EN | ES |

prevzate-kotouc-88-04

prevzate-kotouc-88-04


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Nás všude no ale se o tom bude tímto způsobem pohybovým naše lidstvo přesvědčit tak to bude stát několik generace práce když to budou dělat takže třebas třetí to tak generace teprve dostane ta se bude rodit na družice se tou větnou kosti dostane třebas na tu aha to a tam si to prověří a další zase čtvrt generace to vrátila pátek takže a jsem příliš tak nikdo oni nebude vědět když to bylo takhle těžkopádně dělat a když to pole dělat tak nepěkně jak se to dělá pánbůh nebo tak kroku těžkopádně ale ne tak jako to dělá člověk o jak asistovat to mám manželka tak bez ztráty času bez nejmenší ztráty času si to všechno zjistí a bude tam a budeme o tom podat jednoho dne zprávy jak to tam vypadá jestli to budeme potřebovat vůbec na to že jsem tady mluvil o rozdílu mezi pohybovou jim přemostění a mezi pohybovým přemostění tomu nepohyblivou přemýšlení říkám askeze se tak pomáhám k tomu pohybu říkám trans po tam po strava z nitra místo to je strašně těžkopádné a na kladné na energii že se tady v tom se nevyroste je žádné neví nemohu říct že bych potřeboval nějakou energii abych se dostal z tohoto časového pojetí do bezčasového pojetí to znamená k bohu a kdybych neodstranil všechny energie tak by nám ta to všechno co mně brání v této trans asi a on to směrem k věčnosti není tam ska se mu je to od místní tam není možné jenom přemístí tímto principem nýbrž od nich stěna že když jsem věčnosti tak jsem nikde bůh je nikde onom všichni říkali ateisti do není není není řeknu ano máte pravdu a když druhý přijde že je všude řeknu ano máte pravdu ani jednou jsem nelhal obojí je pravda tato logika na kterou nestačí aristotela že ta indická a napřed do stačí na se na to beztak opisoval stále se toho nevědomost a to by nám pomohl k tomu abychom tyto věci chápali a to zatím že jsem když se setkal s věčností tak prostě vnitřního nedělám než se vzdám to zdání toho této klece. Kdyby bylo třeba dělat něco jiného vy vyvodit nějakou energii žádnou ta by bránila k tomu vzdání musím být ničím na prahu věčnosti musí být ničím a jak nejsem tak tam nejsem cesta a ke mně k nějakým přáním co je v pořádku takový samým mi lite dy to tím se usnadňuje rychlost odchodu mého na vobětoval situaci kdy překonal přání protože by měl poznání takové že byl na úrovni toho ke kterému ta přání snášíme a tam si nemůže nic nemůže si prostě při nemůže o to nejde nemůžete ani modlit nemůže ani soustřeďovat nemůže proto ten postoj toho budí tomu ten padmasáně to je vopravdu chybných působí pojetí buddhy protože ta panem jenom symbolem toho vnitřního stavu daleko důležitější je nepotřebuje padmasanu na to no ale to nevadí tak jsem za zády tady a nota provedl dneska za tím rozdíl mezi ta na slova a mezi trans porta považuju to tak tak tak e. Tou sama me ne to že tak chtěl jsem říci že technika naše se ubírá takovým směrem že stále větším vynakládáte energii se dostává k účinků energie které přesahuje bývalé účinky daleko nižších van energii třeba dejme tomu my jsme nedovedli dřív vynaložit tak velký kvantum energie aby se překonal tím a a tím se dostali se na ordinace sme ve stavu bez že ano mezitím jsme to uměli tak se můžeme pohybovat na bytu země bez tíž stavu ale musím napřed překonat tou úžasnou ti sním kvantum ti bychom to kvantum energie této potřebuje na vyslyšení toužit se běžnou zdálo kolem země poli tak jsou to možná souč všech energii které my potřebueme promysli doma to za deset let ano letnice v celé a tam to momentu všechno vynaloženo no čili to je hrozně druhá záležitost ale to by na tom nebylo to nejhorší že to tak vrahem když na to máme to udělám ale daleko horší je že tímto koncem nevě do toho vloženo ruším. Jiné kvantu neboť tak vona se vedle sebe nesnášejí v tom my nevíme ale se to dojme to nám to si uleví a že totiž to pudu jinak to se to s tím ruší protože tím zase od těch alchymisti ve středověku způsobovali opakovanou destilací vody obyčejně vody že obyčejně vody dělali těžkou vodu a těžké vody konám schopnost převádět prvky jeden na druhý jo rozvíjet to a tak dále čili to dělali bez vynaložení energie jenom opakovanou destilací a my na to potřebuje úžasná kvantu energie abychom toto dokázali po sem radil aktivní prvky oni nepotřebovali rada u ra přece ne vy aktivní a oni z nikdo na neslo působilo jako kdyby to byli jako by použili rada asi něho prostředku takže my mírou prostředky které nejsou nad aktivní v pravým slova smyslu ale dají se jako rady aktivní použít tak takový takovou vlastnost naše vědomí a jestliže se do toho vědomí nevloží energie tak ono funguje přirozeným způsobem bez vložení nevě která se stavu je založení osobní vůle do toho funguje samozřejmě přirozeně a správně a bez těžkostí. Takže se svým vědomím mohu vy do toho nevložím obrovskou energii vůle osobní se s tou energii bez nemohu dostat nikoliv přemostění pohybem nýbrž k vám to vím přemostění kamkoliv a taky nikam důležitější z něčeho do ničeho tak se mu a je to proto důležité že tímto způsobem možno bez navození obrovských rychlostí pomocí obrovských energii se dostat kamkoliv ve vesmíru bez ztráty jedné vteřiny kdežto když bych se podíval tichostí světla tak mi to vyžaduje na nejbližší planetární soustavu několik světelných let a to znamená že by tam za mnoho let do letli v tou družice a jiná generaci by to tam zažila a zase by se vraceli tak zase by to byla další nerad která by dala zprávu o tom co tam zažil čili to je strašně těžkopádně jak mi to dneska děláme to že sem to dívá člověk je alchymista říká vy jste ale těžkopádný to nesto jenom od počítali ve tmě a. To je ten černý na varu jak samo to mluvím to je odpočívání vesmí a mu vám to vyšlo že na ne v tom nebyla tak taky poznávám třebas ve styku s manželkou jejím posmrtným stavu bodu na tom posmrtném stavu ž byla toti než tam došla proto měla možnost v tom pokračovat po smrti plynule bez mezer že ona se může ocitnout kde chce neříkám na konci vesmíru to ne ale tady kde to jako potřebuju třebas pro své úkoly nebo vona pro svoje úkoly mateřství ho mateřství u nebo ucelí nebo mého syna aby se podíval na jejich stav aby mohla vyvodit z toho jejího stavu nějaké zlepšení a ona na to nepotřebuje vůbec žádný čas a když k tomu při vezme tak taky žádný čas nepotřebuju a je zajímavý že potom ty věci nevnímám touto duší to těmito duševní schopnostmi které potřebujou smysly k tomu abych něco vnímal nýbrž ty všechny smysly jsou nějak pohromadě v netělesným stavu takže dejme tomu že předvádí vzpomínku mu na naše společné mládí že jsme se s dětmi batolí někde v lese mně jde na baráku. To tvá doma ve vysokých horách tak je to převede takovým způsobem je to promítne jsem na to dívám za tím napadne se podívat na na víc vedle sebe nevidím tu promítnu a nevim ani sebe který to vnímá tak z toho poznám že jsme tam netělesným tomu u poznávat tak snadno proto že to naučili husy to nenaučili rusi kde jsem byl taky netělesným v tom transu aspoň stokrát nimi je neměl tu tento trénink a kdybych neměl ne ten těmi po těch lékařů tak jsem s tou manželkou se nemohu teďka stýkat chopit el a nemůže mít tohleto dávat oper vám to všecko říkám jenom proto že budoucnost techniky spočívá v tom že to nebude jenom technika nýbrž že do techniky budeme vstupovat jako do pomocníka po přechodu přes věčnosti že musíme napřed být vědomě věčný bytostmi a pak tu techniku k tomu libovolně můžeme přidat jenom v takové míře jak je například musím když chci tyto věci použít třebas si chci dát napovědět ho sem a von tu není tady není a se s tím potřebuju domluvit o ničem co překládám a co komentuj tak musím používat techniku ale musím to dělat přes věčnost. se musím zastavit v tom pochodu myšlenkovým který tady je a přes tu věčnost kde von je se dostanu technickou technickým způsobem k tomu co potřebuju vědět to znamená se s ním osobně setkám ne a to je ta technika a po na poslechnu se ho a dělám to jako se to lidsky dělá jenomže mezitím ten článek který neovládáte musí být a dokud technika tento na nevládne že nebude mít za sebou zkušenost věčnosti tak v technice bude muset používat stále větší koncentraci a ta energie představuje osobní jejich vůli a osobní vůle mně znemožňuje se dostat do věčnosti osobní vůle bez této nejde a s to taky nejde jo po určité fázi to smí vůbec nejde takže do osobní může se dostat k osobní spáse tak skončí pod křížem a když tam neztratí druhou tuhletu víru a tak dále nejde a to ukazuje to tím životem a toho se musíme mít poučit se mi tady říkáte že staří bude to stejné jak jsem to říkal no pochopitelně že každý lidský život. Je schopen zjevení to znamená aby se mu to jevilo bez námahy a bez ztráty času a komplexně se všemi spolu záležitostmi ano to znamená závislosti na tom ostatním tu co ctnost každý jenomže neobjevil a nás k těm toho také je nemůže použít ani ji neobjevil slabika ale ji objevil lékaři ne objevil lékaři takže ji dovedu od doby napřed jenom částečně ale potom čím dál dokonaleji používat protože navodil řetězu reakcí tady platí zákon řetězová reakce v tomto oboru ten navodil je tak že v předškolním věku čas od času postila zjevení ovšem když se řekne zjevení po křesťanským způsobem myšlení tak je to nějaké vidění to nikdy nebylo vidění toto si to pravé zjevení není žádným viděním nějakýho pána boha nebo nějaký ho svatý správně říkala katraj no jo ale důstojný pane a století jsem. To je to zlé se dostalo stavu kdo je byl ani pán bůh ani ho svatí ani anděle a jsem na svém toho nevěřící protože jsem přesto poznával božství tu posvěceno z toho života sem poznával a on říkal a jaký to následek že daleko dokonaleji mil bližního že jsem vám miloval přeci volit by ne se do se za hranice svýho se dostala přestání se toho bližního takže ono neprotekčně teď miluje že ano pořádku jenom to nikomu neříkej přírody upálil víš že si věřící kdy musí dělat jako že věříš k tomu co tam jedná dogma cesta předpisu jist osobní pojetí boha to je pořádku osobně pojetím italem právě to otázku tak by zavrhuje te osobní pojetí boha se kolik to je nutné ale do určité doby a když se neodpověz od toho tak se překoná kříž kdyby se byli neodpustí ježíšovi učedníci tak by se milosti bývají na kříž a k tomu co se po zmrtvýchvstání ježíšově stalo neboť teprve po zmrtvýchvstání ježíše dověděli dva učedníci kdo učit ježíše mu proč se to všechno stalo tímto neza bylo to psáno z snu a to písmo četli. Oni si myslel že to čtou i to znali nazpaměť není to to nestačí to se musí číst takovým způsobem že člověk cítí povinnost to uskutečnit oku třetím povinnost to uskuteční a byl býval nešťasten kdybych to byl nemohl uskutečnit a jestli z vás je někdo šťasten že to neuskutečňujete jemu to fíku po va plivat to je normální stav člověka ne každýho ale u vás by to normální nemělo být proto jsem přeložil a potom jsem to komentoval žádný dvacátý čtvrtý a doporučovat a že si ho přečtu aspoň aby z toho pročetli to znamená životě i stoho důsledky pro si život správné čtení kde se mluví o tom za jakých okolností se člověk spojuje s bohem že totiž všechno v tomto světě je boží všechno tak to votok patřím vyvodit z této první věty toho žalovat tého čtvrtýho všecko to to patří tak mu to musím odevzdat a tomu se ve starém zákoně říká existující cesta tuto existenci za to je celý recept na. Se s cestu a tak to dělal hejno tato ve dělám citech tak to dělal eliáš a to dělal ježíš kristus celý život mu odevzdal i toho svého ducha kterým konal velice dobré věci zázraky a křísili a nevím co všecko dělat ty toho moc ne ducha božího ale svého ducha moje a na kříži a všechno učedníky všechno modle vzdal a kdyby byl věřil nějaké příkladě vtělení tak taky to tam všecko prostě odevzdal s víru i svou svou přináležitost k bohu ale přesto toto osobní přináležení zaměnil za neosobní přináležení takže když se vzdal i svého ducha tak vím věděl kam ho ale sat odevzdal ho otci odevzdávám ti svého ducha to je důležité no tak ta první věta toho žalmu dvacátého smrt by měla by svaté terezii nebo svaté kateřina sienská stačila k tomu aby se vědomě spojil s bohem a jestli vám to nestačí tak je vám to s odpuštěním svých anebo máte plnou hlavu zbytečný starostí to je sou ty energie který nám brání k tomu abychom se ocitli za ním že jsme těmi člověkem prosím alchymisti který dovede z obyčejné věci udělat zázračnou věc přeměna obyčejného kou bez latu vděčni. Tento kovů dočasný nebo pomíjející za post věčný nepomíjející čili to čas převést do bezčasového a je to samozřejmě smysl lidského života abychom věčnosti když pocházíme zvěčnit to jsme syn ne nevymyslel to se stalo v okamžiku smrti narození abychom před smrtí ještě přešli z toho časného do toho věčného tak mluvím vlastně jsem se dostával je daleko o tom druhém a to je nikoliv trans nebo trans pot nýbrž je to jak jsem to nazval ten na ty zjevení a zjevení spočívá tedy v tom to opakuji že nemám nějaké vidění ale mně je to zjeveno v tom smyslu že to najednou vím aniž jsem se o to svou vůlí přičinil tam vůle nemá žádnou cenu zevní když pro mluví vůle tak se to zjevení promění v obraz a když se promění v obraz protože jsem do toho proudu tou vůlí tvoji představu o bohu třebas. Tak se z maří to hlavní ta moc z toho vězení to umění tady je ten muž se mnou třebas česky to ne nevedou ale nedění mně tu úžasnou moc která je za namarupa při za tvorem a za pojmenování za řečí to jsou všechno jenom symboly a pomůcky které musí překonat mám překonat tedy a zjevení potom začne být jenom obrazem a čím víc je obrazem tím méně je mocí a čím méně je obrazem tam jsou stupně tím více je mocí takže jak správně v tomto poslední kapitoly říká hoden poznání vůle pomlčka moci vůle boží po myš boží moci a to jsem v předškolním věku poznával v těch lékařů protože když jsem poznal ce správné co jsem poznával a bez rozumu to bylo poznání vůle boží třebas v maličkostech on poznala ty ty maličkosti těch si si maličkosti se mi starat mně se to se víc neuneseš maličkosti ale byla v tom okamžitě založena tak je obrovská mokrá převažovala přešla veškerou mordu vy by do toho vložil sebevětší tak tu moc nedokážu uvést do činnosti jako to u vás. Dokázala ta vůle boží která tady pronikat přes tu vůli osobní smazala vhledem k tomu zjevení se mi to ostatní čemu říkáme inspirace a v intuice jeví jako odpad to první ta inspirace blízkým odpad nebo důležitějšího pat nebo dokonalejšího pak než ta intuice která se mi zdá být nedokonalí pozdějším nebo odvozeném odpadne no ale není to víc než odpad takže teď to vysvětlím jednoduchým způsobem napřed inspiraci umělecké tak jestliže řecku chtěl bych do inspirován umělecky to udělal jendu každý rok a každý jste ti rok zvlášť vložit důkladně se prováděla pouť athena délos na ostrov neměl svatými jak apolona artemis to byli sourozenci božští a tam se koná pouť proč že ta pouť byla symbolem od. Něčeho odejít někam se dostat ale o v tom se ještě někam dostali přišli na s na délos tak byli prostě na dolu ale nikam do věčnosti se nedostali jenom od něčeho odešli a když odešli dokonale třebas dejme tomu s tem když pustil a tedy z hlavy se všemi těmi inteligence tam tedy vládly tak byli konečně aspoň na déle připraveni k tomu aby se jich ujal a poloze ale bylo zapotřebí aby prošli řadou lhůta byla tam bylo strmou nebo sloup řadí nebo prostě řada lhůta a od toho přístavu k tomu chrámu to apolona to artemis a ten řek musel jít vokolo těch mnoha a musel sedět že je který ten lev je jeho a musel k tomu sebe odevzdat když sebe neodevzdal tomu lhu upřímně tak v tom chrámu a porodu byl zbytečný nemohl byl apolónem inspirován prací nenastala jestliže ale nejenom opustil a ten ale své odevzdal tomu a říkal tak evu. Ty si teďka my a buď tady počkej si na se vrátím jo si zase to svý vezmu přes tam atenách ho zase budu potřebovat ale teď u athena musím být bez něj jinak by ten inspirovalo ten můj apolona jestliže tímto přípravem tímto touto přípravou víte že lidská přitom úžasnou moc se dostal do toho chrámu apolona a pokud to byla žena do chrámu artemis jo to tam byly vedle sebe svou jejich zbytky všechny velice dobře zachovány jejich zbytky limitně chrámy když se tam takle ocitl tak se mohlo stát a stalo se v každém případě když toto správně provedl ten člověk že když se ve své představě vzdal sama sebe tak se do míry vzdal sama sebe že mohl být inspirován nic víc než inspirován to konec to zasel správné živé východisko které dostane živých východiskem potom je dovolte aby od těch živý východiscích ještě více promluvil ano následující protože my nemáme úspěch na cestě protože neznáme žádné živé východisko všechna východiska která známe sou mrtvá když jsme celý mrtvý i musíme aspoň jenom východisko oživit abychom v něho mohli zase k rovnocennými životu jít jenom živé se stýká s živým a ne mrtvé mrtev to nejde. Tak když tam někdo přišel takhle svým živým východiskem tak ten a prone jeho ujal a vám řeknu jak když například tam přišel feidias ten známý sochař tak se ujal tak že byl tím a polem tak nadšen že hned na tom déle vybudoval prý svých svou nejkrásnějších sou devět metrů vysokou toho boha a pana ho v své představě viděl to byla cha tak mohutná že ty jsi zle tam stála bez porucha a nikdo se netroufal mít ničit a teprve nějak vlnách třináctém století najednou zmizela nebyli ušlo se ti co tam přišli víme jenom o těch který se duši ne od těch ostatních který se zatím se si je vyzpovídal a to jsou ve náčiní že ji do zbourali že si ji nedobral ale byli toho schopni že voni ukladl jednou taky z hrobu svatýho marka jeho tělo odnesen tak že ano to byla republika kdy se marka svatého marka to nebyla benátskáukradli toho svatýho vojensky násilím z jeho hrobu koptický církve křesťanský a voni neměli moc se bránit ska se toho lidstva to neuměl. Jezdit na moři tak v tom se nechat uká a oni to mají dneska benátkách v tom chrámu svatýho marta založil na tom tu republika když sama a že ano ale jsem trošku potil ten tam postavil tu sochu toho apolona a odnesl si něco čemu říkají v řecku entusiasmus nadšení tomu říkám zaujetí a indové mně o tom zaujetí pro tuhletu věc řekli že si zaujat to mi říkal ne jsem nic který mi to začátku vedl dva měsíce jenom říkal dál nepovedu protože za na ti si udělal pokrok který jsem udělal zza dvacet let a to z toho důvodu si ho udělal ne že by se nějak schopný že si měl entuziasmus jsme na celý vesmír zaujetí než se ne na to mechaniku víte jaký je rozdíl mezi technikou co to postoj energie to je ten je stav vědy a co je to pouhé zaujetí entusiasmus takže ten feidias byl považován potomkdyž tvořil další sochy za božského za druhu na pole na apolona a takže když potom vytvořil dvanácti metru prasknu uvnitř kopl která taky zmizela to je vším tak to prý. A světa tak to bylo božské pro dílo voni prostě ta cha měla schopnost je inspirovali vést ke zjevení ale inspiraci to našem toho vejdi přešlo přes tu co u do toho do se vystavit tomu záření toho ideální ideální proporcí to je palestiny si při tom vzpomínám to se stalo v době před vnikám a krok a přece dem před těmi do chodili za apolónem na ostrov délos že tam se chodilo asi tak vod šestého století před nešlo ne to počtem předtím to tam nebyla ta svatyně ten byl vzývá někde jinde na tom nezáleží kde ale pravý o tom ovšem bájeslovným způsobem homer ve své illias a tu kapitolu si přečtěte než se pustili řekové dvoje s těmi pojali tak protože jim protěžoval palác a scéna oni při athena ona si je dala shromáždit na břehu mozkem mimo dost e tres ta byla od přerůst ale na a definovala před nimi se zlatým sítem a zlatým mečem pomalu před ním. I před celý ty bokem definovala každému se ukázala každému vnukat sílu aby přemohl tyto jan a pak zmizela říká o menže to báj a je to hezky vymyšlený vám řeknu si takylibuju v tom hezky vymyšlenym protože je to tak pravdivé v tom vymyšlený že se to i mohlo stát a tak pallas atena si tam zařádila no ovšem trvalo to deset let ne než to dokázala přemohla přemoci ty vína bohy který byl zase na druhé straně že ano to proto říkal platon a to bylo dávno po trval pochopitelně u nás se nesmí o těch pozic vašich mluvit to je u nás zakázáno ji společnosti protože říkal po něm před ním hra kraj tos ty ani nestvořil nic ani žádný člověk nestvořil tento svět to je věčné tvoření které samovolně pořád dokud a pořád se mění tamta he že ano se to by se tak ho se tam neříká že ta malé psáno se nesmí říkat oni neříkají je tam psáno jo to mám napsaný a za napsaný to promiň. Tak říkám pan tady šlo teďka se polepší tak on říkal ale protože ta hmota se ustavičně mění ta stvořená hmota ne stvořená tvořen ustavičně mění tak nemá pravdu ten materialista který říká že hmota je věčná protože ta je věčná asi tím způsobem jako je větší lidské pokolení mezích potom tých kdyby nebylo potom tak by bylo po věčnosti a takže dnešní hmota a není tvar moci a není projevem tito úplně jiným než byli to před tisíci a před ty voči než byli před filmu to se pořád mění toto pana čili hmota po stránce není věčná a to pan herakleita dobře věděl a taky to vysvětluji nebo říká no jo to že se nikdo nevytvořil ale je tady zákon je nebyl je tady zákon moudrosti který vším vládne a tento ustavičně vytváří tak je to to nebudeme rozvádět ale jsem oráče jsem kdysi o tohotěch šel okolo knížek který šli dostoupil takových božích a vy máte tuhletu mirko eště jednu jinou protože se líbil ten okraj kroutit der esi to za a tam jsem před několika dny našel tuto pasáž z herakleita jo. Byl celý reprodukován v těch hlavních myšlenkách a byly tam taky který se materialistům nehodily a proto si je vynechali a potom moh může být hra který to si jich moh ne tak bych řekl tímto způsobem vzniká inspirace zkratce nevzniká pohledem nebo s nějakým zjevením nýbrž to je odlesku toho zjevení které reprezentativní la dejme tomu nějaký pan mozart amadeus měl úžasný nadání hudební tak to bylo způsobeno dvojím sže totiž jednak ovládal noty ovládal hudbu ovládal klavír k tomu donutil otec bez vůle syna že ho nutil k tomu klavíru od předškolního věku takže on ho předškolním věku moh koncertovat tak by musel být dokonale způsobem jako dítě a to je jedna věc a druhá že před ním všichni znali noty a to je záležitost inspirace a pokud byl inspirován těmi jednota tak z klára inspirovaný věci a pokud byl in pokud byl veden tou technikou která za tím je. Kdyby řemeslem kterému se musel naučit o tom klavíru to tomu se nutil tak v houbě vidíme dvě fáze nebo dvě tváře jedno jedna řemeslné a jedna umělecká inspirovaný nadšení že ano entuziasmus takže v tom bohužel tyto věci na tom panu a madam tak jasně rozlišuju že poznám kdy jeden chvíle a kdy je umělcem a to jde mně de následkem toho hrozně z krku že von nemilosrdně si pomáhá řemeslem když mu nevytratí inspirace nikdo to nepozná do nerozezná do neměl zjevení ale do měl zjevení každý to rozezná tady je to řemeslníka a tam je to uměle jsou lidé kteří toho řemesla k tomu přidával daleko méně a jsou to umělci hudební anebo umělci jiní výtvarní to je jedno myslím že ten fa feidias přidával toho řemesla hodně k tomu že měl důkladně za sebou školu řemeslu athénách někde takže dělal skvělé sochy ale nebylo v nich ducha nic v tom pouhé řemeslo. Ale od chvíle co stýkal ten entusiasmus vod toho a apolona byl v tom duch a my litujete že se toho tak málo zachovalo jsem od těchto inspirovaný viděl nebo měl jsem před sebou jenom jednu sochu ochabuje milý mělo že ano která je vystaven důvodu a vám řeknu nemá ani hlad ruce ani nohy jenom tělo ale když chci dáte poradit tím kus to dem a postavíte se na určitém místo tak ta to chaos oživené ale nejenom že dýchá ale ona i hlavu a ruce i nohy a ona je inspirovaný tělem živým tělem a jestliže a to se potom pustím do těch živých východisko jenom bych odít extase nedostanu k začátek věcí tak vidíte že bez živého východiska se dál nedá jít se přešlapuje na místě musíme najít živé východisko našeho ho taji našeho mozart našel ho komentuj neudělal malovat a jak skvěle maloval a neuměl ten neuměl vůbec tu techniku ten nebyl dobrým řemeslo. M a jak skvěle maloval že byl inspirován no ale nebudu tady plýtvat časem to si dostat někam jinam a pro mu jenom o tom předtím do ruku zjevení a to je tušení nebo intuice vy tomu říká za mo říkám tušení před tu cha tak to je na stejné úrovni si toho vůbec nemá promiňte mně to je moje záležitost to ne přijmete jako správné nýbrž jako že nestranně tady vyjádřím i ke dyk na sama sebe neprávem to podceňuju ale pro sebe právem ale kdybych vám to takhle řekl že by nemáte právo se o to opřít tak bych vám křivdil máte právo intuicí se opřít a kdyby naši umělci a vědci se o intuici byli neopírali tak polovička všech nejlepší vynálezů jsem vůbec nevyskytla ale oni byli oni budovali na intuici většina z nich a pokud na budovali tak to bylo věc lepšího než co by byl bez nich třebas pouhou techniku dokázali tak proč si to smím dovolit to co se smí te dovolit vy protože jestliže sice občas ale se ti se nám někdy poznávám co je správné tak z toho povstal. A v jistota třebaže i tady stal relativní postál z toho jistota a vám také to jistoty mohu za tím jít a mu to uskutečnit protože v této jistě není jenom přesvědčení že je to správné ale v tom moc to uskutečnění kdežto v normální intuici e moci daleko méně ale je tam nějaká tak tři nějaký zbyteček tam je že to správná intuice že to odevzdat prožije není ale u prostě všechno jde kupředu jenom sérii dalším se naší sérii zevní a ne intuicí a ne inspiraci nejsem těm věcem inspirován nýbrž pořád zažívám zjevení bezstarost bez představy a z toho mluvím a vkládám to do představ do tvaru samosebou nikdy se mi nepodaří protože to vedlejší ten obraz aby vystihl tentýž obraz jako předtím třeba četli protože na musím zapomenout abych měl přístup k tomu celé zatím obrazem musím se nemohu toho neřek držet že to jako se držet osobní vůle a z toho vzniká každá představa a kdyby se to že osobní vůle tak ta bez přístup k tomu co za osobní vůlí a za osobní vůlí je ta svoboda on. Že by žena osobní vůle kdyby to bylo možné to by to bylo krásné ono to nejde co bude se vůlí boží jsem i ty nejmenší zrníčka svobody zažíval tím že jsem z vůle boží něco zažíval a ne z vlastní přesto měl oprávněný je výrok ježíše krista kdybys těla řekl samaritánce to zkracuju u studny měla bys život věčný to zkracuju samo ho to takhle neřekl tady vzkaz to tento význam to znamená chtít je začátek dobrý a není to dobrý konec dokonce to nejde se tady by vona to byla chtěla opustil a těch svých mužů pět stech měla kdyby se na se sypal jako moc to by bylo to nebylo neštěstí voni by možná zabili ty jsi moje ty jsi moje ty jsi moje říkal vých pět najednou to by bylo neštěstí to se nemohlo stát protože ona vod toho utekl myslím že jsem místě správně intuici intuice je taky poznávání najednou bez postupného pronikání do toho najednou to vím a z toho usuzuju že je to jedinečně správné to bych neměl. Jestli za tím nejde hned moc to uskutečnit jenom o tom vím že to tak je tak je to jenom intuice není to zjevení zjevení za tím jde dycky ohromná ježíši bylo zjeveno že je jedno s otcem a proto mohl dělat zázraky to tom nastoupit na kříži vstát z mrtvých a tak dále všechno co nedotkli je to všechno ale bych byl tak on se rád kdyby toto šel ještě jednou autentické a mohl bych kdo tedy je to asi předělá protože to předám jak to chápu to řeknu po svým to je na to nemusí bhagavagítě se praví něco o činnosti velice důležité že totiž činnost sama o sobě člověka nenechává v klidu a protože ho nenechává v klidu nedovoluje mu aby se dostal do toho klidného zdroje ze kterého veškerá činnost je to vesmírová činost a nebo osobní činnost člověka pochází a následkem toho se nemůže setkat s tou věčností a proto když v činnosti nachází klid nakonec tak to je zvládnutá činnost bych řekl že to oživený východisko činnosti ano to je jedno z tak z proto k tomu že říkat že je to jedno z východisko které potom bude dokonaleji ještě provedeno nebo vysvětleno Teďka za chvíli stačí to tam tak ještě to opač a když tu činnost totiž veškerá činnost je činností boží čili pochází z klidu bůh není neklidný když něco dělá k nemusí at rukama nohama když se něco provést si to o nezastiňuje me protože to je primitivní způsob provádění činnosti lže z tohoto principu klidu vycházím do činnosti tak se z činnosti neztrácím jako v neklidem prostředí jo ale musím tedy před tím si vydobýt ten vstup do toho zdroje toho klidu ano všechno eště věcem přišel jako slepý k houslím chudáci učedníci museli se napřed zříct svých rodin aby mohli tři roky dělat zázraky ježíšem kristem nevěděli jak k tomu přišli protože co jim nemohl vysvětlit to se nedá vyvy takže oni se strašit divili tedy že ty do taky to to sem do mocenský řečeno že ty zázraky dělají ale dělali je to se nemusíme vědět jak to přijde ani panna maria nevěděla kterak se to může se tady z muže nepoznává že zrodí ze sebe ježíše krista nepotřeboval a stalo se to kdyby se dějou z moci boží a ne z naší. A tak tedy teďka toho nechám tohoto vědu konání protože bych pořád jenom analyticky na to šel a chci na to jít synteticky protože to považuju za užitečnější no tak když se narodíme tam na tento svět tak je nám předloženo jedno z nejdůležitějších východiskem které vesmíru existuje na cestě do věčnosti a to je tělesnost ale nejenom všelijaká tělesnost ale právě ta tělesnost lidská o který dobře vědí indové že na ni je napojeno sedm lotosů to znamená sedm úrovní vědomí přestože jsme v tom prvním a to ještě nemáme pořádně otevřeno tak je tam ještě další šest absolutně otevřený ch no a to všechno je obsaženo v člověku v lidské tělesnosti čili napřed promluvím o této tomto východisku to je nám ukázáno z milosti boží jako správné východisko správné ano ale vede k něčemu vede k vědomému poznání toho věčného života nebo přiznání že je to existuje vůbec jenom tehdy když je to východisko živu. Jak je živé tak přemůže tou svou svým poznání které v něm obsaženo v tom smyslu že nemohu zůstat u východiska že to východisko začnu používat prakticky že s tím východiskem to se prodělat k dalšímu druhému a předtím východisko veta jsou minimálně tři východiska jak ježíš kristus označil svým životem od nuly do třiceti od třiceti do třiatřiceti od třiatřiceti do vstoupení na nebesa a přestane ducha svatýho to jsou tři fáze které člověk musí projít a ježíš kristus to ukázal svým životem takže nazval všechny lidi kteří se se tady narodili nazval je mrtvými a říkal nemilosrdně nechať mrtví pochovávají mrtvé ale se tady starají o pochovat svého mrtvého není jenom nějaká starost nýbrž to je symbol toho že ho zachovat se nemilosrdně vůči toho k tomu který jsem měl to se měl rád když teďka k ničemu jenom že ho potřebuju pochovat je nesprávné podle názoru lidského se mu nevěnovat on po stránce že ho pochováno to bych měl aspoň to dokázala vděčnost veliká vy si to tak bral lidsky a ježíš kristus říkal ano se pochovávají ona proti tomu že sem. Tam se jim dává úcta ale to dělají ty mrtvý ty sešli býti živý to nesmíš dělat ty poď za mnou mrtví pochovávají mrtvé prosim vás také řízně mluví o tom jak používat správně takzvaného mrtvého východiska jít za kristem znamená oživit tohleto východisko a to zase řeknu protože moje východisko bylo právě ta tělesnost živá to řeknu pomocí toho bohu si živé tělesnosti kterou jsem nabyl v tom předškolním věku z těch operacích za vědomí e způsobem takovým máte chudinkata živá tělesnost byla chudinka taková že jenom občas si uvědomovala že je živa co to ze se uvědomovala že živá že když jsem tu tělesnost použil takovým absolutním způsobem že se ji víc použít nemoh že sem byl opravdu požívači v pravém slova smyslu se vztekal že mně něco nejde tohle taky poživačnost jako dítě jsem dopadl sekal jsem mlátil jsem a nadával jsem na poměry že to nejde a když jsem se z tekl do takové míry jsem dál nedokázal se ztekat že šla pěna vod huby to se nedá kdy to úst tak najednou. Jsem poznal že je to situace podobná těm operacím za vědomí se postavim na hlavu a dělám co chci ty lékaři vy dycky přemohl vždycky nutili dalšího operaci a ztrátu sama sebe a tak jsem klidně na vrcholu svých živost když jsem se propojil celobytostně to to propojení celobytostně nutné bez tébez toho se nevzdáte sebe celého na tom vrcholu toho propojení jsem od sebe samovolně odstoupil jsem si neříkal vzpomínám si na lékaře ale voni do ten stereotyp samovolného odpoví vnukli voni ho nic on tim inspirovali protože mně to ty čtrnáctkrát opakovali během dvou rdvou let to nebylo jeden za brní za dnem nýbrž během dvou let tažen přidržovat u tohoto přechodu z tohoto mrtvého tělesté mrtvé tělesnosti do živé čili na udělat živý tak je tady často stalo se potom jakmile jsem překonal sám sebe a vodešel sem od sebe k na sem nikdy neřešim to co jsem chtěl předtím řešit a potom jsem tolik zúžil co je na to není. Tak mši jsem to zapomněl všechno od základu proto jsem zrušil kdybyste byli připomněli kdysi užil se chvilku proč nesmíš mít si půjdeme na ruku a my si pomůžeme abyste musel zrodit my jsme dospělými to celého dokážeme to jako dítě si dokážu nemohl ne to by bylo nepomohlo jsem prostě na to zapomněl z toho zapomnění na sebe to byl dokonalý sebezápor který navodil lékaři pochopitelně pořád opakuje mysleli se s tím dak klouby a nemohl ty lékaře nevymyslel že mých operacemi to byste si byl pěkný udělám ale jsem se ocitl ve stavu ve kterém byla obsažena moc takže cokoliv v chvíli potkalo situace která potkala zdánlivě zvnějšku se propojil s tou mocí která přicházela z vnitřku a harmonii to propojilo tak že jsem provedl touto přicházelo zvnějšku tím vnitřním mocným způsobem pomocí moci moudrosti mít si v tomto posledním to máte k dispozici vod toho ghose tam mohli o vůli pomlčka moci moudrosti pomlčka síle a tomuto se silná mocná která tehdy za . A tím osvobozovaly od sebe a osoboval a ona mně vod lopotného práce i v maličkostech i s maličkostmi se dovedeme trápit takhle třeba ta troufat tam ale někde na nějaké mezi a pokorně a i od toho jsem byl osvobozen od takových trup že ano tak to taky píše od všeho i o velkých věcí najednou jsem ne z vlastní iniciativy co vám nevyčítám to nebylo z moci je sem jenom že jsem předtím splníte nu podmínku propojí se dokonale o svou vůlí v tom něco chtít lovit bude musí být doveden do krajnosti to znamená kdybych radil někomu kdo se hádám třeba otec tak ti všechno udělej abys tu pes získal nebo tak nějak ostudou věci děje ne a když to všechno neuděláš tak se z toho nedostane k nikdy dál všechno udělejte a teprve se právo na pomoc pána boha když vyčerpáte své lidskému jsem vždycky účel toho úzké možnosti nikdo upřímně nazval těm lékařům jako vy si myslel že ho zavraždit ne řval jsem tak do dokud to šlo tak potom jsem se rozčiloval pokud to šlo vůbec pokud jsem to unesl a dostal nesl tak se mu toho ustoupit no a. Ne odstoupil tak se objevila zároveň moc uskutečnit tak situace do které jsem se dostal od doby nevěřím že situace do které se člověk dostává přichází z vnějšku byla to jiná situace než pro kterou jsem předtím zuřim na si to je jiná a jsem pro ni přišel pro tu situaci to kterou jsem zrušil to sem se do jiné situace protože nemohu vědět ani do z lidí nemůže vědět co právě mám řešit řítím zbytečné věci a důležitější věci vynechávám protože nevím co je na řadě neznám ten řád hodnot v sobě jak to rodišti otčenášem nemám a proto se nemodlím při tom když za něčím du nýbrž prostě do osobu vůli zatím bez ohledu na ty tato řád teď jestliže jsem použil moci ono to nešlo ji na použít na byla tak naléhavá že se musel použít puch tak jsem ji dokonale vypotřeboval jakmile jsem to uskutečnil co v moci bylo obsa jaká moc byla uskutečněná si a v tom byla obsažena tak jsem měl po moci po síle tu nebyla ale jsem neměl ani spokojenost toho že jsem to provedl. Ani jsem neměl víc to snad tím že to sílu opustil a to je zajímavé to dokonale nebylo to bylo dokonalé nikoliv ano to bylo dokonale boží jsem to tak nenazýval jsem to zavolal nepovažoval za jeho zásah do měří ho to to nepovažujte přirozenou je ale nebyla byla byla to zásah vůle boží jsem poznal v maličkostech vůli boží i maličkostech vůle boží tady je od doby neříkám pane bože proč se stará o takový maličkostí na chvilku se stane jsem pořád bezstarosti jak je to mu možné vždyť to je zneužívání své dobroty že takové maličkosti pro děláš a on na to nedá on se v maličkostech stará o všechno co v tom životě potřebuju a nemám překážek a nemám starostí a budu mizerně chcípal se všemi bolesti tak nebudu mít překážek k tomu abych tu slabost smrtelnou nekrade lépe řečeno bude možno abych ji bral jako obrovskou miloše sem slabý a že umíráte to lépe řečeno protože celý život i umřelo člověka nesmírnou cenu že ho bereme z rukou božích šedou je dán a bohu se vrací a teso vrací k bohu to je. Úžasný to je sláva veliká jsem tak vám největší sláva byla ježíšova sláva na kříž když byl tak slabý že ztratil i své vědomí spojení s bohem a to byla slabosti to do to nezažil to spojení s bohem tak víc nemůže vědět jaký je to debakl z tohoto ustoupit von ustoupil klidně dal se z toho svýho duchovní tomu přidám teďka řeknu jsem k tomu přišel k tomu o životní aspoň silovém do sedmnácti let jako slepý kou synovi lékaři a potom to byl stereotyp který se to neživot opakoval dycky sem vyhovět těm že podmínka které navodil napřed uměle lékaři oni navodil bolest i mělo umělo bolesti kárali a do kosti při vědomí a jsem potom nebyl tam přivede bych e kam se ti ke povahy nad věcem který jsem se neměl ztekat nebo měl že jsem zase s tím umožnil opakování toho stereotyp takže ve mně něco rozklad jsem věděl jak a proč do to sedmnáctého roku kdy se to ne provedlo a to co bylo napřed vnitřně jenom připravenost teď jako přicházelo ke mně jako takovým závanem nikoliv nemůže si z vnějška to nebylo žádný vidění v tom nebylo to bylo zjevení ale nebylo v tom žádné vidění něčeho ani ani světlo sem neviděl. Ale byla to moc se to byla moc a tako která přemáhá před maličkostech teď přemohla na celý život tak zase neska pořád tře može mít tou této nemohu jinak než zákonitost těch v této moci jednat a teď řeknete no tak to byl tvůj případ že k tomu lékaři dostali zadarmo bez toho příčin ale řeknu tady jsem ji víte že to pro vás není to je pro vás stejnou měrou a buďte rádi že to pro vás není připraveno ty násilím způsobem jako pro říká to je mnoho ale vono to držení je tolik a tolik let a ještě nemám k tomu zkušenost že bo od řečtí let a ani to mentální poznávání správnosti jako s těmi do sedmnácti let a neřkuli to zaujetí které bylo tak ho věci že něho dodneška nemůže zhasnu to přes nebudeš vykládat že to je ztráta času ztráta času ale on se čas je oděvem boží milosti a není to milost sama ta milost tady je od od odějte co husu milost od toho času a objeví se vám samotná milost a jak se to tedy dělá ježíš kristus na to dal návod pochopitelně ten neříkal tak musí se podrobit opačný za vytkne. V žádném případě to je prosím to je neopakoval se o stav buďte rádi ale on říkal kdo hledá svůj život ztrácí do stáří naleznu a když ti jeho učedníci měli své rodiny tak hledali v rámci rodiny svůj mizerný ale lidsky snesitelný život že směli pro co vy dělat čím si vydělat ta modlit živi rodiny a tak dále byly to na jana bartoloměje na tišinu víra byl ženatý a tak oni prostě se vzdali a to nestačilo se vzdali svých rodin protože uznali že kdyby pořád se drželi jenom těch rodin že by nemohli být spaseni to pochopili správně deset nedrží svého tak to nebo to co mám rád to je to to nemusí být že bych k tomu cel držet ale je to mám rád že momáhat k je to moje scho. To drží v šachu a se nemohu setkat s tou věčností a voni toto pustili tu rodinu ale opustili vnitřně ježíš kristus jako by jim řekl oni to neřekl ale to dodávám po by to bylo srozumitelnějš to se to mít mi že doplňuji ježíše krista to bych prosil moc na abyste mi prominuli jako by jim řekl opustili jste úzkou rodinu abyste ji zaměnil za širšího rodinu tento bližní kterýkoliv bližním je páše rodina to je to vaše a nejvíc vaše váš je ten bližní který trpí především z těch všech bližních nechoďte k těm který vazbu na žranici především ačkoliv to poprvně začal jednání čiž udělat tam zázrak ale choď te k těm kteří potřebujou vaší pomoci a tím způsobem se dostanete z úzké rodiny do širší on to ještě není konec ale tomu proto jsem například václava měl k onkologa širší rodině tam dycky jde o život to je třeba se věnovat to považuju za správný a tomu nesmí na na zemi že ten dotyčný zemře protože nejsme učit. Lidský páně že ano do toho máme daleko to by musel se dostat přes tuhletu mez že sou se nedokáže dokázat pak by bylo učedníkem páně a pak to řekli tak dělal si vzpomíná že někdy se mu to začne podařilo ale to byla říka jako my se podařilo za přírody v dostat nějaký samotný jakého pana si ale trvalo mi to tři roky jeden případ no to by takhle byl jednali desku tam to by byl došel to by nebylo příklad a on to musel samovolně a jakmile to jde samovolně to jim neříkal ježíš kristus a poznal to jako ty zázraky šli samovolně tak by to další dělání zázraků ho přešlapování na je musel z toho byto oni to musel zavrhnout a protože oni si to přechodová víry v toho ježíše krista v tom osobní spásu taky mi toto musel vzít takovým to taky další nebudu říkat jsem jenom říkal jakým způsobem se oživuje tělesnost jako východisko aby bylo živý živou tělesností živou tělesnosti je tedy starých lidském je tělesnost tehdy když to není moje krásná když platí to co je v tom žádnou dvacátém čtvrtém všechno této planetě a v celém vesmíru je boží nic není co by nebylo. nic není moje všechno je boha a taky to bohu tak to je to i zařídíte překonali to tu krizi prvního stupně a vědomě se spojíte sbohem okamžitě teď nestýká nikdo z vás neudělá tak jste prostě vůbec neslyšeli co jsem řikal neslyšeli toto a máte do město slyšeli to slyšet v tom pravém slova smyslu jak to chtěl ježíš kristus od učedníků bylo to uskutečnit čeho nechat a jít za tím víte to dobře pochopil ramakrišna když říkal paní která za ním přišla a říkám mám moc relativna a mám dojem že bude mělo sane si koupil roucho radžo a nebude dlouho trvat a odejde ode sám dělat tady se to za bránila a on říkal o ničem se brání ten nikdy zaměstnáte protože dělá tomu přípravy kdyby byl ježíše kristu řekl po do volně abych ještě pochoval svého otce rozeznám a za ním nemusel vůbec chodit musí okamžitě a když by byl například dejme tomu kdyby a některé z těch družice na ten olej když on přišel nečekaně ten ženich tak potom i když. To je koupila tak ji neznal říkal neznám že to je na koupeným co není to pravé a mám jenom si ještě na tomto podobenství říct něco co jak jsem si všiml včera vám uniká tíž při tom podobenství o těch pannách je zmínka že to že to byl ženy že tam se být taky nevěsta ta tam neza nikde zmiňována a družičky nebyla nebyl neměl s tou kde je ta nevěsta to tam není zodpovězeno no protože podobenstvím se to nedá říct podle si se všechno nezáří i život ježíše krista jenom podobenství ale se mnohem více říci tím životem kdyby dovolit byl fakticky pro ži než pouhým vyřčen podobenstvím takže když vám něco podobenství je utajena jako tady ta nevěsta u toho ženicha na kterou čekají společně s tím na to ženicha a majetky že ano a on přijde najednou ženicha se nezkažené že ano a tak dále prosím vás to vlastní pozadu a to spor to není žádný rozpor ale něco přichází odjinud než odkud to můžeme sledovat ta lidská duše je právě tou nevěstou kristovou například z věčnosti je za svatý pavel a do věčnosti se vrací co my víme co bylo. Ruší před naším narození nevíme nic je to ale ta pravá individualita a sem přišla a tady vytvořila takovou sporu takovou náhradní existenci a náhradní duši smrtelnou ta nemůže být spasena ale může posloužit k tomu přechodu do nesmrtelné duše tak nevím jestli jsem vysvětlil co je to jak se oživuje sem se to nevysvětlil tak to řekněte měla přidám patři hodi nový povídání co je to oživovat východisko tělesnosti ale přesto ještě něco řeknu co tam bylo vy řečeno proč vaše východisko není živé to možná že tomu nedaří co chopte snáš než pozitivním kladem protože jste se zabili v tělesnosti to jste vy a to je záměna ani pro ale řekli latiníci to znamená za a něčeho za za něco to to znamená nepravá záměna toto se musí odejít to nejste vy tohleto tato tělesnost není k tomu abyste jho lovit ježíš kristus začal veškeré své zázraky ale nám začal. Končil v kani galské kde je neměli dotaz tu a protože se chtěli radovat a on radil radujte se za lidí tím že sami se sebou ale za duším tak musel tomuto dát průchod a museli vyrobit víno z vody a tak je to s tím svým východiskem okázale to o život východisku voda pro ty svatebně který se chtěli pít nebyla ničím původním a nebyla ničím žádoucím ale víno bylo žádoucí a vinni vyrobili ježíš kristus s tím vody po lepší než to víno tam je řečeno než to celé podával správ předtím se se divili zadní a říkali jak je to možný že ty správce svatby najednou vám podával se přímího nakonec když to těm božím se podá toho ší a tady je odpověď na to proto ježíš říká že on napří napřed na levá do našeho života lepší víno a to jsem vždycky poznával v tom předškolním věku když jsem poznával správné to bylo lepší v neboť to byla moc která v tom něco věku není a to lepší mýho podával a tak dlouho dokud jsem se dostal těch sedmnácti let a tak dále jak je to s vámi se do toho lepší víno nemilosrdným. Velice nemilosrdný to lepší víno je život lidský braní rukou božích neboť devadesát devět procent všeho co se ze děje nezpůsobuje svou vlastní vůli když jsem drzí tak řeknu synu vnoučat že ku teďka prosím dýchej z vlastní vůle se o to snaží a říká jak se to dělá vono to jde samo ne se ta tebe vlastní vůle teďka když se z vlastní vůle ono se dýchali jak že z vlastní vůle přidává k tomu vlastní vůli a von se tím dech on říká dědečku to nevydržím jak to musím nechal se samotné běžet a to je samotné meze nebo je to z rukou božích pořád branky pořád berete s každým mu mezi života z rukou božích tak když to takhle budete aspoň ve své představě dělat oživíte naprostou jistotou východisko tělesnosti nezabili se a jak to takhle budete dělat tak se v nabízíme a dycky na novo a ten lepší tomu se odbyl ti zase tam zapadnete jsem například se divil že moje maminka která byla dost tak poučen o těchto věcech před svým pohřben zase ležet se mi tam naše si samo sebou vyhnal a budou. Že se dní po její smrti on a když jsem viděl stýká francii jeho bratra v praze před tokem asi on tam zase ležel v tom cele byl byli mimo spálili kdyby připadl to astrální a protože je to biskup mocné taky eště je tak sem ho vytlačit ne a tu momentu jsem taky vytlačit oba dva to měli vopravdu vysvětloval kou radost neboť se najednou potom vystačí očisty vědomě jiném na jiné úrovni vědomí jestli ostatní který tam nebyli vyplacena nýbrž se tři zdržovali jako ta matka se mohla si zdržovat toho těle ještě moc dlouho se po šest neděl nebo sedmdesát čtyři my přešel ten po ten jde pomalu tak ty tam nevstupuju takovým způsobem jako vstoupili tihleti dva protože jsem je z toho dostal a tak nevím jestli je vyložil co je to oživovat ale myslím že jeho že to víc nedokážu kdyby člověk ozval nějaký ten lotos o také oživení toho tělesných dis tělesnosti no jsem tady dost jako opatrný v tomto úsudku protože když se dívám zblízka nezdálo toho kdo provádí jógu hadí síly to je pomocník radžajógy tyto. Jogi dopadali se sebou a jednak druhou se doplňují tak ten sice oživí třebas všechny lotosy ale kupodivu protože je to technika tak je oživí tak že na úrovni nemá z toho to co ten trestám ocitne zhora on na to jde zdola kdežto na to jde shora ten na úrovni opravdu živ takže dejme tomu když shora od boha sestoupí na čtvrtou úroveň tak se osobně stýká s anděli a z láskou boží osobě se stýká osobní pocit lásky a samo sebou ubývá celý světa ne co je hloupé se tak denně ne a u těch radžajogínů uznají na jednu věc proč tomu tak nedochází protože stojí mezi tím opravdu oživení střediska mezi jejich vůlí to že tam skládají svoji představu o tom středisko mají namalován obrazně víte to se na malovat ne muladhara eště splátkového to za tak dále a. Za svatých citát o to a tak dále mezi tím to nebudu vykázat tak jestliže toto dělají tak mezi toho boha a sebe jako zprostředkovatel sou vaj představu lidskou před sebou o tom lotosu a ta způsobuje že ten lotos nevdá ze sebe život nýbrž vydává jenom tolik co odpovídá te je stavět hadí síla která toho vstoupila to manu pramínku a ti sil protože ono to tohoto s plně rozvinutýho nemůže vstoupit celá hadí její velká část získa v muladhaře a to z toho důvodu že by ten člověk umřel muladhara umožňuje funkci automatismu jedna jak to říká smyslů a rozumu a umožňuje mi žít na tomto světě a kdybych se opustil takhle dole tak to by mělo platný že jsem třebas anahatě dyž nejsem živ to udělala a a imelda dary a okamžitě zemřela ne to je dokázáno fakty no ale nebudu se takhle tím zabývat se my sme to stačí že totiž za prvé my nemáme úplně otevřenou muladharu. Výchovný měli úplně otevřenou jako napřed musí oni otevřeli a ne úplně tak tam byl dosti sil muladhaře abych zůstal na živu kdybych neotevřel úplně tak bych možná odvedl to maličkost co dokážu svou představou odvedl a umrtvil bych sebe tak že bych zůstal jako koleno mrtev ono beztak když to hadí silou dete nahoru zdola tak všechno odkud odejdete to je mrtvé tak jste úplně uhlí tak například celí tedy padmasáně tak ne padnete vy nevíte o tom potu svýho čela se ocitne třebas z manipuře úrovni pupku tak dop všechno tuhá mrtvé by se ocitli v anahatě uprostřed srdce tak vepře no je mrtvé když se ocitnete se všechno pod vrcholem hlavy je mrtvé a aby jste přitom neumřeli k tomu je třeba aby tam něco ve spolu k mana aspoň zůstalo čím musíme plně otevřená muladhara abyste při své nemělo s ti něco nechali a na tohleto jsou představa to stačí to jsou představou obrazovou odčerpá li do vyšších lotosů.

Download XMLDownload textWaveform view