prevzate-kotouc-88-09-J
prevzate-kotouc-88-09-J
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Se
bylo
navrhl
ten
a
tak
jsem
ho
znovu
přiměl
k
tomu
aby
se
asi
odpočinou
s
tam
do
ho
odpočívalo
až
si
odpočinul
tak
rozebral
tě
zase
dál
že
takovým
obloukem
toto
je
pro
mě
poučení
jak
to
má
člověk
dělat
že
musí
umět
vkládat
odpočinek
dřív
do
své
práci
než
je
unaven
když
ho
tam
vložíte
no
počne
až
je
unaven
to
je
pozdě
to
se
vzdálil
té
druhé
komnatě
čili
tam
musí
být
vytrvalost
v
tom
smyslu
že
ne
do
toho
tlačit
nýbrž
to
musí
být
klepání
veškerá
práce
musí
být
klepání
to
znamená
přestože
tá
ne
nepřetržité.
A
já
jsem
to
včera
líčil
kyberneticky
tadyhle
těm
mládencem
tam
a
říkal
jsem
to
máte
jako
se
samočinným
počítače
m
ten
neumí
nic
jiného
než
kdežto
je
tam
proud
nebo
tam
není
proud
když
je
tam
proud
a
píše
jedničku
když
tam
není
pro
za
píše
nulu
ale
kdyby
tam
nebyla
nula
vedle
tý
jedničky
tak
ten
princip
toho
samotnýho
počítače
ji
splněn
on
by
ji
nepočítal
protože
bez
nová
jedničku
a
nulu
jedničky
i
nulu
von
počtu
všechno
co
žádná
hlava
nespočine
ani
ne
tak
rychle.
A
je
to
a
přitom
nemyslí
není
inteligentní
absolutně
hloupý
a
stačí
rozlišovat
jedničku
ani
na
té
dvoj
ce
se
musíme
naučit
odlišovat
jedničku
a
budu
my
jsme
ve
stavu
dvojnosti
na
úrovni
dvojnosti
a
musíme
brát
v
patrnost
že
páry
dvojic
dobro
relativní
a
naivní
zlo
a
všechny
páry
dvojic
láska
a
nenávist
mají
tam
svou
platnost
a
jsou
rovnocennými
partnery
to
neznamená
že
já
musím
jedná
vě
abych
mohl
milovat
ale
že
když
to
vokolo
sebe
vím
tak
je
to
začí
znechucen
to
jdi
bez
vědomí
nevědomě
plní
ten
řád
volit
aby
se
v
něm
udrželi
a
takže
vytrvalost
tady
spočívá
v
tom
že
mně
neznechutil
opozice
tohoto
světa.
A
já
třebas
jednám
správně
tak
to
dělá
správné
ale
voni
to
neberou
jako
správné
voni
se
mi
světa
do
to
pomíjí
ne
dejme
tomu
já
jsem
nenechal
zabít
mouchu
na
oni
ne
celá
si
já
jsem
měl
smálo
neboť
ten
přítel
který
mě
při
tom
zastihli
do
mě
bůh
a
abych
já
neměl
ča
oddán
od
toho
vokna
abych
neměl
čas
odehnaly
ven
aby
nemohl
zabít.
Já
se
dostal
pořádným
nařezáno
než
ta
moucha
vodletěla
ven
od
otevřeným
voknem
a
teprve
teď
jsem
byl
svobodný
ta
moucha
už
i
nestrašil
a
v
hlavě
a
já
jsem
koukal
a
on
říká
to
je
na
mě
koukáš
protože
si
pustil
tu
moh
ale
nemysli
si
a
teď
mě
zase
začal
by
aby
šel
při
jaký
jsem
špatný
člověk
nebylo
to
pravda
vůbec
nic
ale
takovou
trpělivost
já
jsem
na
to
šel
samosebou
zhora
takovou
trpělo
se
ta
svatá
terezie
vo
těch
svých
sester
aby
se
donutili
aby
se
vůli
donutili
k
takové
trpělivosti
nebyli
ještě
v
klášterech
je
všechno
v
nejlepším
pořádku
tam
taky
se
vzájemně
nenávidí
ty
sestry
nebo
si
závidí
ne
a
já
právě
u
těch
sester
se
kterými
si
tady
opisujete
vidím
že
tam
taková
nevraždí
ost
je.
A
že
tě
šestnácti
které
tam
jsou
jenom
dvě
jsou
dobré
ostatní
nestojí
za
moc
ne
ale
z
toho
ží
takže
tak
to
asi
v
tom
světě
je
tak
trpělivost
po
straně
činnosti
se
vám
vysvětlil
ale
trpělo
ve
strastem
modlitby
to
je
daleko
těžší
aby
se
držela
a
spočívá
v
tom
že
jakýkoliv
neúspěch
modlitby
to
znamená
že
to
nemá
podle
mého
názoru
žádný
význam
že
mě
to
znechucuje
třebas
nesmí
to
mít
ne
následek
že
bych
já
modlitbu
opustil
já
vám
to
řeknu
zase
jak
na
to
jsem
šel
shora
tak
já
sem
opakoval
jméno
boží
to
byla
moje
celá
modlitba
žádný
slovní
vykládaný
a
amen
boží.
Dejme
tomu
kdybych
to
převedl
to
se
neříkal
že
to
pane
můj
pane
mu
a
nic
víc
a
teď
se
ale
zjistil
že
před
říkám
poctivě
tak
ono
mi
to
nejde
říkat
dílně
pěkný
to
a
já
jsem
to
neříkal
mechanicky
to
dělal
s
čím
dál
zničí
vervou
že
jsem
neslyšel
necítil
z
druhé
strany
odezvu
tak
jsem
volal
zoufaleji
pane
bů
je
rozumíte
silněji
důrazně
s
větší
účastí
větším
zaujetím
a
to
mělo
za
následek
že
já
jsem
to
pane
můj
nemohl
říkat
zastavila
se
mě
mysl
a
já
jsem
se
ocitl
v
prázdnotě
která
mě
strašila
já
jsem
se
dostával
za
vesmírná
a
tak
dále
to
je
to
byl
dlouhý
proces
to
nebudu
vykládat
se
na
to
šel
shora
já
jsem
na
to
šel
za
ve
s
tím
co
bylo
za
vesmírem
a
to
mně
bylo
vnuknuto
jsem
šel
do
toho
vesmíru
ale
výsledek
byl
stejný
že
jsem
se
zase
i
s
tím
co
je
zde
dostal
na
druhou
na
druhou
stranu
nebo
je
to
tam
učilo
jakým
to
s
vámi.
Vy
totiž
máteli
mít
trpělivost
modlitbě
a
má
tedy
modlitbu
slovní
a
vona
předpokládá
že
to
co
budete
říkat
v
té
druhé
fázi
že
to
je
pořád
jenom
konci
dra
on
to
znamená
to
tady
také
špatně
překládá
to
překoná
jako
úvaha
o
konci
beton
úvaha
ale
ona
má
na
mysli
a
rozjímání
konstelaci
na
nějaký
rozjímání
on
tam
měl
volit
ten
člověk
to
konstelaci
nám
takže
dejme
tomu
se
už
nechce
na
tom
druhým
stupni
abyste
se
modlili
otčenáš
nýbrž
abyste
ho
otčenáši
rozjímali.
Jako
vám
to
tady
předvádím
vždycky
občas
sem
to
předvedla
napsal
jsem
to
taky
otčenáš
rozjímáním
o
tom
vypadá
ty
jsi
můj
otec
a
toto
otcovství
a
mateřství
tvých
rodičů
je
odvozené
od
toho
kdyby
toho
co
si
toho
nebylo
tak
tyto
mě
taky
nemohli
zrodit
že
a
čili
já
jsem
zavázán
tobě
především
na
to
že
tady
jsem
a
mám
k
to
je
především
povinnosti
druhé
řadě
ke
si
a
ježíšů
takovou
škálu
hodnoty
já
si
musím
dělat
a
tak
dále
nebudu
dál
to
předvádět
tak
to
vy
to
máte
u
mě
napsaný
to
to
je
otčenáš
rozebráno
takle
rozjímavém
způsobem
tak
takové
mu
rozjímání
ona
jak
oni
tam
v
tom
klášteře
vedly
tak
to
je
dobrý
stupeň
a
jestliže
je
rovnováha
mezi
správným
jednáním.
A
touto
rozjímavá
modlitbou
tak
tam
nedochází
ke
krizím
a
to
platí
o
každém
dalším
stupni
nedochází
ke
krizím
a
přechody
z
jednoho
stěna
druhý
jsou
snadné
a
přirozené
ovšem
musí
tam
být
rovnováha
a
vono
je
to
velice
nepříjemné
abych
já
třebas
musel
jednat
něco
se
ho
nebo
s
něčím
nebo
o
něčem
nebo
něco
dělat
co
je
mi
nepříjemné
já
na
vám
na
druhém
stupni
po
ještě
přednost
tomu
příjemném
předtím
nepříjemným
třebaže
vím
že
je
to
správně
to
nepříjemné
ale
vono
je
mi
to
nepříjemné
tak
to
nedělám
čili
ona
radí
na
druhém
stupni
my
víme
že
nejsi
schopen
dělat
jenom
věci
správné
nýbrž
že
se
má
rád
a
taky
se
dělat
věci
pro
tebe
příjemné
no
tak
bílej
s
tý
příjemností
klade
tam
přednostně
je
co
co
je
správné
ne
no
tak
to
je
asi
ten
druhý
stupeň
já
myslím
že
to
by
stačilo
pak
je
rozdíl
mezi
oddaností
tomuto
světu
a
oddaností
bohu.
Rozdíl
tě
jednou
jaký
je
rozdíl
mezi
oddaností
světlo
oddanosti
bohu
není
to
rozdíl
takový
že
by
se
jednou
o
druhýho
lišil
co
se
naučíte
tady
to
tam
budete
moc
použít
rozumíte
čili
nic
není
ztraceno
tím
že
tady
se
oddaní
tomu
co
se
tu
trénuje
te
tam
proto
pána
boha
tento
život
není
marný
jako
já
jsem
si
myslel
sedmnácti
letech
a
není
zbytečný
nýbrž
by
zbytečný
jenom
tehdy
když
to
neděláte
pořádně
když
tedy
kladete
tak
musel
být
pořádným
bodě
ne
a
di
jste
dejme
tomu
svatým
tak
může
pořádným
svatým
a
já
jsem
třebas
nebyl
úplným
ale
nebyl
jsem
pořádným
svatým
i
to
se
tak
nesmí
dělat
jako
to
dělal
já
který
se
se
cítil
být
svatých
cítí
být
svatý
tak
není
svatý.
A
jesli
cítíte
být
pořádným
člověkem
na
svém
místě
to
je
ještě
v
pořádku
tady
je
první
rozdíl
vy
musíte
přes
ten
svědomím
zodpovědět
že
to
co
děláte
to
tento
svět
to
jsou
vaše
vědním
tak
to
je
v
pořádku
že
líbil
se
to
za
daných
situací
nedovedla
provést
tak
to
je
první
rozdíl
jsou
tady
další
rozdíly.
Že
totiž
to
co
tady
děláte
na
cestě
oddanosti
tomuto
že
děláte
jako
mrtvá
děláte
jako
mrtvý
lidé
to
znamená
potřebujete
k
tomu
jenom
ten
úsek
vědomí
který
pochází
z
vašich
smyslů
ses
nám
to
nadiktuju
před
vedou
aby
to
rozumem
pracujete
s
tím
se
uzavře
okruh
aby
se
za
ně
nedostanete
a
v
tomto
okruhem
mrtví
duchovně
mrtví
tak
nemůžete
se
setkat
s
bohem
není
to
možné
a
když
to
když
to
děláte
živě.
Já
to
je
cesta
shora
dolů
pochopitelně
to
bych
ani
nemusel
říkat
prostě
to
se
dá
těžko
říci
jednou
větou
já
se
budu
muset
do
toho
pustit
pořádně
nebudu
to
vykládat
ale
není
to
takové
jako
na
cestě
mrtvého
člověka
protože
mrtvý
člověk
si
myslí
že
jí
myslí
si
že
pije
že
spí
a
tak
dále
ale
ve
skutečnosti
to
dovede
dělat
jenom
přes
den.
Přednost
i
při
nejlepší
vůli
spí
a
dělat
to
nemůže
protože
unaven
tím
že
to
dělá
z
toho
malého
úzkého
úseku
on
se
vyčerpá
v
tom
malém
ne
on
to
existuje
vyčerpá
sílu
která
tam
je
to
je
správná
boží
s
a
na
to
ale
oni
vyčerpá
kdežto
když
to
nedělá
z
toho
úzkého
úseku
to
dělá
z
vůle
boží
tak
to
vyčerpání
se
nemůže
boží
mořem
být
vyčerpána
ta
je
nekonečná
tady
je
rozdíl
že
čím
víc
člověk
je
oddán
tomu
bohu
tím
je
oddaní
není
unaven
takže
když
například
se
modlíte
a
se
tím
unaveni
tak
to
děláte
jako
mrtvý
lidé
a
když
se
modlíte
z
vůle
boží.
Tak
teď
tím
osvěžení
a
čím
dál
se
modlíte
líp
no
tak
a
tak
bych
mohl
jít
o
jedné
věci
za
druhé
a
vždycky
byste
při
na
to
že
je
to
úplně
z
opačného
hlediska
když
jako
eto
totéž
ale
opačného
hlediska
a
z
opačného
začátku
začíná
se
někde
kde
tam
se
vůbec
nezačlo
tam
se
začíná
z
vlastní
vůle
a
tady
se
z
vlastní
vůle
ustupuje
čili
celá
cesta
vypadá
tak
že
já
dospíváme
tak
trpné
aktivitě
jsem
často
už
po
sami.
Že
moje
aktivita
je
trpná
to
znamená
je
nemusím
být
méně
aktivní
ale
musím
být
přitom
trpní
co
to
znamená
že
já
si
musím
čím
dál
aspoň
v
představě
uvědomovat
že
cokoliv
konám
je
závislé
na
tom
že
mě
je
to
pán
bůh
dop
oporu
do
pomůže
k
tomu
nebo
že
by
tomu
násilí
jak
sílu
existenční
tak
si
uznával
tak
čiž
lásky
a
nebýt
toho
tak
já
nemohu
ani
prstem
hnout
čili
konám
to
když
to
musí
mít
jeho
sílu
prosim
vás
považujete
za
holt
žárovku
když
tam
do
ní
nejde
proud
ani
nemůžete
protože
tam
problém
někde
a
vona
desíti
okatí
ta
elektrárna
že
jo
a
ne
ta
žárovka
vy
si
myslel
že
jara
žárovku
se
teďka
vy
a
vystižení
že
to
vy
kterých
je
ste
na
cestu
metry
od
toho
pána
boha
takový
převracet
tam
musí
stát
na
té
cestě
ano.
Já
jsem
si
že
by
to
si
pomohl
byl
velvyslanectví
napsal
si
haha
byl
velmi
savce
německy
v
indii
a
během
toho
vel
jsem
ti
se
stýkal
s
těmi
indickými
zasvěcenci
a
mohl
napsat
knížku
jako
třebas
dělat
na
to
jeho
nejlepší
dílo
není
do
češtiny
přeloženo
hne
ne
do
nitra
na
na
tom
nadpis
jenom
ta
chyba
že
člověk
se
do
toho
nitra
snaží
dostat
a
ono
fakticky
je
chybné
na
tomto
že
v
tom
nitru
je
jenže
vo
tom
neví
i
to
stěžuje
tu
cestu
takže
ono
bezvadně
jde
si
dar
tah.
Ale
už
jako
mám
určité
výhrady
k
tomu
dere
našem
on
to
píše
o
jsem
rolí
kteří
jsou
si
toho
nejsou
vědomi
takže
je
mu
to
odpuštěno
ale
kdyby
na
ně
přišel
přísný
kdyby
na
něj
přísný
krutého
tak
bych
řekl
co
se
hochu
sápe
do
nitra
když
tam
si
ovšem
když
se
člověk
neví
to
jako
by
tam
nebyl
jako
by
tam
nebyl
takže
by
ten
nadpis
měl
vypadat
cesta
jako
by
do
nitra
ale
fakticky
z
nitra
navenek
to
je
také
v
měl
ten
obsah
výšky
vypadat
tak
nevypadá
no
ale
i
to
co
tam
zase
jedinečný
ona
se
a
taky
mnoho
ještě
básníkem
jeho
sbírka
básnit
tak
je
skvělá
si
budete
ježíšova
života
a
co
von
nemohl
vyložit
přirovnáním
tak
to
vyložil
přímo
svým
životem
a
on
to
materialista
to
duchovní
manželství
vyložil
svým
životem.
A
nemohl
nemohl
se
to
provést
toto
stě
nejde
některé
ty
vznešené
věci
se
nedají
symboly
slovními
nahradit
a
tak
taky
když
o
tom
mluvil
o
tom
materiální
spiritual
tak
to
vždycky
uvedl
tak
že
to
není
celé
v
tom
to
je
ta
pasáž
chybí
příklad
to
my
promítám
budeš
chtěl
jednou
no
protože
to
je
to
zrušit
tančil
klad
porovnání
nebo
podobenství
o
pěti
moudrých
a
pěti
nemoudrých
pannách.
Moudré
měli
oleje
tolik
že
když
přišel
ten
nečekaně
von
přes
pozdě
ten
ženich
tak
byli
přijati
protože
měli
oleje
bylo
neměli
a
to
byly
ty
nemoudré
těm
došel
protože
voni
mezi
ním
všechny
usnuly
všechny
usnuly
i
ty
moudré
i
ty
nemoudré
ale
ne
že
těm
nemoudré
ten
do
olej
došel
vo
nich
chtěli
si
ho
koupit
někde
ne
šli
si
ho
nakoupit
ale
už
přišli
a
on
říkal
už
vás
neznám
takže
to
je
velice
dobře
vysvětleno
co
je
to
manželství
duchovní
ovšem
jenom
příprava
k
němu
ale
všimněte
si
přijetím
ženich
a
neplete
nevěsta
za
svatbu
muka
tam
jsou
počtu
že
se
ti
nebo
pěti
tento
napřed
těch
pět
to
proto
pásl
ne
není
tam
nevěsta
kde
se
ztratila
a
svatba
byla
vím.
To
je
právě
to
tajemství
že
se
to
se
jsou
věci
které
se
slovně
nedají
vysvětlit
slově
se
nedají
světit
a
ježíš
kristus
ale
krásně
vysvětlil
svým
životem
protože
já
indové
takový
život
jako
by
ježíše
krista
vůbec
neměli
když
pozici
a
nemají
a
nebudu
ho
mít
aby
v
něj
kde
životem
svým
vysvětloval
tak
mě
tady
duchovního
vzestupu
to
se
jim
ne
stalo
ni
tam
tu
no
mě
tam
jiným
vtělení
boží
to
je
pravda
on
napsal
bhaga
pod
něho
ty
dáte
se
napsala
bhaga
a
je
to
co
všech
trávě
to
je
to
uznávám
ale
aby
ví
čil
svůj
vlastní
život
jako
symbol
že
vstupu
k
bohu
to
nevylil
a
nikdo
to
nevyléčil
totiž
rámcově
ano
třebas
mythu
nebo
ji
nebo
oživit
horu
a
i
sise
tak
dále
egypťani
to
líčili
symbolicky
ale
jenom
rámcově
ale
ne
takový
podrobnosti
aby
se
věděla
jak
z
jednoho
stupně
na
druhého
stoupat
a
ježíš
kristus
to
přesně
podrobně
vysvětlil
A
tak
abyste
si
nemysleli
že
tady
byla
nějaká
chyba
v
textu
to
evangeliu
že
to
tam
jako
evangelia
třás
vy
nechal
tam
o
té
nevěřte
muselo
být
původně
co
napsáno
ne
někde
se
praví
že
král
vystou
hostinu
a
pozval
ty
svoje
příbuzné
a
všichni
se
milovali
každý
za
něco
jiného
ne
a
tak
nakonec
dal
pozvat
mrzáky
a
žebrák
s
jakých
křižovat
ek
a
přijde
tam
řada
lidí
kteří
měli
svatební
roucho
a
roli
ji
kteří
neměli
svatební
roucho
ti
co
neměli
svatební
roucho
to
za
vykázat
ven
s
rovnou
manou
a
ty
co
měli
za
ty
mi
chuti
tam
nechal
zdali
to
von
to
připomíná
že
je
to
míti
olej
nebo
nemít
oleji
připomínám
to
že
to
není
potom
náhodné
že
tady
je
obdoba
a
kdybych
mluvil
ještě
od
vážněji
období
jak
on
to
ježíš
kristus
vyjadřuje
ale
podobenstvím
už
ne
ty
zdání
podoby
už
nejsou
podobenstvími
vysvětlený
nýbrž
jenom
jeho
životem
jeho
životem
je
vysvětleno
rozdíl
mezi
spojením
bohem
a
mezi
duchovní
svatbou.
Tak
to
prosím
mě
svatá
tedy
zakázal
komentovat
tak
já
vám
taky
dneska
s
vámi
tu
nevěstou
za
nebudu
prosím
vás
protože
slovně
prý
se
to
nesmí
ne
nemá
to
leze
mi
to
zakázal
tak
proč
bych
máme
toho
na
výklad
dost
tak
se
vysvětlíme
to
nějaký
na
ale
všimněte
si
toho
zajímavého
momentu
že
nevěsta
je
vynechán
a
nejzajímavější
na
tom
je
že
von
to
v
těch
podobenstvích
nechybělo
viďte
a
znáte
je
a
ne
tak
že
se
po
nevěstě
ne
tam
devět
řeč
a
je
svatba
dvakrát
za
sebou
svatba
nevě
straně
kde
se
to
za
pořádek
todleto.
Já
vám
řekl
aspoň
aspoň
na
povím
že
my
třebas
že
se
stýkáme
později
nějak
z
bohem
vědomě
a
pociťujeme
spojení
s
ním
duševní
tak
o
duši
své
nevě
pořád
nic
a
se
ztratila
ta
není
patrná
to
je
základ
toho
vysvětlení
ale
není
to
celé
vysvětlení
to
jenom
v
té
symbolice
toho
ježíšova
života
tak
to
jsem
vám
chtěl
ještě
doplnit
k
tomu
abyste
věděli
jaký
zázrak
máte
na
stole
a
že
se
to
ta
svatá
terezie
bezvadně
ovládá
celý
knižním
trhu
čtyři
sta
let
po
smrti.
Čtyři
sta
tři
roky
po
smrti
čtyři
sta
dva
roky
po
smrti
a
to
a
ona
ví
kde
jejich
knížka
na
trhu
a
co
co
já
mám
z
toho
komentovat
kdyby
mě
k
tomu
nutila
tak
já
jsem
drzý
chlap
já
bych
to
třebas
schválně
překládal
a
komentoval
ona
věděla
že
jsem
takovýhle
tak
to
radši
tam
vůbec
není
se
a
jestli
to
velvyslanectví
pokoj
naše
jestli
to
patří
to
by
nároku
osmdesát
tři
to
by
na
něčím
trhu
pohodě
mělo
ještě
být
a
vy
to
korun
ne.
No
ale
já
jsem
si
vás
pozval
proto
já
to
budu
vykládat
tyto
už
tam
teďka
nebito
bude
to
z
toho
ranní
ten
je
u
jistou
říkat
jinak
no
ale
v
tom
podobenstí
o
těch
pannách
že
bude
být
ský
konec
světa
a
že
musíme
být
připraveni
a
že
musel
být
bdělý
to
nás
může
při
tom
konci
světa
zachránit
jděte
neboť
nevíte
dne
ani
hodiny
je
tam
napsáno
na
konci
to
známý
a
má
fáze
totiž
ani
andělé
v
nebi
neví
kde
konec
nastaly
se
ho
tady
jinde
jenom
otec
v
nebesích
toto
ví
ale
ani
jeden
něho
anděl
ani
svatí
to
nevědí
tak
proč
protože
ten
konec
světa
to
je
něco
co
se
odehrává
v
lidské
duši
a
u
každého
tehdy
když
ta
duše
dospěje
k
tomu
stádiu
že
to
může
uni
odehrává
ne
ale
není
to
obecně
nějaké
nějaký
konec
světa
fyzický
jak
si
to
představujou
třebas
nějací
nějaké
ty
sekty
u
nás
ano
to
není
takovému
něčemu
vůbec
nedojde
ano.
To
odpovězeno
no
a
tak
teď
já
přejdu
na
ten
úvod
do
cesty
kterou
budu
půl
roku
vykládat
a
pokud
nebudete
mít
se
že
to
s
tito
nějak
prověřit
tak
dalšími
mými
spisy
nebo
tak
už
se
o
tom
nedovíte
protože
já
to
budu
tentokrát
psát
tu
roku
a
než
se
to
vám
dostane
to
bude
dlouho
trvat
na
a
to
počátku
pouště
ale
už
mám
špatné
svědomí
že
to
asi
nemám
sem
posílat
kdybych
já
poslal
tohleto
cesta
oddanosti
na
to
nejsou
ve
světě
většího
odborníci
než
v
evropě
mezi
těmi
křesťanskými
mystiky
někteří
jsou
větší
mi
kteří
menším
odborníka
ale
všichni
jsou
velikými
odborníka
protože
ještě
mezi
nimi
rozdíl
ale
to
tady
nemůžeme
rozebírat
já
jsem
je
detailně
sledoval
ale
nebylo
nebylo
by
správné
kdyby
si
to
takle
rozpivá
to
to
budu
mít
možná
čas
tam
někde
na
tom
čeřínku
Ale
v
čem
spočívá
ta
specializace
evropský
že
totiž
evropa
nevěří
na
převtělování
a
že
nemají
tuto
představu
o
převtělování
jim
umožňuje
že
jsou
o
tuto
představu
chutí
a
proto
se
celý
ten
vývoj
ubírá
jiným
směrem
bez
této
představy
ovšem
živými
představami
které
mají
zase
jiné
následky
zdržující
následky
na
to
představa
převtělování
mají
má
velmi
zdržující
následek
když
ten
člověk
si
říká
a
kdyby
to
byl
ran
teprve
se
říká
no
tak
co
neudělám
tentokrát
udělám
příští
vtělení
že
jo
a
jemu
i.
Má
i
po
pevně
a
vůbec
nic
nedělá
složi
u
se
klid
kdežto
ind
to
takhle
často
ví
o
tom
že
se
musím
znovu
vtělit
tak
pracuje
na
tom
duchovním
díle
jako
by
jenom
jednou
se
mohl
vtělit
takže
my
tady
nemáme
tuto
představu
o
převtělování
a
následkem
toho
jsme
schopní
než
ind
brát
tento
život
jako
příkaz
od
boha
ucelený
příkaz
od
boha
tím
že
se
tady
narodíš
tak
je
ten
má
bůh
zavazuje
k
tomu.
Protože
přichází
z
věčnosti
aby
se
do
věčnosti
vrátil
že
o
tom
nevíš
není
rozhodující
kolika
věcech
my
tady
nevíme
na
tom
světě
a
voni
existuju
bez
našeho
vědomí
že
nebo
nemůžeme
se
vo
přesvědčit
a
existuje
ta
vím
o
tom
že
to
existuje
tak
tady
na
taky
na
tom
nezáleží
o
tom
nevíte
vůbec
ale
záleží
na
tom
že
to
existuje
a
my
se
s
o
tom
že
to
existuje
přesvědčujeme
z
ježíšova
života
a
to
je
právě
as
něco
co
se
se
specializací
evropský
nebo
západ
evropskému
zadní
nebo
křesťanské
pro
že
to
přestane
z
teho
na
západ
že
totiž
ten
ježíš
kristus.
Ukázal
na
jednom
životě
jakou
cestou
se
to
jde
aby
za
jeden
život
se
člověk
dostal
vědomě
k
bohu
a
to
nejen
jako
spojení
třebas
přechodné
nějaké
extazi
nebo
samadhi
nýbrž
jako
trvalé
jako
trvalý
stav
manželství
totiž
já
se
tady
vstoupím
normálně
s
tímto
světem
co
je
to
je
moje
sloužena
nebo
protože
zase
nou
bere
že
ano
my
patříme
tomuto
světu
a
jsme
s
nimi
tak
spřaženi
s
tím
světem
tak
spřaženi
že
nikdy
z
toho
neslevím
pořád
se
toho
všímáme
a
pořád
k
tomu
sloužíme.
Kdežto
v
indii
vlivem
toho
že
věří
na
převtělování
na
to
jdou
jinak
v
útlém
mládí
až
do
puberty
až
do
tedy
zralosti
se
nechápají
v
vychovávat
až
s
tou
vychováváni
tak
se
věnují
životu
společenského
nebo
životu
v
rodině
a
až
vy
vedou
ty
děti
z
hnízda
a
zbaví
se
těch
povinností
všech
s
tím
slovech
tak
pak
jdou
ke
světci
požehnání
to
není
náš
průvodní
zjev
našeho
života
to
není
mějme
také
v
mládí
vychováváni
k
tomu
abychom
pro
tuto
společnost
něco
provedli
ale
v
indii
ne
v
indii
si
se
to
součást
té
výchovy
ale
pod
dojmem
předcházejících
chtění
kdy
se
zrodil
v
nějaké
kastě
a
to
je
něco
nemnoho
na
tom
co
je
dá
ne
dole
by
se
stal
světcem.
A
to
musíš
trpět
to
že
si
například
v
té
kastě
obchodník
a
nemůžeš
být
kastě
brahmu
ne
a
to
je
tvůj
úděl
to
se
to
si
vysloužil
zrozen
víte
ten
obrovský
rozdíl
tady
podle
toho
co
z
názor
ježíš
kristus
to
ne
vysloužili
nějakou
přednost
do
nějakého
ranku
do
nějak
druhu
kasty
nebo
to
vůbec
nýbrž
do
života
v
evropě
nebo
následkem
krista
všichni
jsou
si
rovni
tím
že
vstoupilo
tohoto
života
není
rozdílu
s
tím
nejtěžším
nejhorším
životem
plným
neštěstí
a
nemocí
a
tím
šťastný
životem
nějakýho
bohatého
člověka
který
mu
nic
nechybí.
Jsou
v
ražení
dost
téhož
příkazu
žijou
se
téhož
příkazu
a
ten
příkaz
ní
z
věčnosti
přichází
a
do
se
máš
vrátit
a
to
je
ten
život
je
ničím
nenahraditelný
prostředkem
k
tomu
aby
se
stal
mohl
vrátit
není
jiného
prostředku
a
potom
po
této
smrti
už
není
prostředku
to
je
víte
něco
úplně
jiného
než
to
tam
se
může
převtělovat
co
si
je
udělal
ne
krát
možno
nahradit
příště
že
jo
a
tak
to
jde
dál
vidíte
ten
základní
rozdíl
myslím
řeka
cuku
to
počkáme
že
představa
předurčuje
způsob
života.
Naše
spojení
s
má
určité
představy
o
tom
k
čemu
ten
člověk
je
na
tom
světě
a
ta
má
představy
jenom
podle
vzoru
toho
té
tělesnosti
dívá
se
na
tělesnost
toho
člověka
a
nejenom
po
stránce
hmotné
ale
po
stránce
duševní
jaké
má
ten
malý
tvor
zkušenost
nebo
schopnosti
a
podle
toho
zařizuje
jak
ten
člověk
má
zůstat
že
jsi
má
být
tím
nebo
oním
a
co
má
pro
to
se
znamenat
čili
byl
to
čistě
účelově
když
to
zatímco
účelový
toto
moje
kdežto
viď
mě
pronásleduje
s
tím
upozorňuju
tělo
to
že
mě
tím
pozná
sebe
to
nevyřeší
tě
tam
to
slovo
kdežto
my
víš
já
se
budu
snažit
ho
vymýtit
aspoň
před
to
přednášce.
Ale
na
rozdíl
tedy
si
jí
to
je
to
místo
kdežto
no
ale
tak
si
slovy
když
člověka
vychovávají
jenom
k
tomu
aby
pro
tuto
společně
něco
znamená
aby
něco
přinesl
aby
pro
ní
dobře
pracoval
tak
to
má
kruté
následky
v
tom
smyslu
že
si
ta
společnost
ho
přivlastní
a
on
si
přivlastníme
to
je
vzájemné.
A
tento
druh
vlastnictví
není
charakteristické
pro
indický
způsob
myšlení
ten
člověk
nepatří
tam
té
společnosti
jako
tady
v
evropě
na
západě
ale
za
to
se
nemůže
vymknout
podle
svýho
názoru
všechno
věc
názoru
z
té
kasty
ve
které
se
narodil
tohoto
časem
nebude
tam
platit
ale
už
je
to
trošku
ruší
ale
zatím
je
to
tak
že
tamto
kastovnictví
a
já
vám
řeknu
my
jako
v
evropě
bohužel
se
nedovedeme
ještě
zříct
z
toho
kastovnictví
mi
pořád
snažíme
se
vytvořit
kasty
vždycky
v
každém
režimu
a
že
jakýkoliv
režim
politický
nebo
ekonomické
bylo
vždycky
vytvoříme
kasty
to
je
jasný
protože
nám
tato
instituce
kastovnictví
chybí
i.
Jestli
právem
nebo
neprávem
nebudu
rozhodovat
ale
chybí
nam
než
to
indové
ji
mají
jaksi
deklarování
védami
nebo
upanišády
lépe
ve
vada
to
není
ale
upanišáda
ve
vlaku
podivu
není
převtělování
ale
upanišády
vod
začátku
mluví
o
převtělování
ono
to
dřív
indii
neplatilo
živo
se
indové
jako
nepřevtělí
teďka
věří
tomu
převtělování
že
je
nebo
jesi
tvoří
jednotu
dynamikou
nikoliv
tady
kou
to
znamená
vesmíru
probíhá
nějaký
rozvoj
a
nejenom
rozvoj
ale
také
nějaké
ničení
soustavně
probíhá
obojí
není
ani
v
něčem
něčeho
víc
toho
rozvoje
než
je
toho
ničení
toho
co
bylo
vytvořeno
čili
pochopit
správně
proč
tomu
tak
je
je
rozumově
nemožné.
A
já
jsem
moc
rád
že
jsem
toho
jednadvacátýho
jedenáctý
bez
rozumu
toto
mohl
zjistit
čím
to
je
proč
ten
život
je
tvořen
a
proč
ten
vesmír
je
celý
tvoří
a
proč
je
pořád
moře
a
proč
musí
člověk
začít
když
jde
na
další
pochod
kupředu
k
od
konce
od
konce
si
je
ta
tam
jsem
začal
najednou
od
konce
světa
tam
zažíval
jsem
konec
světa
tebe
potom
to
všechno
ostatní
ale
to
nebudu
vás
tím
bavit
to
zase
zajímalo
podstatu
už
to
slyšeli
mockrát
že
jo
tak
že
to
už
mě
taky
nezajímal
a
kdyby
vás
to
zajímalo
osobně
proč
von
konce
světa
tak
já
bych
vám
to
osobně
tedy
vyložil
ještě
teďka
tady
předčasně
mě
to
nevydrželi
ale
jestli
ne
tak
já
to
nebudu
říkat
podívejte
se.
Tenhleten
vývoj
když
je
to
jeden
jediný
vývoj
ale
ne
vývoj
různých
druh
jak
jsem
vám
to
jeví
jeden
vývoj
oddělený
od
druhého
ten
život
den
se
vyvíjí
jinak
podle
svýho
vzorečku
genetickýho
ten
druhý
zase
jinak
to
je
na
povrch
ho
pravda
ale
vnitřně
ne
vnitřně
se
nemohou
jeví
jet
než
podle
principu
vzájemného
doplňovat
nebo
vzájemného
ničení
což
je
na
stejné
úrovni
prosím
vás
to
je
všechno
šíity
rovný
rovni
omezit
ničení
a
s
a
stvořením
a
protože
tomu
takhle
je
tak
to
můžeme
už
tu
dneska
přijede
na
vědecky
víme
že
tomu
taky
že
se
to
vzájemně
drží
v
šachu
my
tomu
říkáme
rovnováha
že
ano
tak
ta
rovnováha
každé
úrovni
a
má
své
charakteristické
vlastnosti
takže
jestliže
člověk
nemá
se
musí
ocitne
nějaké
nižší
úrovni
na
tamní
rovnováze
tak
má
zprvu
dojem
že
nějakým
vítězem
nad
tím
čím
před
tím
bojoval
a
ve
skutečnosti
tomu
tak
není
on
jenom
získal
třebas
na
velice
nízké
úrovni
určitou
rovnováhu
ano
tohleto.
Potom
platí
na
každé
jiné
úrovni
dejme
tomu
začnu
z
obyčejným
motýlem
když
ona
ta
housenka
napřed
je
tam
nějaká
malinká
já
nikým
malinký
zárodku
to
se
mění
housenku
housenka
by
roste
na
žere
se
a
teď
totiž
jíte
když
ta
už
sem
k
úplně
vyspělá
tak
najednou
se
dostane
do
stavu
klidu.
A
na
jedno
z
toho
klidu
na
okamžik
který
je
těžkostí
ten
to
dojde
jí
trpělivost
být
v
tom
klidu
toto
říkám
lidsky
to
není
pravda
to
je
přírodní
dění
které
stojí
mimo
ní
které
jestli
se
v
ní
zakotveno
ale
vona
na
to
nemá
svou
vůlí
žádný
vliv
začne
hledat
místo
ten
by
se
zakuklí
a
kdyby
se
vyvinula
potom
motýl
že
jo
tak
to
musí
kostel
a
je
tam
za
úkol
a
zase
je
poměrně
klidu
to
je
klid
na
úrovni
kukly.
Prosím
vás
takhle
se
nejsnáze
pochopí
lidský
život
to
je
klid
poměrně
krista
úrovně
kukly
neboť
to
co
to
svítí
ten
jsou
samý
dary
samý
kukly
ten
se
to
není
promiňte
že
to
takhle
hezky
nazývám
a
řecky
ne
ale
je
to
tak
ale
je
to
poměrné
klid
protože
to
jste
se
s
mířili
touto
úrovně
to
za
ní
nepude
a
že
je
to
asi
to
nejvyšší
co
se
na
tom
světě
dá
dos
ano
není
to
pravda
samozřejmě
protože
kdybyste
měli
možnost
sledovat
že
z
té
kukly
se
vyvine
jenom
něco
jiného.
Tak
byste
tento
názor
neza
stával
no
ale
ten
motýl
po
určitém
zrání
v
té
kokr
kdy
on
si
nemůže
přijímat
potravu
zvnějšku
oni
je
z
vlastní
podstaty
zase
to
obdoba
lidského
života
že
ono
mu
sice
jde
pořád
jíst
to
je
jisto
něco
jiného
než
motýl
ale
nejde
mu
to
pořád
stejnou
měrou
upadá
tak
žádat
si
tak
řekl
a
nakonec
není
schopen
třeba
vůbec
do
pojídat
a
to
je
konec
toho
zakuklená
e
smrt
a
já
tomu
blaženě
říkám
konec
zakuklené
li
výborná
věc
konečně
sebe
může
vyskočit
nějaký
ten
motýlek
jenomže
ten
motýlek
je
to
takhle
my
těch
obalů
máme
více
který
tohleto
je
zařízení
přírodní
zkrátka
člověk
má
moc
obalu
to
není
tak
jednoduché
jestli
se
předlohu
tak
uka
toho
motýl
to
je
předloh
ale
tam
je
to
daleko
proč
jednodušší
a
v
této
fázi
přírodního
vývoje
je
to
strašně
složité
já
bych
řekl
že
dítě
jako
tadyhleta
barák
a
eště
nevyšla
je.
A
jestliže
my
ty
rodiče
věděli
že
ještě
je
v
ráji
tak
by
zbytečně
odtamtud
neodváděl
nechybí
tam
ne
že
by
si
vy
nevšimli
ale
podporoval
mi
stává
kdybyste
chtěli
věci
jak
se
to
dělá
tak
se
ochoten
to
vysvětlit
a
já
jdu
dál
zatím
jestliže
potom
to
dítě
v
to
ráje
vypadne
tak
je
v
pravým
slova
smyslu
těšen
neboť
najednou
je
postaveno
úplně
na
vlastní
nohy
česky
řečeno
rodiče
přestanou
jít
koni
ne
ta
matka
a
přestanou
se
o
ni
starat
jenom
ta
a
to
dítě
nakonec
se
musí
se
vychovat
tak
sama
samo
sebe
že
se
musí
samo
za
krmit
a
samo
se
musí
od
své
postarat
to
je
jedna
fáze
to
je
na
přechodu
k
sebe
výchově
dospělost
mentální
vypadá
tak.
To
je
další
od
klaní
naší
zbavíte
další
kukly
že
ten
člověk
zásadně
se
dovede
postarat
o
všechno
co
to
sebe
to
svůj
život
potřebuje
to
je
vrchol
sebe
výchovy
vrchol
sebe
výchovy
ovšem
jenom
ražení
další
kukly
dalšího
obalu
sebevýchovou
se
musí
dostat
až
tam
kde
už
není
schopen
sebe
se
dál
vychovávat
tuhleto
křesťanské
mystice
chybí
nevědí
že
to
nesmí
si
že
sebe
zlepšování
o
se
pořád
dostanu
až
pánu
bohu
že
budou
tři
dát
nesmějí
a
jako
ctnosti
kterou
stane
nebyl
vůbec
ne
někdo
takle
dostal.
A
takový
nebyl
vůbec
neexistuje
kteří
bytostný
přijímal
to
by
byla
strašná
otrava
tam
v
tom
nebi
s
takovým
možností
a
že
by
se
strašně
cítili
být
ctnostným
a
to
tedy
nebylo
by
hezky
já
bych
tam
nechtěl
být
to
to
mě
strašilo
předškolní
věku
tuletu
jsem
říkal
babičko
do
toho
tý
ho
nebe
pro
který
mě
vede
to
kostela
já
tam
nechodím
takoví
jenom
proto
že
si
to
ty
přeješ
ale
já
do
toho
nebe
nechci
já
se
tam
nechci
dostat
já
z
něho
vám
strach
protože
tam
musí
být
strašná
otrava
více
na
pána
boha
na
jeho
svatý
že
ano
to
tak
se
jim
to
přímo
říkal
já
se
babička
ještě
v
mém
dospělém
věku
říkala
ten
kluk
to
nikdy
neodolal
tudleto
tento
známa
hraje
ne
já
jsem
vám
to
myslel
včera
a
říkal
nebo
někde
se
vám
to
říkal
jenom
tady
jenom
alence
říkám
protože
nám
to
přitom
nebyla
ale
babička
řekla
jednou
v
sedmnácti
letech
když
mě
matka
tajně
za
dveřma
poslouchala
že
já
sem
modliba.
A
já
jsem
se
modlil
na
hlavu
to
musel
modlitba
a
oni
to
zařídili
sem
hodil
nahlas
a
když
někdo
neposlouchala
věděl
jsem
že
není
neposlouchá
mě
někdo
nesedl
já
jsem
se
bude
daleko
poctivěji
než
když
někdo
poslouchá
a
maminka
protože
zná
svoji
matku
který
moji
babičku
řekla
vítě
doslovně
neska
jsem
poslouchal
za
dveřmi
svýho
syna
a
on
se
modlil
sám
poctivěji
než
když
ho
myslel
bujeme
z
čeho
z
usuzujeme
že
to
s
námi
nehraje
že
on
těm
věcem
věří
kdyby
jim
a
řiká
že
jim
nevěří
v
by
nevěřil
tak
by
se
když
není
sledován
modlit
špatně
do
by
to
oživil
nebo
kde
se
vůbec
nemodlil
a
von
se
modlili
dokonaleji
a
babička
řekla
byla
ta
maminka
babička
a
já
a
babička
řekla
no
tak
jak
je
to
věříš
k
tomu
co
se
modlí.
Ona
věděla
že
já
tomu
nevěřím
jediná
v
rodině
to
věděla
já
jsem
prošel
já
jsem
se
od
poctivě
všechno
se
nařízení
rodiny
a
já
jsem
vodešel
z
místnosti
a
pásku
se
za
sebou
dveřma
a
vůbec
není
to
odpověděl
z
toho
nikdy
nic
nebude
taky
kdyby
tomu
tak
bylo
to
by
bylo
krásné
já
bych
chtěl
aby
byl
nic
tedy
jo
se
mi
to
dosud
úplně
nedaří
protože
tam
v
tom
koncentráku
jsem
měl
dojem
že
jsem
nic
protože
to
je
deset
jestli
se
vám
dal
ten
život
ne
než
ho
mohl
žít
tou
puškou
nebo
čím
to
měl
v
ruce
revolver
ale
něho
vzal
být
než
toto
udělal
já
jsem
dycky
tak
strašný
strašit
el
že
jsem
vždycky
vzdal
věc
dříve
než
se
to
stalo
já
už
jsem
jako
preventivně
se
vzdával
všeho
ceho
sem
seděl
se
budu
muset
beztak
zdát
ne.
Že
když
mě
to
nás
kam
operovali
při
vědomí
tak
už
jsem
apriori
se
vzdával
kam
těm
není
možno
odporovat
oni
měli
přivázán
po
vázaný
pupek
i
a
zase
že
pak
mě
jako
vepř
roští
obrací
ustaranost
přivzali
operovali
vědu
strany
tady
díru
a
tady
tady
tady
takže
to
se
mi
měl
že
to
musel
podat
nedá
tak
já
jsem
preventivně
už
jako
možná
přestal
nakonec
tak
se
má
tolik
a
abych
jako
se
vyvaroval
další
těžkostí
na
ta
babička
ale
tomu
rozuměla
dobře
to
věděla
že
nevěřím
ale
teď
vám
řeknu
vrchol
sebe
výchovy
je
v
tom
že
člověk
je
nějakému
řádu
poslušen
nějakého
řádu
je
poslušen
a
já
jsem
byl
poslušen
té
rodině.
Takže
jestliže
te
mít
na
v
oblasti
sebe
výchovy
až
nahoře
tak
to
se
bude
vyznačovat
velikou
disciplínou
takže
nikdo
nebude
muset
zvnějšku
zasahovat
abyste
tu
disciplínu
za
prováděli
aby
se
jí
dodržoval
na
mě
nepotřeboval
nikdo
z
vnějšku
zasahovat
já
jsem
se
modlil
zatím
cíti
daleko
dokonaleji
protože
jsem
si
musel
při
každém
slovo
říkat
teď
na
tebe
nikdo
ho
dohoří
a
ty
se
zavázal
že
proto
se
budeš
modlit
tak
se
se
ulil
pořádně
ne.
Já
jsem
měl
kontrolu
tak
jsem
věděl
vono
jim
to
stačí
tak
když
to
vode
melu
tak
vono
jim
to
stačí
a
to
budeme
odvaha
on
jim
to
stačilo
nikdy
nezapomněl
že
to
m
při
rychle
mu
nebo
tak
na
to
nemyslím
ne
myslíte
si
na
to
myslet
že
jsem
se
místo
otčenáše
se
nebeský
posvěcené
na
té
modlil
otče
náš
jenž
jsi
na
nebesích
posvěť
se
jméno
tvé
a
takhle
mě
slyšel
ta
maminka
zpoza
těch
ve
jak
mi
tady
moravě
říkáte.
A
řekla
ten
kluk
se
modlí
vášně
že
ten
se
modlil
takle
otčenáš
zdrávas
královna
věřím
v
boha
všechno
se
také
modlil
jednu
větu
za
druhou
a
já
jsem
tam
ostrý
hodiny
po
postrádá
na
tom
prahu
za
dveřmi
na
víc
protože
on
nebyl
pořád
tou
modlitbou
o
tom
o
pořád
se
modlil
poctivě
se
modlil
aby
řka
řeka
ne
tento
hrál
tak
s
ně
pozvali
ne
se
bych
toho
shodl
ne
a
já
jsem
rozhodl
toto
jsem
utekla
práskni
oknem
neměl
nařízeno
jim
lhát.
To
já
jsem
měl
nařízeno
dodržuji
a
to
je
vrchol
sebe
výchovy
když
něco
považujete
za
správné
já
sem
to
nepovažoval
za
správné
já
jsem
nepovažoval
já
jsem
věděl
že
je
to
správné
tak
když
mně
bylo
nařízeno
vnitřně
těch
okamžicích
když
sem
se
vzdal
sama
sebe
to
bylo
mezi
tím
to
bylo
po
těch
šestku
dál
do
těch
sedmnácti
tak
jsem
se
dovídal
dycky
jedno
a
totéž
když
si
neví
rady
co
máš
právě
dělat
buď
poslušen
tomu
kdo
tě
nařizuje.
A
on
mně
ne
nařizoval
někdo
kdo
byl
kompetentní
mi
nařizoval
změně
situace
a
tímto
způsobem
se
dostane
do
vašeho
způsobu
jednání
nová
věc
řízení
událostmi
a
to
je
něco
co
si
dovolí
vysvětlit
až
tam
v
té
tam
v
tom
čeřínku
protože
to
je
sáhodlouhá
záležitost
možná
že
na
celý
den
ano
jenom
se
naučil
řídit
se
událostmi
nebo
když
jsem
jako
se
vyřadil
příklad
tím
že
se
nemohu
více
řádit
by
se
nemohlo
více
tu
co
at
že
nemohlo
více
naléhat
abych
něco
dokázal
udělat
soucit
nebo
ho
třeba
dokázat
tak
jsem
nakonec
zjistil
že
to
je
asi
situace
jako
u
těch
lékařů
že
nic
nedocílí
a
že
se
nestane
schopným
to
provést
tím
že
tušili.
Tak
jsem
nejenom
přestal
zrušit
ale
protože
jsem
už
byl
na
vrcholu
toho
složení
vy
už
se
nedalo
tak
jsem
od
sebe
snadno
odstoupil
že
se
předtím
totiž
dokonale
sjednotil
čili
té
sebe
výchově
třeba
přejít
přes
sjednocení
do
toho
dalšího
bodu
sjednotil
jsem
se
se
synovi
tak
najednou
čista
jasna
aniž
jsem
si
přál
aby
to
nastalo
měl
jsem
dojem
že
obrovská
síla
mě
opadla
a
vedla
mě
k
uskutečnění
situace
která
se
mezitím
upínáme
byla
předešlá
vyvinula.
Takže
já
jsem
teďka
prohlédl
najednou
z
té
své
složitosti
a
viděl
sem
situaci
zcela
novou
která
se
netýká
ničeho
co
jsem
před
tím
proto
se
se
přeci
dožíral
čili
já
se
nikdy
ne
řešil
situaci
to
které
jsem
se
dožral
a
je
to
to
se
vydrží
a
nemohl
ale
byla
to
situace
která
mě
vědomi
a
to
bylo
radí
velice
užitečné
nechte
se
sjedno
co
a
situací
jak
to
dokázat
jednota
se
situace
že
děláte
něco
poctivě
když
jste
přesvědčeni
že
je
to
správné
já
to
poctivě
když
na
vás
nikdo
neohlíží
a
když
tedy
tuto
zásadu
si
vezmete
jako
správnou
zásadu
sebe
výchovy
to
co
dělám
dělám
poctivě
a
bez
ohledu
na
to
jestli
mně
to
je
milé
nebo
nemilé.
Nýbrž
s
jeho
s
ohledem
jediným
že
je
to
správné
třebaže
se
mu
o
mýlit
na
tom
nezáleží
že
se
mýlíte
k
tomu
bez
nemusíte
rozumět
to
jsem
na
vás
nechce
že
to
fázi
nemůžete
tomu
rozumět
ale
vy
jste
třebas
dejme
tomu
lékařem
tak
to
konáte
správně
můžeme
se
mýlíte
že
ste
lékařská
věda
je
bludná
v
tom
vašem
vo
to
je
možné
a
na
to
nešpekulujte
protože
v
každém
oboru
jsou
budu
a
když
tomu
lékařství
to
jsme
zvláště
svědky
toho
že
tam
podle
o
dycky
módy
a
když
po
když
nová
modrost
ne
tak
tam
ta
stará
se
po
tře
já
už
jsem
vám
zažil
ale
co
ty
si
ti
badá
lékařka
proti
mně
který
jsem
starej
para
z
zažil
různé
názory
a
zrovna
ho
věří
polívku
mo
zavrhovali
druhý
to
chováli
a
tak
dále
a
to
se
pořád
mění
todleto
a
na
vitmen
na
všechno
možný
když
to
tak
dlouho
dobu
pozoruju
já
jsem
to
poznal
jenom
nezam
pohledu
lékařského
ale
přírodní
věd
to
jsem
si
nebo
upřít
před
to
byl
můj
koníčka
tak
jsem
zjistil
jak
věda
je
mu.
A
nejvíc
ně
vadilo
těch
třiceti
ve
dá
že
bude
mohli
v
tom
smyslu
že
jednou
mě
nutili
na
gymnázium
myslet
si
že
atom
je
nejmenší
nedělitelná
hmota
a
pak
měl
najednou
začli
říkat
to
už
se
k
vyvodím
tomu
za
ty
no
a
teď
už
říkají
vono
ti
dělení
ne
ne
se
dostat
k
absolutně
nedělejte
né
součásti
ří
níž
jsou
na
prahu
nerozdělil
temnost
hmoty
to
je
krásné
to
už
začíná
být
duchovní
tou
začíná
být
opravdu
vědecké.
Neboť
tím
že
to
rozděluje
tak
pouze
analýzu
pořád
zůstávám
na
povrchu
čili
zabrzdím
si
vstup
do
nitra
věci
a
protože
všechno
pochází
z
vnitř
ta
a
ne
z
vnějšku
tak
ani
ten
poleze
jak
to
že
to
dělám
mě
vůbec
ne
upozorňuji
na
to
že
to
je
chybné
a
že
tak
to
způsobem
nemám
dál
postupovat
takový
takovouto
otázku
dítě
panna
otce
za
skočilo
svýho
tatínka
říkala
ta
dívenka
ty
si
myslíš
že
bůh
je
uvnitř
a
proto
ho
nevidíme
tak
tady
mám
jablko
ve
ho
krále
no
já
dotkne
taky
mají
časy
pořád
po
para
nevidím
kde
to
je
plnit
ocitá
no
vidíš
to
si
zakročila
to
nitro
něco
jiného
než
nitro.
A
to
zevní
není
není
totéž
co
po
dením
myslíme
to
je
nahlížení
lidskýma
očima
mrtvím
a
očima
kdežto
ta
svatá
terezie
a
to
vím
na
každém
kroku
té
četbě
viděla
to
nitro
duchovně
to
znamená
to
nebylo
uvnitř
jako
straně
sice
stavu
je
se
soustřeďuju
tady
na
zase
tak
by
z
mimo
čas
a
prostor
a
rovněž
tam
též
se
nachází
to
co
je
za
časem
a
za
prostorem
a
tak
dále
co
je
to
celým
vesmírem
nemyslete
si
když
jsem
se
to
sem
představuje
jako
kosmonuti
dyž
jsem
se
osvětli
za
hranicemi
vesmíru
voni
sou
a
to
si
to
tak
jsem
nepotřeboval
obrovským
energii
nevě
mi
se
odpoutat
od
této
země
nebo
od
naší
galaxie
nýbrž
já
jsem
tam
prostě
byl
a
proč
jsem
tam
byl
protože
tam
všichni
jsme
a
to
je
naše
vlastně
takže
když
jsem
třebas
si
přečetl
od
laich
zbavovat
víty
větu
krišna
pravý
barvitě
já
jsem
síla
koncentrační.
Tak
mně
to
tak
chytl
že
jsem
z
toho
vyvodil
myšlenku
to
je
můj
do
že
ste
si
to
to
nebylo
z
rozumu
to
logicky
neni
svázáno
todleto
co
by
přiznat
a
já
jsem
to
z
toho
nevyvodil
rozumem
nýbrž
to
mě
z
toho
vyplynulo
protože
to
šlo
z
nitra
to
nitro
to
je
náš
domov
a
to
není
v
čase
a
prostoře
to
je
mimo
čas
a
prostor
čili
mu
říct
je
všude
a
mohu
taky
říct
není
nikde
a
je
to
obojí
správné
tuto
něku
zatím
neovládáte
protože
to
není
logické
totiž
podle
nějakýho
pana
aristotela
za
to
a
izolovat
taji
neplatí
platí
nějaká
indická
nebo
čínská
logika
tam
nám
to
jde
za
tím
na
jaro
že
mu
nerozumíme
jak
je
tomu
bože
to
i
to
proti
sobě
postavený
věci.
No
ale
když
jsem
se
dostal
už
tak
daleko
že
mluvím
o
tom
že
třeba
přejít
do
sebe
výchovy
že
v
té
sebe
výchově
jsou
určité
vrcholy
menuje
jmenoval
jsem
je
tak
teďka
musím
říct
taky
že
za
sebe
výchovou
je
něco
co
bych
mohl
nazvat
život
pojatý
z
vnitřku
musím
myslet
si
bohužel
na
svém
příkladu
to
že
co
by
chodil
někam
jinam
když
to
mám
jako
na
dlani
před
sebou
když
jsem
to
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
byl
upozorněn
mírně
esesmanem
že
mě
zabije
až
do
by
je
tamtoho
tak
jsem
se
ocitl.
Naprosto
svobodný
protože
jsem
věděl
že
umřu
a
lítost
neměla
význam
protože
ať
se
i
tu
neměli
to
o
mně
beztak
zabije
na
toho
esesmana
nikdo
nemohl
tomu
proti
tomu
nebo
ho
nikdo
nic
udělat
netajil
pánem
situace
okolo
tamti
dál
nabytí
a
kynou
tam
si
sem
si
moh
skočit
samo
sebou
co
bych
tím
byl
vyřešil
tak
se
klidně
čekal
až
mě
zabije
a
mě
nezabil
jak
vidíte
na
mě
nezabil
protože
nastal
druhá
fáze
že
jsem
se
vzdal
toho
chybného
středu
a
to
ty
to
lama
všechny
co
tady
vidíte
a
budu
jmenovat
taky
tuto
radu
kerou
vidíte.
Z
toho
středu
se
vzdal
to
nejsem
já
jsem
mohl
zjistit
protože
ke
mně
mělo
měl
přístup
k
nitra
jsem
se
mu
otevřel
tomu
nitru
a
to
mně
řekl
já
jsem
to
který
žije
já
sem
to
který
poznává
a
já
jsem
to
ptali
miluje
a
ty
si
do
té
míry
schopen
milovat
poznávat
a
žít
jak
to
umíš
a
takové
lámat
nese
strašně
málo
to
je
jako
býti
mrtvých
tak
je
to
smyslu
ježíš
kristus
mluvil
o
mrtvým
člověku
já
jsem
tedy
začal
být
živý
a
jakým
způsobem
že
jsem
vůbec
nic
nedělal
jsem
se
vůbec
vo
nic
nestaral
a
to
mně
připomíná
zrovna
to
co
o
čem
mluví
třebas
dejme
tomu
ten
ošklivá
včera.
Že
říká
přišel
jsem
k
tomu
mistru
který
mistrně
praštil
do
hrudi
a
já
jsem
poprvně
v
životě
viděl
tu
latinu
ce
samozřejmě
že
ho
viděl
předtím
dávno
od
narození
a
teď
ho
poprvně
viděl
bemyt
duchovním
to
znamená
viděl
ho
nikoliv
zevním
zrakem
a
my
všechno
vidíme
zjeví
jaké
my
se
ne
že
vidíme
a
nebo
ví
i
myslíte
že
mě
slyšíte
vůbec
nemě
neslyšíte
vůbec
mě
nevidíte
přátelé
o
to
vás
upozorňuje
úplně
slepý
a
duší
protože
by
nevyvodí
to
co
ten
o
šlo
ram
z
toho
nemůžete
že
nemáte
tu
schopnost
a
nedá
se
vám
to
vyšší
protože
se
nevzdali
sami
sebe
kdyby
se
dali
sami
sebe
tak
tohleta
ví
doplní
on
způsobil
umělým
způsobem
je
ten
o
šokem
sebe
vzdal
a
to
mělo
za
následek
že
od
té
chvíle.
Neměl
utrpení
neměl
strach
neměl
starost
neměl
bolest
neměl
nemoc
nebál
se
smrti
prostě
ničeho
se
nebál
a
byl
nejšťastnější
člověkem
asi
ještě
jestli
po
této
mé
řeči
budete
takovými
to
nebudete
mít
tyto
strach
nebudete
mnoha
a
tak
dále
a
tak
jste
se
oživil
nestane
se
vám
to
ani
jednomu
buďte
bezstarosti
se
to
mě
stalo
protože
předcházelo
předtím
vzdání
se
vlastního
života
mistra
ni
poslechne
do
vás
to
hezky
chyba
po
těle
vám
tady
říkám
ale
navíc
nic
místo
vidíte
důsledky
zůstával
to
mrtvý
takže
to
si
nemyslete
že
to
byste
trpělivost
to
není
pravda
já
to
přesto
říkám
že
je
to
přibývá
kapky
oleje
do
hnout
z
seno
spadne
daleko
silně
než
předtím
a
něco
shoří
ve
vás
přeci
jenom
zase
něco
shoda
věřte
mi
kdybych
já
měl
možnost
si
to
věci
pokud
vám
to
nezlobíš
krku
opakovat
denně.
Tak
byste
s
tím
tak
ztotožnili
že
byste
mě
přísahaly
že
tomu
nejenom
věříte
ale
že
víte
že
tomu
tak
je
být
miluji
byste
se
já
když
jsem
prožil
já
nevím
kolik
a
staví
já
to
nemám
přečtený
ale
bylo
jich
moc
já
se
by
extatických
lidí
na
světě
tak
jsem
měl
dojem
že
když
se
mohu
řek
bych
libovolně
to
je
chybně
řečeno
bez
svý
vůle
stýkat
s
bohem
jenom
při
té
vnitřní
modlitbě
zvedl
vnitřní
modlitbu
a
ono
mě
to
přivede
až
k
tomu
vědomému
styku
s
bohem
tak
že
jsem
člověkem
který
zvítězil
že
jsem
svatým
že
jsem
svobodným
nebylo
to
pravda
když
to
vnitřně
dosáhnete
na
této
cestě
tak
ještě
nejste
na
vrcholu
svobody.
To
zachoval
svobody
je
nastane
teprve
tehdy
když
spojíte
zevní
život
vnitřním
životem
nebudete
toto
zevní
považovat
méněcenné
a
toto
vnitřní
za
něco
větší
ceny
nýbrž
toto
zevní
budete
považovat
za
odvozené
od
toho
ního
ale
stejným
skutečné
jenomže
závislé
čili
toto
stvoření
je
závislé
na
tom
bohu
jak
my
říkáme
na
tom
věčné
ale
to
věčné
mi
závislé
na
tom
čas
ne
až
já
sem
se
objevil
v
tom
věčném
a
jednou
svým
vědomím
tak
jsem
nebyl
závislý
na
tom
čas
né
já
jsem
tam
nemoh
trpět
to
ten
oso
ra
kam
mu
ho
říci
že
od
tý
doby
byl
nejšťastnější
člověkem
já
vám
se
to
bude
za
podivný
sebe
deseti
člověkem
v
koncentráku
všichni
hrozně
trpěli.
Ale
ve
mně
nebyl
o
nikoho
kdo
by
byl
trpěl
bylo
ho
prostě
nebylo
co
by
se
tím
chlubit
protože
já
za
to
nemohl
já
jsem
jenom
vzdal
život
a
já
jsem
neměl
toto
dosáhnout
to
nebylo
v
mé
vůli
to
se
to
byl
následek
to
je
příčin
než
jsem
vzdal
ten
život
a
že
jsem
vzdal
ten
život
nebyla
se
základní
příčina
nýbrž
zase
to
byl
tréninku
těch
dvou
let
až
do
těch
sedmnácti
a
do
šestadvaceti
let
sem
deseti
takže
do
všeho
se
musí
dorůstat
ano.
A
on
každý
ten
mě
ozval
říkat
že
to
říkám
potichu
té
hrozná
bezohlednost
tedy
upozorňuju
by
analytiky
jeden
říkáme
já
se
snažím
o
to
ne
analyzovat
to
co
tady
říkáš
ale
já
bych
chtěl
upozornit
na
jednu
věc
že
bez
analýzy
i
toho
co
já
tady
říkám
není
možno
dosáhnout
stoprocentní
ho
rozumového
pochopení
což
je
ještě
pochopení
mrtvého
člověka
ale
není
možno
bez
té
ale
to
pochopit
a
zvláště
v
takovém
dejme
tomu
zaměstnání
jako
má
třebas
tady
víc
není
možno
bez
analýzy
se
obejít
analýzu
tam
po
ty
víte
je
nutná
tam
a
čím
dokonalejší
náleží
za
tím
je
naděje
větší
na
syntézu
bez
té
a
tady
taky.
Vy
musíte
se
snažit
dospět
tím
rozumem
kam
se
nejdál
dál
jinak
od
pána
boha
a
to
je
analýza
a
inak
nemůžete
a
analiticky
a
od
pána
boha
dostanete
potom
pomoc
vnitřku
a
nedostanete
jí
dřív
než
tu
když
tu
analýzu
provede
i
v
této
duchovní
věci
já
vás
mám
analyza
analyticky
to
vykládá
i
ten
ghos
oba
dva
to
analytický
vykládáme
ale
snažíme
se
dojít
k
nějaké
jiné
jenomže
když
ta
vaše
analýza
a
to
vám
vyčítal
končí
takhle
kdy
tvoje
logika
říká
že
je
to
nemožné
a
počkej
se
nedomluvil
že
je
to
nemožné
a
že
tedy
to
není
pravdivé
nýbrž
že
je
to
jenom
výsledek
své
analýzy.
A
já
tomu
ho
jinou
dokonalejší
analýzou
potí
upozorňuju
vás
že
buď
ten
dotyčný
který
vám
to
vykládá
mluví
z
vlastního
rozumu
pak
je
tato
analýza
na
místě
zcela
místě
a
má
být
provedena
a
má
se
mu
říct
proč
nás
balamutí
my
mluví
jenom
naučený
z
naučeného
rozumu
takhle
by
mě
to
mělo
rovnou
řečeno
ale
jestliže
ten
člověk
pozná
a
on
to
možná
film
a
nepoznává
že
já
třebas
nemluvím
z
rozumu
ani
něčeho
naučeného
nýbrž
ze
zkušenosti.
Je
ta
před
tisku
která
je
opak
analýzy
to
je
opuštění
analýzy
že
já
jsem
předtím
opustil
analýzu
abych
mohl
této
zkušenosti
dojít
tak
se
musí
pokorně
předtím
sklonil
a
já
se
s
tím
taky
ne
tom
že
já
se
předtím
pokoje
klaním
mě
ani
nenapadne
odporovat
to
co
já
najednou
vím
tomu
a
ne
podle
že
my
že
je
to
hloupé
mírně
řečeno
protože
za
logikou
je
oblast
daleko
širší
než
logická
a
to
je
nelogické
oblast
zase
to
je
špatná
definice
ale
pro
ten
rozum
je
to
dobra
definice
není
nic
logického
tam
té
oblasti
ve
které
já
to
čerpám
proč
sem
pán
bůh
stvořil
svět
tak
nedokonalý
kde
je
tolik
utrpení
to
není
nelogické
kdyby
toho
byl
nechal
udělal
lépe
my
jsme
nemusel
trpět
že
ano
tak
to
vy
po
to
nestačíte
nestačíte
prosím
trénovat
stalo
se
jednomu
lékaři
že
měl
den
nabytí
pacienty
neboť
byla
řiká
eden
a
než
tam
ten
jeho
přítel
do
šel
já
ho
nebudu
jmenovat
toho
přitem
ni
toho
lékaře
tak
jeden
pacient
za
druhým
přicházel.
Jakmile
přišel
ten
ho
přítel
a
chtěl
na
něm
něco
jiného
než
léčení
tak
najednou
nastala
čtyř
hodinou
pauza
kde
ani
jeden
patře
nepřišel
a
jakmile
ten
jeho
přítel
se
od
poroučet
začli
zase
přichází
patři
em
to
druhé
ale
okamžitě
když
zavřel
dveře
začli
přichází
jeden
patření
a
druhý
a
říká
mě
ten
dotyčný
lékař
to
vidím
já
zázrak
to
je
pro
mě
důkaz
že
tady
se
něco
dělo
co
není
v
lidské
vůli
že
tady
nějakým
způsobem
něco
zasahoval
zasahoval
události
tady
byl
určen
nic
vysokého
události
mají
vzdání
schopnost
že
jsou
takovým
letím.
Na
příležitost
poučení
tam
se
lpí
na
ně
schopnost
nebo
následuje
po
nich
schopnost
nebo
měla
by
aspoň
tedy
nás
nedával
schopnost
být
duchovně
poučen
ničím
nemůžete
být
dokonaleji
duchovně
poučení
než
události
proto
ježíš
kristus
zásadně
žil
aby
byl
příkladem
událostmi
nás
učil
a
jestliže
si
křesťanství
dosud
dalo
z
něho
jenom
podobenství
tak
to
je
asi
jako
že
je
nutí
cnost
z
toho
zalez
celek
a
když
je
nutí
synu
považuje
za
celé
tak
jsou
to
kacíři
do
dnech
křesťani
jsou
kacíři
v
mých
očích
protože
nechápou
a
ne
nezažijí
se
ze
začnu
jezeře
budou
sem
podle
událostí
ježíšova
života.
Ale
teď
si
vezmi
tohleto
do
hlavy
jak
je
to
možný
že
se
točí
lékař
když
viděl
že
tohleto
je
se
hraně
by
tomu
umím
říkáte
režie
ne
ne
ne
to
není
režie
to
není
ani
náhoda
ale
ani
režie
nýbrž
to
je
úroveň
na
které
se
on
ocitl
s
tím
svým
přítelem
voni
mluvili
o
něčem
jiném
než
o
nemoc
od
ty
se
na
jiné
úrovni
a
proto
chyb
neměl
přístup
k
žádný
pacient
rozumíš
jakmile
si
úrovně
spadli
tak
by
na
jiné
úrovni
událostí
a
tam
zase
chodili
tři.
Čili
to
je
záležitost
nějak
žádné
režie
proto
já
po
tom
tak
mocně
bojuju
nýbrž
záležitost
úrovně
mě
to
bylo
záležitost
úrovně
že
já
jsem
tam
netrpěl
v
tom
koncentráku
ano
záležitost
jedině
úrovně
a
ne
nějaký
režie
když
jsem
na
nějaké
úrovni
tak
musí
mít
opuštění
sníst
všecko
co
se
na
té
úrovni
děje
a
jak
se
ocitl
na
jiné
úrovni
tak
vůbec
nic
ten
úrovně
se
mě
netýká
když
to
to
opačně
to
je
zase
mi
týká
pochopitelně
to
nebo
to
je
jasné
tak
toto
by
se
si
vzali
prosím
vás
do
hlavy
že
tomu
takhle
je
a
já
jsem
jenom
divím
já
jsem
jenom
divím
že
ten
dotyčný
lékař
z
toho
nevyvodil
důsledky.
To
je
jeden
že
jako
zase
na
ty
události
tolik
nedá
tam
na
tom
musela
protože
se
mu
to
vetřel
od
toho
aby
potom
prostě
vnutil
ne
ale
když
se
mu
to
nenutí
když
se
mu
to
nepřímá
boha
a
o
ně
jako
tuto
jako
dřevo
tuleten
dotyčný
jo
který
já
tady
mluvím
nebudu
ho
jmenovat
a
to
je
výtečný
inteligence
řek
výtečný
trikem
já
to
pozoruju
třeba
to
překladatel
to
výtečný
ten
den
co
překládat
tudleto
ale
mrtvým
rozumem.
A
on
zase
spadl
bych
tam
chodili
další
pacienti
do
toho
mrtvého
rozumu
kterým
stačil
co
by
plýtval
nějakým
vyšším
elánem
aby
rozřešil
všechny
ty
situaci
protože
to
bylo
pána
dva
kopyto
těch
ten
to
vyřešil
mrtvým
jáčkem
a
toho
ukolíbal
domnění
že
je
to
v
pořádku
není
není
my
můžeme
také
něco
řešit
ale
končí
že
to
neřeší
no
a.
A
pak
to
řešíme
já
řeknu
za
k
konce
tomu
že
stát
nelidsky
ne
utíkat
od
že
to
ne
když
to
řešíme
takže
to
ne
řešíme
a
řešíme
to
dokonale
se
potom
přesvědčím
tak
to
vypadá
takhle
on
řešil
tady
ten
lékař
případy
té
chyby
ty
čtyry
vod
nimy
co
tam
je
nepřišel
tím
že
je
nehřešil
tak
to
myslí
tím
že
řešil
a
pak
řešil
ty
případy
které
si
ty
tím
že
řešil
a
já
si
myslím
a
promiň
je
to
za
ty
čtyři
hodiny
tam
žádný
pacient
nepřišel
vyřešil
dokonaleji
moc
případů
chyby.
Já
třebas
bych
to
řekl
takhle
řekl
jsem
jednou
příteli
v
plzni
já
jsem
to
vykládal
některé
té
party
které
na
tom
musím
opakovat
von
je
analytice
protože
to
to
je
prostě
psychologie
branton
tedy
se
on
mentalista
jako
branou
je
na
vrchol
cesty
duchovní
to
ne
pravda
to
je
dědičný
pokrok
mentalista
brantona
sem
nesmírně
váží
protože
konečně
dostal
člověka
na
úroveň
mentální
na
kterou
patří
člověk.
Jinak
se
člověk
na
úrovni
zvířecí
žije
si
a
je
bytostí
mentální
čili
vzniká
tam
nerovnováha
a
z
tohoto
házení
utrpení
a
smrt
a
a
nemoci
a
nepřátelství
lidí
a
všechno
možnost
ale
kdyby
to
byla
úroveň
mentální
a
on
byl
na
úrovni
mentální
jako
že
na
úroveň
mentální
už
je
svým
svou
podstatou
si
vývojem
my
jsme
se
kdy
se
dostaneme
brzo
záhy
po
narození
na
úroveň
hmatání
svým
myšlením
ale
ne
svým
jednáním
ji
nejednáme
podle
toho
co
si
myslím
myšlenka
je
předbíhá
velice
skutečnost
říkáme
kdyby
tak
všechno
šlo
jako
našli
přestavá
ne
jako
ještě
může
mi
to
by
toto
řekl
to
báječně
a
ono
je
to
že
zaručit
končit
a
to
nebudu
tady
na
tom
celý
týden
času
to
nemůžeme
dneska
probírat
ale
já
chci
říci
že
mentální
úroveň
je
šťastné
východisko.
Download XML • Download text
• Waveform view