EN | ES |

prevzate-kotouc-88-08-J

prevzate-kotouc-88-08-J


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


No tak to se nevěděl samo sou ze svého rozumu to to věděl stý milosti boží a k tomu říká terezie a zdarma dané ale ještě bych vám chtěl něco říct v čem se ona liší právě a celá musím opravit když budu vykládat tu cestu oddanosti na rozdíl od křesťanských svých svatých od toho voni nejsou vinni voni prostě jsou odevzdali voni jsou prostě věřící. A když to se na to šel opačně bez víry a teprve jsem tu víru přijal jako správnou určitých momentech a ve všem protože byla pochybená vlivem nějakého vývoje ale vám budu mít citovat ten dopis vod jeptišky milosrdný sester hrabe volně dostala vode myslí si že to dost vode to svatou terezii a nitra česky. A písem jako po těkavá ani se ee představit jaké dobro ste učinil jsem jim to ale neučil na si myslí že to napřed to je v pořádku jaké doroste učinil pro nás e jste nám to knížka dispozici my nemáme vůbec žádnou literatura musím vám říci že bychom to nevydrželi on to ale bez vytratit vydržet když máme dvě dva dary zdarma daný vod boha všichni to to poctivě bereme máme ty dva dary poctivě když děláme svoji řeholi tak je máme k dispozici a ty nás drží nahoře nad tím úpadku to je milosrdenství a kontemplace to znamená vnitřní modlitba. A teďka bychom ještě potřebovali svatýho jana z kříže těm tak za tři za čtyři se ho nějaká pana nařa ne alžběta nýbrž jiná svým plakat chodí těm sestrám na své to je nábožensky a říká tady máte vod nich dopis poděkoval je tam napsal že jich potřeboval svatýho jana že ano tak to tady mám celýho komplexního tak ho dostanu tak ho dneska mají toho svatýho jana zkříží a napřed se ho jste samo sebou paní tesař a říká tam jsou poklady v tom janovi a ne jsou tam ale sou tam taky bludy protože on poctivě bral jenom to co mu církev nařizoval a to je to není špatně ale je to málo. Takže jsem psal ty to tam ale když si bylo musím větší než ta vaše sem mu jsem psal který sestře odpověď todleto sestra jsem nebyl dosud si vědom toho že vy ty svoje ctnosti které tam v tom klášterem jste prokazovat že mrzáka a nějakým zákon na starosti a imbecilové o si stopa desátky tam mají lich tam je na něj tam šestnáct jich sester ne tak to je práce vám řekl si myslel že to děláte z vlastní iniciativy. Že jsem na to prostě dali z vlastní vůle ne oni se na to dali proto že byli povoláni od boha to je práci panečku jsem říkal to je pro objev vy to berete jako od boha danou věc zdarma danou a kdyby byl kdyby to považovali za své bys ji hospodařili jako se svým tak nejste v tom řádu schopni ty věci dělat vůbec to víme když to rovná obyčejnou sestrou a řádový jak tato dělá pokud to bere jako charisma dáno od boha a ne neděláte jako svoji schopnost toto že jako by do úpadek to pro neupadne přitom dokáže to ja desetkrát nebo stokrát víc než normální žádá sestra. A je to zaviněno tím že to beru jako charisma sem říkal to je pro veliký objev jsem říkal že by to berete jako dar vod boha si to nepřišel jeto na kabát to esi nemyslete že je to vaše schopnost naše přednost před ostatními křesťani kteří toto nedělají tak sem jim napřed takhle mazal ne vokolo huby jak se říká a pak se jim to letěl vánek takový protiva ne a říkal jsem v našem řádu jak si to přebere to jedno máme jenom jedno charisma přem máme jenom jedno charisma ale je to charisma není to něco co bychom si sami sobě jako mohli přičítat. A tím charismatem je celý lidský život ten lidský život nám byl dán z příkazu božího a ten příkaz takhle přestože on vládne že ani nevíme že vládne to je milosrdné vládnutí ten příkaz zní přihází sem na svět a dostáváš tělesnost k dispozici která tu schopnost všechno čas to celé celý vesmír časný přeměnit protože celý vesmír ne to by v malém obsažen na věčné to znamená vrátit se do věčnosti individuálním třeba do věčnosti a to je příkaz z věčnosti přichází a do věčnosti se máš vracet ani o tom třebas nevíš. A na tom nezáleží protože vládnu tak že nikdo neví že se mu vládne to je správná vláda boží to říká ale předtím šest cestu šest let před kristem pravá vláda je taková vláda při lid ani neví že se mu vládne a nemyslí na lidi myslí na lidské vlastnosti je to se musí všechno vracím poli jak se to bere jako o záda a politická to vůbec nesedí taková aby zkrachovala kdyby nevěděl lid že se mu vládne to se mu musí pořádně ho třískal abych věděl aby vůbec něco udělal že jo podobným to namnoze nejde. Ale to se mu na to něco musí asi slíbit to taky podobrém že jo větší odměnou neska například se musí definovat nově odměny protože voni nejsou schopni dělat líp než lajdák ne že dostanou jako leda za placen na jedná na lajdák jak to jedno na to se nemůže dále dělat takhle to vidíme dneska dobře ale u toho pána boha to takhle není to je vláda která není patrná na zevnějšek ale my si potom později v přednášce řekneme proč a jak je to jestliže tomu takhle je pak tedy člověk když nepoznává ten svůj úkol je bez viny. A je potom veden jenom tím životem jak se před ním rozvíjí tím dějem ale upozorňuju vás na jednu věc důležitou kterou si pamatujte jako druhou důležitou vy touto se ska řekl že bůh není něčím co by bylo časově prostorově vázáno nikdo ho nikde nenajde proto ježíš kristus říkal když vám někdo řekne království boží je tady nebo tam nevěřte tomu to to není tak. To je mezi vámi říct ve vás uvnitř to je všude a tato svatá terezie z avily správně říká hledáte někde království boží mimo sebe jste na umyl on tam nedovede přeložit o to smazávám autor aby jako se neprovinil von byl horší než inkvizitoři ten český překladatel ský je španěl mu závidí to jehož španělština bych polovičku toho tak vás nepřerazil ale když mu to se nesedí on si to přeložím volně aby ten pan inkvizitoři. Byl na výši ne aby měl do toho co mluvit takže to je po plic českého překladatel přeloženo a proto vona jako je toho názoru že když jsem španělštině od těch svých jednadvaceti let věnoval tolik času takže bych neměl to ji velel zanechat tak v takovém stavu v jakém je že vím přeci dobře že ho psal ve vězení a že nesměla všechno napsat že to musel jenom naznačit a to co naznačováno dopovězeno protože nikdo dneska nepronásleduje když to nikomu nedává k dispozici než jim nejvyšším přátelům čili vám svobodu úžasnou proti že musím napsat co si chci jenom musím na ni dávat pozor a vám řeknu vás k ujišťuju že ona na dává pozor protože jestli na něco votrav. Tak na vodtrhuje to že ona nespí tam v tom nebi v tom stavu nebe se neunavuje člověk na ničím není unavená ani unaven když celou noc budí jiný chlap dycky když něco řeknu podle a napíšu to tak si ho neblahou aby se taky vyspal ne jakmile si lehnu sotva ho vza sesouvá psát dál že jsem to nedořekl neslyším žádný hlas pozor vím a víc než slyšet hlas vím co vám tak stanu a napřed říkal na to bude naposled napíšu to lehnu a vona do ráda budí rozumíte a když to potom z kontrolu po sobě jsem napsal třebas půldruhým stránky a vono mi to diktovala od večer do rána. To znamená to mnoho obsažené jsem stáhl do takových maličkosti a ona přesto s tím byla rozumět a ona se s tím zpokojil a ona věděla že nejsem větší ho schopen ničeho lepšího schopen tak odešla no tak tohleto je na otravné že voni tamhle tuhleti tam v nebi ne a že o každém vědí například o tom co tady mluvím že ano a neposlouchá za vrahem ale o tom protože za tím účelem poslala sem takže si nemyslete že jsem sem přišel ten pravda tady nejsem jo to berte to slova symbolicky tak akto říkám tady to může být doslova protože jsem tady tělesně ale ona říká jestliže si někde tělesně a myslí že si tam tělesně. Tak to tedy ti řeknu si tam k ničemu po stránce duchovní protože tam nejsi svým duchem neztotožňuje se s tou tělesností to nejsi ty obal který potřebuje jenom k tomu aby to někam umožnilo něco dělat někde bych to no moderní technice řekl takhle z různých lehce jsou tady všude rádi ve vlny ale my potřebuje aparát přijímací odpadá to je lidské tělo které by při naladěn na určitou vnu nám vystihl to co chceme právě slyšet to je lidská vůle to co chceme si která vůle ale ono je to všechno někde obsaženo již o tom vůbec nic nevíme. Takhle na to musíme hledět čili když jsme si vykročili v tom rádi tu vodu kterou jsem poslouchat udělali jsme něco na vysílání ovlivnilo jsme ji nějak vůbec ne my jenom jsme to přijali a tak je to s námi a třetí důležitá věta na počátku toho výkladu zní tak to veškerá nad rozumová něco říkáme metafyzická zkušenost pochází z ze stavu absolutní trpnosti. Kdyby v tom byl jenom zádech vlastní vůle co člověk vnitřně chápe a ne jenom rozumem tak by se to smazal vůbec by to nemohl existovat víte to by to asi taky o kdybyste mluvili do vyslechl stylu my síly když máte svoji příjmat sám by to došlo to by kdyby se tam směli mluvit tak by to nikdo jiný nemoh poslouchat než vy byl by tam války s tou vysluž to nemůžeme pánu bohu městech nemůžeme mluvit když sem tady tak to dělám z disciplíny dneska neposlouchám lidi že tady chce chtějí mít to je nerozhodující rozhodující že tady se mít pán bůh. A to je mi příkazem jo to je jiš příkaz celkového příkladu z věčnosti pochází a dovolíš tam se vejdeme mnoho dílčích příkazů jedině hřích jich příkladů je to že tady momentálně sem jako se vám to tak zdá že tady jsem ale kdybych tady byl jenom tělesně tak je to k ničemu že to div ještě jenom řeknu čtvrtou větu která je důležitá na ten úvod abyste to dalšímu vůbec chápat a ta zní takhle jestliže všechno co vám tady říkám správně pochopíte budete tomu rozumět a přijmete to za správné. Zůstanete po mém odchodu tak mrtví jako jste byli předtím kdybyste to přijali a ono vás to oživil tak by to dopadlo takhle to teďka řeknu slovy úzkého toho japonský zenbudhisty slovy kterými končí ten díl končím za jeho pomoci ten díl se typu zní a on tam říká on tam mluvil nějakým oso rakovina tak oso číňan a ten čínan tři roky se modlil ve své poustevnu a vono to nikam nevedlo tak opustil poutem naše po břehu řeky přišel k poustevnu jiného poustevníka a viděl že je to mistr tak ho říkal mistře rozptylují po chybnost které mám o cestě mít umět to nikam nevede jsem pořád stejný. A ten mistr neřekl ani slovo na to stal s na nějakou rukavice kterou měl obaleno asi tam byla zima ruku a dal jednu ránu tomu oso do prsou do středu prsou a v tu chvíli se v něm oživil že by věčný život toto bylo svědek a radou a ramakrišnou a on říká ten ona v chvíli jsem poprvně viděl že je slunce kult no takhle mluví číňani vám to vysvětlím a byl jsem nejšťastnější člověk mezi lidmi se poprvně slunce kult. A ten suzo který to vysvětluje říká nedejte se mýlit není je důležitější že by byl že byl nejšťastnější mezi lidmi ale důležité je že viděl poprvně kulatost to slunce kult vidíme vod narození jenže mimo vidíme mrtvi a viděl živě jako něco co bůh oživuje a čím bůh nám dodává život takže jak to poznáte říká ten sou ky v závěru že se to taky živě poznali když to diví poznáte. V tak od chvíle nemáte žádnou nemoc žádný strach žádné potřeby osobní z vrcholně šťastní klidný soustředění jestliže tyto příznaky nebudete mít vode tady vodejdete a mrtvý jste přišli a mrtví odcházíte jako o zaručuju že mrtvý vodejdete ono vás to to není ale zbytečný celá tady říkám ono vás to upozorňuje jako dosud nátlaku milionkrát upozorňoval že tady něco je jsem tomu eště na název bůh co jsem vás ta a co názor na každém kroku co to ukazuje co je správné nebo takže správnou věc to je pravda a takže do studny tereza být beze na ale no jeden kamene upadl. Co to znamená že voda stoupla a tam těm těch maminku bude tolik že přece do vašeho zevního vědomí tak to je chvíle kdy to unesete syn se mým vědomím von to nevěděl protože byste byli nehodný nebo ale že je pán bůh milosrdný že kdyby v sedumnáctém roce zažil to první setkání s tou věčností tak to mělo za následek úplně mrtvý jsem se nemohl místa hnout sem tam dobrý stoiky seděl a nebyl jsem schopen hnout tu úkonu nohou teprve pak jsem se dostal k sobě jaksi takhle to odebírám život tomu co je mrtvé. A dává to život nebo přidává to život k tomu co je živé posiluje to tu život člověku a takhle se ježíš kristus snažil o to po tři roky aby oživil své učedníky voni si chudáci mysleli že když ty zázraky dělají moci boží že to je jako něco na věky dobré že to budu dělat asi u člověk je na tom nebi nebo tak nějak že bude takhle zázračně sloužit lidem to se nesmírně mýlili on je učil jenom jak se probudil. Jak jak se oživit tři roky dělat oživovat cviky s nima jako dejme tomu dýchání z nou do nos nebo z úzce tak nějak něco takovýho svého prováděl a teprve janem pokolikátý ještě během těch tří let se stalo jedna věc která je měla upozornit že na tom nejsou dobře že byla bouřka na jezeře genezaretském a oni se báli o život protože ježíš tam s nimi sice byla tele ale spal tak ho probudili a ten jediný moment kdy dostali vynadáno ježíše kri ale prostě co se bojíme v zbavili dyť jsem s vámi. Bůh je s námi ale my si to nejsme vědomi protože bychom více neunesli než co uznávám svým rozumem co čemu přiznáme že to tak je co co uznáte za správné to je v pořádku asi odnesete a to je přidáno vody do vaši studny života ale víc to nebude protože kdybyste jako o živili se tímhletím což se nestane tak rovnou přestanete být svý rovnou a rovnou je to kdokoliv z vás se tady se mnou rozloučit a řeknete viděli jsme se na pohled protože ten život který si nám kázal toho sem nositelem. A byl bych projevem kdybych hledal světlo uvaří ka sen sem slova smyslu přeneseným světlo když ho mám přímé ne takže bych se hluboce poklonili před každým z vás pobyl by mu nohy a nechal bych ho vodejít a byl bych rád že logická neuvidím a vono se mi to nestane se a nikdy se mi to nestalo a kážu víc větší ve věčným mlčím míře těm plzeňák třebas nezkušení nebo osmadvacet let ne a tady vezme kázal dvacet let no a nikdy se mi tohleto nestalo a je to vypadá to strašně beznadějně není to pravda ty moji přátelé říkají prosím jde bereš tu trpělivost o to pořád dokolečka vykládá mit víme že to dokonal my to rádi slyšíme že přestože se protože nás dycky to řekneš jako by nově nic a my to něco nějaký takovou prosil v tom cítíme ale že máš to trpělo když ji že neuděláme ani krok kupředu jak to můžeš mít jsem říkal přátelé především nejsem trpělivý tu vlastnost nemám neovládá a nemám zapotřebí. mám zapotřebí jenom disciplínu a ta disciplína mně velí jsem pán bůh poslal tak on je tady s tebou vše ty s tam taky tělesně to je vedlejší to my jeden muž čela říkal no přeci bychom měli pít rozumu že jsem přicházíš a platí tu jídla tak a že to něco stojí a že máš penze že že na to nemáš třebas peníze jsem říkal co to mluvíš za nesmysl kdybych do toho něco vkládal tak bych opravdu ty peníze neměl na to. Co my si šel do toho klam a to by se vkládám ani sebe a tím méně peníze tak ty ty jako to my neříkal to přidávám ty ježíš na černý to neříkal prosím mám tedy setkat tak nemohu lhát a to to říkal antonín před tadyhle víte a jsem mu říkal ne jezdím to jsem neříkal to nikam vám ne tím na černý ale když hledám království boží musíme být všechno ostatní přidáno co vode pán bůh ce a bych při tom hledání dělal co si tam dal zvlastní vůle na to nedá ani korunu ale co nedělám za svýmu je a toto nedělám z vlastní vůle na to poskytne všecko tak je napadne něco dávat nebo udělat na sbírka. Voni tuhlety chlap udělal z víru a sedám pádem narození nám mně dali nějaký věci to se sebrali to vím že to se brali tak taky kupříkladu uměl tři dni a ono nefunguje tadyhleten dejme tomu ne že by byl takový je na jaký nešika nebo dejme tomu ten ho líčí přístroje to je křehká záležitost to ten náš starý daleko lepší než to ten nový co věnovali a proč se to to děje proč jsem to v kazil s zaručeně tak špatný vyrob není z to za třikrát jsem to tři dni měl někde na nějakém školení a babylonu a bavilo tam se mi to stalo a jsem to zabíralo najednou se to kří to nejde zavést děje protože jsem to bral otá jak je to možný že uděláš takovouhle chybu člověče že všechno bude z rukou božích a najednou si tohleto vzal od sal tak z toho nebudeš mít nic ty chlap jeden protože přeci bere všecko ode když tam děláš nějakou výjimku tak najednou si někým. A ty si ničím kdyby něco malinko je opřel třebas velicí přístroji tak pro to holt přístroji si něčím nevím jestli takhle berete tuhleto být ničím takhle ale takhle se to musí brát nemám nic nastane nemohou chybět řítí peníze chápejte protože je nemám kdybych je měl ustavičně mně budou chybět kdybych měl zdravý ustavičně bude chybět. Kdybych měl sedmdesát pět let kdybych je měl ustavičně budu ze stáli tak že bych tyto věci nemohl konat by to nemyslel bych nebyl schopen to dy a tak dále protože nemám pět a sendesát let to že sem věčná bytost a to je von ve mně to je moje pravá podstata a je to prá podstata všech vás proto ty věci mohu udělat to dalo pokud voni budou chtít to ten pán bůh něco chce se musím říct jeho vůlí a to je disciplína lidská vůle nesmí být zničeno ale musí být absolutně podřízená a to je pátá věta do toho vašeho vínku musí být absolutně podřízeno vůli boží když třebas beru dar vod svých přátel bezostyšně ho seberu protože jim za to nesmím být vděčen. Sám u řečen pánu bohu ovšem jim při tom mohu vynadal proč to dělají protože oni to dělali jako že mně to dávají to se dopouští veliké chyby tak vina dat musím pochopitelně co mi to dává co musí žádnému svůj aparáty to samosebou řeknu ale beztak napravím oni jsou prostě svý bylo ničím to si oddychnu panečku to si oddychnu ale vod chvíle taky od nich nedostanu na jeden dál to bude výborný taky nebudu muset nikam jezdit že ano to bude ještě výborně ší protože upozorňuju vás že pro daleko příjemnější na tahnout si tyhlety ačkoli teďka vidíte moje domácnost doma a nejsem závidí svaté terezii která toto napsala za pět závi do z úvozovkách pochopitelně za pět měsíců když byla ve vězení. A když byla přístav po zádech a mučen a vyslýchá na protože tam měla absolutní klid ho nemám musím být například musím být protože to sem jako pochopili že život taky nějaký význam s tím dějem musím třebas týden na moravě víte znamená že ten žák zde na světě si prodlužují o ten týden a jestliže jsem tady od ro od roku šedesát osmdesát šest devátýho listopadu navíc tak si ten žaláře jde prodlužují dneska od va roky dejme tomu no no to je radost tedy jenže když to beru jako svůj žaláře tak to je nesnesitelné ale teď se budete myšlenku číst šest že tady se žaláře bůh. A s ním tento žá jenom podílí s vlastním způsobem že on se obětuje pán je obětí a ne moje oběti přidaný to je oběti boží a kdyby on s silnou neobětoval marně bych lezl na kříž marně bych se obětoval nikam my to nevedlo to satani a tak poznal blahoslavená svatá terezie že konečně síto došlo ale kdyby to bylo nedošlo tak toto nemohla napsat to napsal potom jisto tak chtěl jsem říci že brát všecko z oku božích to není u měj protože to nikdo nedokáže taky ne když se pánbůh na dvou smiloval že sedmnácti letech patřil. Takové nutkání jemu patřit takou zaujatost pro něho jak se tomu přišel když vteřinu předtím než to nastalo jsem vůbec vo bohu nic nevěděl a jsem není nevěřil jak k tomu aspoň a teď to nastalo takovým vrcholným způsobem že od chvíle jsem se jenom třískal do hlavy kolem jak jsem ve své víry mohl sedmnáct let živ být a jak to bylo všechno plané myl jsem se pochopitelně kdyby to bylo bývalo plané tak jsem se k tomu sedmnáctýmu roku nedostal něco lidského do to musí být také vloženo něco málo musí do toho možno ten lidský život význam. Že před tváří boží je to skutečnost odvozená ale skutečnost není to žádná iluze jak si myslí kteří indové ano ghos ten se v tom nemýlí ale někteří indové si myslí že toto je iluze iluze není možno jít do skutečnosti jsem ve skutečnosti a odvozené že jim všich odvozené zkušenosti skutečnosti tak to je myslím všechno na úvod to sem řekl kroků od k tomu že v cestě oddanosti upozorňuju vás ale a teď to zmatku stavím říct některých správný záležitosti. Jsem si všimněte konce cesty totiž hned na konci cesty je něco čemu vona říká matky molo spiritual manželství duchovní ale dál o tom nemluví a ježíš kristus když o tom manželství duchovním mluví tak mluví tak že tomu nikdo nerozumí z těch sestava tom nikdo nemoh rozumět stavte si to vám řeknu to jeho podobenstí bylo pět moudrých a pět nemoudrých pane a byli pozváni na svatá družičky ne jako nevěstky a mně si přednost ne sebou lampičky s olejem. A všechny usnuly všechny i ty moudré i ty nemoudré neboť že my se nedostavil včas a najednou se rozkřiklo ženich přichází probudili se všechny ale těch pět nemoudrých neměly olej a ty mou vy tam ještě měli zásobě olej doly si to nebo měli dost oleje a ten ženich je při vzal do toho do ladem místně ale jestli po stejně vy postrádali že tam není nevěsta kde se ztratí nevím sta deset užitek jeden že li nevěsta někde. Takhle ta jemně vykládal ježíš kristus maturitního spiritual duchovní manželství neboť tomu nevěstou a to vona dobře tomu nevěstou ji duše lidská jo proto tam nemůže být uváděna jako nějaká osoba a tak dále ale tak prostě na to potom rozumem takhle vysvětlím a ale co jako na víc vona řekneš špatně co tam nechám toto když bude říkat to to je tak to je ještě v pořádku ale když to bude říkat ten překladatel nemám nic ního dispozici nějaký na tak uče a jestli mi to přijde stejně my nebo nepřijde ne když to nepřide tak to nechám být takže je to tam upozorňuju tam upozornim tato kapitol není přeloženo s originálu nýbrž je přeloženo přepsat opsána z op českého překladu ano. No tak co to je jak to že to tam chybí tak pak je to svatba bez bez dvě stě jo prosim vás to je nenápadná poznámka o tom že my o své vnitřní duše nevíme těchto vysvětluje ideálně von nevíme my se dovídáme o tom že nichu to se do me dřív než o své vnitřní duši to nám nedojde ne tak. Neboť tato fáze která je tam zmiňována v tomto podobenství je přípravná fáze teprve sou z báni na tu tu když se veme to jinou takovou svatbu se nemysli že to náhoda se tam nějak evangelista pletl ne pořád dal král svatbu hody svatební a pozval všechny své přátele aby se na někdo stavěli všichni se vymluvili tak on na potom ze všech křižovatce mrzáky a žebrák a oni přišli a kdo měli svatební oděv to je ten olej nitru ne a pak na to máme přijít že jo tak ty tam mohly zůstat a do ten olej neměl ty li velice jiným způsobem vysvětleno znovu totéž ale hledejte tam tu nevěstou ta tam není. To je nedop to je to po druhý tak to nedopatření prosím vás není nedostatek je někde jinde v našem výkladu že to doslova vysvětlujeme byli pozváni my sme všichni pozváni jenomže nemáme oleje a proto tu stane mrtví my jsme vykázat na sebe ale je to naše zásluhy živý není jsem ve stádiu probouzí se že ano no a víte co toho na kecá a kdybych byl úplně živý jako třeba svatá terezie tak to by asi vůbec nemluvil ona jenom budí nemluví přitom než španělsky se ho nemluvil ale tentokrát španělsky mluvil když s tím bral jsem to měl vysvětlit a říká krva napíšu a piš a diktovala slovo za slovem kde tak knížka je že se mýlí bránil. A teď to řeknu doslova jak se to stalo že jsem vyňal s lístek kde jsem se ve bylo napsáno kde tak knížka ne a on říká a ty se tak dlouho říkal čím nechceš jak je to taháš ano říká tam za nos protože se musel napřed osvědčit víte ten chromý u toho jezera u toho rybníka bethesdy že sem tam byl možná dvacet sedm možná cit let a vydržel a protože vydržel přišel ježíš kristus kdyby nevydržel nepřišel že utek den předtím tak uneslo že ano no tak to je asi tato tento dovětek tam byl zapotřebí když na ten to je pořád ten úvod tak jsem vám říci že. V tom sedumnáctém roce když jsem jako zažil to první obrácení jak se tomu říká začátek znovuzrození to je taky proces který pokračuje delší dobu není nikdy úkon se ho nemoh ukončený ten proces jsem nemůžu vytahovat to je proces který u vás u všech jako u u vás tak ti u taky pořád dokud neboť žijeme a kdybychom nevěřili tento život vede k znovuzrození tak nevěříme nerozumíme životu a jestliže tomu takhle je že celým životem jdeme k tomu bohu aniž víme aniž chceme tak je to nejlepší způsob v každém případě nejlepší způsob jak k tomu bohu jít protože si to nepřejeme. Ale přeješ si to ta vláda v nás ta vláda boží je to přeje a vona si nás ze na pravém místě v pravý čas a pravou měrou jakou uneseme kdybychom byli ještě ve stavu třebas bralo saver imeldy lambertíny se vám říkal a nebyli ještě kompletním transformátorem tak na to zahynete jsem málem na to zahynul v těch sedmnácti letech protože jsem byl těsně na nestali dospělosti nekoná jednou nohou teprve a proto tak to těžké pro to přežít. Ale co se to na chtěli o něj a vona se mi ona se mi zjevila v záhy potom a říkala budu hlídat protože aby se neos kterou jsem šla neboť naše cesty jsou podobné a ona mně do opravdu dokonale hlídala a hlídá takže dejme tomu řekla teď si přečti moje dílo napřed moje dílo ne to a tele nitro to poslední nýbrž to předešlé vy jaře teprve on se stal dokonalosti to je cestě dílo které jsem se na pro své sestry záda je tam celá řada chyb jednak proto že to intuice nedovolila aby to tam všechno psala ale jednak taky proto že se ještě některé věci nevěděl ale. Psala jsem to zařízení sem to nepsal a vlastní vůle to mně bylo jimi představený tím priorem toho řádu tím sumery ode nech se tomu říká nařízeno tak jsem to napsal a toto dílo tak napsal zařízení ona na straně byla pro následována inkvizicí na druhé straně měla tak mocný přátelé že ty měli honit do toho jejího vězení se dostat především tam papír a pušku a indové a ona to napsala že. Takže ona měla vám ba ve dvou bohnic že ale všechno to psala nařízení taky vono tam nepíší to taky přeložím na nebi nechám znalý ze nařídilo se mi to že to je nařízeno my a madam nařídil abych toto psal a svůj život je právě podobné mému životu protože ho žiješ jako něco co je tím nařízeno ne a ne jako co si sám přeješ. To je základ z cesty oddanosti nedovedeš nedovedl si nikdy být oddán bohu to byla moje největší slabost že jsem chtěla být oddán bohu ve všem protože jsem si myslel že to moje schopnost a se do toho musea a potom nakonec zdát ježíš kristus za musel znovu na kříž a znovu se musela učit abych mohl vstát z mrtvých. Nikdy do z křesťanský keců na kříž nevedl dycky za něho velíš kristus a to je to věčné že svou krví ne někdy předem a tisíciletí ale teď ustavičně pasuje lidi ano rozumíte tomu takhle to musíme my křesťani opravit ne tomu se aktualizovat neby to bylo něco se stalo nýbrž něco co se děje po to chodím svatýmu přijímání aby se to dělo aby ho se do toho vmyslili aspoň představu protože představu nesmíme podceňovat to něco velice živého a velice přibližuje které ce. No a tak dejme tomu vedla příklad jenom jak vedla když poslal do oni ho abych si učil jasné pasek si tak je řeka na straně to šedesát čtyři je ta a ta chyba na to ala měj španělsky jsem a nelitoval jak je tam napsáno a tak jsem to poznal to se mu to tam to obojí napsal a napsal jsem to španělsky nově jak to ona si přeje ne. A vona řekla víc tam toho psát nebudeš než tuto jednu větu protože by to bylo pokaždé a voni by na to mohli přijít do tam že sou spisu ješ kdyby se dneska při není to je tam možná v tom eses najdete tohleto moji poznámku eště prosím asi netouž je se do vlastní cesty oddanosti my se sem rodíme příkazu božího a ten zní e je to opakuje rodin stýkal božího a ten zní tímto životem se máš dostat do věčnosti do vědomě ži věčnosti napřed bych měl říci proč je to zapotřebí. Proč to máme uvědomit že jsme věční a do věčnosti odcházíme to není pro nás to není míněno jako řek bych něco co by nám mělo posloužit nýbrž to je míněno jako něco co by posloužila vesmíru vesmíru a ne člověku jako takový prášky ve vesmíru vesmíru to vesmírový úkol a toto musím na úvod vysvětlit že totiž člověk v sobě to se transformátoru uzavřený celý vesmír celý časo časoprostor a jestliže on odvede sebe z toho časoprostoru do bezčasovosti boží. Protože není nic ve vesmíru od sebe odděleno to je jenom náš in dojem že to je odděleno my popotáhne celý vesmí rozumíte tomu k tomu bohu ale pokud si toho nejsme vědomi tak ho nebo po tahne tomu jsme vědomě dosáhnout vy to musíme vědomě udělat eště ho musím vysvětlit úvodem to není cesta oddanosti to cesta poznání jak se to jeví na cestě poznání se to bylo dramatické způsobem že je totiž jakmile jsem se dostal k tomu vyčištění mysli že jsem neměl žádnou myšlenku ale měl jsem to nutkání bohu patřit to tam zůstalo ale bude slovní bez formulace a tak nebylo v tom ani to mantram tedy jsem předtím říkal. Tak to mělo ten následek že jsem začal překonávat vesmír čas a prostor řeknu to je trápení nepoznal jsem většího trápení než tohleto nebo člověk je srst časem a prostorem teď udělal tamto teď je tady teď bude dělat tohleto a tak tak to pořád den bez mezer jak je ve stavu bdělém po celý život říkám jak je ve stavu tělem a pokud je bez stavu bdělém když ve stavu v tělem tak si od pole toho vod práce a to je to trvá cho to je ta práce vod toho strašnýho utrpení pomáhá ve spánku si musíte vodpočinout vod toho to o soustředěnosti na to co děje probíhá protože vyjdete někam co nemá děj. A my se musí z toho děje dostat k bohu který nemá děj ten nezačal nekončí věčně stvořitelem věčně spasitelem ještě osvětitelem to je věčná záležitost ale dostat se přes tu mezeru která tady je mezi časoprostorem a mezi tím bezčasovým znamená překonal hranice vesmíru a víte co to lidem práce jaký úžasný kvantu energie potřebujou aby odpálil třebas družice která jenom obíráte země. Kdyby potřebovali se dostat dál třebas na měsíc jako že to udělali nebo někam na vás tak potřebuju daleko větší ještě nevím mockrát většině víme o určený objektem a na se chtělo a na každém z nás se chce když pocitu jde aby zrušil všechnu příkazy o zem sku a přidalo v celého vesmíru a to je přitažlivost kombinovaná to není obyčejná příteli sem za takže to všechno musíte zrušit ten přítel dosti vesmírové bych nějak chtěl osvětli co to je. To jsou naše lidské vlastnosti to je příležitost vesmírová a tohleto všecko musím překonat miluji veškerou duší svou to je vysvětlení ovšem pro když jsem se dostal za to jak překonat příkazy o vesmírovou tuhleto kdybych moh vysvětlit tam někde v tom že řím tak byl moc rád no to nevadí to nejsem ponese a to je kapitola velice důležitá. Takže se de když s být člověk oddaný bohu tak se jde z oddanosti k tomuto světu do odolnosti bohu a jsem se dostal z oddanosti tomuto světu například těm přírodním vědám to zjednoduším o něho ti bohu zdánlivě ke mezer to není pravda a za nebe bez těžkostí to taky není pravda protože jsem přeci vypadl gymnázia to bylo patnáct že ta se podivoval do školy to jsem byl tak slabý je nevzdali škole. A víte jsem pořád tak my taky by to slabý že jo a teďka jsem rok a tři čtvrtě jsem někdy pořád tajně ted studoval ve vědecké koně samosebou nestudoval jsem tu školu kterou jsem měl studovat bavili ty přírodní a teprve když okamžiku jak jsem vám říkal mockrát jsem se přestal vítovo že přírodovědcem nebudu a že je nebudu moc studovat protože věděl že to je nevědecký co dělám na to to došla ž rok a tři čtvrtě a že nemám vůdce přírodovědce který by uvedl tak do toho abych v tom nedělal vylomeniny tak jsem se vzdal přírodních věd v tom momentu jsem sezdal jediné lásky. Tak bylo třeba dvojího abych se byl v tom osvědčil a to se osvědčil neboť jsem tomu jedinému patřil to z osvědčení se do se neosvědčí v malém nemůže se osvědčit ani ve velkém se v tom malém osvědčil a proto jsem za rok a tři čtvrtě překonal mezeru sem se mohl osvědčit v tom co ještě jsem neznal ta mezera spočívala v tom že jsem nevěděl co dál ten život byl pro bez cenný neboť jsem nebyl přírodní vědách a nemohl sem se jim věnovat. A své to nevědomosti nebylo nic dokud jsem se nepřestal litovat a jak jsme se přestali toho tu chvíli to nebyla vteřina v tu chvíle pán bůh ukázal cesta další to cesta těm mějte rušení řečeno čili jediná překážka je aby se člověk dostal z toho no jediná dvojí překážka je v tom by tam mluví o jedné že člověk nedělá správně poctivě celá tom světě správně a postila paní i kdyby například dejme tomu z te pře svým svědomím nemohla přenést. Ten svůj dosavadní život česky pojatý že jste třeba sloužila ani nebo někomu jinému nebo helence nebo třetí manželovi ne kdybyste kdyby tam vznikla nějaká obav že jste něco zanedbával že jste neudělal a všechno co jste udělat mohla tak byste nemohla udělat ani krok na cestě k vyšší oddanosti první podmínka aby se ten krok mohl udělat je poctivě konat všechno co tento svět ode chce a vím že je to správné když ne nesprávné dělat nesmí ale co z toho si vyčlením jako správné to musím dělat jako pomáhat třebas vnoučata ne to bylo správné že prosím tohleto. Je největší jednu z největších překážek na cestě k pravé oddanosti bohu neboť neosvědčíme se v tomto malém říká ježíš kristus nemohou se osvědčit v tom velikém a to veliké to je tak velké že nedo ne dohlédnu co to je nevidím tomu konce že ano to prostě neznám to nepoznávám to to je to přerůstáme a takže jsem řekl úvodní větu že tento život máme brát smrtelná co něm poznáme jako správné tak to musíme dělat není například nesprávné že jsem třebas nějak zaměstnán že toto dostanu peníze. A že tím musel uživit svoji rodinu to není nesprávné to správné neboť hoden je dělník v vy své ale nebylo by správné bych například za kněžství bral peníze proto jsem na to nešel jo to je služba bohu to je na jiné úrovni než světské šli a to dělat když by neměl peníze to je jiná věc to tady teďka nebudu řešit v rámci je to přednášky to včera spolu řešili co prosím. Takže tady je otázka velice důležitá nikoliv hloupá že když třebas někdo dělá správně věci tak se musí o starat a to plnou hlavu a se mu tam víc nevejde a kdyby se mu tam ještě něco víc vešlo tak by to nedělal asi správně měl by ještě nějaký postavení výkyv nějakým třebas osobní radosti nebo tak něják ulíval by se sou to nedoví někde o své povinnosti to nesmí být on musí být starostlivý a pečlivý bych to mohl si sprostě vono by to bylo velice působivost by tam dát. Se mluví o jezeře mezi to starostlivostí a mezi tou bezstarostnosti která na této cestě panna to je bezstarostnost zvláštního druhu přestože si to jak ten ježíš kristus dbal na to aby v tom chrámu nebyli penězoměnci a obchodní ci byla to péče byla to starostlivost jak je vyháněli před tím ji nevyhnal on první se na obol a vyhnal je z horní řádění to jim prostě za důtky to se že měl ruce důtky a vyhnali důtkami a do těch de vložil svoji moc a toto náramně bolelo. Takže to se těžko nazvat něčím jako rovno dost nebo jako ne zájem nebo ne pečlivost nebo bezstarostnost ve starým zákoně se ukazuje jako jedn jeden z příznaků toho vtělení božího péče chrám očistou chrámu božího ho bude sžívat panečku takhle tam stalo věci řečeno a ono ho to zří on to tam nenechal být jako to staletí tam nechávali být ne. Čili vám teďka řeknu je to s tou bezstarostnosti jak je to jak tam tam bezstarostnost nastupuje ta bezstarostnost normálně nastupuje tech jako u něho to uvedu u sebe napřed potom to rozhoduje jak by to bylo měl mělo být u vás ta bezstarostnost nastala tím způsobem že vlivem milosti která sestoupila v tom sedmnáctém roce a víte za jakých okolností jsem najednou nestal o nit jinýho než patřit bohu a ostatní starosti jsem nechal stranou o to je konec věcí všechno u jako šlo opačně rozumíte říká potom ukáže jak na to pomalu ne ale jsem na to nešel nějakým stylem nýbrž ta účast na tomto světě byla vzata. A os oči jsem se najednou na cestě k bohu na cestě pravé oddanosti jsem nevěděl že to oddanost protože to ve mně působila síla boží jsem k tomu nic nepřidal e se svýho přičinění ze své vůle se na to ani nezažil ale jsem nemohl dělat to co předtím nemohl jsem být starostlivý tak bezstarostnost byla tak hluboká že jsem nepotřeboval jíst to je bezstarostnost nepotřebovat jíst to není nemoc to nezam nemoc to byl absolutní nezáleželo svět nepotřeboval jsem pít nepotřeboval jsem spát neboale sem se studovat nebo se na jsem znát matku. jsem znovu neznal matku to se stalo předtím mezi druhým a čtvrtým rokem když jsem po každém operaci nepoznával svoji matku nebo za vl jsem ti lékaři jako své tele ne a teďka jsem najednou poznával a ne maminka měla zkušenosti dítětem dvou a čtyři letý jha to je zase něco nesprávného von ten kluk dělá ho sou musím dostat tak se mnou lotova ne to země vy klepal ne a jsem říkal no tak se nají. Tak jsem se najedlo tak jsem napiju tak si půdu lehnout do všeho musela takle vpravil tom kolik se to pravil ale pak naše naší extaze jsem tam byl zase znovu a tak ona řekla to to nejde stebou to s tebou bodu lékaři duší to znamená ke kněze ten přemluví na něž stav prosby se nehodil teďka ve studium ty se neodklání život tebe tam musí v tom kráčet ošetřovat pečovat o tebe si zaujat bohu a to to ti nemohu mít za zlý naopak to je musí dělat dobře ne tak šla se mnou karta nový a jsem jak vidíte se knězem nestal z toho důvodu že on prozradil že za to berou peníze jsem říkal za službu bohu nebo za cestu k bohu nesmí jít ani korunu. A tak jsem ji tak sem říkal ne jsem nevstoupí protože nemohu za to žít peníze to bych nemohl poté cestě jít o to samo sebou měl jsem pravidlo pro sebe ne pro ty kněze že to musí jít peníze ale ne tak byl jsem na obráceně cesty jsem šel shora dolů vidět zdola to teďka řeknu zdola nahoru jak to půjde zdola nahoru tam nespadne z nebe na člověka najednou nějaká milost která bylo zbavena veškeré starosti jako se stalo tomu ošacení nejednou přestane mi veškerou stalo sester strach ve zpěv tak smrti nebo o život o všechno a byli časným člověkem na světě jsem ještě nebyl řečeny člověk je na světě ale přeci jenom jsem byl daleko šťastně ne kdokoliv lidí a přestože jsem o ni se stará jak je to u vás tedy. U vás je to tak jak píše svatá terezie to nebudu moc detailně tak provádět tady sám za to krátkou přednášku ani za ten týden se mi to nepodaří ale budu to dejme tomu půl roku když to dokážu stejným stylem jako svatá terezie dělat a budete mít sebou se trpělivost to budete číst že to budu nebudu pomalinku poslat zdola nahoru jako k zapomněl že jsem nikdy takhle nešel nikdy ne se zvoleno to že jsem se vztekal jako dítě ale když jako ten ste nebyl únosný ho moc ne a pěna vod huby s odpuštěním že jo to přeháním pochopitelně ale jsem dál nemohl se být ztekat tak se ve mně všechno zastavilo jako ty lékaři to zastavili když jsem neunesl tu bolest ne a jsem najednou začal vnímat správné ale ne prosazoval jsem to co jsem ti tím vztekem chtěl prosadit nikdy ne situace přede mnou utíkal a byla jiná než to je chvíli když jsem se vztekal takže jsem ohlédl na tento svět nově novým očima živým a očima co to znamená živě pohlédnout na svět že jsem tu událost viděl z jejího zákulisí. Ta událost význam vnitřní ale ne jak se na prosím vás to sem vám vysvětlil na tom branou jsem ho nechal mluvit a chtěl nechal sem ho vnucovat že jo co pro udělat a jsem věděl že to je zevní stránka vnitřní záležitostí že nitro jeho ho nutí a jeho učím byla ta svatá terezie že ho to vůbec neměl páru sem potom divili jsem v tom měl hotový připraven na papíru že jo to jsou otevřeli voči a říkal to hračka moje taky věděl že jsem to bude díval a jediná babička to byla moudrá žena ta věděla že to u kani kdy nic nebude a opravdu kdyby tomu bylo dříve než k tomu bylo tak to bylo výborné z toho kluka a z nikoho z nás nesmí být aby byl něčím aby byl u bohatí nejmenším království božím nesmí být ničím a čili vy tomu dorůstáte pomalu ale přirozeným způsobem svatá terezie se říká napřed se musíme zbavit těžký hřích. No prosím vás to je hezké s souhlasím jenom do této míry že vona byla v klášteře a ty sestry kterým to říkala byl také v klášteře oni nebyli ony nebyli schopni se dopouštět těžkého hříchu tím že by ho prováděli nýbrž jenom v myšlenkách a to je stejné provinění jako když to provádějí ne říká ježíš kristus kdo chce krást ten ukladl bych řekl slov ježíše krista abych nemluvil tak prostivě to smrt pořád že to byste podezřívali že do víc na co myslím ale on by to o to myslel takhle obecně kdo ponese za toužil to udělal no a těžký hřích je za touží po něčem co jako. Je proti zákonu božímu do míry že není většího co by se mu protivilo tak například nenávidět bližního nenávist hlavní jeden z hlavních hříchů z těžkých že ano když on by by někoho nenáviděl tak nemůže žít vesmír rozumíte tak a ani když on musí milovat rovno duše všechno dobré i zlé ano aby to moh vůbec řídit ale ne protože někoho více někoho méně takže se protiví bohu když nenávidím rozumíte přímo se proti jeho vůli a tyto přímý tato přímá protivovi jeho vůli a jeho řádu to je těžký hřích samozřejmě ona to takhle nemohla brát protože ona měla tradici a ta je vymenoval těžké hříchy vám řeknu. To je hrozně mile děvče ta svatá terezie protože toho je tak jedna milion ti na z toho se zhora tak boží mocí se nebyl schopen dělat vůbec nic co by se protivilo vůli boží se ta to šel shora nebylo možné a ona ještě říká ne ten hřích lék do ven a to znamená lehkých hřích to eště jako na tom prvním stupni se toleruje. To když nedělá š těžký hřích tak ješ se dostaneš tou chou modlitbou a novou vypořádejte no o modlitbě v co je to je úzce se dostaneš do toho do první komnaty tam se že se ještě nemůžeš stýkat s bohem vědomě ale si jíš jeho blízkost a jako ti to posiluje to jak vidíte budu muset celé ne předělat ale doplnit protože ona nepsal pro lidi mimo klášter napsal pro své sestry to není aby se to nepovažoval za něco proti to je doplněn jako bhagavdgitu je prostě ského člověka a to budu psát pro světského člověka žití ho v tomto světě takže musím vám taky říci že to jak nás svádí ty naše smysly a jak to v pasován rozum. V tom smyslu že to považuje za jedinou skutečnost to není naše vina nad z první komnatě samosebou v tom začátku správné modlitby to není naše vina šli na někde jinde si při tom neřekl kde jinde to potom připomeňte teďka musím vysvětlit proč to není naše vina protože kdo nás opatřuje smysly kdo nás opatřit rozumem bůh takže to je pokušení od něho pocházející a proto my se na konci otčenášem modlíme neuveď nás v pokušení ale žádný ďábel nýbrž bůh když mi na to přistoupím a jsme oddáni těm svým smyslům tak jsme podlehli pokušení podle hranice tomuto pokušení že pomocí smyslů všechno vykonáme a rozumem všechno vykonáme to není žádný těžký vých nýbrž to jenom sme podlehli pokušení pochází od boha ale teprve se dostaneme za ty smysly za schopnost odjinud než že smyslů a ne z toho rozumového svazování teprve potom můžeme votevřít zrak vidět z to živě do doby ne. Takže jestliže jsme oddán tomuto světu tak je ze začátku zapotřebí aby ta oddanost byla úplná česky přeloženo cokoliv děláš a smysly svým rozumem vědom toho nebo joze taky od pána boha že je to správné co děláš může se mýlit si být jistě to je správné si to umět představit jako správnou věc to je důležité že omyl tady nehraje žádnou roli jestliže tomu takhle dostáváš jestli to takhle děláš tak pak si správně na první na prvním stupni a ti chybí k tomu aby se tam zakotvila jedině správná modlitba která odpovídá tomuto prvnímu stupni. A takže že jsem byl o správný ch činech ano poctivě dělat co děláme pokud je to správné pokud to považujeme za správné tak poctivě to dělat když něco z toho okrajem a neděláme to prostě plácám to že tak nemůžeme se s první komnaty vůbec dostat prosím na to zase upozorňuju nemůžeme dál jestliže ale to děláme správně tak ty nám zbývá jenom tak beze správně modlil takže ježíš kristus říká modli se a pracuj nejenom modli se modlit a pracuji čili o práci sem řekl abych mluvil o modlitbě se ta strana modlitba se ta terezie v tom prvním v proti říká správně modlitbou vypadá takhle. My se modlíme pánu bohu tak je jako se jedná otrokem ovšem vo na ještě za noc to otrokářstvím a co je to otrok s tím se mluví jako s někým podřízení jako s někým na se na konám nezáleží to teďka doplním tomu na nepíšu když se modli otčenášem se nebesích posvěť se jméno tvé tak se nemodlí pánu bohu jako s někým sobě nadřízený nýbrž jako se svým pozvěte nebo na kterým těm vůbec nezáleží se řekneš otčenáš a ty nejvíc že si řekla otče je nemožné co to přeci s uměl. Otčenáš neznamená co musí okamžitě vědět že se to dopad na že můj otec a že musím jako dítě otcovo se chovat čili to další říkám to je výsledkem mého vědomého dětství takhle se semeni a tak pomalinku se musím a tak vědomě se musím otčenáš modlit tak ona říká modlete se vědomě a víte co se modlíte je vaší modlitbě není ani slovo o kterým by se nevěděla co ste to říkali. A řeknu než jsem se začal takhle modlit otčenáš přestože jsem uměl se soustřeďovat to nedalo práci abych to začátku a dokonce zůstal vědomí si toho co tam v tom otčenáši je protože člověk to zná nazpaměť a u soto vedle k tomu mechanismus ale to nesmí být mechanické takže ono je proti mechanické modlitbě a prosím to je začátek stránek a správné modlitby no myslím že nebudu si ty druhé komnaty smět říkat protože to bych jako nestačil ale ona říká ve druhé komnatě aspoň tohleto. Tak by to de na druhém stupni se musíš osvědčit ve vytrvalosti když si například věci nejdou protože je to věc práce to musím převádět ovšem ne vážit a tam neříká ale říkal aby to kdyby nemluvila jenom ke svým sestrám že jo to jsem si jist když něco unavuje ta práce a ty nemůžeš dělat to si unaven a musíš přesto zůstat vytrvalý při své práce že je se práci tak to dělej takhle. S do své práci mezeru pozorovalo aby to samotné dílo nerušilo přesvědčí se o tom že ta mezera nemusí být dlouhá ale že si musíš odpočinout když neznáš za správné odpočinek při práci tak ani práci nebo dělat straně boží unaven to znamená zneklidněn a to nebude práce která by vedla do dalších komnat a bohu že řeší být taková únavou a jestliže nemáš být řekli nová novou tak musíš se od na umět odbavit a to děláš i ten se zastaví. Vzpomínám si měl z učili napřed zvířata a potom teprve lidé že přeškolním věku jsem bral svoje šos sedmi věčné na prost takhle styčný a ono z toho prstu nejsnáze zvonilo tíže zmítat plocha rovné roviny ale z toho podsta ovcí moment velice dobrý ale letěl dycky nebíčka ale jsem to sledoval okruhem takovým spadl na zem nedaleko jsem za ním šel našel jsem ho vedl jsem ho pustil s voře neochotně šlo na ten prst protože bylo unaven tímhletím nemá moc dobré srdce pokud nějakým vůbec unaví se že a takže nemůže letět a spadne dolů bychom protože nemůže dát unavil by se bylo navrhl.

Download XMLDownload textWaveform view