EN | ES |

prevzate-kotouc-88-09-Tereza

prevzate-kotouc-88-09-Tereza


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Samo sebou v chvíli dokázalo pože staly byl tak veliký že přemohl jsem nemohl dělat žádné dub žádné rozvádět o tom proč je tomu tak ale později když tento strach byl překonán tak jsem vůbec na sebe zapomenul nápoj když jsem do toho vešel třebas byli hodin večer a na sem byl tvrdý a studený když jsem byl dobře při kryt tak jsem musel na sebe zapomenout proč sem si ale ráno vzpomněl třebas šest hodin. To je nedovíte jo ale co bych se s tím snažil vám to myslet to nemá být znám si vždycky vzpomněl mně nemusela maminka pokud vím ráno budit nějakým lotova to vystopovat lekla byl student tak je tady asi něco ještě to řeknu je jako asi co způsobuje nějaká moudrost nás způsobuje aby se nerušil běží vo ta běžného světského když člověk v tom životě se trval. A ono se totiž nikdy neděje takhle když člověk je v klášteře tam když je v klášteře tak ho nechal v extazi a potichu okolo ho hodí a nikdy ho někdo ho neruší a on se buď probudí a nebo ta v tom potom zemře to je jim také no ale tady nebylo nechán ponechává na nebo na možnost možné jsme nebyla ponechána by umřel protože zřejmě je tady někdo kdo na to o tom nad tím . Aby člověk neumřel protože si myslím že nesmírně důležité aby začli existovat lidi kterým by se extaze nepo nepletli pod nohy a aby se dokázali budoucnosti takhle budovat že přestože asi nebudeme dlouho ještě postavit si možnost se jim vědou tak aby se omezil na dobu modlitby a tak dále a tak dále a to někdo řídí a když teďka se jako setkávám s tím ho sem což je setkání v uvozovkách on je prostě se mnou tak vím že existuje takový nějaký řád bytostí který na těmito začátečním ti nějak tím. A takže oni se snadno varuju takových těžkostí které by normálně je potkali komnatě druhé třetí čtvrté páté šesté tady je nepotká řeknete a jak si mostě na tom to si sedmé komnatě vůbec ne nepotřebuju rozmýšlet o tom kde jsem jenom usuzuju podle stavu v jakém jsem co se se mnou stalo ale vono to není rozhodující protože důležité je co co je a to je stav řek bych tancem. Bude to bys zkušenosti kterou nazývá ho se supramentální tak teďka bych se dal do další pasáže je to takové sebe zapomenutí že se duši skutku záko by nebyla což bylo ji někde řečeno všecko je tak míněn že se ani nepoznává když aniž pamatuje že by mělo mít ti pro ni nebe život čest potře je všecko zaměstnán pečovat o čest boží zdá se že slova jeho velikostí aby dbal o věci boží. On pak že bude dbát o věci práce není skutkem a tak nedbá o nic co by mohlo stát co by se mohlo stát nýbrž je živa nesmírné sebe zapomnění takže se jak prvním zdá že ji není važ ani nechce aby něčím byla do to přání mizí je tehdy když pozoruje že byla něčím při by mohla něčím přispět asi. Aby se aspoň maličkost dává a z boží šíři neboť tu by byl ráda život položila z toho se celý nese že sta člověk přestane pečovat o pokrm a spánek což je mu nemluví nebo že zanedbává všecko k čemu se podle svého stavu zavázal mluvíme tu jen o věcech vnitřních neboť o zevnějškem povědět a spíše je duši trpnou vidí li že síly její zrovna ničeho nezmohu z toho tak to může a spojuji soudu patří ke službě pánu našeho neopustila vinni na světě za nic vymi touha po velkém utrpení dalším je po nebudu číst protože. No duše ty používají také veliké věčné a dosti a to vidu mnohem větší než bylo zmíněno předchozí ch pomoc očí tím však vše ostatní nadevše ostatní žasnu že toto viděli ste již jakých tu dům a strasti duše zažili obě umřeli a mohli používat ti pána šlo není je však je toho soužití bohu přispívat k aby byl schváleno prostý zatím možno i některé duši tak mocná že nejen pouti netouží nýbrž žití léta pře mnoha to tak největších jen proto aby jimi byl pán. Aby jim byl pán by možno bylo třebas i o věci nepatrné volen bavili by určitě věděli že ji duše vyklučili z těla bude požívači boha nedbají nemyslí ani na stádu již mají svatí ani se v hned aby se vyvinuli svou slávu složit složili v to aby mohli nějak pomá utužovat mu zvláště když vidí také srážen jak málo je těch tří o to sou vše se odešlo ostatního balík jeho čest pravda ovšem duše někdy na to vše zapomenou vaší se jim běžné ostouzení aby s měli požívači boha tedy si aby směl jíti z této země vyhnanství vidoucí hlavně. Jak málo mu mohou sloužit ale brzy se duše obrací patří k sobě na toho jehož ustavičně sebou a tím se pivní přinášejí co bude nosti vůli žít duše i poctiví velký odchodu neš na světě to uživí buď stále sami nebo zaměstnaný tím co by bylo prospěchu některé duši komnaty tých záleží v tom že kolo nikdy není vyprat ani vnitřního pokoření všecko se to pán čili pokroku duše a jaký poučuje ukuje je se s takovým lidem a tak nehnu že je to po mentální jako při stavbě ch a muselo mu nesměl vyslyšen žádný logos to je zajímavý. pak žasnu na tím že duše že když duše dospěje sem se stávají všecko vytržení a zastavili se někdy přece nejsou to unesení a ve ty ducha o nich byla dříve řeč to bývá velicí k a skoky veřejně jako dříve by to bylo něco obyčejného taky duší tak nepůsobí velké příležitosti pobožnosti nepůsobit velké přeci pobožnosti jako bylo dříve když viděla nějaký návodné obraz nebo si šel zakázaný nebo hudbu když tedy voňo je býval tak pln rozloučení všecko je tačil nutilo tetu neví krátkých cesty . Co by byl toho pří uvedeni pán duši do této komnaty a po čili ukazovat ti co krásného víje opouští ihned velká slabost která ji byla velikou mu kou a dříve nikdy neopustila je to možná protože ji pán tvrdil a rozšířil u schopni možná také že se veřejně ukázat co s těmi duše mi pan učinil a to z důvodů známých je jeho volnosti jejíž sou ty sou povznesení za de všecko na čtu jen myslíme věčnosti se dosáhne nikoliv pro to jak jako bych mínila že tento pozemský pravý mém vyspat že se může vrátit válka znějš bychom se od boha odloučil. A říká dále přede nesmím si s jejich cesty domnívat že to účinku trval ustavičně ruší a potom připomínám kde to to dostal vedle kde se mi to zamane že je to stav u nich obyčejný připomínám že je to stav u nich obyčejní někdy totiž náš pán nechává přirozenost položení a tu právě se zdá že se z hubně všechna jedovaté hlavě zná dveří a zříct u toho hradu aby se postila na nich za všechen ten čas je nemohla nijak dostat po svou moc pravé ovšem že trváte dlouho nevíš den nebo něco víc a v tomto velikém zmatku který pochází čin z nějaké zevní příčiny poznat jak zjistím duše podobné své společnosti tu dávájí pán veliké plnosti aby se v něčem od něho by nechtěli a to přece že. Aby v nitru cítila větší bezpečnosti právě ta se bojí pojeí nebo vašem věku mož že se bojí boha ji dali boží velebnost aniž na dech stále k trval to od něj kdo umí pračky se tento chystala psát jak jsem hned napočátku řekla se stírám protože ji to bylo přikázáno vzal poměru velice těžkých předse po končení velmi potěšen a pokladem tu námahu za dobře vynaloženo ačkoliv přiznává že jich bylo velmi málo. Námahy bylo velmi málo když po myslím na stálo uzavřen na nepatrné pobavení které máte se s tím a i na to že se některých vašich klášteřích ani nedostává co náleží to se mi zdá že vám bude útěchu pohani se tímto hladem nitra když i bez dovolení představený ch víte vejít a prochází by se v něm vyvolil pravda ovšem vlastními silami nedostanete se do všech komnat i kdyby se vám zdálo že síly jsou začne nepovolal vás pán hradu nitra sám proto vám radím abyste neužíval násilí abyste že dali nějaký kdybyste se dali nějaký odpor protože byste pán rozdělí že by vás již nikdy do komnat nepustil vo o je velikým přítelem okolí. Nebudete li se podkládat za hodny veliký třeba do třetí komnat získáte si velmi brzo jeho řízně že se dostanete do pátý a budeteli se lite vytrvale a často navštěvovat ustavičné služby jeho dosáhnete i toho že vás vezme i do komnatě zes od tamtud pak i nevyjdete než byste byli volání převodu neboť se velký pán abyste její. Vůli plnili jako by to bylo vůle jeho samého kdybych dlouho i kdybyste byl ho pro dlel venku že ho rozkladu vždycky vás pán necháte protože nikoliv se vrátíte jakmile si jednou viďte užívat toho radu najdete při všech i sebe trpnější věcech klidu naději že se tam opět vrátíte a toho klidu vám nikdo nebude moci vzíti ačkoliv se tu pojednával pouze o sedmý komnat přece je při každé kůru dolů. I po stranách mnoho jiných místnosti bez nimi stany a prameny a budiž ti a věcmi takle skočili že na toužíte silou se chvála velikého boha který stvořil hrad ten podle obrazu a podobenství svého na tedy něco dobrého v pořádku o jakém se vám to bohu mluví věřte opravdu ty sou to slova jeho nosti aby se po těšili co nejdete zlého sou to slova pro velikou touhu mou abych vám aspoň poněkud při světa ve službě toho mého mého. Boha a pán že do vás abyste pokaždý kdy budete s tím že této číst i ve jmen mém jeho velebnost se srdce vlil prosili za ruší zemí ho církve za světlo volen i pro mně aby odpustil hříchy a vysoko di nespočine neveď tam snad z milosrdenství božího budu se sám toto číst dostane asi to bude uznání za hodnotit ten při zkoumat že mi na jdeli se něco rudého to proto. Že tou li nerozumí ve všem pak se podřizuji tomu co učí svatá církev co takový sta neboť této oddanosti žijí i také osvěcuje a s nimi žít a umřít pán náš dyž na věky fáze a vono stavem a memento spisy dokončil tazvaného je za a byl to ku patnácti osmdesát sedm taky tam přemístí nakonec čoveče svatého oře je těsta sám je boží je to jenž to žije a provedu v amen. Prosím vás tady je podle eště krátký dopis který jenom malinkou to se přečtu ten rozli klo ale o kterém jsem říkal že způsobil že nebyl popraven no tak to první největší přítel poslední doby jeho života tak vám to přečtu a ta se ok tohoto kontextu se vel křesťany tuto sedmou komnatu čili šivy te nejvyšší kam se povznese v tomto životě lidský du ale všichni svatí nekonečnou dobrotu boží která se tak díly tvorům ří oporu vedle jeho větší slávy a spásy svých lišící o tom smíšeným a soudím tolik že šest ko to nebylo přečtený jsou pravdy katolické podle písem božích a učení svatých do četl o naukách světů napomáhá svaté ge. To se který větu vy nebo svatí a svaté kateřina ze sny svaté byli a jiných svatých a unaví poslání že tento duch svaté matky které je ježíšovi je pravý neboť se jím projevují tytéž účinky jako se vědí o svatý du ta zprávy že tak smysly a soudím podle při svým jménem ne dvacátého ona patnáct set osmdesát dva tak podrobnosti se a se potom do mluvím než s vámi lesní jak to ten mám dastat přeložit anebo nebo napsat to nově z odvolán není. To ještě není od je že si jakou odměnu bych nejmenší dojem celý to stojí tam to stojí taky kdybych měl nejmenší neměl neužiju nějak nějakou odměnu za to co dělám tady tak bych dopadl tak to je ovšem vedlejší že bych ale padl že bych nemohl vám takhle volně svobodně bez násilí bez mravy promlouvat tohleto nejmenší co dělám dělám vás upozorňuju poctivě a s způs ty k tomu stavu který zažívám po stávám že toto co tady víte že dělám je melouch to není to hlavní co dělám a o tom vám vůbec nebudu mluvit. A nikdy nebudu nikomu o tom říkat ale to tisíckrát víc než to co dělá a vy se tomu podivuje te protože u boha je nesmírná možnost přes člověka udělat cokoliv protože co my ste že je to ten lidský život to je největší vymoženost ve vesmíru jak se může bůh projevit a co všechno působil čím vším může působit ve vesmíru on když k dispozici lidské napřed a lidské tělo tak dlouho jak to potřebuje ono. To ti se on to potřebuje toto tělo tu mysl co ho toho člověka se všemi ho spadnout i dobrota mi a proto není mou zásluhou že jak se vám zdá něco dokážu nýbrž je jeho zásluze to dokážu takže protože to jeho zásluha tak samo se to zastat prosím vás že si přitom nemusí být nejmíň namahat jak vám to teďka tady vysvětluju tak to nutí jenom k veliké úst před jeho milostí ale ne stě před mou prací tomu nemám chutnou úctu to tože to si to nezasluhuje to bych zaměňoval následek za příčinu toho se přeci nemohu po tolika to je dopustit to to jsou následky příčiny ta příčina je bůh a ne . No a ani pociťuješ jaký druh uspokojení nebo blaženosti ne ani uspokojení ani blaženost že kdybych pociťoval to jsem živil jo ale na začátku a možná že ani tam ne když jsem v útlém mládí poznával správné ne z rozumu ale od boha nevěděl jsem že to od boha pochopitelně to samý záda tak jsem měl pocit řek bych takového za dosti tím že jednám správně že se to nedá srovnávat jiným zadostiučinění které člověk může unést vůbec protože je me tomu celý okolí bylo proti tomu co dělám a sem to přesto udělal takže dejme tomu jsem byl napomenut rodiči. No to potom ale že jsem dělal ty zahražoval jsem poučky když prošel pod chodníkem že ano a na měl lo a byl jsem oblečen se mírně a maminka několikrát baala to je první takový zázrak to že se se mnou stal a nikam několikrát volal a jsem neposlechl protože jsem ještě tu hrát neměl pevnou přeci je nutno hrát pevně ti aby se to neprochlastal pořád nová voda to budu beztak marné že ano to dítě nemá z toho rozum ale by se o to tak zabráno bylo mi jedno že prosím ale maminka je potřetí vola a smrtí ho poslo tak po dobře slyšte říkala. Po hned nahoru nebo dostaneš z toho nějaký západ ale co dostaneš zaručeně nářez pořád jsem nikdy nedostal bytí od ani na nesahá tentokrát ale říkala dostal když je takový neposlušným dostaneš pořádně nařezáno a jsem poznal jednu věc ne strach z toho nářez ale že je maminka opravdu rozvine protože jsem si ji nesmírně vážil tak sem říkal maminko jsem hrozně urazil ve se stát se závoru na země pořádně říká dítě na to není teďka čas se se ho ne jestli moh kristovo lese a tady mám teplo vodu do nese kam tedy nebyla koupelny do neska vykoupil se a jdi do postele. jsem se vykoupal ale poslal jsem říkal co by bylo zapotřebí čím by si to o činil že jsem to takle za rmoutil to bych přeci potřebovali nějaký potřebuju abys to trestal protože si zasluhuje ten trest nenechte takle nepotrestala babička ne ona která byla říznější a která by byla říkal kdyby byla v tom maminka nebránila no asi na netroufala pře přes svou ser vona nešla když když její celá nepadal a tak ona taky ne tak babička řekla víš co bys ku zasluhoval. Na hráz nechat klečel nebo na lajdák přivázal těch ke stolu by všechny kosti plněji sem si šel lehnout pochopitelně ale dával jsem pozor nebudou oni dávat pozor a sem se na chodil ale mariina chodby výslovně sem si bydlení vlez to stopa sem tam navou to dosah o sem byl jinde malé a se se si provaz požádal sem babičku ochrana nebo dělá na toto ti kdepak hrát ano jsem si na sypal ran zadním pokoji aby na mně do vidět přivazuje se provaze a pece jsem tam ne aby mně objevil by neobjevil no a za delší dobu začli volat protože chlap měl být posteli ne. Kde je kde je dyť ten postoj není no vidíš toho kluka von ti zase utekl postele a on ten zápas se si dostane ale maminka nebyla tak e zvrtá jako babička nebo tak radikální taky tak my začla hledat těchto zadním pokoji kde bylo teďka to pijani jenom tam našla u vázáno sou a jsem byl celí mrtvé tím tou vázáno protože to dítě přece jenom ty ty polínka takových křest nebo nějak tak prostě slabou užitku nebo maminka vodvázali a co to děláš no babička říká že bych zasluhoval přivázal a tak dále a to uznávám nevím jestli jsem dost dlouho přivázán esi jsem si to vod sloužil a ona řekla pod sloužil. To se mně ulevilo přát se to od sloužil a takhle jsem si to čemu říkáte karmu vždycky posloužil chápete o vám nerad mluvím a jsem nenechal na sobě vinu než že bych byl sešel vytahovat a jsem ji neunesl po těch lékařských zásah jsem neunesl nic čím jsem se protivným lidem provinil očistou nezáleží ale proti jiným lidem takže jsem nezadal něco čemu vy říkáte karma nebo zásobě špatných zásluh nebo nějaký odplatu nějakého utrpení to jsem nepřál takže jsem byl daleko svobodnější dítě. Protože jsem včas přešel k sebe výchově kdy dítě musí být vychovává no jsem nemusel být vychováván jsem se sám vychoval ovšem dětským způsobem to tam jasně provaze a to to to je nerozumné že ale toho bylo víc dyť jsem například nechtěl urazit ani stoličku že ano tam musím někdy ukázat tam stál na příde do šel jiného samou pozor aby se podíval na tu stáje sice opravit a se mi rozpadá tak a i opravy že jo si z toho chce dělat karty von jenom jednu chatu a ono to je málo a takovýho zemí pána to víte to je ale ho tam nepustím radši on by se do toho dal ta jenom tak říkám se mu smí a. Tak bych tam přijdete stáňa tomu čistě pomyslel na ukážu v jakém stavu je tak ta stoličku to se chovám protože tam vychovala ti nem poměru přírodě než jaký máte vy a celému světu a celému vesmíru když jsem ti skal toho společnou trním se to válce on našla aby si vydělal na tu potravu tak ji to rušilo že se s třískal bez celé že se nekonečně ruku z obvaz tak jsem užíval svých sil maminka říkal nechejte vono to poli. A jsem byl dítě hloupé jsem říkal vono ji to bolí ano vono to boží nepřispějuji jsem z toho vyvodil že všechny takzvané mrtvé předměty jsou živé přátelství to maminka nevěděl co způsobila takže pro byl kámen svý všechno bylo pro živé co jsem viděl kolem sebe bylo živé a co bylo živé samo sebou to zůstalo živým takže jsem rozšířil pojem života na neživou přírodu na zcela neživou přírodu ne tedy jenom na rostliny a nebo zvířata ale na kameni napíše takže třebas to ukázku a musím víc že jsem nikdy nehodil kamenem protože ho to bolí když to tvrdé když ten tím kamenem hodil tak se hodil do zet. Aby mně chce dopadl dítě musí házet po něčím jsem váze kamenem do řeky tam tekla vltava tak bylo kam házet odpovídám tobě kde si na to vzal jsem na to vzal tím že jsem byl řek bych zevní událostmi veden k tomu abych měl soucit nejenom z toho matkou a taky nežijou přírodou a potom se zvířaty pochopitelně se zvířaty protože jsem se s nimi stýkal vnitřně a ne zevně ne ještě pro zajímavost vám řeknu jednu věc maminka nejednou chytla na dvou vltavě. Jak pro mou vám se zvířaty jenže zvířata na tom hoře si rozumí jenom vzdáleně dejme tomu kanálu umí huse a dokonce slepici husa rozumí ale to je asi jako čeština a rostina tak něco kdežto jsem znal ještě jazyk trošku podobný fakty tu prože na tam znám některé slova sanskrtským vykládal jsem netušil že někdo poslouchá ale zvířata mně všechna rozuměla. A maminka když to si šela několikrát byla tam taky teta dívali se na to oděvem ale nepovažovali to za správné tak se poradil že stykem to je návodu byl na dovoleno svoji nej byl tehdy byla tedy stává ta ještě je to jsem byl moc malý ne jsem se a dvanáct spaseni osmnáct a tomu se někde mezi tím a on řekl nenechte to dítě mluvit s tímto jazyk em a přeci musím mluvit my se mu měl bídně a tímto nezem se mluvil tak se tak ta se k že všechna zvířata mně rozuměla co je to za řeč je to nějaký zázrak vůbec ne ale když se měl takle poměr přírodě tak ta přiroz ji odměňoval poměrem těm a jsem mu přírodní řečí praobyčejné přírodní řečí obecnou všem zvířatům srozumitelnou jenom lituju že maminka z toho zdržovali a jsem téměř úplně zapomněl dobrý občas cílově vy se za pět a ještě bych možná do doma dy slovní tak za to jsem věděl a tedy to znamenalo tohoto to je to ale neska to neužívám že je to pro je cizí řeč a teď to pro byla vlastní mateřství neboť my sme fakticky přírodním tvorem sou tělesností a ta je na dána tím čím je každý zvíře na dáno řečí kterou jsem neučí. A my se ten řeči musíme učit ten něco umělého naučeného když se naučím čos česky tak jsem čechem že vám převest naučit tancem činnou jak jsem francouzem ale jsem tam sem chcete jsem především přírodní bytostí přátelé a jako takový mohu se vyvinout jako přírodní bytost jenomže nesmí proti tomu postupovat společnost lidská za to může ze zabrzdit. jsem u mnohých dětí pozoroval tak to známky přírodní řeči ale neměl jsem cest například dejme tomu rozvinout svých dětí protože sem tehdejší době neměl na čas se poslouchat těch je vane nebo tak taky vychovala maminka tady učil pochopitelně a jsem na téměř nemluvil byl jsem sám viděl ještě rodině no tak jsem se museli tři děti se nějak otáčet ne a tam jsem od věcí zanedbal že jsem to nesvítí mozku šel a teďka nemám příležitost protože protože jsem vode pryč jak musel soustavně na nich pracovat ne ale přesvědčen se o mnohý věcech obnovit schopnostech děti které nemám nebo vy nemáte. Tak kdybych do nekonečna mluvil o těchto věcech tak byste zjistili proč mohlo nastat to sedmnácti letech a proč to dvacet tisíc sedmi letech to je měst protože k tomu byla průpravu v tomto životě rozumíte takže to velké zlo že jsem si nemohla dětmi to je největší největší příčinou to jsem se naučil mluvit zvířecí jednak solí husí řeči je jak to přírodní řečí sem se čas a nemusel učit o těch hřích jsem se řeči ale to je přírodní sní nikdo neučil tou přírodní sečít ani ta husa nikdo nemluví ale všichni rozuměli to je ten to je ta přírodní řeč to je rozumí had tygr hledíme dvě husa a ne mluvící ještě ra. Jsem se o tom lidi med ta nebo zjistit a na nemluví ještě se že totiž když sem s na mluvil životní větší tak ona poslouchala a šla za mnou a atak pochopitelně a on nemluví ale rozuměl a jak se ke mně nudil a byl vědoma a byla to zmije tak to při tom jednou za hlídali a maminka říkal tady je takový hezký had a hraje si tady z dítětem že to se o to podíval přeložil to změně honem prostého a zabila to jsem nad tím plakal pochopitelně to zvíře mým nedělalo se se mnou hrálo. Tak to je to věc a ne vykládám a když máme tolik času ne a tak se vás aspoň dopise o povaze ale když tohleto bylo základem tak potom to všechno se mi zdálo být přirozené co že jsem poznával správné bez ohledu na rozum dyť jsem předtím bez ohledu narození se mluvil jakou přírodní řečí a to jsem taky neměl nějak kol to neučila maminka to neučila česká moje mate roste se neučil zmatení ale house ště veta když se narodí způsobem který mu rozumím ale v tom slovníku nemá eště ptaní dospělýho ale tam by signály jenomže jich je málo. A objevuje se signály těch dospělých to by se mohlo říct že jsou naučený ale není to pravda kdybyste tu husu osamostatnil a nedali příležitost se stýkat osmi dospělými tak by se tomu taky neučil jsem jednou viděl jak sem si to říkal ten sedi nebo o to bylo jenom jeden sem o klacky sch které tam někdo pěstoval sem konstatoval s radostí že jim každé slovo nebo každý si jiná rozumí a měli ty telat husy někdy možnost se dovědí od šestých husách při do zvyk zahrady a tam je čínská husa se s cestám a vona odpovídá a radost že jsem taky čínská husa ne ovšem na za tím čem si musím sednout na bodech neska ani nemůžu že bychom měl nenechá tak si musím k lehnout a to byste koukali jak se plzeňské vzorce zahradě ke mně tam ad ti štěbetal a jak ten rys a jak ta lopat tam a jak si dobře rozumíme obyčejným outlým končí čím že to převedu bys neumím ale oni a von si se mnou mu to takže toto byla předehru. Ale byla to předešlá velice důležitá nebylo možno najednou v sedmnácti letech se setkat s bohem kdybych se byl nesetkal s přírodou kdybych se byl neosvědčil v malém se v malém osvědčil jsem ctil znalost těch pane jsem ji neznevažovat užíval tak jako je užívá zvířata sem se jim nelíčil sem se jimi léčil že tu tou barvou proti horečka jinou padnou proti ničemu jinému proti jiným lesem tak myslím že jestli chce něco prosí odpověděl se tím to slovo si této odměny této vaší důvěry pokud neprozradil to co jsem teď prozradím že za to nemohu to jsem měl říct že jsem jsem vstoupil že jsem vám za to dlužen ne taky sem asi zatím jediný který zaplatili tahle stáňovi protože nechci být dlužen na to to s tím nebo není to není ta tobě a to přestože se jenom nepřenesl mu být zapomnění a nemusím nic vzdát pochopitelně ale jenom se zapomnětlivost ale přeci jenom bych to nepřenesl. Kdybych je to vše a to z eště to platí pochopitelně to ale že to je zakrátko dlužen ráno sáli si říká někdo jiný no jsou nějaké stupně nemyslete si že když se někdo ničím že na vrcholu své cesty je na začátku cesty na začátku statek těch že ste vy vy ne ale to takhle nebere nedat cesty kterou bychom mohli nazvat cesty dokonalosti ne cesty učedníka ale cestě dokonalosti protože tam se musí zase znovu osvědčovali jako kdyby udělal první krůčky těch a to berte na vědomí že. Ani při píky na cestě dokonalosti neudělám z vlastní iniciativy nebo za smysly nýbrž zase nějakým způsobem jsem do toho opraveno poučen s vámi se na vaší úrovni a z této úrovně mluví jenomže shora dolů když člověk tomu neklade odpor všechno samo přichází může tomu říkat úroveň nemohu protože to není žádná úroveň prosím to nahoře je nadšeni úrovněmi našem úrovním nejsem na žádné úrovni. On je také nad všemi úrovněmi není na žádné úrovni jenom svatá terezie tady objevila v tomto spisu že v lidském nitru je na úrovni ráje aby měl k nám blíže aby na mohl sděloval to co jeden sdělitelné na úrovni prá je to sdělitelné obrazem takže když se vám třebas něco zdá máte nějaký vedení tak je to z této úrovně ne někde z nebes s ale je to rovně ráji že jsem vám to jeví tak že by tu se s tím oblažení vyhmát velikou po těch a když si to třebas jenom sen tak z toho delší dobu žijete a nemůžeme za ni za po zapomenout že to přichází z tohoto síla božího nic duši. Ne odněkud odjinud to dílo nenapovídá to znamená že se nesmí ohlížet potom co jsem někdy zažil jako nostalgicky se ohlížet nesmí o protože nesmí k tomu citový poměr to je za mnou a všechno co se tam s tím dalo provést se provedlo z toho nemohu žádnou vzpomínkou jakéhokoliv druhu nic vytěžit a proto ztráta času protože to není toto ztráta času jenom proto že vás a celý svět to může o něčem pokud co zanedbávám z kultury ty možností lidskýho života vašemu. Když žijeme když to že by ho máme to dítě dobře vychovám tak on žije jako to spěl člověk sedmnácti osmnáct letech to sedne se ti ne svých možností to jsou úžasné rezervy které jsme nechali absolutně nené protože výchova byla jednostranná abychom sloužili tomuto světu ale vůbec tam chybělo abychom sloužili bohu i u toho věřícího člověka ten přeci slouží bohu jenom protože mu to že z toho něco jak mi tady přesto nebo nějakou zásluhu to sahat do nebe nasednou zásluh nemám se možná dostalo do pekla tam vždycky bylo míl milejší protože babička řekla a v také do takového řekla no tam by to bylo dobrý ale v tom nebi to se mi nezdá protože tam buď být strašná počala či na pána boha na jeho svatý svatý vlita takhle třetí modli se níbyl z toho špatně při tom všech pře svatých mluvil o tom že jsem znal nějakou řeč přeškolním věku které rozuměla všechna zvířata. Nejenom jak mezi sebou rozumí se se třebas jeden druh šel maso ital celou svitu šelma okovy krátkých hmotou a vedle toho špatně ostatní šelma nebo s ostatními zvířata to je řeč která je vrozená určitému druhu zvířat a každému podle jejich řek bych podle jejich úkolů přírodě úkoly jsou ten ale kromě toho existuje člověka vrozená řeč která byla vrozena teprve. Za to úrovní vrozeno zvířat to znamená jestliže bříšku matčině člověk dost dosti dál než opice než jiný tvorové tak tím taky dospěl do vrozené řeči která není lidská ale používá artikulace kou je je zajímavo že počítá s tou schopností a titulovat kterou nemá třeba zvíře. To je úžasně moudré tu řeč kterou kterou jsem tady mluvil která je člověku vrozená kterou se nemusí tedy učit a je mu vrozená tu byste jako považovali za lidskou řeč ne nikoliv se zvířecí ale je to něco naučeného nýbrž vrozeného jestliže se to u vás u všech dokonale ztratila u téměř vůbec se to ztratil ale ne tak úplně tak je to způsobeno tím že ta maminka ti vaší příbuzný a ti co na vás bude vliv od mohu narození že snažili abyste se naučili řeč. Nevěděli že ve vás je řeč která je vrozená to nebyla vo protože voni nevěděli kdyby to byli věděli tak jistěže by se našli principy kterými by se to za řeč rozvinula a stala by se vědomou to ještě také zapotřebí nějakého pochodu výchovný aby se to uvolnilo to násilí uvolnili lékařů těmi operacemi zaveden protože jestliže způsobili příklad operaci že jsem se ocitl ta konci v čistém vědomí ze kterého v to vědomí pochází jak schopnost mluvit tak tak ta přírodní řeč tak jsem zkrátka nic čtrnáctkrát vraceno vo dvou do čtyř let k tomu základu kde se všechno rozčiluju podle druhu to všechno tohoto zvířete nebo jiného tak jsem se ocitl za tím rozepře tím rozeným jsem nebo to bylo předesena nich tak řekl a protože to nemohli včas postihnout moji vychovatele. Nemohli včas to učiním přítrž tak on si to rozdílu rozumíte takže asi v takovém čtvrtém roku mého věku to byla řeč která neměla mezer stačilo aspoň na tazvaného nepřipadalo nic na přírodního tak by to nepřišlo nebylo nepřirozené je to že to neznáme se nepřirozené protože proč bychom neměli napřed zvládnu co bychom za to takhle měli dělat když tady je nějaká vrozená řeč do každého z vás pokud jste mi a jako je rozhraní do koček a tak dále jiná zase řeč. Ale ti v něm s se toho organismu a jestliže tohleto za nedbáme tak pak se musíme pracně něčemu novému učit to je uměle naše čeština uměla my se považuje je za čechy protože kdyby byl bychom byli žili v prostředí anglicky tak se byli stejně uměle angličan a tak dále ale tam kde to máme vrozené tu řeč to není nic jeho že to není ani slovíčko naučenosti se to nějakým způsobem. Odhaluji postupně jak to mládě li stě roste tak se odhaluji nové sféry ve kterých je zapsáno to přirozené celá přirozenost se neodhalí dítěti například dejme tomu protože nemá ten dejme tomu pohlavní život protože nemá ještě vyvinutý ty orgány který přesto se to musí vyvinout takže člověk dejme tomu do dospělosti není úplným transformátorem ani věcí pozemský takzvaných přirozených ani věcí božský takzvaných ho ti roz. A jestliže se tam spadne takový vjem nad tři rozený tak ho to skočí to se nesmí dopustit proto by se dítě nemělo učit třebas v koncentraci mystické a to by se nemělo stát ono je soustředěn jiným způsobem přirozeným způsobem je soustředění a tak jestliže jsem s tímto způsobem nebyl potřen vychovatelé protože vychovat to nemuseli bezmocně stát nad tím faktem. Nemohli někdo zasahovat že jsem přestal mluvit cesta jsem vnímal tento svět čili všechny ty uměle navozená smysly mohou zeme stavy pominuly a zlem z druhé čisté vědomí ze kterého vzniká všechno přirozeně i ta nenaučí řeč takže my jsme opravdu s lidmi kteří přišli o úžasné bohatství tím že jsme se dali přemluvit těmi smí vychovatele nějaké umělé řeči jakýmu konvenční mu jednání což je také uměle výbuchem jako zvířata se chovali jinak ne konvenčně. No a bych ho měl jenom chtěl říct že pak když se něco polepšit na tom člověku to nejde jinak udělat než zhora zdola ten člověk se svou vychovatelskou schopností toho udělá strašně málo moc uměli věcí do něho do jeho hlavy do stane kdo je ho citu a to všech těch složek ale je to mrtvé čeština mrtvá řeč vedle tamté řeči která byla živá neboť byla přirozená nenaučil celý tento organismus jako tady vidíte není naučený ten vinu z toho přirozeného pochodu vývojového v matce a. No příklad to je ta ruka tole pochovaná ta je naučená ale to není přirozené chápejte a vám potom říkám že po tom my to takhle nevyjde a když se v tom člověku všechno zabrzdí co je tam co by se přirozeně mělo rozvíjet tak pak se musí hospodin čili víc se probíhá o to být budu citovat do starého zákona ustrnout nad tím člověkem a shora na něj zapůsobit aby když je to nevyvinul zdola nebo nedosáhlo to ty horní hranice a von musel nějakým nepřirozeným způsobem nepřirozeným způsobem mu to vložit do srdce a do mysli shora když toho bylo nutno když to bylo nutno pro ten vývoj toho nebo chování tak je tady se praví. jsem teďka ne že by to nedal kuňkalkou vynikal tak si dám tudleto nemusím musí mít když s vedla něco nadpis kapitoly je ezechiel stát šestá kapitola od vaše šestnáctého a pořád dál do konce a to všechno nebudu ani číst říkám ezechielovi bůh řekni tomu proto izraelském domu toto pravý pannou než jím to kvůli vám izraelský domem nýbrž kvůli svému svatému jménu které jste zvěstovali mezi pro národy tam jste přišli to svaté jméno jsem se dověděl v těch sedmnácti letech úžasná moc to mělo pro smysl svatého jména i když to není mezi třemi jmény a křesťanskými ani starozákonním každý toto jméno jinak modlíme takže kdyby vám to jméno prozradil tak to je pro nic naši ne. Nečiním to kvůli vám daleký domem nýbrž půli své mo svatému jménu které jste nestali mezi pro národy kamkoliv jste přišli opět po světím své velké méno nesvětí mezi po národy jméno které jste vy prostředí ve světě jsem chápal sedmnácti letech že jsem tím svým způsobem bez vyplnilo tedy nesvětí jméno boží to jsem řečí nevěděl ale to bylo na tom nejkrutější že tam byl z nesve konkrétně řečeno že jsem o něm nevěděl že jsem na něj nedal inici stačil sám se sebou to je ten pro národ se kterým jsem si sám stačil mezi kterým jsem žil tu symboliku bezvadně chápu protože jsem to zažil ne. Toho ezechiela i poznali pro národy že jsem hospodin je výrok pana ta hospodina na vás ukážu před jejich očima svou svou svou svatost vezmu vás pro národů to učinil těch sedmnácti letech shromaždí vás ze všech zemí von hromadili všechny moje životní síly pozemské které jsem měl a při vedu vás do vaší země do země toho dalšího pozná poznání pokorný váš čistou vodou a budete očištění očistí váš o třech vašich nečistu a od všech vašich hnusným modlí jsem se nemohl klanit těm modlím které jsem se klaněl do těch sedmnácti let. To byla očista takového druhu že to co tady ale praví je velice do dobře s tím vyjádřeno a dám vám nové srdce a do nitra vám vložím nového ducha to je ta cesta shora kterou jsem od ten ti let jasně když zažíval on mi dal nového ducha že a tohleto odstraní vašeho těla srdce kamene a dávám srdce masa prožívám do nic a svého ducha učiním že se budete říci mými nařízení o zachovat moje zády a jednat podle nich jsem nemohl na podle řádu lidského jsem mu to dát do božského sem nechala řešit no to nešlo na ne sebe že jsem to nebyla moje schopnost to byla síla toho bolení o které jsem myslel o. Ale z jeho moci pochopitelně jsem si myslel že si to přečetl velice utr no učiním že se budete řídit mými zařízenými učiním že bude se budete říct mými z nařízení do nežízní není slyšet a jsem se jimi řídil co je slyšet to není pravé nařízení podřízen není si že ale vono působí svou moc a taky takovým způsobem jsem se řídil jeho nařízení ano. Budete zachovávat moje řády a jednat podle nich a budete si jdi zemi kterou jsem dal vaším osum budete mít lidem a budu bohem to si voni vzali jako že to přivede do nějaké jejich původní země zachráním vás od čechy vašich nečistota to bylo jedinečný přivolám obilí a rozvoj je a že to pustím na vás hlad to jsem potom dovětkem zjistil že ani hlad nepřistupovat řádu my se rozumu že to zachovávání za du na takovou úroveň že to překrýt lidských způsob života my se musí pořád jíst pořád a tak dále to není ne v tom sedmnáctém na to nebylo rozhodnu ovoce na strom ech i po úrov takže a to a nebudu číst protože to vypadá jako že se to týká konkrétního případu někde. No takže když bych to shrnul tak bych řekl člověk se lidskou výchovou dostal na dno na dno úrovně lidské a z toho dna vlivem výchovy se musel potom dohrabat nahoru do úrovni kdy ten hospodin svým mluvit když mu je dovoleno jako tomu tomu pro roku a. Kdy je mu dovoleno protože je to slyšet že to ten člověk je schopen uskutečnit vám řeknu kdybych vám to jenom vysvětluje jako že vám to že za nebudu vy jste byli tím nadšením ale nemodlit se to dodržovat že k tomu je třeba moc která není člověka v řeči ta moc není převodu do lidské žito není nýbrž to se vyskytuje jenom v v tom základu boží moci ke které se musí člověk dopracovat tím že z toho dna zase se dostane nahoru a to je život jak říká se ta terezie takového druhu že dva principy. Modlitba kontemplace a ctnostný život člověka takhle po vinou ovšem upozorňuju vás na to že když se budete dívat ten svůj cnostní života nebudete považovat za ctnostní abych ho taky zase nepovažoval ani u sebe a u vás ale bude to stačit protože nemůžete udělat víc než co dál vaše přirozenost dovoluje to ostatní vám bude přidáno hledejte království boží a při bude přidáno je to v záměru když aby tento nepřirozeným vývoj to je spát na dno nastal. Nemůže říct že je to v záměru bylo by lépe kdyby to šlo jinak ale ono za vnějšího stavu věcí který platí nevím jak dlouho to jinak nejde a protože člověk vlastně musí začít a nesmí se toho štítit tam jde skončil svým vývojem rajským při chvíli narození. Když se nenarodíš znovu nevejde do království sebezpyt říkal ježíš naro narodil se znovu znamená musím takový jaký jsem užít to tam není v tom řečeno ale to logicky to co vyplývá a to byl když mu pro tento svět jak říká se ta terezie se líto smyslu nic víc říká to je velice duchaplně o radí těm jak týká by umřel pro tento svět tak. Je to sem pochopení to způsob velice těžkopádný vím že lidskou silou se sama zase na nedění a spatra se to těžko dosáhnout ale kdyby vona to chtěla jenom honění zhostit a nectností zasáhnou tak bych na opsala on napřed to ladí modlitbu a do modlitby jak se postupně dovede dovíte z těch kom z těch komnat těch oddat postupně vstupuje shora nějaká pomoc jak se člověk uvolní tak ta pomoc shora přišla těch operacích a tam přirozeným způsobem jak ona to doporučuje že ktomu dojde pomocí modlitby musí ctnostného života. Čili od toho jana ano pokračuji v knize to je to kněz sem zdůraznil že mystika je přes tou lásky copak mám tady takový ten tou post je odpovědí na volání lásky a každé stádium je osvětlováno a vedle no živým plamenem lásky která nemá omezení ani hranic toto kdybych byl věděl těch sedmnácti letech že to je láska že je projev lásky a sem to a dodnes ot tak říkám představoval jako projev poznání. Je to světlo cesta poznání lásku jsem v tom vůbec nepoznával a tento autor v tom poznával se lásku je to velice dobrý doplněk toho co vám tady říkám že můj pohled jednostranný protože tím způsobem jak jsem na věci šel se napřed vyprodukoval z toho postupu poznání než jsem byl daleko snazší nebo daleko snáze že sem pronikl do těch moudrostí do těch pra náboženských než jiní lidé ale kdybych byl jako věděl že je to projev lásky tak tak bych byl si lásky výsle vzal protože ono je třeba si to uvědomit a pak se otevře člověk snáze než se o tom vůbec nic neví. Toto láska hoří nejlepším sféře podvědomí a je tak odlišná od toho čemu běžně říkáme láska že bychom snad k jiným k jejímu vyjádření potřebovali nové slovo myslím že kdybychom ji bylo nutné to vyjádřit tak sem potřeboval je slovo které není v češtině ani v žádném mírným jazyku si toto případě nevzpomínám konkrétně na to slovo z přírodní řeči ale to slovo vypadá asi tak jako třebas sat máme pro poznání na na tak pro lásku tam máme akty. Přijete si a to není daleko toho od daleko není tento zjedno toho přírodního slova pro lásku do ho si všímám světlo kolem sebe ho v sobě uzavírá bez ale ne proto abych z toho žil pro sebe. Není brž abych z toho vydedukovat zdechnu tíha víte toto mně říká vzpomínka vzdává na to na tu přirozenou řeč čili to slovo láska v původní lidské tady tomu. A kdybych tímto způsobem odstoupil zvíře tak by mně nešlo tak by se změně těm ulil a jsem patrně takhle s ním vil jsem ji asi říkal nebo tak nevím co to jenom tak týrali to vymkla se dneska není daleko od původní řeči takže kdyby se lidstvo pracně chtěl naučit to původní řeči a naučit se chyba v tom učení je chyba ale kdyby to tak chybně dělal tak by potřeboval úžasný inteligence to znamená strašných náboj aby se tam dostal a toho není zapotřebí to se přirozenější způsobem když se nezazlívá k tomu se dostat. Zdá se že první křesťané tuto potřebu měli a proto mluvili o zapo což je slovo které v eště je málo užívání a a to je zajímavý způsob že si to vezmete že na to podíváte jak to vyslovuje to jsou hody lásky to je předchůdců křesťanské mše a bylo to a a a a tak to jde nahoru to sem bylo to vyjádření lásky do zevního světa a a to je daleko pomaleji postupné on. protože to šlo přes ty dary který tam nesl a tak dále mně to vysvětluje toto slovo adama jak to tam tehdy dělali víte co vám to neřekne protože si nevzpomínáte na přírodní řeč a v řešení namnoze ještě protože se o to sama lodi živly jsou tyto dávné vzpomínky na přírodní řeč daleko větší než češtiny a tohleto přestanu říkat protože on tady ten pán si plete je vysvětlit co je to žení to je to plete s nějakou smyslovou činností pohlavní nebo tak všechno to míchá dohromady což tedy. Jsem ji nelíbí ono se tady sice říká abych musel pasovat do modlo ho to vysvětlovat že písni z sní lesní kdo je se mluví jenom o smyslovém milování je obsažena úžasná moudrost to pravdu ale o to to vybalit opravdu se obdivuju se scestí mystikům že se jim to tak líbí když ono se to musíte pole vybalovat z toho smyslového vjemu takže píseň písni je velice užitečná ale kdo to dokáže se nad dostat si myslím že když se normální člověk jste a tím normálními my jsme my že mu to jenom připomene že neumí pohlavně správně milovat že se to ještě nenaučil a se ten šalamoun to uměl že ta mientra se s ním musel mít moc dobře abych tak řekl lidově protože v tom dovedl chodit že měl něco za sebou jako ti indové když mají na to zvláštní utr kde se učí pohlavně milovat. Ale myslím že takhle zespoda jako že na to se spolehneme bych tady s vámi neměl postupovat to dělá za za příroda neboť se sápe te po těchto věcech protože přirozeně přirozeně toužíme po blaženosti tak bych se nám tady nějaká blaženo vyskytuje tak za jdeme to je přirozená touha být blažený na kterou jsme ještě nezapomněli to jsme byli v ráji a z toho jsme padli a tam jsme žil by jenom v ananda a ne stačit jenomže si to opakujeme takovým způsobem že z toho dycky znovu a znovu padáme kdežto když na to jdeme shora jako. Mně bylo dáno v těch sedmnácti letech tak ne že se tahleta smysl obchází ta se dostává do takže vůbec nepřichází ke slovu a nemůže se dostat ke svou protože shora ta láska vypadá jinak ne zdola je to spálí stav a ne přechodný stav když se k tomu stavu lásky dostanete zdolat tak je to přechodné a blaženo si přechodná se do zhora tak ani třebas jako blaženost nepoznáte protože to při vznešené ale je to ale stála blaženost že mystická zkušenost je jedné fázi svého vývoje velmi vášnivě existenční podoby je to existenční láska která asi po tam za pohled ne pachy pohled celou osobnost a vyvolá největší žízeň a touhu po nekonečně víte kdyby to bylo šlo u zdola tak ta touha po nekonečno by se vůbec nemohla objevit vy si pak se toho a po nekonečno objeví člověka v pohlavním aktu ne ale tadyhle se objevil a proto že toto bylo hluboko po ti. Bylo to tam oko potutelně ale hluboko pod tím vůbec to nemělo to pak na tuto oblast naopak své oblasti odváděl veškerou silou kdybyste byli tedy nutili nějakýho pohlavnímu a to tak se mi nemohli nutit z toho to by bylo bývalo nešlo protože všechno síla z celé lidské bytosti jeho to pohlaví byla odvedení k tomuto zrání na boha tomu je třeba tak velké intenzity že a tak velké soustředěnosti veškerých si člověka že nezbyde vůbec nic na něco jiného aby se sto jiného mohl provádět jsem nemohl nic jiného provádět ani myslet mysli e zastavoval protože jsem byl zcela soustředění vlivem toho působení shora na toho boha a ono tam bylo byl sta ke třeba to dopovídat aby von se plně zjevil na tom pohlavním životě a tímto vysvětluje to je špatné. Konkrétně vrcholnému ho bodu mystiky mezi osobních vztazích se dosáhne když otevřeme dveře svých srdci příteli jenž klepe ve jménu proto ty povah přítele hle stojím za dveřmi a klepu u slyší li někdo můj hlas a otevře veze vedu k němu do vnitř a budu s ním jíst a on se mnou zjevení ta bytost třetí vracet. No jo jenomže právě tady chybí v tomto výkladu jak se ty dveře vod ají protože člověk to otevřít nemůže ten může jenom klepat jenomže nezapomínejte a to vám připomínám velice uctivě že tím že například provádíte modlitbu nebo že toužíte po těch věcech aby se nedostali bohu že chcete především království boží aspoň někdy tak řada te poklad za těmi dveřmi a že tam na druhé straně těch dveří poklad tak mohutný a tak si tak otevřely se z druhé strany to je váš poklad na druhé straně čili klepete bude vám otevřeno tak to do vysvětlím bude mu otevřeno tím co jste na druhé straně kteří nastřádal kdyby se tam nic nenastřádal tak vám nebude otevřeno nejste to vy kteří si otvírá te protože tam na druhé straně dveřím se to ukládám do společného vlastnictví božího. No to vlastní neboť je to stejné povahy jako bůh se s tím spojuje on se s ním spojen napřed a pak jako on otevře dejme tomu ale kdyby tam jste neměli nějaký základ kdyby se tam svého ducha nepřipoutali se si veřejném otevřely ty tomu jste svého ducha své účast svou účast připojit abyste dveře otevřely to ovšem začátek věcí a pak se musíte toho ducha vzdát na kříži aby se dveře zavřeli abyste mohli umřít abyste mohli znovu zrodit konečné fázi čili trní fáze znovuzrozený i padá úplně jinak než poslední fáze znovuzrození jo. Rozumem z oděno jiného než nouze z ducha a ta se jiný prostředky a úplně opačný prostě a to je to možná zajímavé ale nic vám to nevysvětlí než že sou tady jiné prostředky a tady bych dále řekl nemusím otevřít při klepání na dveře nemusí se ty pobyt asi mělo být že se ty dveře nemusí otevřít nebo si to něco vynechal ano slyším ten pan dveře ale jak svobodu nemusím otevřít vědomě nutí a když odmítnut z toho si i nejlepší přítel musí vystaven tak vám to bere z opačného hlediska. Ale když otevře o to tu bude následovat láskyplné hostina příliš přátelé spolu obě dají bez touhy jiní a závislosti a bez vyroste která bývá téměř nezbytná ve stavu mezi nevěstou a ženichem neboť takováto takové to mystické přátelství není omezena na jednoho přítele nýbrž mu zahrnout více a elektřinu kristu než se ztotožňuje se slabým a dokazovat něco v tomhletom to tady říká. Ovšem a to z toho vydělávat nevím to on se prostě staví za ten výrok by jsou dva nebo tři veme mam se na prostřed nich a že tedy není to je záležitost ženichem a nevěstou nýbrž že je to záležitost také společenství které je naladěn na a stejným cílem duchovním a a to je potom nevěsta potom je třicetdevět s tou a takhle to bere dejme tomu katolická církev že církev je nevěstou. Prosím vás nevěstou je vaše duše především lidi tak vzdáleně nejsem proti tomu aby církev nebyla to nevěděl s tou to ne ale musíte pokud možno na to jít napřed svou straně pohledu že nic a nevěsta neboť ti že je to v dualismu jinak duchovní svatbě nedojde ta církev je vám příliš zalekne ten poměr tako kvasí duši přestože nevíte o své duši taky nic ale přeci jenom je to vaše vnitřní duše a čili je vám bližší. A to jakéhokoliv symbolismu mystický život nikdy není sterilní nýbrž intenzivně tvůrčí jako zisk ho pojetí jednoty muže a ženy se tvoří dítě tak také jednota minulý cítí srdci tvoří veliká díla umění literatury to to převádí ne umění litanie pravdu ale to je z vrní se směrem to pohledem dolů toto je aspekt tvorby která se hlásí zájmu moderních lidí mystické denní ve vlastním nitru vede k formě ježíš říká že jeho slova a činy jsou slova a činy otce jen zlíně a mluví o tvorby učedníků prostřednictvím symbolu ovoce které přetrvává přebývání ježíše učednících a učedníků v ježíšově zobrazeného den vím o větvi vyrůstají zen v jiného stromu a plodů na věci je to jednota která vždycky nese své ovoce v témže smyslu ježíš hovoří o ženě která dává život se mu dítěti když je na polední bolesti trpí protože na nešlo ji hodina a když přivede dítě na svět se na utrpí nemyslí neboť radost že se dítě narodilo tak máte teď vyvolat. Jan v šestnáct kapitola bez dvacátým druhý učedníci nímž ježíš mluvil porodí své dítě později půjdou ne složení umožní s velkou radostí a láskou tvůrčí lidé vybuduju duchovní království které přetrvává věky toto království se zrodí v jejich jejich jednoty srdcem prostřednictvím vnější a duchu a tak jak jejich práce pokračuje prostřednictvím přebývání boha v sobě tato jednota je tvůrčí do ve mně a v něm přinese ten přenese mnoho ovoce jan patnáct tak kapitola ve spát sem ze se tam takhle zrovna je a nevím někteří budou tvořit království pomocí lásky k nemocným a umělec jiní zase intelektuální bádáním jiní vášní vím hledáním sociální spravedlivosti jiní tichou modlitbou a rozjímáním nadání jsou sice různá ale všechna jsou inspirováno tímtéž duchem lásku to je velice krásně řečeno. A my totiž když někdo je aktivně čin to nepovažujeme na činnost boží ale kdybychom věděli že je to činnost boží a ne toho charitativně myslícího člověka tak bychom byli si pravdě a kdybychom kdyby se vám podařilo tomu člověku vnuknout tuto myšlenku že to ze síly boží tak by toho dotázal daleko více provest a ten ta chali ta charitativní činnost by byla méně protekční si vzpomínám na toho švajcra v tom obalem který když léčil lidi jednoho k mele a vedle toho lidi jiného mele tak jedni žehrali na tedy to tam ty ty nejsou začnou mne. Tak to samo sebou byl nad tím povznesení ale či všechny ale musel oddělit do jiných bytí aby se nepopravili tam abyste nezáviděl a bylo dalo velice práci než se naučil milovat člověka jako takového a ne jako příslušníky nějakého kmen a toto toto je tohleto ještě dělají zvířata a člověk by to neměl dělat víře miluje příslušníky svého rodu a do ostatních mu nic nebyla že by chtěl požíral potom by mu něco bto bylo ale jinak nic tak my se přes tuhletu fázi protekční lásky nedostaneme tak snadno dokud na to nejdeme zhora jasného vědomí že je to láska boží která tady působí když jsme charitativně činný. Víte vás nechci odstraňovat ale když jsem tomuto pojetí přišel teprve potom dokonale to osobní že jsem se vzdal svýho života těch dejme tomu téměř sedmadvaceti letech a šel jsem za tím vlastně vědomě do sedmnácti let tak vás za cesta asi to ale je to velice namáhavé práce přemluvit sebe aby nemiloval protekčně kdybyste dokázali jenom neprotekčně milovat. Tak byste na cestě lásky pokročil tak daleko jenom zbývalo jenom malinký tu člověk k tomu poznání boží o božích věcí co je to neprotekčně milovat kde si to milovat člověka takového jaký je a ne takového jakého si přeju mít tu takhle nemiluje člověka tak jsem nezačal vůbec ještě milovat tou živou láskou která není protekční a strašně daleko k tomu poznání láskou a poznání duchovnímu vůbec bych tady dělal malinko přestávky proto svatá terezie říká že nejlepší přístup na cestě lásky v přístup. S mas magdaleny k ježíši ona věděla vlastně magdalena že na není ani chopit a že tedy nemůže se svou čistotou k němu přiblížit když si přibližuju k bohu svou čistotou plotem pracně vyrobil že jsem si tíhl nectnosti a skoku se a sem si ctnosti a nebo jsem se modlil a tak dále tak je tady pořád nebezpečí že to co sem vydobyl co jsem získal svou činností bože a za své jsem to vydobyl ale pokladu božího tak ho to moje není jako bůh musí vlastnit. Tak nesmím vlastnit to je něco jiného zdola se musí tato jinak než na to de bůh on kdybych shora nevlastnil tak nás vlastně opustí a tím by zničil veškeré stvoření on musí zůstat přivlastnění a my musíme od svého vlastnění odejít protože nás drží tam dole u toho to vlastní tadytu kde je tvůj poklad tam je to je srdce a co se se když se drží z mých pokladu tak je mrtvé takže ty se vám dneska říkal že ten bu musel oděl napřed novým srdcem ten národ. Tak to je to že ho zbavil toho pocitu vlastnictví že oni se nedrželi toho vlastního se nového ducha nové oči všechno nové aby člověk byl schopen shora dolů na to jít aby se připojil k tomu tažení božímu to je do zhora dolů prosím na světě říkám tím že být vůči těm neřestný to je kdyby ta maří magdalena byla přišla k tomu ježíši. A řekla podívej se na ježíši ty jsi mužský jsem ženská jaká sem krásná nestal bych se se mnou pomilovat a pak mně teprve předat tu svou milost nesmí mít to ranní rosu nesmí být toleranci my nejsme být to latemu i těm špatným učit příčí vůči těm přiměje nají my musíme se přibližovat neprotekčně jádru bytosti které je za slo něko to špatností. My miluje my musíme milovat podstatu a ne nános ten nános musíme odstranit aby se objevila ta čistá vo tak ale po touží po tom karlem zevním to co se útlý ma si magdalena jevil jako klepat to byl povrch na správně říká den mudrc indický kdybyste vy lidi věděli jak celý ten váš poměr k tomuto světu ty smysly a ten rozum jaký je to slabý nános tenká barvička na nesen na tom povrchu toho hlubokého nitra tak by se to velice snadno odstranili do toho stačí tu no a on se to jako se po závanu větru roznese na všechny strany to s vámi není jsem ani nevěděl že to bylo od vanutí najednou jsem byl jiný v těch sedmnácti letech kde to bylo sem se marně ptal pos hříších sem marně ptal po své chemii potom co mně předtím ta bylo nic z toho nebavilo ale vám řeknu trošku to bylo to že tomu nemám poměr. To mně bylo cizí on to bývají poměr ke všemu na tomto světě a jsem šel pracně budovat prože kristus od nás chce abychom ho znovu vypadávali tento poměr přijde tu ne abychom utekli od světa to chce sankce nauka špatně pochopila utekla tímto vyšla ale von říkal ne jdete k bližnímu že si to nemám nepříjemný něte to zapáchá tím plotem třebas nerozpadl tím sebe málo mocným ne a tak dále tomu stopy strašně zápasit ale i k těm musíte a teprve když se s tím smíříte tak propojí te to bez pod s tím nahoře to znamená toho malomocné. Uzdraví te to je smysl tu zavání malomocné ho že my jsme pořád i když proděláme první fázi znovuzrození malomocné toho malomocné ho máme u sebe ale von si tam někde leží a pořád chci ta my ho musíme vyzvednout jeho malomocenství a uzdravil ho napřed on si zdraví takže se stalo třebas prvním roce cesty duchovní že sem byl uzdraven ze všech neduhů ze všech o které do doby stíhala se jim v špatnou obraz k jsem měl naučený běh se se prostě na tam těžká své šest lékaři špatnou vlastní a všechno možné dohromady a za rok při provést trojice u téhož člověka ře a při diagnoze a při rozboru situace je sil srdce je v pořádku květ pořádku to znamená ty léky který se tam před rokem předepsal tak že ta vína takovýhle všelijaký to za učinkovalo. Že to jsem první měl touhu jak s tím zařídit mít doma taky záchod a tamto všechno byli jak jsem jak my to maminka nebo jsem to staleta tak jsem to rovnou vylil jenomže jsem to vylívala po částkách aby na to nepřišla maminka sem to vylil že sem to duši mile takže říkal ubývá to tak to bereš ho to vo tom je dál nesedl to měl čas sem ani tak se napil a to je to že nosti léky kapse nutím a vono to působí věš mi to řekl opravdu působí protože myslím k čemu je to a tato myšlenka čemu je to působí silný než používání toho lék. A to jsem dal od sedmnácti do osmnáct let a jedině potom se dostal z těchto chorob se mohl pokračovat dát na cestě dokud nevím proveden zázrak uzdraven malomocné ho tak dál se nehnete na cestě lékaři víc než kdokoliv jiný na kantor tedy na kněze musí mít velikou schopnost ale tisku to znamená je nebezpečí že zůstávají před dlouho na povrchu věcí což jim stačí k tomu dělá danou ale aby udělal z toho duchovní jak na to se povýší a taky ji udělají takže toto je řeč lékaře pořádku vedu to jako je to to latinsky jako choroba z povolání a tohleto vinou vám nemáte. Takže vy snáze poznáte jestli je to správné nebo nesprávné někdo vám to nebude přes raněné nebo zastíněno analýzou i to nebudete analyzovat nýbrž přijde k vám člověk a vy se na něj podíváte z vnitř ta ne jako lékař vnějška a budete protože když mu děláte z rozbor klec je pořád pole vnějška prosím se dieta a tak dále pohled vnější se dete jeho rytmus srdce a pořád kolejí ale podle za je vůbec na toto nedat a všimnou ci jeho vnitřního postoj. A vám řeknu jsem znal jednoho lékaře a ne jenom jednoho ale toho jednoho kladně v zimě operoval na ty dvě na to byl do centra a žák říkal na každým pacientu jaké je přijde poznám jestli umře nebo ne a podle toho ho léčí to asi kon ko je radostem a do sen z toho znamená rovnou bíte toho koho si myslíte že jazyk na kahánku život na kahánku a ale on říkal ne ne ne jsem nikomu ještě neuniklo sem nezabil to poznám ale ne při druhém pohledu tu volit začnu dělat když tu analyza člu dělat tak eště kolikrát si říkám vono to není tak bez nade někdy vopravdu se podaří i takového pacienta které se naplní pole viděl že smrt to ji za ním tak vono se ještě třebas toho vymaní a nějaký rok se prodloužit život ale zahynete jako tak velice brzo poměrně proti těm ostatním na který vidím život zásobě životu života jiná jinou než co které podražené s tím tou chorobou.

Download XMLDownload textWaveform view