Waveform view
prevzate-kotouc-75-01B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Který
člověk
zaručeně
dojít
do
stavu
spojovací
činnosti
měl
by
za
tam
kde
věci
lidsky
co
nejdokonaleji
ovládá
to
říkám
dokonale
dokonale
tady
dán
ovládali
když
může
s
klidným
svědomím
říci
že
udělal
všechno
aby
vidět
zvládl
třebas
jeli
to
studium
lékaři
se
tak
to
poctivě
nastudoval
ano
i
provedl
nějakou
tu
praxi
která
si
souvisí
ale
dostane
se
do
situace
ve
které
tyto
všechny
vědomosti
bude
jsou
nic
platné
pro
pro
to
co
se
tam
právě
děje
třebas
pro
kombinaci
chorob
nebo
tak
nějak
že
neví
jestli
by
neuži
pacientu
kdyby
léčil
to
nebo
které
strany
na
to
má
ji
a
podobně
a
v
tomto
případě
tedy
bude
mít
zaručeně
úspěch
a
bude
zaručeně
to
spojovací
činnost
kterou
podle
jako
lékař
provádět
jestliže
na
to
pude
s
klidným
svědomím
že
věc
sice
zvládl
ale
že
konkrétní
situací
zánět
nemůže
že
to
není
v
jeho
lidských
silách
pak
má
oprávnění
jít
od
boha
pomoc
pozoruju
vás
že
ale.
Jsem
se
vyjádřil
velice
nepřesně
ale
záměrně
chtít
od
toho
pomoc
už
bych
chtěl
od
boha
pomoc
tak
už
to
také
špatně
on
to
musí
jenom
složit
do
rukou
božích
ne
nechtít
od
něho
pomocí
on
sebe
i
s
tím
problémem
složi
do
rukou
boží
a
co
z
toho
vyjde
pro
s
toho
víte
může
z
toho
taky
ví
že
z
toho
že
tomu
pacientu
nepomůže
a
že
mu
řekne
není
vám
pomoci
po
nějak
o
to
dělá
to
tě
to
nebude
moct
třebas
léčit.
Ale
může
le
ve
většině
případě
se
stane
to
že
i
tam
kde
by
byl
jako
lékař
už
neuspěl
bude
moci
uspět
z
toho
důvodu
že
jeho
síla
se
násobí
silou
boží
tou
obecnou
silou
ve
které
je
všechno
obsaženo
veškerá
schopnosti
síly
poznání
si
vila
a
všechno
co
k
tomu
člověk
potřebuje
k
tomu
řemeslu
čili
já
bych
byl
nerad
abyste
se
dopustili
té
chyby.
Že
byste
chtěli
situaci
že
byste
chtěli
aby
za
vás
vládl
situaci
pán
bůh
to
tam
možná
nebylo
jasně
vysvětleno
nebo
křivě
vysvětlena
vorhance
no
ne
jasně
protože
tak
já
to
nedělám
ad
bych
to
takhle
dělal
tak
se
nedostanu
do
spojovací
činnosti
jak
jsem
vám
tam
líčil
ten
moment
ti
logaritmy
tak
já
jsem
neříkal
tak
pane
bože
teď
to
udělá
za
mě
ty
nýbrž
já
se
obětuju
s
veškerou
řešením
úkolem
tobě
a
budeli
to
tvoje
vůle
tak
to
provedu
jak
se
to
má
nebude
li
to
tvoje
vůle
neprovedl
to
budu
se
muset
vrátit
ke
své
lidské
činnosti
a
s
touto
nějak
zakončím.
To
už
jsem
nějak
učím
no
a
jestli
on
uzná
za
vhodné
jsem
také
splnit
že
ty
podmínky
správně
tak
záhodno
samozřejmě
to
znamená
je
pomocí
takový
nějakým
způsobem
pomůže
jakým
není
shodují
já
nikdy
nemusím
rozumět
tomu
jakým
způsobem
je
nepomáhá
to
není
třeba
panna
maria
si
také
nedovedla
představit
jak
může
porodit
syna
božího
když
nemůžeme
poznávat
to
a
to
nerušilo
ten
akt
spojovací
spojila
se
s
tím
duchem
svatým
duch
svatý
mi
oplodnil
a
narodit
se
s
tím
božím
tak
je
to
prosím
ze
všech
těch
případech
ne
jinak
a
na
to
kladu
veliký
vůle
z
po
že
ten
si
začátkem
se
zkazí
všecko
když
se
na
to
nejde
v
tomto
pravém
duchu
v
jakém
na
to
šlapáno
maria.
Nechtějte
těm
věcem
rozumět
věci
se
dějou
bez
vašeho
porozumění
ta
síla
se
násobí
bez
vaší
síly
kdy
se
přitom
neunavuje
te
do
přitom
nic
neděláte
jenom
souhlasně
se
odevzdává
po
celou
tu
dobu
co
s
vámi
odevzdáte
a
nepřít
se
mohlo
stát
že
narůstá
vaše
veselá
říkám
a
teď
se
nesmíte
odevzdávat
tu
musíte
zase
obětovat
to
se
zase
necením
z
dávat
to
byste
mohli
porušit
tu
činnost
vlastní
to
spojovací
svoje
vaší
činost
by
se
snížit
na
úroveň
rajské
co.
K
tomu
můžete
se
přiblížit
jakékoliv
pozice
ale
jedině
se
nemůžete
přiblížit
pozice
vlastní
síly
neboť
vlastního
nic
nemáte
i
taková
svatá
terezie
která
chtěla
a
byla
to
nějaká
svatá
že
vlastní
silou
dospět
až
bohu
byla
upozorněn
že
jednoho
dne
dočerpat
tu
sílu
k
no
musela
uznat
já
už
nemám
bože
co
bych
ti
dala
co
teď
si
počíná
když
jsem
ještě
neumřela
vnitřně
nedokážu
vnitřně
umřít
a
proto
se
nemohu
sebou
spojit.
To
byla
pozice
úplně
vaše
přátelé
že
ježíš
kristus
ji
v
té
v
tom
případě
říká
že
ta
kolikrát
to
musím
opakovat
to
jednoduchý
všechno
věci
který
je
třeba
pořád
opakoval
promiňte
řekl
já
vím
že
ty
si
to
co
myslel
že
se
něco
co
ta
jeho
dává
a
kdy
ty
nic
svého
nemáš
to
si
dával
jenom
moje
věci
ale
abys
to
konečně
pochopila
že
všechno
co
s
mě
dávala
bylo
moje
tak
já
ti
teďka
dám
moje
utrpení
na
kříži
to
si
přeci
nepřivlastním
si
na
kříži
jak
říká
nebyla
naopak
se
tam
nemůže
jít
dostat
tykáme
že
nemůže
vnitřně
umřít
já
to
s
tebou
dílem
já
vím
že
tomu
tak
je.
A
ty
nemůžeš
vnitřně
užít
protože
něco
má
až
ty
máš
třebas
teďka
svoji
nemohoucnost
že
nemůžeš
umřít
není
moje
nemohou
a
já
ti
teďka
nám
něco
co
zaručeně
si
nebudeš
moc
přivlastnit
a
proto
tě
to
přivede
ke
mně
a
dělám
své
utrpení
na
kříži
tady
ho
máš
tam
ho
radí
něco
co
není
tvoje
vraceli
svůj
život
to
není
tvůj
který
je
můj
který
je
v
mých
rukách
všechno
do
posledního
detailu
je
v
mých
rukách
kdybych
nebylo
mojí
síly
a
toho
zdroje
ty
zdrojový
síly
zdroje
toho
poznání
to
znamená
ani
bys
nemiloval
ani
bys
nežil
ani
by
se
mohl
v
táhnout
ruku
nic
bych
nemohl
dělat
beze
mě
ani
jak
tam
říkal
z
vůle
boží
ani
když
se
nespadne
nebo
vlast
a
vy
nestane
tak
nějak
tak
je
to
míněno
tak
je
to
mě
na
než
že
nemáme
vůbec
sobotu
bude
to
ne
ale
že
všechno
od
něho
pochází.
Rozumíte
čili
jestliže
si
ve
stavu
nemohou
ctnosti
což
není
tak
tak
špatný
tak
z
uší
aspoň
nad
ně
už
aspoň
výš
že
nic
není
tvoje
že
tím
nemůžeš
volně
disponovat
že
tedy
můžeš
jedině
tou
svou
nemohoucností
k
bohu
je
si
od
něho
jeho
utrpení
na
ctí
který
za
tebe
bylo
s
tím
tam
vy
tam
ježíš
kristus
ty
jsem
sam
obětoval
na
kříži
já
nevím
jak
se
to
mohlo
stát
za
to
praví
neovládá
já
nevím
jak
je
to
možné
by
někdo
s
to
někoho
o
obětovat
ale
já
tomu
věřím
že
se
tam
měl
obětoval.
Já
touto
silou
tvého
oběti
k
tobě
jdu
že
já
nic
jiného
už
nemám
kdyby
to
bylo
opravdu
upřímné
že
by
mu
ji
nebo
neměl
tu
chvíli
by
si
byl
s
ním
že
by
si
myslet
tak
se
stalo
a
ti
totiž
člověk
se
dovede
litovat
se
tedy
víc
a
dokonce
nad
sebou
ochoten
plakat
a
přitom
by
si
měl
pokud
ti
dosažen
říct
že
to
je
jeden
z
nejkrajnější
způsobů
sebelásky
a
proto
by
si
měl
zakázat
plakat
nad
sebou
na
svou
už
špatností
nebo
nad
tou
no
to
špatnosti
na
ne
ale
a
to
mu
nemožností
a
neschopností.
Ale
neměl
by
si
zakazovat
pak
a
radosti
protože
pláč
tohoto
druhu
úžasně
uvolňuje
duchovní
cíl
to
jsem
se
já
přesvědčil
ten
člověka
osvobozuje
to
je
osvobozující
druh
pláče
to
jako
ten
první
je
zotročující
tam
v
tom
prvním
ztrácí
člověk
rozhled
ubít
ně
která
je
ostatní
světě
a
tady
nabývá
společenství
s
těmi
kterým
jsou
vysoko
nad
námi
s
těmi
světem
vítězným
a
radujícími
své.
Aniž
si
to
tady
začátku
uvědomuje
ale
proto
ježíš
kristus
tolik
klade
tuhleto
to
radujte
se
opět
na
to
marie
že
si
byl
dobře
vědom
že
ti
kterou
touto
cestou
mají
nejvíc
příčin
aby
se
radovali
nebo
je
to
cesta
k
osvobození
i
když
se
na
ní
vyskytuje
že
jaké
těžkosti
a
tanečníkovi
si
říct
co
tady
proto
že
překonává
nějaký
odpor
odpor
se
je
vším
sama
sebe
a
je
to
vidět
že
to
kupředu
a
tak
mě
to
mělo
rozradostněni
v
tom
případě
že
by
tím
třebas
tou
nemožnost
anebo
překážku
za
nevě
nepřekonatelnou
protože
to
je
jeho
vědět
že
odněkud
někam
du
kdybych
někam
nešel
tak
na
překážku
nenarozen
do
se
nepohybuje
náraz
ani
na
stěnu.
Už
to
ne
tak
já
vám
chci
promluvit
o
poslední
třetí
který
kapitole
toho
toho
to
ty
tu
krátkého
a
kapitola
které
jsem
kterou
jsem
symbolicky
nazval
těžkým
to
znamená
branou
se
tím
abyste
člověk
příliš
nevzdálit
potřeb
ho
tomu
co
ského
a
tím
si
usnadnil
celou
cestu
já
jsem
vám
si
netroufal
říci
že
pozice
ve
které
se
a
tam
řekl
že
je
nutné
aby
ste
ji
znali
se
mění
tak
dalece
a
tak
se
vymyká
pochopení
lidskému
že
člověk
namnoze
neví
kde
je
když
jindy
zase
to
třeba
vy
čili
nemůže
správně
určit
pozice
pozici
řekl.
Které
má
odejít
a
utopí
takže
protože
ani
já
jsem
toto
dříve
nevěděl
kde
se
a
který
jsem
nemohl
správně
vyrazit
stavu
směr
správným
směrem
tak
jsem
se
to
říkal
ježíšek
neví
kde
je
tak
neví
kam
mám
odejít
když
mu
řeknou
mají
tam
a
ta
maří
neví
kde
je
tak
ta
nevěří
mají
na
sebe
na
jejich
na
to
kam
to
má
jít
tak
sem
si
pomáhal
tím
postem
že
sem
dycky
začal
jít
od
píky
to
znamená
začel
sem
volit
všechny
prostředky
které
už
se
mi
zdáli
vy
jinak
překonané
kterou
jsem
měl
jinak
za
sebou
třeba
konkrétně
ne
případě.
Ctnostný
život
který
byl
samozřejmosti
samozřejmě
základem
byl
začátkem
nebo
přístupem
k
tomu
abych
se
mohl
nerušeně
třeba
soustřeďovat
soustředění
se
udělali
jiným
způsobem
ne
třebas
písmenovou
koncentrací
ale
že
se
vyskytnou
procenta
začal
a
dělal
jsem
i
devět
let
a
nemohl
nebyl
jsem
najednou
schopen
vejít
do
otcova
domu
protože
ten
vyšší
styl
najednou
mě
nešel
a
zdánlivě
nebyli
důvody
po
potom
tak
bylo
že
to
nešlo.
Tak
jsem
si
pro
toho
pro
této
své
já
pro
sebe
šel
tam
kde
odkud
jsem
kdysi
vyšel
protože
předpokládám
se
předpokládá
jsem
že
nemohl
jsem
zajmout
jinou
pozici
než
kterou
už
jsem
v
tomto
životě
za
zaujati
jsem
šel
do
nejhorší
pozice
ve
které
se
kdy
byl
dopomoci
začáteční.
Tam
jsem
si
pro
sebe
se
a
těmi
začáteční
mi
systémy
jsem
znovu
přešel
na
systém
zlepšení
a
tak
dále
až
jsem
se
došel
jsem
třeba
šel
tou
k
tomu
spojení
si
někdy
je
to
to
byla
velice
prostá
záležitost
protože
jsem
příliš
daleko
zabloudila
při
daleko
jsem
sestoupil
při
jsem
jsem
zále
od
toho
domu
že
to
téměř
se
podobno
krajní
mu
bodu
a
to
byl
práci
placen
trasu
tak
krajní
bod
se
zavrhl
všechny
zkušenosti
který
jsem
předtím
měl
no
ale
já
budu
mluvit
o
době
před
tím
a
i
do
době
potom.
Že
totiž
nejlepším
způsobem
jak
člověk
může
vejít
do
otcova
domu
je
že
říkat
si
všechny
způsoby
kterým
za
tím
šel
a
kterým
se
třebas
jenom
nepatrně
přiblížil
já
vám
to
šlo
konkrétně
nesmí
případě
když
jsem
do
sedmnácti
let
šel
nějakou
cestou
života
asi
deme
nějakou
cestou
života
se
náboženských
cílů
tak
jsem
se
snažil
neproviňoval
to
znamená
když
jsem
se
už
i
provinil
sem
se
hned
potrestat
sám
sebe
zapřu
se
dělali
začal
jsem
se
znovu
kontrolovat
zase
nějakou
činností
neprovinili
dem.
A
pokud
jsem
byl
schopen
toho
tak
toho
pochopení
taky
vůči
bohu
z
tohoto
systému
neškození
a
i
a
to
se
nikomu
hleděl
jsem
se
snažil
nikomu
neškodí
ale
sám
nes
následky
jakéhokoliv
bosko
zen
přenes
je
v
těch
kterým
by
byl
škodil
na
sebe
sami
je
odnést
se
dostane
člověk
do
stavu
klidného
svědomí
určitého
uvolnění
žitého
osvobození
od
následky
neboť
si
je
sám
odnesl
když
to
třebas
tak
fakticky
není
že
on
není
kdy
trestán
nato
to
neví
o
toho
velice
málo
o
to
vy
tak
jsem
potom
si
vzpomněl
na
další
moment
kdy
jsem
vstoupil
na
duchovní
zůstane
dělat
nějaká
koncentrační
cvičení
a
tak
se
je
dělal
zrovna
tak
jako
jsem
tehdy
začal
s
tím
před
potom
roku
třicet
znamená
když
nebylo
ten.
A
to
jsem
dělal
tak
dlouho
až
jsem
se
dostal
na
hranici
možností
tohoto
duchovního
cvičení
nebo
do
toho
centra
a
z
té
hranice
jsem
přešel
na
další
vývojový
stupeň
který
jsem
svýho
dělal
až
se
se
dostala
samo
sebou
do
koncentráku
kde
jsem
se
vzdal
sama
sebe
takhle
pomalu
někdy
je
třeba
a
není
třeba
dycky
tenhleten
pochod
když
se
už
potom
natrénoval.
Když
jsem
už
potom
natrénoval
tak
ten
se
celý
pochod
od
na
až
po
ten
bod
kde
kde
jsem
začal
poprvně
vědomě
spojovat
s
bohem
nebo
tam
třeba
v
tom
koncentráku
já
to
se
jednodušším
aby
to
bylo
jedno
na
ze
pochopitelně
tak
tohleto
jsem
později
tak
toto
se
tu
jsem
uměl
tak
rychle
rekapitulovat
že
to
trvalo
ce
je
to
pochod
deset
minut
ano
začatku
trvalo
týden
že
jsem
se
vrátil
k
ní
tu
odkud
sem
vyšel
ale
pak
přestavá
deset
minut
a
dneska
ta
trvá
se
je
to
pochod
zlomek
vteřiny
jo
a
to
je
jenom
věc
ten
je
mi
to
nic
jiného
to
není
je
to
zaběhnutý
vyběhnout
ta
ce
stav
a
mi
máte
ti
vypnout
cesty
směrem
od
otcova
domu.
A
nemáme
ani
jen
cestu
prošlapanou
směrem
k
otcovu
domu
čili
kam
až
jsme
ji
pošlapali
to
nesmíme
opomíjet
to
už
je
jednou
pro
šlapáno
a
touto
cestou
se
musím
znovu
dát
protože
jestliže
dát
se
nemohu
dostat
tak
je
to
známkou
že
se
vrátil
se
po
té
že
cestě
vrátil
na
se
nemohu
vrátit
pojetí
než
kam
se
o
které
jsem
šel
a
tomu
já
říkám
projev
dobré
vůle
pro
je
dobré
vůle
jít
kupředu
nezůstat
nevracet
se
nezůstat
trčet
nevracet
prosím
nejhorší
je
zůstat
trčet
že
není
možno
zůstat
trčet
kdo
zůstane
stát
ten
a
jak
si
v
kameni
a
stane
se
příliš
starý
a
když
se
tady
člověk
by
se
nepohyboval
tak
už
se
nehnete
musí
A
trošku
pohybovat
musí
se
jat
nějaké
násilí
je
to
opravdu
svým
způsobem
znáš
že
tě
pán
sama
sebe
že
nechci
být
toporně
civějící
civění
na
jakémkoliv
vleku
je
to
nejhorší
toto
se
člověk
může
dopustit
toto
jsem
vám
potřeboval
říct
že
projev
dobré
vůle
je
projev
touhy
z
každé
pozice.
Kupředu
a
těmi
to
si
které
toho
času
znám
samo
sebou
je
mi
obecně
známo
že
mám
žít
nějakým
mravným
životem
že
sme
se
dopustit
té
chyby
že
bych
ten
život
mravní
zaměnil
za
cíl
to
není
sice
prostředek
a
snažil
se
tedy
žít
na
že
sem
se
tedy
žít
poměrně
tak
aby
jako
objevoval
požadavku
které
jsem
znal
že
jsou
třeba
bibli
napsány
se
považoval
za
hříšné
ale
musím
vás
upozornit
že
i
v
té
hierarchii
hříchu
v
tom
řádu
říct
musí
nějaký
hřích
být
napřed
navrch
musí
záži
jako
archy
a
ně
takový
vrcholným
pro
mě
takovým
bohatým
verších
je
aby
nám
to
pořád
je
pro
vás
se
obejdu
ne
z
otcova
domu
že
tam
nechci
vstoupit
že
chci
být
svůj
že
si
sám
se
sebou
vystačí.
To
moc
hezké
ale
je
to
to
nejhorší
co
se
mohu
dopustit
dneska
to
přestanete
že
je
mi
přitom
dobře
potíže
se
nepatřím
zažívám
kvazi
klid
jakýsi
klamný
klid
který
je
samozřejmě
končí
živé
nebo
později
ale
hlavně
nikam
nejdu
a
šla
pán
po
vymoženost
tech
lidského
života
osud
lidský
se
mi
stává
opravdu
osudem
lidským
já
jsem
se
odsuzuje
k
tomu
zůstal
člověkem
to
není
smyslem
dycky
zůstat
člověkem
přestože
lidi
zůstávají
lidmi
už
dneska
půl
miliónu
let
třebas
že
ano
ale
to
mě
neopravňuje
k
názoru
že
bych
měl
v
tom
pokračovat
já
bych
neměl
to
blaho
ani
ani
minutu
ani
vteřinu
abych
zůstal
člověkem
protože.
Jsem
se
osvědčil
o
tom
že
nepatřím
jenom
do
do
lidské
kůže
to
to
se
jenom
v
určité
fázi
vývojové
o
dě
do
ní
nebyl
oděl
a
musí
se
s
ní
také
umět
vlíklo
musíte
poznávat
nebo
že
mu
se
vycházet
z
pozice
kterou
poznáte
do
by
se
měli
podat
to
tím
běda
já
jsem
vám
teď
prozradil
že
jsem
to
nikdy
nepoznával
nebo
když
se
to
dlouho
trvalo
i
to
pozná
jsem
zapomněl
to
dlouho
trvá
nespočine
poznal
že
on
nám
i
třeba
ne
jaký
nitce
že
to
nepoznáte
a
proto
proto
to
bez
ma
se
od
píky
radši
a
já.
Že
někde
se
sebou
potkám
cestě
kterou
čáku
rozumíte
já
sem
tam
nese
opak
a
poznám
aha
od
této
chvíle
mně
to
nejde
kupředu
to
znamená
tam
se
ještě
nešel
rozumíte
od
mě
to
přestává
jít
tam
to
ještě
nemám
prošlapánu
tak
tady
o
to
musím
teďka
ji
to
není
návrat
nazpět
nebo
vzpomínka
účelový
to
je
účelově
vzpomínka
abych
mohl
jít
dál
člověk
si
opravdu
musí
mně
vzpomínat
že
má
nohy
někdy
dokonce
a
že
jsou
schopni
aby
vůbec
šel
zapomene
že
potřeba
ho
i
tak
že
musíme
vrátit
co
vás
i
k
nohám
to
nejsou.
Musí
být
takhle
primitivně
na
tom
musí
čili
my
všechno
co
jsem
se
tím
dělal
byla
ty
nějaký
pochod
kupředu
tam
se
nějakým
způsobem
šel
i
když
se
mi
to
nezdá
být
pochodem
ale
je
to
dycky
vocasem
prodělal
každém
případě
je
to
čili
já
potom
vývoji
modlit
se
snažím
projít
na
na
tu
pozici
kterou
neznám
ve
ve
které
ale
mentálně
jsem
a
ono
se
na
se
mi
to
prozradí
protože
tím
způsobem
že
já
najednou
narazím
na
stěnu
ne
kterou
jsem
dosud
a
přes
tam
už
potom
jakmile
narazím
na
tuto
stěnu
nezbývá
nic
něho
než
se
sebe
vzdát
než
se
vzdát
i
té
cesty
kterou
jsem
prodělal
jako
by
zapomenout
na
všechny
prostředky
to
tedy
bych
vzpomínal
znovu
tou
na
ty
prostředky
tak
to
dělám
chybu
já
musím
toto
tetu
zapomenout
a
na
a
odevzdat
se
tam
je
zřejmě
chyba
sebeodevzdání
už
nepomáhá
stylizace
života
my
takového
patrně
nebude
pomáhat
duše
se
do
odevzdání
Samo
sebou
když
uspěju
tak
si
dám
nějaký
oddychl
a
začnu
znovu
cestu
toho
díla
ale
ne
ne
hned
to
ale
nýbrž
na
nějaký
o
protože
tady
zřejmě
musím
vyčkat
veden
to
vedení
té
může
dostavit
jenom
když
jsem
v
klidu
když
se
narazím
na
stěnu
tak
je
po
klidu
by
čem
nebože
je
to
bolí
se
nemohu
dán.
Jestliže
narazím
na
stěnu
a
neklidný
něco
tak
sem
vám
doporučoval
abyste
se
uvedli
znovu
do
klidu
to
znamená
abyste
poněkud
po
odstoupil
od
té
stěny
abyste
dovolili
ani
které
jste
užili
ale
já
bych
jak
tomu
jedno
podobnost
které
že
přece
mě
víte
nikdy
nehrne
proto
aby
se
zvolili
nýbrž
pro
to
aby
mě
nezneklidňovat
abych
mohl
jít
kupředu
jste
mi
nebo
ne
ale
této
v
tomto
případě
když
mně
něco
bolelo
takhle.
Že
jsem
neprošel
třebas
to
ve
no
tak
je
věci
mně
pomáhali
jednak
že
jsem
si
uvědomoval
že
jsem
ti
vy
nevyjdu
odevzdaností
že
totiž
chci
tu
hrát
ten
prorazit
aniž
se
odevzdám
tato
stěnou
zasel
zase
svůj
jedna
věc
a
za
druhé
co
my
nejlíp
že
jsem
začal
dělat
úplně
něco
jiného
to
nesouvisel
s
tím
vstupem
se
a
jsem
se
začal
zabývat
intenzivně
zabývat.
Ale
dycky
intenzivně
čímkoliv
od
odplýváním
to
byla
nejběžnější
po
nějaké
studiu
e
to
méně
během
ne
se
studnice
a
vždycky
to
mělo
za
následek
že
jsem
vyšel
rychle
chci
z
toho
duševního
stavu
do
kterého
jsem
dostal
protože
jsem
se
dostat
to
je
jenom
tak
ty
ka
jak
ví
duševního
stavu
a
pro
věc
kterou
se
začínám
zabývat
pro
věc
o
zen
doby
v
zapomenout
ze
sebe
protože
jestliže
mně
že
se
to
klasifikoval
takhle
řeší
mně
nejde
tolik
o
věc
ženou
že
by
se
dovedl
proto
celí
odevzdat.
Tak
na
náhradní
najdu
jinou
věc
bližší
přístupní
které
se
budu
moci
odevzdat
čili
já
jsem
začal
trénovat
pro
tu
chvíli
odevzdanost
a
je
ten
stav
se
jenom
v
klidu
ale
začal
jsem
těla
trénink
odevzdanosti
na
něčem
světském
že
nesmíme
posilovat
světský
život
který
je
tady
proto
abychom
natrénoval
věci
božské
například
se
nikdo
a
třebas
studiem
se
naučí
plně
se
odevzdat
studiu
zapomene
na
sebe
vynese
té
lásce
která
tam
je
zapomene
na
to
i
se
to
dělá
kvůli
zkoušce
že
je
to
nejvyšší
to
de
přes
dělat
že
já
pro
věd
aby
se
to
mu
naučil
tak
to
je
nejlepší
trénink
pro
odosobní.
Jestliže
si
krista
který
trénuje
na
svém
by
cyklu
na
žácích
převzetí
nikam
nedojde
nepovažuje
toto
tento
tedy
vina
zbytečný
nepovažujte
trénink
zbytečný
kde
de
se
upoutá
víte
na
věc
a
tedy
odcházíte
od
sebe
že
to
nenaučíte
na
běžný
věcech
které
jsou
vám
dosažitelné
které
konkrétně
před
sebou
vidíte
těžko
to
dostanete
na
vyšší
úrovni
člověk
musí
to
naučit
na
běžný
věci
proto
například
tady
tamhleto
může
učit
dosahoval
práci
ne
aby
aby
ho
tam
šlo
o
věc
aby
nechával
stranou
ty
lidské
stavy
tak
jak
se
vyvíjejí
tak
tak
ho
neštěkl
proti
druhému.
To
to
musí
opomíjet
protože
když
kdyby
je
bude
o
věc
tak
musí
především
za
věci
musí
překousnout
ten
odpor
jak
tvůj
tak
toho
prostředí
například
každý
uměle
ty
si
svatý
jenom
a
ta
produkuje
jako
pouta
musí
ten
odpor
své
bytosti
která
pořád
toto
nedělá
musí
ho
překonat
musí
překládat
odpor
těch
klove
té
techniky
to
všechno
klade
určitý
odpor
je
to
cestě
nám
klade
odpor
tělo
sebe
vlastnění
a
všechny
ty
vlastnosti
které
mě
udržujou
ve
stavu
oddělenosti
a
východisko
z
toho
je
že
já
na
tomto
světě
mohu
nějaké
věci
patřičně
může
jít
o
nějakou
věc
a
to
mě
osvobozuje
to
určité
míry
relativně
metodou
to
samozřejmě
to
od
všeho
ostatního
co
není
tato
věc
teprv
když
ho
takhle
na
té
věci
konkrétní
tak
to
mohu
potom
věnovat
i
v
tom
duchovním
ještě
jednou
symbolicky.
Když
k
roz
prostředí
má
tehdy
smysl
když
poší
anebo
když
příliš
vytí
slunce
aby
nás
chránit
přes
deště
anebo
předešlými
slyším
prsty
ale
je
nesmyslné
ho
mít
rozrostl
na
sebou
když
nehrozí
ani
pro
poznat
ani
že
proto
dobrá
vůle
to
následek
velký
význam
když
našem
životě
na
nás
poší
když
jakákoliv
ne
pohoda
ten
nás
stá
když
nás
ohrožuje.
Když
ohrožuje
naší
cestu
neklidem
co
všechno
dobrá
vůle
mnoho
zmůže
ale
musím
od
ní
odstoupit
jako
bych
nikdy
to
pravou
uli
neměl
chcili
vstoupit
na
věčnosti
to
odstoupení
nemůže
být
na
ten
na
dva
nýbrž
to
jsou
té
chvilkové
odpo
odstoupení
může
představovat
třebas
ezauovi
okam
si
rozumíte
to
znamená
že
já
od
vás
těl
se
trvale
odstoupil
od
té
vůle
dobrá
vůle
je
trvalý
stav
který
můžete
pěstovat
ale
když
ním
nebudou
mezery.
Tak
dobrou
vůli
nepohlídneme
do
věčnosti
zastavení
této
tohoto
tou
dobré
vůle
to
jsou
mezery
kterými
se
pohled
a
do
věčnosti
do
nemá
dobrou
vůli
nemůže
vůbec
se
věčnosti
ale
kdo
má
jenom
dobrou
vůli
taky
tam
nemůže
umět
tnout
tuhlety
mezery
to
jsem
potřeboval
odešli
ještě
dodat
ještě
bych
měl
vysvětlit
znovu
tedy
se
do
to
odstoupit
odstoupit
znamená
jednak
zapomenout
na
všechno
co
jsem
udělal
jako
by
znovu
začíná
ale
za
druhé
je
to
odevzdat
se
tomu
bohu
a
za
třetí
je
to
podržet
si
touhu.
Sebe
odevzdat
toho
chcete
odevzdal
tou
v
tou
postupným
že
kdyby
byl
ten
marta
si
po
cestě
ztratil
tu
touhu
ze
rádi
že
o
sva
dobu
že
by
byl
nedošel
nestačí
o
to
že
se
pustil
jako
se
to
věnují
ten
dosavadní
život
a
co
způsobuje
to
zápasit
ale
i
po
té
cestě
musí
zachovávat
touhu
se
vrátí
co
vám
už
je
těchto
dvou
dnů
vykládal
jak
se
ta
touha
má
udržovat
se
o
to
už
to
už
tady
bylo
řečeno.
Není
třeba
podívejte
se
vymysleli
tvrdí
te
že
třeba
se
nedovedete
zapálil
prostě
k
věci
tak
jako
jiní
lidé
a
tedy
nemáte
možnost
se
světském
svě
životě
se
na
trénovat
že
ano
ten
na
velkém
omylu
protože
se
nedovedete
zapálil
prostě
věci
tak
je
to
můžete
dělat
za
sebezáporem
ty
světské
věci
a
ten
sebezápor
může
jít
tak
daleko
že
zapomenete
na
sebe
a
to
se
zapíráte
až
nakonec
zapomene
sebe
a
tu
věc
dáte
pořádně
to
ty
krásně
dovede.
A
to
je
lepší
způsob
tréninku
než
být
přímo
pro
věc
zaujat
pro
světskou
věc
protože
to
je
začátek
který
konec
toho
tedy
mu
ten
už
přechází
do
věčnosti
je
dělat
něco
co
mně
nebaví
a
přesto
se
tím
tak
zaujmout
jak
si
to
násilí
a
zaujmout
se
tak
zapomenu
na
sebe
a
toto
může
dělat
každý
z
nás
tohoto
skáče
naše
okolo
auta
pořád
ošetřuje
tohleto
příjemné
věc
to
že
on
sebe
si
co
se
od
osobního
se
odreaguje
to
není
svůj
je
toho
auta
ale
pro
toho
kdo
je
ve
vyšší
té
některé
už
třebas
vychází
toho
věčného
života
ten
musí
se
zbavit
sama
sebe
ne
protože
ho
něco
baví
nýbrž
že
ví
že
se
musí
sebe
zbavit
a
hledá
pro
to
jak
se
sebe
zbavit
třeba
ve
svědkem
životě
to
jedno
pak
to
nedělá
z
lásky
k
té
věci
nýbrž
z
nás
k
věčnosti
že
ví
že
dokud
sebe
neztratí
do
té
věčnosti
nevstoupí
že
touží
dělá
něco
co
ho
nemá
a
tak
dlouho
až
zapomene
na
sebe.
Když
se
napřed
dělal
písmenová
cvičení
tak
se
dlouho
oponoval
tomu
vnitřnímu
tažení
tím
způsobem
že
jsem
třeba
to
jméno
boží
které
jsem
vyslovoval
najednou
této
kon
nedokázal
tam
vyslovovat
protože
by
to
tak
páchlo
že
jsem
nebyl
schopen
to
slovo
vůbec
říkat
tak
já
si
myslím
že
by
se
to
dalo
provádět
tak
že
to
se
tedy
pochopil
že
žádný
prostředek
okl
nevede
do
věčnosti
ale
to
vede
na
jeho
okraj
a
jakmile
tím
odezvu
to
znamená
nějaké
tažení.
Tak
to
ho
proto
pokusím
stane
a
ten
prostředek
už
mě
sám
se
nevede
ale
vede
mě
ten
následek
toho
používání
předešlo
používání
toho
prostředku
neboť
nemě
zanechal
obecnou
touhu
která
mě
vede
dál
v
tom
se
tou
znamení
obsaženo
ani
slovo
ani
žádný
konkrétní
prostředky
byla
obecná
toho
jakmile
ta
obecná
pohané
chopit
zrovna
toho
konkrétního
prostředku
znovu
a
znovu
ho
dostanu
až
na
pokraji
toho
tažení
které
ne
které
mám
obecně
hlavně
poutá
ji
bys.
Podívejte
se
ramakrišna
když
se
pokoušel
o
to
nabýt
vědomé
spojení
s
bohem
a
on
šel
cestou
za
matkou
kali
to
je
konečně
jedno
tedy
potíže
ké
tak
se
mu
to
nedařilo
a
on
byl
tak
zanícen
tak
za
pánem
že
byl
ochoten
se
třeba
ničit
jenom
aby
to
dosáhl
tak
říkal
matko
kálí
když
jsem
ji
neobjevíš
nejevíš
tak
já
jsem
zapírat
kriste
tedy
a
samozřejmě
proč
protože
vystihl
moment
který
předtím
neví
protože
byl
velice
zanícení.
Nedovede
odstoupit
od
sama
sebe
že
to
tam
najednou
se
vzdal
svýho
života
to
znamená
odstupoval
od
sama
sebe
je
třeba
tohoto
vnitřního
o
se
přitom
si
vzal
dýku
na
a
já
jsem
opravdu
zabít
ale
to
je
neřeší
ale
vnitřně
se
vzdal
sama
sebe
to
je
to
je
tep
ta
mezera
ke
kterému
se
dá
proti
to
do
věčnosti
a
to
bych
vám
jako
to
bylo
to
přemysl
dnešního
závěru
toto
vám
ukázal
že
vytk
v
ruce
máte
v
té
symbol
dokonalého
odstoupení
od
sebe
od
sebe
to
znamená
konkrétně
řečeno
od
čeho
co
jsem
dosud
dělal
od
všech
zásluh
od
všeho
zanícení
takže
potom
jedno
že
jste
byli
za
nic
nebyli
zanícení.
A
nebo
si
to
něco
dělali
nebo
nedělali
jste
dělali
správně
nebo
nesprávně
si
jste
schopni
nebo
nejste
oni
nerozhodující
o
to
tím
od
toho
abych
vešel
samozřejmě
ten
ramakrišna
nevěděl
co
se
stane
to
je
ten
roz
ale
vy
také
nevíte
cesta
ne
až
se
patrno
uděláte
tak
protože
budete
očekávat
že
se
má
objeví
bohu
nebo
že
se
má
být
to
spojení
tak
se
to
nestane
protože
to
očekává
jenom
proto
že
to
budete
o
čekat
a
stane
oběti
že
to
jste
fakt
nevzali
správně
tak
do
ruky
e
trpěli
zase
uchopit
toto
rozumíte
já
tady
ještě
pozor
na
tuhletu
jevů
nesmíte
snažit
to
uchopit
teď
těšíte
snažit
jenom
patří
jenom
patři.
A
tu
ka
toho
říkal
ježíš
lepší
ježíše
dá
všechno
co
mám
narážet
dodat
se
toho
vložím
člověk
si
o
nebo
aspoň
ten
způsob
života
jaký
dosud
vedl
tak
to
všechno
co
dělá
a
musí
se
objevit
výsledek
omylu
že
si
ho
pauze
poteče
se
mu
musí
dát
ne
aby
říká
já
vám
proto
aby
se
mě
patřil
že
to
ne
já
bych
já
tobě
pak
aby
ty.
A
my
jsme
zvyklý
pořád
nabývat
to
tedy
lepší
překážka
vás
dokud
to
třebas
nějakou
touhu
po
věčnosti
jeho
porta
nejsem
opuštěn
se
ta
touha
je
od
něho
sedět
ale
to
přesvědčím
je
to
ježíš
kristus
byl
opuštěn
tohoto
spojení
s
bohem
že
to
touhy
ustavičně
sloužit
otci
a
tak
podobně
jako
předtím
dělal
a
to
je
moci
která
toho
pocházela
stránce
úplně
bezmocným
tom
smyslu
že
byl
opuštěn
od
svého
otce
a
říkal
po
že
mě
opustil
otazníkem
to
znamená
ani
nevěděl
proč.
V
tom
momentu
ne
uvědomovat
tak
to
je
ten
nejužitečnější
moment
spojení
tam
od
takovém
to
dokonalé
ohrožení
nastává
spojení
protože
ten
spojovací
akce
před
tím
dostal
tak
daleko
že
už
bez
něho
ten
člověk
vůbec
nemůže
žít
svět
musí
vypustit
ducha
o
do
vo
bohu
ode
sta
odevzdávám
i
ducha
víte
a
odevzdanost
tamto....
Text view •
Help