nebyli
chodili
za
kristem
za
ježíšem
nic
bych
bylo
nechybělo
bylo
by
se
jim
splnilo
i
to
co
si
původně
přáli
ale
aby
jako
neměli
ty
pocity
s
těmi
vedlejším
národy
nebyly
podáno.
Jenomže
oni
tento
postranním
prostředek
lid
je
totiž
prostředkem
zdali
za
cíl
zaměnili
ho
a
s
tím
odmítli
to
čeho
ten
kris
pochází
z
toho
království
božího
a
tak
ten
kri
do
dneška
nemají
to
udělali
špatně
nedorostli
marně
i
k
za
plna
kdyby
aspoň
tento
okamžik
svůj
pochopil
jen
zájem
o
tobě
přišel
nepochopili
že
to
to
nemusí
zatím
stupni
na
tom
ne
nižším
stupni
může
opravdu
člověk
se
modlit
tak
aby
mu
to
v
tom
životě
vycházelo
jak
mu
to
ale
v
tom
životě
je
ze
nevycházet
a
on
je
tedy
s
tím
životem
spokojen
tak.
Tou
chvílí
zradil
smysl
té
modlitby
tomu
mělo
při
toho
mělo
dostat
do
nějakého
klidu
ze
kterého
měl
hned
vaší
rovná
to
znamená
on
to
musí
každého
užitku
modlitby
umět
zříct
se
tom
smyslu
z
říct
že
bych
ho
zavrhl
nýbrž
že
by
na
něm
budoval
dál
vy
totiž
jste
si
tam
všimli
z
toho
co
napsáno
asi
na
straně
sta
devadesát
pět
tam
to
stranou
svaté
devadesát
pět
tam
taková
tabulka
ano
že
tam
je
napsáno
znamená
taková
základny
a
se
ještě
celou
nevysvětlují
potupně
vysvětluju
tomu
se
tím
pořád
vracím
tam
je
že
na
straně
lásky
k
bohu
je
základem
láska
k
bohu
kvůli
sobě
prosím.
A
kdyby
tahleta
láska
nebyla
tak
tam
není
žádná
základna
upozorňuju
vás
ta
začátkem
člověk
má
všechno
rád
napřed
úly
sobě
a
taky
bližního
má
radu
li
sobě
manžel
má
manželku
kvůli
sobě
slibuje
manželka
manželek
vůli
tobě
že
ho
potřebuje
a
tak
dále
tak
je
to
všude
ano
a
tato
základna
zdravá
přirozená
ale
jestliže
člověk
zůstane
trčet
na
této
základně
tak
se
točí
začarovaném
krů
nejde
dál
jestliže
ale
že
to
základní
víje
například
do
lásky
to
cem
tak
už
musí
se
vyhnout
této
základny
že
to
nějak
vůli
tobě
ano
já
jsem
tam
vyplnilo
tu
stavu
nebo.
Vás
k
bohu
po
různých
stupních
ale
stejně
tak
by
se
a
vyplnit
strana
pravá
že
začíná
to
soucitem
soucitem
se
člověk
dostává
ze
sebe
nedostává
se
tou
láskou
zase
k
sobě
nýbrž
k
někomu
jinému
v
mysli
se
ze
sebe
soucit
odpovídá
asi
tomu
co
na
straně
lás
bohu
je
milovat
budeš
kterého
se
se
svého
tedy
asi
možný
ou
čistým
do
z
do
ho
nezaslouží
kdo
ho
potřebuje
tak
to
je
to
je
na
cestě
do
cesty
bližního
nahoru
první
stupeň
ježíš
kristus
dokazoval
že
dalším
stupeň
je
milosrdenství
vyšší
stupeň
látky
a
taky
vy.
Nic
kupení
modlitby
čili
jestliže
člověkem
milosrdný
nad
na
cestě
na
svých
světských
cestách
tak
pak
se
opravdu
modlí
tím
duchem
té
své
činnosti
se
modlí
ten
duch
se
srovnává
s
duchem
modlitby
a
duch
který
byl
duch
který
byl
bylo
pouto
všech
otce
a
ježíš
kristus
že
jo
to
je
to
to
soucit
a
tohleto
je
důležité
vědět
že
to
milosrdenství
zvláštního
druhu
že
je
svým
způsobem
velice
nemilosrdné
jaká
to
byla
moznost
jestliže
ježíš
kristus
v
okamžiku
kdy
to
nejmíň
si
přáli
jeho
učedníci
se
od
nich
odvracel
jako
by
je
neznal
nechal
je
na
holičkách
ne
říkal
kdybych
neodešel
nemohli
byste
ji
dál
jo.
No
tak
takhle
nemoh
se
nám
je
takle
nemilosrdné
pravidlo
ten
svým
nemůžeme
vyložení
správně
pochopit
tak
sem
to
vykládal
tom
koncentráku
ne
a
poprvně
těmto
tam
byli
toto
co
zažíváte
že
vás
tady
by
že
máte
dojem
že
bůh
o
nás
odvrátil
té
pravé
milosrdenství
boží
je
že
vy
musíte
dokud
dorůst
svým
vnitřním
poznáním
svou
snahou
a
pak
tak
to
milostí
poznáte
po
té
stránce
po
kterého
nemůžete
poznat
protože
ho
nejste
hodni
dává
to
vůbec
příležitost
bohu
aby
jí
tu
milosrdné
projevil
by
ho
vůbec
nepouští
te
k
slovu
tím
milosrdenstvím
kterým
oplývá
ježíš
kristus
o
obešel
všechny
extáze
on
nepotřeboval
jednáme
extaze
vstupovat
než
to
do
měl
jenom
pouhý
soucit
nebo
lásku
srdcem.
Ten
musel
pocházet
soustavou
soustavou
extazí
a
tady
člověk
který
je
nesedí
za
všech
okolností
i
u
toho
kdo
toho
je
nejmíň
hoden
jako
slunce
svítí
na
každého
tak
milosrdný
ten
nepotřebuje
nic
jiného
než
toto
milosrdenství
aby
se
dostal
dál
na
této
cestě
takhle
jsem
to
vykládal
tamtomu
slově
v
těch
hranic
dobře
pochopil
že
to
je
pravé
náboženství
toho
spáse
vůči
sobě
úžasně
nemilosrdně
vybírám
si
potom
se
kani
sami
špatně
dělají
to
přičítají
bohu
ne
se
měla
nad
tím
se
kdepak
jak
by
to
byl
bůh
tam
by
končila
cesta
lásky
proto
já
musím
říkat
přestoupíte
škrt
já
musím
se
to
není
pravda
ten
se
nesla
á
nad
tím
se
nýbrž.
Bylo
va
tam
jde
člověku
dovolí
aby
se
smiloval
aby
prokázal
své
nedostaví
musel
to
k
málokdy
dovolujete
na
to
musíme
k
tomu
jsme
dorůst
k
tomu
musíme
se
umět
zapřít
to
se
si
to
si
že
se
vyžaduje
hroznou
o
velikou
nesmíme
velikou
míru
sebezápor
to
je
asi
pravda
protože
kdybych
byl
třebas
viděl
v
tom
gestapákovi
kterými
se
zabít
někoho
nemilosrdného
a
ne
ruku
božího
milosrdenství
tak
mě
byl
zabil
ne
zapotřebí
zapřít
to
vo
sebe
od
do
život
divy
neodevzdal
svůj
život
tak
jsem
mě
nemohl
vidět
milosrdenství
boží
ale
že
jsem
zapřel
svůj
život
že
jsem
ho
odevzdal
tak
se
rázem
si.
Vidění
boží
vidění
milosrdenství
jak
on
vidím
osobnost
jako
on
je
milosrdný
viděl
jsem
působit
to
mělo
na
sebe
nebo
ten
gestapák
mě
přestal
vidět
a
utekl
to
že
mě
neví
prosim
tak
jasný
důkaz
konec
toho
nezažili
a
nebo
za
mě
použít
zaží
a
já
se
na
nejvyšší
úrovni
bych
tak
řekl
se
když
to
oni
od
a
na
smrt
tak
tam
jsem
poznal
jak
působí
jeho
sest
boží
naprosto
nelidsky
a
kdyby
člověk
do
toho
něco
lidského
přimíchal
tak
by
tam
to
milostí
neexistovalo
pro
něho
pro
toho
člověka
neexistovalo
by
bylo
jako
takové
ale
pro
něho
posudek
ne
z
toho
potu
do
koncentráku
existoval
jenom
proto
že
sem
ho
toho
pána
boha
k
tomu
milostivě
pustil
tak
to
s
námi
dopadá
tak.
Dopravní
setká
je
nepatrná
moc
a
je
člověka
budeme
a
že
lidskou
vůli
se
nedá
na
duchovním
mile
provést
ovšem
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
to
je
věc
která
by
se
neměla
takhle
vybalovat
se
to
asi
to
té
kdybychom
si
ježíše
krista
vzali
jeho
myšlenku
ani
vlast
nespadne
bez
vůle
boží
že
ano
na
nás
jedině
vůle
boží
působí
tady
a
jedině
její
mocí
a
ne
lidskou
seděli
to
nejzázračnější
věta
ale
neřestná
dokazoval
že
kdyby
to
této
vůle
boží.
Nebyl
za
budování
prvek
lidský
nadaný
vů
vůlí
která
je
řek
bych
vyřazeno
vyřazeno
a
nebo
vyčleněna
vůle
boží
tak
aby
člověk
mohl
poměrně
svobodně
vládnout
kdyby
tohoto
positu
svobodné
vůle
lidské
nebylo
kdyby
se
člověk
nemohl
toto
svou
vůli
se
dostat
až
tam
kam
se
dostat
může
tak
by
zaručeně
nebyl
člověkem
a
tedy
by
ani
nemohl
chtít
poznat
boha
a
taky
by
ho
nepoznal
začátku
je
třeba
aby
člověk
těl
padat
tak.
Jak
se
mu
to
možno
s
jeho
úrovní
myšlení
oni
si
nedefinoval
ti
staří
di
že
v
tej
poznat
boha
když
ho
lákal
do
svého
národa
chtěli
poznat
jenom
jeho
moc
aby
se
při
mohli
při
dívat
ne
ale
poznávat
vůli
a
moc
boží
je
také
poznávat
boha
já
si
mohu
zamanout
že
ho
chci
poznávat
v
jednom
jeho
aspektu
baala
ta
milosrdně
říká
do
mě
chce
poznat
v
jednom
aspektu
ať
kterémukoliv
poznám
napřed
v
tomto
aspektu
a
oni
ho
v
tomto
aspektu
poznali
ty
lidi
a
pak
nezůstane
trčet
v
tomto
místě
poznám
i
v
jiných
aspekt
a
pak
nepozná
bez
případ.
K
že
říká
to
tak
data
a
tak
bych
odpověděl
na
té
tu
myšlenku
že
totiž
vůle
lidská
je
absolutně
nutná
a
jestliže
člověk
jí
nevládne
jako
člověk
v
tom
nejlepším
slova
smyslu
že
chce
postavit
toto
považuje
za
dobré
se
mu
to
fakticky
dobré
není
objektivně
dobré
není
tak
se
nedostane
nikam
on
musí
se
snažit
rozvinout
a
to
se
rozvíjí
vůlí
by
vy
jste
uděláme
na
víře
jeho
vůle
končí
tam
kde
přestává
biologický
záznam
to
má
biologické
záznamu
o
víře
dělá
nenapadne
ho
dělat
něco
navíc
když
člověk
tluče
do
hlavy
aby
ho
napodoboval
prosím
o
na
podobu
napodobovat
je
v
jeho
biologické
záznamu
toho
se.
Řece
ale
není
to
nikdy
to
co
dělá
člověk
jestli
jsem
pokoušel
například
nadává
podle
lidí
jako
to
naučili
on
si
není
vědom
toho
že
nedává
on
není
lidskou
řečí
protože
my
to
slyšíme
jako
lidská
řek
to
nikdy
nemá
ten
vnitřní
důsledek
v
tom
zvířeti
že
jako
to
má
člověk
když
na
dává
ten
cit
se
tam
vím
v
tom
tak
u
nebo
už
jako
v
tom
člověku
když
nadává
o
není
v
zrušen
tím
způsobem
jako
člověk
ano
tohleto
berte
na
vědomí
že
mě
se
musíme
snažit
to
co
indové
nepochopili
bohužel
do
dneška
a
bude
třeba
jim
to
opravdu
opustil
mlátit
že
když
nepochopili
do
musí
rozvinout
tento
život
do
krajní
říct
bojů
lí
taky
bolí
o
to
se
jindy
bude
pořád
dopadat
tak
je
to
dosud
dopadá
budou
moc
to
světlo
udržovat
a
jenom
pro.
Malinký
počet
lidí
a
při
narůstající
potil
to
bude
tak
málo
že
to
v
tom
světem
my
si
tu
nebude
znamenat
nic
jestliže
to
milosti
tím
vždycky
indické
světlo
znamenalo
mnoho
když
tam
byla
třebas
set
na
lidí
tak
prosím
uznávám
ale
neska
ať
si
nesedí
na
tuto
slávu
dneska
nejsou
dál
než
křesťan
který
tohleto
ví
si
jsou
daleko
níž
dostane
zastavim
způsobem
kupředu
musíme
západ
i
není
po
vůli
já
vim
že
příliš
postupuje
vůle
tam
kde
nemá
špatně
že
ano
bere
to
válka
bude
to
rozjímat
troufám
to
všechno
správně
vidí
že
to
je
to
po
niž
člověka
ta
lidská
budeš
špatně
užitá
ta
je
ta
lidská
bude
může
být
že
tak
dobře
že
by
ta
doby
tak
dovede
člověka
na
krajní
bod
možností.
Rozvinutí
života
o
tom
říkám
kdyby
mně
byli
dostali
do
kláštera
ze
začátku
tak
jsem
tady
tam
neseděl
a
byl
by
se
to
věci
se
nikdy
nedozvěděl
jsem
se
dověděl
tyto
věci
od
vůlí
a
o
těch
ostatních
věcech
jenom
proto
že
se
devět
namáhal
v
životě
v
tom
světském
životě
najít
boha
to
mi
to
nešlo
přiznává
ale
hleděl
jsem
sjednotit
světský
život
ze
životem
modlitby
modlitba
vždycky
šla
se
cítilo
je
nikdy
nešel
no
tak
jsem
to
do
toho
učil
vnutil
a
dodneška
dodneska
bohužel
něco
bolí
to
to
mučení
já
to
nedělám
bezbolestné
když
musím
třebas
někomu
něco
udělat
světského
samou
předat
překládat.
Je
to
bod
jak
to
dělám
radostně
po
muže
a
tak
dlouho
to
budu
muset
dělat
buď
až
pak
no
a
nebo
mu
to
bude
jedno
a
bude
to
by
bude
to
pro
mě
dohoní
sílu
a
bude
to
pomatený
jako
jako
nejlepší
modlitba
víte
tomu
na
teprve
směřuju
přátelé
i
to
ode
mě
něco
co
jsem
tam
nedosáhl
jsem
si
dobře
vědom
že
se
liší
přeci
jenom
o
zvířete
tím
že
mám
lidskou
vůli
a
že
to
lidskou
vůlí
dokážu
do
určitý
míry
sebe
překonat
teda
překonat
asi
tak
jako
poměru
jednak
ustu
že
devadesát
devět
set
ze
mě
překoná
potom
za
to
pán
bůh
ale
kdyby
o
tom
do
toho
dovolte
mi
desetinu
ne
tělu
té
lidské
vůle
na
sebe
překonání
tak
je
devadesát
devět
set
toho
překonání
který
vede
působí
bůh
by
se
nedostavilo
nedal
k
tomu
důchodu.
Já
to
tam
pochod
tím
že
uvědoměle
záměrně
používám
svou
vůlí
tak
abych
se
dostal
k
vůli
boží
aby
ji
mohl
uprázdnit
místo
abych
moh
říct
třetí
třebas
teď
jsem
všem
napsal
všechno
jsem
zařídil
ať
se
stane
co
pán
bůh
ten
je
ti
bych
to
nezařídil
tam
tu
lidskou
budo
toho
býval
nevložil
tak
se
tohleto
co
tady
neska
vidíte
nestalo
ne
lidský
faktor
je
absolutně
nutný
s
tím
se
lišíme
po
iniciativou
volní
iniciativou
který
jsme
ti
se
ten
se
má
málo
opravy
to
automatismus
sobě
ale
je
třeba
bylo
by
třeba
toho
řece
ty
líc
ale
já
jsem
se
na
to
že
se
nesnažil
jenom
se
nutně
potřeboval
tak
já
bych.
Vy
jste
to
dal
potravou
po
odečí
sobě
je
jsem
říkal
správný
duch
činnosti
a
správný
duch
správný
duch
modlitby
otec
se
správné
duchu
pach
činnosti
tak
to
je
třeba
no
ne
sem
tam
hrozí
nebezpečí
že
člověk
se
tou
nutí
oděje
že
svý
přivlastní
a
je
to
potom
přestane
být
bez
podtrhávat
automatismu
dvě
začne
jinou
ale
člověk
je
ctnostný
například
ano
tak
se
tak
to
si
to
toto
zhodnotili
ský
hrozí
ano
takže
je
třeba
tento
tuto
potravu
duchovní
doplnit
i
po
této
stránce
první
správné
by
starosti
tím
že
vykonává
činnost
kterou
jsem
zaujat
a
která
tedy
kromě
té
zaujatosti.
Ne
nějak
neslouží
jsem
třebas
kostru
kterém
sem
zaujatou
konstrukci
aby
byla
to
ne
důležitosti
o
něm
věcem
nebo
jsem
pracovník
kruhu
to
už
je
jedno
to
tou
jakým
aby
to
dobře
na
tom
kruhu
všechno
vycházelo
ne
jsem
takhle
zaujat
nějakou
prací
ne
pro
sebe
nýbrž
pro
tu
věc
tak
správně
živým
automatismus
si
slově
ano
ovšem
po
té
stránce
správný
duch
činností
nejraději
duchem
činnosti
samo
sebou
bylo
kdybych
nezainteresovaně
veleduch
jednal
to
bylo
v
cestě
činnosti
dokonale
vysvětlování
kdybych
se
k
tomu
přidal
láskyplnou
nezainteresované
činnosti
bylo
by
to
ještě
do
od.
Ale
jí
krmení
ne
toho
automatismu
dvě
by
zaručeně
musel
už
téměř
trvale
zůstávat
naživu
ale
ještě
by
po
eště
by
pořád
cesty
jenom
byl
nemocný
že
by
by
naživu
a
druhý
moc
protože
nebyl
by
živen
správným
duchem
modlitby
modlitba
totiž
je
od
určitého
stupně
k
já
vůbec
začínám
ze
živení
organismu
tohoto
se
dvě
absolutně
nutnou
součástí
krmení
kdybych
jako
se
nemodlil
tak
by
to
bylo
asi
jako
kdybych
chtěl
jíst
a
nechtěl
dýchat
lépe
řečeno
začátek
je
to
opačně
kdyby
dýchal
a
nechtěl
jíst
to
bych
za
chvilinku
se
sláb.
Nebo
jed
málo
to
by
bylo
trošičku
modlitby
to
je
modlitba
jídla
ho
pro
duši
a
pití
po
duši
pro
tento
duchovní
vest
kdežto
ten
to
nebudu
tedy
rozvádět
to
je
tam
jenomže
tedy
je
to
jídlo
tak
musí
mít
správný
tak
musí
být
ve
stane
duchu
vedena
a
tu
by
tě
říct
že
první
zatím
musí
být
upřímná
nemohu
začít
jinak
než
modlitbou
nějakou
slovní
tak
bylo
by
správně
když
se
třeba
modlí
otčenáš
abych
něco
nevrhla
kdybych
třeba
se
modlil
otčenáši
se
nebesích
by
mě
to
jedno
kde
ten
bůh
je
že
je
ve
stavu
do
kterém
do
kterého
já
mířím
že
se
obracím
k
tomuto
stavu
boha
lite
nazývá
křesťanství
nebe.
A
že
toto
království
boží
jak
se
říká
své
starým
takovým
způsobem
řek
bych
hledáním
ne
tak
e
že
by
mě
na
tom
nezáleželo
tak
bych
vůbec
nemohl
pochopit
co
se
modlit
já
musím
zeti
aspoň
částečně
chápat
to
se
to
modlím
příkras
vůle
tvá
to
znamená
že
je
si
přeju
sielo
především
tak
to
to
nemohu
modlit
právě
a
tak
to
jde
dál
neměl
by
se
modlit
něco
něco
je
jako
automatické
a
o
čem
nevím
co
to
říkám
měla
by
to
být
upřímná
modlitba
upřímná
sání
tam
jsou
vstali
na
té
otčenáš
vystavte
za
přání
když
si
to
nepřeju
tak
se
to
nemá
modlit
obavu
že
člověk
začátku
byste
vůbec
otčenáš
nebo
hodnot
že
v
tom
potřebuje
určité
půdou.
A
že
to
musí
přejít
to
musí
slyším
protože
nic
to
dotoho
patří
jinak
to
nejde
a
ovšem
slovní
modlitba
je
sou
nejsi
potravou
kterou
můžete
dodávat
automatismu
dvě
řek
bych
by
to
přirovnal
s
dítěti
tak
to
asi
takový
mlíko
se
zředěného
začátku
jeho
cesty
a
kdybychom
chtěli
o
tímto
způsobem
živit
dá
takou
umožníte
si
vyžaduje
vydatnější
stravu
vydatnější
modlitbu
a
to
udělit
která
se
už
neobrací
člověku
to
znamená
nikoliv
chléb
náš
vezdejší
by
nám
de
jenom
nýbrž
odpust
a
udělej
to
do
toho
tamhleto.
Brž
potřeba
tomu
bohu
patřit
já
vím
kdy
tu
modlitbu
mám
nasadit
jakmile
ty
prostředky
nejsou
těžkou
od
hodnotný
velice
snadno
odhad
ten
když
já
mám
potřebu
k
tomu
bohu
patřit
a
vím
že
mu
nepatřím
je
mi
to
za
těžko
mu
patřit
jako
mně
bylo
protože
to
vede
velet
tak
mohu
se
klidně
modlit
jinak
než
slovně
to
znamená
kdyby
to
byl
zase
vyroste
říkal
otčenáš
tak
na
ní
budu
navazovat
to
patření
bohu
po
nalezení
bohu
to
znamená
myšlenka
pro
nesen
bude
mě
převádět
do
tohoto
stavu.
Patřit
a
jestliže
to
bude
rozví
modlitba
tak
mě
bude
zase
převádět
do
stavu
patřit
bohu
jestliže
nebo
patřit
pravdě
boží
v
tou
v
on
to
potřebuje
moc
obecná
věc
pak
pravdě
patřit
jeho
lásce
patřit
jeho
konkrétní
nějaké
vlastnosti
kterou
kterou
o
nějaký
představu
tady
ještě
představa
ta
duchovní
hmota
může
existovat
ano
to
je
to
fázi
a
pak
tu
modlitbu
se
snažím
co
nejdřív
dostat
to
to
je
fázi
je
to
patření
přechází
bezeslovní
stav
spatřil
a
se
od
začátku
musím
už
snažit
o
to
aby
ta
moje
modlitba
se
stal
nazíravá
a
to
je
když
to
demě
dělám
todleto
se
nespokojí
s
nějakým
přeříkáváním
modlitby
když
směřuju.
Záměrně
k
nazíravá
modlitbě
tak
to
je
nejlepší
strava
vedle
té
činnosti
pro
automatismus
dvě
a
ten
zaručeně
ne
hyne
a
ne
následují
žádné
těžkosti
žádné
stagnace
suchosti
opuštěnost
nýbrž
všechno
to
de
ne
jako
na
drátu
ale
bez
těžkostí
ano
jestliže
nějaké
těžkosti
nastanou
tak
jsou
to
opravdu
tam
je
to
infekční
choroby
že
to
oblasti
nedostatky
ve
stravě
tam
je
to
velice
ech
proti
tomuto
světu
ta
nejsou
infekční
choroby
jsou
tam
pro
promiňte
přeci
jenom
cizí
myšlenky
nepatřičné
které
člověka
odlákávat
od
jeho
cesty
a
to
jsou
prosím
co
s
nimi
na
které
pas
to
vyskytuje
te
ten
herodes
a
to
všechno.
To
je
všechno
to
tam
odpovědi
už
řekli
stav
není
třeba
k
tomu
jak
on
spekulovat
takže
opravdu
je
třeba
aby
tato
strava
duchovní
byla
vyváženo
aby
to
byla
aby
duch
správné
činost
odpovídat
duchu
správné
modlitby
to
znamená
aby
mě
stejnou
úroveň
nebo
není
to
vždycky
stejný
v
jak
jenom
čeho
jsem
schopen
to
mohu
dělat
čeho
schopen
jsem
do
toho
se
nevnucuj
to
nikdo
horší
kdyby
člověk
si
předstíral
něco
nebo
něco
si
namlouvali
má
být
přirozený
ta
modlitba
přirozeně
součástí
jeho
stavy
duchovní
a
tak
to
je
asi
všecko
o
té
modlitbě
zatím
a
odstranil
ale
ne
tak
se
není
pravá
cesta
tak
neodsoudil
nějak
kristovy.
On
o
sobě
řekl
já
sem
stav
se
mi
dáte
ukázal
jak
se
dá
kráčet
ale
neodporuje
to
tím
ty
naše
to
vysvětlit
neboť
od
této
své
cesty
po
díte
zdali
je
základ
řekl
tam
na
té
cestě
které
na
tě
ukazuju
tam
se
dá
pravil
každý
krok
a
tím
dokonale
jeho
připraví
snáze
ten
krok
provede
za
mé
boží
pomocí
mou
silou
čím
více
si
myslí
že
svou
silou
to
provedl
tím
nejdokonalejší
a
tím
mě
klamným
ty
ho
neprovedl
ty
si
můžeš
moc
věcí
jak
si
třeba
pozorovatelem
nebo
že
se
na
nějaké
úrovni
nebo
takového
ale
ten
všechno
klam
protože
ve
skutečnosti
nejsi
nikde
jestliže
já
ti
nepřijdu
na
pomoc
tady.
Je
něco
navíc
oproti
starověku
se
ti
on
tvrdí
tak
po
té
cestě
mé
se
nedá
kráčet
toho
ukazuju
ale
o
přešli
se
obě
já
kráčím
s
tebou
já
du
před
tebou
a
stačí
výsledné
odevzdáš
budou
mít
kroky
jak
to
správně
vystihla
svatá
terezie
že
jak
to
můžeš
to
to
neplodila
dání
nedělám
mými
nohami
mýma
nohama
tedy
správně
činost
kráčí
kristus
mýma
rukama
jedna
kristus
já
nic
nedělám
a
tomuto
vede
od
začátku
své
učedníky
zeši
to
nebyla
cesta
po
které
by
byli
oni
mohli
kráčet
ale
to
už
je
vysvětlen
ten
starověký
který
oni
tady
dost
dobře
nechápou
pořád
indové.
To
je
vysvětlen
jak
to
prakticky
má
uvést
těch
z
to
a
to
sice
dělat
že
on
totiž
říká
jestliže
ty
se
nebudeš
držet
mě
z
toho
co
já
jsem
tady
zažil
centra
tak
se
ani
nepřipravil
když
se
ale
připraví
tak
ti
zaručuju
že
stačí
správné
rozhodnutí
jenom
rozhodnutí
to
není
ještě
nic
ale
je
to
hodně
ocitlo
a
já
už
ti
dám
sílu
k
její
jeho
realizaci
ja
sem
z
toho
viděl
mockrát
tuhleto
a
to
rozhodnutí
vždycky
musím
jednu
jedinou
povahou
stránku
že
to
je
nějaký
od
o
tom
a
sebe
do
takové
míry
číně
jak
jsem
jak
jsem
schopen
jak
sebe
znám
jestliže
se
znám....
Text view •
Help