prevzate-kotouc-88-11-Tereza
prevzate-kotouc-88-11-Tereza
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
To
jsem
tomu
abyste
dříve
ten
duch
zůstal
a
za
to
se
nová
nám
říkala
já
sem
se
cítil
jako
když
něco
co
mě
platilo
a
tlačil
tak
jsem
byl
strašně
maličko
najednou
tady
nebylo
odešlo
ode
mě
a
já
jsem
byla
úplně
svobodná
a
to
moje
já
začlo
zase
projevovat
jak
se
něco
živého
a
samostatně
že
stát
při
situace
jedno
já
na
bude
takové
převaha
před
nad
tím
druhým
že
tlačit
původní
já
klo
ano
vyspal
se.
A
to
v
té
tento
příklad
se
stane
to
žádný
satan
nebo
že
takový
lovil
jako
si
to
myslí
ten
kdo
to
vymítá
o
tom
nezažijete
mít
on
si
myslí
že
by
mu
vymítl
za
satana
to
ten
tak
musel
tak
říkat
přes
tak
se
tak
že
já
e
e
co
to
nemohl
bibli
jinak
říct
ale
bez
to
vždycky
ten
člověk
který
byl
rozpolcen
a
a
tak
dále
cesta
totiž
jsem
naznačil
že
mystické
působil
pochází
z
vůbec
neboli
ste
činnosti
ale
já
sem
překlad
nečinnosti
nepovažuju
za
správný
uvést
je
samočinně
nebo
samovolně
prováděná
činnost
a
jako
by
to
nedělal
Není
založeno
na
uvažování
a
myšlení
ani
na
vědomém
úsilí
a
jinak
by
ve
ucelí
nýbrž
víš
je
na
tom
že
necháme
věci
aby
se
stali
necháme
působit
po
necháme
boha
aby
pracoval
v
nás
i
ve
světě
křesťan
svou
že
se
těm
on
teď
tu
dyž
riskuje
působení
dosahuje
svého
vrcholu
tehdy
když
se
vám.
Duchu
tak
úplně
že
budu
příjmat
za
vlastní
slova
pavla
žijí
už
ne
já
ale
žije
ve
mně
kristus
když
že
mě
činnost
když
vy
mně
ří
patra
vládne
ve
mně
spisu
ta
dána
opakováno
není
tato
činnost
mou
činností
a
to
co
se
zdá
že
je
vědomím
úsilím
je
vlastně
způsobení
vyšší
síly
které
je
té
mě
se
ve
mně
které
ve
mně
ukryté.
Jediné
co
se
zde
neodevzdá
přítomnost
ne
je
přijmout
to
co
se
se
mnou
děje
bych
na
to
přímo
to
jako
danou
věc
se
všeho
cesta
do
toho
bystrost
ve
své
podstatě
činnou
mikrobu
se
o
to
velmi
zajímali
a
neustále
si
každý
otázky
jako
například
jak
poznám
kdy
mám
jíst
a
když
se
postit
až
vidí
vy
se
obral
desatera
ticha
a
když
se
věnovat
činnosti
jak
poznávat
tu
cha
abych
mohl
následovat
jeho
jemné
vedení
samozřejmě
lidé
si
tady
řadu
další
otázek.
Boží
vedení
a
životních
postoj
takovéto
otázky
si
kladou
lidé
dnes
jde
kteří
pracuji
ve
vědě
odchod
i
s
politice
tito
lidé
mohou
učinit
rozhodnutí
která
odliv
životy
milionů
lidí
a
že
často
mohou
takovým
takovým
rozhodnutím
dospět
k
udělena
základě
sem
ve.
To
základě
schopnosti
naslouchala
duchu
ale
jak
poznám
hlas
ducha
ve
svém
životě
my
ste
umění
této
toho
toto
rozpozná
at
byl
svatý
ignác
z
lojoly
já
tedy
uznávám
že
byl
schopen
toto
rozeznávat
ale
neuměl
z
toho
vyvodit
takové
důsledky
které
by
udělal
škrt
ře
to
svatí
působí
členy
a
to
znamená
byl
pořád
nějakým
člověkem
poddaným
té
pokroucen
strany
ikdyž
nemusel
být
závislý
ho
tradici
po
někdy
bylo
tak
by
se
například
svatýho
branka
skrz
asi
si
samého
svého
žáka
do
indie
a
on
tam
dělal
stejně
svých
taky
rovnat
je
naučil
nešel
tím
naučil
věřit
že
to
tam
ještě
zachovalo
do
ne.
Vy
jste
v
tom
u
ní
byl
svatý
názory
a
to
experimenty
přes
tak
mohou
nazývat
začali
když
byl
jako
mladý
voják
za
jen
do
nohy
a
růstu
svého
poraněn
byl
spoután
a
lže
vědom
opuštěné
španělským
hradě
protože
se
nudil
a
neměl
nic
jiného
po
ruce
tak
čá
číst
životopis
svatý
a
pak
a
to
je
právě
co
tam
se
právě.
Na
tom
to
zajímavé
začal
na
svou
cha
sám
sobě
začal
vnímat
své
vlastní
pocity
které
někdy
byli
radostné
a
její
byste
on
tam
opisu
ve
třetí
osobě
to
co
se
přihodila
když
přemýšlel
o
věcech
světa
pociťoval
radost
ale
když
je
pustil
z
mysli
byl
nespokojen
a
když
myslel
na
to
že
půjde
boty
do
jeruzaléma
a
nebude
jít
jíst
a
jen
kořínky
všiml
si
že
se
spokojen
nejen
při
těchto
představách
nýbrž
i
tehdy
když
je
opustil
ale
nevěnoval
tomu
zvláštní
pozornost
ani
nepřestal
tyto
rozdíly.
Zvažovat
až
se
jednoho
dne
jeho
oči
trošku
otevřeli
a
on
se
začal
tomuto
rozdílu
podivovat
a
učit
se
z
slyšen
si
že
jeden
druh
že
jeden
druh
myšlenek
o
ponechává
smutným
kdežto
druhý
veselý
tak
si
krok
za
krokem
začal
uvědomovat
rozdíl
mezi
dvěma
uchy
kteří
v
něm
způsobili
přičemž
jeden
du
byl
duchem
zla
a
druhý
byl
duchem
božím
víte
let
lidé
takle
že
je
to
považovali
za
dva
duch.
Jednoho
nikoliv
za
svého
ducha
praví
a
druhýho
to
je
ten
satan
a
druhý
o
za
sebe
za
to
toho
božího
ducha
který
něm
působí
tak
zabránil
si
zorným
to
vlastně
vyháněli
pořád
ven
nesmělo
o
sebe
s
tím
potýkal
vnitřně
tak
jenom
tam
se
sebou
tak
jí
možná
se
chtě
dokonaleji
došlo
toho
panství
u
nás
se
zdali
svatý
ignác
na
sluch
sám
sobě
na
svou
páku
vlastním
pocitů
u
těch
bezútěšnosti
a
na
tomto
základně
učiní
největší
rozhodnutí
toho
života
zdá
se
světských
věcí
a
půjde
postavil
jeruzaléma
toto
je
symbol
pevného
rozhodnutí.
Na
světě
se
kristu
vono
to
bylo
trošku
jinak
můžu
vám
to
říct
byl
to
důstojný
španělské
rády
a
bojoval
u
pamplony
byl
těch
zraněn
a
měl
krvácela
ránu
otevřenou
a
tehdy
nevěděli
co
je
to
infekce
to
jsou
to
bacil
tak
nevěděl
že
ta
horečka
je
způsobena
infekce
pohyboval
se
ti
životem
a
svatí
ve
vysokých
horečkách.
A
když
ta
horečka
dostoupilo
určité
míry
kterou
to
tělo
už
nemohlo
unesl
ale
protože
ještě
měl
by
mladík
a
ještě
o
to
nepodařilo
úplně
tak
to
způsobilo
aspoň
to
že
se
mu
zjevil
kristus
a
řekl
mu
teď
budeš
bojovníkem
božím
a
ne
bojovat
za
tu
svoji
říši
těch
svých
králů
no
a
on
tedy
zavázal
že
když
tak
byl
hezky
obrácen
že
vykoná
pouto
do
jeruzaléma
tomu
nedošlo
s
nikdy
protože
mu
zase
ježíš
potom
vyčtli
to
chce
dělat
že
by
bylo
nelekl
kdyby
vedl
duše.
Když
tuto
zkušenost
má
tak
von
napsal
exercicie
prosím
nejvyšší
přátelé
jak
na
to
jít
aby
se
člověk
stal
vědomě
aby
se
stal
vědomě
dítkem
božím
a
no
to
potom
neska
katolická
světě
ještě
užívá
pořádek
obecně
platná
ti
což
by
nemělo
být
protože
to
bylo
pro
nikoliv
vidí
a
to
není
obecně
platné
svatý
na
naslouchala
sobě
na
sluch
svým
vlastním
pocitů
u
těch
by
myst
a
to
základě
vině
a
tak
dál
že
bude
to
jedna
nedá
moderní
ty
chorobu
doporučuje
toto
sledování
svých
vlastních
pocitů
kro
hlas.
Na
plat
ty
že
že
považuje
za
velmi
účinné
když
po
sloup
na
sluchem
sám
sobě
a
mohu
být
sám
sebou
má
za
to
že
pro
ses
naslouchala
sobě
samému
vede
ke
správnému
jednání
nebo
pouštíme
ho
temnotě
je
dobrému
životu
poslouchám
svého
nejužší
ho
já
se
jednání
člověka
stává
skutečně
dycky
je
tomu
tak
proto
že
lidská
podstata
je
pozitivní
a
opravdová
ale
i
když
vykázat
je
zastat
dobrá
neze
považovat
to
za
samozřejmé
že
život
všech
lidí
je
orientovat
dobru
neboť
něco
možnost
i
vody
hříchu
a
zla
a
kde
je
důležitý
nový
nábožensky
prvek
ve
čtvrté
evangeliu
je
známo.
Je
psán
mělo
být
že
náboženská
víra
neučinila
naučila
ignáce
a
jemu
podobné
že
duch
je
silný
v
hlubinách
našeho
bytí
nás
vede
řídí
a
učí
a
stejně
tak
víra
zase
naučila
že
mimo
člověka
existují
síly
zla
které
jsou
od
něj
odlišný
tyto
síly
nazývá
z
duchem
duchem
za
dále
se
jiná
zabývá
způsobem
těchto
pohnutek
a
jejich
cílem
ptáte
pochází
toto
rozhodnutí
od
ducha
jež
vyvede
nebo
od
ducha
zla
tak
to
pochází
nebo
pochází
z
z
mého
malého
ega.
Povedou
mne
životu
plnému
bezmezné
lásky
nebo
mne
budou
izolovat
samotě
vedou
mile
tyto
pohnutky
mez
za
no
ji
či
pádu
abych
mohl
odpovědět
na
ni
to
otázky
musím
neprezident
mé
základní
pozice
mámli
skon
sklon
ke
zlu
nedej
bože
pak
ne
tyto
pozitivní
pocity
radosti
a
spokojenosti.
Mohu
tvrdit
i
z
mé
cestě
zla
se
dnešek
ve
své
podstatě
zaměřen
dobro
nepochybuj
o
tom
že
vtělení
že
všichni
moji
čtenáři
jsou
jak
pocitu
a
a
spokojenosti
jsou
známkou
působení
ducha
studně
řečeno
ne
základní
založení
je
nesmírně
důležité
ale
i
když
jsou
mé
základní
zpodobnit
musím.
Že
ta
sledovat
své
myšlenky
a
stát
se
sám
sebe
jakým
směrem
nevedou
protože
vždycky
je
možné
možný
sebeklam
musíme
pečlivě
sledovat
veškerý
průběh
našich
myšlenek
jeli
začátek
střed
ty
konec
chodu
našich
myšlenek
naprosto
správný
znamená
to
že
myšlenky
pocházejí
od
dobrého
anděla
ale
někdy
se
to
říká
jiná
víte
ale
někdy
se
vyskytnou
i
myšlenky
které
jsou
v
rozporu
s
tím
co
duše
původně
za
myslela
učinit
tyto
myšlenky
zaručuji
vnitřní
mír
a
znepokojuje
duši
to
vše
je
jasnou
známkou
toho
že
pocházejí
od
ducha
zla
nepřítele
našeho
pokroku
a
věčné
spásy
tak
já
bych
byl
proti
tomuto
způsobu
sebe
upozorňován
protože
když
to
trošičku
poctivě
dělat
tak
musíte
objevit
takové
vy
podvědomí.
Ve
kterém
jsou
takové
hnutí
a
takové
dobré
věci
pohromadě
na
jednom
na
jedné
haldě
že
je
zbytečné
že
na
tak
to
by
to
rozděluje
te
to
třeba
trvá
roky
a
se
to
něco
nového
objeví
jaká
hlubší
vrstva
vůbec
tohleto
nedělejte
já
mám
proti
ci
který
rozum
jak
velice
vážím
veliké
výhrady
protože
on
tohleto
nepsal
pro
obecně
jako
by
to
měl
bych
obecně
platné
to
je
vina
to
z
jeho
exercicií
a
to
bylo
pro
několik
jeho
blízkýho
druhů
který
při
svou
moc
hlídat
takže
se
v
tom
sebezpytu
nedosa
ta
daleko
že
by
došlo
rozkladu
jejich
bytosti
že
bych
se
písni
na
tom
že
by
se
pro
následovali
některém
svém
aspektu
vaším
prostě
jejichž
připojuje
neberou
váhu
mě
mystická
zkušenost.
Jak
jsem
se
ji
zmínil
je
to
nepopírali
kytka
fakt
jeliž
ze
popsat
jako
živý
prameny
zvláštní
pocit
to
nosti
obrací
pramínek
malý
oheň
vás
ducha
a
tak
dále
a
my
si
tě
životě
vlastní
pocitům
je
mintři
jako
na
stoupání
těmto
nejlepším
pocitům
důležité
pak
pociťuji
že
pociťuju
radost.
Důležité
je
věřit
jednat
soulad
touto
naléhavostí
tím
li
to
pak
pociťuji
a
dost
m
je
jsou
a
to
třeba
ty
prostředky
trpěli
jednám
li
všech
proti
tomu
okamžitě
pociťuji
vnitřní
matek
a
rozlišení
člověk
autoři
nás
nabádal
abychom
byli
neustále
zaměřeny
na
tento
vnitřní
prostřed
udržuje
se
na
čím
budu
ducha
říkal
to
je
dobrá
na
za
mistra
mraku
nevěděli
to
je
se
trval.
Náhradní
je
pozornosti
kde
žije
plameny
nedej
se
u
náš
žádný
mi
povrchním
pocity
a
už
to
jsou
pocity
na
dosti
či
smut
povznese
né
národy
po
sám
ať
nebo
ať
jsou
to
povznesená
narada
nebo
depresi
zůstaneš
na
základně
svého
bytí
pak
tě
satan
nemůže
rušit
a
naopak
se
otevřeně
pro
po
cíli
ducha
kteří
to
posledního
je
chybě
si
vě
samohlásky.
A
pak
se
otevřeš
pro
pokyny
ducha
neotevře
skutečně
přijde
část
jak
říká
svatý
jan
z
kříže
kdy
ti
vnitřní
pramen
může
bude
říkat
co
má
dělat
v
běžném
životě
španělským
stím
ovšem
lí
lidi
pokročilé
koncentraci
píše
neboť
boží
duch
tím
vědí
co
je
třeba
znát
a
příměji
je
aby
invoni
co
je
nutno
van
připomene
co
je
sebe
aby
bylo
připomenout
a
způsobí
že
zapomenou
co
má
být
zapomenuto
a
přiměje
je
milovat
to
co
má
být
milován.
A
ochrání
je
před
tím
aby
milovali
to
co
není
bůh
tento
často
všech
z
úzkost
pátrá
me
ohlas
ducha
a
nevěříme
úplně
temnotě
že
se
stát
tradice
vypracoval
celou
vědu
která
nám
má
umožnit
abychom
procesu
rozlišování
pokračovali
já
bych
vám
k
tomu
chtěl
říct
jenom
tolik
že
tahleta
metoda
celá
která
dokonale
propracované
tím
svatým
nic
že
je
strašně
těžkopádné
a
bylo
by
dobře
si
uvědomí
že
totiž.
Jestliže
už
jsem
tak
daleko
že
si
přeju
jenom
dobro
tak
pak
snadno
ze
znám
co
je
špatné
a
nebo
dobré
nutkání
protože
to
že
si
přeju
dobro
je
tak
mocné
že
já
rozeznám
toto
je
špatné
a
tam
to
je
dobré
a
pak
ovšem
se
musím
u
toho
špatného
obrátit
je
to
strašně
do
druhé
já
například
dejme
tomu
eště
by
se
dalo
jedním
způsobem
doplnit
že
když
je
to
příjemné
a
zároveň
to
není
dobré
tak
je
to
špatné
a
když
je
to
nepříjemné
a
je
to
vím
že
je
to
dobré
tak
je
to
správné
ale
ještě
ani
to
snad
nestačí
důležité
je
abych
při
tom
my
sem
na
takový
rozpacích
a
bohužel
těch
počítej
si
tak
na
žádám
špatnou
radu
abych
si
takových
rozpacích
se
nezbývalo.
Tou
situaci
ve
kterém
jsem
abych
ji
nerozebíral
abych
o
tom
nechoval
abych
to
na
nařizoval
abych
od
toho
prostě
odstoupil
a
začal
to
řešit
pokud
se
to
dá
vůbec
řeší
pokud
to
užitečné
při
odstupu
to
řešit
pokud
možno
to
od
odmítnut
odstoupit
toho
ovšem
aby
se
nestalo
úplně
nerozhodný
to
by
nebylo
správné
ale
rozhodnutím
případě
kdy
to
jinak
nejde
kdy
já
neznám
spánek
řešení
tak
odložím
řešení
ale
je
to
lepší
než
na
to
pořád
myslet
protože
dostává
se
k
novým
a
novým
alternativ
protože
jsem
inteligentní
třebas
nebo
mám
rozum
a
sem
čím
dál
bez
raději
bože
místo
dvou
možností
které
jsem
pohodě
znal
nám
teďka
tři
čtyři
pět
a
musím
potom
nikomu
jít
národu.
Lépe
jest
toužit
řešit
věci
správně
a
touto
toho
touhou
se
nechal
vést
a
ona
nás
ona
způsobí
že
budeme
samovolně
rozlišovat
ta
je
to
de
tak
lepší
než
když
do
toho
vkládám
svoji
vůli
abych
to
poznal
nedá
se
všecko
poznat
v
pole
mýho
názoru
dejte
na
tu
samovolnost
abyste
rozšířili
jí
působnost
tam
nedos
to
nedokážete.
Naše
rozlišování
má
své
tradice
novém
zákoně
plní
se
stené
si
uvědomovali
hnutí
která
vznikají
v
lidském
srdci
v
lidské
společnosti
a
zajímali
se
o
podstatu
z
ní
toto
hnutí
pocházejí
co
ta
říše
psal
že
nemáme
věřit
všem
duchů
ale
musíme
zkoumat
a
pocházejí
od
boha
neboť
přišla
přitom
mnoho
falešné
kroků
na
světě
svatý
jan
první
jan
toti
jedna
to
je
pište.
A
svatý
jan
pokračuje
a
podává
jasně
promlouvat
nou
normu
podle
tohoto
poznáte
ducha
božího
každý
duch
jenž
do
zná
že
ježíš
kristus
přišel
z
tělesné
podobě
jednu
boží
a
každý
duch
jež
nezná
ježíše
není
duchem
božím
to
řeknu
to
je
záviděníhodné
rozlišování
a
já
bych
mu
nevěřil
to
se
může
přitom
mýlit
nemnoho
jasné
že
ježíš
je
první
normu
ježíš
jen
z
přišel
v
lidské
podobě
stejnou
myšlenku
najdeme
pavlovi
proto
chci
abyste
pochopili
že
nikdo
kdo
je
veden
duchem
božím
nemůže
říci
ať
je
ježíš
ztracen
a
nikdo
nemůže
říci
že
ježíš
je
pán
kromě
toho
kdo
je
veden
duchem
svatým
ovšem
on
může
něco
prohlašovat
na
to
třebas
ani
nevěří.
Takže
opatrně
na
to
slova
ježíš
je
pán
jsou
projevem
víry
a
manou
je
proměny
a
tento
ježíš
nebyl
jen
vzkříšenými
ježíšem
jenž
je
pánem
ze
smíru
nýbrž
byl
také
ježíšem
je
než
přišel
lidské
podobě
a
je
přítomen
vých
bratřích
je
to
ježíš
jenž
učil
že
blahoslavení
jednou
soudí
duchem
milosrdný
okolní
míru
milion
a
pronásledování
a
tě
můžeme
říct
si
že
norm
nového
zákona
je
velmi
praktická
znamená
totiž
je
přímý
soucit
chudými
slabým
i
ta
čám
a
odmítnut
mu
oni
by
je
ve
shodě
s
evangelii
vše
krista
ježíš
pochází
z
ducha
božího
na
proti
tomu
myšlení
a
pocity
které
vedou
podnítí
ježíše
ne
mystici
bratří
násilí
tou
se
po
penězích
a
moci
ty
nepo
nepochází
ducha
božího.
Jak
na
prvé
po
takový
pole
patrno
norm
hora
listy
v
novém
zákoně
není
věrnost
zá
nedost
zákonu
nýbrž
je
to
jedno
z
duchu
je
to
věrnost
zákonu
lásky
než
sobě
za
hrnu
v
šesti
další
zákony
protože
láska
je
plnění
zákona
řím
třináct
nasadit
ve
venku
rozlišování
vypracoval
že
to
svatý
otcova
církve
později
ve
středověku
autor
mraku
nevědění.
Na
toto
téma
napsal
krásné
pojednání
a
stejné
za
řece
náleží
psanému
ignáci
byla
já
o
němž
jsem
hovořil
později
vypracoval
celý
systém
činné
jisti
zachovány
na
vnímání
ne
založený
na
znamení
přítomnosti
boha
a
působení
ducha
jeho
mystice
stojí
za
zmínku
další
dva
body
prvním
bodem
je
jeho
důraz
jejíž
kladena
to
co
se
nazývá
nestranit
tak
velice
důležité
neboť
prostě
znamená
udržovat
se
na
vůči
bodě
ducha.
Připraven
řídit
ti
se
jeho
slovem
ať
už
jde
ať
už
jste
vede
kamkoliv
už
bylo
být
ať
už
nás
vede
kamkoliv
avšak
aby
člověk
mohl
setrvat
z
této
poloze
musí
mít
vnitřní
svobodu
věž
není
podobná
připoutanosti
požadoval
budit
mystice
za
druhé
i
jiná
vždycky
doporučoval
racionální
kontrolu
o
to
dorozumět
bych
tak
řekl
jinak
řečeno
žádná
abychom
naše
závěry
přivedli
křest
dám
rozumu
a
trvá
na
tom
že
žádná
že
žádné
pocity
které
by
byly
v
rozporu
s
rozumem
nemohou
pocházet
od
boha
jiná
se
by
žáci
rozdíly
dále
jeho
učení
i.
Musím
tu
je
mi
jeho
důraz
ježíš
kladena
to
co
se
nazývá
nesla
na
to
se
už
četl
za
sice
prostě
znamená
uznat
a
tak
dále
tam
že
to
špatně
za
druhé
na
dycky
doporučovala
naše
kontrolu
jsem
řekl
a
jiná
slovy
žáci
rozvíjel
dále
jeho
učení
tak
jsem
to
dál
nechtěl
řešit
přečíst
pečlivě
před
veme
různá
hnutí
naší
mysli
a
duše
je
pořád
totéž
já
bych
si
nebyl
pro
to
sledovat
nutí
duše
protože
ta
soustředit
se
moc
se
atam
se
potápí
této
pozornosti
začneme
postupně.
Rozlišovat
to
co
pochází
od
boha
a
co
nikoliv
protože
vás
to
to
je
obsahem
to
upozorňován
duševní
hnutí
samých
si
ho
exercicie
dva
díly
kdybyste
přesto
tuto
metodu
považuje
za
správnou
pozorovat
svého
vlastního
myšlení
tak
já
vám
to
nerád
učim
a
pavle
se
tím
a
já
mám
dojem
že
to
se
hodí
jenom
tam
kde
je
nad
tím
žákem
mistra
když
příliš
jako
blou
má
ten
žák
a
při
se
tu
je
tou
lásku
širokých
kruzích
tak
ho
z
toho
ty
zda
vybrat
nemodlit
mu
to
protože
by
nás
totiž
že
z
toho
názoru
že
správná
meditace
je
točit
se
stále
užších
kruzích
kolem
bohu
boha.
Ale
toto
by
mohlo
klidně
vést
že
bych
to
už
ho
klouby
se
kryli
rozšiřovala
a
my
byl
odváděn
neboť
co
mám
hlavy
všech
píše
ne
já
se
jich
mým
mohu
tak
dlouho
věnovat
že
vůbec
se
nedostanou
věci
to
bych
nedoporučoval
na
to
musí
mysl
který
to
páchá
vede
způsobem
života
a
pravým
základem
tak
tou
mystiku
člověk
je
neustálou
se
se
právě
nesprávné
že
otevřený
duchu.
Je
otevřel
duchu
ducha
jako
i
působení
boha
v
jeho
životě
i
ve
světě
co
by
mě
neustále
připraven
slyšet
jeho
hlas
a
následovat
jeho
vedení
jeden
lev
a
strava
soustavou
je
konat
vůli
toho
že
je
počíná
a
provádět
s
jeho
přání
jak
by
to
až
to
táhne
čtyři
ale
pak
přijde
zvláštní
doba
doba
kdy
vyroste
velké
rozhodnutí
a
kteří
jako
se
ježíš
modlil
po
čtyřicet
dní
na
poušti
než
cest
přes
za
svůj
kněží
úřad
a
jako
se
modlil
po
celou
noc.
Ne
si
vybral
učedníky
jako
se
modlil
před
svým
učením
tedy
bude
také
nezbytná
se
modlit
abych
člověk
poznal
boží
vůli
víte
ani
tohleto
nepovažuji
není
to
snad
tak
úplně
špatné
a
nepovažuju
to
za
správné
z
toho
důvodu
že
toto
dělali
všechny
koncily
že
vzývali
to
tak
svatýho
byla
za
stranou
cestu
a
opravdu
málo
kdy
se
stalo
že
jim
tu
cestu
uznával
protože
poznal
že
jsem
tedy
říkal
neukázal
proto
ten
duch
že
opomněl
jak
se
vzývá
duch
svatý
že
se
sebezáporem
a
něčím
zase
přidat
co
je
nepříjemné
ale
co
je
správné
mělo
to
už
je
jsem
přečetl
jedna
rozlišování
má
své
tradice
v
novém
zákoně.
To
se
mu
se
taji
se
uvědomovali
hnutí
která
tají
lidském
srdci
lidské
společnosti
a
zajímavý
se
ho
podstatu
z
ní
tato
hnutí
pocházejí
to
zkusím
mezi
bude
lí
to
to
nechat
tak
to
odolat
a
kříže
psal
že
nemáme
věřit
všem
duchu
hlasem
taky
četla
svatý
jan
pokračuje
a
podává
jasně
formulovalo
normu
podle
tohoto
poznáte
ducha
božího
a
cesty
taky
četl
já
už
přednostně
co
bylo
řečeno
vyplývá
že
pro
správné
rozlišování
potřebuje
objektivní
náhle
a
to
jak
na
nás
sami
tak
i
na
naše
pocity.
Teď
se
prosím
vás
všimněte
jak
mně
to
trvá
než
se
mi
takou
dete
to
ještě
neznám
po
setrvává
v
něm
domýšliví
marně
postit
ost
strachu
nebo
touze
nemůžeme
být
v
harmonii
ani
sledovat
následovat
volání
ducha
lásky
ale
jak
můžeme
dosáhnout
této
objektivně
a
to
body
hlavně
modlitbou
a
břemenem
o
smyslu
života
prohlubování
naší
vnitřní
zkušenosti
a
vstupování
na
novou
hladinu
vědomí
kde
už
touhy
ani
připoutanosti
ne
ty
hranicí
náš
život
ale
stejně
užitečné
je
s
státi
denní
nebo
knih
nebo
kreslil
malovat
nebo
zabývat
se
čímkoliv
jakýmkoliv
tvůrčím
uměním
neboť
toto
vše
má
vliv
na
z
objektivně
ní
našich
myšlenek
a
pocitů
a
působí
to.
A
naše
osvobození
od
jejich
na
zády
to
vše
je
dobré
ale
neexistuje
žádná
náhražka
pro
otevření
se
lidské
duše
někomu
do
přijímá
kdo
miluje
do
na
slovu
cha
do
odsuzuje
kdo
ani
domě
pomáhá
rozpoutat
a
z
ducha
v
mém
životě
toto
je
duchovní
vedení
je
i
se
odporoval
radění
v
tom
že
je
to
náboženská
zkušenost
ustaven
mezi
dvěma
lidmi
je
to
zkušenost
blou
lidí
kteří
jsou
za
milováni
bez
víra
a
kteří
se
setkávali
na
hradě
psychické
ho
života
že
když
jdu
boží
taková
náboženská
zkušenost
existuje
v
autentické
stavu
mezi
mistrem
a
žákem
existuje
ve
své
bolestně
ale
přesto
láskyplné
podobě
kdybyste
otřes
žákem
tak
že
ho
přivede
k
sebe
uskutečnění
ale
většinou
se
to
někdy
nedělá
to
je
to
tak
to
nedělá
přijímá
na
svou
chá
miluje
síly
někdy
neříká
vůbec
nic
a
pak
je
tu
pouto
ticha
které
sjednocuje
více
než
slova
a
přináší
nesmírnou
moudrost
mistr
dává
a
přijímá
ducha
svatého
jelikož
je
to
obou
stran
cesta
vzájemného
dávání
a
přijímání
takový
vztah
může
být
velmi
hluboký
a
může
se
vyvinout
mystické
přátelství
neboť
může
přijít
čas
kdybyste
pozná
že
už
není
mistrem
musí
to
tíž
vzít
za
vlastní
slova
toho.
Jenž
řekl
už
vám
nemohu
z
vás
nemohu
zažívat
učedníky
už
ne
vás
nemohu
to
je
v
tom
janu
patnáct
patnáct
ale
nazývám
vás
přáteli
protože
vše
co
jsem
slyšel
od
otce
sem
vám
ji
předal
tak
to
se
tento
vztah
stává
rovnocenný
vztahem
vzájemného
přebývání
a
společným
přebývání
v
bohu
umění
rozpozná
se
stále
vyvíjí
a
věřím
že
bude
mít
nesmírný
význam
kde
se
ti
letch
které
než
před
námi
v
evou
rozpozná
áno
vidím
dva
důležité
faktor
první
faktor
mě
dalo
k
mezi
duchovnosti
a
moderní
psychologie
jak
víme
vnější
charakteristikou
moderní
asketickou
moderní
kultury
její
objeví
lidského
ctění
cítím
ovšem
nemíním
je
emoce
nýbrž
učí
ruší
a
jemnější
vnitřní
hnutí
duše
která
byla.
A
tady
zrovna
jako
někdy
do
postup
pro
mě
toho
je
to
učení
ježíš
nás
nabádá
abychom
sebe
milovali
přijali
své
pocity
věřili
jim
a
měli
rádi
své
tělo
což
je
celým
příspěvek
jak
duchovní
tak
i
náboženským
druhým
faktor
je
křesťansky
dialog
bude
sem
protože
budete
meditaci
umění
naslouchala
lidskému
tělu
lidským
pocitům
a
myšlenkám
je
velmi
rozvinuto
nazývá
se
plností
mysli
trati
patrna
tímto
té
mate
se
budu
zabývat
později
ve
své
krize
ale
zde
řeknu
jen
že
člověk
se
stává
po
zorným
vůči
vlastní
mu
dechu
ke
svým
pocitu
a
myšlenkám.
V
této
plné
pozorovat
člověk
zažije
vnitřního
osvobození
v
té
míře
že
už
ho
nebudou
ovládat
žádné
vnitřní
touhy
ale
je
třeba
aby
ke
svým
vnitřním
pocitům
přistupoval
objektivně
kromě
toho
se
při
této
meditaci
učí
poslouchat
na
svou
chatě
nejen
pocitům
nýbrž
i
tělu
a
v
těle
spočívá
nesmírná
moudrost
říká
nám
kdy
je
zapotřebí
jíst
a
kdy
se
postit
spát
a
kdy
jít
ale
musíme
se
učit
jak
naslouchala
pozorujeme
li
tělo
dech
a
pozici
zkušené
ho
orientální
ho
mistra
můžeme
se
naučit
mohu
téměř
všemu
čeho
může
dosáhnout
jeho
žák
proto
časem
nepotřebujeme
slova
můžeme
se
také
naučit
na
tou
chatě
duchu
prostřednictvím
našeho
těla
těl
druhých
lidí
je
to
důležitá
oblast
pro
rozlišování
v
letech
které
ještě
leží
před
námi
musí
začít
já
vím
jak
si
myslím
že
kdyby
mně
byl
neprovedl
tohletou
pasáží
ten
hathajogin
tak
že
bych
nebyl
asi
mohl
klidně
pokračovat
dál
protože
bylo
by
mě
tam
něco
chybělo
ale
o
mě
naučil
soustřeďovat
se
na
celé
tělo.
Ale
ne
s
jako
to
tady
říká
nýbrž
vědět
o
něm
vědět
o
něm
a
potom
nevědět
o
něm
a
mezi
tím
vidět
o
kterékoliv
části
těla
a
tak
dále
a
jenom
o
ní
vědět
tak
to
učil
a
když
mě
potom
odvedl
oděla
tak
to
mělo
nesmírný
význam
pro
koncentraci
protože
to
tak
tělesnost
pokud
je
živá
tak
má
zůstat
jenom
živá
ale
nemáme
jiný
ve
svém
vědomí
jak
má
dít
jak
uvědomuje
svoji
tělesnost
tak
to
nám
konkretizací.
My
musíme
jenom
pomocí
živé
tělesnosti
nechat
automaticky
fungovat
ten
automatismus
aby
se
mohlo
jít
dál
a
jakmile
myslíme
tak
tam
rušil
prvek
do
toho
vstupuje
našeho
usuzování
to
je
nemoc
pro
sem
ještě
večer
neměl
čas
si
přečíst
protože
jsme
dlouho
promítat
já
jsem
vodnášel
ženou
nebo
tak
nějak
prosebná
modlitba
modlení
si
je
upoután
meditací
a
pouze
pro
sebe
prosebnou
modlitbou
neboť
dnešní
člověk.
Jenž
je
založen
fakticky
a
materialisticky
si
uvědomuje
že
prosebná
modlitba
má
té
výsledky
jejich
se
různé
věci
nemocnici
slunce
začíná
svítit
plány
které
vypadala
jako
beznadějné
začne
dařit
rozumět
stojí
za
prsou
mání
praví
koloval
provádějí
pokusy
a
rostlinách
a
nech
přenese
na
lá
než
pšenice
kde
se
na
některých
polích
modlí
za
růst
zatím
co
na
jiných
polích
se
nemodlí
když
se
ti
se
pečlivě
a
znamená
vaj
na
tomto
podkladě
i
jejich
důkazů
jsou
zkoumat
teorie
duchovních
vyvrací
neviditelné
energie
i
všeho
ostatního
existuje
však
vesmíru
nějaká
forma
energie
která
není
vědět
známa.
Do
jaké
míry
to
dohady
platí
nevím
je
však
do
zcela
možné
že
sou
zde
činný
neviditelné
duchovní
vibrace
a
jednoho
dne
byla
objeví
energii
která
je
nám
do
osud
neznámá
ale
e
kdyby
tomu
tak
bylo
mysím
že
kořene
toho
všeho
je
to
jemnosti
boží
již
se
žádný
nástroj
vědy
nikdy
nedotkl
je
to
síla
kterou
nazýváme
milostí
která
je
spojena
s
vírou
a
sku
ale
bez
ohledu
na
to
významná
náboženství
kterou
zvláštní
důraz
na
prosebnou
modlitbu
jeden
budit
sekty
která
se
v
moderní
době
stala
vzá
po
pulz
japonsku
věřící
neustále
odříkávat
mantram
čest
lotos.
Se
a
je
zjistilo
že
vibrace
nímž
tímto
způsobem
dochází
zařizuji
cílu
ježís
celého
vesmíru
to
znamená
čili
když
člověk
pronáší
tato
slova
z
vírou
a
vytrvalostí
může
dosáhnout
pozoruhodných
výsledky
oddaní
věřící
si
toto
mantram
odříkávat
tisíckrát
za
úspěch
říkán
za
prostory
do
podnikám
za
úspěch
jejich
politické
strany
a
za
světovým
roste
to
teďka
před
toto
mu
nevěřím
tento
druh
víry
je
úzce
spět
s
orientální
představou
karma.
Tak
jako
obrázek
hozena
do
vody
zčeří
hladinu
taky
každá
myšlenka
i
skutek
působí
člověk
není
ve
vesmíru
takže
žádná
mi
moc
o
těch
myšlenkách
myslíme
myšlenky
na
nižší
úrovni
mají
také
úzký
pole
působnosti
ale
když
jsou
pro
vášni
třebas
vysoko
našimi
světcem
tak
mají
tak
široké
pole
působnosti
že
mohou
porazit
vlády
já
si
pamatuju
a
se
vám
to
často
situace
je
inea
tak
a
na
dořešit
tak
to
víte
že
tam
je
že
ti
velcí
molo
měli
na
svých
borec
taky
zasvěcence
a
ten
poslední
mogul
měl
skvělého
zasvěcence
na
svém
dvoře
ale
ten
už
přešel
přes
tu
formu
že
se
chodí
do
kostela
že
se
modlí
a
takhle
to
už
nedělal
prostě.
A
ten
mogul
mu
řekl
si
si
m
rádce
a
nechodí
do
kostela
a
na
zahradě
si
zpívá
to
se
nesmí
mohamedánství
tak
s
tím
přestaň
protože
mě
kompromitují
a
on
říkal
já
nepřestanu
já
nezačnu
chodit
do
kostela
protože
já
jsem
chodil
a
já
dneska
nepotřebuju
a
ne
přestanou
zpívat
protože
já
se
světem
dostává
do
stavu
duševního
který
já
potřebuju
navodit
takže
bude
dívat
na
se
zahradě
pořádku
a
on
říkal
jestli
se
mi
pořád
budu
proti
tobě
takhle
stavět
ty
hlasy
a
jako
dosud
tak.
Já
tě
nemohl
o
tom
o
ze
potřebovat
já
tě
dám
zabít
já
tě
popravil
a
to
je
ten
zasvěcen
říkal
je
mně
popravčí
to
je
nejsnazší
jak
se
z
těch
těžkostí
dostaneš
ale
tváří
še
špatné
si
mohu
ov
tam
vládl
několik
staletí
a
jakmile
dal
popravit
tuhleten
člověk
toho
světce
tak
ta
vláda
padla
a
mohlo
přestaly
tam
vládnout
tak
jenom
chci
lite
myšlenka
jenom
vystou.
Potírá
pro
tu
myšlenku
toho
světce
ale
kdybych
já
tisíckrát
řekl
tohleto
nějakýmu
vládce
co
se
to
co
ne
solí
nenáviděl
hitlera
a
jak
se
modlili
pánu
bohu
aby
on
on
tam
vydržel
šest
let
že
a
eště
di
o
to
dokud
tři
a
třicet
že
si
sám
podal
že
nohy
a
ne
někdo
jiný
ta
modlitba
vůbec
nic
neznamenal
obec
nic
takže
prosebná
maria
pozor
na
to
tam
jsem
viděl
v
koncentráku
tuto
scénu
člověk
nebyl
to
člověk
že
to
němec
prosil
takhle
na
kolenou
pána
boha
abyste
smiloval
nad
ním.
Abych
ho
nenechal
zabít
esesman
slyšel
jeho
modlitbu
prosebnou
kterou
vyslovoval
tam
ten
němec
němec
čest
prostě
hlasy
tě
a
stál
nad
ním
a
říkal
tak
se
to
nemusíš
ani
do
modlit
nebo
se
modlit
ale
já
se
zabiju
protože
abys
ti
dokázal
a
sobě
taky
já
to
potřebuju
jako
důkaz
že
pán
bůh
neexistuje
a
dítě
neslyší
a
bylo
on
se
pořád
modlil
pořád
se
modlil
tak
představit
a
pak
už
přešlo
a
bylo
po
jeho
naše
do
popadlo
co
je
a
to
bylo
po
jako
králík
čili
prosebná
modlitba
neříkám
že
nemá
význam
to
ne
to
se
ještě
dovíme
jaký
na
být
na
doufám
dočetli.
Ale
pozor
na
to
nemáte
mít
znám
který
si
zrozujeme
to
přesvědčení
toho
esesmana
byla
silnější
než
ta
modlitba
toho
křesťana
v
podobě
tato
člen
ve
vesmíru
já
bych
neřek
takže
žádná
modlitba
ani
snaha
není
marná
nýbrž
je
šířeno
ony
existence
jo
já
ti
dám
avšak
podobně
ani
zámky
nezůstane
bez
nutných
následků
tý
doby
hřích
karma
jsou
řečení
o
tom
že
i
nejde
patrně
jí
pohyb
má
vliv
na
celek
toto
formě
buddhismu
se
užíval
slova
ale
sama
slova
nejsou
nezbytná
tiché
sedění
v
meditaci
samo
o
sobě
víc
mysl
moudrost
a
dobro
všem
lidem
podobně
jako
se
která
si
na
tedy
toho
svatého
posled
tedy
těch
jogin
nebo
zenbudhisty
by
mělo
tohleto
zejtra
le
ne
ze
nevchází
když
vyhrál
do
tu
válku
na
ty
japonci
tak
to
je
hlavního
velitele
který
byl
se
střelné
naše
eště
po
smrti
v
té
pozici
zenbuddhistycký
mečem
ce.
Panečku
to
je
nádherná
to
je
důkaz
se
to
prosebná
a
von
se
pořád
modlil
a
to
se
vám
na
nikam
nevedl
prohráli
jen
to
bilo
jiná
nesetká
modlitba
kterou
pociťuji
na
východě
a
nyní
přijali
i
někteří
křesťané
je
zaměřena
dýchání
člověk
sedí
se
z
křížený
a
nohama
vydechuje
dobrou
vůli
do
celého
vesmíru
že
taky
pro
kočku
tudleto
plni
tímto
výdechem
vybírám
vybrat
se
lásky
a
soucitu
všem
lidem
a
žiji
bytostem
co
se
mu
nemůže
takovým
člověkem
stát
že
se
dostane
z
toho
do
blázince.
Ale
nic
nedocílí
tohleto
dělal
ta
paní
taková
to
je
se
vám
říkal
že
se
dostalo
toho
pláž
se
v
plzni
no
takhle
se
modlitba
bez
nároku
nějakou
odplatu
zasel
vesmír
neboť
v
té
skupiny
těch
mystiků
ponechat
denně
míchal
myšlenky
na
všechny
čtyři
strany
no
to
by
bylo
lepší
kdyby
seděli
plivat
že
to
nemá
vůbec
žádný
význam
taková
myšlenka
z
této
pozice
my
silná
nemá
vůbec
žádný
dosah
to
by
museli
být
jiný
abych
mohli
takhle
účinně
prosit
my
sto
potom
nakonec
řekneme
ano.
Čili
není
jedno
kdo
se
to
modlí
a
kdo
prosí
tak
ježíš
kristus
prosil
zase
učedníky
no
ale
to
mělo
sílu
je
to
zajisté
krásné
a
je
třeba
podotknout
že
to
předpokládá
určitý
stupeň
vnitřní
čistoty
v
že
správné
musíme
si
dát
pozor
abychom
nevynechával
naši
zlosti
zklamán
nenávist
ani
závislostí
totiž
morálním
zásada
nerv
se
toho
z
vlast
a
pak
teprve
vydechuje
lásky
a
soucit.
Když
při
pustím
že
učí
stupeň
čistoty
je
účinný
můžeme
se
dýcháním
modlit
za
naše
přátelé
a
představovat
si
že
jsou
přítomni
a
že
na
ně
vkládáme
ruce
vzdám
křesťani
kteří
se
tak
to
modlí
přednášeli
ce
ducha
za
své
přátele
a
kdy
se
zase
na
na
vrací
ke
kristu
ježíše
zdrojem
tohoto
ducha
a
skutečně
prostřednictvím
dýchání
které
naplněn
vírou
může
být
přenášení
duch
do
myslí
se
ti
těl
druhých
lidí
nebezpečné
tradici
prosebná
modlitba
zaujímá
čestné
místo
vůbec
se
neuvažuje
o
tom
že
by
člověk
mohl
vrůstat
bezprostředné
modlitby
včele
hebrejské
tradice
stojí
mojžíš
než
se
modlí
za
své
lidi
se
tažení
a
rukama
velký
pro
je
jako
ježíš
je
prostředníkem
mezi
bohem
a
člověkem
tak
jako
se
mojžíš
modlil
za
a
rovná.
Tak
se
ježíš
modlil
za
petra
šimon
šimone
modlil
jsem
se
za
to
že
aby
vám
víra
neochabl
ukaž
vrátí
druhý
třicet
dva
pozor
slova
kde
a
když
se
ježíš
modlil
za
petra
snad
petr
vo
méno
v
jeho
mysli
se
vynořit
o
nich
dlouhých
rocích
i
když
se
sám
volá
modlil
že
se
mu
oci
za
svět
a
znovu
se
ježíš
dlouhé
modlitbě
sedmnáctém
kapitoly
mrtvého
soto
evangelia
přimlouvá
zase
učedníky
za
nás
kteří
jsme
jejich
učedníky.
A
předtím
než
se
modlil
sám
na
sebe
že
třeba
ni
kde
pak
nabízl
život
otci
o
čekám
jsou
duši
tých
rukou
a
je
nám
řečeno
že
máme
vytrvale
prosit
a
žádat
za
nás
samý
a
za
druhé
žádat
a
bude
vám
dáno
hledejte
a
naleznete
klepejte
a
bude
vám
otec
na
teď
mu
začíná
být
zajímavé
ale
je
důležité
aby
to
od
žádáme
nepocházelo
z
našeho
malého
ega
nýbrž
z
ducha
jenž
vím
nás
proto
na
tak
já
bych
to
řekl
takhle.
Tato
lidská
setina
říká
že
ti
svatí
okolo
pána
boha
nezahálí
nýbrž
prosí
za
nás
a
my
se
tím
taky
obracíme
jako
zapře
přijmu
vum
a
pomocí
nich
se
spíše
vystačí
než
bez
jejich
pomoci
tak
jak
je
to
potřebuju
připomínat
spícím
na
tvůj
ne
pánu
bohu
aby
se
aby
se
nás
aby
se
na
nás
zastal
to
mají
lidskou
představu
o
té
prosby
ne
že
by
neprosili
ale
jak
se
tam
prosí
ta
ne
a
to
by
od
těch
pamětech
se
tam
jsou
tam
v
tom
nebi
se
neprosí
slovně
nýbrž
tam
se
prosí
podle
vůle
boží.
A
ta
vůle
se
může
po
konat
ale
nemůže
se
ani
v
nejmenším
změnit
takže
to
svatá
může
říct
já
jsem
se
tam
v
tom
nebi
modlila
aby
se
tvé
dí
ukrátil
nebo
aby
se
tak
to
utrpení
ukrátil
a
tak
dále
to
může
protože
když
já
si
nevím
rady
z
té
pozice
ve
které
jsem
prostě
se
na
určité
úrovni
ze
které
se
vymanit
a
ona
je
třebas
ta
svatá
na
úrovni
vyšší
tak
odtamtud
může
mě
pomoci
abych
se
vymanil
ale
pak
je
to
záležitost
která
nikdy
nesmí
přesahovala
vůli
boží
to
by
padl
z
nebe
tato
nedonutíte
aby
se
modlil
za
něco
co
není
to
vůli
boží
vždycky
to
musí
být
podle
vůle
boží.
A
modlíme
se
mi
když
prosíme
podle
vůle
boží
o
že
si
říkáme
staň
se
vůle
tvá
ne
napřed
to
už
řekneme
napřed
dáme
najevo
že
si
to
přejeme
a
pak
se
pomodlíme
teprv
aby
se
neřeklo
protože
jim
je
si
to
to
má
říkat
staň
se
vůle
tvá
nemá
a
bude
proti
to
řekne
podle
ježíše
krista
jenomže
taky
ježíš
to
se
modlil
jinak
než
my
se
modlíme
prosebně
on
se
mluvil
o
zase
od
jako
živý
a
my
se
modlíme
jako
mrtvý
to
znamená
my
nevíme
co
děláme
mrtví
se
liší
především
v
tom
o
živého
duchovně
žilo
že
neví
co
dělá.
A
proto
jim
ježíš
kristus
odpouštěl
odpustím
že
sem
satanů
katany
říkal
ne
o
nich
říkal
otci
neboť
oni
nevědí
co
činí
takže
normální
člověk
se
pro
prostý
a
neví
že
si
je
to
správné
ani
nemá
jinou
než
lidskou
představu
o
tom
jestli
je
to
něco
co
by
vůbec
stálo
před
bohem
a
nebo
neobstál
o
si
může
dovolit
porušoval
vůli
boží
svou
modlitbou
a
musí
si
to
vy
vymodlit
tak
jedna
paní
mě
říká
já
teďka
nesu
takové
a
takové
situace
nebo
které
my
tíži
a
je
to
zaviněno
tím
že
já
sem
si
toho
dotyčného
vy
modlila
a
kdybych
se
ho
byla
nevyvodil
on
byl
dávno
pryč.
A
nebyl
by
mě
teďka
takhle
trápil
a
nebyl
by
dělat
eště
jiná
jiná
zla
tak
to
byla
magie
ta
její
modlitba
to
pán
bůh
by
neudělal
by
věděl
kam
to
vede
on
taky
takže
ona
si
myslela
že
ji
tam
budu
vyslyšel
a
teďko
litoval
a
asi
slona
mě
a
říkal
jak
to
mám
teďka
zrušit
tak
jsem
říkal
tu
magii
kterou
se
dělal
nezrušíte
to
je
opravdu
síla
ta
vaše
magie
ale
není
to
modlitba
prosebná
k
bohu
mysle
obracíme
k
tomu
boha
le
vůbec
ho
neznáte
takže
my
se
jenom
magicky
působí
te
síla
myšlenky
tady
je
to
to
ti
to
vymodlil
takže
modlitba
člověka.
Než
živého
je
magickou
modlitbou
to
upozorňuju
tak
že
on
má
čas
to
dojem
že
je
v
něčem
vyslyšen
ale
ne
bohem
není
bohem
vyslyšen
no
neprosím
dojem
že
si
jednání
se
nikdy
ne
postavíš
proti
vůli
boží
kterou
neznáš
kterou
neznáš
pokud
ji
neznáš
tak
nevědomě
se
třebas
proti
ní
postoje
by
si
měl.
A
ten
magik
taky
se
neptá
po
vůli
boží
ten
jenom
mně
říká
když
mystikové
špatně
používáte
vůle
protože
nevíte
protože
jaká
je
v
tom
moc
to
je
vůli
je
taková
moc
že
prosadím
věc
tak
se
to
já
se
modlím
nebo
kterou
si
přeju
to
je
veliká
chyba
že
to
to
neděláte
no
já
to
nepovažuji
boha
on
to
považuje
za
chybu
vystou
vy
máte
tak
s
tou
schopnost
roz
středověcí
z
dybyste
tu
bude
také
použit
byste
prosadili
cokoliv
dobrého
na
tomto
světě
ale
neprosadím
tak
jestli
je
to
dobré
to
je
jiná
záležitost.
Ale
zaručeně
to
není
správné
takhle
se
modlit
apelovat
na
tu
sílu
soustřeďovací
a
pomocí
níž
něco
dosahovat
tak
já
si
teďka
tam
znovu
si
přesvědčen
když
neznáš
boha
že
víš
že
to
za
co
se
modlí
že
správné
to
nemůžeš
být
vždycky
přesvědčen
někdy
ano
někde
to
evidentní
ne
ale
vy
se
případech
nemůže
říct
a
musí
ti
ovšem
stačit
to
si
to
vyvodí
ale
za
tu
to
to
nemůže
jenom
ten
kdo
je
v
nebi
ten
na
jako
třebas
ve
stavu
nebe
byl
pan
ježíš
ten
bezpečně
se
modlí
prosebnou
modlitbu
a
vymodlit
si
co
potřebuje
protože
on
jenom
vůli
boží
zná
a
on
je
píšu
je.
Když
třebas
dejme
tomu
ježíš
kristus
se
modlil
vzali
třebas
odejmi
ode
mě
tento
kalich
ne
nemá
ale
to
ulice
staň
tak
to
vypadá
jako
že
neznal
vůli
boží
protože
se
modlil
a
říkal
jestli
je
to
tvoje
vůle
tak
ať
se
to
stane
si
to
nej
naši
to
nestane
tak
nemá
to
znamená
i
ten
kdo
byl
ve
stavu
spojení
jako
to
byli
ježíš
kristus
ale
má
je
v
takové
noci
ducha
nebo
něco
takovýho
to
ticho
možná
v
jako
ježíš
kristus
aby
nám
dokázal
že
by
s
tím
musíme
také
projít
i
ten
nemůže
říct
já
vím
že
je
to
tak
správné
takže
jeli
to
tvá
neví.
Jsem
sice
jasné
on
v
té
chvíli
nevěděl
ten
modlitba
diskusí
ne
v
tom
smyslu
že
by
se
nějak
proviňoval
ale
že
nemá
dopad
jak
si
ten
člověk
přeje
takže
on
byl
mučen
tvrdě
mučen
a
otec
ho
nevyčítejte
to
věci
prosím
toto
že
se
modlit
za
svý
nějakého
člověka
a
když
vojensky
nebo
tou
silou
to
je
jedno
to
sice
úlevu
je
k
tomu
jako
se
modlíte
a
jenom
dočasně
a
velice
málo
a
má
pravdu
on
to
tam
budou
břehu
věděla
dobře
takhle
říkal
já
se
připomíná
tady
k
tomu
hladový
kterýho
si
překládá
takže
to
co
oni
se
tam
modlí
to
nedojde
k
pánu
bohu
protože
jestli
to
neodpovídá
jeho
vůli
ale
když
to
odpovídá
jeho
vůli
tak
se
to
urychlí
ano
to
je
možný
proto
nám
a
je
důležité
aby
to
od
žádáme
nepocházelo
z
našeho
malého
ega
nýbrž
z
ducha
jenž
li
v
nás
proto
nám
ježíš
říká
že
máme.
Že
mám
prostivě
hodné
a
prosti
a
jeho
méně
nikoliv
tedy
v
našem
méně
nýbrž
v
jeho
do
postu
ste
nic
nežádali
mé
méně
ale
žádnej
te
odžít
aby
vaše
stě
sti
bylo
úplně
já
šestnáct
kapitola
velkých
čtvrtý
je
otázka
jestli
jsem
si
pamatujete
ještě
co
je
to
žádat
něco
vymaní
božím
a
to
je
si
na
to
jestli
na
to
začnu
on
protože
když
oni
uměli
posvěcovat
jméno
boží
posvěceno
tvé
tomu
se
už
u
mě
když
prosili.
Tak
měl
v
sobě
živé
vědomí
ne
vědomí
mrtvého
člověka
o
tom
o
všem
mohou
prosit
a
mají
právo
prosit
či
to
byl
vůli
boží
o
to
mohli
propadat
říkat
tak
je
to
zbytečný
se
to
bylo
v
se
to
ne
ne
ne
víte
tohleto
je
obrovská
moc
lidská
že
ona
se
může
podílet
na
tvůrčí
činnosti
boží
může
ji
u
rychle
krátit
o
ze
snad
nit
taky
dokonce
tak
může
se
ovšem
stát
že
prosím
je
jen
ve
jménu
svém
a
teď
naše
modlitba
se
háv
ale
nikdy
jindy
je
modlitba
provázeno
neochabnu
jistotou
že
bude
vyslyšena
a
pak
vy
pak
plně
znovu
a
znovu
z
silnou
vytrvalostí
a
právě
toto
je
modlitba
která
vychází
z
ducha
jenž
nás
přebývá
jen
si
se
mnou
znovu
opakujte
já
jsem
se
devět
let
modlil
za
velkou
lásku
k
bohu
vopravdu
upřímně
jsem
se
modlil
devět
let
a
nevěděl
jsem
zase
se
modlím.
To
von
nemohlo
být
podle
mého
názoru
proti
vůli
boží
aby
boha
miloval
to
nemohl
být
ale
všechno
ostatní
mě
bylo
neznámo
jakým
způsobem
mu
miluje
a
jak
já
se
to
podle
něho
naučím
nebo
tak
nějak
zaprvé
když
jsem
ztratil
svůj
život
tak
se
splnilo
že
jsem
toho
boha
miloval
jak
se
to
splnilo
že
jsem
zjistil
že
ho
nemiluju
a
že
se
ho
nikdy
nemiloval
a
že
on
je
to
který
miloval
jenomže
ta
jeho
láska
my
teďka
byla
zřejmé
a
tak
to
zevně
vypadalo
jako
že
ho
miluju
jako
teďka
zřejmě
vypadá
to
tak
to
já
tady
říkám
že
pánu
bohu
věřit
že
na
něj
věřím
nevěřím
na
ni
proč
bych
na
ni
vynesl
když
se
o
něm
vím.
To
je
nesmysl
nelogické
pro
mě
to
mě
byla
nesmyslná
něčím
nesmyslný
ale
nebyla
pro
mě
nesmyslná
ty
tři
dni
když
jsem
byl
týrán
v
tom
koncentráku
první
tři
jsem
najednou
se
modlil
o
svůj
život
takže
tohleto
tvrzení
který
já
tady
vynáší
je
příliš
odvážné
prosím
ale
neměl
bych
na
ně
pět
že
se
mohlo
stát
že
takový
odliv
jako
tam
na
stavby
mohla
obnovu
a
pak
bych
jako
koukal
jak
jsem
se
vytahoval.
Tak
to
berte
s
rezervou
já
tady
říkám
protože
člověk
neví
dne
ani
hodiny
že
se
mu
stát
že
bude
zapotřebí
aby
odliv
nastal
třebas
znovu
tady
se
říká
svatá
terezie
z
avily
mluví
o
situacích
úmysl
po
modlit
se
za
druhého
vznikne
spontánně
a
nečekaně
jejím
se
si
přitom
vůbec
není
rozhodující
za
koho
se
vlastně
bude
modlit
neboť
toto
rozhodnutí
učinil
někdo
jiný
je
to
modlitba
v
jeho
méně
je
to
modlitba
plná
víry
to
není
modlitba
plná
víry
je
to
modlitba
v
jeho
jméno
člověk
musí
všechno
tady
převrat
on
tady
říká
vona
se
modlí
prosím
spontánně
za
někoho
a
nečekaně
se
začne
modlit.
Já
si
vzpomínám
že
je
to
způsobeno
tímhletím
spojena
taková
nějakou
situaci
já
neprosím
prosím
že
mu
nepěstuju
ale
stalo
se
mě
že
jsem
najednou
cítil
že
někdo
je
v
nějakém
nebezpečí
modle
to
bylo
jeho
myšlenka
která
mě
připadá
že
na
mě
si
pomyslel
ale
v
tom
případě
dělat
také
pocitem
tak
já
ne
ho
taky
myslím
já
mu
přeju
aby
se
z
té
bryndy
tak
jaká
tolik
a
jiné
znám
abyste
s
ní
dostal
a
obracím
se
k
bohu
v
tom
smyslu
neříkám
já
nic
neformuluj
jestli
je
to
tvoje
vůle
tak
ať
se
to
tam
polepší
té
straně
nýbrž
já
zastavím
mysl
a
obětuju
toho
člověka
bohu
to
je
mu
já
mu
rovno
modlili
tak
je
to
prosebná
modlitba.
Když
toho
boha
obětuju
bohu
obětuju
toho
člověka
tak
je
to
prosebná
modlitba
já
tuto
prosebnou
modlitbu
považuju
za
správnou
mohu
ji
říct
ale
byste
se
zastavil
na
tím
maříka
byste
je
to
vůbec
prosebná
modlitba
je
ale
musíte
být
v
takové
situaci
vnitřního
rozpoložení
abyste
věděli
že
ta
vaše
modlitba
bude
bohem
přijata.
A
protože
si
tím
to
nutkání
se
takhle
po
modlit
tak
vím
že
bude
přijat
a
takže
když
mě
někdo
řekne
já
mám
takové
a
takové
těžkosti
já
vám
věřím
modlete
se
za
mě
já
řeknu
přejte
si
abych
se
za
vás
modlil
že
moje
modlitba
prosebná
prosebná
vypadá
takhle
že
já
vás
bohu
odevzdám
vy
máte
proto
ty
těžkosti
protože
nejste
bohu
odevzdán
já
za
vás
provedl
zase
odevzdání
a
to
považuju
za
nejlepší
prostředek
jak
se
prosebná
modlitba
splní
že
se
mi
podaří
ulili
vašeho
de
naší
odevzdanost
tak
taky
se
smazal
ty
vaše
těžkosti
ta
dotyčná
osoba
říká
to
že
jste
se
za
mě
modlil
to
významné
pomohlo
a
sem
říkal
ale
jakýpak
způsobem
protože
nevěděl
na
řekla
změnila
se
situace.
To
co
mě
zve
v
tom
v
tom
bránil
o
nebo
stál
proti
mně
to
najednou
odpadlo
já
sem
říkal
tak
prosim
vás
to
si
myslíte
že
já
jsem
jako
okrádal
někoho
a
nebo
odstraňoval
z
vaší
cesty
nebo
že
se
o
ně
sem
věděl
vůbec
k
máte
tu
čest
se
prát
nebo
proti
tomu
jí
ta
nebo
co
vám
překáží
na
cestě
vůbec
jsem
se
přeci
o
to
nezajímal
vy
jste
mě
řekla
bratře
modlete
se
za
mě
neboť
já
jsem
těžké
situaci
a
já
a
chtěl
aby
to
vysvětlit
jak
jsem
říkal
prosím
vás
neříkejte
mi
to
na
tom
mě
nezáleží
jaká
je
jak
je
tvar
nebo
podoba
té
situace
že
ta
podoba
je
následek
nějaké
příčiny
a
ne
příčinou
budeme
se
mu
snažit
spolu
příčinu
odstranit.
Já
pozor
na
to
vás
budu
odevzdávat
bohu
i
s
tím
že
se
vám
protiví
a
dva
děláte
ty
potíže
a
to
byl
v
tom
případě
manžel
který
dělal
potíže
a
on
si
potíže
z
nějakých
důvodů
dělat
nemohl
opravdu
to
nešlo
dál
a
ona
si
myslela
že
jsem
to
zavinil
já
no
jestli
opravdu
mám
tu
moc
někoho
odevzdat
bohu
já
vo
tom
pochybuju
ale
já
nepochybuju
tu
sílu
boží
že
on
to
může
ulili.
Tak
pak
se
může
to
to
stát
že
to
bude
vypadat
jako
že
moje
modlitba
prosebná
byla
vyslyšena
ale
vidíte
jaké
mám
rezervy
vůči
pro
sebe
ne
modlitbě
a
troufám
se
do
ní
jenom
proto
že
si
bez
oda
to
že
neznám
třebas
situaci
dovedu
se
jaksi
ve
tří
do
vůle
boží
a
ta
je
zaručeně
je
řečeno
krátce
abychom
dokonaleji
patřili.
No
a
teďka
dá
tou
jsem
mluvil
o
té
skonání
staletí
křesťané
pozvali
svůj
had
bohu
našemu
otci
pro
tou
o
chléb
náš
vezdejší
odpuštění
hříchu
ochranu
před
zlem
to
sou
modlitba
bývá
vždycky
vyslyšena
tak
jako
východ
křesťané
mluví
o
životní
síle
která
proniká
vším
a
tím
sjednocuje
všechny
bytosti
vesmíru
tak
nápadní
křesťany
mluví
o
živém
dechu
lásky
o
duchu
jež
lí
v
celém
světě
a
všude
v
se
tých
mužů
že
všichni
totiž
jsme
jednotní
v
duchu
a
všichni
na
sebe
vzájemně
působím
kdyby
byl
po
kdybych
byl
pořád
abych
vy
hovořil
o
nějakém
mystikovi
jen
s
uplatňuje
prosebnou
modlitbu
situaci
svatého
pavla
jeho
dopise
tě
spousta
zmínku
o
jeho
modlitba
za
ty
které
miluje.
Proč
byl
s
nimi
spojen
modlitbě
a
proč
se
jich
moh
prosit
protože
předtím
je
pokřtil
a
von
pokřtil
toho
na
kterého
sestoupil
duch
čili
on
byl
tímhletím
jednoty
motivy
tím
duchem
s
nimi
spojen
to
potom
jiná
modlitba
když
ten
prostředník
prosí
sí
spojí
se
v
duchu
s
tím
za
koho
prosí
tak
to
je
účinné
protože
jsou
sjednoceni
on
ten
prostě
není
nikým
jiným
než
tím
za
koho
se
prosím
jenomže
to
má
přeci
jenom
jeden
špatný
následek
že
se
spojuju
byste
nevyznám
ale
s
podstatou
s
myšlením
které
jako
lety
světlo
nebo
tendence
mi
toho
dotyčného
a
jestli
ten
člověk
není
na
tom
dobře
jestli
je
sobecky
nebo
tak
tak
já
trpím
tím
že
nemůžeme
ne
straně
pomoci.
A
na
druhé
straně
že
on
se
ocitá
v
těžkostech
ve
kterých
předtím
nebyl
já
vám
teďka
řeknu
prosím
vás
zastav
z
toho
protože
za
to
hovořil
nějaké
mystikovi
jak
se
mu
plně
přitom
byste
a
pavla
ve
dopise
spousta
změně
jo
modlitba
za
které
miluje
tak
se
vám
říkal
že
byl
v
duchu
s
nimi
spojen
v
té
potom
snadno
jako
by
prosebná
modlitba
na
jeho
cesta
po
slouží
i
pomoci
neustále
byla
v
jeho
srdci
i
na
těch
služeb
byla
on
se
všemi
těmi
lidmi
kterým.
Předal
ducha
pořád
musel
být
před
tam
už
není
potom
rozdělení
je
to
modlitba
která
etická
spravoval
malého
ega
nýbrž
přímo
krista
je
žijem
žije
existují
samozřejmě
různé
stupně
prostřední
modlitby
je
to
jedna
běžný
typ
modlitby
když
se
člověk
podmínek
protože
to
slíbil
a
je
to
v
pořádku
a
je
to
ještě
jiná
forma
pro
sebe
nemodlit
tří
se
člověk
je
úzce
zpět
osobou
nebo
osob
aby
něco
modlitba
než
může
být
doprovázena
puste
čistá
dání
taková
modlitba
ovšem
vyžaduje
aby
člověk
vyšel
sám
ze
sebe
na
sebe
zapomněl
a
když
víno
zapomene
na
sebe
sama
je
neomylnou
podmínkou
osvícení
tak
budu
ještě
jednou
jmenovat
sem
to
vám
tady
říkal
tu
prosebnou
modlitbu
nějaké
věřící
že
jo.
No
ty
znáš
dobře
za
papeže
když
byl
vážně
zraněn
že
protože
toto
toto
dobře
to
toho
ateista
papeže
byl
někde
tam
někde
na
za
navíc
a
západě
po
tu
lásku
zraněn
že
nějakým
vrahem
a
ona
mu
přála
uzdravení
tak
se
ve
prospěch
té
prosila
pána
boha
za
jeho
uzdravení
a
ve
prospěch
té
se
modlitby
se
zřekla
celé
řadě
věcí
který
měla
ráda
potom
přišla
ke
mně
a
říkala
no
on
ten
papež
ještě
neumřel.
Ale
mně
je
strašně
zle
takové
vám
těžkosti
které
jsem
předtím
nikdy
neměla
toto
mají
všichni
katolíci
upozorňuju
ne
aby
se
na
po
napodoboval
ty
jeden
tak
se
se
nemodlí
že
říkal
paní
udělal
stejnou
chybu
možná
že
se
k
tomu
popletlo
protože
jsem
měl
dobrou
vůli
a
protože
bylo
ve
vůli
boží
aby
se
uzdravil
aspoň
do
té
míry
jak
je
zapotřebí
za
šoky
doby
není
ale
vy
jste
se
zřekla
z
toho
a
toho
toho
co
jsem
měla
nejradši
to
vám
asi
prospělo
ale
na
druhé
straně
vám
to
přineslo
veliké
těžkosti
protože
správná
prosebná
modlitba
je
taková
kdy
jsem
ochoten
za
to
něco
udělat.
A
tolik
co
mohu
udělat
pro
tu
věc
tak
to
jsem
se
modlil
musím
také
udělat
čili
já
k
tomu
co
jsem
dělal
musím
něco
přidat
a
ne
něco
co
sem
dělal
když
to
bylo
správné
že
sem
to
dělal
ubrat
proč
berte
si
na
jídlo
nebo
napití
nebo
já
na
čem
přem
lidi
nejste
žádná
žena
tady
se
normálně
tak
protože
ještě
ubírat
to
se
na
vás
nechce
ale
jestliže
přidáte
něco
navíc
co
byste
normálně
nedělal
nebo
nechtěla
dělat
to
nerada
děláte
tak
to
pomůže
tomu
zakro
prosíte
ta
vaše
oběť
pomůže
čili
prosebná
modlitba
a
to
se
chtěl
s
tím
vlastně
potom
tak
končit
musí
být
vždycky
sebeobětování
sebeodříkáním
protože
to
je
latině
prosit
pána
boha
za
něco
ani
do
toho
nebylo
tom
od
říká
o
tom
té
málo
ale
něco
přidat
co
dělám
nerad
za
toho
dotyčného
přidat.
To
působí
a
působí
to
i
po
smrti
jak
jsem
vám
říkal
u
toho
mýho
přítelem
ty
že
se
chtěl
modlit
za
tatínka
já
jsem
říkal
prosím
tě
jestli
se
se
modlit
za
tatínka
po
jeho
smrti
tak
to
nebude
účinné
ty
musíš
za
něco
za
jeho
něco
dělat
co
by
on
dělal
kdyby
byl
na
světě
a
on
říkal
tak
co
no
je
tady
ještě
maminka
tak
nosil
uhlí
on
ten
trati
nedošli
já
ne
já
jsem
tak
teďka
tam
bude
školit
abych
mu
si
uhlí
o
to
jako
by
to
dělal
tatínek
ne
jako
by
se
to
dělal
ty
jako
by
to
byla
tatínek.
A
tak
jak
se
mu
do
rok
zjevil
velké
slávě
a
děkoval
mu
že
ho
uvolnil
z
toho
špatného
svědomí
kterými
je
vůči
svému
okolí
i
vůči
svému
synu
kterého
neměl
rád
a
dceru
nás
měl
protože
von
ho
považoval
za
méněcenného
vedle
ty
celý
to
se
asi
neměla
žádný
dělání
ale
méně
cest
počínal
v
tom
že
prostě
nebyl
střižen
podle
tatínka
to
první
tyto
doktorka
to
nemůže
tak
úplně
blbeček
ne
ale
tak
nekone
měla
a
on
přesto
že
ho
tak
nevěděla
a
syn
to
věděl
tak
von
za
něho.
Pracoval
no
tak
to
byla
vyslyšena
modlitba
ptáte
a
takových
případů
by
jmenovat
víc
ale
tyto
tři
asi
stačí
budeme
se
kousek
dál
a
teďka
je
tam
dále
psáno
že
existují
ty
stupně
taková
modlitba
vyžaduje
aby
člověk
vyšel
sám
ze
sebe
dyc
úplně
zapomenutí
na
sama
sebe
je
odmyslel
nou
podmínkou
osvícení
tento
proces
krásně
líčí
ruk
starost
je
se
modlit
za
dělník
kteří
mu
byly
svěřeny
nejste
se
modlí
velmi
konkrétně
za
jednotlivé
osoby
s
nimi
má
svou
tu
pane
promysli
na
bytu
le
jak
je
tak
mladý
opustil
své
novorozeně
dítě
aby
naše
práci
pře
jsou
tak
chudí
že
nemá
jiné
možnosti
aby
je
podporoval
mysli
na
něho
a
ochranu
před
vím
myšlenkami
mysli
i
na
jeho
rodinu
a
buď
jejím
ochráním
mlu.
Strana
ta
a
ta
je
to
modlitba
soucitu
na
tom
je
dobrý
ten
soucit
na
že
by
se
pánu
bohu
muselo
napovídat
rozumíte
je
to
modlitbu
soucitu
modlitba
v
níž
starost
a
trpí
lidmi
této
navíc
co
do
toho
vkládá
že
s
nimi
trpí
rozumíte
proto
je
učinná
tý
zemi
které
miluje
a
když
se
tak
to
snaží
na
né
unášel
do
mraku
nevědění
tak
jako
člověk
jenž
sleduje
stopy
důvod
ježíš
kri
že
bůh
vod
mizel
taky
starosti
ví
že
my
klá
jeho
žena
a
dítě
rovněž
zmizeli
a
nejen
o
ni
všechno
ne
zapomenuto
a
starost
sám
zahloubá
do
božího
ticha
modlím
se
ale
pociťuji
boží
přítomnost
stále
silněji
a
dostávám
se
k
bodu
kdy
nemohu
vnímat
nic
z
toho
co
je
na
zemi.
Ježíš
kristus
o
tom
praví
při
posledním
soudu
měl
jsem
žízeň
dali
jste
mi
píti
měl
jsem
velice
místě
naší
listem
mi
žaláři
a
tak
dále
a
on
mně
říkají
vypra
jsme
tě
viděli
kom
na
nejmenším
mracích
se
dověděl
že
se
to
učinit
to
že
tady
viděli
třebas
v
tom
filmu
to
je
bezvadný
to
je
bezvadná
prosebná
modlitba
že
ten
člověk
byla
navíc
něco
co
za
co
s
ním
nežádá
naprosto
nezištně
a
tím
do
se
dostává
nejenom
osvícení
ale
nepropadl
při
posledním
soudu
čili
vědomě
věčně
živ.
To
je
veliká
oděna
tedy
za
správně
provedenou
prosebnou
modlitbu
činem
ne
že
se
něco
ubere
ale
se
něco
přidá
celá
země
mizí
a
zůstává
samotný
bůh
teď
zapomínám
na
minulá
jeho
ženu
jeho
dítě
jeho
vesnici
a
jeho
bídu
a
jen
sem
unášel
bohu
ztráta
tato
ztráta
sama
sebe
odpovídá
velkému
kruhu
nic
ty
když
člověk
zapomíná
na
všechno
a
je
třeba
položen
absolutnu
je
to
úžasná
prosebná
modlitba
mrak
nevědění
zdůrazňuje
že
tím
že
se
trváme
v
tiché
modlitbě
mystické
pomáháme
vlastně
celému
lidskému
pokolení
od
smrti
nemyslíme
sice
na
někoho
určitého
ale
pomáháme
všem.
A
taková
mého
abych
to
jako
uznával
a
sem
tak
nevidím
to
se
mu
strašně
líbí
protože
na
každém
nějakou
tou
indii
nebo
zenbuddhismu
ale
to
v
evropě
křesťanství
také
není
podstatné
aby
se
mu
někdo
ztratil
nebo
tak
nějak
to
bych
se
považuje
za
důležité
ale
co
tady
je
tak
já
to
přešlo
celé
tak
jako
se
starý
moudrý
muž
vrací
na
točit
tak
starost
se
musí
zase
vrátit
k
vykonáš
ti
ho
žení
a
jistě
píše
hluboko
bohu
nacházím
božskou
lásku
která
v
sobě
za
hrnu
je
minulá
jeho
ženu
dítě
jejich
bídu
i
potřeby
tato
božská
láska
je
proud
jenž
ne
zase
u
náš
nazpět
na
zem
abych
se
za
ně
mohl
pomodli.
A
znovu
se
stane
to
co
ž
božská
přítomnost
se
ze
silu
je
ze
mě
se
vzdaluje
opět
se
unášel
do
vody
doby
de
poznávám
jak
velice
bůh
miluje
svět
a
tak
posledním
stádiu
vidí
očima
boha
nyní
je
to
bůh
kdo
miluje
skrze
něho
a
toto
je
bezmezná
láska
je
je
osvobozen
od
všech
tužeb
sestava
tele
po
africe
vyprávějí
o
tom
tohleto.
Tam
není
v
těch
oblastech
se
já
budu
právě
vůbec
křesťanská
víra
tam
jenom
takový
ani
mimo
a
je
tam
všude
sama
kouzelník
a
o
tom
mají
mínění
tam
jí
lidé
že
u
ní
uzdravoval
že
musí
nadále
na
náhodu
se
udělat
a
že
vyslyší
ten
nějaký
duch
to
je
nic
velice
on
na
mě
vině
na
toho
ducha
věří
že
ten
sama
má
takovou
obrovskou
moc
že
ho
vyslyší
že
bude
vyslyšena
jeho
moc
a
moc
bude
toto
bit
on
opravdu
uzdraví
někde
jinde
když
mu
něco
přineslo
o
toho
člověka
toho
člověka.
Ale
musíme
co
od
něho
přinést
tedy
je
do
magie
tuhleto
ty
magické
modlitby
protože
to
odívá
do
povahy
boha
tak
musí
to
přestavuje
ta
jeho
pole
je
to
víra
no
a
to
je
na
tom
dobré
že
se
odosobnil
to
osvícení
je
dobré
a
to
ostatní
to
už
necháme
na
dalším
může
se
ovšem
stát
že
někomu
je
přičinil
úloha
modlit
se
za
nějakou
osobu
staví
se
osob
nebo
dokonce
a
celý
svět
a
to
modlitba
stráví
celou
jeho
bytost.
A
unese
jej
do
mraku
nevědění
do
těch
lásky
kterou
jsem
popsal
že
se
ocitne
v
prázdnotě
ani
co
těch
ne
stavu
od
loučení
odešel
myšlení
uvažování
a
ctění
ale
jeho
rizi
bytí
ho
existenční
síle
obětování
se
bohu
tak
jako
se
obětovali
ježíš
tak
si
představa
sebeobětování
prosebné
modlitbě
je
hluboce
zakotvena
v
lidské
podstatě
proniká
hlouběji
do
srdce
gándhího
když
se
blíží
jeho
smrt
celý
život
bojoval
proti
násilí
utrpení
a
kříži
ale
na
konci
jasně
viděl
že
nemocnicí
silou
na
světě
bylo
když
člověk
obětoval
svůj
život
mučeni
smrti
vacovi
je
myšlenka
na
krista
a
jeho
oběť
když
byl
v
římě
plakal
předurčili
em
si
s
tím
skákal
a
později
jediným
obrazem
jeho
malé
si
nic
byl
obraz
krista
to
nevíme
viďte
dříve
miloval.
No
manou
modlitbu
ve
laskavě
teď
laskavé
světlo
ve
ty
laskavé
světlo
by
sílu
podíl
však
dával
přednost
křesťanské
písmu
tísně
až
přehled
úžasný
kříž
že
zabila
uka
nějakého
hinda
ve
chvíli
kdy
kráčel
byl
náboženského
shromáždění
poslední
slova
a
jeho
umělec
v
těch
patřila
bohu
mám
se
všecky
jeho
nedostatky
a
měli
ji
dost
ne
pro
mně
zámky
postavou
podobnou
kristu
jednou
z
těch
velkých
náboženských
osobností
které
se
stávají
stále
více
univerzálně
jím
neboť
na
sebe
berou
utrpení
obětuji
se
bohu
za
spasení.
A
právě
v
tom
že
spatřovat
sílu
lidstva
všechno
sem
řekl
vede
k
velmi
důležité
závěru
ti
největší
silou
na
světě
není
vědomé
úsilí
mužů
a
žen
kteří
dělají
plány
kostru
stavby
cestu
po
konci
ten
tech
nebo
mění
tváře
mě
to
všechno
je
sice
dobré
a
já
sám
bych
byl
poslední
do
proti
pokroku
a
je
to
stačí
na
síla
v
komu
a
to
si
to
je
síla
kterou
mohu
mohou
zachytit
nejen
muži
a
že
nevíry
a
jak
jsem
se
jí
zmínil
orientální
náboženství
mluví
o
životní
síle
a
o
karmě
kdežto
křesťani
hovořil
zdi
o
milosti
a
víře
v
lásce
a
právě
zde
spočívá
síla
jež
může
přenášet
hory
a
hýbat
se
mi
na
to
ukázal
ježíš
když
mluvil
době.
Která
při
spěl
do
pokladna
se
daleko
více
malým
penízem
než
ti
co
měli
na
zbytek
její
kri
ale
sice
málo
ale
oběť
zas
ta
pohnul
vesmírem
a
ve
směrem
se
stále
ještě
chvíli
z
tohoto
náraz
toto
můžeme
aplikovat
jak
společenský
život
a
něco
podobného
ze
říci
o
matce
které
se
skákat
to
že
to
známá
že
posuzovalo
z
ekonomické
ho
hlediska
ona
i
její
sestry
toho
sice
učinili
málo
pro
zmíněn
do
by
v
indii
ale
jejich
láska
a
soucit
pusu
je
sílu
která
zůstává
dovolte
abych
opět
citoval
její
slova.
Můžeme
učinit
velmi
málo
pro
lidi
ale
aspoň
vědí
že
je
milujeme
a
staráme
se
o
ně
a
sme
jim
služba
a
tak
se
pokusíme
každý
z
nás
přiblížit
se
k
jednotě
šířeno
kristovi
lásky
kamkoliv
kráčíme
něte
soucit
lidmi
kdy
i
toto
je
síla
je
žije
se
s
ním
samosebou
jestliže
mám
soucit
s
tím
tak
jsem
ochoten
se
po
modlit
tak
tento
soucit
je
při
té
prosebné
modlitbě
rozhodující
ne
jak
to
budu
formulovat
ale
jak
my
jako
mírou
soucitu.
V
té
osobě
to
přeju
nebo
že
na
to
co
tam
nedávejte
tu
já
na
sílu
soucitu
lásky
a
osvícení
necítím
žádném
případě
snižovat
lidskou
výkon
ost
schopnosti
plány
ekonomické
pokroku
ani
vědomé
si
zdaleka
ne
velkou
vývoj
dneš
kuje
sjednotí
tyto
dvě
síly
jinými
slovy
velkou
vývoj
dneška
je
činná
mystika
není
doba
vyžaduje
nejen
muže
a
ženy
kteří
se
modlí
za
lidstvo
sedí
se
himalájích
jiných
nebo
na
poušti
nýbrž
také
může
a
ženy
kteří
chtějí
zažít
tutéž
mystickou
zkušenost
politické
ekonomické
a
společenské
činnosti
říct
aktivita
těchto
lidí
přinese
ovoce
nebo
její
kořeny
v
ta
nečinnosti
v
bohu
a
toto
zaručuje
pokrok
to
mystika
aby
to
začlo
akademii
často
ukazuje
na
nesmírné
sociální
problémy
dneska
hlad
ne
čiž
tě
ní
duchu
sociální
bez
pravý
a
svou
diskriminován
kuruci
nebezpečí
jeho
klaní
války
a
mučení
politický
ch
věz
a
pak
se
ptají
jak
mystika
vůbec
může
pomoci
při
řešení
současný
problém
což
to
není
luise
se
do
samoty
když
tolik
lidí
se
ocitá
tváří
v
tvář
zkáze
když
hlavní
povinnosti
moderního
člověka
je
podat
pomocnou
ruku
spolu
občanem
mírný
jejich
utrpení
a
chránit
mír
a
štěstí
světa
toto
stanovisko
je
velmi
rozumné
za
jste
musíme
na
to
svoje
síly
abychom
mohli
pomoci
trarají
modlitbu
a
tvořit
lepší
svět.
Ovšem
jediným
problémem
je
jak
činí
lidé
někdy
přeleju
zřejmě
faktem
neosvícený
a
ne
proměněný
muži
a
ženy
nemohou
ničeho
při
řešení
dosáhl
problému
s
nimi
se
setkáváme
nejen
že
nic
nedělají
ale
dokonce
mohou
škodit
mohou
se
například
nechat
unést
hněvem
a
pak
s
tím
násilím
přivodí
více
problému
než
kolik
i
straní
nebo
jím
prostě
chybí
schopnost
vidět
požene
problém
kráse
řečeno
co
potřebuje
moderní
svět
to
jsou
osvícení
boží
a
ženy
ten
kdo
jednou
dosáhl
osvícení
už
nespoléhá
na
své
malé
já
nýbrž
na
sílu
která
je
větší
než
on
sám
ježíš
říká
odděleni.
A
dem
ne
nejste
ničím
že
by
to
takhle
bylo
asi
jo
jan
patnáct
patnáct
ta
to
sem
nebyl
já
ale
milost
boží
která
je
za
mnou
první
kolik
patnáct
deset
ano
pavel
a
nikdo
jiný
neřekl
větší
pravdu
nebyla
to
jeho
síla
v
něm
dítky
níž
zvítězil
naše
síla
spočívá
ve
slabosti
naše
činnost
má
se
kořeny
nečinný
ta
činnost
má
své
kořeny
nečinnosti
a
tak
když
máme
jakýmkoliv
způsobem
řešit
problémy
dneška
musíme
se
spoléhat
na
sílu
druhého
a
nikoliv
na
naši
vlastní
sílu
tím
jsem
chtěl
říci
že
nečinnost
je
mnohem
mocnější
než
vy
činnost
v
lidském
srdci
se
projevuje
jako
živý
pramen
lásku
já
to
teďka
řeknu
to
zas
má.
Download XML • Download text
• Waveform view