Waveform view
78-Kaly-CD12-tr01
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Já
tady
mám
jiný
dotaz.
Z
toho,
co
jsem
četl
ve
Sladkém
jhu
tité
ra
je
taky
ke
které
o
platí
pro
prosazení
byl
začátečníkem
vidím
že
jsem
začátečníkem
upozorňuju
vás
že
která
jsou
správná
krát
tam
jsou
vedena
že
dělám
věci
pro
sebe
a
tak
dále
jsou
správci
které
začátečníka
ale
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
nevidím
tady
před
sebou
žádného
z
vás
který
by
vyzval
těmto
klidem
který
by
opravdu
odpovídal
těmto
věcem
protože
nikdo
z
vás
není
takový
že
by
dělal
všechno
jenom
pro
sebe
jestliže
něco
děláte
také
bez
ohledu
na
sebe
a
toho
děláte
hodně
tak
pak
samozřejmě
když
se
A
deníkem
a
dokonce
platí
kdykoliv
je
co
děláte
bez
ohledu
na
sebe
pokud
je
to
věc
dobrá
ve
vašem
svědomí
podle
vašeho
úsudku
tak
už
nejsem
začátečníkem
kdyby
totiž
to
tak
jednoduché
bylo
a
to
tam
musím
ještě
po
znamenat
tak
rozsuzovat
o
lidech
tak
byste
přikrmovali
každému
k
nějakému
stupni
my
máme
jelikož
jsme
lidé
schopnost
být
každou
chvíli
zvíře
né
víře
takový
jak
vy
říkáte
ve
velké
ve
velkou
sest
do
otce
králi
králem
blechy
je
blechy
na
vás
bude
štípat
každém
případě
když
nebude
nažrán
že
ano
to
velká
to
dělat
nebudete
ve
zkratka
po
strom
ale
vůbec
to
jednou
zkrátka
jednou
veta
a
jednou
budete
hladit
vy
jste
po
každým
nese
vám
to
hodí.
A
taky
někdy
budete
milovat
ne
jak
jsem
vám
to
hodí
ale
jak
to
bude
potřebovat
někdo
kdo
chce
být
si
milován
třeba
do
potřebuje
vaší
lásku
takový
sme
my
lidé
v
tomto
případě
jsme
velice
blízko
bohu
protože
kdyby
tomu
takhle
nebylo
by
bude
řekl
šli
do
žaláře
za
mnou
ne
a
tak
dále
to
nedělali
celý
život
ale
to
byli
momenty
které
byly
vejít
rozhodující
protože
uvažte
dobře
když
on
bylo
posledním
soudu
tak
on
měl
na
mysli
že
běžného
člověka
ta
poslední
soud
nastává
v
okamžiku
smrti
totiž
tu
definuje
co
jí
život
před
jeho
zrakem
a
takové
světle
okamžiky
jestliže
převáží
jestli
se
mají
převaha
tak
způsobí
působí
velice
moc.
Je
na
celkový
dojem
o
životě
a
když
jste
do
m
je
dobrý
převažuje
tak
je
to
pro
něho
řek
bych
tak
pánové
a
když
se
mu
tam
staví
do
se
ty
dojem
naprosto
opačný
že
to
byl
život
žitý
špatně
malicherně
a
tak
dále
tak
jsem
tento
dobrý
dojem
smaže
a
on
nemůže
být
v
okamžiku
smrti
a
bych
tak
řekl
spasen
já
se
říká
se
stany
ne
poslední
co
ovšem
podle
mého
názoru
by
mě
nasadí
než
okamžiku
smrti
k
tomu
já
vás
soustavně
vedl
abyste
poslední
soud
prožili
dříve
než
nastane
okamžik
smrti
právě
a
se
vám
říkal
když
ták
mě
se
ten
poslední
soud
radil
dostavit
já
jsem
utekl
ne
tak
aby
se
abyste
mi
neutíkal
abyste
s
dodal
líbit
abyste
drželi
je
to
opravdu
soud.
Prosím
vás
jakým
způsobem
tedy
otáz
myslím
že
to
pak
jsem
zharmonizována
modlitbu
s
tím
kolik
svým
stavem
lidské
mysli
lidských
citů
a
lidského
snažení
že
člověk
jednou
miluje
jednou
nemiluje
že
ano
jednou
je
naladěn
tak
a
jednou
ona
že
totiž
kolísá
ve
svých
citech
i
v
kapacitě
třeba
rozumového
chápání
a
v
klidu
a
všech
prostě
vlastnostech
lidských
jak
zharmonizována
s
touto
kolísaví
modlitbu
samo
sebou
bylo
by
nejsnazší
odpovědět
za
tím
co
stav
lidského
nitra
se
mění
co
chvíli
modlitba
by
neměla
této
proměn
podléhat
ale.
To
to
bych
měl
být
křižován
nebo
aspoň
střelím
na
ten
by
nemohu
přesto
třem
už
sem
ale
já
bych
vám
na
to
chtěl
říct
tohleto
jestliže
se
té
zharmonizována
modlitbu
se
měnící
se
stavem
svého
nitra
tak
musíte
z
těchto
proměnit
vycházet
jestliže
já
například
miluju
někoho
bez
ohledu
na
sebe
dělám
pro
něho
nějaký
skutek
lásky
tak
já
bych
si
měl
být
vědom
toho
už
dostal
potom
poučení
které
mám
že
jsem
to
udělal
pro
boha
to
vy
dobře
děláte
to
byl
to
až
příliš
vytřela
ten
trošičku
a
máš
moc
to
přehání
to
já
do
vás
vidím
nemyslete
si
že
jenom
co
mi
říkáte
má
dělá
potíže
tuhleto
že
to
přehání
té
a
pak
vás
to
může.
Podívejte
se
já
opravdu
mám
nemohu
radit
nic
jiného
ale
upozorňuju
vás
že
si
že
se
do
toho
mýlíte
jako
vy
to
děláte
do
toho
že
to
děláte
pro
boha
ale
nejste
toho
svědky
rozumíte
tak
děláte
něco
navíc
co
vám
přináší
neklid
já
bych
řekl
že
stačí
mít
záměr
záměr
a
že
v
těchto
intenzita
to
provádět
trhu
lépe
než
kdyby
to
bylo
jenom
pro
člověka
jenom
vo
něco
málo
lépe
do
takové
míry
že
já
ho
z
toho
pána
boha
mám
ještě
rád
jo
jenom
o
něco
málo
do
lépe
ale
dycky
aby
tam
bylo
nějaké
z
rukou
navíc
co
bych
prostředka
nebyl
ochoten
udělat.
Ale
něco
málo
jenom
únosné
ho
aby
mě
to
nemohlo
abych
abych
mohl
být
že
páteří
aby
mohli
že
z
nohama
a
to
řekli
dovy
a
jestliže
to
takhle
dělám
tak
ono
se
po
kapse
přelévá
někam
neviditelné
do
nějaké
nádoby
a
je
to
prostě
projev
dobré
vůle
a
to
stačí
zatím
protože
ten
kdo
přichází
k
poslednímu
soudu
s
tímhle
tím
dělal
dobře
tam
od
něho
se
nechtěl
aby
aby
věděl
že
to
dělal
pro
krista
rozumíte
ale
abych
byl
záměr
to
dělat
co
nejlépe
nebo
řekne
osobněji
nebo
tak
nějak
aby
ho
pravdu
šel
bez
ohledu
na
sebe
tomu
do
toho
žaláře
a
tak
nějak
a
tohleto
myslím
je
tím
dokonale
provedeno
a
teď
teprve
k.
Když
se
o
zve
ohlas
v
tom
smyslu
že
já
pociťuju
prosím
to
je
ale
zážitek
který
není
vám
neznámý
že
já
pociťuju
milost
od
boha
totiž
zaujetí
vůči
němu
pocit
lásky
k
němu
pocit
touhy
po
něm
nebo
něco
takového
nebo
touhu
se
k
němu
obracet
přímo
tak
já
bych
neměl
nevyslyšel
tuto
to
já
bych
měl
si
ve
své
činnosti
udělat
takovou
mezeru
kterou
my
nikdo
nepozorovala
že
mezerou
je
já
vám
předvedu
lékař
ku
zubní
nějaký
projev
boží
mně
znemožňuje
i
ten
nevešel
projev
boží
mě
znemožňuje
přistupují.
I
přístup
k
bohu
mě
totiž
možno
vůbec
boha
nějak
poznával
pomoc
jeho
projevu
to
je
pravda
ale
abych
k
němu
pro
ten
projev
moh
přistoupit
to
nejde
já
se
musím
se
vybalit
z
toho
projevu
neboť
on
není
projevem
mám
li
se
spojen
spojit
s
bohem
tak
se
nespojuje
s
projev
projeveným
s
projevem
ani
to
nezaměňujte
nýbrž
s
tím
co
není
projevený
podstatou
toho
z
čeho
to
projevené
pochází
a
já
jsem
mohu
dát
tím
projeveným
někam
do
nest
roz
někam
do
nes
a
říkám
někam
ne
k
němu
někam
do
nest
blíže
k
němu
blíže
k
němu
ale
tam
je
von
vyskytuje
z
toho
koně
svést
ty
mě
do
nes
ne
a
přestat
na
ně
rajtoval
to
je
na.
Ne
a
to
co
potom
zažívám
je
ten
bůh
jestli
já
se
za
neztratím
neztratím
ten
směr
nestavím
to
nadšení
nebo
neztratím
tendenci
vstupu
tak
nějak
jestli
já
klepu
a
neuteču
o
dveřích
bych
tak
řekl
když
s
ní
víno
umíš
nýbrž
tam
cizím
si
sem
tam
čím
to
bylo
špatný
jsem
tam
v
očekávání
nějaké
neklidem
očekávání
třebas
bez
přemístí
no
jako
asi
ten
mrzák
tam
na
tom
břehu
toho
rybníku
to
tehdy
tak
asi
takový
vzorečky
co
je
to
tedy
jak
jsem
tady
projevuje
projevuje
svého
tak
že
ta
blaženost.
Mě
osvětluje
nejběžnější
projevy
blaženosti
takže
já
projev
blaženosti
už
odděluju
od
podstaty
a
nepřivlastnili
ju
si
to
nech
si
z
toho
mít
pro
sebe
užitek
i
když
třebas
potřeba
mít
z
toho
užitek
k
tomu
vede
abych
se
toho
chopil
nějakýho
toho
projev
ale
jakmile
se
to
chopím
tak
se
mi
projeví
podstata
věci
tak
že
já
nelpím
na
tom
užitku
z
toho
nýbrž
vrátím
se
kajícně
o
kráva
kajícně.
K
tomu
té
podstatě
věci
protože
kdybych
se
nevrátil
tak
jsem
řečeno
doslova
zahynul
padl
mrtev
na
tom
místě
kde
jsem
takhle
jednal
to
je
asi
to
pojetí
ježíšova
ježíšovou
mrtví
pochovají
mrtvé
že
člověk
který
takhle
nebere
život
ustavičné
znovu
stává
mrtví
nebo
je
znovu
je
vracet
do
temnot
vnějších
a
při
spojení
s
bohem
nesmí
například
to
chutná
třebas
na
něčem
obracet
do
temnot
vnějších
to
nesmí
vrátí
víš
nýbrž
k
tomu
musí
přibližovat
boha.
K
tomu
musí
umožnit
aby
pochopil
že
je
schopen
vy
chutnat
něco
na
tomto
světě
že
on
se
podstaty
do
domu
umožňuje
to
by
chutnat
a
že
tedy
je
to
všechno
to
moje
by
chutná
věcí
závislého
podstatě
a
já
proto
se
cítím
chuť
té
podstaty
chuť
té
podstaty
toužím
po
postatě
tak
s
vede
mi
to
k
tomu
se
po
postatě
a
nespokojen
se
s
tou
chutí
ty
podstaty
tou
vůlí
bych
tak
řek
podstaty
ne
mě
kdybych
byl
takhle
poznalý
by
třebas
to
co
mám
rád
jídlo
měl
být
vůlí
nekonečná
nebo
mluví
boží
nebo
voní
věčného
života
nebo
ve.
A
tady
ještě
podrobně
ještě
přesně
řečeno
jako
třeba
zase
k
že
co
poznával
tak
by
to
měli
mí
toho
čit
ne
a
kdybych
žil
jako
že
se
mi
zdá
že
žiji
ale
ne
tak
jako
že
to
projevoval
za
za
věčnost
ale
jak
by
to
mělo
být
tak
bych
poznával
podstatu
existence
já
bych
se
každou
každým
momentem
tohoto
pomíjejícího
života
byl
schopen
vracet
k
podstatě
nepomíjející
podstatě
všeho
pomíjejícího
já
vám
tady
vysvětlím
co
vás
spojení
s
bohem
rozumíte
takhle
vypadá
stojí
s
bohem
to
bude
musí
být
kontinuální
to
nemůže
jít
přetr
tam
musí
ve
všem
i
to
nejsvětější
ten
člověk
ať
chce
nebo
nechce.
Na
něho
vůli
už
ten
záležito
dávno
ztratil
některou
ne
některou
část
né
co
to
nevadí
ta
naopak
tam
vede
některá
část
vůle
vede
k
bohu
ani
v
zača
od
boha
odvádí
když
to
se
pro
sebe
například
ty
věci
tak
to
odvádí
a
jestliže
takhle
on
si
žije
tak
všechno
co
zažívá
i
to
nejsvětější
ho
pořád
přibližuje
k
bohu
a
on
si
třebas
topí
kterou
má
taky
podškrtuju
taky
rád
a
o
ní
přibližuje
chudák
bohu
a
moje
tím
modlí
bych
nerad
aby
se
toto
zveřejnil
protože
by
si
potom
mysleli
tak
to
potom
každý
člověk
z
nás
je
vlastně
ve
spojení
s
bohem
ne
to
není
pravda
protože
nás
to
k
tomu
nevede
nás
to
de
jenom
tomu
požitku
třebas
kávy
rozumíš
to
je
jeho
ne
jemu
to
připomíná
domov.
Věčný
domov
všechno
co
zažívá
jeho
cesta
do
věčného
domu
do
domu
otcova
se
asi
takhle
záznam
nesmrtelné
duše
jsme
zvyklí
zaměňoval
za
nesmrtelnou
duši
mít
poznáváme
za
tím
nesmrtelného
duše
z
jejího
záznamu
my
odvíjí
část
tohoto
záznamu
v
podobě
našeho
života
to
není
nikdy
odvíjení
toho
trhu
abychom
na
cestě
k
bohu
kterou
ona
má
na
mysli
postupovali
přímočaře
nýbrž
je
to
dycky
kluka
té
a
někdy
s
velikými
dením
to
sek
zatím
nechám
stranou.
Mně
jde
o
jinou
věc
říci
vám
co
je
to
správně
žitý
život
v
duchu
tohoto
záznamu
lidská
úroveň
na
které
jsme
se
ocitli
může
býti
prožívání
řek
bych
nehodili
způsobem
co
mně
okolnosti
přinesu
podle
toho
jedna
kam
vítr
tam
plášť
a
nebo
může
býti
prožívání
způsobem
uvědomělý
že
já
maje
na
mysli
nějaký
vyšší
nasazení
vnitřní
cíl
všechno
tomu
podřizuji
ve
svém
životě
a
jednám
z
hlediska
tohoto
vyššího
cíle
a
to
tak
že
úroveň
kterou
uznávám
za
správnou.
Pokud
možno
delší
dobu
podržuje
to
je
věc
informovanosti
když
já
potom
se
doví
další
věci
tak
udržuju
další
úroveň
a
tak
to
jde
dál
ale
co
to
má
zase
když
se
mám
kvalitativně
sjednocen
život
že
já
se
na
určité
úrovni
zabydlím
což
je
taky
pro
jeden
stránce
nesprávné
ale
podruhé
stránce
velice
výhodné
a
budu
to
ote
výhoda
těch
věci
zabili
se
tam
tím
způsobem
že
já
tam
nabudu
zkušenosti
s
tou
úrovní
nabýt
zkušenosti
z
úrovní
je
možno
jenom
tehdy
když
já
na
ni
definuju
pobíráme
když
je
já
z
ní
neodmítá
když
já
tě
kam
na
úrovni
nepadá
s
tou
stoupám
pořád
tak
já
nenabudu
skutečné
zkušenosti
takové
které
by
stali
bez
zaře
kterým
někam
dovedli
že
se
vám
tam
ale
zůstávám
tak
já
a
jenom
se.
Při
tom
ohlíží
nahoru
až
dolů
asi
v
tom
smyslu
že
milosti
si
beru
poučení
ale
už
na
ni
nemyslím
jenom
na
to
poučení
z
minulosti
myslím
a
na
budoucnost
nemyslím
nýbrž
jenom
se
snažím
o
dosažení
nejvyššího
smyslu
života
na
budu
ctnost
myslím
jenom
nejnižším
rozsahu
klepáte
zdejší
je
nám
dnes
asi
v
tom
smyslu
ano
dál
a
jestliže
ponechávám
takovýto
prostor
to
žití
v
přítomnosti
tak
pak
intenzivně
žiju
na
úrovni
na
které
jsem
a
to
má
za
následek
že
z
toho
klidného
postavení
na
této
úrovni
snadno
vidím
kolem
sebe
pro
se
mi
to
nemoh
já
vidím
co
je
nade
mnou.
Co
je
podle
mnou
správně
hodnotím
své
minulé
chyby
už
se
jich
nedopouštím
protože
věděl
jasně
poznávám
a
co
mi
odporný
a
snadno
vidím
taky
co
bych
měl
udělat
do
budoucnosti
a
tím
se
připravuju
ke
skoku
kvalitativním
já
bych
vůbec
k
tomu
skoku
nedošel
kdybych
tuto
klidně
zkušenost
nenabyl
někde
na
nějaké
úrovni
a
jakmile
ji
tam
nabudu
tak
se
stane
tohleto
ta
zkušenost
se
jeví
takhle
lépe
řečeno
ty
věci
které
jsem
dříve
dělal
těžce
těžkopádně
velkými
potížemi
s
utrpením
kde
kaldl
lehce
jako
bych
je
nedělal
a
tomu
se
říká
zvládnuta
úroveň
jakmile
takhle
zvládnu
úroveň
to
znamená
dělám
je
lépe
než
předtím
ale
už
bezstarostně
nerady
ale
bezstarostně
jako
bych
je
nedělal.
Tak
to
je
moment
kde
už
bych
neměl
zůstat
zabydlení
na
té
úrovni
nýbrž
měl
bych
pomýšlet
na
to
jí
totálně
opustit
jako
asi
ježíš
kristus
když
šel
do
jordánu
opustil
svoji
rodinu
opustil
všechno
takže
po
jordáně
moh
říct
kdo
je
má
matka
kdo
jsou
vybrat
viďte
a
takhle
my
musíme
umět
opustit
úroveň
na
této
se
zabydlil
právem
zabili
ale
jenom
do
té
doby
ne
jsme
tam
nabyli
při
tou
samovolnost
jednání
ano
a
pak
musíme
odejít
od
všeho
a
tím
se
toho
vzdám
a
touha
po
vyšší
úrovni
mě
zůstane
a
přeroste
přes
to
vzdání
tak
sama
tato
touha
mě
přenese
na
tu
vyšší
úroveň
to
je
a
se
to
může
stát
není
moji
záležitost
nikdy
nevím
kterak
se
to
stane
na
tom
vůbec
nezáleží
ale
stane
se
to
a
to
jsou
ty
vazby
mezi
jednotlivými
úrovněmi
i
na
lidském
i
na
té
lidské
úrovni
a
tak
to
jde
až
k
poznání
boha.
Text view •
Help