EN | ES |

prevzate-kotouc-88-11-Tereza

prevzate-kotouc-88-11-Tereza


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To jsem tomu abyste dříve ten duch zůstal a za to se nová nám říkala sem se cítil jako když něco co platilo a tlačil tak jsem byl strašně maličko najednou tady nebylo odešlo ode a jsem byla úplně svobodná a to moje začlo zase projevovat jak se něco živého a samostatně že stát při situace jedno na bude takové převaha před nad tím druhým že tlačit původní klo ano vyspal se. A to v tento příklad se stane to žádný satan nebo že takový lovil jako si to myslí ten kdo to vymítá o tom nezažijete mít on si myslí že by mu vymítl za satana to ten tak musel tak říkat přes tak se tak že e e co to nemohl bibli jinak říct ale bez to vždycky ten člověk který byl rozpolcen a a tak dále cesta totiž jsem naznačil že mystické působil pochází z vůbec neboli ste činnosti ale sem překlad nečinnosti nepovažuju za správný uvést je samočinně nebo samovolně prováděná činnost a jako by to nedělal Není založeno na uvažování a myšlení ani na vědomém úsilí a jinak by ve ucelí nýbrž víš je na tom že necháme věci aby se stali necháme působit po necháme boha aby pracoval v nás i ve světě křesťan svou že se těm on teď tu dyž riskuje působení dosahuje svého vrcholu tehdy když se vám. Duchu tak úplně že budu příjmat za vlastní slova pavla žijí ne ale žije ve mně kristus když že činnost když vy mně ří patra vládne ve mně spisu ta dána opakováno není tato činnost mou činností a to co se zdá že je vědomím úsilím je vlastně způsobení vyšší síly které je se ve mně které ve mně ukryté. Jediné co se zde neodevzdá přítomnost ne je přijmout to co se se mnou děje bych na to přímo to jako danou věc se všeho cesta do toho bystrost ve své podstatě činnou mikrobu se o to velmi zajímali a neustále si každý otázky jako například jak poznám kdy mám jíst a když se postit vidí vy se obral desatera ticha a když se věnovat činnosti jak poznávat tu cha abych mohl následovat jeho jemné vedení samozřejmě lidé si tady řadu další otázek. Boží vedení a životních postoj takovéto otázky si kladou lidé dnes jde kteří pracuji ve vědě odchod i s politice tito lidé mohou učinit rozhodnutí která odliv životy milionů lidí a že často mohou takovým takovým rozhodnutím dospět k udělena základě sem ve. To základě schopnosti naslouchala duchu ale jak poznám hlas ducha ve svém životě my ste umění této toho toto rozpozná at byl svatý ignác z lojoly tedy uznávám že byl schopen toto rozeznávat ale neuměl z toho vyvodit takové důsledky které by udělal škrt ře to svatí působí členy a to znamená byl pořád nějakým člověkem poddaným pokroucen strany ikdyž nemusel být závislý ho tradici po někdy bylo tak by se například svatýho branka skrz asi si samého svého žáka do indie a on tam dělal stejně svých taky rovnat je naučil nešel tím naučil věřit že to tam ještě zachovalo do ne. Vy jste v tom u byl svatý názory a to experimenty přes tak mohou nazývat začali když byl jako mladý voják za jen do nohy a růstu svého poraněn byl spoután a lže vědom opuštěné španělským hradě protože se nudil a neměl nic jiného po ruce tak čá číst životopis svatý a pak a to je právě co tam se právě. Na tom to zajímavé začal na svou cha sám sobě začal vnímat své vlastní pocity které někdy byli radostné a její byste on tam opisu ve třetí osobě to co se přihodila když přemýšlel o věcech světa pociťoval radost ale když je pustil z mysli byl nespokojen a když myslel na to že půjde boty do jeruzaléma a nebude jít jíst a jen kořínky všiml si že se spokojen nejen při těchto představách nýbrž i tehdy když je opustil ale nevěnoval tomu zvláštní pozornost ani nepřestal tyto rozdíly. Zvažovat se jednoho dne jeho oči trošku otevřeli a on se začal tomuto rozdílu podivovat a učit se z slyšen si že jeden druh že jeden druh myšlenek o ponechává smutným kdežto druhý veselý tak si krok za krokem začal uvědomovat rozdíl mezi dvěma uchy kteří v něm způsobili přičemž jeden du byl duchem zla a druhý byl duchem božím víte let lidé takle že je to považovali za dva duch. Jednoho nikoliv za svého ducha praví a druhýho to je ten satan a druhý o za sebe za to toho božího ducha který něm působí tak zabránil si zorným to vlastně vyháněli pořád ven nesmělo o sebe s tím potýkal vnitřně tak jenom tam se sebou tak možná se chtě dokonaleji došlo toho panství u nás se zdali svatý ignác na sluch sám sobě na svou páku vlastním pocitů u těch bezútěšnosti a na tomto základně učiní největší rozhodnutí toho života zdá se světských věcí a půjde postavil jeruzaléma toto je symbol pevného rozhodnutí. Na světě se kristu vono to bylo trošku jinak můžu vám to říct byl to důstojný španělské rády a bojoval u pamplony byl těch zraněn a měl krvácela ránu otevřenou a tehdy nevěděli co je to infekce to jsou to bacil tak nevěděl že ta horečka je způsobena infekce pohyboval se ti životem a svatí ve vysokých horečkách. A když ta horečka dostoupilo určité míry kterou to tělo nemohlo unesl ale protože ještě měl by mladík a ještě o to nepodařilo úplně tak to způsobilo aspoň to že se mu zjevil kristus a řekl mu teď budeš bojovníkem božím a ne bojovat za tu svoji říši těch svých králů no a on tedy zavázal že když tak byl hezky obrácen že vykoná pouto do jeruzaléma tomu nedošlo s nikdy protože mu zase ježíš potom vyčtli to chce dělat že by bylo nelekl kdyby vedl duše. Když tuto zkušenost tak von napsal exercicie prosím nejvyšší přátelé jak na to jít aby se člověk stal vědomě aby se stal vědomě dítkem božím a no to potom neska katolická světě ještě užívá pořádek obecně platná ti což by nemělo být protože to bylo pro nikoliv vidí a to není obecně platné svatý na naslouchala sobě na sluch svým vlastním pocitů u těch by myst a to základě vině a tak dál že bude to jedna nedá moderní ty chorobu doporučuje toto sledování svých vlastních pocitů kro hlas. Na plat ty že že považuje za velmi účinné když po sloup na sluchem sám sobě a mohu být sám sebou za to že pro ses naslouchala sobě samému vede ke správnému jednání nebo pouštíme ho temnotě je dobrému životu poslouchám svého nejužší ho se jednání člověka stává skutečně dycky je tomu tak proto že lidská podstata je pozitivní a opravdová ale i když vykázat je zastat dobrá neze považovat to za samozřejmé že život všech lidí je orientovat dobru neboť něco možnost i vody hříchu a zla a kde je důležitý nový nábožensky prvek ve čtvrté evangeliu je známo. Je psán mělo být že náboženská víra neučinila naučila ignáce a jemu podobné že duch je silný v hlubinách našeho bytí nás vede řídí a učí a stejně tak víra zase naučila že mimo člověka existují síly zla které jsou od něj odlišný tyto síly nazývá z duchem duchem za dále se jiná zabývá způsobem těchto pohnutek a jejich cílem ptáte pochází toto rozhodnutí od ducha jež vyvede nebo od ducha zla tak to pochází nebo pochází z z mého malého ega. Povedou mne životu plnému bezmezné lásky nebo mne budou izolovat samotě vedou mile tyto pohnutky mez za no ji či pádu abych mohl odpovědět na ni to otázky musím neprezident základní pozice mámli skon sklon ke zlu nedej bože pak ne tyto pozitivní pocity radosti a spokojenosti. Mohu tvrdit i z cestě zla se dnešek ve své podstatě zaměřen dobro nepochybuj o tom že vtělení že všichni moji čtenáři jsou jak pocitu a a spokojenosti jsou známkou působení ducha studně řečeno ne základní založení je nesmírně důležité ale i když jsou základní zpodobnit musím. Že ta sledovat své myšlenky a stát se sám sebe jakým směrem nevedou protože vždycky je možné možný sebeklam musíme pečlivě sledovat veškerý průběh našich myšlenek jeli začátek střed ty konec chodu našich myšlenek naprosto správný znamená to že myšlenky pocházejí od dobrého anděla ale někdy se to říká jiná víte ale někdy se vyskytnou i myšlenky které jsou v rozporu s tím co duše původně za myslela učinit tyto myšlenky zaručuji vnitřní mír a znepokojuje duši to vše je jasnou známkou toho že pocházejí od ducha zla nepřítele našeho pokroku a věčné spásy tak bych byl proti tomuto způsobu sebe upozorňován protože když to trošičku poctivě dělat tak musíte objevit takové vy podvědomí. Ve kterém jsou takové hnutí a takové dobré věci pohromadě na jednom na jedné haldě že je zbytečné že na tak to by to rozděluje te to třeba trvá roky a se to něco nového objeví jaká hlubší vrstva vůbec tohleto nedělejte mám proti ci který rozum jak velice vážím veliké výhrady protože on tohleto nepsal pro obecně jako by to měl bych obecně platné to je vina to z jeho exercicií a to bylo pro několik jeho blízkýho druhů který při svou moc hlídat takže se v tom sebezpytu nedosa ta daleko že by došlo rozkladu jejich bytosti že bych se písni na tom že by se pro následovali některém svém aspektu vaším prostě jejichž připojuje neberou váhu mystická zkušenost. Jak jsem se ji zmínil je to nepopírali kytka fakt jeliž ze popsat jako živý prameny zvláštní pocit to nosti obrací pramínek malý oheň vás ducha a tak dále a my si životě vlastní pocitům je mintři jako na stoupání těmto nejlepším pocitům důležité pak pociťuji že pociťuju radost. Důležité je věřit jednat soulad touto naléhavostí tím li to pak pociťuji a dost m je jsou a to třeba ty prostředky trpěli jednám li všech proti tomu okamžitě pociťuji vnitřní matek a rozlišení člověk autoři nás nabádal abychom byli neustále zaměřeny na tento vnitřní prostřed udržuje se na čím budu ducha říkal to je dobrá na za mistra mraku nevěděli to je se trval. Náhradní je pozornosti kde žije plameny nedej se u náš žádný mi povrchním pocity a to jsou pocity na dosti či smut povznese národy po sám nebo jsou to povznesená narada nebo depresi zůstaneš na základně svého bytí pak satan nemůže rušit a naopak se otevřeně pro po cíli ducha kteří to posledního je chybě si samohlásky. A pak se otevřeš pro pokyny ducha neotevře skutečně přijde část jak říká svatý jan z kříže kdy ti vnitřní pramen může bude říkat co dělat v běžném životě španělským stím ovšem lidi pokročilé koncentraci píše neboť boží duch tím vědí co je třeba znát a příměji je aby invoni co je nutno van připomene co je sebe aby bylo připomenout a způsobí že zapomenou co být zapomenuto a přiměje je milovat to co být milován. A ochrání je před tím aby milovali to co není bůh tento často všech z úzkost pátrá me ohlas ducha a nevěříme úplně temnotě že se stát tradice vypracoval celou vědu která nám umožnit abychom procesu rozlišování pokračovali bych vám k tomu chtěl říct jenom tolik že tahleta metoda celá která dokonale propracované tím svatým nic že je strašně těžkopádné a bylo by dobře si uvědomí že totiž. Jestliže jsem tak daleko že si přeju jenom dobro tak pak snadno ze znám co je špatné a nebo dobré nutkání protože to že si přeju dobro je tak mocné že rozeznám toto je špatné a tam to je dobré a pak ovšem se musím u toho špatného obrátit je to strašně do druhé například dejme tomu eště by se dalo jedním způsobem doplnit že když je to příjemné a zároveň to není dobré tak je to špatné a když je to nepříjemné a je to vím že je to dobré tak je to správné ale ještě ani to snad nestačí důležité je abych při tom my sem na takový rozpacích a bohužel těch počítej si tak na žádám špatnou radu abych si takových rozpacích se nezbývalo. Tou situaci ve kterém jsem abych ji nerozebíral abych o tom nechoval abych to na nařizoval abych od toho prostě odstoupil a začal to řešit pokud se to vůbec řeší pokud to užitečné při odstupu to řešit pokud možno to od odmítnut odstoupit toho ovšem aby se nestalo úplně nerozhodný to by nebylo správné ale rozhodnutím případě kdy to jinak nejde kdy neznám spánek řešení tak odložím řešení ale je to lepší než na to pořád myslet protože dostává se k novým a novým alternativ protože jsem inteligentní třebas nebo mám rozum a sem čím dál bez raději bože místo dvou možností které jsem pohodě znal nám teďka tři čtyři pět a musím potom nikomu jít národu. Lépe jest toužit řešit věci správně a touto toho touhou se nechal vést a ona nás ona způsobí že budeme samovolně rozlišovat ta je to de tak lepší než když do toho vkládám svoji vůli abych to poznal nedá se všecko poznat v pole mýho názoru dejte na tu samovolnost abyste rozšířili působnost tam nedos to nedokážete. Naše rozlišování své tradice novém zákoně plní se stené si uvědomovali hnutí která vznikají v lidském srdci v lidské společnosti a zajímali se o podstatu z toto hnutí pocházejí co ta říše psal že nemáme věřit všem duchů ale musíme zkoumat a pocházejí od boha neboť přišla přitom mnoho falešné kroků na světě svatý jan první jan toti jedna to je pište. A svatý jan pokračuje a podává jasně promlouvat nou normu podle tohoto poznáte ducha božího každý duch jenž do zná že ježíš kristus přišel z tělesné podobě jednu boží a každý duch jež nezná ježíše není duchem božím to řeknu to je záviděníhodné rozlišování a bych mu nevěřil to se může přitom mýlit nemnoho jasné že ježíš je první normu ježíš jen z přišel v lidské podobě stejnou myšlenku najdeme pavlovi proto chci abyste pochopili že nikdo kdo je veden duchem božím nemůže říci je ježíš ztracen a nikdo nemůže říci že ježíš je pán kromě toho kdo je veden duchem svatým ovšem on může něco prohlašovat na to třebas ani nevěří. Takže opatrně na to slova ježíš je pán jsou projevem víry a manou je proměny a tento ježíš nebyl jen vzkříšenými ježíšem jenž je pánem ze smíru nýbrž byl také ježíšem je než přišel lidské podobě a je přítomen vých bratřích je to ježíš jenž učil že blahoslavení jednou soudí duchem milosrdný okolní míru milion a pronásledování a můžeme říct si že norm nového zákona je velmi praktická znamená totiž je přímý soucit chudými slabým i ta čám a odmítnut mu oni by je ve shodě s evangelii vše krista ježíš pochází z ducha božího na proti tomu myšlení a pocity které vedou podnítí ježíše ne mystici bratří násilí tou se po penězích a moci ty nepo nepochází ducha božího. Jak na prvé po takový pole patrno norm hora listy v novém zákoně není věrnost nedost zákonu nýbrž je to jedno z duchu je to věrnost zákonu lásky než sobě za hrnu v šesti další zákony protože láska je plnění zákona řím třináct nasadit ve venku rozlišování vypracoval že to svatý otcova církve později ve středověku autor mraku nevědění. Na toto téma napsal krásné pojednání a stejné za řece náleží psanému ignáci byla o němž jsem hovořil později vypracoval celý systém činné jisti zachovány na vnímání ne založený na znamení přítomnosti boha a působení ducha jeho mystice stojí za zmínku další dva body prvním bodem je jeho důraz jejíž kladena to co se nazývá nestranit tak velice důležité neboť prostě znamená udržovat se na vůči bodě ducha. Připraven řídit ti se jeho slovem jde jste vede kamkoliv bylo být nás vede kamkoliv avšak aby člověk mohl setrvat z této poloze musí mít vnitřní svobodu věž není podobná připoutanosti požadoval budit mystice za druhé i jiná vždycky doporučoval racionální kontrolu o to dorozumět bych tak řekl jinak řečeno žádná abychom naše závěry přivedli křest dám rozumu a trvá na tom že žádná že žádné pocity které by byly v rozporu s rozumem nemohou pocházet od boha jiná se by žáci rozdíly dále jeho učení i. Musím tu je mi jeho důraz ježíš kladena to co se nazývá nesla na to se četl za sice prostě znamená uznat a tak dále tam že to špatně za druhé na dycky doporučovala naše kontrolu jsem řekl a jiná slovy žáci rozvíjel dále jeho učení tak jsem to dál nechtěl řešit přečíst pečlivě před veme různá hnutí naší mysli a duše je pořád totéž bych si nebyl pro to sledovat nutí duše protože ta soustředit se moc se atam se potápí této pozornosti začneme postupně. Rozlišovat to co pochází od boha a co nikoliv protože vás to to je obsahem to upozorňován duševní hnutí samých si ho exercicie dva díly kdybyste přesto tuto metodu považuje za správnou pozorovat svého vlastního myšlení tak vám to nerád učim a pavle se tím a mám dojem že to se hodí jenom tam kde je nad tím žákem mistra když příliš jako blou ten žák a při se tu je tou lásku širokých kruzích tak ho z toho ty zda vybrat nemodlit mu to protože by nás totiž že z toho názoru že správná meditace je točit se stále užších kruzích kolem bohu boha. Ale toto by mohlo klidně vést že bych to ho klouby se kryli rozšiřovala a my byl odváděn neboť co mám hlavy všech píše ne se jich mým mohu tak dlouho věnovat že vůbec se nedostanou věci to bych nedoporučoval na to musí mysl který to páchá vede způsobem života a pravým základem tak tou mystiku člověk je neustálou se se právě nesprávné že otevřený duchu. Je otevřel duchu ducha jako i působení boha v jeho životě i ve světě co by neustále připraven slyšet jeho hlas a následovat jeho vedení jeden lev a strava soustavou je konat vůli toho že je počíná a provádět s jeho přání jak by to to táhne čtyři ale pak přijde zvláštní doba doba kdy vyroste velké rozhodnutí a kteří jako se ježíš modlil po čtyřicet dní na poušti než cest přes za svůj kněží úřad a jako se modlil po celou noc. Ne si vybral učedníky jako se modlil před svým učením tedy bude také nezbytná se modlit abych člověk poznal boží vůli víte ani tohleto nepovažuji není to snad tak úplně špatné a nepovažuju to za správné z toho důvodu že toto dělali všechny koncily že vzývali to tak svatýho byla za stranou cestu a opravdu málo kdy se stalo že jim tu cestu uznával protože poznal že jsem tedy říkal neukázal proto ten duch že opomněl jak se vzývá duch svatý že se sebezáporem a něčím zase přidat co je nepříjemné ale co je správné mělo to je jsem přečetl jedna rozlišování své tradice v novém zákoně. To se mu se taji se uvědomovali hnutí která tají lidském srdci lidské společnosti a zajímavý se ho podstatu z tato hnutí pocházejí to zkusím mezi bude to to nechat tak to odolat a kříže psal že nemáme věřit všem duchu hlasem taky četla svatý jan pokračuje a podává jasně formulovalo normu podle tohoto poznáte ducha božího a cesty taky četl přednostně co bylo řečeno vyplývá že pro správné rozlišování potřebuje objektivní náhle a to jak na nás sami tak i na naše pocity. Teď se prosím vás všimněte jak mně to trvá než se mi takou dete to ještě neznám po setrvává v něm domýšliví marně postit ost strachu nebo touze nemůžeme být v harmonii ani sledovat následovat volání ducha lásky ale jak můžeme dosáhnout této objektivně a to body hlavně modlitbou a břemenem o smyslu života prohlubování naší vnitřní zkušenosti a vstupování na novou hladinu vědomí kde touhy ani připoutanosti ne ty hranicí náš život ale stejně užitečné je s státi denní nebo knih nebo kreslil malovat nebo zabývat se čímkoliv jakýmkoliv tvůrčím uměním neboť toto vše vliv na z objektivně našich myšlenek a pocitů a působí to. A naše osvobození od jejich na zády to vše je dobré ale neexistuje žádná náhražka pro otevření se lidské duše někomu do přijímá kdo miluje do na slovu cha do odsuzuje kdo ani domě pomáhá rozpoutat a z ducha v mém životě toto je duchovní vedení je i se odporoval radění v tom že je to náboženská zkušenost ustaven mezi dvěma lidmi je to zkušenost blou lidí kteří jsou za milováni bez víra a kteří se setkávali na hradě psychické ho života že když jdu boží taková náboženská zkušenost existuje v autentické stavu mezi mistrem a žákem existuje ve své bolestně ale přesto láskyplné podobě kdybyste otřes žákem tak že ho přivede k sebe uskutečnění ale většinou se to někdy nedělá to je to tak to nedělá přijímá na svou chá miluje síly někdy neříká vůbec nic a pak je tu pouto ticha které sjednocuje více než slova a přináší nesmírnou moudrost mistr dává a přijímá ducha svatého jelikož je to obou stran cesta vzájemného dávání a přijímání takový vztah může být velmi hluboký a může se vyvinout mystické přátelství neboť může přijít čas kdybyste pozná že není mistrem musí to tíž vzít za vlastní slova toho. Jenž řekl vám nemohu z vás nemohu zažívat učedníky ne vás nemohu to je v tom janu patnáct patnáct ale nazývám vás přáteli protože vše co jsem slyšel od otce sem vám ji předal tak to se tento vztah stává rovnocenný vztahem vzájemného přebývání a společným přebývání v bohu umění rozpozná se stále vyvíjí a věřím že bude mít nesmírný význam kde se ti letch které než před námi v evou rozpozná áno vidím dva důležité faktor první faktor dalo k mezi duchovnosti a moderní psychologie jak víme vnější charakteristikou moderní asketickou moderní kultury její objeví lidského ctění cítím ovšem nemíním je emoce nýbrž učí ruší a jemnější vnitřní hnutí duše která byla. A tady zrovna jako někdy do postup pro toho je to učení ježíš nás nabádá abychom sebe milovali přijali své pocity věřili jim a měli rádi své tělo což je celým příspěvek jak duchovní tak i náboženským druhým faktor je křesťansky dialog bude sem protože budete meditaci umění naslouchala lidskému tělu lidským pocitům a myšlenkám je velmi rozvinuto nazývá se plností mysli trati patrna tímto mate se budu zabývat později ve své krize ale zde řeknu jen že člověk se stává po zorným vůči vlastní mu dechu ke svým pocitu a myšlenkám. V této plné pozorovat člověk zažije vnitřního osvobození v míře že ho nebudou ovládat žádné vnitřní touhy ale je třeba aby ke svým vnitřním pocitům přistupoval objektivně kromě toho se při této meditaci učí poslouchat na svou chatě nejen pocitům nýbrž i tělu a v těle spočívá nesmírná moudrost říká nám kdy je zapotřebí jíst a kdy se postit spát a kdy jít ale musíme se učit jak naslouchala pozorujeme li tělo dech a pozici zkušené ho orientální ho mistra můžeme se naučit mohu téměř všemu čeho může dosáhnout jeho žák proto časem nepotřebujeme slova můžeme se také naučit na tou chatě duchu prostřednictvím našeho těla těl druhých lidí je to důležitá oblast pro rozlišování v letech které ještě leží před námi musí začít vím jak si myslím že kdyby mně byl neprovedl tohletou pasáží ten hathajogin tak že bych nebyl asi mohl klidně pokračovat dál protože bylo by tam něco chybělo ale o naučil soustřeďovat se na celé tělo. Ale ne s jako to tady říká nýbrž vědět o něm vědět o něm a potom nevědět o něm a mezi tím vidět o kterékoliv části těla a tak dále a jenom o vědět tak to učil a když potom odvedl oděla tak to mělo nesmírný význam pro koncentraci protože to tak tělesnost pokud je živá tak zůstat jenom živá ale nemáme jiný ve svém vědomí jak dít jak uvědomuje svoji tělesnost tak to nám konkretizací. My musíme jenom pomocí živé tělesnosti nechat automaticky fungovat ten automatismus aby se mohlo jít dál a jakmile myslíme tak tam rušil prvek do toho vstupuje našeho usuzování to je nemoc pro sem ještě večer neměl čas si přečíst protože jsme dlouho promítat jsem vodnášel ženou nebo tak nějak prosebná modlitba modlení si je upoután meditací a pouze pro sebe prosebnou modlitbou neboť dnešní člověk. Jenž je založen fakticky a materialisticky si uvědomuje že prosebná modlitba výsledky jejich se různé věci nemocnici slunce začíná svítit plány které vypadala jako beznadějné začne dařit rozumět stojí za prsou mání praví koloval provádějí pokusy a rostlinách a nech přenese na než pšenice kde se na některých polích modlí za růst zatím co na jiných polích se nemodlí když se ti se pečlivě a znamená vaj na tomto podkladě i jejich důkazů jsou zkoumat teorie duchovních vyvrací neviditelné energie i všeho ostatního existuje však vesmíru nějaká forma energie která není vědět známa. Do jaké míry to dohady platí nevím je však do zcela možné že sou zde činný neviditelné duchovní vibrace a jednoho dne byla objeví energii která je nám do osud neznámá ale e kdyby tomu tak bylo mysím že kořene toho všeho je to jemnosti boží již se žádný nástroj vědy nikdy nedotkl je to síla kterou nazýváme milostí která je spojena s vírou a sku ale bez ohledu na to významná náboženství kterou zvláštní důraz na prosebnou modlitbu jeden budit sekty která se v moderní době stala vzá po pulz japonsku věřící neustále odříkávat mantram čest lotos. Se a je zjistilo že vibrace nímž tímto způsobem dochází zařizuji cílu ježís celého vesmíru to znamená čili když člověk pronáší tato slova z vírou a vytrvalostí může dosáhnout pozoruhodných výsledky oddaní věřící si toto mantram odříkávat tisíckrát za úspěch říkán za prostory do podnikám za úspěch jejich politické strany a za světovým roste to teďka před toto mu nevěřím tento druh víry je úzce spět s orientální představou karma. Tak jako obrázek hozena do vody zčeří hladinu taky každá myšlenka i skutek působí člověk není ve vesmíru takže žádná mi moc o těch myšlenkách myslíme myšlenky na nižší úrovni mají také úzký pole působnosti ale když jsou pro vášni třebas vysoko našimi světcem tak mají tak široké pole působnosti že mohou porazit vlády si pamatuju a se vám to často situace je inea tak a na dořešit tak to víte že tam je že ti velcí molo měli na svých borec taky zasvěcence a ten poslední mogul měl skvělého zasvěcence na svém dvoře ale ten přešel přes tu formu že se chodí do kostela že se modlí a takhle to nedělal prostě. A ten mogul mu řekl si si m rádce a nechodí do kostela a na zahradě si zpívá to se nesmí mohamedánství tak s tím přestaň protože kompromitují a on říkal nepřestanu nezačnu chodit do kostela protože jsem chodil a dneska nepotřebuju a ne přestanou zpívat protože se světem dostává do stavu duševního který potřebuju navodit takže bude dívat na se zahradě pořádku a on říkal jestli se mi pořád budu proti tobě takhle stavět ty hlasy a jako dosud tak. nemohl o tom o ze potřebovat dám zabít popravil a to je ten zasvěcen říkal je mně popravčí to je nejsnazší jak se z těch těžkostí dostaneš ale tváří še špatné si mohu ov tam vládl několik staletí a jakmile dal popravit tuhleten člověk toho světce tak ta vláda padla a mohlo přestaly tam vládnout tak jenom chci lite myšlenka jenom vystou. Potírá pro tu myšlenku toho světce ale kdybych tisíckrát řekl tohleto nějakýmu vládce co se to co ne solí nenáviděl hitlera a jak se modlili pánu bohu aby on on tam vydržel šest let že a eště di o to dokud tři a třicet že si sám podal že nohy a ne někdo jiný ta modlitba vůbec nic neznamenal obec nic takže prosebná maria pozor na to tam jsem viděl v koncentráku tuto scénu člověk nebyl to člověk že to němec prosil takhle na kolenou pána boha abyste smiloval nad ním. Abych ho nenechal zabít esesman slyšel jeho modlitbu prosebnou kterou vyslovoval tam ten němec němec čest prostě hlasy a stál nad ním a říkal tak se to nemusíš ani do modlit nebo se modlit ale se zabiju protože abys ti dokázal a sobě taky to potřebuju jako důkaz že pán bůh neexistuje a dítě neslyší a bylo on se pořád modlil pořád se modlil tak představit a pak přešlo a bylo po jeho naše do popadlo co je a to bylo po jako králík čili prosebná modlitba neříkám že nemá význam to ne to se ještě dovíme jaký na být na doufám dočetli. Ale pozor na to nemáte mít znám který si zrozujeme to přesvědčení toho esesmana byla silnější než ta modlitba toho křesťana v podobě tato člen ve vesmíru bych neřek takže žádná modlitba ani snaha není marná nýbrž je šířeno ony existence jo ti dám avšak podobně ani zámky nezůstane bez nutných následků doby hřích karma jsou řečení o tom že i nejde patrně pohyb vliv na celek toto formě buddhismu se užíval slova ale sama slova nejsou nezbytná tiché sedění v meditaci samo o sobě víc mysl moudrost a dobro všem lidem podobně jako se která si na tedy toho svatého posled tedy těch jogin nebo zenbudhisty by mělo tohleto zejtra le ne ze nevchází když vyhrál do tu válku na ty japonci tak to je hlavního velitele který byl se střelné naše eště po smrti v pozici zenbuddhistycký mečem ce. Panečku to je nádherná to je důkaz se to prosebná a von se pořád modlil a to se vám na nikam nevedl prohráli jen to bilo jiná nesetká modlitba kterou pociťuji na východě a nyní přijali i někteří křesťané je zaměřena dýchání člověk sedí se z křížený a nohama vydechuje dobrou vůli do celého vesmíru že taky pro kočku tudleto plni tímto výdechem vybírám vybrat se lásky a soucitu všem lidem a žiji bytostem co se mu nemůže takovým člověkem stát že se dostane z toho do blázince. Ale nic nedocílí tohleto dělal ta paní taková to je se vám říkal že se dostalo toho pláž se v plzni no takhle se modlitba bez nároku nějakou odplatu zasel vesmír neboť v skupiny těch mystiků ponechat denně míchal myšlenky na všechny čtyři strany no to by bylo lepší kdyby seděli plivat že to nemá vůbec žádný význam taková myšlenka z této pozice my silná nemá vůbec žádný dosah to by museli být jiný abych mohli takhle účinně prosit my sto potom nakonec řekneme ano. Čili není jedno kdo se to modlí a kdo prosí tak ježíš kristus prosil zase učedníky no ale to mělo sílu je to zajisté krásné a je třeba podotknout že to předpokládá určitý stupeň vnitřní čistoty v že správné musíme si dát pozor abychom nevynechával naši zlosti zklamán nenávist ani závislostí totiž morálním zásada nerv se toho z vlast a pak teprve vydechuje lásky a soucit. Když při pustím že učí stupeň čistoty je účinný můžeme se dýcháním modlit za naše přátelé a představovat si že jsou přítomni a že na vkládáme ruce vzdám křesťani kteří se tak to modlí přednášeli ce ducha za své přátele a kdy se zase na na vrací ke kristu ježíše zdrojem tohoto ducha a skutečně prostřednictvím dýchání které naplněn vírou může být přenášení duch do myslí se ti těl druhých lidí nebezpečné tradici prosebná modlitba zaujímá čestné místo vůbec se neuvažuje o tom že by člověk mohl vrůstat bezprostředné modlitby včele hebrejské tradice stojí mojžíš než se modlí za své lidi se tažení a rukama velký pro je jako ježíš je prostředníkem mezi bohem a člověkem tak jako se mojžíš modlil za a rovná. Tak se ježíš modlil za petra šimon šimone modlil jsem se za to že aby vám víra neochabl ukaž vrátí druhý třicet dva pozor slova kde a když se ježíš modlil za petra snad petr vo méno v jeho mysli se vynořit o nich dlouhých rocích i když se sám volá modlil že se mu oci za svět a znovu se ježíš dlouhé modlitbě sedmnáctém kapitoly mrtvého soto evangelia přimlouvá zase učedníky za nás kteří jsme jejich učedníky. A předtím než se modlil sám na sebe že třeba ni kde pak nabízl život otci o čekám jsou duši tých rukou a je nám řečeno že máme vytrvale prosit a žádat za nás samý a za druhé žádat a bude vám dáno hledejte a naleznete klepejte a bude vám otec na teď mu začíná být zajímavé ale je důležité aby to od žádáme nepocházelo z našeho malého ega nýbrž z ducha jenž vím nás proto na tak bych to řekl takhle. Tato lidská setina říká že ti svatí okolo pána boha nezahálí nýbrž prosí za nás a my se tím taky obracíme jako zapře přijmu vum a pomocí nich se spíše vystačí než bez jejich pomoci tak jak je to potřebuju připomínat spícím na tvůj ne pánu bohu aby se aby se nás aby se na nás zastal to mají lidskou představu o prosby ne že by neprosili ale jak se tam prosí ta ne a to by od těch pamětech se tam jsou tam v tom nebi se neprosí slovně nýbrž tam se prosí podle vůle boží. A ta vůle se může po konat ale nemůže se ani v nejmenším změnit takže to svatá může říct jsem se tam v tom nebi modlila aby se tvé ukrátil nebo aby se tak to utrpení ukrátil a tak dále to může protože když si nevím rady z pozice ve které jsem prostě se na určité úrovni ze které se vymanit a ona je třebas ta svatá na úrovni vyšší tak odtamtud může pomoci abych se vymanil ale pak je to záležitost která nikdy nesmí přesahovala vůli boží to by padl z nebe tato nedonutíte aby se modlil za něco co není to vůli boží vždycky to musí být podle vůle boží. A modlíme se mi když prosíme podle vůle boží o že si říkáme staň se vůle tvá ne napřed to řekneme napřed dáme najevo že si to přejeme a pak se pomodlíme teprv aby se neřeklo protože jim je si to to říkat staň se vůle tvá nemá a bude proti to řekne podle ježíše krista jenomže taky ježíš to se modlil jinak než my se modlíme prosebně on se mluvil o zase od jako živý a my se modlíme jako mrtvý to znamená my nevíme co děláme mrtví se liší především v tom o živého duchovně žilo že neví co dělá. A proto jim ježíš kristus odpouštěl odpustím že sem satanů katany říkal ne o nich říkal otci neboť oni nevědí co činí takže normální člověk se pro prostý a neví že si je to správné ani nemá jinou než lidskou představu o tom jestli je to něco co by vůbec stálo před bohem a nebo neobstál o si může dovolit porušoval vůli boží svou modlitbou a musí si to vy vymodlit tak jedna paní říká teďka nesu takové a takové situace nebo které my tíži a je to zaviněno tím že sem si toho dotyčného vy modlila a kdybych se ho byla nevyvodil on byl dávno pryč. A nebyl by teďka takhle trápil a nebyl by dělat eště jiná jiná zla tak to byla magie ta její modlitba to pán bůh by neudělal by věděl kam to vede on taky takže ona si myslela že ji tam budu vyslyšel a teďko litoval a asi slona a říkal jak to mám teďka zrušit tak jsem říkal tu magii kterou se dělal nezrušíte to je opravdu síla ta vaše magie ale není to modlitba prosebná k bohu mysle obracíme k tomu boha le vůbec ho neznáte takže my se jenom magicky působí te síla myšlenky tady je to to ti to vymodlil takže modlitba člověka. Než živého je magickou modlitbou to upozorňuju tak že on čas to dojem že je v něčem vyslyšen ale ne bohem není bohem vyslyšen no neprosím dojem že si jednání se nikdy ne postavíš proti vůli boží kterou neznáš kterou neznáš pokud ji neznáš tak nevědomě se třebas proti postoje by si měl. A ten magik taky se neptá po vůli boží ten jenom mně říká když mystikové špatně používáte vůle protože nevíte protože jaká je v tom moc to je vůli je taková moc že prosadím věc tak se to se modlím nebo kterou si přeju to je veliká chyba že to to neděláte no to nepovažuji boha on to považuje za chybu vystou vy máte tak s tou schopnost roz středověcí z dybyste tu bude také použit byste prosadili cokoliv dobrého na tomto světě ale neprosadím tak jestli je to dobré to je jiná záležitost. Ale zaručeně to není správné takhle se modlit apelovat na tu sílu soustřeďovací a pomocí níž něco dosahovat tak si teďka tam znovu si přesvědčen když neznáš boha že víš že to za co se modlí že správné to nemůžeš být vždycky přesvědčen někdy ano někde to evidentní ne ale vy se případech nemůže říct a musí ti ovšem stačit to si to vyvodí ale za tu to to nemůže jenom ten kdo je v nebi ten na jako třebas ve stavu nebe byl pan ježíš ten bezpečně se modlí prosebnou modlitbu a vymodlit si co potřebuje protože on jenom vůli boží zná a on je píšu je. Když třebas dejme tomu ježíš kristus se modlil vzali třebas odejmi ode tento kalich ne nemá ale to ulice staň tak to vypadá jako že neznal vůli boží protože se modlil a říkal jestli je to tvoje vůle tak se to stane si to nej naši to nestane tak nemá to znamená i ten kdo byl ve stavu spojení jako to byli ježíš kristus ale je v takové noci ducha nebo něco takovýho to ticho možná v jako ježíš kristus aby nám dokázal že by s tím musíme také projít i ten nemůže říct vím že je to tak správné takže jeli to tvá neví. Jsem sice jasné on v chvíli nevěděl ten modlitba diskusí ne v tom smyslu že by se nějak proviňoval ale že nemá dopad jak si ten člověk přeje takže on byl mučen tvrdě mučen a otec ho nevyčítejte to věci prosím toto že se modlit za svý nějakého člověka a když vojensky nebo tou silou to je jedno to sice úlevu je k tomu jako se modlíte a jenom dočasně a velice málo a pravdu on to tam budou břehu věděla dobře takhle říkal se připomíná tady k tomu hladový kterýho si překládá takže to co oni se tam modlí to nedojde k pánu bohu protože jestli to neodpovídá jeho vůli ale když to odpovídá jeho vůli tak se to urychlí ano to je možný proto nám a je důležité aby to od žádáme nepocházelo z našeho malého ega nýbrž z ducha jenž li v nás proto nám ježíš říká že máme. Že mám prostivě hodné a prosti a jeho méně nikoliv tedy v našem méně nýbrž v jeho do postu ste nic nežádali méně ale žádnej te odžít aby vaše stě sti bylo úplně šestnáct kapitola velkých čtvrtý je otázka jestli jsem si pamatujete ještě co je to žádat něco vymaní božím a to je si na to jestli na to začnu on protože když oni uměli posvěcovat jméno boží posvěceno tvé tomu se u když prosili. Tak měl v sobě živé vědomí ne vědomí mrtvého člověka o tom o všem mohou prosit a mají právo prosit či to byl vůli boží o to mohli propadat říkat tak je to zbytečný se to bylo v se to ne ne ne víte tohleto je obrovská moc lidská že ona se může podílet na tvůrčí činnosti boží může ji u rychle krátit o ze snad nit taky dokonce tak může se ovšem stát že prosím je jen ve jménu svém a teď naše modlitba se háv ale nikdy jindy je modlitba provázeno neochabnu jistotou že bude vyslyšena a pak vy pak plně znovu a znovu z silnou vytrvalostí a právě toto je modlitba která vychází z ducha jenž nás přebývá jen si se mnou znovu opakujte jsem se devět let modlil za velkou lásku k bohu vopravdu upřímně jsem se modlil devět let a nevěděl jsem zase se modlím. To von nemohlo být podle mého názoru proti vůli boží aby boha miloval to nemohl být ale všechno ostatní bylo neznámo jakým způsobem mu miluje a jak se to podle něho naučím nebo tak nějak zaprvé když jsem ztratil svůj život tak se splnilo že jsem toho boha miloval jak se to splnilo že jsem zjistil že ho nemiluju a že se ho nikdy nemiloval a že on je to který miloval jenomže ta jeho láska my teďka byla zřejmé a tak to zevně vypadalo jako že ho miluju jako teďka zřejmě vypadá to tak to tady říkám že pánu bohu věřit že na něj věřím nevěřím na ni proč bych na ni vynesl když se o něm vím. To je nesmysl nelogické pro to byla nesmyslná něčím nesmyslný ale nebyla pro nesmyslná ty tři dni když jsem byl týrán v tom koncentráku první tři jsem najednou se modlil o svůj život takže tohleto tvrzení který tady vynáší je příliš odvážné prosím ale neměl bych na pět že se mohlo stát že takový odliv jako tam na stavby mohla obnovu a pak bych jako koukal jak jsem se vytahoval. Tak to berte s rezervou tady říkám protože člověk neví dne ani hodiny že se mu stát že bude zapotřebí aby odliv nastal třebas znovu tady se říká svatá terezie z avily mluví o situacích úmysl po modlit se za druhého vznikne spontánně a nečekaně jejím se si přitom vůbec není rozhodující za koho se vlastně bude modlit neboť toto rozhodnutí učinil někdo jiný je to modlitba v jeho méně je to modlitba plná víry to není modlitba plná víry je to modlitba v jeho jméno člověk musí všechno tady převrat on tady říká vona se modlí prosím spontánně za někoho a nečekaně se začne modlit. si vzpomínám že je to způsobeno tímhletím spojena taková nějakou situaci neprosím prosím že mu nepěstuju ale stalo se že jsem najednou cítil že někdo je v nějakém nebezpečí modle to bylo jeho myšlenka která připadá že na si pomyslel ale v tom případě dělat také pocitem tak ne ho taky myslím mu přeju aby se z bryndy tak jaká tolik a jiné znám abyste s dostal a obracím se k bohu v tom smyslu neříkám nic neformuluj jestli je to tvoje vůle tak se to tam polepší straně nýbrž zastavím mysl a obětuju toho člověka bohu to je mu mu rovno modlili tak je to prosebná modlitba. Když toho boha obětuju bohu obětuju toho člověka tak je to prosebná modlitba tuto prosebnou modlitbu považuju za správnou mohu ji říct ale byste se zastavil na tím maříka byste je to vůbec prosebná modlitba je ale musíte být v takové situaci vnitřního rozpoložení abyste věděli že ta vaše modlitba bude bohem přijata. A protože si tím to nutkání se takhle po modlit tak vím že bude přijat a takže když někdo řekne mám takové a takové těžkosti vám věřím modlete se za řeknu přejte si abych se za vás modlil že moje modlitba prosebná prosebná vypadá takhle že vás bohu odevzdám vy máte proto ty těžkosti protože nejste bohu odevzdán za vás provedl zase odevzdání a to považuju za nejlepší prostředek jak se prosebná modlitba splní že se mi podaří ulili vašeho de naší odevzdanost tak taky se smazal ty vaše těžkosti ta dotyčná osoba říká to že jste se za modlil to významné pomohlo a sem říkal ale jakýpak způsobem protože nevěděl na řekla změnila se situace. To co zve v tom v tom bránil o nebo stál proti mně to najednou odpadlo sem říkal tak prosim vás to si myslíte že jsem jako okrádal někoho a nebo odstraňoval z vaší cesty nebo že se o sem věděl vůbec k máte tu čest se prát nebo proti tomu ta nebo co vám překáží na cestě vůbec jsem se přeci o to nezajímal vy jste řekla bratře modlete se za neboť jsem těžké situaci a a chtěl aby to vysvětlit jak jsem říkal prosím vás neříkejte mi to na tom nezáleží jaká je jak je tvar nebo podoba situace že ta podoba je následek nějaké příčiny a ne příčinou budeme se mu snažit spolu příčinu odstranit. pozor na to vás budu odevzdávat bohu i s tím že se vám protiví a dva děláte ty potíže a to byl v tom případě manžel který dělal potíže a on si potíže z nějakých důvodů dělat nemohl opravdu to nešlo dál a ona si myslela že jsem to zavinil no jestli opravdu mám tu moc někoho odevzdat bohu vo tom pochybuju ale nepochybuju tu sílu boží že on to může ulili. Tak pak se může to to stát že to bude vypadat jako že moje modlitba prosebná byla vyslyšena ale vidíte jaké mám rezervy vůči pro sebe ne modlitbě a troufám se do jenom proto že si bez oda to že neznám třebas situaci dovedu se jaksi ve tří do vůle boží a ta je zaručeně je řečeno krátce abychom dokonaleji patřili. No a teďka tou jsem mluvil o skonání staletí křesťané pozvali svůj had bohu našemu otci pro tou o chléb náš vezdejší odpuštění hříchu ochranu před zlem to sou modlitba bývá vždycky vyslyšena tak jako východ křesťané mluví o životní síle která proniká vším a tím sjednocuje všechny bytosti vesmíru tak nápadní křesťany mluví o živém dechu lásky o duchu jež v celém světě a všude v se tých mužů že všichni totiž jsme jednotní v duchu a všichni na sebe vzájemně působím kdyby byl po kdybych byl pořád abych vy hovořil o nějakém mystikovi jen s uplatňuje prosebnou modlitbu situaci svatého pavla jeho dopise spousta zmínku o jeho modlitba za ty které miluje. Proč byl s nimi spojen modlitbě a proč se jich moh prosit protože předtím je pokřtil a von pokřtil toho na kterého sestoupil duch čili on byl tímhletím jednoty motivy tím duchem s nimi spojen to potom jiná modlitba když ten prostředník prosí spojí se v duchu s tím za koho prosí tak to je účinné protože jsou sjednoceni on ten prostě není nikým jiným než tím za koho se prosím jenomže to přeci jenom jeden špatný následek že se spojuju byste nevyznám ale s podstatou s myšlením které jako lety světlo nebo tendence mi toho dotyčného a jestli ten člověk není na tom dobře jestli je sobecky nebo tak tak trpím tím že nemůžeme ne straně pomoci. A na druhé straně že on se ocitá v těžkostech ve kterých předtím nebyl vám teďka řeknu prosím vás zastav z toho protože za to hovořil nějaké mystikovi jak se mu plně přitom byste a pavla ve dopise spousta změně jo modlitba za které miluje tak se vám říkal že byl v duchu s nimi spojen v potom snadno jako by prosebná modlitba na jeho cesta po slouží i pomoci neustále byla v jeho srdci i na těch služeb byla on se všemi těmi lidmi kterým. Předal ducha pořád musel být před tam není potom rozdělení je to modlitba která etická spravoval malého ega nýbrž přímo krista je žijem žije existují samozřejmě různé stupně prostřední modlitby je to jedna běžný typ modlitby když se člověk podmínek protože to slíbil a je to v pořádku a je to ještě jiná forma pro sebe nemodlit tří se člověk je úzce zpět osobou nebo osob aby něco modlitba než může být doprovázena puste čistá dání taková modlitba ovšem vyžaduje aby člověk vyšel sám ze sebe na sebe zapomněl a když víno zapomene na sebe sama je neomylnou podmínkou osvícení tak budu ještě jednou jmenovat sem to vám tady říkal tu prosebnou modlitbu nějaké věřící že jo. No ty znáš dobře za papeže když byl vážně zraněn že protože toto toto dobře to toho ateista papeže byl někde tam někde na za navíc a západě po tu lásku zraněn že nějakým vrahem a ona mu přála uzdravení tak se ve prospěch prosila pána boha za jeho uzdravení a ve prospěch se modlitby se zřekla celé řadě věcí který měla ráda potom přišla ke mně a říkala no on ten papež ještě neumřel. Ale mně je strašně zle takové vám těžkosti které jsem předtím nikdy neměla toto mají všichni katolíci upozorňuju ne aby se na po napodoboval ty jeden tak se se nemodlí že říkal paní udělal stejnou chybu možná že se k tomu popletlo protože jsem měl dobrou vůli a protože bylo ve vůli boží aby se uzdravil aspoň do míry jak je zapotřebí za šoky doby není ale vy jste se zřekla z toho a toho toho co jsem měla nejradši to vám asi prospělo ale na druhé straně vám to přineslo veliké těžkosti protože správná prosebná modlitba je taková kdy jsem ochoten za to něco udělat. A tolik co mohu udělat pro tu věc tak to jsem se modlil musím také udělat čili k tomu co jsem dělal musím něco přidat a ne něco co sem dělal když to bylo správné že sem to dělal ubrat proč berte si na jídlo nebo napití nebo na čem přem lidi nejste žádná žena tady se normálně tak protože ještě ubírat to se na vás nechce ale jestliže přidáte něco navíc co byste normálně nedělal nebo nechtěla dělat to nerada děláte tak to pomůže tomu zakro prosíte ta vaše oběť pomůže čili prosebná modlitba a to se chtěl s tím vlastně potom tak končit musí být vždycky sebeobětování sebeodříkáním protože to je latině prosit pána boha za něco ani do toho nebylo tom od říká o tom málo ale něco přidat co dělám nerad za toho dotyčného přidat. To působí a působí to i po smrti jak jsem vám říkal u toho mýho přítelem ty že se chtěl modlit za tatínka jsem říkal prosím jestli se se modlit za tatínka po jeho smrti tak to nebude účinné ty musíš za něco za jeho něco dělat co by on dělal kdyby byl na světě a on říkal tak co no je tady ještě maminka tak nosil uhlí on ten trati nedošli ne jsem tak teďka tam bude školit abych mu si uhlí o to jako by to dělal tatínek ne jako by se to dělal ty jako by to byla tatínek. A tak jak se mu do rok zjevil velké slávě a děkoval mu že ho uvolnil z toho špatného svědomí kterými je vůči svému okolí i vůči svému synu kterého neměl rád a dceru nás měl protože von ho považoval za méněcenného vedle ty celý to se asi neměla žádný dělání ale méně cest počínal v tom že prostě nebyl střižen podle tatínka to první tyto doktorka to nemůže tak úplně blbeček ne ale tak nekone měla a on přesto že ho tak nevěděla a syn to věděl tak von za něho. Pracoval no tak to byla vyslyšena modlitba ptáte a takových případů by jmenovat víc ale tyto tři asi stačí budeme se kousek dál a teďka je tam dále psáno že existují ty stupně taková modlitba vyžaduje aby člověk vyšel sám ze sebe dyc úplně zapomenutí na sama sebe je odmyslel nou podmínkou osvícení tento proces krásně líčí ruk starost je se modlit za dělník kteří mu byly svěřeny nejste se modlí velmi konkrétně za jednotlivé osoby s nimi svou tu pane promysli na bytu le jak je tak mladý opustil své novorozeně dítě aby naše práci pře jsou tak chudí že nemá jiné možnosti aby je podporoval mysli na něho a ochranu před vím myšlenkami mysli i na jeho rodinu a buď jejím ochráním mlu. Strana ta a ta je to modlitba soucitu na tom je dobrý ten soucit na že by se pánu bohu muselo napovídat rozumíte je to modlitbu soucitu modlitba v níž starost a trpí lidmi této navíc co do toho vkládá že s nimi trpí rozumíte proto je učinná zemi které miluje a když se tak to snaží na unášel do mraku nevědění tak jako člověk jenž sleduje stopy důvod ježíš kri že bůh vod mizel taky starosti že my klá jeho žena a dítě rovněž zmizeli a nejen o ni všechno ne zapomenuto a starost sám zahloubá do božího ticha modlím se ale pociťuji boží přítomnost stále silněji a dostávám se k bodu kdy nemohu vnímat nic z toho co je na zemi. Ježíš kristus o tom praví při posledním soudu měl jsem žízeň dali jste mi píti měl jsem velice místě naší listem mi žaláři a tak dále a on mně říkají vypra jsme viděli kom na nejmenším mracích se dověděl že se to učinit to že tady viděli třebas v tom filmu to je bezvadný to je bezvadná prosebná modlitba že ten člověk byla navíc něco co za co s ním nežádá naprosto nezištně a tím do se dostává nejenom osvícení ale nepropadl při posledním soudu čili vědomě věčně živ. To je veliká oděna tedy za správně provedenou prosebnou modlitbu činem ne že se něco ubere ale se něco přidá celá země mizí a zůstává samotný bůh teď zapomínám na minulá jeho ženu jeho dítě jeho vesnici a jeho bídu a jen sem unášel bohu ztráta tato ztráta sama sebe odpovídá velkému kruhu nic ty když člověk zapomíná na všechno a je třeba položen absolutnu je to úžasná prosebná modlitba mrak nevědění zdůrazňuje že tím že se trváme v tiché modlitbě mystické pomáháme vlastně celému lidskému pokolení od smrti nemyslíme sice na někoho určitého ale pomáháme všem. A taková mého abych to jako uznával a sem tak nevidím to se mu strašně líbí protože na každém nějakou tou indii nebo zenbuddhismu ale to v evropě křesťanství také není podstatné aby se mu někdo ztratil nebo tak nějak to bych se považuje za důležité ale co tady je tak to přešlo celé tak jako se starý moudrý muž vrací na točit tak starost se musí zase vrátit k vykonáš ti ho žení a jistě píše hluboko bohu nacházím božskou lásku která v sobě za hrnu je minulá jeho ženu dítě jejich bídu i potřeby tato božská láska je proud jenž ne zase u náš nazpět na zem abych se za mohl pomodli. A znovu se stane to co ž božská přítomnost se ze silu je ze se vzdaluje opět se unášel do vody doby de poznávám jak velice bůh miluje svět a tak posledním stádiu vidí očima boha nyní je to bůh kdo miluje skrze něho a toto je bezmezná láska je je osvobozen od všech tužeb sestava tele po africe vyprávějí o tom tohleto. Tam není v těch oblastech se budu právě vůbec křesťanská víra tam jenom takový ani mimo a je tam všude sama kouzelník a o tom mají mínění tam lidé že u uzdravoval že musí nadále na náhodu se udělat a že vyslyší ten nějaký duch to je nic velice on na vině na toho ducha věří že ten sama takovou obrovskou moc že ho vyslyší že bude vyslyšena jeho moc a moc bude toto bit on opravdu uzdraví někde jinde když mu něco přineslo o toho člověka toho člověka. Ale musíme co od něho přinést tedy je do magie tuhleto ty magické modlitby protože to odívá do povahy boha tak musí to přestavuje ta jeho pole je to víra no a to je na tom dobré že se odosobnil to osvícení je dobré a to ostatní to necháme na dalším může se ovšem stát že někomu je přičinil úloha modlit se za nějakou osobu staví se osob nebo dokonce a celý svět a to modlitba stráví celou jeho bytost. A unese jej do mraku nevědění do těch lásky kterou jsem popsal že se ocitne v prázdnotě ani co těch ne stavu od loučení odešel myšlení uvažování a ctění ale jeho rizi bytí ho existenční síle obětování se bohu tak jako se obětovali ježíš tak si představa sebeobětování prosebné modlitbě je hluboce zakotvena v lidské podstatě proniká hlouběji do srdce gándhího když se blíží jeho smrt celý život bojoval proti násilí utrpení a kříži ale na konci jasně viděl že nemocnicí silou na světě bylo když člověk obětoval svůj život mučeni smrti vacovi je myšlenka na krista a jeho oběť když byl v římě plakal předurčili em si s tím skákal a později jediným obrazem jeho malé si nic byl obraz krista to nevíme viďte dříve miloval. No manou modlitbu ve laskavě teď laskavé světlo ve ty laskavé světlo by sílu podíl však dával přednost křesťanské písmu tísně přehled úžasný kříž že zabila uka nějakého hinda ve chvíli kdy kráčel byl náboženského shromáždění poslední slova a jeho umělec v těch patřila bohu mám se všecky jeho nedostatky a měli ji dost ne pro mně zámky postavou podobnou kristu jednou z těch velkých náboženských osobností které se stávají stále více univerzálně jím neboť na sebe berou utrpení obětuji se bohu za spasení. A právě v tom že spatřovat sílu lidstva všechno sem řekl vede k velmi důležité závěru ti největší silou na světě není vědomé úsilí mužů a žen kteří dělají plány kostru stavby cestu po konci ten tech nebo mění tváře to všechno je sice dobré a sám bych byl poslední do proti pokroku a je to stačí na síla v komu a to si to je síla kterou mohu mohou zachytit nejen muži a že nevíry a jak jsem se zmínil orientální náboženství mluví o životní síle a o karmě kdežto křesťani hovořil zdi o milosti a víře v lásce a právě zde spočívá síla jež může přenášet hory a hýbat se mi na to ukázal ježíš když mluvil době. Která při spěl do pokladna se daleko více malým penízem než ti co měli na zbytek její kri ale sice málo ale oběť zas ta pohnul vesmírem a ve směrem se stále ještě chvíli z tohoto náraz toto můžeme aplikovat jak společenský život a něco podobného ze říci o matce které se skákat to že to známá že posuzovalo z ekonomické ho hlediska ona i její sestry toho sice učinili málo pro zmíněn do by v indii ale jejich láska a soucit pusu je sílu která zůstává dovolte abych opět citoval její slova. Můžeme učinit velmi málo pro lidi ale aspoň vědí že je milujeme a staráme se o a sme jim služba a tak se pokusíme každý z nás přiblížit se k jednotě šířeno kristovi lásky kamkoliv kráčíme něte soucit lidmi kdy i toto je síla je žije se s ním samosebou jestliže mám soucit s tím tak jsem ochoten se po modlit tak tento soucit je při prosebné modlitbě rozhodující ne jak to budu formulovat ale jak my jako mírou soucitu. V osobě to přeju nebo že na to co tam nedávejte tu na sílu soucitu lásky a osvícení necítím žádném případě snižovat lidskou výkon ost schopnosti plány ekonomické pokroku ani vědomé si zdaleka ne velkou vývoj dneš kuje sjednotí tyto dvě síly jinými slovy velkou vývoj dneška je činná mystika není doba vyžaduje nejen muže a ženy kteří se modlí za lidstvo sedí se himalájích jiných nebo na poušti nýbrž také může a ženy kteří chtějí zažít tutéž mystickou zkušenost politické ekonomické a společenské činnosti říct aktivita těchto lidí přinese ovoce nebo její kořeny v ta nečinnosti v bohu a toto zaručuje pokrok to mystika aby to začlo akademii často ukazuje na nesmírné sociální problémy dneska hlad ne čiž duchu sociální bez pravý a svou diskriminován kuruci nebezpečí jeho klaní války a mučení politický ch věz a pak se ptají jak mystika vůbec může pomoci při řešení současný problém což to není luise se do samoty když tolik lidí se ocitá tváří v tvář zkáze když hlavní povinnosti moderního člověka je podat pomocnou ruku spolu občanem mírný jejich utrpení a chránit mír a štěstí světa toto stanovisko je velmi rozumné za jste musíme na to svoje síly abychom mohli pomoci trarají modlitbu a tvořit lepší svět. Ovšem jediným problémem je jak činí lidé někdy přeleju zřejmě faktem neosvícený a ne proměněný muži a ženy nemohou ničeho při řešení dosáhl problému s nimi se setkáváme nejen že nic nedělají ale dokonce mohou škodit mohou se například nechat unést hněvem a pak s tím násilím přivodí více problému než kolik i straní nebo jím prostě chybí schopnost vidět požene problém kráse řečeno co potřebuje moderní svět to jsou osvícení boží a ženy ten kdo jednou dosáhl osvícení nespoléhá na své malé nýbrž na sílu která je větší než on sám ježíš říká odděleni. A dem ne nejste ničím že by to takhle bylo asi jo jan patnáct patnáct ta to sem nebyl ale milost boží která je za mnou první kolik patnáct deset ano pavel a nikdo jiný neřekl větší pravdu nebyla to jeho síla v něm dítky níž zvítězil naše síla spočívá ve slabosti naše činnost se kořeny nečinný ta činnost své kořeny nečinnosti a tak když máme jakýmkoliv způsobem řešit problémy dneška musíme se spoléhat na sílu druhého a nikoliv na naši vlastní sílu tím jsem chtěl říci že nečinnost je mnohem mocnější než vy činnost v lidském srdci se projevuje jako živý pramen lásku to teďka řeknu to zas .

Download XMLDownload textWaveform view