EN | ES |

prevzate-kotouc-88-02-Tereza

prevzate-kotouc-88-02-Tereza


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Než věřte že jsou rozdíly a veliké rozdíl mezi bytí aby tím jsou duše které jen v okruhu hradu to je stan kde stojí stráži a ne pečuje jak se dostat do vnitř a ani nevědí kdo bydlí na místě tak vzácný a kolik kom to je náš případ že nevíte o tom nepřežil že je o tom kolik je tam komnat a že on tam bydlí a tedy vyprat jako nesmysl že se vcházet to taky nesmysl je ono se vcházet nemůže protože my tam jsou nejvíc její podstatou sme. Tak tady nabádá vejít či postupně do různých komnat ale my ve všech sme ve všech sedmi jsme jenomže nevědomě ale vám to pravý z pozice toho který šel na to opačně a byl vědomě ve všech komnat nezačal normálně žít tomto světě je že je jak vědomě to vám vylíčím detailně abyste viděli že to není že to nebylo dokonalé když ty lékaři po operaci za vědomí přestali operovat protože měli toho dost. A jsem přestal křičet protože jsem nesnesl tu jejich tíhu bolesti kterou na sesílal tak jsem se ocitl po operace ve stavu to udělal v plný jménem věčné blaženosti a v věčné blaženosti člověk neví nemá tělo nic nepotřebuje nic nepotřebuje nic mu nechybí a těle a si si toho všimli jak se kouká s odpuštěním jako doby ba a to byla duše blažená a nevěděl do ta říkali matku podívejte se k dítě vás a nás nevím kdyby nás vnímal tak bude křičet aby neoperovali dál kličku kde je tahleta pan. On tu hleděl nevěděl že je to matka kdo sme my sme to my který sme operovali to se takhle škála li i kdyby byli to někdy ale bohužel na zkoušku znovu zastával do kosti na se to zase necítil na sebe ve stavu blaženosti ve stavu blaženosti nikdo nic necítí těžko to nemá žádnému strpení jsem ale kdyby ten stav blaženosti člověk zažíval zde na této svět tak by se odvolal pro to světa upozorňuju vás blahoslavená i med ale berte zažíval tento stav a byla okamžitě odvolán toho po světa okamžitě zemřela a ne za vteřin ale okamžitě tak si jestliže je tomu takhle že mi tu blaženost neuneseme zatím. A nebo když zažíváme v předškolním věku jako jak se toho nemáme nic jinýho než nějaký navození něčeho co tam dosud navozeno v tom organizmu duše nebylo a to bylo dokonale navozeno takže to potom vyvíjelo dál poznávání toho správného bez rozumu a takdále sem se potom zase začal pohybovat v tom okruhu vám jenom chci říct když jsem mystický žák evropský. Snaží o soustřeďování do nitra a myslí si že je to správné neberte mu to a ono je to totálně tupé protože on vycházet z toho nitra a ne do toho nitra on jde proti pánu bohu a ono mu to nejde chudák všimněme si se vás nějaké marie markéta ala co která se prvně v evropě soustřeďoval do nitra ale za jakých okolností když vadila řečnění tototéž nabyla kristem upozorňoval že tady je jeho srdce to je ten ráj které on sil jak jsme si říkal dověděli a že na to se soustřeďuje když na to upozorňuju taky dal k tomu moc z vnitřkem vona si myslí že vás myslel že na to nahlížet tak nitro tíže na to idea sice ti to zrakem ale zrak dvojí povahu zevní a vnitřní ti letním z jakém zevní a když se v smysl si křísil a tak dále čili marii a martě a akto ale nám to nejde to nemá že nejsem proti tento koncentrace vůbec ne ale nedělejte si naději že v tom nějak pokročí te někam dokud nedovolím te aby při tom působil bůh. Teď jsem měl za zvaní to neudělal to to promeškal že bylo při tom tak dobře že jsem sám si po býval v tomto vědění aby působil bůh k tomu je třeba abyste klepali na tu bránu svého nitra ne abyste si na lehli zvnějšku protože klepat ještě ze z vnitřku tam máte připraven poklad vy si nemůže se mít otevřít ale tam je připomene ta jiný poklad jehož vahou věčnou vahou je vám otevřeno čili vy si otevíráme ne tím co tady znáte že se o vyjde že existuje nýbrž tím co je za tím za tou branou a to je boží čili neotvírá te si fakticky sami ale máte možnost pustit pána boha k tomu aby vědomě ve vás působil. A jste se jich slyšeli že se v některých knihách a modlitbě duší radí aby vešla sebe právě o čem tu řeč pavel mi nedávno veliký čele že když které si nehledím modlitby svou jako tělo pokoutně cíl nebo nosti žen ještě sice nohy a ruce ale nemůže jimi vládnout a je tomu tak sou duše tak nemocné a vykl zabývat se věcmi vnějšími ve vnějšími že ji není pomoci a zdá se že se nemohou že nemohou vejít do sebe neboť již vy že taková duše se stále zabýval lidem a jimi zvířata listy která se kolem hadu zvyšují učinili téměř podobnou jim a není pomoci. je svou přirozeností tak bohatá a může dokonce svým bohem opsat nesnaží li se tyto duše pochopit a vyléčit svou velkou vidu zůstanou po své ze jako solný sloup protože neobrátí z jako svého sobě jako žena lotova proměna jest silných sloup proto že se jak obrátila zpět genese kapitola devatenáct krát ve dekárt šestý tady je velice důležitá věc vysvětleno že když se snaží se soustřeďovat do nitra je to zabývat se věcmi vnějšími aby si myslel že zabýváme věcmi vnitřní kdybys zabývali věc mi vnitřními tak tam vstoupíte ale vy jste zabýváme z věci vnějšími i o to máte rozumět. Že vám to velí vaše dobrá vůle a vaše dobrá bude věcem jako tento svět to není vůle boží je odvozená záležitost a protože se zabývá zemi věcmi vnějšími tak se von tato modlitba nedaří takže to musíte udělat při modlitbě do nitra musíte klepat to znamená mezi jednotlivými klepete je mezera vy tam musíte zařadit mezery když vám někdo řekne jsem ti du denně půl hodiny. Tak rovnou praští te převzal ale hodně silně aby ho to bylo aspoň jeden den protože nelže sobě sám vůbec se nemodlí vůbec se nemůže soustředit na půl hodiny vám říkám soustředit tele na tři minuty přičemž nebudete mít čest na ni když to dobře dopadne a podle správné soustředění tak budu strašně šťasten se ale musím soustřeďovat tak věčně ale takhle a jedna nula jedna ne jedna pořád mezerami abych mu v tom pokračovali moh taky zase na zemí že to dvacet ne to není namáhavé to jenom věc tréning čili můžete vejít do sebe on tehdy. Když to děláte jako jsem to špatně dělal opačně sem vyslovoval jméno boží a protože jsem věděl podškrtl věděl a ne z rozumu že je to správný prostředek jak se dostat do vědomého spojení s bohem tak jsem nepřejete to jméno boží opakovala protože jsem je opakoval tak jsem znemožňoval k bohu aby sol vědomě ve mně mém vědomí ve mně čili jak jsem se bránil přirozenosti boží která není omezení vědomím brž nekonečným vědomím čili jsem tam měl zařazovat mezery to jsem neza zadal takže na konce dokonal takže nutkavost nebo poutanost nebo zaujatosti bohem stoupala tak jsem nakonec to mine boží nebyl schopen vyslovit protože se zastavila mysl v pohádce u toho v páně těch myšlenek a protože tomu v v tom vohně tak jsem nemohl pokračovat ve vyslovování to jména božího. A to jsem mockrát opakoval jsem z toho byl nešťastný co že jsem věděl podporuju věděl to nebylo rozumem že je to správný prostředek jenomže to stran prostředek v tom smyslu že bez metody to nejde a nesprávný pro smrt je s metodou to taky nejde obojí dohromady nejde to ani kdy byste nic nedělali že bych se uložil klid a nejen to ani když když to jenom děláte tak to je bez metody a s metodou ano. Proč najdete ta trávě byl ten nesežral zase teďka budu v pekle mluvit tak je tomu který oslovili jo ale v ke se prosím vás nikdo je doufám daleko protože budu lítat ty jeden si říkal když to ne ne ne konání vezme tedy tak tak je to pro kočku ho která je ne tak to všechno ten význam který jsem tomu teďka dal že do určité doby to jde metodou ale kdybychom ten lpěli na metodě tolik jako když jsme ji ještě pomocí nic ne někam mohli dostávat tak přes určitou míru se nemůžeme někam dostat čili bych to řekl jiným způsobem formulací když jsme nějakou formu u tak to s de ale když nedovedeme opustit v pravý čas tak to vůbec nejde dál. A jsem byl donucen to opustit on to šlo ale jenom do určité míry ale pak jakákoliv formulka po určité době vadí jenom tak sebou souhlasím bylo to ctění si ry zajisté neviděl z toho protože jsem nebyl ještě namáhat hmotně není tím je nemáte nemohl vnitřně a ty se moc dobře pochopil že obojí je správné metoda i bez metry jenomže člověku chybí míra. Že když se mnou chopí nějaké metody tak je mu zatěžko se vzdát pravých čas a na pravém stě nevzdával se tedy předčasně to je upnutý ale zdá se včas co je to v čas to vám v této fázi vývoje nemohu říct ale vývoje výkladu nemohu říct ale slibuju vám že si dostane do daleko tak to tam bude obsaženo takže bude vždycky věci kdy když to nešlo ta formulka kterou jsem opakoval a sem se marně snažil ti opakovat a my to nešlo tak jsem nakonec ne koncentraci opustil rozmyslel jsem si to. A protože se je to rozmýšlel tak to tím dále méně šlo že do toho smut úvahu semena vrátit se k nemoci vlastní vůle to je to analyza zevní to tojenom země mohu posuzovat jako to čtu udělal předtím ty k tou s tou se vytk nedopustí protože jsem se dopustil této chyby zevní analýzy tak jsem ten den nebyl schopen v tom pokračovat ale jakmile opadla vzpomínka na to že mi to nešlo tak jsem znovu další den soustřeďoval se pomocí formulky a vono to kupodivu dříve nešlo absolutně to nešlo protože se smysl že se zastavoval. Když se mysl zastaví tak tam nemá význam ani ta formulka ani tak se tam ta nejsvětější formu tak by to bylo o se nemůže vyslovovat umíte nejde když ta formulka vyjadřuje veliký pokrok hle ani panem tam místo kde se dostane za tu formu člověk když jsem druhý den a další znovu v tom pokračoval a znovu jsem byla z toho a dřív a čin dříve tak jsem nepřestanu tu formu u nepřestanu formulku řikat s nějakou dobrou formulku držení ale musí umět od ustoupit když tito pomocí nejde a von to možná vám nejde tak nečekat on to půjde se se nedočkat. Nýbrž okamžitě odstoupit bez ohledu na to že vám to nejde prostě nejde to nejde to ale není to tak zoufalé že teď to nejde to není časová záležitost bezstarosti jestli to v časem prostoru jde vono to mimo čas a prostor de tak se potřebuju dostat za čas a prostor nejsnazší prostředek jak se tam dostat zastavit mysl žil zastavím úvahu nastavení mysl a to jde ano to de a třebas odejmi na vteřinu takže ještě nepoznáte že to je bůh který tady působí ale budete poznávat že ono to jde bez metody. A tak zase zde znovu znovu že se s tou metodou aby byl zase se ocitli za ono ta metoda při vaší zaujatosti bez by to nešlo při vaší zaujatosti pomůže k tomu aby brzo vždycky dodělal aby byla nemožná abyste ste se ocitli za metodou bez metody samo bez metody by to nešlo kdybyste ze začátku neměl nějakou metodu nikam se nestanete ale teď to bez metody jde. A protože to bez metody jde tak svatá terezie tohleto mohlo přát když brali každou kapitoly ruku a nevěděla co psal předtím a ona se se mu opakuje ale je to pro opakování protože neměla v ruce ty listy který ten biskup ce bral ne aby na to inkvizice nepřišla se tam tam píšou svatý spisy a to nepsal jenom pro nějaký několik žádal se starou pro toho biskupa a to psal pro tisíce pět set lidí v klášteře ženský karmelitánský a tu tisíc pět set dívka ch terezky a byl se stala tak se to rozmnožovalo hledá pochopitelně ale jak jakému rozmnožení to bylo připraveno když tu tadyhle teď tohleto tak von to taky komentuje je to řádu karmelitánského člověk osmdesát tých letech tohoto století a dobře tomu rozumí. Než nezrozuje nic že sou úvahou tetu ne není úvaha je to člověk milost ale je to karmelitánka je to člověk který žije za dveřmi tekla která nežijeme tak my musíme k tomu ještě něco dalšího přidat nedá se dělat to není omezovali toho karmelitánského žádné boží neuctivě nýbrž to je to nám velí naše postavení svatá kateřina svatá. Terezie kdyby vašem postavení tak tam tak ne něco přidala a ona kdykoliv byla naše postavení tak tam přidával tohleto co přidávám teďka dneska my že zakládají kláštery je díla na koni na koni boha na koni i přes rozhodný řeky abyste tam včel dostal ne čili to musel toho vložit svou vlastní sílu a ne jenom nějakou modlitbu ona se sice uprostřed rozhodne řeky vždycky modlila aby to před přeložili to víte že měla sukni ty sou na všecky a nebyla ze dvoře že ano ale dostala se do našeho kláštera by by vám toho že neměla metodu v v chvíli ona se. Vod dala boží moci neodolal se boží moci pane bože vizte z toho proudu ne nýbrž dala ten život bohu a kdybych řekl bohu tak bych se dopustil ještě určité chyby vona ho vzdala díru božím konkrétně dílu božímu neboť to že jeden dalšího kláštera vyhodilo boží a ne její proto mohla o tom dílu říci že mýma rukama pracuje kristus mávám chodí kristus to nebyl jídlo a to se mi líbilo právě jedinečně na těch sestřičku byla co dech sestra z toho řádu tady někde v hladit původně ve mají asi přes to pacientů sami investoval a mezi a jejich tam šestnáct si to a ty ve stali vlivem tamhle toho muže oni si mysleli že jsem to učili tepla nitra není byli nesmírně vděčni takže poděkoval samo sebou že se nad mu ne protože vím že jsem to neučil. Že to pudil tamhle stáňa ale jsem si rád přispět lidi na kabát to co nepatří to je mně přiznám značné ale říkám on to proto abyste věděli co odepřela voni podepsala tohleto děkujeme vám mockrát bych to nemoh takhle říct kdybych tady nesmim lhát ne nemají za to děkovat ne protože to jim učil stáňa tom taky nejmenoval že jim to učil bůh a že to potřebovali vítán co v tobě je a voni děkuju se musí copak to by si hadr že proti mně ne to uznává to že jo a musíte chudá si s si se to to ještě byl do samo to by se nebyl řekli ne tak bych byl nešel pochopitelně může být moje cesta ke mně by byla shrbená oni tam píšou těmi mockrát za to se nám učil to nám velice pomohlo naše vnitřní životě. A musím vám prozradit že my nejsme jeptišky z vlastní vůle vlastní vůli sme si se měli sem vstoupit do toho kláštera ale kdybychom nebyli odění milostí boží tak nemůžeme to tou vydržet si tady děláme s těmi si pacienty ale my při vstupu do toho kláštera jsme se zavázali že budeme poslušným dcerami dvou milosrdenství božích nebo dvou charisma zdarma ch dvou darů zdarma daných a to milosrdenství. A kontemplace a pokud jsme poslušni tou milosrdenství vykonáváme milosrdenství jako bychom mu nevykonával nezatěžuje nás to toto tam nebylo to přidával že na tak se modlíme třebas správně ale ne z vlastní síly bytí ze síly boží a když si myslíme že to s naší síly pokud je to myslíme k metoda to je tam zase přidáno kterou to nejde ta modlitba je výrazem být výrazem touhy boží po lidské duši aby mu patřila čili ona musí být výrazem touhy člověka aby patřil bohu jestliže to nějaký letí nějakého jména božího nebo cokoliv lidé tak to nikam nevede. A voni tam todleto psali a že by ještě potřebovali svatýho radíš že to jsem tam poslal celý o svatý kříže sem o nepsal nauka tímto způsobem to se je zemi a to jsem strašně rád jsem jim napsal milé se tří velice se mně potěšil co se ovšem lhal že jste mi napřed tak hezký dopis jsem netušil a teď říkám že že jsem nelhal teď světa že to děláte z milosti boží to čekám děláte sem myslel v tom řádu že tam člověk je vlastní vůlí a že nepociťuje na sobě že z milosrdenství božího a ze síly boží tam něco dělá to je mi velikou po těch že týká který že mu ho o nich říci že přešli ou dnešní dobu a všechny doby a že budou věčné v tom smyslu že jaký bude zapotřebí a tak budou a bez tvém řádu to jsem tam napsal mám jenom jedno charisma a řád tak jsem to psal málo jedno charisma. A tím charismatem tím darem od boha nemě tento celý život a tím jsem končil to jsem je stal řekl protože dokud voni budou dělat jenom ostudnost málo a voni za těmi klášterním my nemohou dělat víckrát dobře vy ale proto jsem je stal abych z nich udělal nuly aby si řekli jo ten celém to učil v tej v lepším řádu ten chápe celý život jako dar od boha to bychom si taky vstali voni něčím budou přát a voni se k tomu dostanu protože pro to bude snazší cesta než pro nás jelikož voni boží vůle a moci mají milosrdenství a kontemplaci kdepak tam se hrabeme mi čili my si že že se mi str že se mi velice prospěch. No a myslím že uděláme přestávky tady byl citována výrok z bible o tom co se stalo ve dvanácti letech ježíšových že když konečně dal na odešel s nimi domů s těmi rodiči těm svou rodinou celou by bylo asi takový větě padesát ale všichni za ním nepřišli sebe tak panna maria jenom panna maria uložila to hluboko v srdci svém co řekl že musí být v tom že se mluví o jeho otci nebo kde je prostě s otcem a jenom ona protože ona měla srdce živé jestliže totiž přijala to poselství toho anděla že sebe se zrodí život věčný. V tom ten rodí syn boží u tebe a vona s tím souhlasili tak ona potřela svůj rozum že není to logické co se stane může nepoznávám on od toho to úsudku ustoupil od této analýzy ustoupil a to to tak přísahaly a proto měla srdce živé tam by mělo být do svého živém srdce ne do zasadil ale my jsme viděli na jiných místech evangelií že to se se bylo živé a tak živé že když třebas neměli v kani chlap a ona se za přemluvila synu nemají co píti tak ježíš kristus se nad tím trošku zastavil protože šlo o chlast to opíjí a řekli člověk ti do toho ženu ale zázrak udělal protože ona byla živá To je touha ona jim přála i ten hlas duchovně založený člověk přeje ten život celý člověku jinému jako sobě on nedělá rozdílu on miluje jako sám sebe a ona milovala tu společnost jako sama sebe samo nepotřebovala chlastal ale to je společnost potřebovala a ono ho miloval tu společnost jako sebe ne tak řekla synu udělejte zázrak a ještě nebyl jeho čas a o to všechno překročil záko k matce všechno překročil ten zázrak udělal velice kompromitují zázrak že udělal jako první. To je to to by si měli opravdu katoličtí teologové denně opakovat ne aby začli hlas tato oni dělají musí si ho opakovat že že krista ale aby věděli že celý život lidský takovou sílu nebo takovou hodnotu že se nad ním každá živo duše oživen jako byla panna marie z toho člověka přimlouvá že tento život přímo v boha kdyby tu přímo u boha neměl ten život takový jaký je tak by nemohl být se nemoh provádět ano ty rodiče a svatý josef maria úzkost hledali toho svého syna to znamená oni nevěděli vo tom proč tam je. A byly absolutně nevědí o významu toho co se tam dělo on je ježíš kristus poučil a pochopila to aspoň panna maria ale nevěděla si s tím země rady tak to uložila ve svém srdci které si s tím vědělo rady protože bylo živé jenom to co živé že si s tím výhrady vnikl si neberete rady nevezme do nebo chci neat poradit tím co tady říkám a to k to placeni kdybych řadě se tam tedy a pochopitelně protože máte kde jste mrtvý. Ale panna maria ve svém srdci nebyla mrtvá tak to pochopila ty letím srdcem nebo tam aspoň uložila pro příště stačím strašný vůbec ten nám utekl se se ti letech měl sice dospělost ale není to hezký sestry toho tady měli rádi a byl dobrým tesařem a najednou si utekl tak tím se říci že ta naruby la jistě modlete tohoto vraždu domu říká nebojte se by mu bylo dvanáct let tak sem věděla že musí být v tom co je jeho otce. Takže on nikam neutekl jinam než ke svému otci to mám zaručuju a klid všechno ostatní lehce se překvapit tady analiticky rozumíte bezvadně tomu co tady říkám věřím že se na výši ve svém rozumu i rozum takové že vám nic z toho co tady je tedy slyšeli se nezdá být nerozumné nýbrž rozumné a pro to říma přes tím si dává to samo sebou vizitku hroznou že je to jenom rozumné jak je to rozumné a větší spokojeni že to rozumné. Tak nedovolujete milosti božího a říká se ta terezie aby přestoupit ty si na se toho všeho úseku ab že tam z jedné straně kdy rozum a to někdy dali smysly smysl smysly my se to tak vám dostalo rozum že se to se vacovi ne okruhu za čili mrtvý zůstáváte po takové řeči kterou tady vedu ale tu nádob ten obe toho úseku ab něčím ste přejeme si trošku chemie se z toho to vyš ale přeci jenom myslí si něco matku že nastává v rostou stav nenasycené stav na sice nosti a stav přes ten sti. A mířím k tomu aby vám to lezlo z krku ke stavu přeci se nosti tam může nastat krista li zase to dopadá tak že usnete to je stav přesvědčen ost takže jsou tady mezi vámi lidé kteří jsou přece ustavičně to nevadí ti jsou blízcí toho mužského hlubokého poznání zatím chápu není to zatím slyšet ale je tomu tak. Tak prosím vás jestliže přeci mám před o tom jestli to mi tady spí dává pozor a přesto mluvím tak věřte že to neříkám že rozumu rozumu by stačilo jenom o to viděl a přestal by ne nýbrž to dělám z důvodu že ve vás něco střádá a to se střádají jinde než paměti když mluvím o těchto věcech tak jsem tady tak jsem dovolil předtím nebo dovoluji mezi tím pořád ještě aby ta milost boží mnou působila to si myslíte. Že to je normální milost kterou bez tak zažíval ten ne ten něco malinko na víc než kam toho moc ale malinko a toto malinko navíc je tady přítomno a tím si cítí svoje nitro a tím ho oživuje te víte než vypučí semeno tak se musí zažívat tady zalívá nic jiného nezem neříkám že tím že se mu záležet že začne růst to říkám říkám že jsem zažil a že zalívá a pomněte si ještě za leta že semeno bylo za lito a že právě nečekaně vyrostlo nečekaně vyroste a bude z toho veliká sto hospodáře že v dost ale nešlap po udělám která byla o sta tou půdou která byla o sta vaše tělesnost važte si. si vaš vážím vaší mysli se vědomí nebo nevím ale se spící nebo položit se e to chápete nebo nechápete si vaší přítomné s tím velice vážím z toho důvodu že zařízení tyto věci dělám a to nesení není země takže mám klidný svědomí kdyby to nikdo neslyšel nic se nestane protože zatím to nikdo neslyší nic se nestane se to ukládám nýbrž to slyšeli tak je to byste udělali řekli byste děkuju mockrát pán dobou a budešli byste je zbytečný tady být den. No protože není tetě není naše cena je občas prostě se na ale to je něco co bych nazval relativním přelidněné přes to vám to země spisu musím jedno termín a myslet že je to relativní příležitostní mezopotámii například vzniklo relativní přelidněné když jim tam všich tam bylo čtyřicet miliónů tehdy dneska je tam daleko méně lidí a je tam relativní přelidněné to je to záleží na jiných prostředcích jejich použití. My tam tedy vzali zavodňovací kanály a celou i mezopotamii krásně odděleno ska ne to je poušť že tří čtvrtý ještě víc možná tak tam je zalezli nosti dochází dříve než tehdy bez starověku to dlouho nebyli přemíra když bylo v tom bita dělali vývoje a to někam jinam taky že ano jak se to si něco jiného tak tohleto je relativní přešli přednost že ve stavu v jakém jste jste přesvědčeni to jest se nesmí za vás příliš toho soudu ale když si odpočineme trošičku tak ta relativní přesvědčen ost ustoupí o odpočinek dívejte co je to a. My si láska boží napřed je odtamtud začnu o tom se dostanu k lásce lidské ano na závěr láska boží to je uvolněn činnost boží v člověku její dáno plače jej dána svoboda není překáželo a tak ona miluje tak konkrétně sem oslňuje když se to dovolil že jsem se vzdal sama sebe to nutné aby vona mohla působit to je dvacátého prvního jedenáctý třicet let ten do to asi třeba to strašilo a noci to od jmenuje dokolečka tak tam od chvíle jsem netrpěl protože bůh jednal. A bůh tak miloval že ani jedna rána to mně nedotkla jo a všichni dostali nařezáno puch tak miloval že sem neměl hlad a všichni měli hlad víta miloval že všichni lidi se dané a tak dále trápili se měli utrpení ne že ano tak to je tomu říkám konkrétní láska ne on miloval a dokonce velkodušně a rovnou a dostávali nařezáno od rána do večera jo ale teďka mluvím jenom o tom jak se mi to jevilo u on zřejmě miloval a ty byste řekl tedy protekčně což není pravda pochopitelně protože nevidíš mu za do zákulisí a to je to je špatné. Proč takle miloval jinak než ty ostatní proč oni dostávalo se dáno když se ke mně přidali říkali my víme že nejste dostane žádný název tak my za to bohme bych osobně prže při tom apelplatzu a přitom pochodování s těmi esesmany a ta svého vyčerpá nereálnou příklad karmickým způsobem jinde jinou byli tam velké louži byla zima tys tam sme je tluče museli svým tělem tím rovní v těch mužích jsme museli zbavit toho sledu pro vrhnout ten let a když se stali tak on říkal vy prasata jak jste vy vlny a z na kopal nás kdekoliv ta kolik vinu viděl a tamto způsobil pochopitelně jak se tam těžko proto to je vám jasný to to jsou to byli těžkosti ale oni si všimli že jsem byl mezitím a nesvlíkám takhle stát a dívat se na to a on tam olovo byli na kopni tak oni řekli mně a proč si také nelhal aby dostal nakopáno to se bál dostat tak a se řeka vůbec ne se nebál jsem zůstal stát kde by z teologa li jsem mezi vámi stál to je pravda ti stala on to neviděl že tam stojí on měl neviděl. Ty s tam stálo neviděl takže zase dolovat nemusel a voni viděli to nemá být ten o kolovat smyslu z toho mockrát to stanovením asi vám dvakrát ale jinde při mých přiložit to ne ne dvacet to ještě trapný člověk vezmi udělali vy platný do je vo německu nebo tak nějak pravých mela nebo volovi jsem mu velice vděčen těch třicet že na sebe vzal takový veliký úkol a vy to protekce nýbrž to byla záležitost že jsem se ocitl na jiné úrovni na které na kterou ten esesman ani neviděl. Ale to není zodpovězeno všecko protože jak neviděl žaludek sem neměl hlad to to nebude se man to byla moje tělesnost a taky ta tělesnost se ocitne na jiné úrovni jsem si mohl klidně dovolit ošetřovat spát ve bo jakýkoliv prostředků ochrany no a zlem jsem se asi nenakazili možná že nevím než se ale se ne nedoufal lékaře který tam s námi byli netroufali počkej nemáme žádné prostředky ona ta spánek vodejde sama o my se u a léčí taky odešla ale jsem se nebál čili druhá stránka lásky boží je ta že vlivem toho že on nás miluje my se přestaneme bát proč se cítíme v jeho náruči ne. My nemůžeme krást protože on který všechno je muž všechno patří je při tom tak oděj se neplatí takže jsem třebas nepotřeboval zase znovu víru bez protože jsem bral z kraje jiných kteří měli hlad a tak dále jenže jsem to udělal na několikrát a mockrát ne aby si nemyslel ježíše sem nějaký zázračný člověk a že nemusím mít jsem nepotřeboval jíst a jsem jedl to maličko sám tam dávali většinou aby nepoznali žil sem někde jinde a kdyby byl těch pět tisíců nejede tak se vůbec nestalo naopak byl by býval na tom zdravotní líp by byl neměl ohled na ty ostatní a tady se mu další věci že se měl ohled na těm ostatním tak velký že se dokonce kvůli mi je dost a to bylo pro utrpení protože jsem jedl jenom proto aby neviděli zázrak. A je jednoho z bodu z jsem je to taky proto aby vůbec byli schopni jíst protože voni by si mysleli ten člověk nám tady umře ne máme ho rádi a my s litujte s ním tak nějak to sem nemohl způsobit tudleto čili byla to láska k bližnímu těla nevycházela země jsem ji předtím neměl vůbec ne jsem si první tři dni když sem takhle o otec a sem myslel jenom na sebe v tom koncentráku a to bude potom jsem se dostal za to za to odosobnění tak jsem nebyl oceán čili je tady odpověď na to co je to láska boží že je to láska boží řeka k bližnímu láska bližnímu je od. Ohlas lásky boží takže si člověk myslí že miluje tak je to bůh který ve mně miluje a tak dále bůh něm poznává v něm všech vůbec žije a je existuje a proto člověk ty si tu je taky sám tak ta protekce nebyla u nýbrž oni byli na zvířecí úrovni kde se to on na zůstali a kde se tohleto děje oni se strachoval a proto se to co s ním dělo pořád kdyby se byli dostali na mou úroveň a to mohli tou dobrovolně musel jenom přivolit se k tomu taky měl tato kázání jsem tam prováděl a říkal to by se to říkal nestarej se to bych si říká to není bolest tvoje nýbrž to je bolest úrovně na které se ocitá a jak se z úrovně dostane tak je po vole takže jsem mohl říct kde je ta bolest na. A jsem spálil čtyři se svatým slanýho co jsme se obrátili na pravým pokud se musel rázu stav to boku byla li šel sem lou stran se musel rozmyslet protože se na to slavným vůbec nedostal zalezli pochopitelně a jsem si nechodil ale to takhle chodil tak jsem byl vyřízen ten tam byl brzo vy říct že úplně protože nemohl spát musel požádal všechny ostatní aby ho nechali dřív usnout aby potom to vydržel vůbec naživu je to odpovězeno měl lásky do veřejném služby protože jsem byl politický vězněm a ty nesměl být veřejně činí někde v soukromý nějakým podniku jako úředníkem mohl být tak jsem vstoupil jako takový do vaší krmit vady ráčka ry tamhle třebaže a tam jsem dělal účedníků. Kladnou celýho to bylo by policií zen stav učeného ale maminka pořád tloukla domě a říkala že to přeci nemůžu když jsem hotový profesor jsem byl ho to je sem tady jenom fluidem že se mi zalíbilo tam je tam bylo milé jsem si studoval teso pavědu že jo a chtěl jsem dělal druhou stáni právě na menším splavná se udělal ale řeším je zlo koncentráku pro to potom zase tam poslal válce protože se měl všechny zkoušky tomu hotovi no ale je zajímavý že tam na tom vysvědčení nemám některé sekty ze kterých se zkoušel přes ty vy se činí i neztratil tak není to napsal jenom to co nutně bylo zapotřebí nebyla ta nastat ta němčiny kterou jsem udělal a to to je maličkost ale pro to nesmírně zajímavý pravidlo bylo taky byla došel to ten základ toho ten tam je jenom páskou všechna psaný měli tam nějak znamenalo a ladem nemohli věřit ale věřili anblok takže dali tu státnici bych tak řekl sem tam něco kuňkat pochopitelně ale to bylo u boha. Ale jak vám je maminka naléhali na říká ty musí do toho školství když si jednou kantor a tak řekla sedí a piš a sem chudák musel psát na všechny tehdejší obchodní akademie který jsem znal daleko od plzni aby se esesmani na to nepřišli gestapáci taky ne že tam nejsou nejsem tam vláčen a tak dále a tak jsem napsal do gotvaldova do zlý na všude to moravě moravském budějovic ji hlava a skute rmou jsem psal že ty akademie byli. A jsem říkal maminko vono je zbytečné psát tolik žádosti dyť půjdu do zlý na to to věděl že to dávno připraveno říkal co ty víš prosím tak jsem to musel napsal se si ty žádosti dostavit do klidu místu o všude sem psal a asi pět sedmnáct a ale k velké radosti matky dostal jsem první odpověď se zlý na a tám je vzali pro moji italštiny španělštinu neboť to potřebovali ani to italštiny potřeb tedy vydat na v módě španělština ne tak musí italsky logicky předměty matematiku a tak dále ale hlavně tohleto říká tin tak jak jsem se to stará prosím vás se stala jenom tomu že jsem byl líný a nechtěl jsem sal čtyři další žádosti když jsem napsal o toho vidím na žil to bylo a starost a maminka si vedle sedla a dával a říkal jen do o piš napíše nomine ne a piš tak jsem psala a takhle jsem se staral vždycky. Takže když jsem třebas setkal jako s žákyni se svou o se pracují žákyni se svou manželkou budoucí tak jsem zjistil podle jejího že zřením a chování že nemá ráda ona říkala jsem přímo nenáviděl a jsem to dobře věděl že jsem věděl že to moje manželka no tak vono je to celkem dobrý když to manželka toho manžel na se nenávidí neví o nevyšlo bude mít a to nebudu dál líčit ale to řeknu obrátil a potom rok po absolutorium školy a ekonomické teprve jsme se seznámil no ústně a. A bylo to nakonec toho bylo manželství než asi nevzal hned protože se mi do toho manželství nechtělo mimochodem tak tady je moje vůle tady je moje star sem dával pozor a jestli to manželku kdo nemluví někdo jiný že by si nikdo jako vzal že by to bylo vlastně pro a von nikdo se trní ne nezabil al a tak to bylo beznadějný tedy no protože ona jak prozradila potom dělá ráda že se v tom mýlil nějaká tak a nevím jenom chci říct že se v poznal a to je zajímavý provází říct na převtělování se lest by jsou bohu jis a budu sou je křoví tak ona byla zvláštní hlavě k skýtá čili kelt a tehdy v tom schází vtělení ne a jsem do to věděl tak jsem říkal křovík nebo křovík nebo tak nějak zásadně se jiní nemenoval vy anežka kroku on na to slyšela jako při opravdu ovšem nebo přeliv odešel musel něco dělat a říkal a trní dneska třebas říkáš. A než to jsem udělal považovala za nějaký příkoří no se tyto to své hloupě myslet ke sám ale prosím vás vám jednu je jenom proto že jsem takový mrtvoly tak kameni hned tak neviděl jo no tak to je vaše vizitka dobrá protože když se něčeho držím tak soustavně osvěcuje se sedmýho ti se nám tam zbytečný starostí a všeho dohromady no proto se viděl znaje jako starostlivého člověka jsem viděl že se bude taky starat vokolo toho svého stěhování tak se mi obavu aby se tam něco nakonec nebylo vhod a že bych něco zvedl nebo tak a bylo by to bývalo znamenalo pojíst. A to ty nevíš ale to vím a protože ostudné mi zapsány nýbrž jsem mu nějak čelit tak jsem asi dvakrát nebo třikrát telefonovat tady to vy že vůle koncem neznal nevěděl jsem že ho máš ještě zapnutý a sem se pořád tak se převtělovat se převtělovat a řek mu aby i ten vedl a tak podobně a ty jsi poctivě připravoval to přestavá tak se měl seznam všech věcí a kam se mají postavit tak dále čím se tak dokonale připravil tu svou pečlivosti tam byla namístě. Že si vůbec nic nevedl že si jenom velel že ano proto dobré tak to být lidské tohleto pražské a příprav tak takle to připravit že jsem to jenom našem životě takhle takhle se nemodlím takhle jsem nesnažím to jenom organizmu tady taky nějak organizmu po stránce duchovní pochopitelně tady mám nějaký program jak myst myslíte že by to sem si ne on za lety z toho víte ten to nám tady je to se mýlíte ale řekli byste že bych to nedovedl dokázat že to není program kdy jsem si je vzal že jsem přeci věděl že to tohoto terezy v probírat no tak to jste na pominu. Co jste na hodilo jsem ji nevěděl ale mám zařízeno a proto jsem to vzal to co jsem neměl nařízeno ale on to ryšánek přihrál že ano a to nutně potřebuju a se je to zařízeno nebo nařízeno všechno nařízeno mně po této stránce nejsem svobodný a to způsobuje úžasnou svobodu a teď se vrátím to je nevysvětlil tele že si se vracím k tomu na co jsem byl dotazován a to jest kdybych se prosím vzdáváte tak prosím vás jenom podle věci protože potom myslím že se hlásit no kdo jak to máte dělat modlete se tak jak jsem vám to naznačil ve spisu příprava k koncentraci a koncentrace mystická tam je do posledního písemku všechno vysvětleno tyto doma máš nechci jít abych to prosí vopakoval to je tam všecko ty se modlí tím že miluješ bližního a ty se modlit že mu odpouštíš a tak dále a to je především tvoje slovní modlitba ještě méně slovní než ke který především modlitba skutkem musí být na stejné úrovni jako modlitba slovy když není například vy vynechal ty slovní modlitbu u formulaci jak kteří tak by si s nescho ani to svoje konání. Ti tou modlitbou formovat konání tady z víc ale protože si formuloval modlitbou konání tak způsobuje še jakýsi jakou si rovnováhu na určité úrovni která není dostačující a která si to nechá zmrtvých do kterého ale je dobrým dobrým schodem do těch komnat ano dalších tak se modlí jak chceš ale buď bez starosti že když se budeš modlit a budeš tomu věřit třebas slovem počítat po číst po číst a protože to pro tebe bude formulace tak to bude modlit ba správná. A kdyby bych ti slyšel říkáš potřít počítat po číst a tak by to za modlitbu nepovažoval taky ne ale ty říkáš počítá po čísla počítáme říká že ne ale to vím že to říkáš tak se modlí správně protože říkáš že bez formulace to nejvíc a ty se modlí jenom po čísle a nic jiného ne k pánu bohu to nevadí oni jsou tam přeberu jenom k tomu co není na vrní straně tam u boha nahoře to netají něco vespod taky být zamanete trpnější vy se sice v tom za řeč ale nic výš než že to dílo přišívám když si v alchymistické praxi tam kde se musí díla pravé lazara a kdyby se nezažíval a to děláš tou modlitbou a ty mi činy tak by vystihl a nebylo by vůbec možno v něm pokračovat jako když bych si nevej maličkou které se to zase něco narodit to by se nestalo slyšeli že v některých noha modlitbě duši se radí aby vešla do sebe právě o čem tu řeč. Praví mi nedávno veliký uče že tomu strčit ale to nevadí že duše které si nehledím modlitby svou jako tělo pa kosti ctí nebo dno ztíženo když se seno a ruce a nemůže je mi vládnout a je tomu tak soudu tak nemocné a vykl zabývat se věcmi že vnějšími jejími ni pomoci a zdá se že nemohou větši do sebe neboť i vy že taková duše se stále za bývala hmm a jinými zvířaty která se kolem hadu zdržuje učiníte podobnou jim a není pomoci je svou přirozenosti tak boha ta a ne a může dokonce s bohem svým svatí než snažímli se tyto duše pochopit a vyléčit. Svou velikou vidu zůstanou poleze jako solný sloup pokud chápu je s modlitba a rozjímání branou již se vchází do tohoto prvního zmíněno radu to komnaty první toho hradu míní modlitbu vnitřní a i ústí z nichž oběto konat porozuměním aby byli modlitbou takovou modlitbu příliš člověk nemyslí ský mluví a co žádá do jest. Kdo prosí a koho prosí neví o tom koho prosím nenazývám ani modlitbou třeba by se při sebe víry pohybovali a kdyby to někdy přece jenom modlitba byla by se toho všeho nedbalo byla by jen proto že se k tomu jindy přivedlo ee především zásluha kdo by si však u byl rozmlouvat velebnost boží jako by rozhodoval se svým otrokem nedbá je zda nemluví zle. Nýbrž vyslovuje co mu nazí přijde a co dávno zná je co takového nepokládal za modlitbu a nedej bůh aby který křesťan tak to vykonával doufám pána že u vás sestry nic takového nebude protože se zvykli zabývat se v věčný vnitřními což je velmi dobré aby člověk neupadl takový nemohu klidně říci takové tu větu tak dobře pozor jsem se do sedmnácti let nemodlil a vedle toho hned se o nejtěžší o mládí do sedmnácti let ustavičně modlil a obojí je pravda. Nemodlit sem se v tom smyslu jak říká svatá terezie nebo do mluví s pánem bohem jako když mluví otrokem jako dyž na na vůbec záleží a to nezáleželo protže se na nevěřil ten se vlastně nemusel proto a proč by se kam řekli že jsem se modlit posled modlil při tom jak to co se taky modlil při tom když jsem se nemodlil teď mi vysvětlil to někdo prosim aby tak dobří jak se jsem se taky modlil c tak to řeknu to někdo to je trošku trošičku zádech to a musíte konkrétně se vyjadřovat to je svou pojď ano ano ne ne a to musí sedět jako tohleto co vám teďka řeknu sem se modlil proto že jsem byl poslušný své rodině a ta si přála abych se modlil nic ne ale zdánlivě to byla poslušnost toho že jsem nesměl odporovat rodině ano. A ta poslušnost to byla dvojí poslušnost poslušnost dolů a směrem nahoru nahoru že jsem byl poslušen že nesmí odporovat potřen dolů že stadia si to přála a vám řeknu pravá poslušnost dycky tyhlety dva poli poslušnost dolů se projevuje jako činnost a poslušnost nahoru se projevuje jako trpnost a potom říkám že ideál je duchovní cesty být aktivně trpný aby tato mu rozumíte asi doufám nezapomeňte na to je tu větu tak tam byla velice dobře pasovat se na tak si je to vysvětleno a mohu jít kousek dál. Než nemluv ješ o těchto ohromný ch duších než měli pán pan rozklad aby postavy jako onen chodí jenž po třicet let nežil u rybníka bez vezli čeká je velmi z osud a nebezpečí veliké promluvme radí o jiných duších které se nakonec předsedou hradu dostanou jsou sice velmi zabránit do světa ale mají před se dobré touhy a někdy třeba je čas od času poroučení se pánu našemu a rozjímat o sobě třeba ne právě dlouho tím vás rozumějí o sobě tomu tomuhle poradit protože v tom klást se byl duchovní vůdce. Rozjímat o sobě po svých špatnostech a přednostech je strašně nebezpečné protože to obyčejně vede ke skrupulí vy jste trošku soudí tak se řeknete nejsem k ničemu ne nebo to tam špatně to je ještě horší a my se něčemu nehrabe tohleto je jedna z největších chyb na duchovní cestě křesťanských duši že mají skrupule si říkají že k tomu nehodí pak se k tomu hodí ta hmota sama o sobě že k tomu vůbec nehodí i když je živá nýbrž jenom za pomoci boží se k tomu hodí na jednou když to toho vstoupí bůh ona tady říká když to neřídí ten bůh najednou povstanou vás nařízení boží způsobuje že ten člověk něco nového začne vnímat že to tak. Někdy za měsíce modlí soudce plnit celý myšlenek na své zaměstnání na které by si věř ustavičně věří tak velice že jakož zde je poklad jejich tam jsou i jejich srdce matouš matek matouš první kapitola dvacátá první než někdy sami si umí že se vyprosit vlastní poznání jejíž něco velikého když vidí že nejdou dobře aniž nedospělý právě toto myšlení na sebe je dobré jenom proto že je to základ sebepoznání a bez zvyšování sebepoznání není pokrok na této cestě to ovšem takový vzdáleným způsob sebepoznání a jak chto tolik chyb že nemohu zaručit že by to znamenalo dohledem době se někam dohrabat bych tedy tento způsob vy se modlíte jednou za měsíc a ještě plné různých myšlenek nepovažovat správný. bych to řekl takhle my se musíme napřed naučit diskurzivní modlit slovně modlit formulovat to se musíme naučit a formulace správná formulace jednu zásadu že nesmí být bez ducha pro ty jsi vystihl tolik metod protože jak to asi ho být mechanické tak si to musel opustit to je správné to byla ochrana zhora si věděl že to je k ničemu co to je učit se modlitbě diskurzivní modlitbě vám to předvedu na po na začátku otčenáše napřed jak to nemá vypadat ale musí to napřed tak vypadat aby to mohlo později dobře vypadat a potom jak to později vypadat a potom jak to vůbec nemá vypadat všechny tři to fáze vám ukážu tak modlíme se spolu teďka otčenáš ukazuju jak to nemá vypadat. vynechávám to otčenáš se nebeský pocit semeno toto vynechám vůbec to víte že správně že že nevím dycky se modlím a po cenu pána boha a vůbec není vlastně nevěřím to nechám ale tento způsob který jsem bude zdát být dobrý otčenáš a do toho v rozjímání síly mým otcem mám k tobě jako milovanému a z nestaly milujícího milovanému o on miluje tak je to milující otec a miluji tak jsem milující syn jako milující k milovanému a tak musím vědět o se oci se modlím a musím z toho vědět důsledky otčenáš znamená když je on otcem tak na si vychovat jako jeho dítě chovám se jako dítě na tak v této myšlenky. Budu nebudu dál se modlit nýbrž budu se snažit ji uskutečnit budu se chovat jako dítě tohoto věčného otce to znamená on který všechno miluje budu taky všechno milovat a tak dále a tak dále tak pak pudu k tomu dalšímu co v tom otčenáši je a moh bych se ještě ještě budu třebas takovýmu pokračovat dalších věta ale zatím zůstanu u tohoto a řeknu se na tom špatného na to je špatné to že to rozebírá rozebírat to je. Analýza k tomu říkáme náboženství diskurzivní modlitba nebo rozjímavá modlitba španěl tomu říkají francouzi taky angličan taky konci dra si to vyslovuju španělsky idea si on vy to poznáte jak vaší angličtině tak jste samotně a jak který daně nebo co to ještě všechno umíte konci to je úvaha potom otče náš následuje úvaha a jestliže se to opravit tak musí následovat skutek a za klece úvah a to být planá úvah ne tak pokud to takhle dělám tak to ještě není vůbec diskusí modlitba kris modlila takhle. Otče náš a zastavím mysl to že sem se k nim se vypořádal s tím že je to moji otec to vím rozumíte to tam to musí předcházet ale teď když to vím tak od nepo opakuju to rozjímání ten rozklad ten je tam jenom do doby vhodným prostředkem pokud nedohrabe svou li znamená se z něho ještě něco dovídám jsem z něho něco všechno dověděl tak nesmíme pokračovat otčenáš kdybych to takhle řekl tak by se podobal takhle správně vyslovil tak bych se podobal blahoslavené jindřichu suzo. Který by řekl otče náš tak by to musel přijít a uhnout ho do získa aby pokračoval modlitbě to on se tam modle na konci myšle dycky protože byl knězem otčenáš ne se nebesích posvěť se jméno tvé a on řekl otčenáš a byl prá tak někdo za ním musel stát a musel ho prošli a pak se dostal k sobě buďte bez to čistá se tak ne test ne ale. Kdy skutečný modlitba správně pojatá není příliš mnoho mluvení nýbrž uvědoměle vnitřní vnitřní uskutečňování toho co jsem vyslovil když řeknu otčenáš a cítím že je to pravda cítím neformuluje to vím že je to pravda tak jsem to vnitřně prožil a ani na další formulka tam pro něho otčenáše není rozumíte otče náš a ticho rozumíte a je to v tom tichu zůstanu aspoň dvanáct vteřin v tom našem pro toho otce tak ho konečně slyším tak svým žiju za dvanáct ticho takhle máli pravdu si modlitba při na druhý druhou myšlenku jenž jsi na nebesích. Když začnu se to učit tak říkám nebe je jiný stav vyšší než my to je jiná vrch a vědomí nebo nad všemi mrtvoly vědomí existující vrstva do nedosahuju že on je na nebesích tak nemohu o něm vědět ale protože je to můj cíl tak je to výraz touhy otčenáš jen na nebesích znamená tedy diskusí modlitbě otčenáš od o čem mu nebo náš to je jedno mám povinnost povinnost nejenom právo povinnost s tebou být vrátit se do toho domu vrátit se do toho domu znamená opustit tenhleten svět vnitřně vnitřně opustit a pak se tam vrátím a jenže nebesích je pro závazek vnitřně všecko opustit vnitřně všechno co tím opustit a za čím du opustit. A když to takhle provedu tak se modlím potom správný řeknu jenž jsi na nebesích a moje mysl je tím chycena nemysleli tím zastavena tou obrovskou myšlenkou že on je na nebesích nemohu dát se modlit zůstanu vy se u toho a když se z toho považuju za se z toho svatou třeba za pět minut nebo za minutu nebo za dvanáctce si to je jedno kdy ale jak se to stalo tak zase ne dalším myšlenku rozumíte a tak říkám otčenáš a to všechno vynechám protože to bychom se mu do o tom bavili to máte úvodem je všechno napsané ale se za stavu toho konce a neuveď nás v pokušení ale zbav nás zlého. Čili když to pořád prosebná modlitba kdy mám právo prosit abych byl zbaven zlého když všecko co je před tím ve svém životě poctivě uskutečňuje než je to bylo uskutečňoval se snažím o tom uskutečnění že snažím o to ústí tak mám právo být zbaven zlého být zbaven zlého znamená mít právo vyjít ze zákona dualismu a být spojen s bohem protože to na konci a když takhle přijdu k této poslední myšlence i tam nesmím tohleto říkat nýbrž to musel se tak připravit že je mi to jasné že to tak je řeknu a neuveď nás zlého od neuveď nás do pokušení a zbav nás od zlého a okamžitě jsem zbaven zlého. Aspoň na nějakou dobu kdy to před uznat a choď nabyl o toho zbaven čili mně se neříkají utrpením se vy obavy a tak dále vůbec ne takový emoce se mi netýká protože jsem byl zbaven zlého jsem vyšel že zákona dualismu dovědel zákona do rytmu nemá nemoci nemá choroby nemá strašit nemá tísně není v nebezpečí no tak také končí ten otčenáš nejvyšší způsobem jak může vůbec končit a to jsem vlastně vysvětlil zhruba co je to diskurzivní modlitba takže není nebezpečí že by se nevědělo jak a že by se muselo od všech formulek odejít jenže to nesmí být mechanicky stavění formulka. Nýbrž tam musí být zachován ten duch to je formulace nezáleží jak to formuluji jakými nádherný mi slovy nýbrž co pod tím cítím tam musí být moje srdce a když tam moje srdce je tak ho tímhletím živým a ona říká kdyby se oni se třebas jenom vědou za měsíc modlit kdepak v tom modliteb zále modli denně ale otčenáše se aby pocitem na takhle aby to o co nejvíc řekli a kdežto ona chce aby věděli o každém slovu o co se to modlí prosebná modlitba v musí vědět o co se modlím a tak mám řeknu ta prosebná modlitba tendenci se zjednodušoval. Takže dejme tomu svatý františek z assisi zpočátku se strašně dlouho modlil ten vydržel na těch diskusí modlitba hodiny a hodiny někdy celé dni a celé noci a to se postupně tak zjednodušoval ve toho že se na to teďka řekl že toho nadšení a stoupajícím poutanosti tím bohem že nakonec říkal jenom pane můj a nakonec říkal ani to nepotřeboval ten pán byl totiž tím co by volal někoho když duše mnou ne tak tak to je diskusí modlitbou ale my se do je potom z toho dalšího že po této modlitbě takle prováděna existuje modlitba kontemplativní se a není diskusi a jsem ukázal ten přechod na tu kontenplacio tak to je asi za tím všechno otec kus modlitbě a to nejde to jasně.

Download XMLDownload textWaveform view