prevzate-kotouc-88-04
prevzate-kotouc-88-04
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Nás
všude
no
ale
až
se
o
tom
bude
tímto
způsobem
pohybovým
naše
lidstvo
přesvědčit
tak
to
bude
stát
několik
generace
práce
když
to
budou
dělat
takže
třebas
třetí
to
tak
generace
teprve
dostane
ta
se
bude
rodit
na
té
družice
se
tou
větnou
kosti
dostane
třebas
na
tu
aha
to
a
tam
si
to
prověří
a
další
zase
čtvrt
generace
to
vrátila
pátek
takže
a
jsem
příliš
tak
nikdo
oni
už
nebude
vědět
když
to
bylo
takhle
těžkopádně
dělat
a
když
to
pole
dělat
tak
nepěkně
jak
se
to
dělá
pánbůh
nebo
tak
kroku
těžkopádně
ale
už
ne
tak
jako
to
dělá
člověk
o
jak
asistovat
to
já
mám
manželka
tak
bez
ztráty
času
bez
nejmenší
ztráty
času
si
to
všechno
zjistí
a
bude
tam
a
budeme
o
tom
podat
jednoho
dne
zprávy
jak
to
tam
vypadá
jestli
to
budeme
potřebovat
vůbec
na
to
že
já
jsem
tady
mluvil
o
rozdílu
mezi
pohybovou
jim
přemostění
a
mezi
pohybovým
přemostění
tomu
nepohyblivou
přemýšlení
říkám
askeze
se
tak
pomáhám
k
tomu
pohybu
říkám
trans
po
tam
po
strava
z
nitra
místo
to
je
strašně
těžkopádné
a
na
kladné
na
energii
že
se
tady
v
tom
se
nevyroste
je
žádné
neví
Já
nemohu
říct
že
bych
potřeboval
nějakou
energii
abych
se
dostal
z
tohoto
časového
pojetí
do
bezčasového
pojetí
to
znamená
k
bohu
a
kdybych
neodstranil
všechny
energie
tak
by
nám
ta
to
všechno
co
mně
brání
v
této
trans
asi
a
on
už
to
směrem
k
věčnosti
není
tam
ska
se
mu
je
to
od
místní
tam
není
možné
jenom
přemístí
tímto
principem
nýbrž
od
nich
stěna
že
když
jsem
věčnosti
tak
jsem
nikde
bůh
je
nikde
onom
všichni
říkali
ateisti
do
není
není
není
já
řeknu
ano
máte
pravdu
a
když
mě
druhý
přijde
že
je
všude
řeknu
ano
máte
pravdu
ani
jednou
jsem
nelhal
obojí
je
pravda
tato
logika
na
kterou
nestačí
aristotela
že
už
ta
indická
a
napřed
do
stačí
na
se
na
to
beztak
opisoval
stále
se
toho
nevědomost
a
to
by
nám
pomohl
k
tomu
abychom
tyto
věci
chápali
a
to
zatím
že
jsem
když
se
setkal
s
věčností
tak
prostě
vnitřního
nedělám
než
se
vzdám
to
zdání
toho
této
klece.
Kdyby
bylo
třeba
dělat
něco
jiného
vy
vyvodit
nějakou
energii
žádnou
ta
by
mě
bránila
k
tomu
vzdání
já
musím
být
ničím
na
prahu
věčnosti
musí
být
ničím
a
jak
nejsem
tak
tam
nejsem
cesta
a
ke
mně
k
nějakým
přáním
co
je
v
pořádku
takový
samým
mi
lite
dy
to
tím
se
usnadňuje
rychlost
odchodu
mého
na
vobětoval
situaci
kdy
překonal
přání
protože
by
měl
poznání
takové
že
byl
na
úrovni
toho
ke
kterému
ta
přání
snášíme
a
tam
už
si
nemůže
nic
nemůže
si
prostě
při
nemůže
o
to
nejde
nemůžete
ani
modlit
nemůže
ani
soustřeďovat
nemůže
proto
ten
postoj
toho
budí
tomu
ten
padmasáně
to
je
vopravdu
chybných
působí
pojetí
buddhy
protože
ta
panem
jenom
symbolem
toho
vnitřního
stavu
daleko
důležitější
je
nepotřebuje
padmasanu
na
to
no
ale
to
nevadí
tak
já
jsem
za
zády
tady
a
nota
provedl
dneska
za
tím
rozdíl
mezi
ta
na
slova
a
mezi
trans
porta
považuju
to
tak
tak
tak
e.
Tou
sama
me
ne
to
že
tak
chtěl
jsem
říci
že
technika
naše
se
ubírá
takovým
směrem
že
stále
větším
vynakládáte
energii
se
dostává
k
účinků
energie
které
přesahuje
bývalé
účinky
daleko
nižších
van
energii
třeba
dejme
tomu
my
jsme
nedovedli
dřív
vynaložit
tak
velký
kvantum
energie
aby
se
jí
překonal
tím
a
a
tím
se
dostali
se
na
ordinace
sme
ve
stavu
bez
tí
že
ano
mezitím
jsme
to
uměli
tak
se
můžeme
pohybovat
na
bytu
země
bez
tíž
stavu
ale
musím
napřed
překonat
tou
úžasnou
ti
sním
kvantum
ti
bychom
to
kvantum
energie
této
potřebuje
na
vyslyšení
toužit
se
běžnou
zdálo
kolem
země
poli
tak
jsou
to
možná
souč
všech
energii
které
my
potřebueme
promysli
doma
to
té
za
deset
let
ano
letnice
v
celé
a
tam
to
momentu
všechno
vynaloženo
no
čili
to
je
hrozně
druhá
záležitost
ale
to
by
na
tom
nebylo
to
nejhorší
že
to
tak
vrahem
když
na
to
máme
to
udělám
ale
daleko
horší
je
že
tímto
koncem
nevě
do
toho
vloženo
ruším.
Jiné
kvantu
neboť
tak
vona
se
vedle
sebe
nesnášejí
v
tom
my
nevíme
ale
až
se
to
dojme
to
nám
to
si
uleví
a
že
totiž
já
to
pudu
jinak
to
se
to
s
tím
ruší
protože
tím
zase
od
těch
alchymisti
ve
středověku
způsobovali
opakovanou
destilací
vody
obyčejně
vody
že
obyčejně
vody
dělali
těžkou
vodu
a
těžké
vody
konám
schopnost
převádět
prvky
jeden
na
druhý
jo
rozvíjet
to
a
tak
dále
čili
to
dělali
bez
vynaložení
energie
jenom
opakovanou
destilací
a
my
na
to
potřebuje
úžasná
kvantu
energie
abychom
toto
dokázali
po
sem
radil
aktivní
prvky
oni
nepotřebovali
rada
u
ra
přece
ne
já
vy
aktivní
a
oni
z
nikdo
na
neslo
působilo
jako
kdyby
to
byli
jako
by
použili
rada
asi
něho
prostředku
takže
my
mírou
prostředky
které
nejsou
nad
aktivní
v
pravým
slova
smyslu
ale
dají
se
jako
rady
aktivní
použít
tak
takový
takovou
vlastnost
má
naše
vědomí
a
jestliže
se
do
toho
vědomí
nevloží
energie
tak
ono
funguje
přirozeným
způsobem
bez
vložení
té
nevě
která
se
stavu
je
založení
osobní
vůle
do
toho
funguje
samozřejmě
přirozeně
a
správně
a
bez
těžkostí.
Takže
já
se
svým
vědomím
mohu
vy
do
toho
nevložím
obrovskou
energii
vůle
osobní
já
se
s
tou
energii
bez
té
nemohu
dostat
nikoliv
přemostění
pohybem
nýbrž
k
vám
to
vím
přemostění
kamkoliv
a
taky
nikam
důležitější
z
něčeho
do
ničeho
tak
se
mu
a
je
to
proto
důležité
že
tímto
způsobem
možno
bez
navození
obrovských
rychlostí
pomocí
obrovských
energii
se
dostat
kamkoliv
ve
vesmíru
bez
ztráty
jedné
vteřiny
kdežto
když
já
bych
se
podíval
tichostí
světla
tak
mi
to
vyžaduje
na
nejbližší
planetární
soustavu
několik
světelných
let
a
to
znamená
že
by
tam
za
mnoho
let
do
letli
v
tou
družice
a
jiná
generaci
by
to
tam
zažila
a
zase
by
se
vraceli
tak
zase
by
to
byla
další
nerad
která
by
dala
zprávu
o
tom
co
tam
zažil
čili
to
je
strašně
těžkopádně
jak
mi
to
dneska
děláme
to
že
sem
to
dívá
člověk
je
alchymista
říká
vy
jste
ale
těžkopádný
to
nesto
jenom
od
počítali
ve
tmě
a.
To
je
ten
černý
na
varu
jak
samo
to
mluvím
to
je
odpočívání
vesmí
a
mu
vám
to
vyšlo
že
na
ne
v
tom
nebyla
tak
já
taky
poznávám
třebas
ve
styku
s
manželkou
jejím
posmrtným
stavu
bodu
na
tom
posmrtném
stavu
ž
byla
toti
než
tam
došla
proto
měla
možnost
v
tom
pokračovat
po
smrti
plynule
bez
mezer
že
ona
se
může
ocitnout
kde
chce
neříkám
na
konci
vesmíru
to
ne
ale
tady
kde
to
jako
já
potřebuju
třebas
pro
své
úkoly
nebo
vona
pro
svoje
úkoly
mateřství
ho
mateřství
u
té
nebo
ucelí
nebo
mého
syna
aby
se
podíval
na
jejich
stav
aby
mohla
vyvodit
z
toho
jejího
stavu
nějaké
zlepšení
a
ona
na
to
nepotřebuje
vůbec
žádný
čas
a
když
mě
k
tomu
při
vezme
tak
já
taky
žádný
čas
nepotřebuju
a
je
zajímavý
že
potom
ty
věci
nevnímám
touto
duší
to
těmito
duševní
schopnostmi
které
potřebujou
smysly
k
tomu
abych
něco
vnímal
nýbrž
ty
všechny
smysly
jsou
nějak
pohromadě
v
netělesným
stavu
takže
dejme
tomu
že
předvádí
vzpomínku
mu
na
naše
společné
mládí
že
jsme
se
s
dětmi
batolí
někde
v
lese
mně
jde
na
baráku.
To
tvá
doma
ve
vysokých
horách
tak
je
to
převede
takovým
způsobem
je
to
promítne
já
jsem
na
to
dívám
za
tím
napadne
se
podívat
na
ní
na
víc
vedle
sebe
nevidím
tu
promítnu
a
já
nevim
mě
ani
sebe
který
to
vnímá
tak
z
toho
poznám
že
jsme
tam
netělesným
tomu
u
poznávat
tak
snadno
proto
že
mě
to
naučili
husy
to
nenaučili
rusi
kde
jsem
byl
taky
netělesným
v
tom
transu
aspoň
stokrát
nimi
je
neměl
tu
tento
trénink
a
kdybych
neměl
ne
ten
těmi
po
těch
lékařů
tak
jsem
s
tou
manželkou
se
nemohu
teďka
stýkat
chopit
el
ně
a
nemůže
mít
tohleto
dávat
oper
já
vám
to
všecko
říkám
jenom
proto
že
budoucnost
techniky
spočívá
v
tom
že
to
nebude
jenom
technika
nýbrž
že
do
tý
techniky
budeme
vstupovat
jako
do
pomocníka
po
přechodu
přes
věčnosti
že
musíme
napřed
být
vědomě
věčný
bytostmi
a
pak
tu
techniku
k
tomu
libovolně
můžeme
přidat
jenom
v
takové
míře
jak
je
například
já
musím
když
chci
tyto
věci
použít
třebas
si
chci
dát
napovědět
ho
sem
a
von
tu
není
tady
není
a
já
se
s
tím
potřebuju
domluvit
o
ničem
co
překládám
a
co
komentuj
tak
já
musím
používat
techniku
ale
musím
to
dělat
přes
věčnost.
Já
se
musím
zastavit
v
tom
pochodu
myšlenkovým
který
tady
je
a
přes
tu
věčnost
kde
von
je
se
dostanu
technickou
technickým
způsobem
k
tomu
co
potřebuju
vědět
to
znamená
já
se
s
ním
osobně
setkám
ne
a
to
už
je
ta
technika
a
po
na
poslechnu
se
ho
a
dělám
to
jako
se
to
lidsky
dělá
jenomže
mezitím
ten
článek
který
neovládáte
musí
být
a
dokud
technika
tento
na
nevládne
že
nebude
mít
za
sebou
zkušenost
věčnosti
tak
v
té
technice
bude
muset
používat
stále
větší
koncentraci
a
ta
energie
představuje
osobní
jejich
vůli
a
osobní
vůle
mně
znemožňuje
se
dostat
do
věčnosti
osobní
vůle
bez
této
nejde
a
s
ní
to
taky
nejde
jo
po
určité
fázi
už
to
smí
vůbec
nejde
takže
do
osobní
může
se
dostat
k
osobní
spáse
tak
skončí
pod
křížem
a
když
tam
neztratí
druhou
tuhletu
víru
a
tak
dále
už
nejde
a
to
ukazuje
to
tím
životem
a
toho
se
musíme
mít
poučit
se
mi
tady
říkáte
že
staří
bude
to
stejné
jak
jsem
to
říkal
no
pochopitelně
že
každý
lidský
život.
Je
schopen
zjevení
to
znamená
aby
se
mu
to
jevilo
bez
námahy
a
bez
ztráty
času
a
komplexně
se
všemi
spolu
záležitostmi
ano
to
znamená
závislosti
na
tom
ostatním
tu
co
ctnost
má
každý
jenomže
jí
neobjevil
a
nás
k
těm
toho
také
je
nemůže
použít
ani
ji
neobjevil
slabika
ale
mě
ji
objevil
lékaři
ne
já
objevil
lékaři
takže
já
ji
dovedu
od
tý
doby
napřed
jenom
částečně
ale
potom
čím
dál
dokonaleji
používat
protože
navodil
řetězu
reakcí
tady
platí
zákon
řetězová
reakce
v
tomto
oboru
ten
navodil
je
tak
že
mě
v
předškolním
věku
čas
od
času
postila
zjevení
ovšem
když
se
řekne
zjevení
po
křesťanským
způsobem
myšlení
tak
je
to
nějaké
vidění
to
nikdy
nebylo
vidění
toto
si
to
pravé
zjevení
není
žádným
viděním
nějakýho
pána
boha
nebo
nějaký
ho
svatý
správně
říkala
katraj
no
jo
ale
důstojný
pane
a
té
století
jsem.
To
je
to
zlé
já
se
dostalo
stavu
kdo
je
byl
ani
pán
bůh
ani
ho
svatí
ani
anděle
a
já
jsem
na
svém
toho
nevěřící
protože
já
jsem
přesto
poznával
božství
tu
posvěceno
z
toho
života
sem
poznával
a
on
říkal
a
jaký
to
má
následek
že
já
daleko
dokonaleji
mil
bližního
že
jsem
vám
miloval
přeci
volit
by
ne
se
do
se
za
hranice
svýho
já
se
dostala
přestání
se
toho
bližního
takže
ono
neprotekčně
teď
miluje
že
ano
pořádku
jenom
to
nikomu
neříkej
přírody
tě
upálil
víš
že
si
věřící
kdy
musí
dělat
jako
že
věříš
k
tomu
co
tam
jedná
dogma
cesta
předpisu
jist
osobní
pojetí
boha
to
je
pořádku
osobně
pojetím
italem
právě
to
otázku
tak
by
zavrhuje
te
osobní
pojetí
boha
se
kolik
to
je
nutné
ale
do
určité
doby
a
když
se
neodpověz
od
toho
tak
se
překoná
kříž
kdyby
se
byli
neodpustí
ježíšovi
učedníci
tak
by
se
milosti
bývají
na
kříž
a
k
tomu
co
se
po
zmrtvýchvstání
ježíšově
stalo
neboť
teprve
po
zmrtvýchvstání
ježíše
dověděli
dva
učedníci
kdo
učit
ježíše
mu
proč
se
to
všechno
stalo
tímto
neza
bylo
to
psáno
z
tý
snu
a
to
písmo
četli.
Oni
si
myslel
že
to
čtou
i
to
znali
nazpaměť
není
to
to
nestačí
to
se
musí
číst
takovým
způsobem
že
člověk
cítí
povinnost
to
uskutečnit
oku
třetím
povinnost
to
uskuteční
a
byl
býval
nešťasten
kdybych
to
byl
nemohl
uskutečnit
a
jestli
z
vás
je
někdo
šťasten
že
to
neuskutečňujete
jemu
to
fíku
po
va
plivat
to
je
normální
stav
člověka
ne
každýho
ale
u
vás
by
to
už
normální
nemělo
být
proto
jsem
přeložil
a
potom
jsem
to
komentoval
žádný
dvacátý
čtvrtý
a
doporučovat
a
že
si
ho
přečtu
aspoň
aby
z
toho
pročetli
to
znamená
životě
i
stoho
důsledky
pro
si
život
té
správné
čtení
kde
se
mluví
o
tom
za
jakých
okolností
se
člověk
spojuje
s
bohem
že
totiž
všechno
v
tomto
světě
je
boží
všechno
tak
to
votok
patřím
vyvodit
z
této
první
věty
toho
žalovat
tého
čtvrtýho
všecko
to
to
patří
tak
mu
to
musím
odevzdat
a
tomu
se
ve
starém
zákoně
říká
existující
cesta
tuto
existenci
za
to
je
celý
recept
na.
Se
s
ní
cestu
a
tak
to
dělal
hejno
tato
ve
dělám
citech
tak
to
dělal
eliáš
a
to
dělal
ježíš
kristus
celý
život
mu
odevzdal
i
toho
svého
ducha
kterým
konal
velice
dobré
věci
zázraky
a
křísili
a
nevím
co
všecko
dělat
ty
toho
moc
ne
ducha
božího
ale
svého
ducha
moje
a
na
kříži
a
všechno
učedníky
všechno
modle
vzdal
a
kdyby
byl
věřil
nějaké
příkladě
vtělení
tak
taky
to
tam
všecko
prostě
odevzdal
s
víru
i
svou
svou
přináležitost
k
bohu
ale
přesto
toto
osobní
přináležení
zaměnil
za
neosobní
přináležení
takže
když
se
vzdal
i
svého
ducha
tak
vím
věděl
kam
ho
má
ale
sat
odevzdal
ho
otci
odevzdávám
ti
svého
ducha
to
je
důležité
no
tak
ta
první
věta
toho
žalmu
dvacátého
smrt
by
měla
by
svaté
terezii
nebo
svaté
kateřina
sienská
stačila
k
tomu
aby
se
vědomě
spojil
s
bohem
a
jestli
vám
to
nestačí
tak
je
vám
to
s
odpuštěním
svých
anebo
máte
plnou
hlavu
zbytečný
starostí
to
je
sou
ty
energie
který
nám
brání
k
tomu
abychom
se
ocitli
za
ním
že
jsme
těmi
člověkem
prosím
alchymisti
který
dovede
z
obyčejné
věci
udělat
zázračnou
věc
přeměna
obyčejného
kou
bez
latu
vděčni.
Tento
kovů
dočasný
nebo
pomíjející
za
post
věčný
nepomíjející
čili
to
čas
né
převést
do
bezčasového
a
je
to
samozřejmě
smysl
lidského
života
abychom
věčnosti
když
pocházíme
zvěčnit
to
jsme
syn
ne
nevymyslel
to
se
stalo
v
okamžiku
smrti
narození
abychom
před
smrtí
ještě
přešli
z
toho
časného
do
toho
věčného
tak
já
mluvím
vlastně
jsem
se
dostával
je
daleko
o
tom
druhém
a
to
je
už
nikoliv
trans
nebo
trans
pot
nýbrž
je
to
jak
jsem
to
nazval
ten
na
ty
zjevení
a
zjevení
spočívá
tedy
v
tom
to
opakuji
že
já
nemám
nějaké
vidění
ale
mně
je
to
zjeveno
v
tom
smyslu
že
já
to
najednou
vím
aniž
jsem
se
o
to
svou
vůlí
přičinil
tam
vůle
nemá
žádnou
cenu
zevní
když
pro
mluví
vůle
tak
se
to
zjevení
promění
v
obraz
a
když
se
promění
v
obraz
protože
jsem
do
toho
proudu
tou
vůlí
tvoji
představu
o
bohu
třebas.
Tak
se
z
maří
to
hlavní
ta
moc
z
toho
vězení
to
umění
tady
je
ten
muž
se
mnou
ví
třebas
česky
to
ne
nevedou
ale
nedění
mně
tu
úžasnou
moc
která
je
za
namarupa
při
za
tvorem
a
za
pojmenování
za
řečí
to
jsou
všechno
jenom
symboly
a
pomůcky
které
musí
překonat
mám
překonat
tedy
a
zjevení
potom
začne
být
jenom
obrazem
a
čím
víc
je
obrazem
tím
méně
je
mocí
a
čím
méně
je
obrazem
tam
jsou
stupně
tím
více
je
mocí
takže
jak
správně
v
tomto
poslední
kapitoly
říká
hoden
poznání
vůle
pomlčka
moci
vůle
boží
po
myš
boží
moci
a
to
jsem
v
předškolním
věku
poznával
v
těch
lékařů
protože
když
jsem
poznal
ce
správné
co
jsem
poznával
a
bez
rozumu
to
bylo
poznání
vůle
boží
třebas
v
maličkostech
on
poznala
ty
ty
maličkosti
těch
si
si
maličkosti
se
mi
starat
mně
se
to
se
víc
neuneseš
tě
maličkosti
ale
byla
v
tom
okamžitě
založena
tak
je
obrovská
mokrá
převažovala
přešla
veškerou
mordu
vy
by
do
toho
vložil
sebevětší
dí
tak
tu
moc
nedokážu
uvést
do
činnosti
jako
to
u
vás.
Dokázala
ta
vůle
boží
která
tady
pronikat
přes
tu
vůli
osobní
smazala
vhledem
k
tomu
zjevení
se
mi
to
ostatní
čemu
říkáme
inspirace
a
v
intuice
jeví
jako
odpad
to
první
ta
inspirace
blízkým
odpad
nebo
důležitějšího
pat
nebo
dokonalejšího
pak
než
ta
intuice
která
se
mi
zdá
být
nedokonalí
pozdějším
nebo
odvozeném
odpadne
no
ale
není
to
víc
než
odpad
takže
já
teď
to
vysvětlím
jednoduchým
způsobem
napřed
inspiraci
umělecké
tak
jestliže
řecku
chtěl
bych
tě
do
inspirován
umělecky
to
udělal
jendu
každý
rok
a
každý
jste
ti
rok
zvlášť
vložit
důkladně
se
prováděla
pouť
athena
délos
na
ostrov
neměl
svatými
jak
apolona
artemis
to
byli
sourozenci
božští
a
tam
se
koná
pouť
proč
že
ta
pouť
byla
symbolem
od.
Něčeho
odejít
né
někam
se
dostat
ale
o
ně
v
tom
se
ještě
někam
dostali
přišli
na
s
na
délos
tak
byli
prostě
na
dolu
ale
nikam
do
věčnosti
se
nedostali
jenom
od
něčeho
odešli
a
když
odešli
dokonale
třebas
dejme
tomu
s
tem
když
pustil
a
tedy
z
hlavy
se
všemi
těmi
inteligence
tam
tedy
vládly
tak
byli
konečně
aspoň
na
déle
připraveni
k
tomu
aby
se
jich
ujal
a
poloze
ale
bylo
zapotřebí
aby
prošli
řadou
lhůta
byla
tam
bylo
strmou
nebo
sloup
řadí
nebo
prostě
řada
lhůta
a
od
toho
přístavu
až
k
tomu
chrámu
to
apolona
to
artemis
a
ten
řek
musel
jít
vokolo
těch
mnoha
vů
a
musel
sedět
že
je
který
ten
lev
je
jeho
a
musel
k
tomu
vů
sebe
odevzdat
když
sebe
neodevzdal
tomu
lhu
upřímně
tak
v
tom
chrámu
a
porodu
byl
zbytečný
nemohl
byl
tý
apolónem
inspirován
prací
nenastala
jestliže
ale
nejenom
opustil
a
ten
ale
své
já
odevzdal
tomu
a
říkal
tak
evu.
Ty
si
teďka
my
já
a
buď
tady
počkej
si
na
mě
až
se
vrátím
jo
já
si
tě
zase
to
svý
já
vezmu
přes
tam
atenách
ho
zase
budu
potřebovat
né
ale
teď
u
athena
musím
být
bez
něj
jinak
by
mě
ten
inspirovalo
ten
můj
apolona
jestliže
tímto
přípravem
tímto
touto
přípravou
víte
že
lidská
přitom
úžasnou
moc
se
dostal
až
do
toho
chrámu
apolona
a
pokud
to
byla
žena
do
chrámu
artemis
jo
to
tam
byly
vedle
sebe
svou
jejich
zbytky
všechny
velice
dobře
zachovány
jejich
zbytky
limitně
chrámy
když
se
tam
takle
ocitl
tak
se
mohlo
stát
a
stalo
se
v
každém
případě
když
toto
správně
provedl
ten
člověk
že
když
se
ve
své
představě
vzdal
sama
sebe
tak
se
do
té
míry
vzdal
sama
sebe
že
mohl
být
inspirován
nic
víc
než
inspirován
to
ní
konec
to
zasel
správné
živé
východisko
které
dostane
živých
východiskem
potom
je
dovolte
aby
od
těch
živý
východiscích
ještě
více
promluvil
ano
následující
protože
my
nemáme
úspěch
na
cestě
protože
neznáme
žádné
živé
východisko
všechna
východiska
která
známe
sou
mrtvá
když
jsme
celý
mrtvý
i
musíme
aspoň
jenom
východisko
oživit
abychom
v
něho
mohli
zase
k
rovnocennými
životu
jít
jenom
živé
se
stýká
s
živým
a
ne
mrtvé
mrtev
to
nejde.
Tak
když
tam
někdo
přišel
takhle
svým
živým
východiskem
tak
ten
a
prone
jeho
ujal
a
já
vám
řeknu
jak
když
například
tam
přišel
feidias
ten
známý
sochař
tak
se
ujal
tak
že
byl
tím
a
polem
tak
nadšen
že
hned
na
tom
déle
vybudoval
prý
svých
svou
nejkrásnějších
sou
devět
metrů
vysokou
toho
boha
a
pana
ho
v
té
své
představě
viděl
to
byla
cha
tak
mohutná
že
ty
jsi
zle
tam
stála
bez
porucha
a
nikdo
se
netroufal
mít
ničit
a
teprve
nějak
vlnách
třináctém
století
najednou
zmizela
nebyli
ušlo
se
ti
co
tam
přišli
víme
jenom
o
těch
který
se
duši
ne
od
těch
ostatních
který
se
zatím
se
si
je
vyzpovídal
a
to
jsou
ve
náčiní
že
ji
do
zbourali
že
si
ji
nedobral
ale
byli
toho
schopni
že
voni
ukladl
jednou
taky
z
hrobu
svatýho
marka
jeho
tělo
odnesen
tak
že
ano
to
byla
republika
kdy
se
marka
svatého
marka
to
nebyla
benátskáukradli
toho
svatýho
vojensky
násilím
z
jeho
hrobu
tý
koptický
církve
křesťanský
a
voni
neměli
moc
se
bránit
té
ska
se
toho
lidstva
to
neuměl.
Jezdit
na
moři
tak
v
tom
se
nechat
uká
a
oni
to
mají
dneska
benátkách
v
tom
chrámu
svatýho
marta
založil
na
tom
tu
republika
když
sama
a
že
ano
ale
já
jsem
trošku
potil
ten
tam
postavil
tu
sochu
toho
apolona
a
odnesl
si
něco
čemu
říkají
v
řecku
entusiasmus
nadšení
já
tomu
říkám
zaujetí
a
indové
mně
o
tom
zaujetí
pro
tuhletu
věc
řekli
že
si
zaujat
to
mi
říkal
ne
já
jsem
nic
který
mi
to
začátku
vedl
dva
měsíce
jenom
říkal
já
tě
už
dál
nepovedu
protože
za
na
ti
si
udělal
pokrok
který
já
jsem
udělal
zza
dvacet
let
a
to
z
toho
důvodu
si
ho
udělal
ne
že
by
se
nějak
schopný
že
si
měl
entuziasmus
jsme
na
celý
vesmír
zaujetí
než
se
ne
na
to
mechaniku
víte
jaký
je
rozdíl
mezi
technikou
co
to
postoj
energie
to
je
ten
je
stav
vědy
a
co
je
to
pouhé
zaujetí
entusiasmus
takže
ten
feidias
byl
považován
potomkdyž
tvořil
další
sochy
za
božského
za
druhu
na
pole
na
apolona
a
takže
když
potom
vytvořil
dvanácti
metru
prasknu
uvnitř
kopl
která
taky
zmizela
to
je
vším
už
tak
to
prý.
A
světa
tak
to
už
bylo
božské
pro
ně
dílo
voni
prostě
ta
cha
už
měla
schopnost
je
inspirovali
vést
ke
zjevení
ale
inspiraci
to
našem
toho
vejdi
přešlo
přes
tu
co
u
do
toho
do
se
vystavit
tomu
záření
toho
ideální
té
ideální
proporcí
to
je
palestiny
já
si
při
tom
vzpomínám
to
se
stalo
v
době
před
vnikám
a
krok
a
přece
dem
před
těmi
do
chodili
za
apolónem
na
ostrov
délos
že
tam
se
chodilo
asi
tak
vod
šestého
století
před
nešlo
ne
to
počtem
předtím
to
tam
nebyla
ta
svatyně
ten
byl
vzývá
někde
jinde
na
tom
nezáleží
kde
ale
pravý
o
tom
ovšem
bájeslovným
způsobem
homer
ve
své
illias
a
tu
kapitolu
si
přečtěte
než
se
pustili
řekové
dvoje
s
těmi
pojali
tak
protože
jim
protěžoval
palác
a
scéna
oni
při
athena
ona
si
je
dala
shromáždit
na
břehu
mozkem
mimo
dost
e
té
tres
ta
byla
od
přerůst
ale
na
a
definovala
před
nimi
se
zlatým
sítem
a
zlatým
mečem
pomalu
před
ním.
I
před
celý
ty
bokem
definovala
každému
se
ukázala
každému
vnukat
sílu
aby
přemohl
tyto
jan
a
pak
zmizela
říká
o
menže
to
báj
a
je
to
hezky
vymyšlený
vám
řeknu
já
si
takylibuju
v
tom
hezky
vymyšlenym
protože
je
to
tak
pravdivé
v
tom
vymyšlený
že
se
to
i
mohlo
stát
a
tak
pallas
atena
si
tam
zařádila
no
ovšem
trvalo
to
deset
let
ne
než
to
dokázala
přemohla
přemoci
ty
vína
bohy
který
byl
zase
na
druhé
straně
že
ano
to
proto
říkal
platon
a
to
už
bylo
dávno
po
trval
pochopitelně
u
nás
se
nesmí
o
těch
pozic
vašich
mluvit
to
je
u
nás
zakázáno
ji
společnosti
protože
říkal
po
něm
před
ním
hra
kraj
tos
ty
ani
nestvořil
nic
ani
žádný
člověk
nestvořil
tento
svět
to
je
věčné
tvoření
které
samovolně
pořád
dokud
a
pořád
se
mění
tamta
he
jí
že
ano
se
to
by
se
tak
ho
se
tam
neříká
že
ta
malé
psáno
se
nesmí
říkat
oni
neříkají
je
tam
psáno
jo
já
to
mám
napsaný
a
za
napsaný
to
promiň.
Tak
já
říkám
pan
tady
šlo
teďka
se
polepší
tak
on
říkal
ale
protože
ta
hmota
se
ustavičně
mění
ta
stvořená
hmota
ne
stvořená
tvořen
ustavičně
mění
tak
nemá
pravdu
ten
materialista
který
říká
že
hmota
je
věčná
protože
ta
je
věčná
asi
tím
způsobem
jako
je
větší
lidské
pokolení
mezích
potom
tých
kdyby
nebylo
potom
tak
by
bylo
po
věčnosti
a
takže
dnešní
hmota
a
není
tvar
moci
a
není
projevem
tito
úplně
jiným
než
byli
to
před
tisíci
a
před
ty
voči
než
byli
před
filmu
to
se
pořád
mění
toto
pana
čili
hmota
po
té
stránce
není
věčná
a
to
pan
herakleita
dobře
věděl
a
taky
to
vysvětluji
nebo
říká
no
jo
to
že
se
nikdo
nevytvořil
ale
je
tady
zákon
je
nebyl
je
tady
zákon
moudrosti
který
vším
vládne
a
tento
ustavičně
vytváří
tak
je
to
to
nebudeme
dá
rozvádět
ale
já
jsem
oráče
jsem
kdysi
o
tohotěch
šel
okolo
knížek
který
šli
dostoupil
takových
božích
a
vy
máte
tuhletu
mirko
eště
jednu
jinou
protože
se
líbil
ten
okraj
kroutit
der
esi
to
za
a
tam
jsem
před
několika
dny
našel
tuto
pasáž
z
herakleita
jo.
Byl
celý
reprodukován
v
těch
hlavních
myšlenkách
a
byly
tam
taky
který
se
materialistům
nehodily
a
proto
si
je
vynechali
a
potom
moh
může
být
hra
který
to
si
jich
moh
ne
tak
bych
řekl
tímto
způsobem
vzniká
inspirace
zkratce
nevzniká
pohledem
nebo
s
nějakým
zjevením
nýbrž
to
je
odlesku
toho
zjevení
které
reprezentativní
la
dejme
tomu
nějaký
pan
mozart
amadeus
měl
úžasný
nadání
hudební
tak
to
bylo
způsobeno
dvojím
sže
totiž
jednak
ovládal
noty
ovládal
hudbu
ovládal
klavír
k
tomu
donutil
otec
bez
vůle
syna
že
ho
nutil
k
tomu
klavíru
od
předškolního
věku
takže
on
ho
předškolním
věku
už
moh
koncertovat
tak
by
musel
být
dokonale
způsobem
jako
dítě
a
to
je
jedna
věc
a
druhá
že
už
před
ním
všichni
znali
noty
a
to
je
záležitost
inspirace
a
pokud
byl
inspirován
těmi
jednota
tak
z
klára
inspirovaný
věci
a
pokud
byl
in
pokud
byl
veden
tou
technikou
která
za
tím
je.
Kdyby
řemeslem
kterému
se
musel
naučit
o
tom
klavíru
to
tomu
se
nutil
tak
v
té
houbě
vidíme
dvě
fáze
nebo
dvě
tváře
jedno
jedna
řemeslné
a
jedna
umělecká
inspirovaný
nadšení
že
ano
entuziasmus
takže
v
tom
já
bohužel
tyto
věci
na
tom
panu
a
madam
tak
jasně
rozlišuju
že
poznám
kdy
jeden
chvíle
a
kdy
je
umělcem
a
mě
to
jde
mně
de
následkem
toho
hrozně
z
krku
že
von
nemilosrdně
si
pomáhá
řemeslem
když
mu
nevytratí
inspirace
nikdo
to
nepozná
do
nerozezná
do
neměl
zjevení
ale
do
měl
zjevení
každý
to
rozezná
tady
je
to
řemeslníka
a
tam
je
to
uměle
jsou
lidé
kteří
toho
řemesla
k
tomu
přidával
daleko
méně
a
jsou
to
umělci
hudební
anebo
umělci
jiní
výtvarní
to
je
jedno
já
myslím
že
ten
fa
feidias
přidával
toho
řemesla
hodně
k
tomu
že
měl
důkladně
za
sebou
školu
řemeslu
athénách
někde
takže
dělal
skvělé
sochy
ale
nebylo
v
nich
ducha
nic
v
tom
pouhé
řemeslo.
Ale
od
té
chvíle
co
stýkal
ten
entusiasmus
vod
toho
a
apolona
byl
v
tom
duch
a
my
litujete
že
se
toho
tak
málo
zachovalo
já
jsem
od
těchto
inspirovaný
viděl
nebo
měl
jsem
před
sebou
jenom
jednu
sochu
té
ochabuje
milý
mělo
ké
že
ano
která
je
vystaven
důvodu
a
já
vám
řeknu
nemá
ani
hlad
ruce
ani
nohy
jenom
tělo
ale
když
chci
dáte
poradit
tím
kus
to
dem
a
postavíte
se
na
určitém
místo
tak
ta
to
chaos
oživené
ale
nejenom
že
dýchá
ale
ona
má
i
hlavu
a
ruce
i
nohy
a
ona
je
inspirovaný
tělem
živým
tělem
a
jestliže
a
to
se
potom
pustím
do
těch
živých
východisko
jenom
bych
odít
extase
nedostanu
k
začátek
věcí
tak
vidíte
že
bez
živého
východiska
se
dál
nedá
jít
se
přešlapuje
na
místě
musíme
najít
živé
východisko
našeho
ho
taji
našeho
mozart
našel
ho
komentuj
neudělal
malovat
a
jak
skvěle
maloval
a
neuměl
ten
neuměl
vůbec
tu
techniku
ten
nebyl
dobrým
řemeslo.
M
a
jak
skvěle
maloval
že
byl
inspirován
no
ale
nebudu
už
tady
plýtvat
časem
to
si
dostat
někam
jinam
a
pro
mu
jenom
o
tom
předtím
do
ruku
zjevení
a
to
je
tušení
nebo
intuice
vy
tomu
říká
za
mo
říkám
tušení
před
tu
cha
tak
to
je
na
stejné
úrovni
já
si
toho
vůbec
nemá
promiňte
mně
to
je
moje
záležitost
to
ne
přijmete
jako
správné
nýbrž
jako
že
já
nestranně
tady
vyjádřím
i
ke
dyk
na
sama
sebe
neprávem
to
podceňuju
ale
pro
sebe
právem
ale
kdybych
vám
to
takhle
řekl
že
by
nemáte
právo
se
o
to
opřít
tak
bych
vám
křivdil
máte
právo
intuicí
se
opřít
a
kdyby
naši
umělci
a
vědci
se
o
intuici
byli
neopírali
tak
polovička
všech
nejlepší
vynálezů
jsem
vůbec
nevyskytla
ale
oni
byli
oni
budovali
na
intuici
většina
z
nich
a
pokud
na
ní
budovali
tak
to
bylo
věc
lepšího
než
co
by
byl
bez
nich
třebas
pouhou
techniku
dokázali
tak
proč
já
si
to
smím
dovolit
to
co
se
smí
te
dovolit
vy
protože
jestliže
já
sice
občas
ale
se
ti
se
nám
někdy
poznávám
co
je
správné
tak
z
toho
povstal.
A
v
jistota
třebaže
i
tady
stal
relativní
postál
z
toho
jistota
a
já
vám
také
to
jistoty
mohu
za
tím
jít
a
mu
to
uskutečnit
protože
v
této
jistě
není
jenom
přesvědčení
že
je
to
správné
ale
v
tom
moc
to
uskutečnění
kdežto
v
té
normální
intuici
e
té
moci
daleko
méně
ale
je
tam
nějaká
tak
až
tři
nějaký
zbyteček
tam
je
že
to
správná
intuice
že
to
odevzdat
prožije
není
ale
u
mě
prostě
všechno
jde
kupředu
jenom
sérii
dalším
se
naší
sérii
zevní
a
ne
intuicí
a
ne
inspiraci
nejsem
těm
věcem
inspirován
nýbrž
já
pořád
zažívám
zjevení
bezstarost
bez
představy
a
z
toho
mluvím
a
vkládám
to
do
představ
do
tvaru
samosebou
nikdy
se
mi
nepodaří
protože
to
vedlejší
ten
obraz
aby
vystihl
tentýž
obraz
jako
předtím
třeba
četli
protože
na
ně
musím
zapomenout
abych
měl
přístup
k
tomu
celé
zatím
obrazem
já
musím
se
nemohu
toho
neřek
držet
že
to
jako
se
držet
osobní
vůle
a
z
toho
vzniká
každá
představa
a
kdyby
se
to
že
osobní
vůle
tak
ta
bez
přístup
k
tomu
co
za
osobní
vůlí
a
za
osobní
vůlí
je
ta
svoboda
on.
Že
by
žena
osobní
vůle
kdyby
to
bylo
možné
to
by
to
bylo
krásné
ono
to
nejde
já
co
bude
se
vůlí
boží
já
jsem
i
ty
nejmenší
zrníčka
svobody
zažíval
tím
že
jsem
z
vůle
boží
něco
zažíval
a
ne
z
vlastní
přesto
měl
oprávněný
je
výrok
ježíše
krista
kdybys
těla
řekl
té
samaritánce
já
to
zkracuju
u
studny
měla
bys
život
věčný
já
to
zkracuju
samo
ho
to
takhle
neřekl
tady
vzkaz
to
má
tento
význam
to
znamená
chtít
je
začátek
dobrý
a
není
to
dobrý
konec
až
dokonce
to
nejde
se
tady
by
vona
to
byla
chtěla
opustil
a
těch
svých
mužů
pět
stech
měla
kdyby
se
na
ní
se
sypal
jako
moc
to
by
bylo
to
nebylo
neštěstí
voni
by
možná
zabili
ty
jsi
moje
ty
jsi
moje
ty
jsi
moje
říkal
vých
pět
najednou
už
to
by
bylo
neštěstí
já
to
se
nemohlo
stát
protože
ona
vod
toho
utekl
myslím
že
jsem
místě
správně
intuici
intuice
je
taky
poznávání
najednou
bez
postupného
pronikání
do
toho
najednou
to
vím
a
z
toho
usuzuju
že
je
to
jedinečně
správné
to
bych
neměl.
Jestli
za
tím
nejde
hned
moc
to
uskutečnit
jenom
o
tom
vím
že
to
tak
je
tak
je
to
jenom
intuice
není
to
zjevení
zjevení
za
tím
jde
dycky
ohromná
ježíši
bylo
zjeveno
že
je
jedno
s
otcem
a
proto
mohl
dělat
zázraky
to
tom
nastoupit
na
kříži
vstát
z
mrtvých
a
tak
dále
všechno
co
má
nedotkli
je
to
všechno
ale
já
bych
byl
tak
on
se
rád
kdyby
toto
šel
ještě
jednou
autentické
a
mohl
bych
kdo
tedy
je
to
asi
předělá
protože
já
já
to
předám
jak
to
chápu
já
to
řeknu
po
svým
to
je
na
to
nemusí
bhagavagítě
se
praví
něco
o
činnosti
velice
důležité
že
totiž
činnost
sama
o
sobě
člověka
nenechává
v
klidu
a
protože
ho
nenechává
v
klidu
nedovoluje
mu
aby
se
dostal
do
toho
klidného
zdroje
ze
kterého
veškerá
činnost
ať
je
to
vesmírová
činost
a
nebo
osobní
činnost
člověka
pochází
a
následkem
toho
se
nemůže
setkat
s
tou
věčností
a
proto
když
v
činnosti
nachází
klid
nakonec
tak
to
je
zvládnutá
činnost
já
bych
řekl
že
to
oživený
východisko
činnosti
ano
to
je
jedno
z
tak
z
proto
k
tomu
že
říkat
že
je
to
jedno
z
východisko
které
potom
bude
dokonaleji
ještě
provedeno
nebo
vysvětleno
Teďka
za
chvíli
stačí
to
tam
tak
ještě
to
opač
a
když
tu
činnost
totiž
veškerá
činnost
je
činností
boží
čili
pochází
z
klidu
bůh
není
neklidný
když
něco
dělá
k
nemusí
má
at
rukama
nohama
když
se
něco
provést
si
to
o
nezastiňuje
me
protože
to
je
primitivní
způsob
provádění
činnosti
lže
z
tohoto
principu
klidu
vycházím
do
činnosti
tak
se
z
činnosti
neztrácím
jako
v
neklidem
prostředí
jo
ale
musím
tedy
před
tím
si
vydobýt
ten
vstup
do
toho
zdroje
toho
klidu
ano
všechno
eště
věcem
přišel
jako
slepý
k
houslím
chudáci
učedníci
museli
se
napřed
zříct
svých
rodin
aby
mohli
tři
roky
dělat
zázraky
ježíšem
kristem
nevěděli
jak
k
tomu
přišli
protože
co
jim
nemohl
vysvětlit
to
se
nedá
vyvy
takže
oni
se
strašit
divili
tedy
že
ty
do
taky
to
to
sem
do
mocenský
řečeno
že
ty
zázraky
dělají
ale
dělali
je
to
se
nemusíme
vědět
jak
to
přijde
ani
panna
maria
nevěděla
kterak
se
to
může
se
tady
z
muže
nepoznává
že
zrodí
ze
sebe
ježíše
krista
nepotřeboval
a
stalo
se
to
kdyby
se
dějou
z
moci
boží
a
ne
z
naší.
A
tak
já
tedy
teďka
už
toho
nechám
tohoto
vědu
konání
protože
bych
pořád
jenom
analyticky
na
to
šel
a
já
chci
na
to
jít
synteticky
protože
to
považuju
za
užitečnější
no
tak
když
se
narodíme
tam
na
tento
svět
tak
je
nám
předloženo
jedno
z
nejdůležitějších
východiskem
které
vesmíru
existuje
na
cestě
do
věčnosti
a
to
je
tělesnost
ale
nejenom
všelijaká
tělesnost
ale
právě
ta
tělesnost
lidská
o
který
dobře
vědí
indové
že
na
ni
je
napojeno
sedm
lotosů
to
znamená
sedm
úrovní
vědomí
přestože
jsme
v
tom
prvním
a
to
ještě
nemáme
pořádně
otevřeno
tak
je
tam
ještě
další
šest
absolutně
otevřený
ch
no
a
to
všechno
je
obsaženo
v
člověku
v
lidské
tělesnosti
čili
já
napřed
promluvím
o
této
tomto
východisku
to
je
nám
ukázáno
z
milosti
boží
jako
správné
východisko
správné
ano
ale
vede
k
něčemu
vede
k
vědomému
poznání
toho
věčného
života
nebo
přiznání
že
je
to
existuje
vůbec
jenom
tehdy
když
je
to
východisko
živu.
Jak
je
živé
tak
mě
přemůže
tou
svou
svým
poznání
které
v
něm
obsaženo
v
tom
smyslu
že
já
nemohu
zůstat
u
východiska
že
já
to
východisko
začnu
používat
prakticky
že
s
tím
východiskem
to
se
prodělat
k
dalšímu
druhému
a
předtím
východisko
veta
jsou
minimálně
tři
východiska
jak
ježíš
kristus
označil
svým
životem
od
nuly
do
třiceti
od
třiceti
do
třiatřiceti
od
třiatřiceti
do
vstoupení
na
nebesa
a
přestane
ducha
svatýho
to
jsou
tři
fáze
které
člověk
musí
projít
a
ježíš
kristus
to
ukázal
svým
životem
takže
nazval
všechny
lidi
kteří
se
se
tady
narodili
nazval
je
mrtvými
a
říkal
nemilosrdně
nechať
mrtví
pochovávají
mrtvé
ale
se
tady
starají
o
pochovat
svého
mrtvého
není
jenom
nějaká
starost
nýbrž
to
je
symbol
toho
že
ho
zachovat
se
nemilosrdně
vůči
toho
k
tomu
který
jsem
měl
to
se
měl
rád
když
už
teďka
mě
k
ničemu
jenom
že
ho
potřebuju
pochovat
je
nesprávné
podle
názoru
lidského
se
mu
nevěnovat
on
po
té
stránce
že
ho
pochováno
to
bych
měl
aspoň
to
dokázala
vděčnost
veliká
vy
si
to
tak
bral
lidsky
a
ježíš
kristus
říkal
ano
ať
se
pochovávají
ona
proti
tomu
že
sem.
Tam
ať
se
jim
dává
úcta
ale
ať
to
dělají
ty
mrtvý
ty
sešli
býti
živý
to
nesmíš
dělat
ty
poď
za
mnou
ať
mrtví
pochovávají
mrtvé
prosim
vás
také
řízně
mluví
o
tom
jak
používat
správně
takzvaného
mrtvého
východiska
jít
za
kristem
znamená
oživit
tohleto
východisko
a
já
to
zase
řeknu
protože
moje
východisko
bylo
právě
ta
tělesnost
živá
to
řeknu
pomocí
toho
bohu
si
té
živé
tělesnosti
kterou
jsem
nabyl
v
tom
předškolním
věku
z
těch
operacích
za
vědomí
e
způsobem
takovým
máte
chudinkata
živá
tělesnost
byla
chudinka
taková
že
jenom
občas
si
uvědomovala
že
je
živa
co
to
ze
se
uvědomovala
že
živá
že
já
když
jsem
tu
tělesnost
použil
takovým
absolutním
způsobem
že
se
už
ji
víc
použít
nemoh
že
sem
byl
opravdu
požívači
v
pravém
slova
smyslu
se
vztekal
že
mně
něco
nejde
tohle
taky
poživačnost
jako
dítě
jsem
dopadl
sekal
jsem
mlátil
jsem
a
nadával
jsem
na
poměry
že
mě
to
nejde
a
když
jsem
se
z
tekl
do
takové
míry
už
jsem
dál
nedokázal
se
ztekat
že
mě
šla
pěna
vod
huby
to
se
nedá
kdy
to
úst
tak
najednou.
Jsem
poznal
že
je
to
situace
podobná
těm
operacím
za
vědomí
ať
se
postavim
na
hlavu
a
dělám
co
chci
ty
lékaři
mě
vy
dycky
přemohl
vždycky
mě
nutili
dalšího
operaci
a
ztrátu
sama
sebe
a
tak
jsem
klidně
na
vrcholu
svých
živost
když
jsem
se
propojil
celobytostně
to
to
propojení
celobytostně
nutné
bez
tébez
toho
se
nevzdáte
sebe
celého
na
tom
vrcholu
toho
propojení
jsem
od
sebe
samovolně
odstoupil
jsem
si
neříkal
vzpomínám
si
na
lékaře
ale
voni
do
mě
ten
stereotyp
samovolného
odpoví
vnukli
voni
ho
nic
on
mě
tim
inspirovali
protože
mně
to
ty
čtrnáctkrát
opakovali
během
dvou
rdvou
let
to
nebylo
jeden
za
brní
za
dnem
nýbrž
během
dvou
let
tažen
přidržovat
u
tohoto
přechodu
z
tohoto
mrtvého
tělesté
mrtvé
tělesnosti
do
té
živé
čili
na
udělat
živý
tak
je
tady
často
stalo
se
potom
jakmile
jsem
překonal
sám
sebe
a
vodešel
sem
od
sebe
k
na
sem
nikdy
neřešim
to
co
jsem
chtěl
předtím
řešit
a
potom
jsem
tolik
zúžil
co
je
na
to
není.
Tak
mši
já
jsem
to
zapomněl
všechno
od
základu
proto
jsem
zrušil
kdybyste
mě
byli
připomněli
kdysi
užil
se
chvilku
proč
už
nesmíš
mít
si
půjdeme
na
ruku
a
my
si
pomůžeme
abyste
musel
zrodit
my
jsme
dospělými
to
celého
dokážeme
to
jako
dítě
si
dokážu
nemohl
ne
to
by
mě
bylo
nepomohlo
já
jsem
prostě
na
to
zapomněl
z
toho
zapomnění
na
sebe
to
byl
dokonalý
sebezápor
který
navodil
lékaři
pochopitelně
pořád
opakuje
mysleli
se
s
tím
dak
klouby
a
nemohl
ty
lékaře
nevymyslel
že
mých
operacemi
to
byste
si
byl
pěkný
udělám
ale
já
jsem
se
ocitl
ve
stavu
ve
kterém
byla
obsažena
moc
takže
cokoliv
mě
v
té
chvíli
potkalo
situace
která
mě
potkala
zdánlivě
zvnějšku
se
propojil
s
tou
mocí
která
přicházela
z
vnitřku
a
harmonii
to
propojilo
tak
že
jsem
provedl
touto
přicházelo
zvnějšku
tím
vnitřním
mocným
způsobem
pomocí
té
moci
té
moudrosti
mít
si
v
tomto
posledním
to
máte
k
dispozici
vod
toho
ghose
tam
mohli
o
vůli
pomlčka
moci
moudrosti
pomlčka
síle
a
tomuto
se
silná
mocná
která
mě
tehdy
za
já.
A
tím
mě
osvobozovaly
od
sebe
a
osoboval
a
ona
mně
vod
lopotného
práce
i
v
maličkostech
i
s
maličkostmi
se
dovedeme
trápit
takhle
třeba
ta
troufat
tam
ale
někde
na
nějaké
mezi
a
pokorně
a
i
od
toho
jsem
byl
osvobozen
od
takových
trup
že
ano
tak
to
taky
píše
od
všeho
i
o
velkých
věcí
najednou
jsem
ne
z
vlastní
iniciativy
co
vám
nevyčítám
to
nebylo
z
ní
moci
je
sem
jenom
že
jsem
předtím
splníte
nu
podmínku
propojí
se
dokonale
o
svou
vůlí
v
tom
něco
chtít
lovit
bude
musí
být
doveden
do
krajnosti
to
znamená
já
kdybych
radil
někomu
kdo
se
hádám
třeba
otec
tak
ti
všechno
udělej
abys
tu
pes
získal
nebo
tak
nějak
já
ostudou
věci
děje
ne
a
když
to
všechno
neuděláš
tak
se
z
toho
nedostane
k
nikdy
dál
všechno
udělejte
a
teprve
se
právo
na
pomoc
pána
boha
když
vyčerpáte
své
lidskému
já
jsem
vždycky
účel
toho
úzké
možnosti
nikdo
upřímně
nazval
těm
lékařům
jako
já
vy
si
myslel
že
ho
tě
jí
zavraždit
ne
řval
jsem
tak
do
dokud
to
šlo
tak
potom
jsem
se
rozčiloval
pokud
to
šlo
vůbec
pokud
jsem
to
unesl
a
dostal
nesl
tak
se
mu
toho
ustoupit
no
a.
Ne
odstoupil
tak
se
objevila
zároveň
moc
uskutečnit
tak
situace
do
které
jsem
se
dostal
já
od
té
doby
nevěřím
že
situace
do
které
se
člověk
dostává
přichází
z
vnějšku
byla
to
jiná
situace
než
pro
kterou
jsem
předtím
zuřim
na
si
to
je
jiná
a
já
jsem
pro
ni
přišel
pro
tu
situaci
to
kterou
jsem
zrušil
to
sem
se
do
jiné
situace
protože
já
nemohu
vědět
ani
do
z
lidí
nemůže
vědět
co
právě
mám
řešit
já
řítím
zbytečné
věci
a
důležitější
věci
vynechávám
protože
nevím
co
je
na
řadě
já
neznám
ten
řád
hodnot
v
sobě
jak
mě
to
rodišti
otčenášem
já
nemám
a
proto
se
nemodlím
při
tom
když
za
něčím
du
nýbrž
prostě
do
osobu
vůli
zatím
bez
ohledu
na
ty
tato
řád
teď
jestliže
jsem
použil
té
moci
ono
to
nešlo
ji
na
použít
na
byla
tak
naléhavá
že
se
musel
použít
puch
tak
jsem
ji
dokonale
vypotřeboval
jakmile
jsem
to
uskutečnil
co
v
té
moci
bylo
obsa
jaká
moc
byla
uskutečněná
ká
si
a
v
tom
byla
obsažena
tak
jsem
měl
po
té
moci
po
té
síle
už
tu
nebyla
ale
já
jsem
neměl
ani
spokojenost
toho
že
jsem
to
provedl.
Ani
jsem
neměl
víc
to
snad
tím
že
mě
to
sílu
opustil
a
to
je
zajímavé
to
dokonale
nebylo
mé
to
bylo
dokonalé
nikoliv
mé
ano
to
bylo
dokonale
boží
já
jsem
to
tak
nenazýval
já
jsem
to
zavolal
nepovažoval
za
jeho
zásah
do
měří
ho
to
to
nepovažujte
přirozenou
je
ale
nebyla
byla
byla
to
zásah
vůle
boží
já
jsem
poznal
v
maličkostech
vůli
boží
i
maličkostech
vůle
boží
tady
je
já
od
tý
doby
neříkám
pane
bože
proč
se
stará
o
takový
maličkostí
mě
na
chvilku
se
stane
já
jsem
pořád
bezstarosti
jak
je
to
mu
možné
vždyť
to
je
zneužívání
své
dobroty
že
takové
maličkosti
pro
mě
děláš
a
on
na
to
nedá
on
se
v
maličkostech
stará
o
všechno
co
v
tom
životě
potřebuju
a
nemám
překážek
a
nemám
starostí
a
budu
mizerně
chcípal
se
všemi
bolesti
tak
nebudu
mít
překážek
k
tomu
abych
tu
slabost
smrtelnou
nekrade
lépe
řečeno
bude
možno
abych
ji
bral
jako
obrovskou
miloše
sem
slabý
a
že
umíráte
to
lépe
řečeno
protože
celý
život
i
umřelo
člověka
má
nesmírnou
cenu
že
ho
bereme
z
rukou
božích
šedou
je
dán
a
bohu
se
vrací
a
teso
vrací
k
bohu
to
je.
Úžasný
to
je
sláva
veliká
já
jsem
tak
vám
největší
sláva
byla
ježíšova
sláva
na
kříž
když
byl
tak
slabý
že
ztratil
i
své
vědomí
spojení
s
bohem
a
to
byla
slabosti
to
do
to
nezažil
to
spojení
s
bohem
tak
víc
nemůže
vědět
jaký
je
to
debakl
z
tohoto
ustoupit
von
ustoupil
klidně
dal
se
z
toho
svýho
duchovní
tomu
přidám
teďka
řeknu
já
jsem
k
tomu
přišel
k
tomu
o
životní
aspoň
silovém
do
sedmnácti
let
jako
slepý
kou
synovi
lékaři
a
potom
už
to
byl
stereotyp
který
se
to
neživot
opakoval
dycky
sem
vyhovět
těm
že
podmínka
které
navodil
napřed
uměle
lékaři
oni
navodil
bolest
i
mělo
umělo
bolesti
kárali
a
do
kosti
při
vědomí
a
já
jsem
potom
už
nebyl
tam
přivede
já
bych
e
kam
se
ti
ke
povahy
nad
věcem
který
jsem
se
neměl
ztekat
nebo
měl
že
jsem
zase
s
tím
umožnil
opakování
toho
stereotyp
takže
ve
mně
něco
rozklad
jsem
věděl
jak
a
proč
až
do
to
sedmnáctého
roku
kdy
se
to
ne
provedlo
a
to
co
bylo
napřed
vnitřně
jenom
připravenost
teď
jako
přicházelo
ke
mně
jako
takovým
závanem
nikoliv
nemůže
si
z
vnějška
to
nebylo
žádný
vidění
v
tom
nebylo
to
bylo
zjevení
ale
nebylo
v
tom
žádné
vidění
něčeho
ani
ani
světlo
sem
neviděl.
Ale
byla
to
moc
já
se
to
byla
moc
a
tako
která
mě
přemáhá
před
maličkostech
teď
mě
přemohla
na
celý
život
tak
mě
zase
neska
pořád
tře
može
mít
tou
této
já
nemohu
jinak
než
zákonitost
těch
v
této
moci
jednat
a
teď
řeknete
no
tak
to
byl
tvůj
případ
že
tě
k
tomu
lékaři
dostali
zadarmo
bez
toho
příčin
ale
řeknu
tady
jsem
ji
víte
že
to
pro
vás
není
to
je
pro
vás
stejnou
měrou
a
buďte
rádi
že
to
pro
vás
není
připraveno
ty
násilím
způsobem
jako
pro
mě
říká
to
je
mnoho
ale
vono
to
držení
mě
už
je
tolik
a
tolik
let
a
já
ještě
nemám
k
tomu
zkušenost
že
bo
od
řečtí
let
a
ani
to
mentální
poznávání
správnosti
jako
s
těmi
do
sedmnácti
let
a
neřkuli
to
zaujetí
které
bylo
tak
ho
věci
že
něho
dodneška
nemůže
zhasnu
to
přes
mě
nebudeš
vykládat
že
to
je
ztráta
času
ztráta
času
ale
on
má
se
čas
je
oděvem
boží
milosti
a
není
to
milost
sama
ta
milost
tady
je
od
od
odějte
co
husu
milost
od
toho
času
a
objeví
se
vám
samotná
milost
a
jak
se
to
tedy
dělá
ježíš
kristus
na
to
dal
návod
pochopitelně
ten
neříkal
tak
musí
se
podrobit
opačný
za
vytkne.
V
žádném
případě
to
je
prosím
to
je
neopakoval
né
se
o
ně
stav
buďte
rádi
ale
on
říkal
kdo
hledá
svůj
život
ztrácí
do
stáří
naleznu
a
když
ti
jeho
učedníci
měli
své
rodiny
tak
hledali
v
rámci
té
rodiny
svůj
mizerný
ale
lidsky
snesitelný
život
že
směli
pro
co
vy
dělat
čím
si
vydělat
ta
modlit
živi
rodiny
a
tak
dále
byly
to
až
na
jana
bartoloměje
na
tišinu
víra
byl
ženatý
a
tak
oni
prostě
se
vzdali
a
to
nestačilo
se
vzdali
svých
rodin
protože
uznali
že
kdyby
pořád
se
drželi
jenom
těch
rodin
že
by
nemohli
být
spaseni
to
pochopili
správně
deset
nedrží
svého
tak
to
mé
nebo
to
co
mám
rád
to
je
to
mé
to
nemusí
být
mé
že
bych
k
tomu
cel
držet
ale
je
to
mám
rád
že
momáhat
k
je
to
moje
scho.
To
mě
drží
v
šachu
a
já
se
nemohu
setkat
s
tou
věčností
a
voni
toto
pustili
tu
rodinu
ale
opustili
vnitřně
ježíš
kristus
jako
by
jim
řekl
oni
to
neřekl
ale
já
to
dodávám
po
já
by
to
bylo
srozumitelnějš
to
se
to
mít
mi
že
doplňuji
ježíše
krista
to
bych
prosil
moc
na
abyste
mi
prominuli
jako
by
jim
řekl
opustili
jste
úzkou
rodinu
abyste
ji
zaměnil
za
širšího
rodinu
tento
bližní
kterýkoliv
bližním
je
páše
rodina
to
je
to
vaše
a
nejvíc
vaše
váš
je
ten
bližní
který
trpí
především
z
těch
všech
bližních
nechoďte
k
těm
který
vazbu
na
žranici
především
ačkoliv
to
poprvně
začal
jednání
čiž
udělat
tam
zázrak
ale
choď
te
k
těm
kteří
potřebujou
vaší
pomoci
a
tím
způsobem
se
dostanete
z
té
úzké
rodiny
do
té
širší
on
to
ještě
není
konec
ale
tomu
proto
já
jsem
například
václava
měl
k
onkologa
širší
rodině
tam
dycky
jde
o
život
to
je
třeba
se
věnovat
to
považuju
za
správný
a
tomu
nesmí
na
na
zemi
že
ten
dotyčný
zemře
protože
nejsme
učit.
Lidský
páně
že
ano
do
toho
máme
daleko
to
by
musel
se
dostat
přes
tuhletu
mez
že
sou
se
nedokáže
dokázat
pak
by
bylo
učedníkem
páně
a
pak
to
řekli
tak
dělal
už
si
vzpomíná
že
někdy
se
mu
to
začne
podařilo
ale
to
byla
říka
jako
my
se
podařilo
za
přírody
v
dostat
nějaký
samotný
jakého
pana
si
ale
trvalo
mi
to
tři
roky
jeden
případ
no
to
by
takhle
byl
jednali
desku
tam
to
by
byl
došel
to
by
nebylo
příklad
a
on
to
musel
samovolně
a
jakmile
to
jde
samovolně
to
už
jim
neříkal
ježíš
kristus
a
poznal
to
jako
ty
zázraky
šli
samovolně
tak
už
by
to
další
dělání
zázraků
ho
přešlapování
na
ní
tě
je
musel
z
toho
byto
oni
to
musel
zavrhnout
a
protože
oni
si
to
přechodová
víry
v
toho
ježíše
krista
v
tom
osobní
spásu
taky
mi
toto
musel
vzít
takovým
to
taky
další
nebudu
říkat
já
jsem
jenom
říkal
jakým
způsobem
se
oživuje
tělesnost
jako
východisko
aby
bylo
živý
živou
tělesností
živou
tělesnosti
je
tedy
starých
lidském
je
tělesnost
tehdy
když
to
není
moje
krásná
když
platí
to
co
je
v
tom
žádnou
dvacátém
čtvrtém
všechno
této
planetě
a
v
celém
vesmíru
je
boží
nic
není
co
by
nebylo.
Já
nic
není
moje
všechno
je
boha
a
taky
to
bohu
tak
to
je
to
i
zařídíte
překonali
to
tu
krizi
prvního
stupně
a
vědomě
se
spojíte
sbohem
okamžitě
teď
nestýká
nikdo
z
vás
neudělá
tak
jste
prostě
vůbec
neslyšeli
co
jsem
řikal
neslyšeli
toto
a
máte
do
město
slyšeli
to
slyšet
v
tom
pravém
slova
smyslu
jak
to
chtěl
ježíš
kristus
od
učedníků
bylo
to
uskutečnit
čeho
nechat
a
jít
za
tím
víte
to
dobře
pochopil
ramakrišna
když
říkal
té
paní
která
za
ním
přišla
a
říkám
já
mám
moc
relativna
a
já
mám
dojem
že
bude
mělo
sane
už
si
koupil
roucho
radžo
a
nebude
dlouho
trvat
a
odejde
ode
mě
sám
dělat
tady
se
to
za
bránila
a
on
říkal
o
ničem
se
brání
ten
nikdy
zaměstnáte
protože
dělá
tomu
přípravy
kdyby
byl
ježíše
kristu
řekl
po
do
volně
abych
ještě
pochoval
svého
otce
rozeznám
tě
a
už
za
ním
nemusel
vůbec
chodit
musí
okamžitě
a
když
by
byl
například
dejme
tomu
kdyby
a
některé
z
těch
družice
na
ten
olej
když
on
přišel
nečekaně
ten
ženich
tak
potom
i
když.
To
je
koupila
tak
už
ji
neznal
říkal
neznám
že
to
je
na
koupeným
co
není
to
pravé
a
já
mám
jenom
si
ještě
na
tomto
podobenství
říct
něco
co
jak
jsem
si
všiml
včera
vám
uniká
tíž
při
tom
podobenství
o
těch
pannách
je
zmínka
že
to
že
to
byl
ženy
že
tam
se
být
taky
nevěsta
ta
tam
neza
nikde
zmiňována
a
družičky
nebyla
nebyl
neměl
s
tou
kde
je
ta
nevěsta
to
tam
není
zodpovězeno
no
protože
podobenstvím
se
to
nedá
říct
podle
si
se
všechno
nezáří
i
život
ježíše
krista
jenom
podobenství
ale
už
se
dá
mnohem
více
říci
tím
životem
kdyby
dovolit
byl
fakticky
pro
ži
než
pouhým
vyřčen
podobenstvím
takže
když
vám
něco
podobenství
je
utajena
jako
tady
ta
nevěsta
u
toho
ženicha
na
kterou
čekají
společně
s
tím
na
to
ženicha
a
majetky
že
ano
a
on
přijde
najednou
ženicha
se
nezkažené
že
ano
a
tak
dále
prosím
vás
to
vlastní
pozadu
a
to
spor
to
není
žádný
rozpor
ale
něco
přichází
odjinud
než
odkud
to
můžeme
sledovat
ta
lidská
duše
je
právě
tou
nevěstou
kristovou
například
z
věčnosti
je
za
svatý
pavel
a
do
věčnosti
se
vrací
co
my
víme
co
bylo.
Ruší
před
naším
narození
nevíme
nic
je
to
ale
ta
pravá
individualita
a
sem
přišla
a
tady
vytvořila
takovou
sporu
takovou
náhradní
existenci
a
náhradní
duši
smrtelnou
ta
nemůže
být
spasena
ale
může
posloužit
k
tomu
přechodu
do
nesmrtelné
duše
tak
já
nevím
jestli
jsem
vysvětlil
co
je
to
jak
se
oživuje
sem
se
to
nevysvětlil
tak
mě
to
řekněte
já
měla
přidám
patři
hodi
nový
povídání
co
je
to
oživovat
východisko
tělesnosti
ale
přesto
ještě
něco
řeknu
co
tam
mě
bylo
vy
řečeno
proč
vaše
východisko
není
živé
to
možná
že
tomu
nedaří
co
chopte
snáš
než
pozitivním
kladem
protože
jste
se
zabili
v
té
tělesnosti
to
jste
vy
a
to
je
záměna
ani
pro
ale
řekli
latiníci
to
znamená
za
ně
a
něčeho
za
za
něco
to
to
znamená
nepravá
záměna
toto
se
musí
odejít
to
nejste
vy
tohleto
tato
tělesnost
není
k
tomu
abyste
jho
lovit
ježíš
kristus
začal
veškeré
své
zázraky
ale
nám
začal.
Končil
v
kani
galské
kde
je
neměli
dotaz
tu
a
protože
se
chtěli
radovat
a
on
radil
radujte
se
za
lidí
tím
že
sami
se
sebou
ale
za
duším
tak
musel
tomuto
dát
průchod
a
museli
vyrobit
víno
z
vody
a
tak
je
to
s
tím
svým
východiskem
okázale
to
o
život
východisku
voda
pro
ty
svatebně
který
se
chtěli
pít
nebyla
ničím
původním
a
nebyla
ničím
žádoucím
ale
víno
bylo
žádoucí
a
vinni
vyrobili
ježíš
kristus
s
tím
vody
po
lepší
než
to
víno
tam
je
řečeno
než
to
celé
podával
správ
předtím
se
se
divili
zadní
a
říkali
jak
je
to
možný
že
ty
správce
svatby
najednou
vám
podával
se
přímího
nakonec
když
to
už
těm
božím
se
podá
toho
ší
a
tady
je
odpověď
na
to
proto
ježíš
říká
že
on
napří
napřed
na
levá
do
našeho
života
lepší
víno
a
to
já
jsem
vždycky
poznával
už
v
tom
předškolním
věku
když
jsem
poznával
správné
to
bylo
lepší
v
neboť
to
byla
moc
která
v
tom
něco
věku
není
a
to
lepší
mýho
podával
a
tak
dlouho
dokud
jsem
se
dostal
těch
sedmnácti
let
a
tak
dále
jak
je
to
s
vámi
se
do
toho
lepší
víno
nemilosrdným.
Velice
nemilosrdný
to
lepší
víno
je
život
lidský
braní
rukou
božích
neboť
devadesát
devět
procent
všeho
co
se
ze
mě
děje
nezpůsobuje
svou
vlastní
vůli
já
když
jsem
drzí
tak
řeknu
synu
vnoučat
že
ku
teďka
prosím
tě
dýchej
z
vlastní
vůle
se
o
to
snaží
a
říká
jak
se
to
dělá
vono
to
jde
samo
ne
já
se
jí
ta
tebe
vlastní
vůle
teďka
když
se
jí
z
vlastní
vůle
ono
se
dýchali
jak
že
z
vlastní
vůle
přidává
k
tomu
vlastní
vůli
a
von
se
tím
dech
on
říká
dědečku
já
už
to
nevydržím
jak
to
musím
nechal
se
samotné
běžet
a
to
je
samotné
meze
nebo
je
to
z
rukou
božích
pořád
branky
pořád
berete
s
každým
mu
mezi
života
z
rukou
božích
tak
když
to
takhle
budete
aspoň
ve
své
představě
dělat
oživíte
naprostou
jistotou
východisko
tělesnosti
nezabili
se
a
jak
to
takhle
budete
dělat
tak
se
v
ní
nabízíme
a
dycky
na
novo
a
ten
lepší
tomu
už
se
odbyl
ti
zase
tam
zapadnete
jsem
například
se
divil
že
moje
maminka
která
byla
dost
tak
poučen
o
těchto
věcech
před
svým
pohřben
zase
ležet
se
mi
tam
naše
si
samo
sebou
vyhnal
a
budou.
Že
se
dní
po
její
smrti
on
a
když
jsem
viděl
stýká
francii
jeho
bratra
v
praze
před
tokem
asi
on
tam
zase
ležel
v
tom
cele
byl
byli
mimo
spálili
kdyby
připadl
to
astrální
a
protože
je
to
biskup
mocné
taky
eště
je
tak
sem
ho
vytlačit
ne
a
tu
momentu
jsem
taky
vytlačit
oba
dva
mě
to
měli
vopravdu
vysvětloval
kou
radost
neboť
se
najednou
potom
vystačí
očisty
vědomě
jiném
na
jiné
úrovni
vědomí
jestli
ostatní
který
tam
nebyli
vyplacena
nýbrž
se
tři
zdržovali
jako
ta
matka
se
mohla
si
zdržovat
toho
těle
ještě
moc
dlouho
se
po
šest
neděl
nebo
sedmdesát
čtyři
my
přešel
ten
po
ten
jde
pomalu
tak
ty
tam
nevstupuju
takovým
způsobem
jako
vstoupili
tihleti
dva
protože
jsem
je
z
toho
dostal
a
tak
já
nevím
jestli
je
vyložil
co
je
to
oživovat
ale
myslím
že
už
jeho
že
už
to
víc
nedokážu
kdyby
člověk
ozval
nějaký
ten
lotos
o
také
oživení
toho
tělesných
dis
tělesnosti
no
já
jsem
tady
dost
jako
opatrný
v
tomto
úsudku
protože
když
se
dívám
zblízka
nezdálo
toho
kdo
provádí
jógu
hadí
síly
to
je
pomocník
radžajógy
tyto.
Jogi
dopadali
se
sebou
a
jednak
druhou
se
doplňují
tak
ten
sice
oživí
třebas
všechny
lotosy
ale
kupodivu
protože
je
to
technika
tak
je
oživí
tak
že
na
té
úrovni
nemá
z
toho
to
co
ten
trestám
ocitne
zhora
on
na
to
jde
zdola
kdežto
na
to
jde
shora
ten
na
té
úrovni
opravdu
živ
takže
dejme
tomu
když
shora
od
boha
sestoupí
na
čtvrtou
úroveň
tak
se
osobně
stýká
s
anděli
a
z
láskou
boží
osobě
se
stýká
má
osobní
pocit
lásky
a
samo
sebou
ubývá
celý
světa
ne
co
je
hloupé
se
tak
denně
ne
a
u
těch
radžajogínů
uznají
na
jednu
věc
proč
tomu
tak
nedochází
protože
stojí
mezi
tím
opravdu
oživení
střediska
mezi
jejich
vůlí
to
že
tam
skládají
svoji
představu
o
tom
středisko
mají
namalován
obrazně
víte
to
se
dá
na
malovat
ne
muladhara
eště
splátkového
to
za
tak
dále
a.
Za
svatých
citát
o
to
a
tak
dále
mezi
tím
to
nebudu
vykázat
tak
jestliže
toto
dělají
tak
mezi
toho
boha
a
sebe
jako
zprostředkovatel
sou
vaj
představu
lidskou
před
sebou
o
tom
lotosu
a
ta
způsobuje
že
ten
lotos
nevdá
ze
sebe
život
nýbrž
vydává
jenom
tolik
co
odpovídá
te
je
stavět
hadí
síla
která
toho
vstoupila
to
manu
pramínku
a
ti
sil
protože
ono
to
tohoto
s
plně
rozvinutýho
nemůže
vstoupit
celá
hadí
její
velká
část
získa
v
muladhaře
a
to
z
toho
důvodu
že
by
ten
člověk
umřel
muladhara
mě
umožňuje
funkci
automatismu
jedna
jak
to
říká
smyslů
a
rozumu
a
umožňuje
mi
žít
na
tomto
světě
a
kdybych
já
se
opustil
takhle
dole
tak
to
by
mělo
platný
že
jsem
třebas
anahatě
dyž
nejsem
živ
to
udělala
a
a
imelda
dary
a
okamžitě
zemřela
ne
to
je
dokázáno
fakty
no
ale
nebudu
se
takhle
tím
zabývat
se
my
sme
to
stačí
že
totiž
za
prvé
my
nemáme
úplně
otevřenou
muladharu.
Výchovný
měli
úplně
otevřenou
jako
napřed
musí
oni
otevřeli
a
ne
úplně
tak
tam
byl
dosti
sil
té
muladhaře
abych
zůstal
na
živu
kdybych
jí
neotevřel
úplně
tak
bych
možná
odvedl
to
maličkost
co
dokážu
svou
představou
odvedl
a
umrtvil
bych
sebe
tak
že
bych
zůstal
jako
koleno
mrtev
ono
beztak
když
to
hadí
silou
dete
nahoru
zdola
tak
všechno
odkud
odejdete
to
je
mrtvé
tak
jste
úplně
uhlí
tak
například
celí
tedy
padmasáně
tak
ne
padnete
vy
nevíte
o
tom
potu
svýho
čela
se
ocitne
třebas
z
manipuře
úrovni
pupku
tak
dop
všechno
tuhá
mrtvé
by
se
ocitli
v
anahatě
uprostřed
srdce
tak
vepře
no
je
mrtvé
když
se
ocitnete
se
všechno
pod
vrcholem
hlavy
je
mrtvé
a
aby
jste
přitom
neumřeli
k
tomu
je
třeba
aby
tam
něco
ve
spolu
k
té
mana
aspoň
zůstalo
čím
musíme
plně
otevřená
muladhara
abyste
při
své
nemělo
s
ti
ví
něco
nechali
a
na
tohleto
jsou
představa
to
stačí
to
jsou
představou
obrazovou
odčerpá
li
do
vyšších
lotosů.
Download XML • Download text
• Waveform view