EN | ES |

prevzate-kotouc-88-09-J

prevzate-kotouc-88-09-J


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Se bylo navrhl ten a tak jsem ho znovu přiměl k tomu aby se asi odpočinou s tam do ho odpočívalo si odpočinul tak rozebral zase dál že takovým obloukem toto je pro poučení jak to člověk dělat že musí umět vkládat odpočinek dřív do své práci než je unaven když ho tam vložíte no počne je unaven to je pozdě to se vzdálil druhé komnatě čili tam musí být vytrvalost v tom smyslu že ne do toho tlačit nýbrž to musí být klepání veškerá práce musí být klepání to znamená přestože ne nepřetržité. A jsem to včera líčil kyberneticky tadyhle těm mládencem tam a říkal jsem to máte jako se samočinným počítače m ten neumí nic jiného než kdežto je tam proud nebo tam není proud když je tam proud a píše jedničku když tam není pro za píše nulu ale kdyby tam nebyla nula vedle jedničky tak ten princip toho samotnýho počítače ji splněn on by ji nepočítal protože bez nová jedničku a nulu jedničky i nulu von počtu všechno co žádná hlava nespočine ani ne tak rychle. A je to a přitom nemyslí není inteligentní absolutně hloupý a stačí rozlišovat jedničku ani na dvoj ce se musíme naučit odlišovat jedničku a budu my jsme ve stavu dvojnosti na úrovni dvojnosti a musíme brát v patrnost že páry dvojic dobro relativní a naivní zlo a všechny páry dvojic láska a nenávist mají tam svou platnost a jsou rovnocennými partnery to neznamená že musím jedná abych mohl milovat ale že když to vokolo sebe vím tak je to začí znechucen to jdi bez vědomí nevědomě plní ten řád volit aby se v něm udrželi a takže vytrvalost tady spočívá v tom že mně neznechutil opozice tohoto světa. A třebas jednám správně tak to dělá správné ale voni to neberou jako správné voni se mi světa do to pomíjí ne dejme tomu jsem nenechal zabít mouchu na oni ne celá si jsem měl smálo neboť ten přítel který při tom zastihli do bůh a abych neměl ča oddán od toho vokna abych neměl čas odehnaly ven aby nemohl zabít. se dostal pořádným nařezáno než ta moucha vodletěla ven od otevřeným voknem a teprve teď jsem byl svobodný ta moucha i nestrašil a v hlavě a jsem koukal a on říká to je na koukáš protože si pustil tu moh ale nemysli si a teď zase začal by aby šel při jaký jsem špatný člověk nebylo to pravda vůbec nic ale takovou trpělivost jsem na to šel samosebou zhora takovou trpělo se ta svatá terezie vo těch svých sester aby se donutili aby se vůli donutili k takové trpělivosti nebyli ještě v klášterech je všechno v nejlepším pořádku tam taky se vzájemně nenávidí ty sestry nebo si závidí ne a právě u těch sester se kterými si tady opisujete vidím že tam taková nevraždí ost je. A že šestnácti které tam jsou jenom dvě jsou dobré ostatní nestojí za moc ne ale z toho ží takže tak to asi v tom světě je tak trpělivost po straně činnosti se vám vysvětlil ale trpělo ve strastem modlitby to je daleko těžší aby se držela a spočívá v tom že jakýkoliv neúspěch modlitby to znamená že to nemá podle mého názoru žádný význam že to znechucuje třebas nesmí to mít ne následek že bych modlitbu opustil vám to řeknu zase jak na to jsem šel shora tak sem opakoval jméno boží to byla moje celá modlitba žádný slovní vykládaný a amen boží. Dejme tomu kdybych to převedl to se neříkal že to pane můj pane mu a nic víc a teď se ale zjistil že před říkám poctivě tak ono mi to nejde říkat dílně pěkný to a jsem to neříkal mechanicky to dělal s čím dál zničí vervou že jsem neslyšel necítil z druhé strany odezvu tak jsem volal zoufaleji pane je rozumíte silněji důrazně s větší účastí větším zaujetím a to mělo za následek že jsem to pane můj nemohl říkat zastavila se mysl a jsem se ocitl v prázdnotě která strašila jsem se dostával za vesmírná a tak dále to je to byl dlouhý proces to nebudu vykládat se na to šel shora jsem na to šel za ve s tím co bylo za vesmírem a to mně bylo vnuknuto jsem šel do toho vesmíru ale výsledek byl stejný že jsem se zase i s tím co je zde dostal na druhou na druhou stranu nebo je to tam učilo jakým to s vámi. Vy totiž máteli mít trpělivost modlitbě a tedy modlitbu slovní a vona předpokládá že to co budete říkat v druhé fázi že to je pořád jenom konci dra on to znamená to tady také špatně překládá to překoná jako úvaha o konci beton úvaha ale ona na mysli a rozjímání konstelaci na nějaký rozjímání on tam měl volit ten člověk to konstelaci nám takže dejme tomu se nechce na tom druhým stupni abyste se modlili otčenáš nýbrž abyste ho otčenáši rozjímali. Jako vám to tady předvádím vždycky občas sem to předvedla napsal jsem to taky otčenáš rozjímáním o tom vypadá ty jsi můj otec a toto otcovství a mateřství tvých rodičů je odvozené od toho kdyby toho co si toho nebylo tak tyto taky nemohli zrodit že a čili jsem zavázán tobě především na to že tady jsem a mám k to je především povinnosti druhé řadě ke si a ježíšů takovou škálu hodnoty si musím dělat a tak dále nebudu dál to předvádět tak to vy to máte u napsaný to to je otčenáš rozebráno takle rozjímavém způsobem tak takové mu rozjímání ona jak oni tam v tom klášteře vedly tak to je dobrý stupeň a jestliže je rovnováha mezi správným jednáním. A touto rozjímavá modlitbou tak tam nedochází ke krizím a to platí o každém dalším stupni nedochází ke krizím a přechody z jednoho stěna druhý jsou snadné a přirozené ovšem musí tam být rovnováha a vono je to velice nepříjemné abych třebas musel jednat něco se ho nebo s něčím nebo o něčem nebo něco dělat co je mi nepříjemné na vám na druhém stupni po ještě přednost tomu příjemném předtím nepříjemným třebaže vím že je to správně to nepříjemné ale vono je mi to nepříjemné tak to nedělám čili ona radí na druhém stupni my víme že nejsi schopen dělat jenom věci správné nýbrž že se rád a taky se dělat věci pro tebe příjemné no tak bílej s příjemností klade tam přednostně je co co je správné ne no tak to je asi ten druhý stupeň myslím že to by stačilo pak je rozdíl mezi oddaností tomuto světu a oddaností bohu. Rozdíl jednou jaký je rozdíl mezi oddaností světlo oddanosti bohu není to rozdíl takový že by se jednou o druhýho lišil co se naučíte tady to tam budete moc použít rozumíte čili nic není ztraceno tím že tady se oddaní tomu co se tu trénuje te tam proto pána boha tento život není marný jako jsem si myslel sedmnácti letech a není zbytečný nýbrž by zbytečný jenom tehdy když to neděláte pořádně když tedy kladete tak musel být pořádným bodě ne a di jste dejme tomu svatým tak může pořádným svatým a jsem třebas nebyl úplným ale nebyl jsem pořádným svatým i to se tak nesmí dělat jako to dělal který se se cítil být svatých cítí být svatý tak není svatý. A jesli cítíte být pořádným člověkem na svém místě to je ještě v pořádku tady je první rozdíl vy musíte přes ten svědomím zodpovědět že to co děláte to tento svět to jsou vaše vědním tak to je v pořádku že líbil se to za daných situací nedovedla provést tak to je první rozdíl jsou tady další rozdíly. Že totiž to co tady děláte na cestě oddanosti tomuto že děláte jako mrtvá děláte jako mrtvý lidé to znamená potřebujete k tomu jenom ten úsek vědomí který pochází z vašich smyslů ses nám to nadiktuju před vedou aby to rozumem pracujete s tím se uzavře okruh aby se za nedostanete a v tomto okruhem mrtví duchovně mrtví tak nemůžete se setkat s bohem není to možné a když to když to děláte živě. to je cesta shora dolů pochopitelně to bych ani nemusel říkat prostě to se těžko říci jednou větou se budu muset do toho pustit pořádně nebudu to vykládat ale není to takové jako na cestě mrtvého člověka protože mrtvý člověk si myslí že myslí si že pije že spí a tak dále ale ve skutečnosti to dovede dělat jenom přes den. Přednost i při nejlepší vůli spí a dělat to nemůže protože unaven tím že to dělá z toho malého úzkého úseku on se vyčerpá v tom malém ne on to existuje vyčerpá sílu která tam je to je správná boží s a na to ale oni vyčerpá kdežto když to nedělá z toho úzkého úseku to dělá z vůle boží tak to vyčerpání se nemůže boží mořem být vyčerpána ta je nekonečná tady je rozdíl že čím víc člověk je oddán tomu bohu tím je oddaní není unaven takže když například se modlíte a se tím unaveni tak to děláte jako mrtvý lidé a když se modlíte z vůle boží. Tak teď tím osvěžení a čím dál se modlíte líp no tak a tak bych mohl jít o jedné věci za druhé a vždycky byste při na to že je to úplně z opačného hlediska když jako eto totéž ale opačného hlediska a z opačného začátku začíná se někde kde tam se vůbec nezačlo tam se začíná z vlastní vůle a tady se z vlastní vůle ustupuje čili celá cesta vypadá tak že dospíváme tak trpné aktivitě jsem často po sami. Že moje aktivita je trpná to znamená je nemusím být méně aktivní ale musím být přitom trpní co to znamená že si musím čím dál aspoň v představě uvědomovat že cokoliv konám je závislé na tom že je to pán bůh dop oporu do pomůže k tomu nebo že by tomu násilí jak sílu existenční tak si uznával tak čiž lásky a nebýt toho tak nemohu ani prstem hnout čili konám to když to musí mít jeho sílu prosim vás považujete za holt žárovku když tam do nejde proud ani nemůžete protože tam problém někde a vona desíti okatí ta elektrárna že jo a ne ta žárovka vy si myslel že jara žárovku se teďka vy a vystižení že to vy kterých je ste na cestu metry od toho pána boha takový převracet tam musí stát na cestě ano. jsem si že by to si pomohl byl velvyslanectví napsal si haha byl velmi savce německy v indii a během toho vel jsem ti se stýkal s těmi indickými zasvěcenci a mohl napsat knížku jako třebas dělat na to jeho nejlepší dílo není do češtiny přeloženo hne ne do nitra na na tom nadpis jenom ta chyba že člověk se do toho nitra snaží dostat a ono fakticky je chybné na tomto že v tom nitru je jenže vo tom neví i to stěžuje tu cestu takže ono bezvadně jde si dar tah. Ale jako mám určité výhrady k tomu dere našem on to píše o jsem rolí kteří jsou si toho nejsou vědomi takže je mu to odpuštěno ale kdyby na přišel přísný kdyby na něj přísný krutého tak bych řekl co se hochu sápe do nitra když tam si ovšem když se člověk neví to jako by tam nebyl jako by tam nebyl takže by ten nadpis měl vypadat cesta jako by do nitra ale fakticky z nitra navenek to je také v měl ten obsah výšky vypadat tak nevypadá no ale i to co tam zase jedinečný ona se a taky mnoho ještě básníkem jeho sbírka básnit tak je skvělá si budete ježíšova života a co von nemohl vyložit přirovnáním tak to vyložil přímo svým životem a on to materialista to duchovní manželství vyložil svým životem. A nemohl nemohl se to provést toto stě nejde některé ty vznešené věci se nedají symboly slovními nahradit a tak taky když o tom mluvil o tom materiální spiritual tak to vždycky uvedl tak že to není celé v tom to je ta pasáž chybí příklad to my promítám budeš chtěl jednou no protože to je to zrušit tančil klad porovnání nebo podobenství o pěti moudrých a pěti nemoudrých pannách. Moudré měli oleje tolik že když přišel ten nečekaně von přes pozdě ten ženich tak byli přijati protože měli oleje bylo neměli a to byly ty nemoudré těm došel protože voni mezi ním všechny usnuly všechny usnuly i ty moudré i ty nemoudré ale ne že těm nemoudré ten do olej došel vo nich chtěli si ho koupit někde ne šli si ho nakoupit ale přišli a on říkal vás neznám takže to je velice dobře vysvětleno co je to manželství duchovní ovšem jenom příprava k němu ale všimněte si přijetím ženich a neplete nevěsta za svatbu muka tam jsou počtu že se ti nebo pěti tento napřed těch pět to proto pásl ne není tam nevěsta kde se ztratila a svatba byla vím. To je právě to tajemství že se to se jsou věci které se slovně nedají vysvětlit slově se nedají světit a ježíš kristus ale krásně vysvětlil svým životem protože indové takový život jako by ježíše krista vůbec neměli když pozici a nemají a nebudu ho mít aby v něj kde životem svým vysvětloval tak tady duchovního vzestupu to se jim ne stalo ni tam tu no tam jiným vtělení boží to je pravda on napsal bhaga pod něho ty dáte se napsala bhaga a je to co všech trávě to je to uznávám ale aby čil svůj vlastní život jako symbol že vstupu k bohu to nevylil a nikdo to nevyléčil totiž rámcově ano třebas mythu nebo ji nebo oživit horu a i sise tak dále egypťani to líčili symbolicky ale jenom rámcově ale ne takový podrobnosti aby se věděla jak z jednoho stupně na druhého stoupat a ježíš kristus to přesně podrobně vysvětlil A tak abyste si nemysleli že tady byla nějaká chyba v textu to evangeliu že to tam jako evangelia třás vy nechal tam o nevěřte muselo být původně co napsáno ne někde se praví že král vystou hostinu a pozval ty svoje příbuzné a všichni se milovali každý za něco jiného ne a tak nakonec dal pozvat mrzáky a žebrák s jakých křižovat ek a přijde tam řada lidí kteří měli svatební roucho a roli ji kteří neměli svatební roucho ti co neměli svatební roucho to za vykázat ven s rovnou manou a ty co měli za ty mi chuti tam nechal zdali to von to připomíná že je to míti olej nebo nemít oleji připomínám to že to není potom náhodné že tady je obdoba a kdybych mluvil ještě od vážněji období jak on to ježíš kristus vyjadřuje ale podobenstvím ne ty zdání podoby nejsou podobenstvími vysvětlený nýbrž jenom jeho životem jeho životem je vysvětleno rozdíl mezi spojením bohem a mezi duchovní svatbou. Tak to prosím svatá tedy zakázal komentovat tak vám taky dneska s vámi tu nevěstou za nebudu prosím vás protože slovně prý se to nesmí ne nemá to leze mi to zakázal tak proč bych máme toho na výklad dost tak se vysvětlíme to nějaký na ale všimněte si toho zajímavého momentu že nevěsta je vynechán a nejzajímavější na tom je že von to v těch podobenstvích nechybělo viďte a znáte je a ne tak že se po nevěstě ne tam devět řeč a je svatba dvakrát za sebou svatba nevě straně kde se to za pořádek todleto. vám řekl aspoň aspoň na povím že my třebas že se stýkáme později nějak z bohem vědomě a pociťujeme spojení s ním duševní tak o duši své nevě pořád nic a se ztratila ta není patrná to je základ toho vysvětlení ale není to celé vysvětlení to jenom v symbolice toho ježíšova života tak to jsem vám chtěl ještě doplnit k tomu abyste věděli jaký zázrak máte na stole a že se to ta svatá terezie bezvadně ovládá celý knižním trhu čtyři sta let po smrti. Čtyři sta tři roky po smrti čtyři sta dva roky po smrti a to a ona kde jejich knížka na trhu a co co mám z toho komentovat kdyby k tomu nutila tak jsem drzý chlap bych to třebas schválně překládal a komentoval ona věděla že jsem takovýhle tak to radši tam vůbec není se a jestli to velvyslanectví pokoj naše jestli to patří to by nároku osmdesát tři to by na něčím trhu pohodě mělo ještě být a vy to korun ne. No ale jsem si vás pozval proto to budu vykládat tyto tam teďka nebito bude to z toho ranní ten je u jistou říkat jinak no ale v tom podobenstí o těch pannách že bude být ský konec světa a že musíme být připraveni a že musel být bdělý to nás může při tom konci světa zachránit jděte neboť nevíte dne ani hodiny je tam napsáno na konci to známý a fáze totiž ani andělé v nebi neví kde konec nastaly se ho tady jinde jenom otec v nebesích toto ale ani jeden něho anděl ani svatí to nevědí tak proč protože ten konec světa to je něco co se odehrává v lidské duši a u každého tehdy když ta duše dospěje k tomu stádiu že to může uni odehrává ne ale není to obecně nějaké nějaký konec světa fyzický jak si to představujou třebas nějací nějaké ty sekty u nás ano to není takovému něčemu vůbec nedojde ano. To odpovězeno no a tak teď přejdu na ten úvod do cesty kterou budu půl roku vykládat a pokud nebudete mít se že to s tito nějak prověřit tak dalšími mými spisy nebo tak se o tom nedovíte protože to budu tentokrát psát tu roku a než se to vám dostane to bude dlouho trvat na a to počátku pouště ale mám špatné svědomí že to asi nemám sem posílat kdybych poslal tohleto cesta oddanosti na to nejsou ve světě většího odborníci než v evropě mezi těmi křesťanskými mystiky někteří jsou větší mi kteří menším odborníka ale všichni jsou velikými odborníka protože ještě mezi nimi rozdíl ale to tady nemůžeme rozebírat jsem je detailně sledoval ale nebylo nebylo by správné kdyby si to takle rozpivá to to budu mít možná čas tam někde na tom čeřínku Ale v čem spočívá ta specializace evropský že totiž evropa nevěří na převtělování a že nemají tuto představu o převtělování jim umožňuje že jsou o tuto představu chutí a proto se celý ten vývoj ubírá jiným směrem bez této představy ovšem živými představami které mají zase jiné následky zdržující následky na to představa převtělování mají velmi zdržující následek když ten člověk si říká a kdyby to byl ran teprve se říká no tak co neudělám tentokrát udělám příští vtělení že jo a jemu i. i po pevně a vůbec nic nedělá složi u se klid kdežto ind to takhle často o tom že se musím znovu vtělit tak pracuje na tom duchovním díle jako by jenom jednou se mohl vtělit takže my tady nemáme tuto představu o převtělování a následkem toho jsme schopní než ind brát tento život jako příkaz od boha ucelený příkaz od boha tím že se tady narodíš tak je ten bůh zavazuje k tomu. Protože přichází z věčnosti aby se do věčnosti vrátil že o tom nevíš není rozhodující kolika věcech my tady nevíme na tom světě a voni existuju bez našeho vědomí že nebo nemůžeme se vo přesvědčit a existuje ta vím o tom že to existuje tak tady na taky na tom nezáleží o tom nevíte vůbec ale záleží na tom že to existuje a my se s o tom že to existuje přesvědčujeme z ježíšova života a to je právě as něco co se se specializací evropský nebo západ evropskému zadní nebo křesťanské pro že to přestane z teho na západ že totiž ten ježíš kristus. Ukázal na jednom životě jakou cestou se to jde aby za jeden život se člověk dostal vědomě k bohu a to nejen jako spojení třebas přechodné nějaké extazi nebo samadhi nýbrž jako trvalé jako trvalý stav manželství totiž se tady vstoupím normálně s tímto světem co je to je moje sloužena nebo protože zase nou bere že ano my patříme tomuto světu a jsme s nimi tak spřaženi s tím světem tak spřaženi že nikdy z toho neslevím pořád se toho všímáme a pořád k tomu sloužíme. Kdežto v indii vlivem toho že věří na převtělování na to jdou jinak v útlém mládí do puberty do tedy zralosti se nechápají v vychovávat s tou vychováváni tak se věnují životu společenského nebo životu v rodině a vy vedou ty děti z hnízda a zbaví se těch povinností všech s tím slovech tak pak jdou ke světci požehnání to není náš průvodní zjev našeho života to není mějme také v mládí vychováváni k tomu abychom pro tuto společnost něco provedli ale v indii ne v indii si se to součást výchovy ale pod dojmem předcházejících chtění kdy se zrodil v nějaké kastě a to je něco nemnoho na tom co je ne dole by se stal světcem. A to musíš trpět to že si například v kastě obchodník a nemůžeš být kastě brahmu ne a to je tvůj úděl to se to si vysloužil zrozen víte ten obrovský rozdíl tady podle toho co z názor ježíš kristus to ne vysloužili nějakou přednost do nějakého ranku do nějak druhu kasty nebo to vůbec nýbrž do života v evropě nebo následkem krista všichni jsou si rovni tím že vstoupilo tohoto života není rozdílu s tím nejtěžším nejhorším životem plným neštěstí a nemocí a tím šťastný životem nějakýho bohatého člověka který mu nic nechybí. Jsou v ražení dost téhož příkazu žijou se téhož příkazu a ten příkaz z věčnosti přichází a do se máš vrátit a to je ten život je ničím nenahraditelný prostředkem k tomu aby se stal mohl vrátit není jiného prostředku a potom po této smrti není prostředku to je víte něco úplně jiného než to tam se může převtělovat co si je udělal ne krát možno nahradit příště že jo a tak to jde dál vidíte ten základní rozdíl myslím řeka cuku to počkáme že představa předurčuje způsob života. Naše spojení s určité představy o tom k čemu ten člověk je na tom světě a ta představy jenom podle vzoru toho tělesnosti dívá se na tělesnost toho člověka a nejenom po stránce hmotné ale po stránce duševní jaké ten malý tvor zkušenost nebo schopnosti a podle toho zařizuje jak ten člověk zůstat že jsi být tím nebo oním a co pro to se znamenat čili byl to čistě účelově když to zatímco účelový toto moje kdežto viď pronásleduje s tím upozorňuju tělo to že tím pozná sebe to nevyřeší tam to slovo kdežto my víš se budu snažit ho vymýtit aspoň před to přednášce. Ale na rozdíl tedy si to je to místo kdežto no ale tak si slovy když člověka vychovávají jenom k tomu aby pro tuto společně něco znamená aby něco přinesl aby pro dobře pracoval tak to kruté následky v tom smyslu že si ta společnost ho přivlastní a on si přivlastníme to je vzájemné. A tento druh vlastnictví není charakteristické pro indický způsob myšlení ten člověk nepatří tam společnosti jako tady v evropě na západě ale za to se nemůže vymknout podle svýho názoru všechno věc názoru z kasty ve které se narodil tohoto časem nebude tam platit ale je to trošku ruší ale zatím je to tak že tamto kastovnictví a vám řeknu my jako v evropě bohužel se nedovedeme ještě zříct z toho kastovnictví mi pořád snažíme se vytvořit kasty vždycky v každém režimu a že jakýkoliv režim politický nebo ekonomické bylo vždycky vytvoříme kasty to je jasný protože nám tato instituce kastovnictví chybí i. Jestli právem nebo neprávem nebudu rozhodovat ale chybí nam než to indové ji mají jaksi deklarování védami nebo upanišády lépe ve vada to není ale upanišáda ve vlaku podivu není převtělování ale upanišády vod začátku mluví o převtělování ono to dřív indii neplatilo živo se indové jako nepřevtělí teďka věří tomu převtělování že je nebo jesi tvoří jednotu dynamikou nikoliv tady kou to znamená vesmíru probíhá nějaký rozvoj a nejenom rozvoj ale také nějaké ničení soustavně probíhá obojí není ani v něčem něčeho víc toho rozvoje než je toho ničení toho co bylo vytvořeno čili pochopit správně proč tomu tak je je rozumově nemožné. A jsem moc rád že jsem toho jednadvacátýho jedenáctý bez rozumu toto mohl zjistit čím to je proč ten život je tvořen a proč ten vesmír je celý tvoří a proč je pořád moře a proč musí člověk začít když jde na další pochod kupředu k od konce od konce si je ta tam jsem začal najednou od konce světa tam zažíval jsem konec světa tebe potom to všechno ostatní ale to nebudu vás tím bavit to zase zajímalo podstatu to slyšeli mockrát že jo tak že to taky nezajímal a kdyby vás to zajímalo osobně proč von konce světa tak bych vám to osobně tedy vyložil ještě teďka tady předčasně to nevydrželi ale jestli ne tak to nebudu říkat podívejte se. Tenhleten vývoj když je to jeden jediný vývoj ale ne vývoj různých druh jak jsem vám to jeví jeden vývoj oddělený od druhého ten život den se vyvíjí jinak podle svýho vzorečku genetickýho ten druhý zase jinak to je na povrch ho pravda ale vnitřně ne vnitřně se nemohou jeví jet než podle principu vzájemného doplňovat nebo vzájemného ničení což je na stejné úrovni prosím vás to je všechno šíity rovný rovni omezit ničení a s a stvořením a protože tomu takhle je tak to můžeme tu dneska přijede na vědecky víme že tomu taky že se to vzájemně drží v šachu my tomu říkáme rovnováha že ano tak ta rovnováha každé úrovni a své charakteristické vlastnosti takže jestliže člověk nemá se musí ocitne nějaké nižší úrovni na tamní rovnováze tak zprvu dojem že nějakým vítězem nad tím čím před tím bojoval a ve skutečnosti tomu tak není on jenom získal třebas na velice nízké úrovni určitou rovnováhu ano tohleto. Potom platí na každé jiné úrovni dejme tomu začnu z obyčejným motýlem když ona ta housenka napřed je tam nějaká malinká nikým malinký zárodku to se mění housenku housenka by roste na žere se a teď totiž jíte když ta sem k úplně vyspělá tak najednou se dostane do stavu klidu. A na jedno z toho klidu na okamžik který je těžkostí ten to dojde trpělivost být v tom klidu toto říkám lidsky to není pravda to je přírodní dění které stojí mimo které jestli se v zakotveno ale vona na to nemá svou vůlí žádný vliv začne hledat místo ten by se zakuklí a kdyby se vyvinula potom motýl že jo tak to musí kostel a je tam za úkol a zase je poměrně klidu to je klid na úrovni kukly. Prosím vás takhle se nejsnáze pochopí lidský život to je klid poměrně krista úrovně kukly neboť to co to svítí ten jsou samý dary samý kukly ten se to není promiňte že to takhle hezky nazývám a řecky ne ale je to tak ale je to poměrné klid protože to jste se s mířili touto úrovně to za nepude a že je to asi to nejvyšší co se na tom světě dos ano není to pravda samozřejmě protože kdybyste měli možnost sledovat že z kukly se vyvine jenom něco jiného. Tak byste tento názor neza stával no ale ten motýl po určitém zrání v kokr kdy on si nemůže přijímat potravu zvnějšku oni je z vlastní podstaty zase to obdoba lidského života že ono mu sice jde pořád jíst to je jisto něco jiného než motýl ale nejde mu to pořád stejnou měrou upadá tak žádat si tak řekl a nakonec není schopen třeba vůbec do pojídat a to je konec toho zakuklená e smrt a tomu blaženě říkám konec zakuklené li výborná věc konečně sebe může vyskočit nějaký ten motýlek jenomže ten motýlek je to takhle my těch obalů máme více který tohleto je zařízení přírodní zkrátka člověk moc obalu to není tak jednoduché jestli se předlohu tak uka toho motýl to je předloh ale tam je to daleko proč jednodušší a v této fázi přírodního vývoje je to strašně složité bych řekl že dítě jako tadyhleta barák a eště nevyšla je. A jestliže my ty rodiče věděli že ještě je v ráji tak by zbytečně odtamtud neodváděl nechybí tam ne že by si vy nevšimli ale podporoval mi stává kdybyste chtěli věci jak se to dělá tak se ochoten to vysvětlit a jdu dál zatím jestliže potom to dítě v to ráje vypadne tak je v pravým slova smyslu těšen neboť najednou je postaveno úplně na vlastní nohy česky řečeno rodiče přestanou jít koni ne ta matka a přestanou se o ni starat jenom ta a to dítě nakonec se musí se vychovat tak sama samo sebe že se musí samo za krmit a samo se musí od své postarat to je jedna fáze to je na přechodu k sebe výchově dospělost mentální vypadá tak. To je další od klaní naší zbavíte další kukly že ten člověk zásadně se dovede postarat o všechno co to sebe to svůj život potřebuje to je vrchol sebe výchovy vrchol sebe výchovy ovšem jenom ražení další kukly dalšího obalu sebevýchovou se musí dostat tam kde není schopen sebe se dál vychovávat tuhleto křesťanské mystice chybí nevědí že to nesmí si že sebe zlepšování o se pořád dostanu pánu bohu že budou tři dát nesmějí a jako ctnosti kterou stane nebyl vůbec ne někdo takle dostal. A takový nebyl vůbec neexistuje kteří bytostný přijímal to by byla strašná otrava tam v tom nebi s takovým možností a že by se strašně cítili být ctnostným a to tedy nebylo by hezky bych tam nechtěl být to to strašilo předškolní věku tuletu jsem říkal babičko do toho ho nebe pro který vede to kostela tam nechodím takoví jenom proto že si to ty přeješ ale do toho nebe nechci se tam nechci dostat z něho vám strach protože tam musí být strašná otrava více na pána boha na jeho svatý že ano to tak se jim to přímo říkal se babička ještě v mém dospělém věku říkala ten kluk to nikdy neodolal tudleto tento známa hraje ne jsem vám to myslel včera a říkal nebo někde se vám to říkal jenom tady jenom alence říkám protože nám to přitom nebyla ale babička řekla jednou v sedmnácti letech když matka tajně za dveřma poslouchala že sem modliba. A jsem se modlil na hlavu to musel modlitba a oni to zařídili sem hodil nahlas a když někdo neposlouchala věděl jsem že není neposlouchá někdo nesedl jsem se bude daleko poctivěji než když někdo poslouchá a maminka protože zná svoji matku který moji babičku řekla vítě doslovně neska jsem poslouchal za dveřmi svýho syna a on se modlil sám poctivěji než když ho myslel bujeme z čeho z usuzujeme že to s námi nehraje že on těm věcem věří kdyby jim a řiká že jim nevěří v by nevěřil tak by se když není sledován modlit špatně do by to oživil nebo kde se vůbec nemodlil a von se modlili dokonaleji a babička řekla byla ta maminka babička a a babička řekla no tak jak je to věříš k tomu co se modlí. Ona věděla že tomu nevěřím jediná v rodině to věděla jsem prošel jsem se od poctivě všechno se nařízení rodiny a jsem vodešel z místnosti a pásku se za sebou dveřma a vůbec není to odpověděl z toho nikdy nic nebude taky kdyby tomu tak bylo to by bylo krásné bych chtěl aby byl nic tedy jo se mi to dosud úplně nedaří protože tam v tom koncentráku jsem měl dojem že jsem nic protože to je deset jestli se vám dal ten život ne než ho mohl žít tou puškou nebo čím to měl v ruce revolver ale něho vzal být než toto udělal jsem dycky tak strašný strašit el že jsem vždycky vzdal věc dříve než se to stalo jsem jako preventivně se vzdával všeho ceho sem seděl se budu muset beztak zdát ne. Že když to nás kam operovali při vědomí tak jsem apriori se vzdával kam těm není možno odporovat oni měli přivázán po vázaný pupek i a zase že pak jako vepř roští obrací ustaranost přivzali operovali vědu strany tady díru a tady tady tady takže to se mi měl že to musel podat nedá tak jsem preventivně jako možná přestal nakonec tak se tolik a abych jako se vyvaroval další těžkostí na ta babička ale tomu rozuměla dobře to věděla že nevěřím ale teď vám řeknu vrchol sebe výchovy je v tom že člověk je nějakému řádu poslušen nějakého řádu je poslušen a jsem byl poslušen rodině. Takže jestliže te mít na v oblasti sebe výchovy nahoře tak to se bude vyznačovat velikou disciplínou takže nikdo nebude muset zvnějšku zasahovat abyste tu disciplínu za prováděli aby se dodržoval na nepotřeboval nikdo z vnějšku zasahovat jsem se modlil zatím cíti daleko dokonaleji protože jsem si musel při každém slovo říkat teď na tebe nikdo ho dohoří a ty se zavázal že proto se budeš modlit tak se se ulil pořádně ne. jsem měl kontrolu tak jsem věděl vono jim to stačí tak když to vode melu tak vono jim to stačí a to budeme odvaha on jim to stačilo nikdy nezapomněl že to m při rychle mu nebo tak na to nemyslím ne myslíte si na to myslet že jsem se místo otčenáše se nebeský posvěcené na modlil otče náš jenž jsi na nebesích posvěť se jméno tvé a takhle slyšel ta maminka zpoza těch ve jak mi tady moravě říkáte. A řekla ten kluk se modlí vášně že ten se modlil takle otčenáš zdrávas královna věřím v boha všechno se také modlil jednu větu za druhou a jsem tam ostrý hodiny po postrádá na tom prahu za dveřmi na víc protože on nebyl pořád tou modlitbou o tom o pořád se modlil poctivě se modlil aby řka řeka ne tento hrál tak s pozvali ne se bych toho shodl ne a jsem rozhodl toto jsem utekla práskni oknem neměl nařízeno jim lhát. To jsem měl nařízeno dodržuji a to je vrchol sebe výchovy když něco považujete za správné sem to nepovažoval za správné jsem nepovažoval jsem věděl že je to správné tak když mně bylo nařízeno vnitřně těch okamžicích když sem se vzdal sama sebe to bylo mezi tím to bylo po těch šestku dál do těch sedmnácti tak jsem se dovídal dycky jedno a totéž když si neví rady co máš právě dělat buď poslušen tomu kdo nařizuje. A on mně ne nařizoval někdo kdo byl kompetentní mi nařizoval změně situace a tímto způsobem se dostane do vašeho způsobu jednání nová věc řízení událostmi a to je něco co si dovolí vysvětlit tam v tam v tom čeřínku protože to je sáhodlouhá záležitost možná že na celý den ano jenom se naučil řídit se událostmi nebo když jsem jako se vyřadil příklad tím že se nemohu více řádit by se nemohlo více tu co at že nemohlo více naléhat abych něco dokázal udělat soucit nebo ho třeba dokázat tak jsem nakonec zjistil že to je asi situace jako u těch lékařů že nic nedocílí a že se nestane schopným to provést tím že tušili. Tak jsem nejenom přestal zrušit ale protože jsem byl na vrcholu toho složení vy se nedalo tak jsem od sebe snadno odstoupil že se předtím totiž dokonale sjednotil čili sebe výchově třeba přejít přes sjednocení do toho dalšího bodu sjednotil jsem se se synovi tak najednou čista jasna aniž jsem si přál aby to nastalo měl jsem dojem že obrovská síla opadla a vedla k uskutečnění situace která se mezitím upínáme byla předešlá vyvinula. Takže jsem teďka prohlédl najednou z své složitosti a viděl sem situaci zcela novou která se netýká ničeho co jsem před tím proto se se přeci dožíral čili se nikdy ne řešil situaci to které jsem se dožral a je to to se vydrží a nemohl ale byla to situace která vědomi a to bylo radí velice užitečné nechte se sjedno co a situací jak to dokázat jednota se situace že děláte něco poctivě když jste přesvědčeni že je to správné to poctivě když na vás nikdo neohlíží a když tedy tuto zásadu si vezmete jako správnou zásadu sebe výchovy to co dělám dělám poctivě a bez ohledu na to jestli mně to je milé nebo nemilé. Nýbrž s jeho s ohledem jediným že je to správné třebaže se mu o mýlit na tom nezáleží že se mýlíte k tomu bez nemusíte rozumět to jsem na vás nechce že to fázi nemůžete tomu rozumět ale vy jste třebas dejme tomu lékařem tak to konáte správně můžeme se mýlíte že ste lékařská věda je bludná v tom vašem vo to je možné a na to nešpekulujte protože v každém oboru jsou budu a když tomu lékařství to jsme zvláště svědky toho že tam podle o dycky módy a když po když nová modrost ne tak tam ta stará se po tře jsem vám zažil ale co ty si ti badá lékařka proti mně který jsem starej para z zažil různé názory a zrovna ho věří polívku mo zavrhovali druhý to chováli a tak dále a to se pořád mění todleto a na vitmen na všechno možný když to tak dlouho dobu pozoruju jsem to poznal jenom nezam pohledu lékařského ale přírodní věd to jsem si nebo upřít před to byl můj koníčka tak jsem zjistil jak věda je mu. A nejvíc vadilo těch třiceti ve že bude mohli v tom smyslu že jednou nutili na gymnázium myslet si že atom je nejmenší nedělitelná hmota a pak měl najednou začli říkat to se k vyvodím tomu za ty no a teď říkají vono ti dělení ne ne se dostat k absolutně nedělejte součásti ří níž jsou na prahu nerozdělil temnost hmoty to je krásné to začíná být duchovní tou začíná být opravdu vědecké. Neboť tím že to rozděluje tak pouze analýzu pořád zůstávám na povrchu čili zabrzdím si vstup do nitra věci a protože všechno pochází z vnitř ta a ne z vnějšku tak ani ten poleze jak to že to dělám vůbec ne upozorňuji na to že to je chybné a že tak to způsobem nemám dál postupovat takový takovouto otázku dítě panna otce za skočilo svýho tatínka říkala ta dívenka ty si myslíš že bůh je uvnitř a proto ho nevidíme tak tady mám jablko ve ho krále no dotkne taky mají časy pořád po para nevidím kde to je plnit ocitá no vidíš to si zakročila to nitro něco jiného než nitro. A to zevní není není totéž co po dením myslíme to je nahlížení lidskýma očima mrtvím a očima kdežto ta svatá terezie a to vím na každém kroku četbě viděla to nitro duchovně to znamená to nebylo uvnitř jako straně sice stavu je se soustřeďuju tady na zase tak by z mimo čas a prostor a rovněž tam též se nachází to co je za časem a za prostorem a tak dále co je to celým vesmírem nemyslete si když jsem se to sem představuje jako kosmonuti dyž jsem se osvětli za hranicemi vesmíru voni sou a to si to tak jsem nepotřeboval obrovským energii nevě mi se odpoutat od této země nebo od naší galaxie nýbrž jsem tam prostě byl a proč jsem tam byl protože tam všichni jsme a to je naše vlastně takže když jsem třebas si přečetl od laich zbavovat víty větu krišna pravý barvitě jsem síla koncentrační. Tak mně to tak chytl že jsem z toho vyvodil myšlenku to je můj do že ste si to to nebylo z rozumu to logicky neni svázáno todleto co by přiznat a jsem to z toho nevyvodil rozumem nýbrž to z toho vyplynulo protože to šlo z nitra to nitro to je náš domov a to není v čase a prostoře to je mimo čas a prostor čili mu říct je všude a mohu taky říct není nikde a je to obojí správné tuto něku zatím neovládáte protože to není logické totiž podle nějakýho pana aristotela za to a izolovat taji neplatí platí nějaká indická nebo čínská logika tam nám to jde za tím na jaro že mu nerozumíme jak je tomu bože to i to proti sobě postavený věci. No ale když jsem se dostal tak daleko že mluvím o tom že třeba přejít do sebe výchovy že v sebe výchově jsou určité vrcholy menuje jmenoval jsem je tak teďka musím říct taky že za sebe výchovou je něco co bych mohl nazvat život pojatý z vnitřku musím myslet si bohužel na svém příkladu to že co by chodil někam jinam když to mám jako na dlani před sebou když jsem to jednadvacátého jedenáctý třicet devět byl upozorněn mírně esesmanem že zabije do by je tamtoho tak jsem se ocitl. Naprosto svobodný protože jsem věděl že umřu a lítost neměla význam protože se i tu neměli to o mně beztak zabije na toho esesmana nikdo nemohl tomu proti tomu nebo ho nikdo nic udělat netajil pánem situace okolo tamti dál nabytí a kynou tam si sem si moh skočit samo sebou co bych tím byl vyřešil tak se klidně čekal zabije a nezabil jak vidíte na nezabil protože nastal druhá fáze že jsem se vzdal toho chybného středu a to ty to lama všechny co tady vidíte a budu jmenovat taky tuto radu kerou vidíte. Z toho středu se vzdal to nejsem jsem mohl zjistit protože ke mně mělo měl přístup k nitra jsem se mu otevřel tomu nitru a to mně řekl jsem to který žije sem to který poznává a jsem to ptali miluje a ty si do míry schopen milovat poznávat a žít jak to umíš a takové lámat nese strašně málo to je jako býti mrtvých tak je to smyslu ježíš kristus mluvil o mrtvým člověku jsem tedy začal být živý a jakým způsobem že jsem vůbec nic nedělal jsem se vůbec vo nic nestaral a to mně připomíná zrovna to co o čem mluví třebas dejme tomu ten ošklivá včera. Že říká přišel jsem k tomu mistru který mistrně praštil do hrudi a jsem poprvně v životě viděl tu latinu ce samozřejmě že ho viděl předtím dávno od narození a teď ho poprvně viděl bemyt duchovním to znamená viděl ho nikoliv zevním zrakem a my všechno vidíme zjeví jaké my se ne že vidíme a nebo i myslíte že slyšíte vůbec nemě neslyšíte vůbec nevidíte přátelé o to vás upozorňuje úplně slepý a duší protože by nevyvodí to co ten o šlo ram z toho nemůžete že nemáte tu schopnost a nedá se vám to vyšší protože se nevzdali sami sebe kdyby se dali sami sebe tak tohleta doplní on způsobil umělým způsobem je ten o šokem sebe vzdal a to mělo za následek že od chvíle. Neměl utrpení neměl strach neměl starost neměl bolest neměl nemoc nebál se smrti prostě ničeho se nebál a byl nejšťastnější člověkem asi ještě jestli po této řeči budete takovými to nebudete mít tyto strach nebudete mnoha a tak dále a tak jste se oživil nestane se vám to ani jednomu buďte bezstarosti se to stalo protože předcházelo předtím vzdání se vlastního života mistra ni poslechne do vás to hezky chyba po těle vám tady říkám ale navíc nic místo vidíte důsledky zůstával to mrtvý takže to si nemyslete že to byste trpělivost to není pravda to přesto říkám že je to přibývá kapky oleje do hnout z seno spadne daleko silně než předtím a něco shoří ve vás přeci jenom zase něco shoda věřte mi kdybych měl možnost si to věci pokud vám to nezlobíš krku opakovat denně. Tak byste s tím tak ztotožnili že byste přísahaly že tomu nejenom věříte ale že víte že tomu tak je být miluji byste se když jsem prožil nevím kolik a staví to nemám přečtený ale bylo jich moc se by extatických lidí na světě tak jsem měl dojem že když se mohu řek bych libovolně to je chybně řečeno bez svý vůle stýkat s bohem jenom při vnitřní modlitbě zvedl vnitřní modlitbu a ono to přivede k tomu vědomému styku s bohem tak že jsem člověkem který zvítězil že jsem svatým že jsem svobodným nebylo to pravda když to vnitřně dosáhnete na této cestě tak ještě nejste na vrcholu svobody. To zachoval svobody je nastane teprve tehdy když spojíte zevní život vnitřním životem nebudete toto zevní považovat méněcenné a toto vnitřní za něco větší ceny nýbrž toto zevní budete považovat za odvozené od toho ního ale stejným skutečné jenomže závislé čili toto stvoření je závislé na tom bohu jak my říkáme na tom věčné ale to věčné mi závislé na tom čas ne sem se objevil v tom věčném a jednou svým vědomím tak jsem nebyl závislý na tom čas jsem tam nemoh trpět to ten oso ra kam mu ho říci že od doby byl nejšťastnější člověkem vám se to bude za podivný sebe deseti člověkem v koncentráku všichni hrozně trpěli. Ale ve mně nebyl o nikoho kdo by byl trpěl bylo ho prostě nebylo co by se tím chlubit protože za to nemohl jsem jenom vzdal život a jsem neměl toto dosáhnout to nebylo v vůli to se to byl následek to je příčin než jsem vzdal ten život a že jsem vzdal ten život nebyla se základní příčina nýbrž zase to byl tréninku těch dvou let do těch sedmnácti a do šestadvaceti let sem deseti takže do všeho se musí dorůstat ano. A on každý ten ozval říkat že to říkám potichu hrozná bezohlednost tedy upozorňuju by analytiky jeden říkáme se snažím o to ne analyzovat to co tady říkáš ale bych chtěl upozornit na jednu věc že bez analýzy i toho co tady říkám není možno dosáhnout stoprocentní ho rozumového pochopení což je ještě pochopení mrtvého člověka ale není možno bez ale to pochopit a zvláště v takovém dejme tomu zaměstnání jako třebas tady víc není možno bez analýzy se obejít analýzu tam po ty víte je nutná tam a čím dokonalejší náleží za tím je naděje větší na syntézu bez a tady taky. Vy musíte se snažit dospět tím rozumem kam se nejdál dál jinak od pána boha a to je analýza a inak nemůžete a analiticky a od pána boha dostanete potom pomoc vnitřku a nedostanete dřív než tu když tu analýzu provede i v této duchovní věci vás mám analyza analyticky to vykládá i ten ghos oba dva to analytický vykládáme ale snažíme se dojít k nějaké jiné jenomže když ta vaše analýza a to vám vyčítal končí takhle kdy tvoje logika říká že je to nemožné a počkej se nedomluvil že je to nemožné a že tedy to není pravdivé nýbrž že je to jenom výsledek své analýzy. A tomu ho jinou dokonalejší analýzou potí upozorňuju vás že buď ten dotyčný který vám to vykládá mluví z vlastního rozumu pak je tato analýza na místě zcela místě a být provedena a se mu říct proč nás balamutí my mluví jenom naučený z naučeného rozumu takhle by to mělo rovnou řečeno ale jestliže ten člověk pozná a on to možná film a nepoznává že třebas nemluvím z rozumu ani něčeho naučeného nýbrž ze zkušenosti. Je ta před tisku která je opak analýzy to je opuštění analýzy že jsem předtím opustil analýzu abych mohl této zkušenosti dojít tak se musí pokorně předtím sklonil a se s tím taky ne tom že se předtím pokoje klaním ani nenapadne odporovat to co najednou vím tomu a ne podle že my že je to hloupé mírně řečeno protože za logikou je oblast daleko širší než logická a to je nelogické oblast zase to je špatná definice ale pro ten rozum je to dobra definice není nic logického tam oblasti ve které to čerpám proč sem pán bůh stvořil svět tak nedokonalý kde je tolik utrpení to není nelogické kdyby toho byl nechal udělal lépe my jsme nemusel trpět že ano tak to vy po to nestačíte nestačíte prosím trénovat stalo se jednomu lékaři že měl den nabytí pacienty neboť byla řiká eden a než tam ten jeho přítel do šel ho nebudu jmenovat toho přitem ni toho lékaře tak jeden pacient za druhým přicházel. Jakmile přišel ten ho přítel a chtěl na něm něco jiného než léčení tak najednou nastala čtyř hodinou pauza kde ani jeden patře nepřišel a jakmile ten jeho přítel se od poroučet začli zase přichází patři em to druhé ale okamžitě když zavřel dveře začli přichází jeden patření a druhý a říká ten dotyčný lékař to vidím zázrak to je pro důkaz že tady se něco dělo co není v lidské vůli že tady nějakým způsobem něco zasahoval zasahoval události tady byl určen nic vysokého události mají vzdání schopnost že jsou takovým letím. Na příležitost poučení tam se lpí na schopnost nebo následuje po nich schopnost nebo měla by aspoň tedy nás nedával schopnost být duchovně poučen ničím nemůžete být dokonaleji duchovně poučení než události proto ježíš kristus zásadně žil aby byl příkladem událostmi nás učil a jestliže si křesťanství dosud dalo z něho jenom podobenství tak to je asi jako že je nutí cnost z toho zalez celek a když je nutí synu považuje za celé tak jsou to kacíři do dnech křesťani jsou kacíři v mých očích protože nechápou a ne nezažijí se ze začnu jezeře budou sem podle událostí ježíšova života. Ale teď si vezmi tohleto do hlavy jak je to možný že se točí lékař když viděl že tohleto je se hraně by tomu umím říkáte režie ne ne ne to není režie to není ani náhoda ale ani režie nýbrž to je úroveň na které se on ocitl s tím svým přítelem voni mluvili o něčem jiném než o nemoc od ty se na jiné úrovni a proto chyb neměl přístup k žádný pacient rozumíš jakmile si úrovně spadli tak by na jiné úrovni událostí a tam zase chodili tři. Čili to je záležitost nějak žádné režie proto po tom tak mocně bojuju nýbrž záležitost úrovně to bylo záležitost úrovně že jsem tam netrpěl v tom koncentráku ano záležitost jedině úrovně a ne nějaký režie když jsem na nějaké úrovni tak musí mít opuštění sníst všecko co se na úrovni děje a jak se ocitl na jiné úrovni tak vůbec nic ten úrovně se netýká když to to opačně to je zase mi týká pochopitelně to nebo to je jasné tak toto by se si vzali prosím vás do hlavy že tomu takhle je a jsem jenom divím jsem jenom divím že ten dotyčný lékař z toho nevyvodil důsledky. To je jeden že jako zase na ty události tolik nedá tam na tom musela protože se mu to vetřel od toho aby potom prostě vnutil ne ale když se mu to nenutí když se mu to nepřímá boha a o jako tuto jako dřevo tuleten dotyčný jo který tady mluvím nebudu ho jmenovat a to je výtečný inteligence řek výtečný trikem to pozoruju třeba to překladatel to výtečný ten den co překládat tudleto ale mrtvým rozumem. A on zase spadl bych tam chodili další pacienti do toho mrtvého rozumu kterým stačil co by plýtval nějakým vyšším elánem aby rozřešil všechny ty situaci protože to bylo pána dva kopyto těch ten to vyřešil mrtvým jáčkem a toho ukolíbal domnění že je to v pořádku není není my můžeme také něco řešit ale končí že to neřeší no a. A pak to řešíme řeknu za k konce tomu že stát nelidsky ne utíkat od že to ne když to řešíme takže to ne řešíme a řešíme to dokonale se potom přesvědčím tak to vypadá takhle on řešil tady ten lékař případy chyby ty čtyry vod nimy co tam je nepřišel tím že je nehřešil tak to myslí tím že řešil a pak řešil ty případy které si ty tím že řešil a si myslím a promiň je to za ty čtyři hodiny tam žádný pacient nepřišel vyřešil dokonaleji moc případů chyby. třebas bych to řekl takhle řekl jsem jednou příteli v plzni jsem to vykládal některé party které na tom musím opakovat von je analytice protože to to je prostě psychologie branton tedy se on mentalista jako branou je na vrchol cesty duchovní to ne pravda to je dědičný pokrok mentalista brantona sem nesmírně váží protože konečně dostal člověka na úroveň mentální na kterou patří člověk. Jinak se člověk na úrovni zvířecí žije si a je bytostí mentální čili vzniká tam nerovnováha a z tohoto házení utrpení a smrt a a nemoci a nepřátelství lidí a všechno možnost ale kdyby to byla úroveň mentální a on byl na úrovni mentální jako že na úroveň mentální je svým svou podstatou si vývojem my jsme se kdy se dostaneme brzo záhy po narození na úroveň hmatání svým myšlením ale ne svým jednáním ji nejednáme podle toho co si myslím myšlenka je předbíhá velice skutečnost říkáme kdyby tak všechno šlo jako našli přestavá ne jako ještě může mi to by toto řekl to báječně a ono je to že zaručit končit a to nebudu tady na tom celý týden času to nemůžeme dneska probírat ale chci říci že mentální úroveň je šťastné východisko.

Download XMLDownload textWaveform view