EN | ES |

Text view

prevzate-kotouc-88-07-Tereza


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To byla chyba vkládat tam ten rozbor nýbrž bylo by dobře přijímat to tak jak to přichází jestli je to rovnou chápu že pak když tam dneska se rozbor tak neodchází te pravdu tak široký jako když to rovnou přijímáte bych vám radil pokud můžete to nerozebírejte pokud opravdu tomu rozumíte tak že vám to samozřejmé a nic vaše nitro proti tomu neříká vaše mistr se nespí tak je lepší tu analyza nadávat jo ale když ji tedy dáváte tak pak se vystavujete jinému nebezpečí že vás to zaujme tak že bychom vás tady odsud taky mohli vodnest přeberete to jsem. Tato jednota níž mystika směřuje je mnohem bohatí než původní ztracena jednota neboť dostat dál není totéž co ne dovolen přivlastnění ří ta ta pátá bez patnácti a sem ho teď právě předvedl a na tuto věku navazuji dál předpokládal e že tam to ste přijali a že nebudete muset o tom tom výkladům dál doma že to budete brát příměji. to budete jenom při žalovat nová jednota jež byla nalezen milostí krista a jeho darem víry je jednota za níž se ježíš modlil při poslední večeře je žádal od ce aby byli všichni jedno jako ty otče ve mně a v tobě aby ji oni jedno v nás byli aby svět uvěřil že ty jsi neposlal jan sedmnáctkrát opíral ve dvacátý první toto vysvětlení staví mystiku bylo samého středu křesťanského života mystický život se stává křesťanským životem a proto chápeme proč se v něm může odívat úvodní volání mystiky samozřejmě křesťanská mystika je postavena na dalším prostředku který tady ve vás nepěstuju že sám jim nevládnou a to je víra ale vysvětloval nezříkejte naopak doplníte si to co tady neříkám a tomu vás nevedu vírou vás nevedu k víře. vám vás pořád ztotožňuju se svou zkušeností vás vede ke ztotožnění tam pořád říkám toto jsem zažil tamto se stalo aby protože berete vážně se svým ztotožňuje a to je podle mého názoru lepší než víra to je ztotožnění nikoliv vírou nýbrž faktem že jsem to zažil. Například učedníci páně nepotřeboval jít věřit že mezi mi ježíš kristus protože to tam mysleno měli a tak chci do třeti to abyste uvěřili že je tady měli zamiloval který tuto zkušenost a nemuseli k tomu věřit poprvně tomu se vystavte s tím smířil tak to brali že je to fakt a pak odpadne celá řada reminiscencí vašich a ta a vědí celá řada povrchové analýza může se odebrat daleko hlubině popisu psychologie procesu jímž se tato jednota uskutečňuje chodit užívali filozofie platón aristotela podle nich lidská duše schopnost schopnosti noze číslo na bývalé vnitřní smysly paměť pochopení a vůli zatím to podstatou duše je z velké tajemství které nazýváme bůh. Protože to schopnosti nejsou využívání musí být není prože tříbeni a probuzení co tady dělám vám tříbí ctnosti smrtelné duše by schopnosti kaší smrtelné duše pro víte že se stýkám s tou manželkou její duší smrtelnou tak tam nemá tělo ale tam pohromadě všechny schopnosti zraku všechny smysly všechen rozum všechen si a dokonce tam k dispozici něco navíc určitou míru překonání času a prostoru nebo člověk se postupně k tomuto vžít i svou kličkou smrtí. Musí být není to ne vytříben a probu neschopnosti smrtelné duše aby se jednou mohli soustředit na boha jenž jejich centrem tak smrtelná duše je zástupy nesmrtelné duše aby tady nemohla ani prstem hnout by neměla jejich za postu pytel ský úřad a ta se zase opírá o smysly a tělo a rozum každé ono je to velice obtížné aby to přímo čelo a je to v pořádku protože to stvořené se nemá je tak obcházet. Tato vytříben ost již ze dosáhnout temnot tou již vzdát temnotu žízní most a prázdnotou o nich jsme ji hovořil vede k úžasné harmonii neboť vytříben osoba víru v intelekt naděje a paměti a lásku ve vůli její vytříben smysly pocitu světlo a teplo milovanému je židli v našem nitru tady potřebuju vysvětlit jak tak hodím na vás aspoň slovo víru ucelenou by tak ty a eště jasné lásku vezli všichni tady máte lásku ve vůli neboť si přejete. To co tady kážu aby se stalo láska ve vůli to není omyl vůle a přesto naučil stupni je to omyl vůle stáňo přes to přeju kdy si to nemám psát tak to brzdí výstavbě to doháněl najednou kam těla jsou tolik přeju a ono se to nedostal protože ta ta láska ve vůli tu ten dostatek že ta vůle lidská a tedy láska je také lidská a není věčná není nekonečná takže nějaké mezera byste s tím mezemi setkáváme jako ve formě nemohu dál eště v nich formátu taky v utrpení v těžkostech nemocen podobně. Že by tím jenom těmto zrakem těmito smysly zevními ale tou druhou polovinu tím vším se setkávám s tou nedostačující láskou ve vůli a její vytříben smysly poskytují světlo to musím opakovat protože tam tam budeme ze a tam se to nechali anebo vytříben osoba řek bych vytříben smrtelná duše víru k intelekt naději a paměti a lásku ve vůli její vytříben smysly poskytují světlo a teplo milovanému jenž v našem nitru. Kteří proces není ničím jiným než postění člověka než se stal dovím kristem a dost víty nem duch jenž to je to o sobě oblažuje a volá a ba otče uznávám se co učení ale raději dávám přednost jiné schod kterou považuje za v přístupní pro muže a ženy neska na to psychologie mluví spíše o stavech či vrstvách vědomí než o schopnostech duše kdyby měl pravdu v tomto smyslu tak by se mohlo vyškrtnout z toho přikázání ježíšova milovati budeš pána boha svého z celé duše své to znamená z těch schopností všemi schopnostmi lidskými. A protože tam vyšle tak on taky nemá v této větě v této fázi věty pravdu o takových si tam asi bude víc ale on říká že je to nepravda to musím jako říct to říká že je nám bližší to s tímto počítat ale protože nám to bližší tak to chyba právě naopak není tobě všemi schopnostmi by se snáze dalo jít než kdykoliv předtím to věkem neboť my ty schopnosti rozvíjíme na takovou míru nějakou ji nerozvinulo žádné předcházející pokolení než na dnešní člověku přimět si co čemu se učit obecné škole se chce daleko více než dříve a život vůbec myslet o člověka větší pozornost větší zaměřeno na něj a větší poslušnost než dřívější věky. Vy jste neska ve větším otroctví než byl otrok otrok za doby otrokář my ne otroky dnešní společnosti a jakýmkoliv režimu nemysli nějaký socialismu nebo kapsičky ležím nebo narozen zrozuje zamyslet na tom nejvíce tady v tom kapitalismu nebo v tom soustřeďovali mám ne tam se vzájemně štycha do dří atakdále a to je celý bohu pro ty obyčejný lidi že jo který to musí jenom snést oni se zbaví o tom že si budou atomovým nebo ne a ale my se o tom nemůžeme my tomu že jenom schvalovat že jo že se o tom baví své hrůza to je vyobcována kam se hrabou votroci ty se mohli starat taky svobodnými vobčas taky se stávají osvobození o pro jaký to byl vyprostili tele. Nebo je to a to se nám nestane ten že on to uznává ale omylem si myslí že dnešní schopnosti lidské duše vědomí o nich je méněcennější než to ostatní mystické životě člověka na své vnitřní cesty prochází jedné vety za druhé k jádru ale je to bůh jejž nemůžeme ani pořádně poznat ani ho vidět a jen sem přebývá naprosté temnotě prosím vás je to pravda že přebývá naprosté temnoty a nemějte z toho strach vy si říkáte dneska jako normální lidé k čemu je takové dosažení takové temnoty že to absolutně temné. Tak kdybych po zůstal na této úrovni na které on se tady pohybuje tak bych všechny od radil a proto křesťanství mluví správněji věčné blaženosti a ne o nějaké temnotě neboť přestup temnotu se musí projít je to sice velice pracné a nepochopitelné ale na rozhraní mezi zákonem dvojnosti tam zákon končí dvojnosti na rozhraní mezi ním a svobodu si je temnota. Na rozhraní každé úrovně mezi každou rovině temnota protože starých prostředků se musím pustit a nových ještě neumím užívat čemu to může vést jenom v temnotě a vy si to dělám tak důkladně jako svatý jan z kříže tak napřed pusť zase se dostaví temnota temná noc smyslů to znamená jsem opustil smysly jsem si řekl ty smysly mně naváděl a tak jsem je uzavřel to zavřel jsem se smyslové činnosti zbavil jsem se smyslových vjemů. A potom ten národ ducha následuje protože svatýho zkříží zbavil jsem se toho ducha to znamená toho co jsem svým inteligentní chápání života do věci vložil do díla vložil toho je nutno se vzdát teprve v okamžiku smrti na kříži to je tam se ježíš zbavuje svého ducha ke to dlouhá cesta než vy projděte s tou duch smrti ducha nebo temnotě ten notu to neprojdeme dřív než se ocitne na kříž v tom stavu de vás bůh opustí a čili tato ten ten nás ducha trvala podle návodu slavný jana z kříže hrozně dlouho a byla temně než ten nosil a. Rovná se jste to temnotě starověkých číňan a jiných národů víte kdyby toto byl zákon to co voni píšou tohle bylo špatné tam prvek časoprostoru při smrti na kříži když se to dostaví včas a ten noc ducha hraje tak nepatrnou roli že on na tom kříži by jenom chvilinku nepatrnou část tého života zbaven v pocitu že jedno s bohem otcem. Kdežto když to berete takhle po země nahoru jako to radí svatý jan z kříže to si panečku přijdete na svý to je utrpení veliké to by vás to ho taky umordovat jak o tom umordoval jej takže bych toto myšlení nedoporučoval jako správné a on to jako správně doporučují doporučuju promiňte to je můj názor lidské vlastnosti ty chopit chopit je a nechat nebo způsobit nebo dovolit pán bohu aby je spouta. Jestliže a ono to sílu jestliže on je poutá pak jste prošli temnou nocí ducha jestliže předtím spoutává še smysly to se stane napřed tak poutá tak překonáte temnou noc smyslů tak jak jsem překonal tomuto smyslu že se myšlenky nedostával do koncentrace. Neměli tam seděla ani se tam nemohli dostat udát že i to co jsem si zvolil jako správné a věděl jsem přestane správné opakování jména božího i po tám nemělo mít stav jsem s tím dycky znovu a znovu musel musel začít a musím se také smířit pružně s tím že to vždycky znovu nebude platit tisíckrát to znovu neplatilo on říkám jenom obraz obrazně nějaké číslo o toho dobírat sem tisíckrát znovu s tím prostředkem nastupoval a jsem napřed věděl že on do hraje velice brzo roli ale jsem šel znovu na to zespoda ačkoliv mně bylo pomoženo shora ale když nepropojíš co jde zdola s tímto co je horo tak se to nesetká vy to musíte harmonicky propojil na abyste to to postavit proti sobě pro pojem si paralelně vedle sebe jít. Rozumíte mně to jsou zkušenosti to řeknu tohleto který jsou draze za placen tím lidským životem važte si je za sebe protože jsou to pro vás u šesti na pro jsem nám za sebou a jsem odtamtud dokonce pak z těchto prostředků jako je třebas ten smyslů ten nám ducha to by bylo pro úplně nepochopitelné proč bych to měl zažívat je to cesta týká zále tento autor která nikdy nekončí to je správné a s setkáváme v mystice všech význačných náboženství je to cesta k jednotě při více vědomí neustále rozšiřuje a údaj z nevědomí o dal nevědomí zatímco celá osobnost je absolvo do velkého tajemství do boha abste do boha. To je to nejnesmyslnější co můžete na tom světě zažít nic méně jsem si ten mého nezažijete protože vy absolutno do boha je absolvována pro řečeno ono se to absolvo jeho mocí v šest čím se dosud žili všecko do poslední momentu zatím na ze začátku vnitřně ale jenom ponechán to zevní abyste mohli tady žít abyste mohli dál jednat a podobně ale vnitřně se vo to přišli takže jsem třebas v sedmnácti letech vnitřně přišel o všechno procesem žil na tomto světě vědomě o všechno čili řečeno lidově číně nebavilo. A to co kdyby zůstalo tak by to dala se ten člověk není schopen vůbec myslet a minimálně blázen a maximálně smrt že tak sem měl na anděla stát matku která z toho dostala jak v těch o letech tak v těch sedmnácti letech třeba by vůbec došel třebas do školy tak musela se mnou lotova jsem byl ještě ráno extázi tak musel něco pro budit abych se z dostal a abych se ve chvíli jak se říkáte na moravě aby byl schopen do školy dojít a tam jsem švindloval tou bhagavdgitu podle jak jsem vám říkal takže se zase z školy neměl moc a ne o pokusit převrat v lidském životě vlivem představy. Všimněte si že vám tady vnucuju nějaké nové představy které jste předtím třebas neměl jako teďka jsem vám tady uzavřenou soustavu představ přednesl když jsem vám jiným způsobem než je to líčí doslova bible předvedl stvoření světa a nebo pád lépe řečeno pád toho adama vize je viďte to je možná není to pro vás asi novinka by se to vyklá mohl utkat jsem to koupil tím ostatním ale tato představa neska dva tisíce let a předtím další dva tisíce let před kristem strašila napřed židovský národ a teď straší křesťanskou tradici protože oběvi tradice to brali doslova ve stavu to obstála protože nebyla věda která by se byla vzepřel že to za šest dní. Ale že se to neobstojí takže je třeba být i budovat představu novou a tady budu představu novou jsem si vědom toho že je to jenom představa to že to je to obraz pravdy že to není pravda sama ale jestliže ta představa je ze všech stran dobře odůvodnění hlavně logicky jsem se o to snažil aby se vám zastav mně kdyby tam byla nějaká logická mezera nebyla tam jsme zastavili doufám že se nespadl že se mi dostali jsem vás buď co a k tomu abyste první hodinu dávali pozor abyste se hned zapřeli protože potom to těžko budeme hledat kde tam někde je nějaká logická mezera. Ale vono je to takhle jak jsem vám řekl za tím je to asi nejvyšší způsob poznání tohoto v této věci a taková představa může být vůdčím principem třebas pro celý život například přicházím jako adam do světa poznamenán hříchem mimo říká medvědi tím způsobem že jsem hned odkázán na to abych řešil jsem jako zdědil hřích bych tak řekl to je na nedovedou než hříšní žíti a nevím to ještě mohl vyjádřit tak když sem si vědom toho že to zavinil adam který se tady na narodil. Tak také musím vědět z téže představy kterou tam rozváděl svatý pavel že mám povinnost psanou samozřejmě jemně přeneseno jemně požadovat vy brně shlazeni která z od toho adama se dostat k jeho protějším ježíši kristu to znamená k věčnému životu a kdybych tuto představu učinil základnou pro svůj následek si život tak by měla převratného tak by nějak převratný vliv neboť bych nevycházel z adama kterých řeší nýbrž síle ke kterému jdu lépe jest mít na mysli cíl přestože ho eště nevidím než svý namysli cestu kterou jsem překonal prosím vás to je obojí nedokonale ale tam v tom myslet na to za čím jsem je hlouběji než to druhé protože ani vteřina se mi nevrátí z mého života takže litovat co jsem probendila to je rozumné ale ne ji nerozumné mířit za tím jediným spasitelem ježíšem kristem. To se jim nerozumné protože on v nás žije na úrovni ráje jak jsem se dověděl o svatý terezie z avily ano úrovni na to to je úžasné že stá vědomost on žije na úrovni to znamená že my se tam nemůžeme pokud nejste jenom tři sápat do toho ráje nemůžeme ctít zůstat tam to je jenom pro ty a doufám že jenom lodi nejste že se taky lidé kris snaží o nějakou ctnost a ne na kříži tak bych vám radil abyste šli nikoliv do ráje za tím kristem nýbrž do nebe a on tomu říká hledejte království boží to musím ovšem konkrétní podobu který se království boží je zapři sama sebe se je to v tomto smyslu ne v jiném mysle to větší hlubší a širší o co co je to v tomto smyslu zapřít sama sebe zapřít dosavadní přístup k životu. Když si aby nějaká představa způsobila převratné životě tak musím za zapřít se stavu dosavadní která vedla anebo způsobovala můj způsob života jaká to byla představa třebas zla neúnosná to je jedno ale způsoboval že byla světlem že toto je jediný úkol který na tom světě mám abych třebas řádně vykonával své povolání aby byl řádným manžel a ne to všechno bych mohl dělat aby prostě sloužil tomuto světu tomuto pomíjející mu světu a teď ten obraz musí když tu představu jsem správně pochopil co jsem tady ska přednášel musí vypadat takhle. To že správně žiju pro rodinu pro tento svět a tak dále není cílem nýbrž prostředkem k tomu cíli věčnému a bez toho bych nemoh toho cíle věčného dosáhnout kdybych tento prostředek správně neprováděl kdybych se mu nevěnoval kdybych se mu kdybych se plně neangažovat v tomto světě bych tak řekl se musím a nazvat za to scházelo říkal svaté mezi muselo střeva řádu modlete v něm navrch nebyl nebo před ním prostředkem nebyl život ve světě protože v něm nežila nýbrž to další a to byla modlitba a cnost stačí tohleto vždycky dojít změně změně postoje. Co dříve například bylo prostředkem nesve cílem se bylo cílem musí se stát prostředkem jak se to cíle stane prostředkem tak tady stává naděje že ten prostředek nemusí být vždycky prostředkem činným ho ze tak jdou opustit ale nes ho nikdo neopustí pokud je cílem tomu člověku že život světský život ve světě je mu cílem a zatím nedovedu někde jednak život po smrti nebo si od věčný ale když tento život nezasvětí my prostředkem třebas nezbytná nic jinde ním. Tak se mohu časem dostat jiným nebo přitom jiné prostředky které jsou stejně účinné a tak dále toto tedy taková změna postoje síle prostředek znamená uvolnění určitá míra osvobození neboť když se něco něco přestane být cílem to být jenom prostředkem tak se dostávám v první části z toho požadavku ježíše krista chceli do zam přijít jsem za tím šel za tímto světem a nechtěl přijít tomuto světu mohu výhoda dále to mohu pořád ale nesmí to být můj cíl především vlité království boží si tohleto v celé za mnou nikdo přijíti musím především ctít čili to je převratné myšlení med představu může způsobit převrat jenom myšlení ale také v mém životě jakmile totiž budu tento svět chápat jako prostředek sle tělo a všechny své bližní tak oni se ke mně budou muset chovat muset chovat a vtělí nebo nechci jako prostřední ci a předtím nemuseli že jsem hloupě vzali a za cíl voni m odpadl odpadla tato povinnost a se jim okolnostmi nevnucoval. A teď najednou zjistím jako listí každý mystický žák že všichni mu slouží von si to nepřeje a oni mu všichni slouží na jeho tu svíce on přímo nemůže se to říkat se diví každý na každým kroku proč všichni sloužíme tak věřte je to tím že jste změnili představu měnili jste cíl svého života a k tomu vám bylo všechno přidáno že to ověřeno ne o čem mám mluvit do deset dva nebo tři shromáždil jenom tam jsem uprostřed nich a ne tedy sám tam být nýbrž dva nebo tři ve jménu mém. Nezapomeňte na slovo ve jménu mém to že oni musí tohleto společenství dvou ne med tří posvětit jménem kristovým jménem božím a posvěť se jméno tvé musí tedy napřed realizovat čili do světím jméno boží tam o tom platí že nemá zůstávat sám protože jesiže se naučil světit jméno boží jak se na něm vyžaduje v tomto požadavku jeho že se dva nebo tři ve jménu množit je strašný sobcem nebo byl by strašně co se kdyby zůstával sám zůstávám tady sám jenom pro to a na chvilinku protože v lidském životě nesmí být zem shromažďováním. To znamená obcování základní jedni jedničky nýbrž musí tam být také množství to znamená to je taková obdoba dualismu v tom dualismu potřebuju nic a jednu nic a jedno a jednu byste tady jedna jsem ti nic a je to v pořádku ale když někdo na této úrovni je tak by měl dbát na to aby na ni nebyl sám nýbrž aby byl s bližním dva nebo tři minimálně aby se mohl o tento stav svůj podělit ano tak je tomu. Tady se nedost je správné že denně ráno se modlitbou a upřímně zaručeně pane bože požene není naše shromáždění abychom měli něco z toho něco klamného duchovního stoho si stali co je nám tam přenášení ano vám řeknu že to je pro kočku protože takhle vzývali ducha svatýho všechny koncily a vždycky nebo nikdy se jim nepodařilo toho ducha svatého pozvat nýbrž se jim dycky podařilo ho odmítnut. Protože duch svatý působí proti lidské vůli ne ve shodě s lidskou vůlí je to hezké že máš vůli lidskou přizvat toho ducha božího to je na tom dobré ale chybné je na tom že si myslíš že musíš pozvat když ani neví jak se zve ten do to se to z toho prozradil ten duch svatý své ani nevíš že je to zbytečné tak řeknu to první nevíš jak se ten duch svatý ve. Co tím myslím že oni by byli bývali v tom němu nebudu mluvit o tobě teďka fakticky pozvali do casa tého kdyby byli bývali předtím se postily kdyby se byli od říkali něčeho co měli strašně rádi ale viděli že to není správné se k tomu věnovat a vy byli navíc ještě přidali co taky dělali neradi nebo co bylo podle čest tak dejme tomu byli to sami vznešený hodnostáři duchovní jako že ano byli měsíc předtím si orat kopat pole nebo do dolů no tak to by možná bylo stačilo aby pozvali ducha svatýho neboť byli by tam šli do toho dolů jenom proto aby dokazoval bohu jak si váží toho ducha božího. Dokazoval to svoji svým odříkáním svým sebezáporem bůh nepotřebujete důkaz ale člověk ten důkaz potřebuje aby se otevřel milosti my se to milosti otevíráme tím že něco přidávám ke své činnosti co jsme tam dosud neměli a co je zřejmě bohu li bohu lidem jako třebas to kope v tom dolů který mám nerad rasem tam byl jenom jednou a jenom na měsíc aby byl jsem toho plný zuby stravě na druhou viníkem ale nechtěl bych tam podruhý ž to je prostě jsem líný člověk tak jestliže oni by dělal něco co je užitečné při tím koncilem a tak dlouho dokud by to nevzala příkoří nebo jako něco co tito bylo samovolné tak toho mohou nechat a dělej to jenom kvůli tomu aby uvolnili v sobě novou prostoru pro to aby tam ten duch mohl vstoupit to znamená když oni se od říkají nějakého toho krátkého života někde bohatý komnat ach a svatí víře a čiší tak a teďka svou doleva o chlebu a vod tak prosím to se vod říkají co se se to se zapírají a tak tam může vzniknout mezera nějaká do které se ten duch vejde když tam ta mezera není tak hubně vzývat toho ducha svatýho to absolutní nesmysl. Co co to vůbec není slyšet to není vůbec vidět na to že se ne raduje shora proč se nereaguju protože není kam by se dostal takže tyto ho ducha nevzývá rozumíš vůbec neříkal se to skládá ze dvou částí že muselo by tomu předcházet nějaké sebez řeknu a to se bez nenutí spočívá ve dvojí věci buď že něčeho se řeknu co jsem předtím dělal co by nebylo správné a za druhé že něco dělám navíc co z se mi nepříjemnou dělat ale vím že je to užitečné abych to dělal tyto dvě věci musím předtím dívání ducha svatého říkat a pak si můžu dovolit vzývat ducha vašeho a jak si potom dovolím vzývat ducha svatého tak okamžitě poznáte jsem byl vyslyšen nebo ne to stačilo odvedli tak se trošku jinak než se vzývá ducha aby se něco moudrého vyvedlo tak se zmocnilo nevíme vyvádí nýbrž člověk tam to stojí o tam to jedno. Když se modlíme před zřídlem tak se navádí svou druhého nýbrž jenom oddalujeme jídlo toto oddálení jídla vzpomínkou na boha je užitečné po několika stránkách že myslím před poživačnosti také na něco co prožitkem není na boha a za druhé pěstuje v sobě vděčnost tam bych měl tu modlitbu formulovat tak aby byl výraz věčnosti a nebo že děkujeme se to dary které nám tady předkládá svou moci svou silou svým požehnáním a prosím aby strom aby nám to požehnáním udělil abychom nejenom jedli ale abychom přijímal tohle požehnání s tímto lidem. Tak to a podobně by měla vypadat taková modlitba před odbyde nebo sedí ten jestli takhle vypadá a myslím to vážně a vím o co se modlím nemám nějakou formu ku která je mechanická a celou přeříkávám kasta dělalo tak pak to fakticky je vžívání ducha svatého a tam ne jenom po nich ku nýbrž tam se přibližuju tím dílem k tomu daru který přichází od boha a nepřímo tedy k bohu že to stačí to že se formulace před tím léto třeba nějak formovat víte nepodceňujte formulaci protože když to člověk zformulovali tak to přiblíží skutečnosti myšlenka je blízko test než když než když nebyla ještě vyslovená bych řekl že toto stvořené všechno něm myšlenkou boží a proto je to tak skutečné a kdyby v tom nebyla ta vědomá myšlenka boží tak by to asi vůbec neexistoval tak prostě to formulovat abych přivedl na svět svoji nebo obnovil svůj poměr k bohu. Takže pokud potřebuju posílit svůj poměr k bohu nechť formuluji ale formuluje a formu tak že to opravdu posiluje můj poměr k bohu a že to uspává nějaké formalit aby to nebylo mechanické čili jsem pro to aby se modlili jako evangelíci pokaždý smyslový a ne jako katolíci naučeným formulka mi. Prosím chcili posvětit svůj poměr k bohu mohu použít pře oněch prostředků nemusí to být jenom modlitba taková jako tady mluvil prosebná že by třebas hudba puzen nějakého citu nebo tak vám to odpovím zvláštním způsobem my to být také sekala boha ale musí to být se pořádný protože pane bože vynechává pro nechá takhle mezerou vy nevedou vinou pořádně vás nenechá vteřinu z mračen von je velice citlivý ale když my když my ho máme na vedlejší kolejí když mi ho nemilujeme jako člověka to na strašně za zlé tak nás nechá i zmrzačení podivte se na taky nechám protože ho neberu tak vážně jako člověka. Kdybychom bral tak vážně jako člověk a tak jsem musel jako s panem jesi když jsem správ ne nebudu protože ho takhle neberu tak lidsky přístupni bych tak řekl jsem vám toto citoval možná že vám ne ale tady těm ostatním že jednou se i feidias tur zjevil zau v podobě ji ho manžela zatímco manžel byl bitvě nemohl se tam objevit dost dále toho místa ale von se tak proměnil na jeho manžela že ona ho při víta jako svého manžela ale teď jsem pozastaví a říká jak to že nejsi v bytě vy ta vytváří a ty jsi tady sami pochybnostmi že je to on a zříká lidi lidi vy nás nemilujete jako mile ten mezi sebou sebe a to je chyba my jsme vám vzdálený a proto se nejsme vám nakloněn a zmizel zkrachl chudák. No tak mít poměr k bohu takový a přestat ho ze slova dokud nemám a k bohu takový poměr jako kterémukoliv jinému tvoru krí poměr abych bez toho poměru nemohl být živ koho mám rád bez toho nemohu být živ a bohužel ty může být živ to řeknu jako musím abych se nepoznal na koho to je ty můžeš být bez toho pána boha protože své utrpení a proti stačí ne. Ale to je nesprávné dítě kterého kterému je co bolí tak dlouho pláče dokud ho tlačí dokud ho matka nevezme za ruky za ruku a neposlou tu bolí sku samozřejmě pochoutka holých ku prospělo člověka neznamená pokrat bolístkou to bude bolet pořád ale dítě je ten to správný poměr k matce ta je pro něho bohem ta je pro něho všemohoucí a takže pochop bojí sku a bolí ska přestane bolet vy tam bourá jako ho a přes to bolet že ano. Tak poměr máme bohu proto dítě lichotí nebeském nechte přijíti ke mně ale není ještě v něm jenom blíz jak říká ježíš kristus není tak záko dospělých člověk nepoužil dospělý lidé a tak si nemáme vybírat prostředky nýbrž co nás právě bolí ucházet se o přízeň otce mne bo matky boží jako to činí dítě. Důvěrou k němu a to je tedy jedinečné jsem taky zapomněl vám říct k tomu jak sem nedával tím panem listy dohromady tak dokonale tady se mu potom musel zdůvodnit proč jsem tak dokonale nadával tak jsem tak musel říct tuhletu věc abych jsem nadával proto tak dokonale že jsem se snažil být dítětem a protože vrcholně vědomé látám kde byla dospělý člověk nemohl. A jsem se v mysli taky do toho dětství člověka tomtoto svatí jsem říkal to pořádku tak to je asi všechno mu ty hory a to všechno nebudu říkat dycky představa pokud je dobře vytvořena bezezbytku dopracováno význam náhradní ho slunce si sami přidáte to sem před tím říkal takže my roztáhl této představy k novému životu například při modlitbě pokud to eště potřebujeme formulaci je taková která odpovídá formulaci našeho života jestli jsem životě chovám. Jakože brát tak musí mít povahu že že prací ho tvora sto být prosebná modlitba ve které prosím jestliže se ale že se mám tendenci o nikoho nikoho se o nic neprosil jako třebas tady antonín a formuluji svou modlitbu jako prosebnou tuto za vlasti přitažené a a naprosto chybné to je odděleno od života prosebná modlitba a na kolik formulace při modlitbě musí odpovídat stylu toho života prosebníka nebo modlit si ho se a pak je to správná formulace to musel odpovědět jenom obecně protože jinak jestli nevidíte jakým stylem žijete nebo a život bez stylu tak to si vás budete tu formulaci de o denně muset měnit protože jinak okamžitě se o opravte se mechanickou. A když to bude odpovídat vašemu stylu tak ta formulace bude podporovat ten váš nalezený styl života protože ho zlepšovat prosím abych si se stal cestě svým životem jedna formulace formulace abych se ti otevřel aby ži více pro tebe nebo tak nějak podobně nebo abych miloval víc než cokoliv jiného ale upozorňuju vás na tu věc že tady při tak vznešených formulací které mysli že třeba poctivě musíte být opatrní. Protože tam shora se to bere všechno smrtelné vážně když se k tomu otevřete tak to dopadne s vámi jako se mnou devět let jsem se modlil formuloval sem sem měl jenom jednu formu vina jsem neformuloval miluju boha víc než cokoliv jiného a než sebe především boha a devět let to pán bůh vydržel s tou tomu obrací a nic z toho nezpůsobil devět let a za devět let jsem se při důkladně formulována tohoto druhu ocitl koncentráku a jsem řikal pane bože dyť jsem se modlil za to aby miloval více cokoliv na světě jsem nejenom to nedokázal těmi lopat ani trošku jsem nemiloval se mýlil se mužem a jsem ale poctil si myslel že jsem ho nemiloval. Ani jsem nebyl omilostněn tak když když vo to tolik šlo že by byl ušel své milosti a opustím že tomu že s ním opustil že tady uvedo takového temného žaláře jak je tohleto možné odpověď nastala teprve po třech ne nebo po stavech sedmnácti let zajel ale na noc a nebo ráno bez dopad a jednadvacátého se stalo dejme tomu tři dni a teprve potřebný se stal odpověď faktem neboť bůh to je tak nic méně než fakt tak ten měl jsem být zabit ne co se vám dokáže to vám nebudu dál vykládat. Ale zároveň to jsem měl být zabit tak jsem poznal kromě jiného co tady vykládal že toto se mnou dělo ty tři dni ve nejvyšší projev lásky protože mně to dostalo na hranici když jsem byl obe ochoten sebe bez lítosti obětovat ne čili to otevřel vědomí kdo miluje a že nikdy nebudu milovat že jsem vo to dál než kterýkoliv platí který se snažil o milování že miloval snažil se o lásky takový žalovat to je to ne ale. Opravdu myslím si že je vím z hlavních při hlavních příčin protože se stal setak ne celá příčina byla v tom spočívala v tom nebo byla způsob bylo to způsobeno tím že jsem se modlil o lásku boží o to abychom miloval a sem ho potom konečně miloval neboť jsem začal zjišťovat že ho nemiluju a že on je to který miluje a to je pravá láska pravá láska je láska boží a jen se otevřít otevřít se můžeme když sebe se vzdáme ne. Prosím se tam na to jsou otázku to jsou otázku se tam dal navrhl tady aby byl tvrdí v tom že by vám nedovolil klást otázku které jsou třebas nemíní nebo nepatří do konce tu a který toužící a podobně ale vám říkám nemohu být trčí z toho důvodu že jsem trčí jenom tam kde z vašeho nepochopení něco vykládám synteticky a bylo to zavřené analyticky v tom smyslu a jak víš radikálně zakročí jindy ne když máte stejný úmysl jako . A ne analýzy nevědomě podrážet nohy syntéze ne ale syntéze tak pak vám to za vrhnou ale jinde nemám právo protože to není zdržování to je jenom třebas provádí syntézy my tady provádíme syntézu při že by to napřed si to sebrat a pak to ti syntézu jem když to rozebíráme tak se ještě nemodlíme společně když to syntézu tak se společně modlíme tam je mezi námi kristus neboť jsme dva nebo tři veme o jeho syntéza tej posvěcení s nějakým způsobem posvěcení vůle boží. Sem to za duchovní pochopitelně tak jsem nechal ovlivnit vaším názorům že jsem si to není to není pravda nemám trpělivost nejsem to a nikdo nezdržují a když se držel tak vám to hned řeknu a neměl jsem příležitost dostat protože kupodivu nepovažuje zvažování toho že třebas mluvíte z cestě proto taky tak mluvím o čas nýbrž je to považuju za zvláštní druh kroužení se červ který je napíchni na háček. A jak to myslím každý jsme napíšu snaha čoek této toporné skutečnosti kterým říkáme svět a vesmír a koupíme se tam tak bych vidět člověk stan krouží a na se to se s to chytl tak přeci ho nebudu pokřikovat to je trpící červ víte trpící mu člověku člověk vít říct jestli to chápe správně to ježíšovo evangelium a ho považuju za trpícího přestože ho on si to jako utrpení nebere on třebas si myslí že se ptá jenom ze zvědavosti ne. On se ptá protože trpí a že neví že trpí to je to nejhorší na věci protože vy si nemyslíte že trpíte tím že patří to jenom na tento svět a pro tento svět užijete jenže vy tím hrozně trpíte to vím a nejhorší na tom je že to nevíte takže budu pořád v dokolečka a že von to to krku ponese poleze o tom jak si usnadnil cestu a jak tam dojde jak jak nabýt ho po tom věčném životě abych vám to utrpení zkrátil abych vám otce s intenzivně ale zkrátil především tak dále k něčemu mu to ano. Jsem na to indicky abych aby mně nebylo vůbec nic do toho že je přede mnou mrzák my jsme tady všichni mrzáci nás dva vidíte zmrzačení ale když se na tom o to že sebe jako mrzáky nevidíte a vy jste my jsme proti vám závod ty ty a vy protože to to nevíte že se zmrzačení jednostranný pohledem na tento svět tak se chováte jako zdraví lidé jako věčné bytosti taková neponesete vašeho bohatého klidu vůbec nic ani moje pramen náš řeč tam bylo dvě prosím vás jestli pamatovat vono řeknu seminářích věděli že na to du veliký důraz na toto plameni na tuto plamenem ost jo a proč to takhle si z toho dělám synu toho z toho dělám psinu z toho důvodu abyste věděli že nejste dostala dost. Nejste dost radostní vy byste měli především kdybyste dobře rozuměli být radostný při tady jste říkám ze se chechtal ale abyste měli radost že tady se konečně bez mezer jedná nebo mluví o něčem o čem co se jenom v jiném ostatním životě za náš písem vite aspoň opravuji mamince vy neděláme ale ta usebe a taky třeba že to byl aby to jezdil tak že bude v udržet pokračovat prosím ti v plzni říkám že představa je největší překážku pokroku a ta jenom říká že přestavuje nejplodnější záležitostí když je zvolen na podle stylu života tak prosím by takhle neměl mluvit protože von si neuvědomíme jednu věc že nikdy ne trhu myšlenku z kontextu když jsem v plzni tak oni mají dojem že jsem tam rok dva roky dneska dvacet osm let a pořád tím kážu čili jim stylizuju život a proto se nepotřebuju utíkat představa. Neboť styl je víc než představa sil že výsledkem představy přeci jak mohu stylizovat život když nemám o tom napřed představu ale pokud vás si dělám jenom představu tak se ještě nezačíná modlit tak jsem eště neze stalo al život ale mohu spolehnout na to že tady budu moci stylizovat život nemohou tak tam posílám jejich představu by si vy pomohli rozumíte tak prosim spadl se. Křesťanství svatí šli přes tu představu obecně za to tak to bylo ano a proč tedy to takhle šlo a proč to vedlo k nějakým výsledkem v některých vy mezích případech topí set kolo protože voni byli odkázáni pro nedostatek vůdců duchovních kterým se dokonce zakazovalo působit jako duchovní vůdce sem zakazoval kočka člověk to zakazuje předávání duchovní síly se před zakazuje a to církev tisíce let tak to je dost dlouho tak ti to křesťanští světci byli odkázáni na představu neboť ta je vůči činitelem lidského života. Ale kdyby přestala být duchovním životě vůči čin čin kterém tak by ho postavila stranou tohoto života a jestliže přečíst představit tohoto světa tak jenom lepší představa může tu špatný tou nebo horší nebo méně cenu přebito rozumíš čili oni tady z křesťanští mystikové stavěli na představách řád hodnot jo takže ježíš kristus jim řád hodnot představách předestře třebas v podobě otčenáše to jsem si to vědom že je to že to soustava představ. A ne soustava skutečnosti nýbrž představ ale sme z představ správný ch ani obrazů správného skutečnosti a proto se to doporučuje a propracovat se ježíš kristus v tomto smyslu je představa nepostradatelná jdou ce sdola a dole zeši ze stanoviska života pozemského nebo smiluj se se k bohu s pozemského života z toho zpod existence musíme jít nahoru z představu ale pak se musíme smířit s tím že jakou představu se měli o bohu zezačátku si nemůžu mít veprostřed ano že na konci že to tak že to cestou musíme změnit například ze začátku může mít představu žebrák a ty dárci ne. To je v pořádku ale nemůžeme s tím do konce vydržet protože stav je správná pro sedí modlitba je správná a jenom dokud máme postoj žebráka který nám vyhovuje pokud tam ten poměr vyhovuje tomu si litovat našemu postavení duševním jestli takový nějaký člověk který tady sedí mezi námi se štítí že brát jako že se štítí a ho znám tak ty ho formulace že brát to znamená prosebná modlitba v podobě že brání nemá úspěch protože to nepřirozené kdyby to byl jeho životní styl to být koukal jak taková představa žebráka žebrací ho k směrem k pánu by byla účinná ale podle a uměle to e to vytváří a sám takový není tak nestačím ty jeho formulaci posílat že ano. Ale nebudu je potírat žebrákovi který žebra na ulici neboť takové žebrákem bych mluvil zcela jinak a když to ne žebra takové ulici asi z toho živ jak ho z toho budeš moct být živ o dokonce života jsem dokonce může se na hádat no ale co o posmrtným tak ti radím aby je bral taky u pána boha musíš to že brání i tam to je jeho přirozenost žebra vot tam by to bylo sobotu cestu že branou prosebnou prosebnou modlitbu doporučovat. Ale jenom bych doporučoval představu rozjímavě a tamhletomu v tom rohu bych nedoporučoval příliš toho kons rozjímat protože on se dostává rozjímáním na povrch bohužel protože von svým rozjímáním vždycky musel případ konkrétnímu řešení v tomto světě a ne v duchovním on jako lékař musel si věci porozjímat a pak se do toho musel pustit a po že v tom rozjímání ale v desku praxi a de mu to i do dneška velice dobře tak to je tak krátké rozjímání že o to nepovídá rozjímání ale je to povrchní. Takže ho musím z toho o pojímáním občas dostat nám protože na k syntéze prudké syntéze ke si při které se musí říkat co to zase rozjímám tím se přestává totiž modlit proto jsem vám dneska nebo včera předvedl jak to vypadá když rozjímám v otčenáši že to ještě není modlitba a přestaneme jak použijeme to rozjímání na nějaký výsledky ne nějaký výsek otčenáš jako podstatné chápání věci jako otce takže to teprve čí být modlitba rozumíte mi dobře potírání rozjímání u tebe ne u nimi není obsaženo nic víc. Než touha tebe rozjímací ho zabít jenom toho rozjímací ho opravit odstranit ho z toho povrchu a dostanu do nitra že i krátké rozjímání by bylo bývalo stačilo před tváří ježíše krista aby ho mohl odkázat stranou voni tam ty nemoudré. Panny které šli jako družičky na svatbu když viděli že nemají oleje ta rodu velice krátce porozjímal že si před ho koupím ale museli si to nějak rozmyslet honem koupit olej abychom se tam ještě dostali než zavře ale věř tomu vždycky když mezi to vsuneš rozjímání jako tuhlety a když něco nakupí vlivem toho rozjímání že realizace toho rozjímání tak nerealizoval to pravé nejsi puštěn a co tedy potom to to není v odpovědi obsaženo co potom protože. Na této cestě sice označen co potom to je pravda to je v životě ježíšově dostatečně od zřejmé životě ne v jeho podobenství jestliže to tam nevidíš tak silně pochybuju že to uvidí z odpovědi to je jedna věc ale na že bych se za dovědět co potom ale druhá věc daleko důležitější by se dala formulovat takhle. Co myslíš plánu je nějak bůh budoucnost vesmíru to je vůbec něco co dělá ten ten je lidský naplňování opravdu ten by se do toho socialismus nebo vole vola ato mluvit ale prostě von neplánuje on a proto nemusí plánovat jestli něco víš jakože ano při se o to bez pardonu a bez rozjímání tím nezmenšuje nou ten okamžik dyť on přijme. Ale jakmile on přichází a ty za tím š rozjímat třebas krátce a velice duchaplně a to je rychle tak zmešká to že von zapírá komnatu a jsou tam jenom ty který měl rozvíjeno ty musíš mít rozvíjeno máli něčím osvícen a ty máš něčím osvícen o to se opírají a v čem máš se to o to se neopírala nemusím napovídat protože to co se opírat nemůžeš ale eště pořád pekle o co jiného by se moh opřít o otázka je tím nezanedbávat o co se opřít můžeš že esi dostatečně důvěřuje tomu o co se můžeš právem opřít a kdyby se se od toho opřel tak by to měl okamžitý úspěch tom smyslu že by to byl krok dál že by to byla změna stavu. My jdeme dost změny stavu vědomí že a takhle na věci musíš pohlíží říká že ta představa křesťanského mystika je zřejmě něčím nepostradatelným protože on tu představu tak živou že si vytvoří představu třebas o bohu pomocníků nebo milujícím bohu ne a on potom se s tou představou svou stýká tak živě že mu ta představa pomáhá aby se opravdu bohu do dostal tak nechci říct že jsem názor dostanu ho ale přeci jenom moc se mu blíž než dejme tomu tomu do tu představu protože jsem nikdy neměl ale čím něte si toho totapuri. Který bez představy šel k bohu a ukázal se že to je mrtvé si si si toho ramakrišnu který se představou o matce káli a jak to oživí ona pro něho byla skutečnosti nakonec takže on nakonec nebyl závislý ani na představě když mu ji sebral ten totapuri sám byl na mezi tento pri ale on ne ta přestalo zůstala živa neměla podobu matky káli ale přeci byla vás možná překvapím když vám řeknu že nestojím o to aby se mi zjevil ghos přestože ním spolupracuju úzce a je třicet osm let po smrti von. si to nepřeju protože to bych považoval bych mu klad hned otázku co jsem to vyvedl že jsem mně zjevu ješ čím jsem se provinil a nenechal by ho promluvit dokud by mně nevysvětlil s se provinil pro kdyby se objevilo to nejsvětější v nějaké podobě což je představa tak bych to považoval za trest například kdyby se mně co zdálo to obsažená jednou třeba za dva za tři roky tak vím že se něco vyvedl obrazové se mi to zdá se něco vyvedl. Tak hned to hledím napravit to po dobrý že se mi to zdálo vy to tak se stal byla užitečná i po to se stavu nemá tak například dejme tomu když se mi zdá se zmešká nějaký vlak a tak si vzpomínám co jsem to zase byl jakým vašem zmeškali a přítomna to jaký lesem zmešká a tak tak sestava vtělená toho vstupy pomocníkem i pro který představuje nemá ale pro jak víte vyklá daleko větší velikost se cokoliv na světě vlak že a když ho zmešká tak na ty vaše koutu bez nereaguju protože kdybych je meškat a že by kladný že a ale prosím vás je to tak že ta představa u každého člověka hraje nějakou roli a velikou roli u roli trestné. Protože nejpodstatnější věci těch se chápu bez představy a kdybych se museli chápat představou tak bych omezil účinnost toho uchopení neboť to uchopení něčeho bez představy není vůbec pochopením přátelé neboť vy tam mate v to nech chápete to je představy jako pomocníka ne to se při tom vůbec nechápu představy a tedy nemám pomocníka čili jsem jenom odevzdávám a to je rozdíl a ještě bych to ještě jsem to neřekl dobře odevzdávám potom němž se po kazit zpo a komu představu říkal vytáhl antonín komu se toho odevzdává když jsem ale se stavu komu protože i to slovo odevzdávám se je chybně postavené. Neboť se vzdávám a pak není třeba vědět komu jsem prostě vzdávám to co jsem dosud myslel za čím jsem šel toho se vzdávám komu se vzdal naší do tohoto života v tom koncentráku jednoho jedenáctý ale kdybych řekl že jsem to odevzdal pánu bohu že jsem to někdy řekl tak by promiňte to jsem vám chtěl jenom pomoci při vaší představě že to musí nějak jako představovat to musí velice jsem to pánu bohu nevzdal jsem to pánu bohu nedal jsem to nepředloží ne ne jsem to prostě opustil ten život jsem opustil a nikomu jsem to nepředl. Opustil jsem vzdal jsem se toho a proto to bylo tak účinné prosím proč jít k bohu s představou když to do rozpřede proč používat toho prostředku když to nebe prostředku ale zdá se to v dokonalejší kterou otázka na kterou jsem měl odpověď třemi slovy ale jsem je nezapomněl tak že to bys to by asi deseti větami jsem je za to bylo tak řízné by tady musel být pušku a papír a byl by to odpověděl těmi třemi slovy bylo by ti to dokonale stačilo protože by to byl anály si o a ale jestliže jsem zapomněl tak si říct tohleto představa je nutná proto že existuje vesmír. si že to nestačí tak to ještě rozpadu to ště dotazovat nebo je vám to proti srsti protože v tom vesmíru člověk by došel tak daleko že si vytváří od svého narození představy a no a dokonce před narozením podle téže vesmírové nějaké představy se rodí do člověka se vrozuje postupně se přeměňuje se stane člověkem i v tom matčině těle nebyl předtím by tam mělo budou a tak to šlo dál ale jakmile se stane jednou člověkem jak se narodí tak je bombardoval představami kterému vnucují smysly a tím vlastně ho životě utvářen představou a protože je ustává ten představou tak se neobejde ani. Bez představy když se ukáže poměr k bohu že máli se účinně postavit proti představě kterou o tomto světě představa o bohu tam musí být živější než představou o tomto světě a to je co říct tak tady těžkostí této cesty je že málokdy se nám podaří tak živou představu s v sobě vzbudit ale byla živější než představa o tomto světě a než poměr k tomuto této představě kterou mám o tomto světě ano čili ta přes cesta z představuje velice svízelné vím proti cestě nejste svízelné ale je srozumitelnější to taky něco znamená. Takže tam opravdu na ni existujou veliké perioda odliv to se příliv no a to je časově velice náročné a taky na trpělivost a na poslušnost kdežto na cestě o poslušnosti nemůže být ani řeč protože nejsem poslušný. A jsem nejpodrobnější ze všech do mají představu o bohu protože on je to který vnutil to poslušnost a takovou silou že jsem ani v útlém mládí nemohli odolat všeho jsem nechal i to vyzván a toho rovní a šel jsem za tou skutečností která vnukl tu sílu abych realizoval aby realizovalo nějakou situaci takže jsem se tehdy dovídal vlastně ale jsem to nevěděl že se to dovídám že jsem byl spolutvůrcem a každý člověk ve nemá představu ma spolutvůrcem božím vám řeknu na rozdíl od platon jeho ideí ten svět vznikl bez představy boží sem tady někoho vzbudil že jo. To je lidská záležitost představa na úrovni na kterém jsme bez představy své obejdeme ale bych pán bůh musem představu o tom co chce stvořit to by to dopadalo panečku to měl hlavu jako koš kolik stavby musel mít aby vytvořil červ a z člověka a alkantary a jiné galaxie a možný on nemá představu o tom taky nepotřebuje skutečnost kterou on je a ze které to všechno staví tak je existence ze které von staví všechno co se stává tak je a proto je nemusí ani si představovat ani nemusí vytvářet ani nemusí plánovat taky to nedělá to je lidské pojetí boha a jeho všemohoucnost chudák pán bůh kdyby takhle měl jednat to by to dopadalo. No tak nemáte vůbec představu o tom a nemůžete si udělat taky ji nemám jak bůh řídí tento svět protože říká správně laoc pravá vláda je taková vláda že ani neví že se mu vládne tak vládne že to nepozná že vládne to je samovolná vláda může tomu ale rozumět že ten o tom představu jako ve mně ten automatismus věda vládne srdcem střeva se váma sekreci snížím samovolně a bez našeho přičinění dýchám aniž se křičel ju svou vůlí o to aby dýchal a on to bezvadně funguje tak jednoznačně fungovat ten automatismus dvě a zase svou vůlí se nepříčí a zase to bude něco co je u boha ten automatismus je je u boha jenom se mu otevírá. Stačí se mu otevřít a tady je jeho funkce jo funkce nastupuje dokonce kořistnicky nastupuje proti funkci automatismus jedna a je to jeden automatismus ale jeden kořistí na druhým nedá zabránit svatých přechodech k tak to je nejmilejší hloubka jaká existuje kdybych tu hloubku tou se uvedly asi kdybych pravou nějakou úlohu tady nějak způs nějakým svém vyjádřil tak za prvé tou chvílí bych přestal mluvit bylo by to vyjádřeno. Si žádné slovo tu hloubku opravdu neobsáhne tu pravou a co obsáhne co je hotová měla a takže tady je to relativní záležitost ano tak to jsem jenom věřit vám psal protože jsem si byl vědom toho prosím vás to tam jsem tolik toho napsal že si byl vědom toho že přeci jednou musí nastat okamžik nebudu moc mluvit ne že umřu fyzicky ale že by to nebude mluvit pro se nechcete krát ale se dostavila mysl tady jste to přenese do běžného stavu něho bdělého stavu tak nebudu moc promluvit o těchto věcech tak jsem to rychle psal a hloupě psal jenom jak jsem to toho času věděl no ale je to napsané a řikal jsem aspoň něco. Jenomže jsem nevěděl že se to dostane do takzvané supramentální fáze že moje řeč se stane samovolnou řečí to to čeština tam není samovolná ale ten obsah je samovolný tak jestliže je samovolný tak nevadí že nemám proto slov nebo je špatně hledám těžce hledám nýbrž je důležité že znám obsah a ten je tak od bytě nutkavým že ho musím říct tak že i v ve chvíli kdy stojí moje mysl ještě mluvím. Prosím to je otázka a jít představa nebo ze těch stavy jestli by řeč otázka protože když si bez představu tak mám představit že to bez bez představy jedině de a je to tak správně tak to je představa o tom že to neby jenom bez představy i jsem měl představu že je to vždycky cestou je si myslí že jenom by se stane není to pravda to je blud protože jestliže nechci jít do to nestojí vůbec do nevím že by se mělo někam jít tak taky o tom nemám představy a jsem nikdy nechtěl nikdy sem nevěděl že jsem někam de že nějaká věčnost existuje prosím vás navštěvovali za to věčnost vědomém vědomí od nebo od čtyř let maximálně za sedumnácti jenom chvilkami pochopitelně a sem nevěděl že je to pán bůh jsem neměl o tom žádnou představu a jsem měl my dojem že je to přirozená vlastnost člověka která se tady projevuje žádné nou by jak na to a obrovskou mocí. Ta o čet přirozená vlastnost člověka tak měl sem o tom představu pravou vůbec ne špatnou představu nebo vůbec žádnou protože to co jsem si o tom myslel to je vedlejší protože to by bez tak všechno špatně nevadilo on to přes to bylo tak že člověk žije si na tomto světě a je to všecko špatně jak si to představuje tak že indové říkají že to iluze není to pravé to jenom spatně patě v tom smyslu že se omezuje žá jsem ve vězení ne nevím o tom taky že jsem vězení to omlouvá a tím se znemožním si nemůžu přístup k bohu ne tak to je na tom špatně vám tady zakazuje opravovat bhagavadgitu. Kdo o nějakou představu v této představy najde a v představuje se se mnou setká nebude to něco jinýho be to jeho představa na posvěcená bude trošku jiná větší než jak si to představ škála je to něco jiného ale bude to ta sestava posvěcená to milosti boží pochopitelně a pak mně pozná napřed třebas po představu toho potom toho potom tam toho boha a ne jako tam v indii to bývá že se pře táboře jednou na druhého a potom pozná bez představy ne a tak dále neopravňuje mně bhagavdgitu prosim vás vím že to nebylo vědomá oprava nýbrž jenom že se s nevzpomněl že to tam takhle je napsáno bezvadný ta nelže prosím čtení jestli si myslíte že na tomto světě něco co nezpůsobil bůh tak jste na omylu jestli myslí že se v něčem nejmenším že se ocitnout mimo jeho dosah moci se na omylu vy se jenom ocitá te v takovém stavu kdy o jeho moci nevíte tak myslíte že je třeba bu když je to představa nebo tak. V to není tak například on o sobě řekl jsem tady citoval jsem síla koncentrační tak to byste se neměli vůbec koncentrovat protože von je síla když nebude ta síla jeho tak mají pacienti ne nebude lite se snažit koncentrovat tak neuděláte ani krok na cestě k tomu by ta síla se do vás vylila a budeteli se chtít jenom koncentrovat veškerou svou silou tak neuděláte ani krok k tomu aby se do vás byla obojí je špatné relativně špatné protože ono to vmetu nejde a bez metody z taky nejde tak by musel vědět o mezích metody. Snažte se soustřeďovat veškerou silou a když vám to nejde tak místo toho abys se znechutili to vám neradím přestaňte vám přestane to znechucení nebo ten dojem špatný z toho že on to nejde začněte znovu podobat se tomu mrzák na břehu rybníku bethesdy každý den se tam znovu nechal donést ani jeden nevynechal co pod by náhodou ten zrovna tam nikdo nebyla jsem se tam dostal čas do toho rybníka a anděl uzdravil denně nově začínal doufat v noci nemohl protože sp. Čili když se někdo koncentruje správně a ono mu to vůbec nejde protože on ji silou koncentrační on se snaží správně koncentrovat tak je to v nejlepším pořádku protože chromý u lidí a a jestliže to vydrží my nevíme jak dlouho se to musí být držet to není v tom to řečeno on tam třebas byl třicet let pouze tak s tím že máme takovou trpělivost a naše naděje neustává cesta naděje jednou z hlavních cest kterou nejdou indové ale do křesťané a jsem takové člověka znal výtečný člověk a jsem se ale. Tak jdeme cestou naděje a ta vede k vědomému spojení s bohem ano jakou jaký dosah představa abyste věděli kam sahá a tam se a nemůže to ramakrišna vám známou průtok nebo symbol nebo takovou takové vysvětlení dějem že byl jednou jeden světem a ten měl žáka který mu na sil stravu. Dával se převážet přes řeku ale jednou řeka byla rozváděna a nikdo ho nechtěl převést ale on se mu mistrovi chtěl donést stravu tak říkal a vždyť je to mistr tak ubývat jeho jméno to bylo jeho představa a přejdu suchu rohu přes řeku přešel shonu přes řeku a dal tu stravu k nohám mistra mistr se po divil že si před takovou že se ho někdo převedl a říkal kdo to převedl přes řeku a žák mu řekl co tak potřebuju po vodna je se vždycky dal převážet ale soudím sem to krát nepotřeboval že je že vzpomněl že můj mistr potřebuje jíst a tedy i sílu k tomu abych se přestože dostal tak jsem vyslovoval tvoje jméno a to mělo takovou si u žá jsem ucho nohou přesto rozváděno řeku přešel nejste říkal sem kabrňák a odešel se jeho žák vstoupil do vody a málem se utopil protože se jeho jmen on ma dobře to svoje nanovo dobře o to nefungovala to je mez představy. Bez představy je hloubka míry víry že že se tu představu věřím tam ta víra dovede tam ta představa dobře působí tam ne nedovede tak že sobě se u to mladí se utočí na člověka na jeho mysl aby si představu o všem udělal nohy lidé vám správně odporují něco nechtějí provést na vaší žádost. O tom nemám představu nevím jak na to on to říkají takhle to formuluj protože nemají představu jak na to jo o tom představu ne neudělá to nebo to děláš špatně protože neměl stranou představu a tak dále relativně z toho před sebou neměl tak berte na vědomí že nevzniká představoval podvědomí ale může se stát že konglomeráty představ které jsou ve mně pod je domě spojuju tak jak mi to si kolik stav věcí doporučuje dovoluje zdržování představ nikam nová představa která zdali bere nebyla ne nebo že si od své představy jak sem na věc těl odpočinout spánkem sem ráno moudřejší zůstal po spoje něco co by se byla nepostavil neboť jsem to. Proviňoval svou vůlí a tam jsem vůlí do toho nesou jak se to po spojoval najednou nově nikdo z toho nádherný tep nový ne čili proto ráno moudřejší večer říkají uvě prosím to tak počátku bylo slovo to slovo bylo a slova nic není co nebylo vytvořeno st krze neviňte se to za a to se to máte to vrací zbývají střeše co je tam mluveno o představě nic neříká se na počátku bylo bylo slovo si říká se když to volně přeložím na počátku bylo příkaz a z toho příkazu všechno vzniklo. Takže nás životě takovým příkazem slovo to je obrovská síla to se podobá příkazu když to slovo bylo u vysloveno v sedmnácti letech nic se neslyšel ale bylo to tak silně smějí slovo že to rázem přeměnil na jiného člověka tak je to to cestu popsal jako cestu člověka je hledá stopy dobytčete musel bych ji popsat ještě jinak použitím jiných symbolu především zde musím připomenout že mámeli nějaké vnitřní rozpory je to částečně způsobeno rozpor celým vědomí vědomé a nevědomé mysli říkám nevědomé ale jak se již poznamenal duši neexistuje nic nedom to co existuje to jsou vyšší hlubší hlasy které zpíval poli tak to možná špatně přeloženo. No tak to asi vplývají by mělo bych tato policie se někdy blíží spíše bys harmonii kdy vyšší hlasy se upírají jedním směrem a nižší druhým vyšší hlasy směřuje k jedné věci kdežto nižší hlasy zastávají pozadu vědomí vědomá mysl například chce zdraví ale nevědomé mysl celému. vědomá mysl snad se odpustit ale ne vědomá mysl odmítá spolupracovat a samém jádru mého bytí to nejhlubší je nejhlubší hlas ze všech jenže hlasem ducha často tento hlas ani neslyším nebo mu nevěnuju pozornost čili nedovedu rozpoznal od jinému a od jiných hlas kým toho je opět samo mystické léčen této vnitřní rozpolcen dosti začíná von lásky jádru meditaci centrum duše. Je to hlas ducha jenž živý dít jednotě a to zvláštní pocitem přítomnosti či hlubokých vnitřním tichem nebo touhou po samotě nebo prostoru touhou po bohu poslechnutí tohoto hlasu vlastně jiš nastupuje na tuto vnitřní cestu která je radostná neboť je naplněna láskou ale je i volená protože obdobně jako. Abrahám mus jejich postupovat o známého k neznámému ze stavu vědomí které ne do potud oblažováni příjemným věcmi do stavu vědomí které dává přednost jiným věcem nevím kam jdu vstupuji na pudu duše která by dívá nevy užitá na svou chrám hlubším hlasem žití oko které do postup več násl probouzet následkem toho dochází k velkým změnám začínám věci vidět zcela novým způsobem jak sám sobě.

Download XMLDownload textWaveform view