EN | ES |

prevzate-kotouc-88-07-J

prevzate-kotouc-88-07-J


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Když jsem oni tak se nesmíš všímat svého těla co to tělo na to říká a co se s ním děje protože tam se musí stát jedna věc přesune se střed středem byla tělesnosti a dokud se dostane člověk do jiného středu tak ne nemodlí se správný modlitba musí člověka přenést do jiného středu. Je se bych to řek nim příkladem že totiž když jsem jako byl potrefen tohleto silou boží těch sedmnácti letech tak ten pán bůh za našel nový střed a jsem aniž jsem si to byl toho vědomí v tomto středu žil a jenom odtamtud jsem neděl jsem na tu dolů a jestli si to slyším ale potom zase dete v poprvně že tomu tak je protože to bylo všechno vnitřní záležitosti a ne zevní je pak tuto prvně i zevně uvědomili si myslím že vy byste byli vy a a piovi když o tom mluvím s tou druhou a tak ta toho schopna částečně je tady jsme se o tom ještě nepovídal byste schopni poznávat že to tělo je prostředky. A že vám musí být zachováno neboť je to prostředek bez kterého se neobejdeme na cestě a nemůžeme být za to protože by vám byl za prostředek bez kterého by to dál nešlo to považujte pana badat rozumný ho že je takovou odbyde udělal vás chci jenom s vnímat ten strach takže jestliže na vás jde přímo dyby strach tak to milejší pořádku protože jde o přes un z tělesnosti ve stavu tělesnosti de těle se ti středem vědomí do jiného středu který který je daleko. Reálnější ale než se ten první ale mezitím je mezera a ta metoda to právě to strašidelné si všude tam mezera to si všimněte u ježíše krista a šlo mezera čtyřiceti dnů ne na pouště pojďte se ta nemá a sebou střední v hrobě ne to byl to byli mezery a tahle nebo u z předtím než byl pohřben než byl ukřižován tam mezera tam začla vládnout to že bych vám radil vám jemu a. Abyste si dávali pozor na nástup mezery aha tohleto je nástup mezery tak to je nejlepším pořádku že tady je protože nejde se dostat za mezeru pokud mezerou neprojdeme to jsou dveře ta mezer ale ujišťuji vás že za to mi dveřmi je do lekl větší moc která vás mužem přemáhá takže kdose přemáhání že vás to ničím berlí moc než je vaše moc kterou se dojdete do ty dveře čili ta modlitba nesmí být jakém na dveře ta musí být klepání v modlitbě musí mít plně právo jedničky jako nulu. To znamená tady vám pomůže manžel kybernetiku co by byli platný jedničky na samozřejmé počet že by tam nebude taky nula tam stejnou platnost jako jedničky jak bych se dostal třebas čísle se dvacet osm jedna jedna jedna nula jedna jedna nula nula nula kdybych nevěděl že stoupat s jedničku ježíška tou platnost u a tak nula není tam proud to člověk těžce nese přitom není pro samotní počítači a hloupý ten neví že se že mu nejde ukáže. Nej tam pouta jeli nulu a kdyby nebyl tak se vůbec nevyznám v tom v těch počtem nic nepočítá ch a vy z počtu dokonce věčný život tuhlety vnitřním samočinným počítače který není neinteligentní na rozdíl od toho blbce který ho my uctíváme dneska vy vona etohleto musíme samo čím počít hlupák proti tomu věční živé vytí inteligenci to ten že takže zná hodnotu nuly a to je si cení jako hodnotu jedničky o to se může stát že vás po takovém sebevzdání. Bude desítka nebo z toho neboť tisícovky a tu nám radí nějaký pan m abychom přesto ho nešli no to je v pořádku začal s to vesmí to to dělat tak to do modlitbě obecně svatá terezie říká uvnitř to o tom tam budu opakovat to detailně ještě tam na v tom nadání. Ty příbytky u boha že když je nečinný množství jsou všechny v člověku tam je celý vesmír je všechno co je za ním takhle to neříká to dodávám jenom takže když vás provádí jenom sedmi komnat am tak vám dávám jenom směr který máte zachovat ale upozorňuju vás že v jedné komnatě a to je ten tak ona ta čtvrt na tomuto ska ve vás jídla bůh toto vona věděla a tak se potom nedivím těm duchovním borců který když se dostanu toto komnaty jako třebas dva z vašich známých tak se je odtamtud vůbec nechce. Protože se tam s pánem bohem jenomže prošla pán bůh nadal sedmi konat mi a nejenom čtyřmi protože máme projít tím přemožen vesmíru a to se jenom přes ty z těch sedm komnat takže když se mi jeden nebo dva z těch vašich známých tady nejsou dostali do toho stavu ze dej tam bylo blaženo na pro tam byl s pánem bohem tak jsem je odtamtud na ale hrozným způsobem když naopak jeden z vás zase ten stav který taky začal v něm chtěl si opakovat tak to nechte z vlastní vůle to nejde to a ne to se nestalo znovu je přeci když se to poprvně nastal a takže ono to nepodíval se přesvědčí je to vůbec nejde to i pravda to do hodně nutnost ze z vůle boží toto taky ještě patří k modlitbě že ta modlitba musím se modlitbě nechat působit boha to znamená každá metafyzická zkušenost pochází ze stavu trpnosti jeho stavu ne. A čím dokonalejší trpnost tím dokonalejší vnitřní modlitba toto budu pořád tam doplňovat tu svatou terezii protože to tam není a je v tom překladu jsem to tam přeložil těm kubánci ale jenom tak běžně ale vám to překládám doufám budu třeba k vyklá detailně abyste nedělali chyby v vnitřní modlitbě jestliže by se mi podařilo za pomoci svatý terezie z avily překonat všechny tyto běžné chyby vnitřní modlitby tak vás upozorňuju že je to málo pro když to nebude latu vlastní vůle že to málo protože vám se může stát jedna neplech věc promiňte mi ta přidaný jméno že totiž. Budete říkat to chápu to přijímám a tím jste to umrtvil si to přijali mrtvě a to poznáte snadno protože to nemá na váš na vás ten vliv že nemůže te nic jiného dělat než se modlit jsem v tom sedmnáctém věku nebyl rázem se nebyl schopen studovat a jsem se z toho výborně nic jsem do školy toho vodu jít takže maminka první co udělal šla se mnou knězi on věděl že ten její synem patrně propadne šla e knězi a tak by plnému a říká čili rozhoduje známky kněžství vezměte si ho u nějakého kláštera nebo a ten archanděl je zpovídá tímto způsobem říkal ty dis chtěl být knězem nej si zamilován a nebo poslechnou na se jsem říkal jsem že ne ti tedy věřím že si bylo to žena a duše že by stanice ale my tady vezmeme a jsem říkal ale kdo to bude platit proti. No každý dělník je hoden by své a si myslím říkat alenky někdo dělá na tyto věci na cestě života věci boží že by vyžadoval ne obyčejný pat ale bude násobí nebo ne se to nás nebo víc než kdokoliv jiný říkal tak to ne kdyby dostal jenom korunu a na nebi země dostanu byste placeni a tak tam nemohu jít a jsem se obracel a se mnou o je si ho volal říkal no prosím je to je ten člověk taky musí něčeho žít být ne no tak si vem žebra vodu misku kdy ten tišinou viděl byl si to a jsem říkal když si to vyženeme do toho vložím svou vůli která tam nepatří. To je od boha a ten se umí postarat o všechno tam nemusím žebra on se o všechno stará jsem bezstarosti puste k vodě ctil mi koně bylo pokusy pro chy rozhoduje jak si to přeberete to vím a teďka bych chtěl hlavně aby aby vám za to na mysli co je to i když to by byl ještě živý člověk a to co toto říkal budit se životu jak on jinak myslíme normální člověk to se nikdy takhle nemyslel nikdy ne předtím dělo vo to študia něčeho ty přírodní vědy přeci voni ji ho nešlo. Von říkal ten havel bylo když číslo tak vod přírodní vědy tak asi teďka nadšen tím bohem tak je tak byl skvělým knězem a proti tam to daleko líp a dokonaleji jsem říkal nepůjde to vůbec nepůjde protože jsem dosud byl ochoten za ty přírodní vědy jednou brát plní ze to byli přírodní vědy ale teď taky kdybych něco dělal jenom pro bližního nebo pro svůj zájem tak bych za to p plní ze bral ale toto to dělám pro boha že musí náležet že musí náležet tak to musí být bez koruny z z nějakého užitku osobního. Tohleto bezvadně ovládá co tam terezii žádný užitek se to neměla mlátil ji pohlaví napsala platit tak pak to prosím vy nejste v klášteře by musel ty vnitřní zážitky zla tomto světě proto vás pánbůh leda tohoto světa a zjistíte totéž co ten osla pan v tom doma ten století našeho letopočtu poprvně jsem viděla kulatou slunce a to byl pro zážitek jsem začal žít. A si uvědomil že se před tím neviděl s se že jsem nežil jsem s tím myslela že jim že piju že spím že spolupracuju lidma vůbec co nebyla pravda jsem si byla středem to znamená mně musel uniknout ten střed boží ten věčný sester není konkrétním sil mysle všude a teď moje ten život je všude pro a jsem v tom životě jsem konečně živa rozumíte takže když si od myslíte ten strach tak vám zbyde z toho. To pravé život život musí být pověřen vnitřní že mu bože v tomto životě na tom máte věk aby se to mohli objevit prožít v tomto životě ale tyto časem nebylo by to správné že to tak naléhavé jako to bylo u naléhavé v sedmnácti letech to bylo velice naléhavé a vedle toho nebylo nic naléhavého jako v tomhletom myslím že končí. Že existuju samovolnosti automatismu jedna který náš život celý řídí ve z toho bychom nemohli ani dýchat a automatismu dvě to naše vnitřní život nejsou dva automat to je jeden jediný automatismus jsem si to jenom školsky rozdělil abych to moh vůbec vysvětlit rozumíte ten se také stará o ten pokrok ničí a buďte bez starosti vše když máte třebas jenom zbytku nějakou národu těm duchovním sem se věnovat nebo do toho něco vkládáte že on o tom neví a že on ten proces nevede dál samozřejmě bez vašeho vědomí a bez vaší vůle protože kdyby prošlo z vaší vůlí tak by to dopadlo špatně vy musíte jenom věci dělat správně tohleto nejlepší potíž že jedním plzeňák že on pořád dává přednost příjemném před nepříjemný a dokud tohleto existuje v lidském životě tak není na prvním místě správně před nesprávným musím správné před řadit před nesprávné a jestli je to příjemné nebo nepříjemné to je vedlejší. Se latinu nebudeme tady sebrat ne ale jestliže máte dojem že něco máte diskusi svém životě že vám to dovede porazit tak je to jenom přístup z jiné strany než přístup sedíme tvém manželky to je jiný přístup ty totiž řek bych kdybych to řekl nějak symboliky a že si to pomůže řekl bych ti takhle pane u něho hrobu to pláče te. A proto že je tam vědec ten to tří na tamhleten hrob je to přinesli ten vědec tam na ten pravý hrob a tam plače asi jsem nevysvětlil nic ale je to tak jiné východisko ty umíš plakat na nepravým hrobem bezvadně tedy to jsem tady takovýho no nechci pojmenovat ještě nenašel ale tak jak se deště on tlačil nad tím hrobem cizím to znamená že on je si vlastně cizí to je dobrý to je to je dobro známka jenže on to neví jenom to v pořádku no orto je oči i v tom že ono to nevadí prosím. Odsunul nesmí být zabit tomu musí být podřízená vůli boží a může líp něte je tu vůli boží poznáváme že záležitost poznání a nebo je to závis oddanosti dokud to poznání tady ještě není a proto vám budu mluvit o cestě oddanosti je to poznání ještě chybí ale člověk může být oddán takže dejme tomu když babička s maminkou moji mluvili o tom že jsem byl jednou sledován za dveřmi svou maminkou a modlil jsem se dokonale když jsem nevěděl že jsem se do van než jindy to všem menujou otče víte nebo si kousal a ne se to ode mlel že jsem detailně každé slovo plýtval a naše moje maminka řekla babičce své matce. jsem poslouchala za dveřmi svého syna jak se modlí a von se modlil aniž věděl že sledován velice pozor na každé slovo dával důraz bylo vidět že za to se modlí a babička řekla tomu rukou nevě tento s námi hraje jak to když přeci nevěděl že o sleduju jenom říkám že to s námi hraje protože v přeškolním věku když se mu vodila toho kostela tak mně řekl na toho vašeho pána boha nevěřím. A my si že na to zapomněl po sem pavle a věříš na toho pána boha ke kterému ty se modlí a jsem tu chvíli vodešel z místnosti a práce za sebou dveřmi že se nechtěl jsem na toho pána báni nevěřil a se začnu věřit a není to věci na škodu protože jsem se obešel bez obrazu oni by ji voni věří obrazu podle svých ho lidského obraz o bohu než to být opak člověk lidí obrazu božímu no to to sme to pokroutil i s tou naší psychologie tradiční to je špatný a teď si přestože že se nad na terezie to musela takhle svých u svých sester mu říká celý takhle obrátit to nebylo třeba obracet. jsem byl poddán své rodině a tak detailně že jenom babička o tom věděla že to hlavu jenom babička protože ani tehdy když jsem platí vědět že neodpověděl že věřím ne jsem nechtěl hrát že jsem věděl co dělá že poslouchám rodinu a kdy si představte co tady ježíš kristus udělal ve dvanácti letech poslední rodinu to že musel být v tom co jeho otce odešel z toho chrámu a poslechnu rodinu a ještě ji poslouchal další osmnáct no jo jsem tehdy nevěřil na ježíše krista pochopitelně že on nimi nevěděl ale byl jsem poučen rodině protože jsem věděl co je správné a správné se věděl že je tohleto neodporuje nebo voni mají právo na tu víru. To neber jiní a kdybys to nectil tak by ji ji bral takže jsem nikdy nevyšlo do místnosti aniž bych se poklonili kristu pochováno pán ježíš kristus to šel roku kříže kteréhokoliv smrt sem takže neposlou že na do díval nebo nedíval to bylo jedno ne všechny úkony náboženské jsem konal sotva století svatému římani všechno všechno svatokrádežně. A nebylo to jenom svatokrádežně byla v tom poslušnost rodině jedině todleto a toto poslušnost která je důležitá v fázi cesty když člověk ještě nepoznává ale dokonale že být poslušný to je to nejdůležitější co člověk může dělat a proto ve zdí poslušnosti a ukázat mu to jako přirozenou povinnost to správné ne násilí ale jako že to správné přirozené poslechnout ty proč a když tomu nerozumí co rodiče ne nařizujou tak od věří vo a vy se musíte poctivě snažit mu to vysvětlit že to je správné že na to nepodaří musíte slevit ale to dítě právo být poslušné a jestli to právo mu opřete jako k společnost upírá to právo dítěti a to dítě nemůže věřitel společnosti bez. Jedna z největších chyb naší výchovy protože když mluvím s těmi svými posluchačů to ním řeknu my tomu nevěříme co mi tady vkládat vím na tolikrát nebo že máte matiku ne takovýhle věci ale co vykládat tu politik tmě nevěřím tak se to je co to je ten nesprávná výchova a co je na tohleto stá když to to vykládají říkám zet se mi si tomu věřim. No prostě víme tomu neměli to je na vás vidět to říkal tak to vidíte špatně protože vím že v tom sledu události kterým nerozumíte to nenahraditelný význam a proto to přijímám bez odporu neumíte nikdy nadávat na poměry to taky neslyšeli a to není žádná přetvářky nýbrž to je správné poznávání správné tady nejsem náhodou na tom světě za na tomto místě zrovna jako to to dovedu je neba náhodou v tom klášteře a před tou mi kytce předtím větším soudem vymýcení bylo nestála nevznikl radit aby teprve teďka ve dvacátém století poznáte co v tom je za poklady co panečku kam se hrabe ghos kam se hrabe celá indie po stránce cesty oddanosti. Možná že ramakrišna byl dál to je možný ale to je těžko soudit ale oni jako ghos nebo jiný nejsou tak daleko to podceňujou říkají to je cesta která jediná jako pěstuje oba dvojnost pán bůh někde jinde a taky někde jinde to je chyba a to si převede na to se to je dosti pamě předpokládá představu samozřejmě že žádná cesta se nového letec představy žádná i když to jdu jsem představuje do začal jako že jsem nezačal měl jsem něco se o tomto světě ne jsem nemohl trvale žít tomto světě a pro tu toho něco neskutečného nikdy jsem to za neskutečné nepovažoval tu představu o tomto těch kterou mám kterou máte my a trojí nižší tvorové taky beru jako skutečnost. No skutečnost přestavá není nic nezkutečného to je skutečnost na jiné úrovni na úrovni idejí a jestli vnější než s samo skutečnost kterou tady vidíme to omezená skutečnost to je širší něco širšího silnějším takže když vona ta svatá terezie to snaží o to aby opravdu na představu těch sester jakým říká tak dělá a jsem přestal musí být jenom soustavně opravován připravována se nakonec bez obejdeme samozřejmě na to co duchovní to u bylo opačně napřed sem se bez představy vůbec by jako vy tají obešel a postupně jsem poznal že moje cesta je vůči bližnímu sterilní. Že na něj nemoh působit pokud nepř beru představu tak jsem musel přebrat představu újmy ním ne kvůli sobě a nepotřeboval nikdy a nikdy potřeboval nebudu ale víte kolik obrazu užívám a to všechno věc představ jak se u do do řek bych kovaný z toho důvodu že to pořád to člověk po svého bližního a dokud to asi nebudu vědom toho že milovati celého srdce například tak namátkou znamená. Milovat jim srdcem a ne mrtvým když miluju mrtvým co jsem tak nikdo bližního dycky méně než sebe když miluju bližního živým sobcem tak ho neměl méně než sebe nýbrž stejně jako sebe protože není mezi námi předěl pocitu oddělenosti rozumíte mně jakmile a do jaké míry je tak to je moje představa měli tam chybná ale se optřebný aby ten dotyčný se snáze pořádal sám se sebou vás musím nechat v domnění že jsem jsem přijel před v že jsem tady s vám co je vaše představa pochopitelně na to vím to není pravda ale když si to mu to myslet bez toho se nebo něco to by se nebylo divně doufám že se to týdne dokážu vám vysvětlit že to je jenom přestala to není skutečnost ježíš kristus na to neváží v této události. Na tom tu dobu tří let místě učedníkům nechybělo nic takže se zeptal chybělo vám něco tři roky nic u sebe šel do kostela sám jako jsem hlavu všechno stará sám ale jedno usnul na roce když byla bouřka na tom je zaře tak velké jezero že tam byly veliké byly velice potkala začali mít strach jeho učedníci a vzbudili ho a on říkal co se strachujete co se staráte copak nejsem s vámi utišil tu bouřku nem se to odpověděl ale tam je odpověď na to že když si myslel že tam není tak tam byl s nimi. Jestli si myslí že jsem třebas v plzni a vy jste tady v veliký omyl protože ztotožňujete s tím že ježto se s ním neztotožňuju to je prostředek tu jsem užil samozřejmě abych volil jsem ne ale to nejsem ten který tady je který je stejně tady když je v plzni nějakou se o to do ten mi omezen časem a prostorem prosím vás to by to cesta byla pro kočku celou dělám to to by nebylo možná cesta to by to byl tak zrakový do omezené nemine to vědomí nás podržuje ve vědomí že toto se a svatá terezie říká ježíše vy se ztotožňujete s obalem. A nikdy se nedostane to do toho nitra s tím musíte přestat toto nejste my a děkuju noc jako těmi lékařům že než se začla důležit a se asi nezačnu vymanil z tohoto područí to je to osud změny jsem nikdy nebyl tím tělem to by můj prostředek mu prostředek jsem nedefinoval toho k čí to bylo prostředek prosím to že je to mysl ne to je ten který myslí no taky dělal byla chyba ale to nevadí to nedá skočil trvalo a takže jsem nikdy o těch do těch operací nebylo na tom jako vy jak jsem to to byl jinak jinak to znamená že jsem toto nepovažoval za sebe nýbrž za svého pomocí. A říkal jsem si ty si na to moudře oproti ostatním lidem ty jsi svatý se z toho usoudil jsem svatý no a potom když se vzdal do koncentráku tak se přesvědčil že svatý nejsem neboť pán když se dali bez soudu muži mučili přednostně ty tak mučili mučili ty tři dny nemučili se soustředili a mučili to se měl veliké privilegium sem třeba si pomyslel jak k tomu přijdou svatý ne tak vůči nekopli zvířata no že mám právo to by to přiznával pánu bohu ale na na svatý nejměj mi zahloubá jsem toto myslel netrapte konec a nemohla domov ale takovou se válku žně a on mně chtě pokud do zadkuse a slavnostně vodešel jsem vod na to všichni si mi říkal na to de malý všichni spadl no se ve mně či tom tělu sem onom náhodou na svoji bídu sem se vytrvale hrozná věc se dostat a proto i na na to právo i při tom stavu poznání toho se měl vnitřního poznání to je se měl cíli na právo. A potom když to stalo to jedna a to jedenácti třicet devět to sem bolívii najednou ctili a kdy ty jsi nestaral nakopáno jako my tím tři dny ty si dokonce máli to toho toho esesmana a těm když se něco rozdává tak to je to pořád my ne myslím toho si prostě to vůbec žádná ona to dopadne a tedy vůbe snaha ty nemusíš jíst a tak dále co by za pořád a to říkal použit různé úrovně je že s vámi to na které bylo vnitřně co se na to louži vůbec stát ale když se za těmi úrovněmi co myslí u boha tak tam se neděje nic tam v tom ten duální život nemá na vás nejmenší vliv a když to mohu říct koncentráku tak samo sebou tento životě taky. O to a to by šestnáctého dubna devatenáct set osmdesát sedm dneska je asi šestnáctého ne čtvrtý osmdesát osm je to výklad o cestě oddanosti vod cesty oddanosti protože my všichni lidé který jsme se narodili na tomto světě všichni se věřící nebo nevěřící jdeme cestou oddanosti bohu i když vůbec nechceme jít deme. Protože se oddáni tomuto světu čili když jsme správně oddáni tomuto světu tak se dosvědčuje me v malém čili nyní to tak velká chyba za jakou to naše katolická křesťanská tradice říkají být oddán tomuto světu znamená ztrátu zkázu kdežto být oddán tomuto světu ale dokonale oddán znamená osvědčit se v malém. Tak to myslel ježíš kristus a ne zanechat lovit a utéct z něho to je nepochopení smyslu tohoto života tento život je tak udělán že celý význam na cestě nejenom modlitba jako ona si myslí a nebo vedle modlitby taky ještě nějaký způsob ctností ano přesně stylizovaným způsob ctností modlitba a ctnosti že nehnout samo sebou to s tím souvisí jenomže kdyby se to a to tam my taky on špatně přeložil ona to věděla že to nestačí ale ona říká. To je to cestě neporozumíme kdo kdo na jde rozumem protože to se musí pochopit a to není záležitost rozumu a jak to poznáš říká ona že to správně pochopil to poznáš tím způsobem že když to správně pochopil ne rozumem ale tak nějak nitra to tam není přeloženo to je přeloženo jinak tak tu chvíli přestane trpět. Tu chvíli nemáš strach tu chvíli nemáš žádný potřebný než milovat toho boha a jestliže to nepochopil vnitřně tak utrpení stoupá a ty to musíš tím stoupajícím utrpení nahradit co vnitřním pochopením by si poznal a jak to vnitřní pochopení vypadá to tam taky je se ten to sem si přečetl první kapitolu teďka tak vím že tam se třeba na říká to pochopení není že člověk tu zná že je to správné ta cesta oddanosti nestačí přizná to že je že to by ji tak to měl dělat nýbrž že je tak puzen k tomu aby to dělal že nemůže odolat a musí to dělat. A to je to správné východisko si pamatuju že když jsem ne z vlastní vůle na vůbec ne z vlastní vůle se všem sedmnácti letech přišel k tomu že jsem byl přepadena tou přítomností boží bych tak řekl opravdu jinak co to nedá nazvat tak to nemělo význam takový jako dejme tomu pro vás že vy to uznáváte taky jako nýbrž že mně to do do sílu k tomu že jsem nemohl hřešit nešlo to. Takže když jsem třebas nes zas ni síly ale pro tu sílu která přepadlo takže byste že podruhý tomu doktorovi obavy který byl mým zpovědníkem tak mu říkám důstojný pane vy ste kázal bych za měsíc přišel znovu zpovědi protože aby se nekopli hříchy ale vám musím prozradit že ono to nejde řešit se snažím sebevíc ono mi to nejde se ani nesnažím protože vím že že to že to nebudete na moje síly a co je pro tvé síly říkal o síle mít jít do bohem vy němu i pro něho lidi patří jemu on říká no to je ohromný ale ne vopravdu poprvně nějaký hříšní říká že moje jde hřešit šakti přijdeš později a zase všude říkat ujišťujeme opadne ne no to nepadla no ale to nevadí říkal choď zpovědníci těmi ostatními protože on byl. Řek bych duchovním prácem těch vysokoškolských katolík kterých sem chodil ty společnosti a jako duchovní rádce povinnost je taky zpovídat aby se v nich vyznal ne a on říká při sním musí chodit taky ke zpovědi přeci tam třebas ty léky neumí dělat no tak to je jedno tak von se se mu tam říkal jenom o svých zážitcích a on potom říkal ego te absolvo in nomine a tak dále jo on dával absolutorium to hrál prostě. si vzpomínám že totéž tentýž názor měla moje babička protože jako že je to hraj jo jako to že nevěřím těm věcem že to hraje protože babička v mém útlé mládí vodila předškolní předškolní ještě do kostela se s ním musel do kostela a každý pátek každou neděli se musel dostat a jsem se ovšem drze ptal co to je to to a to nevěděla ne jsem na to vykládal a tak ona vodnaučila věřit a tak vona se mi ptala chtěla naučit ve ale mi odnaučila a ta babičko jak to můžeš věřit by to jsou sami nesmysly. To že to při dítě a můžeš vědět sou nesmysly prosím li ani let nerozumíš co tady říkáte kněz sem říkal ne toho vašeho po boha který by uznáváte neuznávám takový neexistuje vůbec na to vona si babička s a schodě s tím do kostela pořád dál všecko bylo lepším pořádku tak že ale ona to nezapomněla když bylo těch sedmnáct let ještě před nimi se pořád denně modlil poctivě ráno večer a tak dále tak jednou jsem se modlil a nevěděl jsem že za dveřmi sleduje matka sem modlitby i v době kdy na nikdo pozoruje se to nemiloval když jako nedávají pozor tak se nebudu modlit se modlím kvůli nim protože oni tomu věří ne a ne my se odešel musel nevěřil. Je na se modlil takovým způsobem že to není vůbec modlitba tak se modlíte vy všichni prosím vás na to asi podo to není to není záležitost víry modlit se otčenáše než si na nebesích tak jak vám to říkám to není žádná modlitba a právě to vám dneska vyložím co je to modlitba podle svatý terezie a jsem se modlil poctivěji než když na dávají pozor tehdy jak maminka stáda dveřmi a vona dávala na to pozor a viděl se nemodlím otčenáše ne se na nebesích nenese modlím otčenáš jež si na nebesích posvěť se jméno tvé. A že ta modlitba on tam byla celá vedle za těmi dveřmi to stran hodiny déle než normálně tak říkala jsem ti poslouchal za dveřma a jsem zjistil a že když nejsi pozoroval že se modlí daleko lépe a dokonaleji než když dáváme na tebe pozor tak to musím své mamince ta babička která udělal toho stal blížit že to nešvindluje ty tomu věříš protože se sám modlil bez dozoru a lépe a vám potom se tím procesem den nevíry a babič a ona to říká své matce aby a babička řekla nevystoupili tento hraje. Když na tento hraje ne pyšný dyť jsem byl sám nikdo nesledoval tak se nemohl být pyšný to nebyla otázka vidět že záležitost pýchy prostě úplně vedle řeknu kde to bylo a babička tedy oslovili a matka řekla tady maminka podezříván toho že to švindlují že se modlí jenom na oko a ty se modlil sám daleko dokonaleji když ti nikdo nedává to pozor takže jsem z toho poznal že to je správná modlitba a zeptala se mi tak je to tak jak to říkám a místo abych ji odpověděl jsem utekl místo ti a prase za sebou dveřmi a nic se neodpověděl jsem nechtěl lhát on to tak nebylo jak to bylo všimněte si události ze života ježíše krista v jeho dvanácti letech on se zapomněl v tom chrámu a dva nebo tři dni se tam bavil s těmi rabín. A jeho rodina za dávno byla pryč že chodili pětky do toho jeruzaléma a do toho nazareta bylo daleko třebas hodinu ne hodina den cesty ještě možná víc a teprve druhý den přišli na to že je tam není ježíš tak musíme pátek hledat našli vo tam u těch lavina jak tam nedebatují a oni vyčítá copak máte strach o copak nevíte že musí být v tom co je mého otce a přestože musel být v tom co jeho otce poslechl tu matku a šel s pokorně domů a to byla záležitost poslušnosti rodiny. On měl nařízeno být poslušen rodině dokud nedojde jeho část že ji nemá být poslušen a to došlo ve třiceti letech a byl to bůh vtělený a nebyl to člověk tak když jsem v tom předškolním věku poznával co je správné tak v těch zásadách co je správné bylo neodporuj víře lidí neodporuj ničem když k tomu vedou tak to kolej jako bys tomu věřil jako bys tomu věřil a kolej to lépe než o ni tak jsem neodporoval rodině jsem byl poddán zrovna jako dejme protože věděl že toto co mně napověděl a to se dověděl že je to pán bůh to jsem nevěděl ale měl jsem absolutní jistotu že je to správné co mně bylo takhle napovězeno to je vám jistota kterou jste nikdy nezažili. Který se to v sobě sílu moc takovou že vás přemůže aby to nemůžete dělat jinak když těch mých zásadách nešlapej po hýření ch lidí je aby si ctili výroky ji neurazil tak jsem ji opravdu neurazil a neurazí i do dneška protože přestože tomu nevěřím pro totiž nemohu přijmout názor křesťanský který je chybný že člověk když si o nějak člověk představuje bohu boha si člověk je na představuje že to je lidské pojetí boha že to je bůh při střižen podle obrazu lidského a my máme opačně jít člověk podle obrazu božího a to je bez obrazu a jsem bez toho obrazu šel. A tak ne že bych nevěřil na pána boha se že že bych se že není ne to ne ale na toho boha na kterého voni si který ho oni si udělali nebo byste si všichni udělali vlivem si výchovy podle názoru lidí a ne podle toho jak bůh je ten je duch a pravda když ježíš setkali a když nám tady zbourali ten jeruzaléme ze sebe modlit on řekl v duchu a v pravdě a to jsem věděl ačkoliv jsem třeba se modlil taky slovně a to bylo chybné že ale jsem nebylo to chybné v tom smyslu že jsem a v tom případě se musí lapnout i potom stylu jak na to ostatní lidé do že ano to se nedá nic jat ale musí to člověk a pro sebe upozorňuju vás že například dejme tomu jsem v mládí kdy jsem takle na toho boha nevěřil na který ho věříte vy všichni jsem před každým křížem jsme k byl kdekoliv. jsem vstupuje do našeho domu jsme před tím křížem který tam je na chodby že porodil jsem se a řekl jsem příslušnou formu li šel jsem do bytu a jak jsem pochválen pan ježíš kristus jsme k jsem pochopitelně předtím a voni odpověděli na věky věku ne a tak dále a takže oni měli o mně dojem že jsem absolutně věřící jenom ta babička ne záviděl a že to hraj a když jsem právně mi dveřmi tak řekl po jejej se jak odpověděl von to hraje z toho kluka nikdy nic nebude nikdy nic nebudu to měla pravdu mínění přání aby ze vůbec nic nebylo a dokud člověka vůbec nic není pokud je pořád ještě něčím před bohem tak je k nim nemůže vědomě spojit musíme být úlohy se musel spojit nic přirozenosti boží jako nic takže jsem byl několikrát v životě a nulová že na přetrvává vy těch operacích a potom v sedmnácti letech a potom že stavěl těch pořád sebe a hlová abyste věděli a proto to píšu ne bych se tím chlubit to byla dycky oprava zkouška fakticky to byl to byl prah. Ale musel jsem těmi krachy projít a musí tím projít každý a si to nebere do hlavy že je to strach to je totiž nutné i u skvělého boha to bylo nutné aby mezi jednoty stupni byla mezera vám to ještě vysvětlím detailně na jeho životě když například vstoupil sem do toho světa jako tělo jako my jsme se vstoupili do tělesné my jsme věční také jako on že deme s příbytku a ne od boha jenom jeho příbytku z toho morana k komnaty máme u boha od věčnosti a když on přišel sem na svět tak do úplně hloupé dítě jako jsme my nevěděl že ne od pána boha to mu nesto mu nepřenesl to narození naopak to mu přišlo absolutní za temně ale jak víte za několik dní přišli svatí tři králové. A symbolický mu předali tři dary a za těmi dary se skrýval tak schopnost pochopit že z věčnosti přichází z této zlato ty mluví nove a do věčnosti se vrací a toto jsem pochopil tebe v sedmnácti letech samo svou vtělený bůh to musí pochopit hřích aby mohl tou cestou jít tak že by nemusel za trest něco opakovat když to mi lidé za to že musíme stokrát něco opakovat než je trpíme aspoň trošičku do toho stylu ježíše krista rozumíte tak mně to dalo taky takovou práci a dámy takovou práci takže ona když tady říká si se substance a jít a se mu čas mužství cho když se vstupuje do těchto ona stojí to daleko více práce to znamená daleko větší disciplínu. A to znamená kdybych měl promiňte mně že se se svou tlapu na svědomí kdybych měl vaši disciplínu která je jistě vzorná po stránce lidské o tom nepochybuju tak to by znamenalo pro sebevraždu to žádná disciplína ta vaše protože ty to je disciplína mrtvýho člověka a že to disciplína živého člověka a si ji musím chtě nechtě protože nejsem ještě úplně živý přizpůsobit vám to během této přednášky vysvětlím jaký je rozdíl mezi disciplínou mrtvého člověka a mezi disciplínou živého člověka to je úplně něco jiného jenomže aby měl člověk zjisti plynul živého člověka k tomu potřebuje. Aby něco věděl a ne de suso ze svého rozumu nýbrž kde us končim jen to s ze svého poznání to a on tam neumí přeložit tohleto rozdíl tento a a to poznání moc sobě rozumíte a protože jsem to poznání nabýval ačkoliv nevěděl že je to od pána boha vod těch dvou let ne tak jsem v tom byl v sedmnácti letech tak daleko že eště pán bůh se do vešel. S tou svou mocí která disciplinu je toho člověka nejsem disciplinovaný ani zdaleka ne tak jako vy na se mají dát kdybyste chtěli vidět disciplinovaně žilo člověka než jste vy že se museli podívat na na například na kalibán to je disciplína tomu říkám toho vede znáte to je můj přítel v plzni ale to je disciplína ten disciplin lidské zase takovou míru že se nemůže dostat disciplíně od boha do taky nevýhoda to je mám s ním velikou práci. Protože vono mu to stačí on dává pozor aby byl tak disciplinovaný aby se neprovinil v ničem proti tomu co ta morálka křesťanská navrhuje on se neproviňuje no jo ale vám řeknu na úrovni které to tolik práci jak ona to říká mu co strava horské mario daleko větší tomu rozumíš vyčetl latinsky daleko více práce než dřívějším věku než době předtím protože co jsem si mohl dovolit v době než jsem toto poznal to si po době nesmím dovolit a taky si to nechci dovolit ale to by znamenalo vyvede žení naopak to znamená být svobodný nemoci dovolit vůbec nic z toho co vy si dovolí s mít beztrestně klidným svědomím. Znamená opustit tu komnatu u boha to vědomé spojení s bohem protože to že správně plníte všechny příkazy křesťanské to je nejlepší pořád u osvědčení z malém ale nestačí to na život to jste pořád mrtvý duchovní kdyby ctnost stačí a tu aby oživil na člověka tak by byl nepožádá ten ježíš kristus od toho mladíka bohatého aby když ctí všechno co přikazuje zákon když od mládí ctnostný ani s proti tomu nedělá a ježíš toho měl radost aby tomu ještě něco musel připojit a on říká tak to jsem rád že ti si tak ctnostný ale teď musíš přijat ještě že to co roznáší a potom přijď a následujeme zesmutněl a odešel a se s nimi krát neviděl vám řeknu a to říkám poctivě kdybyste měli rozdat kudy mám ten symbol vysvětlím to není jít po ulici a rozdávat kdyby si rozdávat všechno chudým co máte byste raději zanechali si víry v boha věřte mi to že to by bylo tak něco. Dramatické ho jste si to my byste neměli své zdraví dybyste neměli žádnou svoji schopnost vy byste neměli vůbec nic žádné přátele jsou rozhodla nepřátele ale nic byste měli na lidi se nemohli dát dělat právo ani na jídlo ale kdyby se vám to stalo jako se to stalo mně když jsem opustil svůj život tam v tom koncentráku jednadvacátého jedenáctý třicet devět tak pak nepotřebujete jíst tak proč byste nemohli o to jít opřít tak nepotřebujete pít nepotřebujete spát nemáte strach i a byl se uprostřed koncentráku kde všichni měli strach a sem ho neměl vod či chvíle kdy jsem vzdal svůj život jsem se ocitl tam kde člověk nic nemá a vy byl jenom za nehýtek se měl. Tak to spojení s tím bohem se zrušilo a se dostal nařezáno zrovna jako ty ostatní a jsem dal že no nedostal voni to všichni viděli oni taky viděli že ty první tři dni než jsem k tomuto poznání přišel jsem dostal namláceno víc než oni jsem měl privilegium že hned v družině jak nás odváděl tak si dal ten esesman ránu tadyhle do toho pravého boku nebo do hlavy tak že jsem ovce totálně jsem ohluchl ne několik hodin to se nikomu nestalo jsem měl to skvěle privilegium že jsem dostal tuhletu ránu a upadnout jsem nemohl bez sme byli na těch vedle sebe takže bych vypad s to to byl byl by byla grade ale jsem nemohl protože jsem prostě stal a neslyšel se aby se s hrůzou konstatoval že unesli a že tedy patrně se ten sluha se obnovy že pak než vůbec ležet nebudu tak se dělat tamto spěju to to je bylo jasný vedle střelil do člověka střelil teďka takhle krev postranní klesla jsem neslyšel ten mistře cesta se si to jsem jenom viděl že ho zastřelili a že klesá mrtev a nechci šel jsem nic. A to bylo první privilegium když jsem se do toho koncentráku tak jak jsem začal myslet na to jak takový svatý k tomu přijdu když ta z věš za kterou jsem měl ty svoje podstaty je stejně by ta jako a žádnou výjimku pán bůh nedělám mně by měl aspoň nějaký ho toho tu sem ušetřit ne a on ne jak jsem takhle myslel tak zrovna jsem měl to privilegium přišel ke mně esesman volil znovu ne na tom než tenhle jsem se skácelo ještě po kopal za radosti vodešel klid to se mně stalo jsem nežil v trasu a nemohl jsem se vyhnout jak jsem byl úplně roky. To se stalo v těch prvních třech nech jednou a jinak se dostanu mlácení víckrát samosebou takže jsem byl krutě a ty tři dni vychováván k tomu že ještě se mám jsem měl dost vo sebe dokonce strach aby se šel vo život a vono to co to je tak se mnou kopce pane bože způsob a o to přijdu budu ještě lepším se po lepším ještě všechno co budeš jít na udělal jenom je zachováte živo ja najednou slovo obyčejný život o kterým předtím vůbec nešlo jakýpak sem byl svatý se musel být napřed přesně všem o tom že svatý nejsem že jediný svatý je bůh a nikdo to je správné pojetí že s ta napravo to je žákyně eckharda říká důstojný pane jsem vám musím přiznat šla k němu ke zpovědi že o od včera nevěřím. A on říkal dcero prosím to beru že nevěříš ale vysvětlili se jak se to mohlo stát ale nikomu to neříkej neboť je pověsí to bylo třinácté století to víte tam se a takový věci je vešel anebo se rozdíl radit lidi inkvizičním soud a všechno možný a ona řekl jak se to stalo jsem se dostal do stavu duševního ve kterém nebyl ani ten pán bůh na kterého věříme ani jeho svatí ani jeho andělé ale byl to stav tak posvátný že bych mohl říct to byl stav božský bylo tam božství bez tvaru bez přívlastků prostě tak prostou pil že jsem musel vod doby nemohu myslet na ty přívlastky jim nemohu být žit vím že podstata jiná že to nemá tvar že to nemá moje toho říká celo to je správné ale ještě jedné věci vy vyzpovídám. A jaký to mělo jinak následek pro stav k tomuto světu a vona říká jsem dosud se světa vystříhám ale jako jeptiška dominikánský ale teď mám takovou lásku k bližnímu vod chvíle že se mi nikdy předtím nepocítil jako bych miloval sebe v tom bližním možno vydržíš kristus chtěl mu bližního jako sama sebe vidíš to se nedá docílit bez pomoci boží dycky budeš sobě protěžovat před sebou před těmi ostatními a teďka to neděláš čili ten svůj stav varuju to ne naprosto správné jenomže to nikomu neříkej. A napsal o tom nějaký tak tak by se zachoval sundal byl svatým hlavu ve švýcarsku že to je veliká výhoda se nám zachoval protože on se sám netroufal tohleto napsat a jeho žák katrai popsal všechno s tím měl velikou radost protože oni kladl těm svým žákům za vzor že ona přestože není tak vzdělán jako jsou oni ty věci pochopil a jinak ne rozumem že ten rozumí nepřekážel jako jim překáží my totiž příjmeme to za správné co nám tak katolická víra nebo jiná předepisuje ale. Dál to nejde my to přiznáme my se podle toho vidíme ale nemá když to jde pokud to jde ale nemá to tu moc kterou to mělo třebas na tu katraj že ona najednou se necítila být oddělenou bytostí od jiných že například dejme tomu ukaž a kohokoliv z vás tak zůstáváte svými sebou než to jsem v chvíli nebyl svůj jsem byl boží aby bolí znamená ve všem být nějak obsažen a tak dále to nebudu dál rozvádět ale chápejte že ta svatá terezie asi pravdu když eště mm velkém stáří nenutí k tomu abych toto přeložil znovu do češtiny a komentoval. Abych tam vysvětlil věci který vona nesměla napsat nesměl napsat protože upozorňuju vás že tuhleten spis který dostanete do ruky ten její spis jestli se to do žiju tak ten byl psán inkvizičním vědění po dobu pěti měsíců a napsal za pět lidí to bylo napsáno její vrcholný jo za pěti ve vězení když dostala nařezáno pořádně byla mučen vyslýchá na proč takové budiž a tak dále to pořád a ona při tom zažívala tak obrovský klid a nerušeně ničím že toto mohl na to bylo vrcholný o kdyby se byla předtím takhle neodosobněná. A tak to nenapsal ta všechna dřívější dělá mají daleko víc je chybné tohleto taky ještě chybí ale malé kdežto tamto mělo daleko větší chyby například to vy jasně perfection se stal dokonalosti to samo upozornil a na straně sto šedesát devět je ta a ta chyba opravdu tam a dílo kdežto vědecké ko jsem šel v praze do knihovny otevři stranu ztotožnit čtyři a tam to bylo jinak než jak ona to řekla tak jsem to na straně do knihy v nevzniklo napsal španělsky jak ona by to byla vtělena psal ale nesměla se bibli zabili zabili bylo zabila takže ona měla tu výhodu že byla ze šlechtické ho rodu. A slyšeli přeci jenom obrovskou měli moc církvi voni nad držel ruku ona se s nimi stýkala a ona teprve v jednadvaceti letech šla do kláštera ří se nesmělo dospělosti dospěl ste si byla jedna dvacet let na ne sem a vono do doby chodila klidně do všech společností s těmi ostatními šlechtické asi se ničím a ta se ženy týkají zvlášť a může taky zvlášť. A tam se bavila tak nevázané že po bavila celé široké okolí z velice zábavná velice nikoliv smutná svatá tedy a vona byla svatého řečeno po smrti za neduhů zamřela k patnáct set osmdesát šest a byla totožná zatčen tisíc šest set dva a dvacet se musím dívat do nebe protože si to musím napsat abych to a to si ne nemám paměť si to musím napsat se musím povinnosti do tys lituje paměti tam to vzdálit šestnáct let dvacet dva byla kalibán zároveň se svatým fyzikem zněly zároveň se svatým domem a zároveň se svatým františka xaverský. Jeden a ten týden svou věčný i svatý ta církev a kdybych jsme to spolu probírali tak byste zjistili proč byla to taženo společně s nimi i to je napoví například ten i do svatý to jeden z první křesťanských svatý asi se sedmýho století a to je na tom rozmezí kdy se objevil mohamed ne a mohamedánství a kdyby ho třebas se s tím nějak vypořádat a ten ten svatý neznal eště mohameda ne ale musel stanovit ten řád křesťanského myšlení tak aby nebylo nikoho kdo by ho mohl potřít ne a on by byl býval ten mohamed dokázal to potřít kdyby byl řekl jenom jednu větu jednou větou mohl potřít celou křesťanskou tradici jednou větou a ta věta z měla si pamatuji protože pro tu větu si nesmírně vážím mohameda řekl jiného cokoliv do toho mi nic ne ale ta je ta . Největším hříchem je ne nějaký směl sou nebo něco největším hříchem ne že by to ostatní ne nebral zaři bral ale největším hříchem je brát písmo svaté doslova toto kdyby věděla naše tradice křesťanská tak povalil všech dogmatu ale nemusela by krok za krokem ustupovat před vědou vdala je schopna říct jak vy věříte na šest dní vtělil stvoření to je nemožné to my výjimek všichni tak církev ko to chodí po po špičkách ne nikomu jako to nevnucuj těšit dní ale to nestačí o tom mlčet když ona se nemýlí no v tom že to bylo za šest dní ona se mýlí ve všem ve všech případech kdy chápe bibli doslova tak dejme tomu nějaký a sedl evu aby si nebyla jablko a on na to dala s tomu adamovi a tím se propadl z toho ráje sem do tohoto světa jestliže my to veme doslova to znamená jako něco co se stalo v čase a to je doslovné braní a nebudeme to jako něco co co se prostě soustavně děje. Tak je to pro nás událost která se někdy stala před mnoha ti lety jak tam to je ta bibli a to dneska neplatí se to stalo poženeme pomoct my jsme ztraceni vlastně ztraceni do doby než přijde spasit ježíš kristus a ta trpn ježíše nás teprve spasila další chyba ne že by nás byla nezasil ale ta věčně všechno tvorstvo pasuje to je ten spasitel neza byl na penze nebo nebyl v důchodu nebo nebyl na odpočinku než se zde vtělil spasitelský úkol je věčný úkol toto musí tato nestát si let dříve nebo později přímou za správný ten stvořitel také nespal předtím nezačal tvořit tento svět to je věčný stvořitel a jeho dílo je věčné jo. Při tu zásady se musí přijmout prosím vás kdybyste našli v bibli ve starém zákoně že to byl satan který sedl to tu evu nenajde to tam to že tam není to si musela tady se vydat že pan satan měl právo pánu bohu do toho mluvit a shazuje to no jaký to je všemohoucí bůh co si o tom přestane chudák myslet tak ti křesťani to byl vysokoškoláci který se tam se mnou byl v tom končí o tom mysleli tohleto o to stvořil a potom od toho vodešel nás tady nechal a mysleli plácám my tady říkáme se v nás tady ničí nás tady zabíjejí bez to není pravda takle dopadnout vysoko školí věřící přestože si to to se nesmí dopouštět budoucnosti žádný satan to nebyl žádný co tam neměl co pokaždý tomu pánu bohu nýbrž my každý. To mi i promiňte že opakuji co se mu dáno říkal to musím než se dostanu k cestě oddanosti znovu říct toho ráje každý z nás padá v okamžiku narození a ne někdy před nohami lety to je událost která se musí vás symbolicky to je symbol toho co snažím člověkem děje když například když kristus mluví o synu člověka který neptal za sebou všechny dokud nebude povýšen tak křesťani klidně v tom vidí dokud byl ukřižován tak nebudeme právo a moc všechny spasit ale ta jeho kříž smrt na kříži tak reprodukuje že on nás zasil to by nevadilo si toto myslí že to aktualizovat vono to není pravda. Von ten je spasitelem odjakživa člo lidstvo listem je u se stýká s tímto spasitelem například zabit to bylo nějak pást letí se kristem se stýkal s kristem a mluví o pánu pána svého a jasně ho tam menuje a starý zákon jasně předvídání že protože ho prožili abrahám s ježíšem byl na kříži tisíc sedm set let před kristem a s ním tam byl protože ten úkol ježíšův je věčný řekněte tuhleto mám pár kněží kteří na tohleto přišli a plně se mnou se shodují ale i když je to papež tak říká synu kaž můžeš to kázat ale nechtěj to nena abychom to kázali nenastal ještě náš čas. Ale ještě který by to tak co píše konce taková ta verzi mi ty na protože je život vo se měl zemřít devátýho listopadu že jsem to přesně věděl devátý vstanu tisíc devět set šedesát šest z počtem si to nena to jestli to shoduje že si proč tady jsem tady přestupuje takový prevíti s odpuštěním jako je svatá terezie nebo jako ghos a jiní svatí ještě že ho nic nepatří že svatý a jsem svatým byl jsem zkrachoval že svatostí to je výborné jsem ničím rozumíte a no a tak ty nutí abych si protože života bych tady strašila jako říct pán dorostl dycky říkám to je to také tady strašila strašně o po hrát druhou světlou prvních z toho vás že ano neby byl včas odstoupil tak to tak nedopadlo no ale dopadlo to. Tak jsem vám potřeboval říct že to není něco proti vaší víře jenomže když zůstanete na úrovni dosavadní víry nezáleží na počtu bludů který ona káže na tom nezáleží na tom vy přeci nemůže když tomu poctivě věříte a říct se podle toho tak je to v nejlepším pořádku přestože je to chybné v polovině to chybné ale je to v nejlepším pořádku přesto protože to není vaše vina že to takhle špatně kážu to je vy jak která začla tam někde u dejme tomu extatické školy předtím století našeho letopočtu kde se základní církev rozešli s tou extatickou školou neboť ti lidé říkali všechno přichází z vnitřku. A nic nějak ch po mysl nich nebes tomto nás věda dneska ukazuje nás nás věřící říká my jsme neměli doví tam do vesmí a někde sem pána boha našli bude by ne to jsou pořád kleci ten ne nikdy jak to křesťan vdovy a neska bohužel ještě někdo to bere že je to někde někde ten není nikde této pravé bytí ten není vázán na čas ona prostor tvoří čas a prostor ale není na něm závislý to je ten rozdíl von totiž by byl závislý na svých tvorech. To by bylo špatné oni jsou není závislí to je jednostranná závislost a ne on na nich rozumíte tohleto musí naše velice přijmout že to není žádný dej si pán bůh od toho odešel že si něco stvořil kdy bylo přestal vteřinku své eště menší čas jakémkoliv čase kdyby přestal tvořit a to všechno zhroutí s ním přestane existovat on musí být pořád uče von je větším tvůrcem von je věčným spasitelem a věčným osvětitelem jak jsem si zasluhoval co dáti letech kdy jsem najednou tyto věci věděl že jsem věděl že jsem že z věčnosti pocházím a do věčnosti se vrací no tak to se nevěděl samotnou a svého rozumu rozvedl s milosti boží jak tomu říká státi a zdarma dané ale ještě bych vám chtěl něco říct v čem se ona liší právě a celá musím opravit když budu vykládat tu cestu oddanosti na rozdíl od křesťanských svých svatých o to voni nejsou vinni voni prostě jsou odevzdali voni jsou prostě věřící.

Download XMLDownload textWaveform view