EN | ES |

prevzate-kotouc-88-06

prevzate-kotouc-88-06


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A to neumíme mazat kdyby to byl měl se udělal ten se manželce tak jaké neporadí ale radím takovýho zezulku že neska nevede to je tam bere jenom případy rakoviny ne ale teď kdyby ještě o mnoho mladšího upadá tak vel co to se dalo ne no ale ten opravdu postavil na a vod doby jde nejmenší potíž žádnou bázeň byla normální člověka jako před tím váhali potom ano a čím to bylo todleto se ocitla se na přechodu z jednoho stupně nedýchá ona při tom že jsem si ji vzal jako manželku se nesmířil s tím že není moje manželka a ona chtěla být moje manželka a ne svou to bylo správné jenomže to mělo takové takový dopad že to to nějak nevyřešil nějaký zapomenutí. Tak jak jsem v sedmnácti letech zapomněl vy byste zapomněl na ten život do sedmnácti let tak se neudělal jako kupředu tak jsem tam zmítat jako ten václav úplně najednou člověku se spaloval ale protože jsem zapomněl na to jako na něco hrozného to bylo do sedmnácti let to nebylo správného odhodil jsem to zahodil sem tam šel jsem dal tak víš jak se pořád říkám nejtěžší životě u zapomenout na co se zapomenout a nezapomenout nikdy na to na co se nemá zapomenout obojí je třeba ale to první o to je daleko důležitým zapomínat. No hodila toho všechny důsledky ale pak nedokázala něco dalšího protože to vedení které se stala nemohla jako nemohla ho sledovat nebo nemáte podle něho řídit jak by bylo bývalo žádoucí protože ji v tom vadila pocitu tělesnosti že totiž cítila své tělo bylo bylo všechno de mocné no tak nevím jestli považuješ dejme tomu svatýho františka z assisi za nějakýho nějakou oku veličiny kterou opravdový svatý a von zemřel třiceti letech že ano proč tak brzo smrt není chybou smrt je dohrál nějaké kapitoly a není správné se tady flákal když je to hotovo nejsem proto abych tady i vteřinu byl navíc když všechno udělám co potřebuju tady dělat o tom nestojí. Jestli smím na to rád vůbec odpověď a to nepovažuju za správné dát na tohleto odpověď protože bych vyučoval váš rozum a si myslím že na to nemám právo vy ten rozum za tím potřebujete když tohleto se te rozřešit vám to školu takhle tak nesmíte se na to ptát rozumu rozumem řekne matka dvou nebo tří dětí ona si vodejde. No to ne zodpovědnost to řekne rozum a jestli je tady nějaká spravedlivost tak tímto taji tady za spala něco to my říkají všichni ti co v koncentráku trpěli a byli věřící říkali no ono to přeci asi je tak že pán bůh vode ten světa potom vodešel tady tady je vidět že do toho odešel ze se od nás vůbec nestará ale neměli pravdu vůbec ne a viděli jsme stovky lidí denně umírat bez pomoci no to viděl no člověka který se takhle modlil klece a ten esesman říkal tak se pěkně modli těch ubít je ten pán bůh se dívat jak jsem pán bůh pomůže jsem to rozuměl se německy a vo ho ubil. A pán bůh mu nepomohl co by se na to to řekla to bylo provokativně ne a od toho neviděl jenom viděli se taky sousedem tam při tom byli tak řekl a kde je ten pánbůh a kde je ta je hospodařit a vám říkám neviděl jsem vyšší spravedlivost než v koncentráku kde se denně vraždilo tamto může ještě říct protože jsem si všiml že tři dni když jsem myslel jako vy jsem dostal ránu za ráno a v okamžiku kdy jsem se dostal přes úroveň dualismu do úrovně řekl bych monismu kde sem věděl že bůh je činitelem milujícím poznávajícím a jsem jenom který to od něho pořád bere a je závislý ve všem. Jakmile jsem tomuto poznání přišel na jednom jsem přestal trpět najednou nic nikdo neohrožoval jsem neměl hlad kdybych se byl kdyby byl býval bezohledný mučte svým spoluvězňům tak jsem celý svět měsíců nejed a neumřel jsem jsem byl tak ohleduplný se kvůli nim jedl klidu poslední dávku co co byla ale jen sem aby nemohl říct to je zázračné a tak dále ale nepotřeboval se se neměl hlad a tam měl všichni měli nad všimni utrpení jako ty děti které byly měly utrpení. Ale ještě bych se nechtěl k tomu jenom tak vyhnout budu mu jenom v obrazech můžu mluvit jinak to mám zakázaný takže nebudu mluvit přímo protože vyvy do střelil to by zkrátka nebylo správné taky nemusím je proč ale vím že je to nesprávné ale jednou se stalo i ne jak to vy kani to známy zasvěcenec súfij že se procházel svým mistrem na břehu rudého moře a viděli před sebou a on ten jeho žák toho mistra měl nařízeno ten den mlčet o nařízeno mrse devět let tedy mimochodem ale ten den taky takže on nesměl ani tomu mistrovi říci podívej se tam na tom ode v tomto jednalo těch tam bez pomoci se topí a neměli bychom jim přijít na pomoc tady máme nějakou lodičku aspoň ko bychom vytáhl ne. A ten by se chodil s tím po břehu podíval se tak na to možné nevyvodil v toho žádné důsledky nechali je všechny do posteli to utopit a když plynul těch devět let tak první co ten jeho žák udělal říkat pro si tedy nechal utopit ty lidi co to bylo za bezohlednost mu říkal to byli lupič kteří chtěli přepadnout loď poutníku tak se nechal napřed utopit. Jak tomu přijdou ty pozici a takhle spravedlivě měří bůh každýmu i když jim vezme matku dobrou matku a nechá je sami bez matky k tomu nemůžeme jak lidsky rozumět ale je to vrcholně spravedlivé a správné a jestliže tuhleti lidé kteří například v tom koncentráku přišli tam o víru den toho že viděli ten bůh se vo nás nestará a je to v nejlepším pořádku byli tam lite ří k víře víře přišli například ty co byli kolmé tak to dál nemohu sledovat. Či vidí že když vidím to ty zázraky kolem tebe že chodí před puškou na tebe na míře no a vona na tebe nestane celý ty otce kdyby jenom tohleto že nemá řád ten sprá že dostane žádný název vám dostali všichni o to každý jde tak víme že se že se snažíme postavení víme že se esesmany nestýká š jako nikdo z nás že to nemá danou protekci ale my věříme že tady je nějaká síla která v tobě působí řekni na si to ty který tu sílu nebo je to bůh se říká samo sebou že bůh by sem tak oni se slíbil a když budeme věřit říkali jak nebudeme dostávat rány sem se musel smát protože voni dostávali tuhle rány jesli věřit. A on říkal sem oni říkali jak je to možný my jsme uvěřili že jsme viděli ty zázraky a my sme dvakrát rány než než dříve co se mohl na to říct než že si to zasluhují že tomu nerozumí jak se tomu sku to sloužit bych to řekl tohleto ta matka byla třeba dobrá správná vychovat milovala si své děti ale co my víme o to o tom kam vona se dostala v tom svém vývoji a kam se dostali pít ve svém ty děti ve svém vývoji a co potřeboval pro svůj vývoj to my nemůžeme odhadnout vůbec a pro toto co nemůžeme odhadnout se to takhle děje. Protože to dneska ju na nějaký předchází vtělení nějakou karmu vůbec ne to je ten nesmysl hotový ale my neznáme potřebu duše a ona je to jenom jedna duše pro všechny jedna jediná a a tam tedy je ve spojitosti třebas s těmi dětmi a to všechno ostatní na to řídí jedno setra a že vona se nikdy nezmýlím nikdy ne. A tak bych jako nerad se od chvíli k tomu k čemu v tomto případě že se bravurně usiluje indové ty to vyřešil duše prosím vás to mysli co je tak si pomoz tím způsobem indicky ramakrišna se jednou soustřeďovat na mrtvola švandově ten princip a při soustředění na mrtvoly se nena mrtvolu a tam se soustřeďuje na božskou matku do guny tak překoná svoji tělesnost a překoná svoji nevědomost. A opravdu tomu ramakrišnovi se tam do ruka objevila spoj se s ním vědomě tak řečeno a požehnat ho a tomu příteli který soustřeďoval vedlejší mrtvola se stalo se ta majetku se zdá zněl a se to nikdy nedostal a tak se ptal hory čím je to na řekla synu tu se třiceti třech vtěleních takhle vzdálil při tomto obřadu tak to máš vyčerpaný míl se takhle ten krišna krišna nebo je to z nouze ctnost nebo je to nemířil on to měl třiatřiceti zasebou jo pře. Nevím na převtělování on mu to musela převést na úroveň převtělování aby tomu rozoumek taky rozuměl ale vono to ve skutečnosti je jinak on ten obrat prováděl na základně ideí přijati lidí který to před tím prováděli a který se vzdá zněly a on se uměl o opřít on rozšířil takle vědomí že se uměl obstojí všech lidí kteří toto před ním všech předse tím dělali a toho zachránilo před tím nosti takže mu tak durga řekla ty se třikrát zbavil tak se spojil s touto představou těch přijati ti lidí kteří se vzdálili a opřel se o ni a se nevzdálím. musím říct že kdybych se byl neopsal jak jsem věřil že sem byl nějakým tím spisovatelem a zkušenosti toho spisovatele a nebyl si to přečetl jaký on dělal hlouposti a jaký dělal si prostě na druhé straně tak jsem opakoval všechny jeho neomalenosti a nemohl jsem se chopit všechny opřeno ale protože jsem si to přečetl a byla jsem to jako že je to fakticky moje předcházející vtělení to nikdo nevyřeže že to není to jsem všechno ve francii poznával ne tak jsem prostě nedělal to co on dělal špatně stavem se dělat jenom to co dělal dobře a jsem měl tendenci dělat špatně to co on dělal špatně a dělat a měl jsem dělat dobře toto měl dělat dobře ne si ušetřili vem víry v převtělování dobrých patnáct let přechodu z jedné úrovně na druhou. A byl to bylo jako ahimsá víra těch kterým si pán bůh pustil ale pomohlo to je ti staří židé mysleli si že pán bůh to stvořil a že no od toho utekl ne co je to nesprávné ale když von zároveň řekl že se tomu že to je jeho ani v tom přitom vrátit tak on se koupit ten konec celý byl správný pro to stačilo k tomu vzíti nemůžu vás bohužel po těšit mi líto zkrátka úžasnou sílu jestli ta žena nebo ten muž co tam dělal toho kněze byli prokletí někým a ta jejich to prokletí mělo svou sílu bylo životní ten člověk se do toho vložil celobytostně stačí celobytostně se vložit. Tak bych jenom řekl na účet těchto proklínají prosím buď tak doby na neprohlídneme protože to ve představa takovou moc že jsem proti tomu slabý to jsem si do honem co mám udělat než abys pro tak jestli vona nebo někdo pro pro toho kapitola co ženou my se někdo pro tak to nepůsobil pán bůh nýbrž to prokletí toho konkrétní proti toho člověka jako s tím zlomkem to bylo stejný osm říkal mockrát no nevadí tam to možná nemáte ale v gottwaldově extatika bratři šťastný dva indii a jeden byl schopným a druhým neschopným inženýrem a ten schopný inženýr byl v paříži nebo ve francii na stáli a za šest atam od vodkoukal si dvacet vynálezů který starý zde udál potom a ten komuny u vás gottwaldově jeho vědy nalézt a jiné skon povést aby scho všechno možná. No ska se s čili moc miliard dneska korun a dostal v krátí vyznamenání za práci a tak dále veliký peníze ale protože toho za šest neděl tolik vynalezl nebo vodkoukal ve francii bylo mu to trapný se sám jako od toho hlásit tak to polovičku naučil svýho svému bratru a tak si proto vyznamenání sliboval do prahy a měli tam je my tam letět dle a ten bratr ten neuměl na svou nene je mrtev tak toho mou pomlouvat tamten kde ještě živ ten umělý tak to pamatujeme ten neuměli bratr prostě nechtěl sednout do letadla směr v dotalo prostě nenašel nebo si mysleli že o neseš o nesmí zkusil. A odmítal odmítá ale nakonec ten jeho bratr ten inteligentně řekl podívej se o to tady všechno přihrál máli to zkrachnou na tom že ty nečetl letadlem a my to máme odmítnut když to letadlo tady je je nám k dispozici tak to za dělám ostudu řeknu že jsem to vina že zase a tohleto že mu řekl tak on říká to ne to mi nedělej to to to ne dalo toho letadla vstoupím vstoupili do letadla ale letěl do prahy ten kdy se etohleto a praha je neznala a tam neustálá tak je poslal nazpátek dobra brno jede vzalo. A tam ustala tak je podstaty dobra ty stavy baala a je nacházel benzín tak hlásili že musí při stát protože jinak by padli někam bez toho z pohané mu ty tak budete slova šikovně hlásila máte se mateřské latině ho lev vás přijmout který ji nejmenší prostředky k tomu aby osvítili dobře tu plocha honem osvítili tuto ch jak uměli a voni opravdu šťastně při stali dva metry vod vod toho anály byl by malém narazili oni prvky a všechno pustili že aby byl vidět ohraničeni toho prostoru oni při stáli a letadlo tak tak nehlava rovno a teď byli do to byli zase tam nedostali se čas do prahy kde měli to vyznamenání přímo. A bylo asi je na dně v noci a dověděli se že ten rychlík patří vůz hlava rovnal klidně nad ladem neboť do něj naje exploze všechny zabil kdyby tam byl věda bývalý byli oni tak je taky zabil ne ale teď pro vaši radost vám řeknu jednu karlička ten v žní který dneska po smrti za rok zemřel na rakovinu a to eště eště to takovéhle těla měl to vlastně se eště takového nehledá ne tak je to co třebas podá počátku ani neví. Jsem se dal tak si prodlužovat o rok že nešel do toho aut že nešel toho vlaku a tam ten je živ do dneška a když si představte když to me karmicky jako indové to to do jednoduše jeden neměl zemřít neměl to v karmě a druhý měl zemřít co tak karma chudí kam měla dělat když se nedo jednoho letadla jak rozlišit tak přestali dva metry vod chandal že ano no a tam to sem řekl potom za zlo že jo říkám ten roce moravy ser to jejich memento šťastný brna že ano toto indie neska a je to na fakultě vojenské techniky brně ani tak to si to dobře pamatuje a ono je takhle založená jak sem že a jsem nikdy neberu že nás dost a musím to jedno udělat tak bych to. To že to nebude nehezké že ano jenom byla nádraží si možná vzpomíná ten jenom tak jako prospro prosebníka ale jsem ji nevzal nejsem protekční a tak není to karma a co to je vite na to není rozumová odpověď my nevíme o vnitřní přítomnosti toho nebo onoho takže nemůžeme rozhodnout rozumově rozumět to rozhodnout nedá zase se pohybuje na povrchu protože je taky o nic ji ho nejde zvládnout ten povrch takže celá technika může být postavena analýzy. A teprve výslednice musí být syntéza navíc proti se musí spojit do nějaké syntézi to znamená hotový výdělek nebo způsob jak se leží pacient to je syntéza a výběrová dokonce sice z těch ani krků vybrat to co je vhodné pro toho pacient a to z musí nějak jakou syntézu tak prosím vás nejsem proti analýzu ale říkám že analýza je povrchové záležitost že se s tím jakákoliv technika zavést. To zvláště tedy samočinných počítačů to je analytický způsob a moc se s tím dokáže ale nedá se s tím provést nic do hloubky poznání duchovní žádný samotný počítač neobe ten analytiky který dokonale ovládá programování například ten ten můj přístroje není tam lekci nula je tam mračna jedna tak von ovládá vlastně když to neduchovní jsem takhle vyučoval analytiky to avatary jo ve vadí že jako tohleto je něco co je hlubšího než pouhá syntéza než moh analýza a tak jsem říkal podívejte se my jsme v dualismu a proto všechny technický problémy můžete analýzu objevit. A nepotřebujete začít se svým této byly balit se si je toho našli ale jakmile jednou budete chtít třebas krůček udělat za povrch věcí tak musíte opustit analýzu a začít se svým tento no tak to se samo sebou rozveden jak a to je nebudu dneska provádět to bych tady zůstal s vámi na další den ale bylo by to zajímavá kapitola programování nebo co říkal karel že bude třeba s tím triků je jenom částečná praha není pra celá pravda. Protože nestačí provést po analýzy syntézu to teďka čím dál tím vidím na syntéze jogi toho aurobinda ghose ten provádí analýzu jak kterékoliv jógy ale kdyby na konci každé kapitoly dělá syntézu ale teď se dochází dochází k takovému závěru že to sice za sice vede k nějakému poznání hlubšímu ale z toho pří poznání které nazývá ono není konečným bodem vývojovým nýbrž nějakým prostředím. A to trámu a jestli toto neroz vede on tak věřte mi že mu to neodpustí a to rozvedu sem doplním jo proč a to by mělo stačit podle karel ale ne podle mělo stačit nestačí to protože jak syntéza tak analýza to řeky rozumu a rozum nestačí ten musí být z určitém momentu opuštěn co prosím. Prosím vás nestavte proti tomu koan jako například dejme tomu že von neodpovídá ani synteticky ani analyticky a přeci jenom je to správné řešení třebas jak se dostane husa ke toledu do ve kterém když tam rostla tak že se nemůže kristu dostat nahoru ano jak na to při tím dyž byla malá taky ještě pro táhli ne a teď si pro tahnout nemohou jak osvobodit tu husu a ne rozbít ten deme že on a a tak dále a koan by měl není husa de mi že onu a tím se nic neřeší jim nešlo o řešení jim šlo o to aby ten člověk opustil rozum. To je jsem nebo analýza tak ten se nemohl dostat za rozum a do věčnosti a von je jim to o to aby se člověk stalli čest tak to není správné co oni vyřešil u není tam husa to je snadné ale není to správné ale celá tom správného je že ten kdo to takhle vyřešil ten musel překonat rozum a to je znakem jeho vysokého duchovního povznesení. Tu vím to je naopak byl každá sintéza přidržuje se rozumu syntéza bez rozumu není syntézou který z těch prvků rozumem vydobýt dedukované ch se dostane ten člověk indií k tomu základu že ano a je to pořád rozum jenom se kombinuje indie sedí ale to je otázka logiky nic víc a tolika za to nejde jo ale ti řeknu jiné koan no. Viděl jsem jak po trati jde nosorožec a měl jsem strach že je že je něco za jede a co ale von se naštěstí zmenšoval a zmenšoval něho do takový malinký prasata které jsem dokázal vzít do ruky a s dotoho trati a bylo po nebezpečí nebo jiný. Byl jsem za tebou někde na ten venkova a tam byla prudká veliká řeka tam taková řekla není de a jsem jako ale byla tam potká a ty jsi nastupoval do takové lodičku velice vraty jako s bych takovým origena o něco a chtěl se pomocí padla nebo ty dostat na druhou stranu přes tu rozbor a že je králem ti říkal prosím nedělej to tam musíš utonout. A jsem přeci se na to řeknu dál takže tadyhle se nedá logikou na to jít ani v tom prvním případě ani v tom druhém případě proč se to procházka zmenšovalo proč ten pro nepůsobil na toho člověka který na takový vraty čun nastupoval že se tady jsou jiné hodnoty nebo jiným ochránil nebo jiné prvky které způsobují že ochranu logicky pojatou nepotřebuje ten člověk. Jak jsem se uchránil vám to řeknu konkrétněji jak jsem se uchránil proti esesmanovi který řekl počkej si za vraždím tuhletoho tak zabiju tebe ochrana byla v tom že jsem opustil sám sebe že jsem se vzdal svého života bez lítosti podškrtávám bez lítosti kdybych to byl neudělal tak zabil to je rozhodující při tom to byla ta největší ochrana. A kde je tady logika jsem nejednal jogi podle nějakých logickým předpisů že je vůbec ne a toto právě indové nebo k číňani chtějí od těch svých žáků aby nelogicky na to šli aby odhodil mysle a nechal si rozhodnou nemysl neboť to je ta je základem mysli dokud se nepropaguje mysli do nemysli tak pořád se to snaží nějak logicky řešit a vono to nejde život se nedá život není logická záležitost to jsou ty děti opuštěné k tomu matkou to nelidská záležitost se logicky nedá vysvětlit to je koan pro pro rozum to rozum to nevysvětlí ale vám řeknu na to je tak skvělé a jednoduché vysvětlení když si nebudeme te potaz rozum že byste nad tím žasli tam v tom koncentráku nevadili stovky mrtví denně a nebyl jsem necítil. Kdybych byl býval ne citelné tak jsem vedle těch lékařů kteří tam byli se mnou v tom koncentráku nebyl tím který ošetřoval ty spala se i tam nebyli žádný léky žádná ochrana nic ale žádná ochrana jsem klidně ty pacienty se spal ošetřoval nic se mi nestalo protože jsem věděl co dělám tady je ta odpověď je jsem že je to správné se otco že jsem jednal správně a ne o to jak to na dopadne to je pravda že člověk se musela napodobuje aby se dostal do spojení s bohem přitom základ je nepohyblivý moudrosti ale není v tom celá pravda tohleto takhle vždycky tvrdím ale teď vám říkám že to není celá pravda . To zatím takhle tvrdím protože to to ostatní a vím že tomu tak je ale že to není celé že totiž taky vím co nemám říkat musíte prominout že když jste moc drzí tak neodpověděl ale že to nemám říct že bych tak řeknu proč ježíš kristus udělil svým učedníkům pokoj po zmrtvýchvstání proč ne dříve na tou bolest jak chcete ale nejsnáze si odpovíte tím způsobem nej nehodíš je že si řeknete no tak dostali se do fáze kde se to dalo udělat ne to je nejsnazší odpověď na není tak úplně nesprávná před tím by to byli nesebrali. To se mi napovídáte mi tady že v první fázi kdy byli učedníky páně to tolik více nevědomostí než vědomosti protože vy neunesli tak jste měl neunesli být a kdežto potom unesli nakou vědomost jesi vědomost měla podobu neosobní pokoj co cení slanýho to je stav čili on pomalinku ty učedníky dostával z osobního vedení které převáděl po ty tři roky do neosobní vedení které přidalo po tom duchu svatým že ano a mezi tím dlaně mezi pátek přechodová. Ježíš pokoji na si učedníky tak jim usnadnil tu mezi fázi do toho seslání ducha svatýho to znamená do mistrovství ducha o ni zkrátil rozumíte kdyby to byl neudělal tak ji prodloužil ne tak berte takhle že to byl pomůcka ten pokoj toho moc patnáct dubna devatenáct set osmdesát osm protože se nestalo postupně stránky to je cesty poznání a je tam povídáno ještě velice dobře něco podle eckharta tomu ale nemohu citovat protože to bych musel ten spis být třeba jsem čeho neustalo tenká tady nebudou stránky ale končí ta cesta poznání tímto způsobem ašota číňan. To že ten století snažil jsem meditací dostat také k nějakému poznání a ono mu to pořád nešlo ženo meditoval na pokraji pravé san a za tři roky prostě toho nechala odebral za hledáním mistra aby mu do pomáhal ty pochybnostmi rozptýlen a kdo je okolo zvu řeky nevím které a vidí tam nějakého jogina jak sedí v pozici a tak se před ním pokolení a řekne mu že ty aby pochybnostmi jestli by mu ten jogin ty pochybnostmi nerozptýlí a ten jogin povstal je tam řečeno že si s dělal něco z ruky měl země ruku ovázanou. A proti ho doprostřed prsou něco podobného udělal ovšem kopance a na ramakrišna s tím kdekdo ne a v tom se tomu ovšem pro svítilo hlavě a on tam píše nebo je to je si tam jeho spisu ten den jsem poprvně viděl slunce kulatou vám to potom vysvětlím bylo to to číňani tady to takhle mluví ne to jasně že předtím viděl tu se k od mládí ne poprvně jsem viděl snu tekla začal se být nejšťastnější člověkem mezi lidmi. A začal jsem žít začal jsem tak tohleto musím vědět že protože zuby zřejmě byl veliký zasvěcenec a tomu to moc dobře rozuměl tak říkal my si neuvědomujeme že ještě nezasívat konečně je kristus říkal ne všichni mrtví ne na a to mu o tom neřekl nic proč a tak je to možné když přeci cítíme vidíme slyšíme a tak dále a on tam říká ten sluhy jako komentář pozná se snadno člověk který nabyl pravého poznání. Že totiž od chvíle nemá strach žádný se žádné starosti nebo ji se smrti a vůbec mu nic nechybí to je pravý příznak toho že je živ neboť je živ věčným životem toto nepíšu to přidávám a ten nesnížili nemá neobsáh je jako strasti nebo utrpení čili kdo trpí ten ještě není na cestě poznání tak daleko aby se tam oživil samozřejmě na jiných cestách než poznání to oživení vypadá trošku jinak ale víc neřekněte například dejme tomu svatá terezie a které teďka bude se příští dnes hlavně na tom člověku tak ta psala ten svůj poslední spis. To je to hlavní ta žaláři k tomu se nepřizná indičtí lás to nebyl obyčejný žá stojí by hlava nehlava takže ono si jenom stěžuje že ji brní hlava přestože brní hlava a mám zvrat nebo že by ne tak to píšu ale víc na tom si že do to zavinil nebo a je to ňáká svéro za to ne nepíšeme byl ten žaláře tam byla poznalo roku. A jsem dneska nedivím svaté terezii že předtím než jsem se dostal do kolotá ona mně osobně prozradila že moje cesta je podobná její že jsem ještě nebyl koncentráku ale tam jsem byl taky tak jako když tam nejsem jo to líčil detailně a vona v tom žáci přestože ji byl tam nebyly byla jako když tam není a taky napsal to někde líčí spis. Prosím vás jak to tu ji by a nebyli protože ona šlo jinou cestou než na ani ne východisko nerozuměla všemu rozumím výborně událostem taky události pracovali proti těm událostem je takhle třeba rozumět nepodceňovat ona zná těžké hříchy lehké hříchy boj proti proti žábu a to všechno tam všechno vysvětlím postupně během toho týdne by ty ty a nemůžu najednou ale boj proti událostem nebo vypořádal se tu tého to vůbec nezná pro je taky jenom trpná ani víc skutečnost trošku přehání právě mají někde mít protože je toto ti by se k tomu poznání dostal tadyhle to nemá místo. No tak končí prostě ten suzo ky jsem to s tím dále dokončil tam co se nedostali tím že říká cesta poznání musí být ve životem v živém životu ne krve ve kterém člověk žije před tím poznání a zlata terezie o tom mluví s způsobem kdo pochopil to co jsem pochopil vo to neříká co co jsem pochopil a říkal jak nedom osoba o které von tady mluvím ne na s na bavil pokorná do to pochopil ten nemůže řešit. Ten ve tomu nehrozí hřích a si pamatuju že v tom sedmnáctém roku jsem velice uživil toho patra který zpovídal to doktor urban že se mu při zpovědi další řekl on je poznal další zpověď mně to nejde že říkal toto ještě nebylo nejde jak to jde smut musel detailně vystačí to rodiny proč mi to jde učit a je to tím že to to poznání nebylo ze že si o nepřál zrovna jako svatá terezie svě to pozvání poslání nebo ani oso poslání nepřál nic ani to poznání si nepřála to prostě na spadlo jenomže na rozdíl ode a on to spadlo šesti letech na to spadlo a sedmnácti letech po různých přem tech které jsem předtím potřeboval udělat. No a tak bych jako chtěl k tomu jenom říci že mám teďka práci třebas velikou s tím nějakým plzeňák a eště se vším sám a uteče mi ostatními aby na cestě poznání dělali jako jeden krok na celou tu dobu co se tam kázal v plzni z toho budiž pro vás velikou útěchu neudělali ani krok na cestě poznání a jsem dva roky mluvil o cestě poznání že jo. A tak si na tu dnešní za tu že je tak nás ti ho ne patnáct tého dubna osmdesát osm a pokračuje tak jak tomu ne ne že by to nebylo ji východisko ale že rozumem nestačíme oživit sobě to co je poznáním poznáním je vědomost vědění které není z člověka které je obecně platné které tu prostě je které se začne to člověk do toho dostane nýbrž když se do toho dostane tak zjistí že v tom odjakživa byl za ten krizi tomu moc rozuměla se říká to tam říká no mezi zády a toto jsem překladatel nepochopil že je to se pře jsem si přečetl na a tady mám to přešlo abyste věděli že překládám poctivě ona říká jsem do toho stavu. Pohy o bohu přišla bez svého přičinění a taky dokonaleji než on protože ona věřila jsem ale nevěřil jak jsem se o teda slova prosim vás to nestarám promiňte mi to on si to musí taky člověk jak zasloužit přeci jenom něco dycky sil to musí vložit ale věci představte moje rodina byla silně katolicky založená a je pokud to ještě naživu a to z nich a nutili k tomu ani nepotřebovali moc abych hodil do kostela abych se modlil aby koloval všechno co katolík vykonává a jsem všechno vykonával. jsem se modlil podle ho mládí nikdy se modlitbu ne vynechá a dělal jsem všechny úkoly které katolík dělat ještě může to přeháněl proč protože jsem byl poddán rodině a nebo tomu nevěřím a babička jednoho dne se komnatu scénu řekla vyš z toho tvého kluka nikdy nic nebude protože tento s náma všechno hraje maminka oponoval a říká v tom nehraje sem nedavno si zjistil jsem modlí jsem se modlil každý den když je sám daleko lépe než když na něj dáváme pozor každé slovy slova zvlášť pomalinku a. Nikdo není nevěděl že jako někdo z za dveřmi a posloucháme proč se to dělá protože jsem měl na mysli poslušnost rodině a je zajímavé že jsem vlastně do nevím kolikáté ho roku pořád dbal na rodinu a ještě jsem nevěřil nenese krista ne zase symboliku jeho života když to při bál na rodinu za přednost rodině například i v tom že musel být z toho co jeho otce ale když ho odebral z toho kláštera to osla tak je pel a tak mi to sem šel napřed dejme tomu se bral z toho gymnázia protože nebyly prachy ne ale teče zase dostal zaměstnání a říkal prahu na tu vysokou školu budeš nějakým zpožděním se na to jesti puškou šatem zaměstnán a šel jsem vo tom řekou školu ale jsem mu říkal styku to se trošku nechci to je ten velice obecně zajímavá kapitola nemám vůbec žádný zájem nekonáme. A von říkal no jo ale jsem zavinil že se nedostane miskou školu tak prosím na to ti mně jsem říkal no kvůli tobě jsem věděl co je správné že správné být poddán rodině a tak jsem mu říkal mně to sice vůbec nebude bavit to dělat proti vlastní vůli ale kvůli tobě na tu školu budu. A šel samozřejmě ten člověk říkal podívej se když teď mám trvale zaměstnán to zástupcem nějaké veliké filmy lotrovi léčit a tak dále že tam stále zaměstnání tak nemusíš pospíchat při tom tom studiu zkoušku kdy chceš to všechno platí to to dělám na svá mysl bral kladný měsíce často na sám se tam se na to koupil jaký kdysi no ale my se to se dobře jenomže se tak dobře že bych vám toho pomalého studia se nepropadal se zubech ještě neveto van zase další kapitolu třebas z lidský hodinou něco takový od tak se teprve šel na zkoušku jsem měl na to čas že je to takhle šlo a bylo tak nešlo že jo a tato platí tak tam to byla to komnat no tak teď ale s rozumem že jsem se z podle tomu volo případě dva možná molo asi a dostane se do centru kdybych se byl nepoznal tak se je vacovi deset let si to byl jsem byl vocas co ze zbylo ten koncentrák naučil být ničím a tím tedy něco znamenat v tomto oboru. A bych se byl dobrovolně ničím nestal u těch dvou čtyř letech svého mladičkému věku a tak teď těch šestadvaceti zase byl sám osobně se takhle dokonale nevzdal sama sebe vzdal takže jsem měl tohleto plnil tu vedle svatý terezie že jsem se předtím než jsem tam vstoupil vzdal celého života když to von se vzdala jenom těžkých lehkých a všech hříchů to to je málo a celá křesťanská tradice tímhletím trpí že s tíha jenom ctnosti nebo nectnosti a snaží se dosáhnout ctností a to není celý život celý život není ani ctnostný ani nectnostný ten je jak tomu dycky říkám neutrální ale není to pravda to jsou události kterým kdo stíhá ctnosti a nectnosti se vůbec nedostane k pochopení těhletěch věcí a není událostmi vedeno von dal s by ta a nebyla. A to je největší doteky je jiný síla a taky toho jejího velkého utrpení proč von trpěla v tom vězení neboť toto poslední o psal ve vězení inkvizičním to vítovo nebo orání vězeň toho to toto bylo rana a týrání proč to na to udělal za pět měsíců přesto to byla velká odvozeno vona s tímto následně způsobem dostala k tomu že se vzdal svýho života ale neznala se s týrat pro tu duchovní věc měla udělat. Takže vono to šlo o oklikou protože ona věřila tradici nebo ji donutili aby tady ti věřil a to bylo na špatné stezce a jedno o mají se z toho vymaňuje a dej to velice pomalu potom bude mít čas během toho týdne se s tím vypořádat že bude muset s ním pořádat takže sednete říci že každé zlo rámci dojmu své dobro ale tok tomu že i tak daleko že když se zdá člověk toho konglomerátu dobra a zla které je osobně chtělo do jeho tělesnosti a do události okolo toho tak pak se vymkne buď na čas nebo natrvalo ne na těch pití vůbec událostí ty budo něho nejsou. To víte když jsem v koncentráku netrpěl ne tak a tam trpěl dvě do neměl jsem na a tak dále neměl jsem strach tak mohu právem by vám říkat že jsem se vymanil z dualismu a co nebylo mým přičiněním to neví toho esesmana tak se to nestalo od nikdo to musí způsobit vedle toho člověka aby neměli dojem že to že si to zasloužil to víte možná jsem se vzdal toho života snáze by se vzdal kdokoliv z vás ale to je není zaviněno tím že jsem měl jisto i to tu že zemřu nýbrž to je způsobeno tím že jsem mockrát předtím se vzdával svých vůle když jsem poznal například to správné ano čili sem trénoval kdyby to bylo nebýval na nová no tak jsem to najednou neshodl. Co to terezie to poznání základní tedy ne celé to je proces poznávací k šesti letech dejme tomu na přesně datum neznáma a bylo to tak asi a jak to že to unesla protože to bylo oděno do obrazu a tomu říkám že obraz je dycky modlete umírat čem jo zmiňovat čem tak aby to tok unesl že ona k tomu poznání se za tím že našla ten obrázek u studny na kterém ježíš kristus nabízí že pěti mužů věčný život a vona nabyla jistotu živou jistotu že když to věnoval ženě takže je to také pro ni a pro každého člověka předobraz. Kdežto takže ona to přes ten obraz mohla unést neunese na to třebas i merta která na to přes obraz nešla že na toho těch hotova že jo ale když na to šla se které se obraz tak vona potom v obrazové nebo v tom rozum způsobu chápání věci pokračovala jak se se víte z toho co vám budu číst vám tu terezii budu totiž jíst vona všechno chápala obrazně nebo přednášel to obrazně a bylo to vlastní ten obraz ale ono mezitím prozrazuje že je za tím oblečen dávno jo tam jsem překlad vůbec na to nestačil překládal bezvadně a kdyby mu jak tu fakt španělština takovou tak by skákal roste se to platný bylo je to mrtvé ten překlad je mrtvý ži ona ten překlad překládal živou osobu svou mrtvi bych tak řekl a tím tam mnoho věcí spáchej země. Se pel no a teď plete samozřejmě předstírám že budete radit jsem nechám radit ale poď te udělej to přesto protože tím chci říct že nebudete zavázáni tím co to radíte mám to je to stavu terezy přeložit znovu a komentovat což tedy znamená dílo a to je v české joze asi dvě stě padesát nebo že šedesát stránek tiše neo malinkého formátu a u to bude zvali a asi zrovna tolik a ona eště něco víc to bude komentáře. Bude to cesta oddanosti neboť křesťani soustře udolanosti machři jsou odborníci je na světě není takovým kovaný odborníkem křesťani že sem tím mystikové tedy ona byla taky tak mám to udělat to znamená půl roku se budu tím muset zaměstnavatele odložit toho ghose říká to že ano a děkuju z vaše rozhodnutí to udělám i bez vašeho rozhodnutí jsem rád že přitakávat jak budu říkat jenom do toho jak anička tak alenka nebudu nikoho menoval dál jo na cestě uvedly strašně. A se jim nedivím protože indové říkají že ne nějaký těžký hřích ale strach že je největší překážkou na duchovní cestě a mají asi pravdu ono těch překážek je víc a u každého nějaká jiná ale dejme tomu u těchto dvou byla překážka zde protože jsem například tu aničku eště za doby kdy jsem tady žil se ještě vůbec neznali měl k tomu aby tento strach překonal. Ona říká vím jak jako překonat se pustím do práce a vono to na neleze to tedy vám řeknu to je překonávání stravu tkví takový je nejlépe zaškrtit že voni se voni přerušil to praví poznání pro cosi no vono totiž když se kouká když se kouká te z bečka na tak si myslí že taky ano není to pravda vůbec ne jsem lajdák a línej hlad no to se vám zdá protože to nedělám. Kdežto oni to chtěli dělat ten rozdíl když dva dělají totéž není to totéž voni se chtěli let přátelé stavte si to a ono se jim to podařilo všechna čest si to svou mocí voni dovedou unikal pánu bohu to vám řeknu to taky dovedl jenomže u dosti byly tak silné že jsem chtěl nebo nechal se jenom neptal a proto to začalo sestře koněm věku je operacích tak se neptal nikdo se radí prostě život jsem měl dojem že o sebrali aby pryč a maminka měla za úkol jaký je lékaři k tomu pověřil aby zažíval se vrátil a mně bylo tělo do života co to všechno vykládal to jenom ostatním ještě musím říct a vono opravdu někdy do toho života vrátila takže lékařský řekl po první operaci podívejte se matko kdo na vás nevíme jak matku to dítě kde potom maminku se ta lékař doktorka van jsem koukal a co jsme my cítit dělali koukal sem nepoznával jsem své ty rady. A ten lékařka tak tomu dítěti nebude chutnat jíst tomu ne ti nebude chutnat spát to dítě není v tomto světě to je my jsme ho my jsme nemohli na než za vědomí a operovat ale my jsme ho vymanili někam kam sami neteče a jestliže vo tamtud nedostanete nazpátek tak prostě není schopnost života říkal a měl pravdu matkou myslím ani nechoďte jestliže on vás nepozná jako matku a jestliže nás nepozná jako své mučitele a maminka řekl a jak to mám udělat a ten moudrý doktor je vode to sebral řekl doma nenapadne mu vnucovat myšlenku že ste jeho matka. Není brž na určitou hrát nedě esi hračky které mělo rádo dítě a e se znovu naučí s nimi hrát a jak se naučí hrát sladkým tak vás také pozná jako matku víte a to mně připomíná že tak úplně neměli nepravdu ti indové vy říkají že celý ten vesmí ze který není že je to hra a ta hraje nejblíž tomu malinké ještě v nich hře vesmírové a není ještě v individuálně řekl jednotlivce a oni dostali do hry vesmíru lékaři která není zřetelné pro člověka který těch nedivil ale s individuální li se do hry vesmír nado přejí on je tam dostali takže když jsem příště přišel maminka měla přijít co nejdřív a přišla se za čtrnáct dní protože jsem se nedostával pořád k tomu abych ji poznával a tak dále. A konečně přišla a lékaři hned z pustili kdo je ta paní a on a jsem říkal máma a kdo jsme mi a von ten toděvčata ni vidět říkal matko se to dobře měla by se dostat metlu koukejte s mise za dveře bylo bude znovu operovat než si to zase to dítě rozmýšlí že se to narodilo toho malo za čtrnáct dní se vrátilo k vědomí tohoto světa a k tomu k tomu pocitu oddělenosti od vesmírové hry co jste si to jak je to jáčko v tom věku ještě labilní než se vás snadno přeplavit na druhý břeh. Když za čtrnáct dní dalších přišla nebo nevím a to tu ta a ta neřekl maminka ale po příští operaci se stalo totéž jsem matku nepoznával jsem nepoznával jako své ty rady tak on říkal a matkou víte jak na to je to si zem my jsme ani neděli do plzně se zůstali v praze a to u nějakým sedlák a tady byla jedna zajímavá věc kterou jsem nikdy ještě neříká že ti sedlák měli doma klavír taky hra a jsem si to jednou rukou se sádře také dona na tom klavíru jsem tam pociťoval barvu těch toho. Takže dneska stejně jako bez ho ven rozlišuju očko modré a tak dále všechny marii přikládám jakobe tom překládat jem to barvička stejný řeka on ne nebyl jsem pokoje to nově aničku nic samo sebou v tom věku a toto říkám dvěstě nežení třebas krev česky to je kerning taky tytéž to nikdy bará no víte tohleto způsobilo že jsem tady vůbec nezam protože když ti. Ty husy vzali do svého tranzu tak jsem je tam viděl do žluté barev je sem tam neviděl těla jejich se neviděla jsem ti zlu nechtí hlavou ale jasnou zlu neslo o tak ale s tělem ale nesložilo a s po sobě jsem se díval v tom transu a se tam mockrát minimálně stokrát potom se díval a taky jsem sebe neviděl tam se neměl tělo boje bych sem tam měl tělo v tom stavu doktorovi dostali tělo nemáme se přesvědčil že tělo je jenom prostředek k tomu aby viděl tento svět to ponořil ale to je vedlejší. Hlavní je že naučil rozdávat marný a jsem poznal že žluté barvy je proti ho lehce to naučili si oni nemají žádného lékaře promiňte mně lékař tvoje laská věd a že nemají a přesto musí mít lékaře a mají tu schopnost z toho že není nejsou jenom tělesný a že nejsou jenom tělesní a dovedou do stavu netělesnosti a musí se dostat do toho toto si denně v tom spánku ne a tím si obnovuje to vědomí netělesnosti a sounáležitosti silou netělesnosti a tam v netělesnosti dokonce jsou dokonaleji obsaženy než tělesnosti když tam s je tělesná tak se s by vyšlo se třeba štípat do sou sebou ale tam se vzájemně nevštípí vůbec zničí záležito nevyznal ze sebe tam se nedomlouval nějakou chybovali začí tam se cítí jako celek to stádo se cítí jako celek jako jednota takže když potom vyjdou z tohoto stavu tak se cítí mít tím dotyčném staneme čili ten stádový prvek se v nich pěstuje právě pomocí toho tranzu. A vám řeknu to mně velice pomohlo na druhé straně že jsem se nemohl tak a odděleně tvářit třebas k ostatním lidem jako ostatní lidé jsem je považoval přeci jenom trošičku za sebe sama trošičku malinko husy jsou po této stránce dál než člověk smět se s tím že rostlina a zvíře je dále člověk po stránce o tělesní dělení že totiž dovede žít netělesně a si myslím že to zvlášť dobře dovede rostlina. Pokud si jsem nemožnost to vůbec sledovat to ho nebudu líčit to do hnali hodinou a přednáška že zajímavá pro tři ro vědce a jsem pro to že jsem takhle vnikl do příliv dis dozadu tu letli tak se chtěli světem víte to taky způsobili husy co by byl nikdy tak se nezaujatou zkrátka sme jednota veškeré stvoření do posledního a tomu vesmíru sme jednota takže dejme tomu se tím že se dozadu koncentráku tak jsem tu jednotu v vnitřní modlitbě poznával poznával živě poznával si samo sebou myslel že jsem na vrcholu věcí trní pravda jsem nedal na začátku a jestliže například svatá terezie bojuje proti těžkým hříchům a lehkým hříchům a myslí si že to je jako všechno co stačí udělat tak tento věci se mýlí protože po vyšli stránce to stačí ale pak je třeba se osvědčit ještě v zevním životě a to vona teprv dodatečně se musela osvědčit a osvědčil a se pochopitelně. jsem vám neřekl a také vám jsem to dlužen mám oni říct že ona nebyla takovou nějakou smutno svatou že ona byla velice radostná osoba a radost rozm všude kolem sebe protože byla úvodem ech ti na po otci tak chodila došel rodin vona a jednadvacátém roku se dostal do konce a do toho kláštera do doby žila společenským životem četla tedy vety nebyli žila takový ty román jako on řekl lasky dneska že jo tak něco to to je úplně drželo takže ono například ve třinácti letech chtěla uteče si bratříkem do země malou toho sou kapitol říkat na nic neradi dělali je celý díte aby jako mohla zemřít pro krista pro víru v krista. A to vypadá velice ro mantrická a zřejmě to bylo navozeno toho doma kou četbou ale nebylo to jenom ono na toužila potom poznání u studny s tomu kristu dokonale patřit bez ohledu na tuto tělesnost který to bylo jedinečné ji nešlo o to unavila tam školit malou může i tam prostě zabijou a za tím chtěla jít o co jim to nepodařilo oni tam doma nepustili to věčné a techniky takový nepouští je další zajímavá věc že tehdejším dívám se dopřávalo studiu. Jejím tatínkovi dali studiu ale jiné naučili je číst a psát a vona ta ženská četla bibli latině a dokazuje jak ji podrobně rozumí ale nejenom zevně a ne vnitřně tomu smyslu těch biblickým věcí a se vám to budu jednou vykládat to dobře tento týden možná že něco z toho ano tak zase to co vona věděla jak to dovede taji se inkvizicí že kdyby tohleto byla řekla tak potřebovat celou proti v tom stavu jak se tehdy nacházel a eště se dneska nachází v tom stavu dala. No a vona se k tomu celá vyhnout a to to se nějak škrt přes dost počet sem musel zachovat naživu aby se dostala k tomu co za úkol udělat takže ono to píše zároveň sestrám toto všecko a ty řádově sestry neměly možnost si to proložit životě žili opravdu řízně klášterním životem a ona ještě k přísnost přidala ale jsem tady mluvil o nějaké a o nějaké další a že a abych to doříkat dvě samozřejmě nežili v klášteře. Ale my měli a mají schopnosti se dostat modlitbou tak řeknu jako připravíte my si to neřeknu k životu vědomě že to může vot ovšem je musím tuhlety v a o ničem ujistit jestliže se někdo k tomu životu dostat. Tak se musí nese zabit napřed se musí mrtvi to to svatá terezie dělat dobře napřed musí být ničím mučení žit s tím že to strašně bolestivé protože pořád byl aspoň něčím maličký ale něčím byla člověk je pořád ještě něčím a musí být ničím aby mohl být něčím takže bych to obrátil na svůj příklad to bude nejsnáz když jsem když tady esesman děkuji že zabíjelo pilně z toho života nezbylo nic v mysli vidíte a s tím jsem se mohl s tím životem rozloučit je ten stav vám chybí velikosti se rozloučit se sebou. Jo voni dvě a o vědě a a proto jste z toho utekli je to tam tohleto výborný a ty to pětkrát přečtou o to nepomůže proton strach je tak velký že člověka zase přemůže jenom je chci potěšit tato dvě a že pán bůh neztrácí nikdy trpělivost jakou toto moc musel se mnou mít když lékaři bez minule pochopitelně sebou z vědomí tohoto světa. Vědomí ponechali ale vědomí čisté a to jenom vědomí tohoto je ta to se to dneska vím jak je si pán bůh tohoto světa vědom přede si to jinak než my jsme si vědomi konkrétně že bych se konkrétně vědomí něčeho takhle tady jsou například v vejce šaty nebo něco ve větru předem no tak to to vidění těch velikých těle mně brání aby pronikl k vědomí jako takové konkrétní vědomí je mrtvé vědomí neboť je to vědomí v rozsahu ab o to je malinký úseček kdežto toto vědomí je bez mezer a bez konců a byl začátku takže když ten esesman řekl že zabít to bral. Jako se to jisté že je mu nebude vyhnutí a tím jsem se dověděl to co vám neska říkal prodělal jsem konec je ta před plus a konec jet a teprve potom stvoření světa a teprve potom všecko co je mezi tím a není konec světa protože tahleta nebo tenhleten proces není něčím jednorázový že jsem vám to líčí třebas kristu to je tak nedá znázorněno to musel na jednorázově když ale je to proces který je na pokračování on například dejme tomu když se narodil to si musel se vzdát vědomé ho soužití s otcem to se vzdal takže se narodil stejně hloupý jako každej dítě. Pak mu ti svatí tři právem vzali dali zase nazpátek do vědomí že od otce pochází to je dost brzo že jo to vtělený bůh to nebe tomu on to potřeboval na jedné života na ukázat do všech detailů tak se musel všechno přihrává velice včas no a potom se znovu vzdal se sice letech a znovu se tam na kříži tak to nebudu dál rozvádět to to se vám všechno odkázal vždycky byl znovu ničím. Takže minimálně třikrát a vám řeknu jsem byl čtrnáctkrát ničím v předškolním věku přechodech a jak když jsem se dostal k tobě zase za čtrnáct dní nebo ještě za míní že ano totiž nemůžeme zabránit těm smyslům aby nepřijímal nějaké zkazí ze zevního světa a tím zase zbudují dojem že to je skutečnost která je jediná rozumovou to zpracovává to všechno je kolotoč začarovaný kruk tak bych chtěl za ty dvě a aspoň tu jednu upozornit na jednu věc. Že totiž pán bůh není jenom trpělivý ale jestliže se duše lidská ocitá v situaci že je schopna vlivem toho co předcházelo do tohoto stavu z nic vtělí bych tak se dostávat tak on netrpěli to obraz stojí za dveřmi a klepám z vůle stali na nás řekl pán se začli z druhý strany na nás a s než než se do našeho vědomí dostat ovšem máli to tam dostat musí ty hranice porazit tohoto vědomí protože toto do toto v mi dokud nemá praděd hranice a smysly a be rozum cit tak nemůže komunikovat s tím vyšším vědomím. Protože to vědomí je přijde na nic tak bych chtěl tuhleti dvě a ujistit že se nemínil deptat ale že se jim chtěl dodat naději že oni se aniž vím jak oni se dostali do takového vývojově do stádia že jsou vnitřně připraveni vnitřně ne zevně nic mně připraven na to sebe se vzdát ale to co se z nich děje. To oni posuzuje když jako to odplývá ten život pro podržujou zevními známkami a ne vnitřní by ty nepomohu postřehnout takže voni třebas jako říká ta druhá a za to že jsem že srdce co všecko a kdo je chatrné mně straší a no tak to jsou zevní známky kdežto vnitřní známky jsou něčím na kdybyste překonali ty vnitřní stránky věci ty vnitřní znaky tohoto stavu tak ještě to vrcholné vítězství nýbrž to je jenom vnitřní vítězství a být že doplněno tím zevním proto stav terezie musel do toho vězení a tak dále upozorňuju vás že vona velice snadno zakládat kláštery ale musela si je všechny vydat. Vy modlit vidu pat musela prostě jít hlava nehlava na to jinak bych se ti to bylo nepodařilo protože měl a hodně odpo tom zakládá oni nebyli proto abyste tak vzkřísil všecko no tak otázka jesli ta přísnost kterou on navrhl ala když by byla bývala nebyla přitom na se to byla taky me to jako se omlouvá i ta co se by stačila na to aby se někdo někam dostal kdybyste byli vy a sebe přesnější na sebe to není způsob jak jsem na to dostat to. Si všimněte ježíše krista jak jedna se svými učedníky v ničem nebyl na přísný v ničem na nebyl přes nebuďte na sebe přísný bitvě přísné pojďte ve všem si plete hodna ste te to vím co všechno můžete dělat zabijete manželům nebo ho a prosím vás on tady doufám není aby to dneska ne mezitím očima všechno to je to nic se nestane ani žádnému fíku se mi zkusíte ale nesmíte se starat pátek jakmile se staráte orat jakmi máte strom o svůj život. Ta svatá terezie byla v takovém stádiu že sedla na koně ovládal bezvadně koně každý šlachy musel obrat koně tehdy ona měla neměla studium za sebou ale orání kolika se musela užít před nepřekonám makoně věku se rajtoval bezvadně na koně a tak i přes kruté proudy rozhodný řek ona si to mazal že se sedí těžká boha v tu nic že jo si to takhle vaší re na koni přes řeku a modlí se aby to přemohla ten proud přemohla a ty kláštery založila před odpor těch proroků a přes odpor se těch kteří proti tomu byli samotném řádu. mám k dispozici komentář ale krát jenom svou matku je poznámky vot jednoho karmelitánka který nyní žije a který vydal tu svatou terezii nezměnil na ni ani slovo pochopitelně doplňuje to poznámka mi takový malými že to je odvolán na to a to nebo to a to na ten a ten žák nebo tak nějak a to je velice užitečné takže bys to potom když to doplním aspoň v tomto smyslu cit snadno přeberete po to je tam samozřejmě vejde stravě uvádí ten koník vydavatele takle řádu karmelitáni ty von si snadno prověřil by by ale jak ona musela tu číst bibli tu jaký vodnášel a ty to je podvod že to nedělal vo takových věcech který si tam člověk nevšimne při normální četbě nemožné například dejme tomu toho si všiml jediný na jedné místě ten český překladatel že říká milosrdný boží je tak velká že že si o tom nemůžeme udělat ani představu a český překladatel dodal něco co tam že svatební například to smiloval nama donu a na lotrem na kříži. To tam nepsal a on to věděl no tak to není tak nic zázračného ale do dal to tam vydává to za slovo svatý terezie to vona neřekla ale zase na druhé straně daleko věcí víc věcí zrušil no to nevadí on to překládal dobře on nerozlišuje například mezi ráda komnat mezi a poslem to ale vám napřed si říct že velice důležité pro nás že ona věděla že ty příbytky u boha nejsou mimo člověka že jsou uvnitř jeho vlastním nitru. Takže vy a nebojte se to ve pásku je jenomže je to něco jiného co neznáte tak že vás to je proto že je to tak mocné že tu zruší všecko čím jste dosud žili a pro co jste se stal nemyslete že budete bezstarostný něco jiného nastoupí na místo starosti daleko duší ho daleko lepšího si vzpomínám zase že. Když jsem byl překvapen tou milosti boží že se najednou poznával bez jeho přičinění bez své vůle že on je ve mně moji vlastní nesmrtelnou podstatou a tak jsem zkrátka nemohl mít starosti nemohl jsem řešit. Takže vás mohu klidně ukazovat na hříchy těžké nauce etiku dělal jsem nic že kdybyste pánu bohu do vůli do vás vstoupit tak byste mohli chtít se si tam chtěli byste a ne nemohli byste jsem nemohl řešit to nebyl mým přičiněním to byla moc boží která domě vstoupila a tou nepochopili ani ten bezvadný páter pán prosim ty jsem do do spojeni ce a říká že ti to nejde hřešit to není možné to nesundal jsem nejde to nejde to protože když je přítomen majiteli. Tak z oděj nemůže krást jeho poklady tomu přeci tak drží přeci není a taky aby musel podlehl ž pece klást kdybych dělal hříchy no ale on nejde o dělání hříchu vodu o celých ty života ten celý styl života se obrátil samozřejmě jsem byl mládě takže vy dvě a se nemusíte bát vy máte sebou kus života který jsem neměl za sebou takže jsem okamžitě takou zahodil všecko jídlo pití matku za silnou jako při tohle jako těch operacích to sám dostal přede máte tuto předlohu a ona mně musela krmit chodit vodit do školy voni ne a poslat tam a tak dále no a škole zastával sem například dejme tomu přesune ne zbaveni ty jednu jedinou větu jestli se mi tam citoval tak nenechte od říkat znovu jsem síla koncentrační říká krišna jsem to necivěl. Ještě je jo v ještě ne to mám to podávat při země pusu tam jsem mohl dělat co se chtělo on si byla své on byl do zemi plně kovaný ten doktor kabát a nedbala náleží tam říkáme takže my jsme dejme tomu si tam ta úlohy vy ho ší k další hodiny a jsem četl bhagavadgitu podle mizí jen si přišel tuletu větu jsem síla koncentrační a jestli byste nezačli to co tak se tou bez nepřečetl nepřečetl je to je to přečtěte že je to ale to právě přečtli a jsem to přečetl takže jak jsem to přetlak vnímat hodinu jako takovou a jsem věděl eroze pod je můj domov. Si to nesouvisí vite tady je můj den v této síle můj domov a není to síla je to síla boží samo sebou takových momentů bylo daleko více jsem tam vybral v tom kázání v v tom textu který nemáte zřejmě u sebe a se to nedostanete teda jenom namátkou něco ne ale když mi to takhle vodnesl do toho světa neohraničenou smysly a rozumem to rozum nemohlo být přeci to je můj do to nic se rozumu. Tak vám chci ti říci že také poznáte že jste živý a byl živým zpočátku je pro okolí velice obtížné protože mně to maminka musela nevíte začátku ale pak jsme si se dal podle do se trval dále víte sem to dokonce vystudoval no ale ty první momenty jsou velice obtížné u vás vy a to nebude tak zlé jak si představujete protože máte zkušenosti z tohoto světa. Nepodceňujte zkušenosti je tohoto světa ty stojí za vámi jako za mnou stal nosti s tou s těmi operacemi tak za vámi a ste eden to svatý váš život a to jsou také operace to je soustava operací to to do vás je to v operoval neboť není cennější ho prostředku a to právě svatá terezie z avily bylo dobře nechápe není cennější ho prostředku na cestě k bohu na cestě oddanosti než tenhleten život se všemi trablí i se všemi radosti a tak dále proto ježíš kristus v začátku jsem neštítí ani ctí ani bolestí obojím bohu vedl sám sebe samosebou a ostatní pokud se daně. Tak to je asi všecko to je to je modlitby budu teďka vlastně vás provázal celý ten týden a vy to dobrý napsáno ne ve vás provázal vlastně stupni modlitby ale prakticky to lety jak to to holuby vy u svých sester názorech pěstoval takže vy sedmi to o každém stupni modlitby tak tečky jak to tam byli zažívali protože vona s nimi vlastně šla ta modlitbou rušená kým a to se musí odplatit co nejdřív o čem vono mluví také to potom budu přitom at originálu dneska to řeknu jenom tam usnuli ty člověče se toto žiješ s tímletím a považuješ to tělo za sebe. Tak se chová jako víře ovšem toto neměla pravdu že zvíře se nepovažuje jenom za tělo chovám se jako prostě nižší tvor ale ty nejsi jenom tělem to jenom obal toho tvého nitra a když jsem modli tak se nesmíš všímat svého těla.

Download XMLDownload textWaveform view