EN | ES |

prevzate-kotouc-88-05

prevzate-kotouc-88-05


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Jsou představou obrazovou o čerpal do vyšších lotosů a tím si zachovali život na této planetě si vzpomínám že přestože jsem na ty věci šel hora jsem šel zcela opačně na všechno do nikdy ne zdola a nikdy někomu nepřiměli ačkoliv přemlouvali si to to buď to by to nedělejte to je nesprávné jsem věděl že je to nesprávné pro obecně tak on ji vůbec jsem je nedobyli říkali jste nerad že nebude ty mně se na obrácen cestu naruby všechno na hlavu postavený ale často že sem se na to zhora je to či bral shora z toho poznání které přemáhat z moci boží to je zrání tady vod nýbrž shora z moci zhora tak je znamená z toho věčného rozumíte tak tady to shora Proto shora nepíšu jak se dramaticky psát někdy to píšu když mně jde o něco opravdu zhora se psa píšu z abych řetu zvnitřku že je to z toho věčného rozumíte tak to vědomě dělám to pohybu vědomě dělám chybu třebas ve svých spisech tak vdech z interní protože nes ne sou vám se s tou šablonovitě jaká je předepsáno tam potřebuju interes někde tak tam dám ačkoliv vím že se nemá klást částka za přívlastky když se můžete ptát jaký tato moc je veliká bez obsažná nepostihl meze tím nesmí být čáku na tam začátku protože záleží na tom abyste jinak chápali zvlášť věčná ne postižen zlá velká ne aby se u každého stav říkat ten člověk tady je náš budem být čá a nemá to si. Tím to sem otevírání shora ten lotos otevírání shora se neotvírá z lidské vůle to je přednost toho otevírání ten se otevře aniž vím jak aniž vím proč a aniž vím který a na tom vůbec nezáleží ale to za následek že do oblasti vědomí vstoupím celý a nejsem v jiné oblasti než v oblasti toho otevřené lotosu kdežto protože je to vědomí které de shora to vědomí to jde shora z z neruší to vědomí to je de zdola neruší takže si mohu být vědomí tohoto světa ne umřu a přitom požíváním plně otevřené ho lotosu zhora toto znali křesťanští světci takže existují je u nich je to dokázáno extaze kdy přem chodili kdy při plakal ty při jednali extatický jednali. A to znamená zachovávali veškerou činnost zdola při tom otevřením lotosu zhora ale když jim třebas při láskyplné činnosti kdo řekl nějaký děkuju za ten láskyplný skutek který si na provedl tak on se ten dotyčný pozastaví a řekne co jsem udělal dyť ani neví že něco i to udělal pán bůh nejsem živ nebo sem vám terezie říkala mýma rukama že ano pracuje kristus měla nohama hodí kristu a proto to neunavuje a byla to se sešle že nesmíte si myslet že když oživíte tuhletu tělesnost sebezáporem že ste získali nějaké privilegium které věčně musí trati. A to mluvím právě pro václava co jednou platilo po druhý neplatí z toho důvodu že se si na to sedli nikde nemáme zaručenou definitivní i ten židovský národ byl vyvoleným národem ve kterém se spasitel narodil a to z toho udělali panečku to bylo hrozné oni se prověřil a takže ježíš nedě mi plakal to bylo co říct on málokdy pak ale to bylo pláči tou jisto. Takže upozorňuju vás že když máte správné východisko živé tak si toho važte za prvé a za druhé si nemyslete že východisko je konec to je východisko tebe nástup na cestu to nám umožnit udělat první kroky ale nic vám to víc neumožňuje udělat první kroky kdyby se byla umě opakovala ta ten nával moci a toho správného a toho před přemožen bohem a kdybych byl toho nebyl poslušen tak to zahynulo na každém kroku který musím říct že teď je to záležitosti disciplína my si plyne abych si toto východisko živé nepřivlastňoval nýbrž věděl že ten život toho východiska je od boha jako je celý můj život od boha tak to je specificky božské že je to živé to je potom věc inspirace. Jak se stává tím božským protože to je božské vod boha a ne moje jestliže takhle k tomu přicházím tak si to začnu přivlastňovat ale i po tom návalu toho božství který zavrhl sedmnácti letech jsem stačil za devět let ze sebe udělat svatého tele se cítil být svatým fu že opravdu to je hnus a toto se vám nesmí stát ani v tom malinkém vy si nesmíte sednout na to východisko vopravdu platí to tomášovi na tom mostě do vesnice nesmí zabydlit ani v tom krásnější se nesmí ty slabiny v tom živém východisko to východisko je jenom aby se mohlo jít dál se toto osoby se prošlo a ne aby se tam u sedl a těšil se z toho. Když se těšil ta jeptiška v konci před tváří to fyzika z éry z extaze svojí tak voni tak dlouho nemilosrdně třískal do tváří a se z toho probral říká co to děláš asi vím tady o lidech neřestný ch kteří žijou tady byli a ke kterým jsem byl poslán a ty jsi jinou neřestí tady batolí s nějakou extazí a tam jiní trpí a jsou nesto je taky neře tvoje přestane toho ne ostnatý a jdi za mnou a i tam kam nemůžu jít nemůžu jít k těm ne že s tím ženám by to špatně vykládali pudu těm že s ním mužům a tito než že s tím ženami poslali jeho na dělal veliké skutky zázraků tom převracet lidi protože a drž se zpátky o své extaze to na tebe bude tak se třískám. A na tom filmu který jsem viděl německy o této terezie bylo jedině dobré jedině jedině správnou jmen který tam jediný ze všeho co co to bylo to krásně zahazovali špatně uděláno režie bylo kráse že vono se bičovali schvaluju bičování ale že to ukázal všiml že ona to dělala by se vo tom že to je dělal a bičovali a tu svoji tou se někde zabydlit to on ji tam bylo dobře jaký tam bylo dobře ne nedělal žádný nic než ji tam bylo dobře tak se pořádně třískl aby jim tam dobře nebylo. A to dělali se mnou lékaři pořádní měří se aby tam dobře nebylo v tom světě měl bylo půldruhým roce která si v tomto světě a že jsem žravé dítě a on nádherně obézním a všechno snové matkou neřestný způsobem celý překonaný a po a všechno co pohladila aby dostal na ty operace že a tak je tam dostal myslím že kdyby nebyl býval tak obecný tam nedostal jsem nepodal v tom kloubu no ale takové obecný dítě snadno podléhá to není správné vy to jako lékaři jistě se svými dětmi nedělali nikdy ale tedy čím tu dítě tímto bylo hledí a modernější tady jiný názor ne že. Myslím že jsem vám vysvětlil všechno se to to ti východiska týká ale ještě bych vyslechl rád vaše dotazy od naděje že by se kdokoliv z vás že o o tom nikdo neřekl od bydlel přestal být zabydlení v své tělesnosti není naděje tak bych řekl že těžko se vodu představit možná že. Když to není ne představy že to není pravda to je jenom názor prosím a neříkám něco co vím nýbrž jenom provádím názor když se na vás tak dívám jak jste krásně zabydlení tak říkám to bude těžko z vás toho dostat a tam strašně dobře nebo strašně špatně to je stejně špatné a tak to se zabíjen taky protože říká ghos bolest je omyl mysli a tak dále to nebyla a to si přečtěte zkoseni hezky vysvětleno. Nebo omyl vůle taky tak to říká opravdu pokud jsem vůlí se držel a oponoval jsem těm lékařům zase měl ohromnou bolest a jak chce to po volil jsem na to vůlí nestačil tak se bylo po bolesti to ko s pravdu tabule najednou přestala být přestala být moje vůle a to nestačilo a to vůli neudržel jsem se při živu bylo po bolesti rázem bylo po bolesti a bylo to to bolesti s veliká. Byla neskutečná byla skutečná a byla závislá osobní vůli a tak tak každé za není je závislé na vaší osobní vůle a musíte z osobní vůle umět slevit a teď pro vás je pro podle mého názoru daleko užitečnější a oživit něj východisko vydali ty každý máme nějakou vitalitou to znamená životnost tomu mu po životě nebo uplatnění si v životě to není povah hodování tělesnosti to je užití tělesnosti tak jak si to představuji že by to mělo být. A tato vydali ta jiné meze u zvířete jiné mezi rostliny a jiné meze člověk zvíře a rostla nemůže ty meze své vydali ty překročit kdežto člověk meze své vitalitou může překročit on dělá něco navíc na co nestačí takže dejme tomu na to řeknu způsobem který by se to neřekli chce pochopit něco co rozum pochopit nemůže to je druhu vy tady že to chcete ale nestačí na to váš rozum a tak je to špatně použít vitalitou tomu se zvíře nikdy nesmí ží to nechce víc než co může rostlina taky nechce víc než co může. Ale člověk je prvním tvorem který chce víc než co může a nezná ty meze tomu že takže se sápe k tomu co nemůže a tím se dostává do situace velice rozporné ze které si neví jinak rady než aby toho nechal a tady se opakuje úplně obdobně totéž co s tou tělesností zanechá touhy to vyřešit svoji vytáhnout a svůj viny schopnostmi duševními a tím se dostane za to za tu vitalitou to znamená k tomu životu ze které tak ta vitalitou kterého tak si tady ta pochází. Když ježíš kristus radí milovati budeš v příkaz z celé duše své tak říká kam to můžeš dotáhnout že veškerou svou vitalitou použije k tomu abys miloval boha více učinit temu že a když to použije všech svých sil abys miloval boha tak si správně použil my ta lite ale nemá to ten následek že by z toho boha poznával ale to následek že ztratíš sama sebe protože pozná že to nejde on tady ježíš kristus nařizuje něco a zároveň dobře věděl že to nejde způsobem a to že to nejde to je na tom to nejlepší řekni václavovi. Protože to nesmí kdyby to šlo tak je to obracení se kvůli k vůli lidské a ta a stát nesahá to božském něco odvozeného a ne původní voni podle boží od vůle boží je si muj a budeš můj kdežto vůle lidská je ta se tou rádo kde to nemohu kde a takže bych mohl říci oživit vitalitou znamená umět bez lítosti odstoupit od své životnosti jsem tehdy v tom koncentráku nestudoval od své tělo to je si tělo neuvědomoval ale jsem odstupoval od své touhy žít. jsem ty tři dni předtím než jsem se dostal k tomu esesmani který chtěl zabít začel vám toužit po životě po tomto pozemském že ten se vůbec s tím netoužil jsem byl celý divný nejenom mně jde o tento bídný život jsem najednou objevil nové východisko vy tady tu kterou jsem ještě neměl o živeno protože jsem ji pohraniční od boha přeci ne a mocí boží jsem to pozoroval v moci boží je tomu tak je to je na jedno když je tam moc boží opustila jako že opustil tak jsem byl bez pomoci a jsem najednou žebra pane bože zachovám naživu na tomto hmotném světě budu sekat ještě lepší dobrotu než předtím a jak jsem to myslel když najednou náhodou přepadl nějaký esesman adam nějakou aspoň matku. Jenom je dokonce svolil a poradil na zem a kopal do ale pak vode vodešel ne ne nedobyli to bylo v těch přednes takových mizerným věci toho co jsem myslel když by tam po kopal a položil že bude po mně veta že chce doupata pokud koupal novým a on on asi podíval na číslo viděl toho student nesmíme to měl zakázáno zabít tak pustil ale tam jsem prostě se stal zase ničím to východisko které tak daleko dovedlo to ta živá tělesnost tam kam doprovází moc z toho pocházející. To jsem musel opustit oboje opustila ta moc v tom bylo snadné opustit východisku protože bylo živé a tak jsem přestal mít živen hodinku tělesnosti začal jsem se sápat pro živen nikoli kou život vydali ale ještě jsem do toho nevstoupil a teprve ten esesman jemu pánbu nebe k tomu dostal to východisko vytratit budu vykládat prosím vás v tom komentáři co tomu osoby takže promiňte že teďka jenom od boha dotazy. Víte a si to tím myslím tím tou vitalitou a proč sem k tomuto východisku přišel a proč je tomu můžete snáze přijít než to pět to měl říct ale s tím asi budu končit protože zase mám někde jinde důležitější věci jako že se a obě ne strašně důležité protože plný blaho to můj ideál že sta každýho člověka je specifický neopakujte chyby. A také neopakujte to utrpení nechtěj nepřejete si trp jestli si trpěl když trpíte tak to vždycky musíte vidět že trvá nějakou dobu že v tom našem vaše tedy chyba že trpíte není to chyba boží nebo nějaká nemilost když to utrpení mně trvalo tři dni tak jedním jsem si byl jist že tady je nějaká moje chyba nevěděl sem jaká jsem vám nepřišel na to že jsem se považoval svatýho že je to ta hlavní chyba nebo jsem říkal to sem udělal než nějakou jinou chybu jasně že taky to chybu sem dělal ale to ještě musíme něco vyčíst takhle trestán a to jsem nepřišel potom potom osvícení se na to přišel hned. A není zapotřebí to dělej jak se to a to se to stane to neníc nadaný nemusí člověk vědět proto není zoufalý nikdo žádný ani václav nemusím právě to že to nevíte na tomto největší požehnání že je tady ta nejistota moudrost nejistoty to přečte od toho vlast to asi někde k dispozici a doufá tam se doví jaká je to obrovská stejně nutná jako ta moudrost jistoty se kterou jsem žil do těch šestadvaceti let. A potom jsem při žil z moudrostí nejistoty a tou jsem šel kupředu tak rychle se stačilo tři dni takovýho života abych se se dostal dalšího stupně viďte necho ku to se podobá tomu jako s při set počítal ježíš na to první za ten princ stupeň širokém na ten druhý a tři hodiny na ten nebo tři dni na ten třetí že ano jsem taky psal při na nějaký na něco samo sebou že to člověk to nezažívá tak dokonale jako ten ježíš kristus ale potřebuje k tomu taky nějaký čas asi obalem který z míru ten prudký pohyb modlete buďme za rádi. A že nechat sme že jako jsme pozadí to je pořád ono se výhoda co jsem co my uneseme a proto to této milosrdné že to nemáme co neuneseme to bychom se to nevěřili tak jsem končil prosím vás si přitom je to takhle ho můžu pomlouvat že ska je po smrti finance a celé nestane páté který kacele o janovi snaha ne jo který zemřel před několika lety takže ho mohu klidně pomlouvat o strašně nad žilo pomlouvá to je ta výhoda že mi to nemá za zlý a ten říkal jednoho dne a to bylo po van době ne začátku tam he neporoučí karlových varů se snažím exercicního ďábla který tam řádí po chalupa. A mně je to nejde mohl byste poradit jak na to jsem si skal no to jednoduché protože vy kněží vyhnání ďábla be ďábel vůbec není ten se vám směje protože to není obcování dávat to není evou co by za existuje te my se o ni to s nějakým elementárním astrálem nebo něčím a to vyháníme a ty nejsou hříšní ty prostě není na tom životě a mají z toho nějaký svůj život takže se tam budou držet a bylo sám držet i při vašem zru ty se srdečně cesta při vašem oci mu a on říkal co mám tedy dělat poraďte jim tohleto jsem tam nikdy nevymkla pochopitelně. Taky nedovedu taky bych se mohl kvali zevní tam dělá byla vy tím že neexistuje děláme a tak jsem říkal byli tam němci před vámi zanechali tam věci a měli moc jako málokterý jiný třebas jiného statku který opustil za klid to to znamená při poutat tvoji svoji představu živou představu k tomu ředním to který tam ponechali vy házet především hnoji z je z toho silo rodiště se to potřebujete na podat to vyhodit na pole a vy házet všechny všechen nábytek o mít něte znovu z všechny stěny nenechte tam nic co po nich zbylo no oni říkají ten nábytek je skvělý co se nám nechce ne se vám nechce co jiná věc ten nábytek toho je tam v tom pohraniční strašná fůra musíte ten svůj spálit. A v jiných kalup to na krást ne kde to není poutanost to s tím prokletím zase po něm oni to udělali a bylo po po atomu a tam ty bez tam kde jiný případ v plzni přitom nějaký do spánek velice citlivý to byl se ti bil a oni za ním lidi chodili to zaměstnanci ani chodili aby jim vyháněli taky tak neplete dálky a velký ty strašidla baráku tak po smrti jednoho člověka v tom baráku kde von zemřel strašilo a ta manželka samo sebou přišla na toho kdo pána chtěla od něj aby to zrušil aby tam mohla vůbec bydlet že tam se pojali dveře za víra otvýral a moc věcí se dělo s h ruky všelijaký bylo slyšet a brání věří a no hrozný věci tam děly podání kamenů a nikoho to nezabil a padalo to zavřený okna. Tak pánem protože se zná s nějakým naším známým panem šoku přišel společně s ním ke nazareta pane páku by jste taky jako jako ty kněží vy taky se to nějaké zrozeno vy a to není žádný ďábel říká on se to jeví tak a ne to ten mrtvý a vy se tam podívejte do toho domu podívejte se a řekněte mně co tam ta manželka v tom domě udělala tomu jsem tam šel podívat a ona mu říka ani co tam změnila od doby mrzí ono mu říkal on tam neměl takový obrazy nevím proč a jsem to schovat ale to z kří že jsem na to ne toho mělo připomíná při tom slzila nechci ho pořád opakovat ale to jeho podoby za například a tam neměl to a to a to měl strašně rád. A jsem to odstranil a protože to zase jeho připomíná to chci tuto odpoutat tak jsem říkal pánové prosím vás zažít ale detailně aby se všechno vrátilo na původní to všechno a jestli je to tam manželka nemůže s tím manželem vydržet protože ji straší tak se na čas vystihuje de to třeba dneska je čtrnáct dní po jeho smrti tak ještě šedesát čtyři dnů bez zapotřebí aby to vydržela mimo domov nějakou příbuznou tam jde tam byli těch šedesát dní se potom vrátí po ale napřed všechno do pořádku jak to bylo tehdy. Jak to ten manžel tam chtěl mít a ona to všechno dohledu toho původního pořádku vyndal učistil obrátila plakala nad tím a odešla od toho protože je to připomínal toho manžela odešla od toho a vrátila se za šedesát dní a nic nestrašilo a a neplakalo na pominou nad těmi věcmi toho manželky brzdou že tam se změnilo její poměr k tomu no tak s tím nevezme jak to jiný názor než katolická církev. Žádný satan neexistuje žádný satan nepomáhal zkazit dílo boží bůh stvořil dobré i zlé nebo je to žije tento řád dualistický ano to katolická církev nemůže zatím přiznat že by manou přišívat věci špatné relativní zlo a jeho kabátu si ji nezná být to způs hodné že ano tak když to nemohou tak budou dělat socialismus udělají tak dělají stejnou chyby jako středověku že tedy to prošlo dneska jim to přivede nepřehlížejte je ten rozdíl a je to pořád jedno a totéž je to všechno ale postaveno. To je to takhle člověk může říct to za mrtvým životem anebo takzvaným živým životem mrtvý život se podobá životu nižší z tvorů kteří nemohou svým životem dosáhnout poslo věk svým životem dosáhnout může pokud tam oživí nějaké východisko a na nějakém tom východisko v ve nervovými komu že to tak nazvat na tom budu je dál nedostane toho viset nespokojen se z východiskem nýbrž na něm staví dál a jak jsme si říkali dopoledne že je třeba s tím východiskem někam dojít že třebas se s ním rozloučit když ono do hraje svou roli vono dovede kam může neboť jestli to neudělám tak může nastat bojí buď přešlapuje na místě a nebo anebo zároveň přešla to jak přešla po tak se dostanou takový dostaví krize a krize z toho důvodu že jsem začal přešlapovat ježíš kristus oproti na měl tu výhodu že věděl kdy nemá přešlapovat že to samo šlo s tou rodinou a tomu šlo věci ti letech tak se prostě vodporoučí říkal nemám matku ne bratry nemám domov. Prosím vás neměli z toho strach on ten domov měl jenomže vnitřně když mířil do věčnosti tak musel přestat mít tady do nesměl být tady zabydlení jak jsme si řekli ten moc který lidský život je mostem do věčnosti ale když se na něm zabili tak ho nepřejdu prostě a jak vás tady vidím všichni zabydlení a o tom mostě takže vy toto východisko nemáte živé takže vy nepřejdete to vám lidově jako tak říkám že abyste nějakou rozložit a jo tak rozešel mají taky pro toku a když tedy s tím prvním východiskem se dostanu k jejímu správnému využití tak to dopadá takle že to co mně to první východisko otevřel. To do posledního puntíku vyu žiju pro prakticky život takže dejme tomu když u vlivem lékaři otevřely východisko tělesnost tu všichni chápete se to východisko tělesnost vaši tělesnost je hlavní strojem vašeho života jak se vám zdá ale otevřeli mně o živili to ti způsobem se to tělesnost nechápal jako se svého života nýbrž jako prostředek toho který ve mně myslí tak jsem se jako dítě představoval a to jsem využíval do všech. Detailů a do všech vymožeností který to svítá totiž jsem se zaměřil na přírodní vědy a tam jsem se stoprocentně věnovat těm přírodním vědám především tedy všemi na tom nezáleží ale to muka pro statku chemii se věnoval a tak fanatickou jsem měl jenom tuto chemii na mysli žádnou víru v boha nic jenom chemii a jenomže. bych hodily jiná jako neslušně student že jo nebylo ve které třídě ne nevím vy měl za pro peněz na vysokoškolský studia byla nezaměstnanou to byl takový ze dvacátýho devátýho celé evropě to statku samotným bylo milion zaměstnaný to maminka měl kdy se zůstat kte ta nemohla zaručit vysokou školu a výšek který byl ochoten udělat tohleto její bratr říkal nemohu vědět vytk ze končil a jestli je to ne jaké zaměstnáni takže sám neměl z čeho by byl živ tak byli rádi něku mezitím maminky no a jsem tedy tu větou situaci uznal a musel se u za i tu školu a kterou mně dali ne v hodině z toho gymnázia a tak v prostě jsem vodešel ale tam jsem prostě nechtí vstoupil a poznal jsem během jednoho roku . My se zaprvé zanedbávám to studium na nové škole kam se zase dostal protože jsem to nebavilo ta ekonomika a tam to bavilo jsem neměl soustavný sou tam nou možnost vedení v tom oboru tak že sem věděl že přírodovědcem nebudu žádný tak jsem dlouho se litoval za to jsem se přestali to va tak co jsem v tom prvním stupni udělal a to je prosím vás sem si abyste dělali osobně vy můžete z prvního stupně který je oživen sem že oživen je proto že se tomu člověk plně věnuje a tím to oživí že jsem neměl druhou žádnou lásku než tu chemii a to zjednodušuju ne tak to bylo živé můj život byl sjednocen okolo chemie chápejte. A když si člověk nejde takové se jsko jediného tak trénuje pod duší stupeň neboť tam jsem se chce přitažlivost jediné volantem zaujetí pro jediného ne že to nebylo to vytí pro boha to to zlo pro chemii bohem to nic společného ale byl to dobrý ten čili v tom životě můžete projít několika takovými východisko v každém tomu se dostanu do samočinné samovolného stavu že vám to jde tak že se ničemu jinému nemůžete věnovat jak vám to krásně devátou dělá dobře váspro po těle otázky že ano balík to odmocňuje že to je vono. A toto ježíš zažil si zádem roce svého života že mu tak souhra z rodinou a s se společností ve které byla kde by studoval pro a že mu tak dokonale na že nepotřeboval k tomu věnovat žádnou tovíc péčí by že o to samo šlo a to by byl začal přešlapovat na místě a to sou vybral vznikla nějaká krize vyz václav a to může být někdy dokonce i tragické. A to von nemohl jako příkladný život takhle ukazovat tak prostě řekl bohem rodinou že věděl své věci protože von šel cestou poznání kdežto když mají do východisko že nejde cestou poznání tak neví k letím cesta tak že by jít na další východisko ale on to věděl tak je ukazuje jak to člověk vidět tak dále že mu to samovolně a cho takže když to vyhrne ježíš kristus připojil k samovolnosti. Lidského života kdo jenom bez naší vůle k a srdce a necháme a tak dále řekl ty funkce do samovolně připojil společenské samovolnost samovolnost navenek že samovolně a bez těžkostí zpracoval jak s tou si na dlouho tak svou rodinou tak s těmi druhá že jo tak s tím řemeslem a to byl pro něho signál že nechceli připustit krizi a musí se rozloučit vnitřně ne prosím vás utéct od rodiny vnitřně rozloučit se s tou svou rodinou sou společnosti a tak dále. Samozřejmě vona krize nastal po tom křtu v jordánu se musel poprat tím satanášem to byla krize která netrvalo dlouho postil se tam čtyřicet dní o to jak lze bezvadná třicet dní že ano protože a proč se vůbec poctil protože chtěl vyprovokovat svoje aby bylo ve stavu nouze aby mu šlo o stále ek aby se konečně projevilo co toto člověka ještě dále chce a když člověk. Nedbá na to a nedoví se od svého jaké požadavky k němu ještě tak nikdy se nemůže dostat z jeho osel ale to jeho jáčko tomu ježíši přesně řeklo když ho vyprovokoval to moje se projevila navenek aby se nitro objevilo navenek mu přesně řekl co chce tam se udělej pro věci teďka se sebou čili rodinou tak teď máš povinnost klaněl se svému ten arcisatanáš on říkal dopad jenom pánu bohu to tobě ne a od odmrštíme ano takže von nemohl u váznout o mu musel být poddán takže je to jáčko které se tam projevilo v podobě dvanácti učedníků po tom to je to jsou schopnosti lidské duše přeloženo do češtiny. My jsou učedníci nýbrž jednotlivé schopnosti charakteristické pro člověka ty mu sloužily ty přes něj nešli ale byla tam jedna to byly dáš který přes něj taky nešel ale nebude spokojen s tím co ten ježíš říká nebo dělá nebo navrhuje a navrhoval lepší nějaké řešení neboť si zachoval velkou míru vlastní osobní vůle která je v osobním spojení s rozumem neosvícený no a to potom vedlo nakonec ke zradit začátku zda nebyla ale vykonával se to z toho že na tom vyšším stupni potom nesmí člověk mít před někde jinde než v tom věčnu a on ho měl ten jidáš eště ve svého rozumu ten a to je zrada to je zrovna toho druhého stupně na prvním to nevadí jsem tam vůbec nevěřil na ni a nic se nestalo tak toto jsem v podstatě říkal ráno ale řek sem k tomu ještě dodatku. Že tedy je třeba nežít mrtvými životem neřek mrtví pochovají mrtvé na to narážím jak říkal ježíš kristus nýbrž žít živým životem a ten život se žije živě tím že mám nějaké to východisko oživené u se oživil vlivem lékařů v let toho sem připoutali se na tu chemii a to je tedy zcela přirozená záležitost a připomene že ano ale u každého je tomu trošku jinak protože jiné zájmy a není pravděpodobné že ve vašem věku včetně pavla a je mladý by byla naděje že byste mohli mít totéž východisko jako to znamená tělesnost. Vašim východiskem správným je a myslím že to pavlovi nemusím nařizovat nebo doporučoval vydali ta vy tady to to je správné východisko tam na vydali se nedá usnout na bavíme protože když ji člověk pořád ne pěstuje tak vona hm žalu toho člověka chá a bolí to že nemůžete člověk něco dělat co před tím chtěl dělat tak dále že ano a tak vidíte že u to bylo kombinovaná vitalitou lesní no to přešlo nějak to je to individuální ale vydali jako jenom východisku není třeba ani víry nějakého boha nebo věčnost ale prostě vyhovět jsem měl a máme ho dosud v gottwaldově nějakýho pana hávu který je mistr nevytratí. I při svém osmdesátém roku věku ne že by se přerazit prací ale ten člověk nikdy nedokázal si vět najednou fleku nebo nic nedělat nebo nemít nějakýho koníčka ale to bude záměrné pořád byl vitální takže ono se mu podařilo během toho svýho života tu vytratit oživit o náš živé svýho tenhle zemře na věky ten si bude vědom po smrti sama sebe bezvadně a. Proč vím že oživil to si protože ho oživil i ve své sedi a to by se bylo nemohlo stát kdyby neměla ona zo živý vzor takže ona prokazoval takovou vitalitou vždycky že to lékařství dělala levou rukou bych tak řekl a že potom mohla jít dál a ona se chopila a taky byl zaměstnancem panna háv nějakými roky lidský a jak vám známo von tou vitalitou kterou měl živou se stal pověstný dobrým učitelem kdekoliv jsem člověk objeví tak je nejlepší z nejlepších protože ono mu nejde když máš živou vitalitou jako východisko nejde mu o to aby se ukázal než aby to udělal dobře a oděna jemu je největší ta že to správně udělá. On musí být o málo takový pocit spravedlivosti nebo potřebuje být spravedlivý člověkem jsem neviděl člověka jiného vedle panna huby který by měl takovou potřebu spravedlivosti jako on to je nesprávné řekne to bych nedělal a to je správné a proto to budu dělat i proti svému vlastnímu zájmu to je pan ba myst že ta jeho dcera když se dostala z moci toho svýho taktika tak to bude jeněco jiného než se se moci toho takovým nebo svýho šéfa bývalého dostal ten milost každý nejde něho zaměstnán na to se ocitla mimo domov a potřebovala mimochodem lasky a nebýt tak se ho nako neocitla sem tam přepisovalo všechny ty dokumenty jo aby tam mohla být lékařkou. A jsem to všechno zavinil prosím kdyby tam nebyla bývala lékařka by se byl neodváděl znovu lékařství studoval jako vhodných v těle a že ji to potom nosili že ano to co jsem tam přetáhl tak se tam stala ne hned ale po nějakých zkouška lékařkou načase ho nas a dověděla se o nějakým bhagvanovi ranní jehož východisko jeho východisko byla životnost a konkrétně blaženost života ta pravá blaženost života ze kterou ze které bůh tvoří ustavičně tento svět zbaveno ti vnitřní toto tvoří no a von protože ty svoje bečka nějak nepřipravil tak chtěl jenom aby na začátku toho východiska aby se oživil to východisko byla oběť. Byla oběť ten člověk musí obětovat co je mu nejmilejší jako ten ježíš obětovat svou rodinu vnitřně tak i v tomto východisku životnosti může se obětovat všechno je se člověk nejradši a proto za ním lesu samým milionář že ty jsi vědí s tím lety mám milion a mám ho nejradši tak mohlo dám on chudák je na každým nit že se objeví milionář rázem to nejlepší co byli mají mu tam nesou i ta jana. Mu tam vodnese třeba toho pana aby mu tam vodnesl co a co se tam v tom hlasu všechno tam dala i svoji dobou pověst všecko to tam vodnesl prostě a řešil tam s těmi blaze co tam byly u toho radši řešilo a bych mohl říci že to tedy byla výjimka a že to nebyl veden pan hádat stále karel makoň nýbrž že to bylo založení ty jan že se tak tomu zvrhla se takhle zvrhá ale není to pravda když jsem si všiml potom miloše skalickýho doufám že mu to další st potože to by bylo neš nepřeneseme ne kdybych mu to další nemám příležitost se s ním bych mu to byl řekl ale von unikl on byl kladou jen na proces celou ho tam nebudu po toho nic že to mám právě na tapetě. A tak mu řekni laskavě že on protože musel nechtěl ale musel být tak život jako pan háv protože by byl jako u nebral něho neobstál no odbývat ho mrtvý že ano nosit kříže kaše e s tím souvisí to nedělá to napřed radosti dělá to z donucení a to je ten tento správné nalezení živých hodi ska ne z vlastní vůle ale z vůle panna hlavy to dělá a vůle to nahá dělal něco ta ale bez jejich vůle potom v tom musela nějakou a to to v tom byla a byla by bývala doufá byla východisko vopustil a ona musela něčemu patřit pořád tak a se dověděla se o radši všechen majetek který se tam nastřádal auto všechno to prodala a stalo ty indie tam to odevzdal a eště mu tam vzdal a sloužila tak tam byla cuku ruku a eště jednou potom a no vlivem toho co tam zažila když potom šla do prahy tak nevystřelila nýbrž toužila v tom dál pokračovat. Protože jednou to východisko měla oživené a nedostal se v něm do konce ani do dneška se z toho východiska dokonce dostanou ano ještě to prostě nevyužil to vona dobře že neví neumí to takhle formovat jako to říkám jsem taky neměl příležitost s takhle o tom mluvit jako to mluvím s vámi jasný oni mluvím s vámi dokonale než bych chtěl nebýt chtěl ti by to toto pytel říct ne tak ona na krku dneska partnera životního který je který krizí to je to je to období krizově které jsem mluvil na rozhraní jednoho a druhého stupně to není ten partner který zní nýbrž to vona která neví přejít přes to přesto že jste přechod tak je to u toho václava taky nemělo anebo nevědomost neví jak na to nebo mysli to je konečný způsob kdepak a tak. Teď by se stal pomlouvat proto jsem to potřeboval jenom proto abych mohl nám představit co ve vašem případě je zapotřebí vy se nesmíte ani na chvilinku stá zastavit do chvíli stál nejenom že stojí opodál a na co si se nedá stát opodál přátelé na co se se okamžitě padá a člověk to chápe třebas jako nějaký václav se vstoupil do pekel tebou vypad a tak se to pociťuje to s to je to je reálný stav která mu stoprocentně věřím nejnovějších tak je to je to není věčné a je to přechodový stav a tomu toto může vidět protože neví co je celé pronásleduje že ano vim co následek tože eto snad jsem se dostal trval tři dni že a tak vím že všechny ctnosti které jsem předtím měl opustili a neměl jsem se o co opřít ani o to vědomé spojení s bohem byl jsem prostě na kříži bože prostě opustil tam křičel ježíš a ani neříkal od čeští pořád to sem otec tam a najednou bude jestli všimněte každý doslova. A pak se je třeba od a svého ducha to znamená co von vložil tou vitalitou do toho co dělal tak stoprocentně a tak správně s takovým vědomím že to musí dělat tohoto svého se musí vzdát vono musí od určité doby jenom o to že je to správné a tím se rychle dostane přes to východisku jsem samozřejmě u toho václava způsobil jsem prevít že on tím on kolem e že kdyby se byl neza dybychom to byli několik a rodina nedbat ne projednal tak byla to onkologa nešel jsem mu doporučoval prosím vás promiňte mně být onkologa a pak se ho doporučoval být ve straně. On to to si to se mně nedivte jaká že mu doporučuju podle toho co potřebuje o o potřeba a protože když tam tím onkologa jednou je za za našich poměrech by tam neměl být jenom autorem že by tam vy i politický základ k tomu aby to mohl dělat tak suverénně že by tam mohl zavést tu metodu svýho vnitřního poznání ne a to za dnešní poměrů mimo není možné do saji nevstoupil a mouše pomohl k tomu vystoupili a říkal jsem je odůvodnil sem jim že to není možné aby byli mimo stranu. A tak dále tak jenom vám říkám že to je dialektický záležitost a že to se nedá šablonovitě někomu předepsat bych ale předepsal ano stoly aby se to pil dostali tak by ho držel takovým způsobem že by prostě vyloučil se třeba svých přátel to je v pořádku voni neví do toho je ale to neudělám takže on zůstávám jim přítelem že ano ale sem měl taky co dělat z václav aby toto všechno sponou teď je to a krizi protože on nemůže zůstat sedět na fleku tam se padá z každého východiska se padá když ho někam dovedu a to dál něm nedokážu táhnout tak se padne že se zastavit na třetí kristus věděl dyť to co zažíval na poušti ježíš to byl taky svým způsobem pád při zažil by si nádherný způsob zasvěcení v tom jordánu najednou si tady nějaký satanáše ho poňoukal a říká mu něco takový nesmysly že a on to musí vyslechnout musí tomu čelit učit se na prostě to je na každém tom předělu je zapotřebí todleto a samosebou čím je kratší ten předěl tím lepší tou zase tam si dlouho to je vyčerpání zbytečný sil. No a myslím že to je všechno jsem všechny okolo po mluvil po všech sem dále hnojem že ano tak že nemůžu víc je mi to nejde dál ale kdybyste ještě chtěli někdo zvláště pavel abych k tomu něco ještě dál protože do podle při tom nebyl nebylo mu nemusí to být jasné tak bych byl ochoten to objasnit kterékoliv stránky protože to je prakticky použitelné to není na co nebeského co nám padlo z hůry nýbrž to je zacházení životem tak aby ten život nekončilo jako u zvířete když neživým žádné to středisko které zvíře nemá tak jsem jako zvíře které nemá a nemůže mít to svědka protože ho vůbec nevlastní není zamontováno že zemře jako dítě vlak zvíře nemůže aspirace ho vědomí věčný život žádným zvířete člověk nejenom že může a spěla ale měl by se za tohoto života do toho vědomého stavu věčného života vejít a on by měl poznat že z věčnosti pochází ze než se narodil tak byl nestvořený. A umře že je zase půjde do stavu nestvořeného tohleto to znamená že musí přijmout myšlenku aspoň dneska jako správnou později jako myšlenku kterou poznává že je správná to je rozdíl ale i ta představa je dobrá dobrým začátkem že z věčnosti přichází do věčnosti se vrací a že v tom musí provést v tomto životě oživení východiska využitím toho východiska oživení dalšího východiska a tak to poje po živí minimálně si východiska a pak přetáhneme mého člověka do věčnosti je východiskem to nepude ve takže bych dokázal tu cestu existenční a to jsem ještě taky ano říkal že by by dokázal aspoň věřit v tom že všechno co na tomto světě je celý vesmír. S každou maličkostí všechno pochází od boha nic není nikoho jiného nic není moje nýbrž je toho boha a tedy mně zbývá jenom jediné když mu je to bylo propůjčeno jako v podobenství o hřivna zase vrátit čili je to návrat navrácení toho co jsem to mně bylo propůjčeno zdarma a bez mého nárok protože nic se do tohoto života dostal příkazem si ten život přeci nevymyslel že sem stavu ste jako byl dobrý že to do přikázal. Říká dali mi to rodiče částečně si že třebas chtěli mít no to se to vybral hezky ano ale chtěli mi třebas mít tak mají ne ale to není ten pravý příklad voni byl jenom při dušovali nějakému vyššímu příkazu ten příklad z že nesmrtelná duše potřebuje objekt pomocí něhož e reprodukční nebo řek bych transformační objev močí pomocí něho by se součást časného starověkým a protože všechno v čase vzájemně propojeno všechno spolu souvisí v tom vesmíru takže když se jedna částka propojí do toho věcí ho nazpátek potáhnu celý vesmír čista se spoluspasitelem malinké míře pochopitelně ale přeci nějak a tento pokrok na mysli to věčné. A protože nemůže to nikdo udělat než člověk nebo tvor mu podobný tvoru podobně zase s kopl komplexním transformátorem který transformuje který je schopen za toho všechno věčné začas a všechno cesta a věčné a takový tvorové jsou chodem ve vesmíru ne v naší soustavě skutečným tak protože ve směr nesmírně obrovský tak to dělají na různých stranách vesmíru takle jako my a popotáhne stran. Čili nás ten tvůrce k tomu abychom se tady spolutvůrci takhle musíme na život nahlížet takže když třebas malou nějaký vobrázek tak jsem spolu tu ce protože se u něho zastavil ano ale nesmí na to hleděl jako na nějakou abstraktní ke z bude malou nýbrž na spolu tvoření jestli jsem k tomu nějakým způsobem puzen tak nevím že nevím to sice a nepotřebuju to vědět že je to puzen tam shora v věčnosti abych to to dělal a si myslím že to dělám pro ukájení svého domova omyl to si mohu myslet a nemá vadí ale ono to tak není tak myslím že jsem to řekl všechno tak a tento na spravedliví co si myslíš máš ty větší vitalitou než manželka nebo naopak. vás by si že to že si ho taky to musí proto se ptá na tu vytratit protože to není její východisko ženy je především východisko nikoliv vitalitou nýbrž spíš trpnější stránkách a to je mateřství a proto je v tomto bodě tak těžce zkoušen protože je na přechodu do vyššího stupně východiska do jiného východiska třebas vypadli tyto jedno a musí být musí se stát někým do ne oželí ale kdo pochopí že všechny těžkosti které sou zaviněna tou vítovu a nějakým manželem nebo nějakým dítětem víš co řekla paní kamenická je se podíval na tebe říkal no to není případ víty a nějakýho jejího syna případ jenom víty. Snažte se působit na tu všechny se to obrátí říká a byl bych rád kdyby by manžel věděl že jeho východisko není tvoje východisko a že právě že máte oba dva jiná východiska že se můžete bezvadně doplňovat když to přijmete jako fakt nebudete vnucovat svoje východisko tomu druhému nebude manžel to říkat no ty fikcí plán a a naopak zase se byl říkat ty se dobře a hrne a z brzda brát to to si těle si vzájemně to je nepochopení jiného východiska ano jsem dopoledne neříkal. Nedá se zabránit tomu aby se neopakoval všechno co se objevilo v ježíšově životě tomu se nedá zabránit že ukázal ideální případ smy životem a když tam na začátku bylo pronásledování herodem z pohřben padesáti šedesát mladý vít jíte z betléma do dvou let všechno to tam poradil tak to přestane našem životě co my toho povím kdyby to byla jenom padesátky tím že rezignujete na to že byste pokračoval v tom svém východisku tak vraždí te mláďátka těch duchovních nový nových věcí v sobě poradíme strašně moc že to ne praktikuje me to co víme když praktiku deme to co víme tak nic nezavrhne tak například ježíš unikl do egypta. A co to je svým kdybych ten symbol odhalil tak bych řekl egypt to je místo plný hrnců žádný duchovní místo to je místo kde shora vůbec žádná ona neteče symbolicky a všechno de zdola a taky je tam to blaho větší bylo tedy než bylo v tom izraeli a tak to je příklad řízeno a ten člověk se musí ze začátku smířit s tím že aby jeho dorostlo při jakémkoliv východisku do takového stavu že by hnulo všechno na svůj mlýn že by bylo životní že by taky mohlo přitem tu vytratit tu k tomu jiném tělesném východisku tak musí napřed se pořádně stát pořádným ne musí být stoprocentně svý ten člověk aby mohl přestat být svůj to je to je ta bída že napřed musím dělat to co bude odporovat za chvilinku k tomu co jsem dělal ne jho to musí někam dotahovat dopomoci od toho ustoupit a pokud to pokud dobrou pokud možno dobrovolně a ne aby na mně si tak násilně jako na že ano to to nejsou jakékoliv vyhodilo nýbrž člověk za prvé nějakou výchovu společnosti ve které žije. A tato výchova způsobuje že je mu něco blíz ho něco vzdálenější ho ale vy mně řeknete dyť sme v nás bylo tolik rodině a vona jediná je takhle vitální jakápak výchova ší se dostali výchovu stejnou řeknete to je věc o vrozeného takže prosím vás neříkejte může to předcházející vtěleních ale my se dobře v genetice nevyznáme kdy který jen kdyžs veme tam vrch ne tam se dostane navrch to my nemůžeme dost dobře víra když se dítě narodí a. Takže když se ptali ramakrišny jestli jako mu není proti srsti že je tolik náboženství tak von říkal je jich málo by říkal když se mně myslí vlastní náboženství a to nemyslel na náboženství při jenom nýbrž svůj životní směr a čím dřív se do toho směru dostane tím je jsem se do toho směru dostal na tom gymnáziu jsem chtěl být chemikem že. Považuju za ježíšem se nebudu ale vono to jste době se sloužilo tak vychovatelé taky mají k tomu co říci ty by měli se snažit dítěte aby mělo o něco zájem aby když tou nadání ten zájmovou sobě pět schovat aby se mu ho oddat aby bylo opravdu takovým malým mozart ten který se musel nařízení svýho otce věnovat hudbě bez něho vtělí bude bít že ano a tadyhle to mim životě je to nemusí vzdát pan že a to by cokoliv jiného ale musí to být takový sjednocení bytosti za něčím. Například dejme tomu mám nějaký vnouček šesté třídě a když se rozhodoval o to semeno způsobil nějak i někdy v páté třídě že mají být rozdělena tříd na te kostela nějakou ne šesté tří do tak tak se mně samo sebou ptali do kam bych radil aby se ten baví dal volně voni zájem. Ale jsem zjistil že skvělou schopnost kombinací že umí myslet matematicky říkal na matematikou vědec a je tam chudák a vono mu tam na matematické věci de jenom ta matka ostatní ne protože by to musel studovat ale to co za nemusí to mu jde samo fyzika od taky že jo to je vynikající tak víte to je dědeček chudák všechno skute když ten člověk se sám nevyzná v tom čí je a co ti a k čemu míří tak mu to musí za ten vychovatel jsem v tom případě byl zastupuje vychovatele mu to musí sám předepsat čekat toto rozhodne a sebe najde dokáže kolem něčeho se točit mečem se stoprocentně věnovat to nespadne z nebe nýbrž to se mu k tomu musí dát výchova. Teď jenom u toho pavlík a ještě způsobem psal správně tvrdý tak to bude těžko tomu na tom nezáří se toho kantorovi nemoh jak nám to nebo za to nás to píšu tak na to že si strašně hodnotí tu matiku a tu chybu že dobře znal že to moje cena nemůže mít všichni na chuti říká ji kde se to dítě že je to v něm sebralo si jsem nebyl na fyziku ani na matiku no a najednou to tak zkrátka je to takhle že neživíme li východisko nedivíte nic jiného a ten ta vaše cesta bude bezútěšné nikam nepovede práce budete příkaz a dokolečka se zlákat na jednom místě a nebudete chtít samozřejmě. Ale není to tak bez naděje bych moh všechno lidstvo rozdělit na dva takové tábor jedni kteří v podstatě nejsou tak všeobecné člověče nadaní aby mohli od cokoliv zabalit a vono jim to do určité míry šlo nýbrž jsou speciálně nadaní jenom na něco a ty jsou na tom sice po seanci dobře jak jsem tady ukazoval mají snadno nějaké východisko oživí ale na druhé straně možná taky vůbec nic neudělají pořádně a když neudělal nic pořádně tak se taky nikam nedostanou. Tak co bych vám radil vy se jmenuje te jak s ním nemá aničku co by vám radil abyste něco dělali pořádně ale to nesmí být malicherná věc k tomu se něco co se celoživotně provádět budeteli něco provádět pořádně stoprocentně proti se vlastní vůle že si říkal toho setne třeba abych se k tomu tolik věnoval a za těsta případ nastane tak oživíte východisko nemusíte vědět jak se to stane to pan maria také nejednal jak může porodit toho toho syna božího ne nemuseli dět ale dělat něco pořádně. No to myslím když by tady anička nebyla že ano že by pan manžel nepřistupoval že ona je schopna něco dělat pořádný sice výjimečné že ano ale přeci jenom něco ne a kdyby toto věděl že je to správné východisko tak by to napřed dělal proti své vlastní vůli a dělal by to tak dlouho proti vlastní úrovně by to neseděl vono to nešlo by tu vůli potřeboval takové míry že by ji nepřekážel v tom sestupu k tomu duchovní že tam nám nejvíc vadí osobní vůle takže odstranit neo nalezení nějakého východiska nýbrž o překonání sama sebe zapři sám sebe to je správné oživení východiska. Ona jak se vám na poradil jak se tam by sebelepší to je to tak kde to podle to du tak ani vyjde vstříc při příchodu a řekne mám živé východě stavu manžele ještě ne protože je to nepořádně že ano no založen to byl jeho otec a ten ho donutil a protože ho nutil soustavně tak ho šesti letech mohl koncertovat ale kdyby neměl toho otce tak nikam se nedostal žádným hudební ke nebyl ten nebyl na čem pro hudbu do uchem je to takhle říkám mně moje dcera ten pavel bude nitru chleba petr nemá. jsem říkal co že půl sobcem mně se jím řík pánu a denně jsme ten den sluh za týden ho měl za týden a předtím vůbec neměl ve sklon o by zoufalí říkal to ten nedostává jednu písečku na ten týden zpíval jakoukoliv písničky mi kdo nevykládá že to nemá hudební nadán to je jenom někde vespod se vědět jak na to se zanech hudebníky kam když se musí psala jedním prstem na klavír a von to po mně reprodukovat a pak řekla ještě nějakou písku ještě nějaká potom svý zpíval k tomu panečku a nikdy netáhl vedle a když jsem protekce napomenu sem říkal teď tam udělám někde chybu zla jsem třebas tesařem dokáže postavil a tam se něco třebas špatně dál na klavíru a on říkal vyskočil cit za týden. To že jako to ode musí souhlas víš nemyslí taky že měl bokem nadání maličký že mu to nedělal radost když mu jeho učitelé říkali že že nikdy znovu malíře nebude tedy aby se daleko něho nemyslí že nejlepší matematik dvacátého století a ta byl matematik ten propadal z matematiky na gymnáziu a stal se něho nejlepší matematiky věc kerning nadání je dobrá věc ale je to slabá toho čemu my česky říkáme ital. Když ale dobře ho přitáhnout k tomu sedění u věci proti jeho vůli a když překonáme jeho bude nemysli že ten je ten petřík říkal když se tam chtěl první den říkal dědečku pro asi pohádky a plakal při tom prase vykonal po tentokrát pohádka a nebude dokud my nemůžeš za ten do aspoň jednou písničky ale von měl rád moje pohádky a ještě radši povídání ježíši kristu tak dělal všechno možné aby to vnučku zvládl a když za půl nezvládl je nutných čku ta do večera zvládnu tři a on říkal sem se tam při ta sekal tomu pohádky no a pak se ho za pohádky chytl on překonal svoji nevědomou negramotní to byla na vědomost a ne rama to sama on si nebyl vědom toho že v každém člověku je nesmírné nadání v každém než to nedovedeme dostat na. si je dost dobře nedovedu pomoci třebas tady s tím janíčkem ale věřte mi to že kdybych měl ho pomoci neříkám za týden tak bych musel přijít to je nutné na systém jak ho z toho prekérní nespojím cesta dostal bez pásku beze všeho protože v každém člověku je všecko je řek je za tak dokonalým pravomoci aparátem věčného na čas jak často na věčné jako že kdokoliv jiný o kterém říkáme že takzvaně normálně co neznám normálně normální lidi je to člověk který je měl to štěstí aby se dostal do takového řádu výchovy který by v jeho specielním případu jemu vyhovovala který by ho chytil. Tak kdy ten můj vnouček byl ve druhé třídy kdy ještě neuměl vůbec zasívat nic potom nešlo a neměl z toho tedy na ten toho jedničku pochopitelně a ta učitelky prostě sama neměla se bude mít s tak odvolat dvojka to představit že to dokum hlad ale manžel teda hodit u vlastně v jeho moje dcera která ode sku tak říkala prosím mu to vštěpuju před ním zpívám a von to nereptal nedokážu ne vých a vono stačilo motivace. Bude pohádka nebo nebude on říkal bude se říkal tak bude písničky a to šlo se bez a dneska by bez hudby nedokázal být a dneska říká moje dcera pomá lepší vůle nadání nectností no tak nelamte nad nikým hůl jenomže naši vychovatelé včetně lékařů si neví z jak je trošičku odchylku od normálu s tím neví rady se mnou si taky nevěděl lékaři tady říkali když to dítě nevrátíte do života je případ janíčka tak něho nic nebude teď je to na vás na matce abyste ho vrátil a to života aby vod vás poznával jako svou matku za každá všech okolností a nás jako své tyranů to by poznával jsem příště přijdete tam příště přišel a se musí poznal jako matku a ty lékaře jako své terezce křičel nedo to ne do toho do toho že ano aby k nim zase neposlal chytla jsem se maminky jako svý záštitu ale maminka vydal se se za mých očích ale vydal těm lékař tak ono je někdy dobře vydat to dítě tam kde se může něco udělat že. To mně dokonce volal a a to psal chtěli roky že okamžitě se dostaví jsem měl školu nemohl jsem byl sám o živitelce rodiny tři dětí takže spáchá sebe že skočí z toho vokna o to druhý poschodí takže zní nic nezbylo tak jsem ho ne tři během ale nevyléčil jsem ji nevyléčil taky toto nevyléčí nemysli si protože tady jde zřejmě opřechod opřechod z jednoho stupně zadrhne a to nemůžeme tak jenom škodit nějakou formulkou na to není formulka na to je si jste a bych ten systém nějak předvedl v čem ten systém spočívá tak ti radím abyste spojoval s nějakým léčitele který schopnost zisk mysli vymazat takový to musí postoje co tam nepatří. Tak dejme tomu moje manželka měla ty roky tyto těžkosti by to tam dáváte ne to dobru u to tam dalo že to máš postup věcí měla ti roky těžkosti dobře a nemohl jsem jít neuměl jsem to nové jsem to jistého dostat domova jsem ji všelijak ne skákal sem ono je s nešla ani ven jsem musel s mít na kupovat takže ani děti na to nepřišli že on je v tom strašné stavu ne zvolím ani nikdo z za svou sedum protože jsem ji čloek doprovázen a vona se vedle si dělat velice na výši vůbec nic nevadilo žádný strach neměla zázrak byla vedle se vám mu tam vedle tam t mít můžu a teprve za čtyři roky to bylo roku řízení padesát pět. A to tedy se narodili padesát padesát jedna čtyřicet šest na konci roku třicet přepych čtyřicet sedum to měla všechny tři děti že ano a takle byl byla s odpuštěním sama nešla a jsem s nima jezdil do rovné a každý rok na letý bit moravy do ošelíně a to všechno tisíc byl sem s vona hladce zvládl ale e e byl nebyl s ani krok neudělá to byla zvláštní druh mne a to chápu protože to potom jsem ochoten vy vyříkat. Ale v tom roku padesát pátém se byli na letním bytě zároveň s léčitele josefem zezulku který kterýho jsem tam pozval ne kvůli své manželce ale kvůli tomu že byl veliký houba a tam v tom ovšem měli strašně moc mouky se tam bezvadně jako na ho za houba žil a jsem říkal hned asi druhý den tomu léčitel moje manželka takový tísni stavy že a mělo to pohani během toho ten sví proti žila mu v tom neměl ten petrohradě latinsky tak jsem mu řekl máte tisíc ta je neudělá krok sama tady je jenom proto že jsem tu a že někdo s a tak dále a že se může o někoho opřít on říkal no a teď to nebude za si ji ne dne na deset minut do padá. A za deset minut moje manželka opadla pán a chaos sama se říkal tak to de spáchal sebevraždu a že se ptal vyšla od vina toho zezulku se s tebou dělá oko nic co to ti říkají ten nemá vůbec žádnou schopnost nic mi jsem ji nevěděla někteří kali teplo nebo co nic sem nechtěla a šla vzala dbáte a ak jsem ten barák nebral sem se ji neptal proč berte pane ale pozadí jsem ona tahá plnit vánek prvek a přišla slavnostně nazpátek sem byl na pokraji lesa jsem jenom stal stát se do toho lesa nešel jsem viděl že je trhá bodu ty tak se to není tak zlé jak si se sestava když český hlásila neska budou budu vokolo. A jsem říkal a kde to byla ona hrstka a se dostal byla sama a proč bych to nebyla sama dyť si roky samo nešla jsem štyřech roky sama nikam nešla že ho máš pravdu on to země vymazal takového kdyby poznala po těžkostech na protože jsem sebe vymazat něco se vymazat ale se smířit s tou smrtí tolika do nás nedivím to je přirozené.

Download XMLDownload textWaveform view