EN | ES |

prevzate-kotouc-82-1

prevzate-kotouc-82-1


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Střetávám lidské metru tomu velkou vůli že my se křižovat kou těchto dvou neustálé pohledu božích a že můžeme brzo se opřít o ten do toho onen pohled břemeni se o tento ne a mana tak se setkáváme s bohem bez tvar břemeni o o pohled buddhy necháme dohasl života v mrtev se narodíme řekne jsem tady pána boha neviděla on tam v tom je si ko myst kajícím na ulici vidím pán mu jako to věděl ramakrišna víte a bude uteče a obojí se vzájemně doplňuje a takhle rozumíte všem aspektů božím ho je mně poznávali na různých stranách světa všelijak vám by mělo prosím vás promiňte mi že vám tak odbývat mělo tohleto stačit protože ostatní jak jsem vám jak načetl to je skromní které je které je dorozumět to nemá smysl. Ale tohleto ještě smysl to se rozumově zvládnout chci ještě zvládnout víc pro rozum ale že se mi to zatím nedaří bych této to nedovedu vyjádřit aby to rozvi je mi to nedaří a proto tady ještě tvrdá tom světě některé to se mi podařilo vysvětlit myslím že smát aspoň nějaké momenty v tom co říkám navíc obě tomu co jste přišel třebas v nějaké vědoucí jiné že ano ale to ještě málo že potřebuju něco navíc tomu teta tady jsou zároveň spojena věčnosti a mám pohled obrácený člověku může tím to povolovat vlastně péče a člověka toto péčí o člověka tomu říkám pohled symbol dostat přes be přes věčnost. Nás k bohu a tohleto je velice důležitá funkce která byla k mysli vesmí ukázána že se dělá panna maria tak to trůně ne se nešení a tam bylo podmínky napsáno i kdyby pane m jsem neznal do míry německy jako kdysi tak se mu tedy poslední a v malém konto nemusel ve velkém se naše že to na jsem po na člověka s bohem a co je její funkce. Že vy který den obrácen tváří člověku a mám nemůže člověka spasit nemůže pomoc spáse plný tváří nebo to je ten stejně tam uvnitř jako skrz která ani nám nesvítí v ničem može my nevidíme že ano neříkám že je mu to jedno ale prostě chová jako by to bylo jedno než to nepoutá duše se chová a ky tak pečlivě masky se stará od člověka a do toho za ručičku o bohu tak to je jedna tatáž bytost boží ne ale vy cíp pomohou. Ježíš kristus říká to de pavel říká kde muži je kristus když ježíš jana kněží i před tím řekl ne se našla aby to města nastal kristus obejde z to domoci ten větší od toho zkušenosti proč se to dominuje tam maria ne nebo tak nějak protože opravdu tak chce boží kterou dostává ta na maria to se obrácena člověku to je sice ne toho kdo kdo nebo boží funkce která ohledem úlohu do se po určité fázi života jakmile totiž se dostanu na úroveň ježíše krista. Tak nemusím být den nesmrtelnou duší tak si boty ne ona je uvolněn ode nemá to břemeno lidské na sobě tuto vni spadlo ona ona ty balíky těch minulých sanskrtským z je lidi jenom z toho aby se zbavila víte netěšilo a když ten člověk se spojí s bohem třebas tím kristem nebo tak tak vona ten balík skládá no a nemá tak to soto s bohem je tak nutkavá že veškerou nutkavost po v životě na tomto světě před čím řek netouží potom víta je na světě vycho u boha že ano a jestliže ale ježíš kristus převezme to vedlo vod že přebírám duše od tam marie bych tak řekl bychom mluvili symbolicky tak zase modliby nikdy nevedl nikoho k sobě nýbrž k otci považujte syna do tak jestliže pán ježíš zase dělá přechodnou funkci spasitele tak zase opravdu ucho spasitele on člověka spasí tím že ho převede bohu že ano ve přes ducha svatého přes třeba pannu marii že ho taky šel a ne. Musíte byste že kdyby on sebe narodil kdyby nebyla panna maria se o nenarodil ne to je jasný čili opravdu v tomto smyslu představovali on vede k nástroje by se byl narodil a co co co se nám stalo sem zabít jako historickou dovolí se tehdy narodil panny marie to měl ustavičně o se stane marie rodí ukazuje za který zažívá vnitřní zahození stáj betlémě to je průběžný takový stav který ne proto že si přitom myslím že to jaká další složka a to vlastně chtělo vědomí boží do člověka vtělené vědomí boží věčně. A jestliže člověk vnímá jenom pomocí tohoto vědomí jenom v tomto svět to znamená očima jim všem veškerými smysly a rozumem citem tak odsuzuje toto proudu vůlí toho vědomí božího do vědomí ského k tomu že to budou jednou končit tím že člověk časem přestane mít zájem a ten to o tom tak žil světě že ano a nebyl jako to bylo mi všecky pomazal nebude mít ani by dět třebas a na tom zemřel nebudu mít ani kdyby za slyšet na ni a na matka to bude končit vínku nějakýho toho dobří doznívání tam v astrálu ne. A když ale ten to vědomí používá ne jinak a který bylo řečeno že jeho obracíme k bohu tak věčné které podstatou toho manasu toto vědomí se pojíst věčným zase to věčné tady přiznat na dlouho nemůže být potřeboval no ale bylo ráno k je do je užíval no tak že to navozovat nezajímá to okruh aby tam na to okruh že se takhle to zaujímá okruh provádět se okruh a tím oko se člověk dostane pomocí manasu manas je klíč ke všem těmto věci nebo to velice člověk to vědomí božího je věnována dovím ku a on si s tím žila co chce může obracet to vědomí směrem k tomuto světu anebo v tom tom že a podle toho to dopadne. Se to dostalo dovedeme na to do v majetku se stává most správcovství to de způsobu první a to by bylo takovou především za křesťany a byl přišlo tomu že by věci jenom s pomlouvali a že by nestali vlastnit tak pak nastoupí křesťanství jako vrchol moderního mystického myšlení protože opravdu bych se by bylo načase při tomu na kloub že věci fakticky jenom na čas tady spravuje me. A že si jenom nic víme že sou našel přesvědčen že se dříve nebo později že nejsou naší jako smrtí jenom ale třebas odcházejí vlastnosti odcházejí přicházejí lidé a ničí se věci a tak se to strasti takže říká ta vyšší fáze křesťanství kdy se to bude chápat jako učení o tom jak spravovat věci a bude se to přednášet na školách tam otevřel zrak protože na učiní svobodnější než jsme se říká nesen který je velice bohatý a vyrobit majetek a říká o sobě že by byl radši nestavte jenom a říká potom nebylo mít vůbec tato nějaký komu neska protože ten to měl za ty tomu ne tomu správcovství a von zase znovu něco vlastnit. Říká on tam ten amerika nevím se na tom pravda ale je to zajímavé že přichází na určitou fázi stejnou problém stávám jsem proti vlastní jak víte podle to zakázat pravého křesťanství a nejsem ale proti spravování věcí pravici musíme dokonale dříve protože jsou nám svěřeno od boha správcovství které nám světe je bůh musí být dokonalejší že bych to vlastnil ne. No tak to jsem byl velice šťasten ale jsem potom přijde před svým nebo prahy a ten člověk se tam ke mně hlásil takže podle jména se ho poznal ten ničím se náboje navr se o kterých se důvody přeneseno že přenáším způsob myšlení na tyhlety sám ano ti tohoto světa a povídavost rodinu že to byla jsem na to učení ale jistotu ne když to vědomí které nespočívá přemýšlení vo poznávám to je nebavi své matek si to přejeme to rozum se na to jak to vyznáme to pokud je v tom jaké poznání a když to je tak toho. To dává vědomosti o tom co se rozumem by nemůžeme dovědět a tak by mu spočívá v tom že to řekl aby to aby to řekl tak aby se to je v tom že vím že to co se dovídáme je do boha že to nevyžaduje vůbec času ani tak a cit rozumové aby to všechno v sobě uzavřel že je nasazeno informací dostanu okamžiku a nemohu si vůbec se stavět jak se tam dostane nebo vodkud a že záleží přednost ještě na nebi přitom ho věděl jsem že umře. A tak jsem prostě to se mi jsem vám to taky je to napsané to se to tam bylo budete si to opatřit a to omezenosti potom se stáňovi my říkáme se mu asi napsal tohoto to neska neřeknu tak dobře jako tehdy zde se ty si takovém stavu zdravotním že za ko někdo je na tomto světě opustí tomuto celo to na vědomí a vědom si jednou vůle že může být prospěšní svým ten tím že umřeš než dyž si naživu. A to ti by velikou útěchu že totiž tím nepůsobit svou letí daleko lépe než svým životem jsem mu to vysvětlil ještě ne jsem tohleto pojednání totiž psal tak aby to čísla na takový ský nestojí a připravoval poslední pomazání na smrt takže tam bude asi tohleto když se vzdáš tomu spodek sama sebe se mu tam stal. Tak můžeš tím více neosobním a pomíjí že se do vystoupil a věnovat se tím ostatním dokud myslíš na svou porodila na svůj život tak máš toho tolik to starosti že tomu ještě ostatním pomoci jedni ten který se zdá z toho vlastního života a do jaké je se zdá vlastního života. Tak to může pomoci od toho více druhým ježíš kristus se vzdal svého života na kříži například aby mohl pomáhat tím že by se do nevzal toho života na kříži taky nemohl pomáhat do dneška tak to taky tak doučíte o tobě tak si prosím o jedno to se po svém to zde se dokonale tohoto života aby moh pro něco udělat tak von to provedl ty se vzdal svého života ten kněz říkal měl jsem m velikou odevzdanost ne a za pět dní zemřel aha třicátého ledna devatenáct set osmdesát dva to tam bylo ruší taky tak tady mám otázku automatismus dvě. Že to nemůže od začátku automaticky přeci působit pože by to odporovalo ježíšovu učení že kdo chce za mnou přijíti a tak dál to znamená musí tam začátku být nějaká vůle nikoliv co automatického automaticky nikoho království boží a potká že ano to co jsem zažil a co jsem popisoval detailně nemělo by odporovat tomu co tady říkáte že to automaticky nejde kdy to a to automaticky jde. Totiž takhle jestliže jsem třeba v těch sedmnácti letech provedl nějakou obdobu něčeho co udělali učedníci páně jsem se vzdal svého života oni se vzdali svých rodin ne svého zaměstnání a tak dále to byla ta vůle že jsem že o nich chtěli za ježíšem tak se vzdali své prvých rodin nebo zaměstnání. jsem nechtěl jít za ježíšem se svého života tehdy vzdával protože jsem v něm nenacházel nic nějaké zalíbení dostalo se na scestí kam jsem si nepřál abyste dostal ten život ano tenhleten moment že tehdy automaticky nastoupilo vědomí které se vůbec nečekal že nastoupí ne bylo dlouhou dobu připravováno život připravuje totiž automatismus dvě k době ještě než se člověk rozhodne jít cestou k bohu jestliže třebas žijeme v noci ve stavu ve kterém který si uvědomujeme že víme že jsme tam někým jiným kterým se ztotožňujeme to se takhle v automaticky zrovna jako se automaticky děje když tady nabydu vědomí tohoto světa a považuju to za. Za jednou jedinou skutečnost která když tady klepe srdce a tak dále pod je pravda jedině ta že ten automatismus dvě musí tady napřed být a pak se do toho musí zamontovat lidská vůle že ježíš kristus mu byl prostředku a když vememe jenom jeho výroky tak mu nemůžeme nikdy rozumět my musíme vzít jeho život a pak porozumíme tomu to to byl automatismus dvě a že mu to dal dříve než ježíš vůbec promluvil a že si vůbec něco přál dycky se o to velkou vít zasáhnout to se když jsem narodil panny marie vůbec ne to bot nemluvně a výchovou a tak dále to všechno bylo mimo něj a ten automatismu ukovat to a je jasně ukázka věš v životě ježíše krista jak se o tom jste to roste bez přímého chtění člověka. Že ano a když potom doroste samosebou do určité fáze tak pak člověk musí se rozhodnout musí ho buď odhodit tu perlu kterou k dispozici anebo tu s tou hřivnou dále hospodařit s kristus ukázal že celý ten život automatismus dvě je hospodaření s hřivnou která není naše to je nejsprávnější pochopení automatismus dvě a jestliže s hospodařím správně tak nastala starou přechodná období zúčtování ve kterém za jednu hřivnu octnout třebas jedno město nebo tak jak je tam řečeno v těch přirovnání ne v těch podobenstvích čili kvalitativně se to a kontakt se to rozmnoží ano. Tak je to s tím automatismem dvě bych tomu řekl ještě něco co se bude týkat josefa svobody na mile překvapil mně pořád píše v jednom dopise kde mně vysvětluje moje méno makoň ne tedy jako bude vystopovat ale dost se k tomu přiblížil a protože se tomu dost přiblížil tak vám na něm na tomhletom jménu vysvětlím funkci automatismu jedna o toho ismus dvě jak jsem se o tom dověděl když na spadl ten balík v tom koncentráku když jsem se vzdal svého života kdy krize přede totiž vzdá svého života v malém nebo zase ale dycky musí upřímně se vzdát všeho o čem že předtím je tak vždycky odhalí. Automatismus dvě a uvede ho do činnosti ovšem rozdíl mezi tím že ho uvede do činnosti a mezi tím že ho k to je jiná záležitost to mi ten automat a uvést ho doži do života když ho potom neumím mit tak ten o to aby zamanu s jednou oživený živoří a bere si život z tohoto automatismus jedna a tím velice trpím proto křesťanští světci kteří o tom nevěděli že na to nešli velice trpěli jsou zalez utrpení a to by nemělo být. Protože nevěděli jak se plní automatismus dvě neví taky nevěděli taky jak se dýchá jak on musí jak musíme za něj dýchat všechno a potom on se bude samostatně je to nejde to matiky v tom smyslu že musím dýchat u otce dýchat jak von potřebuje naučit se pro něj jíst nic a ve všem ho živit když ho naučím živit a potom automaticky ani tento automatismus jedna. Neslibuje sám o sobě že mám živé tělo musím živit toto tělo aby tam ten automatismus dvě sundal aby mně klepalo srdce a tak dále se musím živit a pak je to všechno automatické ale je to fakticky automatické není protože kdybych to neživil bylo by to automatismus on si vane nemůže být živ jako o tom kristus vede může být živ sám o sobě žáka nebudu živit rozumíte tomu tak tak ta celá situace vypadá to myslíte na tom makoňovi jo tak to je končit on on. To se podobá o to vysvětlím napřed na o o tvůrčí slabika to znamená odněkud z nitra ó tady vzniká ó dole z nitra řekněme božího to ten symbol převedu do končí činnosti boží se něco uskutečni dopředu moc na m tam to končí to je realizace tvůrčí myšlenky tím znázorněna m znamená zakotvení někde v pohybu řeči pohybu této úrovně. Když když by to bylo něte si m končí tady to je daleko dál končí než n to ko si to končí na patře nebudu mluvit o tom jaký význam v mystice a jógy józe patro tedy úplně jiný význam než ústa jo ale také o tom pomlčím přesto byla se další přednáška do byste se kecal těm indům do toho leh tak to nechci ale ne že si jaký je víme z jen ani i nej uzavřené propouští musíte propouštět žlábkem jazyka trošku duchu. To znamená ono to učí když něco z duchovna bereš této o svůj život v pozná to jak si stvořen když to bereš tak ne aby si to nechal pro sebe popouštěj to popouštěj to nepovažuji tento život v tomto světě za něco méněcenného pro které pro který by to nebylo určeno pro to je to také určeno. Před tím on je k ne si psaného k šipka směrem k nešika směrem a ten mile budeš obracet to on opačně brž o to malinko popouštět jako on ale budeš ho podstatě větší část obracet do nitra nazpátek tak to bude mít ten následek že začneš klepat. Ale narodí na stěnu to znamená ježíš kristus mluví o dveřích které ti musí být otevřeny si je sám neotevřeš a ti budou otevřeny tak se ocitneš na druhé straně ten automatismus dvě se spojí s bohem stane se součástí jedno součástí království božího matka tvůrčí princip že ano vesmíru tak takhle on to takle přímo neříkal ten svoboda ale dost to se toho přítěž kupodivu mu to na písemně nemusíte mu to a říkat todleto protože on moc se jako zabývá těmito věcmi a říkal mně máš jedinečné jméno že takle se to z toho vodvodit ne čili jsem tehdy když se mi tohleto objevilo v tom koncentráku jaký význam pro pro to slovo makoň ne jsem tehdy pochopil jaký je smysl následující smysl mého života jak s ním mám zacházet to si mám co mám dělat abych živil. Automatismus dvě a abych ho nejenom krmil abych taky dýchal že je k tomu třeba ustavičně se modlit plácat rty samo sebou skutkem se modlit dneska jsem to předváděl doktorce že jsem říkal tak to ta krátkou dobu tak to podobnost o mostem synu řeknu jako modlitbu a ne jako povídání o marnotratném synu protože ten ježíš kristus když vstoupil do toho projevu toho matouše tak se tam těmi slovy za modlil a vono to v případě toho matouše učinkovalo. Nejdokonalejší obživou automatismu bylo v dýchat za něj a to je žít v přítomným okamžiku nemá dělat to co dělám když je říkají číňani když sedím tak sedím když píšu tak píšu jakákoliv světská činnost něco to nevymyká dělat právě to co dělám neříkat si a co potom nebo jak to dopadne pro tu věc to dělat opravdu myslet na to co dělám. A to automaticky živíte nebo dýcháte pardon dýcháte pro automatismus dvě kdybyste toto dokázali dvě hodiny tak máte ten automatismus tak živý že vám to bylo špatně proč protože on by si potom žádal dál potravu a bral by si ji z vašeho běžného vědomí z toho čím živíte automatismus jedna abyste to cítili jako osobní újmu. Byste omdlívali třebas že ano nemohli byste se soustředit na na světské věci když jsem takhle oživil nebo byl u oživen automatismus dvě tam v tom muzeu jak jsem to líčil jsem potom nebyl schopen se věnovat tomuto světu ten automatismus dvě kořistnicky všechnu sílu mně bral pro sebe a chtěl abych pro něho dýchal a to jsem ještě neuměl nechtěl být jenom živen on chtěl taky abych pro něho dýchal a se dneska učím pro něho dýchat pořádně aby se mi nezadusil ne že zázraky skok. A že to nemá žádný vývoj že by byl duchovního bylo možno vývoje na naše na věčnosti tak by se tam nebyly žádné zázraky a vy považujete duchovní život život ve věčnosti do zázrak neřeší zázrak všech zázraků potom si být takový skok do toho do této oblasti a nikoliv nějaký vývoj oporou protože všechny zázraky které učinil ježíš kristus byly součástí nějakého vývoje on nemohl nazvat ty dělat dříve než to podáno vývoj který on měl za sebou do jordánu a potom na poušti způsobil že mohl dělat zázraky že totiž moh dělat něco z moci svého otce a ne z vlastní že to řeknu ještě to sedám jako toto nechtěla ta doktorka dneska pochopit že když že to říkala všechno ke mně z pocitu oddělenosti člověka od člověka. Že ten zázrak se udělali ježíš kristus na někom a zdá se že skokem se něco změnilo napřed musel připravit jako kouzelník ne ch těch třiceti letech svého života předešlého a v těch tisíci sedmi sty letech kdy chodili s tím abrahamem a s jinými jo než se tady zrodil tělesně jak by se byl ten zázrak najednou nestal tak by ho třeba minimálně přípravy tisíc sedm set let aby se moh vůbec nejmenší zázrak stát aby moh se například narodit v betlémě a když teďka se dovíme toho zůstane ježíšovi že to šlo takhle vývojově a ze stavu těch doby vyléčeni například tak třeba dejme tomu ten člověk u toho rybníka. V sedmadvacet let tam ležel a beznadějně ale něco jsem klidu pořád čekal ten anděl zčeří pro něho vodu on tam vstoupí a bude uzdraven z toho z své chromosti nedočkal se m skal jesi se krista nebyl to skok protože ježíš kristus mu tady říkat co tady děláš nedáte kam a tak dále že se teďka vysvětlil no tak ji asi zdráv protože ta trpělivost byla veliká jestliže dejme tomu co jsem říkal si řeknete tak to co se ti hodí takovýhle je zázrak že ano zázraky které to takhle to takle do tam nešlo že tak například dejme tomu měl přítele lazara ne ten mu umřel za nepřítomnosti ježíšovy. Marta a marie sestry toho lazara mu vyčítaly kdybys tady pane byl ještě zůstal živili zdržovali u něho tam měli rádi ho tam viděli tak by se to bylo i přestalo kdybys ty věděl jaký zázrak a on by zavinil že tam tři dni a jeho tole zapáchá vašem prostředí a to se s nic dělat říkal nezoufejte si ne že by se nedalo nic dělat to že ta mrtvola tlela tři dni byla příprava zázraku kterou který byste nepochopili kdyby se bylo nestalo to co se z toho z lazarem. Vždyť je to předobraz to co stane se mnou byl tři dny v hrobě než vstanu z mrtvých a proto se to stalo a zase vývoj že tomu nějakou řekl tady se to ještě taky podařilo řekneš možná ale copak takový od narození nevím co to byl hluchý nebo slepý nebo co to bylo a oni se ho tady ježíše když udělal zázrak a byl normální ten mladík čím se to stalo dvou byl od narození takhle potrefen zabili to rodiče. Tou svou karmou anebo to zavinil von svou karmou v předcházejícím vtělení a on říkal žádná karma žádný vývoj nic takového ukázala se jenom sláva boží pro nic jiného se to nestalo čili nedá se to vždycky ukázat na potrefené osobě nýbrž vždycky se musíme zeptat také zdroje který to způsobil sláva která se tam ukázala ta měla před sebou ten vývoj nepovažujme vyléčeného za oddělenou bytost od ježíše který léčí. Prosím vás to ježíš nikdy sebe nepovažoval za jiného než za toho který je buď léčen anebo je nejmenším z bratří jeho neboť co jste učinili nejmenšímu z bratří svých mně jste učinili ano že opravdu takhle budete myslet ne z pozice odděleného člověka od vědomí ostatních lidí tak pochopíte že ten vývoj který zdánlivě někde šel skokem a skok byl vidět jasně byl připravován vývojově a potom zase se vývoje ubíral klidně dál když třebas dejme tomu ti učedníci páně vstoupili do učení ježíše krista byl to skok. Bylo to připravováno jejich předcházejícím životem s tím co žili předtím do těch svých let než se dostali k tomu ale potom zase ještě to muselo provést projít dalším vývojem a kdyby tam všude nebyla ta lidová stránka tak se zdůrazňována bych na netrval ale vona vono v není nikde mezery mezera vám připadá být jenom tam kde z pozice pocitu oddělenosti věci posuzujete tady je ježíš tady je léčen ale on říká ty ty pomohl tomuto mrzákovi dyť to si pomohl mně mějte na mysli když svatý martin tehdy ještě setník ve vojsku české ne tam někde v tu ne francii. Přistoupil k bráně města tours a viděl tam žebráka který byl nahý a třásl se zimou oděl se s ním o svůj plášť měl potom v noci tento sen zjevil se mi ježíš kristus a říkal mu děkuji žes mně dal ten svůj plášť mně nebyla zima a on říkal pane jsem viděl žebráka a ne tebe a co si myslíš že tím žebrákem jsem nebyl rozumíte takhle vidět ten vývoj myslet když svatá terezie snažila umřít vono to nešlo. Ani skokem ani vývojem nijak ježíš kristus říkal a co pak zapomínáš dcero že jsem za tebe na kříži umřel oděj se do smrti na kříži a teprve pak umřeš když se od dělal toho vývoje který nám ukázal ježíš kristus do své smrti od sebe narození do své smrti na tomto světě okamžitě vnitřně umřela a žije na věky kde věčnosti vědomě. Zase to nebyl skok kam ven to vypadalo jako skok párat jo ta kvalita nová se objevila nahoře která vevnitř byla napřed že ale faktické vitální abych to jako svatý petr řekl pamatuj že neodejdeš odtud dokud posledního haléře nes nesplatíš si vzali detailně ti do hlavy a říkali všechno je určeno všechno si musíš vypít celou karmu ne. A dokud si nesplatíš všecko tak musí se tady bídně plazit po tomto země zemi a nic žádný zázrak ne nečeká nic takového tak prosím vás on nedefinoval svatý petr ten haléř vedle přesto do češtiny konečně o to byti na jiný ten za to neváží nedefinoval co je to splácet nedovedete si představit. Co je to splácet například láskou jaký zázrak se rodí když něco začnete splácet láskou kolik toho najednou splatíte jako byste udělali skok jakože ho děláte nebo co splácíte vděčností třeba do do vám to ukázal ramakrišna na tom přirovnání tím tanečníkem že byl vděčný za to že jenom tedy na světskou těch listů na tom stromě že je na tak je to mizera ne a pro tu vděčnost okamžitě byl spasen ne čili jakýpak předpis. A jaký zvláštní pohled na zázrak všechno je zakotveno v počínání člověka jestliže je dosti velkorysý dovede od sebe odstoupit ten tanečník musel odstoupit od toho mizery on musel si říci no tak je mizera ale bůh je milostivý že ano zrovna jako kdyby maří magdaléna byla pomyslila na svoji minulost myslela pořád na svoji minulost když šla k ježíšova se mu složila k nohám by byla nikdy nezískala svatost a byl by pořád tím kým je tím byla ne ale na to ten život tam složila složte svůj život k nohám ježíšovým a okamžitě budete svědky zázraku pro každého je připraven jenom se musí zbavit sama sebe dyť ste tak jednoduchý princip odložit sama sebe ne a pak je ten zázrak tady ovšem dlouho připravován pochopitelně připravoval že si myslet že ty taková maří magdalena toho patrně měla dost svýho života ne a proto přišla k tomu ježíš kdyby toho nebyla bývala měla dostat tím nešlo to dobře že pojem času je relativní záležitost a pomalu utíká čas když se nudíte rychle boží by jste čí nezaměstnán. Čili vy vo otázka času vývoj je otázkou intenzity života samozřejmě že čím intenzivněji žijete přítomném okamžiku tím to nebo po poháníte rychleji kupředu taky se na ten čas přepočítat nějak ale ve skutečnosti kdybys dovrším viníkem mezi hříšníky na na klece svého poznání se teta jenom kdybys získal poznání tím že se otevřeš mu tak okamžitě přeplavíš přes všechny ty překážky které stojí mezi tomu a bohem okamžitě že voni to otázka času ale je to přesto se to jeví jako zásadní otázka času. Že totiž člověk musí překonat tolik a tolik věcí ne než se to stane například dejme tomu ten u toho rybníka musel tam být sedmadvacet let třebas ne že se to stalo skutečnosti von potřeboval sedmadvacet let k tomu aby se dokonale oprostit od sama sebe aby mu na něm nezáleželo aby zůstal přitom klidný že tam ještě ležel představa nosti ale ho to neznepokojovalo že sedmadvacet let nikdy se nedočkal toho zázraku. Kdybych byl očekával jakýkoliv zázrak ve svém životě ani jeden se nestal ale protože jsem na zázraky vůbec nevěřil a nevěřím a nebudu věřit tak se jich děje každý den spousta jenom proto že na nevěřím a že na nečekám že si od nich nic neslibuju žádný zázrak se nikdy nestal žádný zázrak ježíš kristus neudělal ani jeden ne se nám jeví jako skok jako za za to špatné vysvětlení určitého určité situace kterou nechápeme ano vždycky minimálně dvě stránky ne straně toho léčitele na druhé straně toho léčeného. Kdežto my si myslíme že ten léčený to všechno způsobil kdy von toho třeba že byl tak trpělivý to neni pravda taky tam na druhé straně musel být ten ježíš si řekl že svatý jan pod křížem si zvlášť líbilo byl s ježíšem na kříži byl totožný s se ře takhle ta přeměna probíhá ne potřeboval je proto kříž a přeci ne byla protože o sebou medvědi proto ho taky nikdo mu zapleten nebylo ilona to on byl na kříži zahodí proti myšlence že ten který umírá ztrácí sama sebe. Není to pravda ten ten umře neztratí sama sebe to jenom jednoho prostředníka lidské tělo zamění za jiné prostředníka astrální tělo a s tím se ztotožní stejně dokonale možná že dokonaleji než s tímhletím tělem protože tam větší možnosti pohybové a jiné komunikační a podobně ještě jsem třebas toto prožil od toho jednoho a půl do tří let to jsem to jsem byl čtrnáctkrát operován jsem se přestal ztotožňovat to celé jako ten kdo umřel na tomto světě. bych se nepřestal ztotožňovat s tím kdo myslí se si představoval že jsem tím kdo myslí a toto tělo je prostředníkem mozková kůra a tak dále toho který myslí aby vůbec moh skrz toto tělo myslet aby moh tady vnímat na tom světě dneska bych řekl jestliže dneska bych řekl ze stanoviska svého poznání že jestliže vidím vás tak si nemyslím že vás vidím promiňte mi na tak to dítě nemyslím jako to říkám nýbrž si myslím že to způsobuje bůh že vás vidím a kdyby on mně nedával k tomu sílu abych vás vědět že bych vás neviděl že bych taky neměl tuhletu hmotu a nic takového že sem ska neztotožňuju s tím kdo myslí nejsem pro sebe tím kdo myslí a sedmnácti let jsem věděl že jsem nesmrtelnou bytostí. Nesmrtelnou bytostí ne ten který myslí ten který myslí je překážkou toho nesmrtelné bytosti že dokud budu mít let tak ta nesmrtelná bytost nemůže být navrch nemůže být nemůže nemohu si být vědom trvale teprve při zastavení myšlenek ale ne zastavení vědomí naopak zbystření vědomí vy z toho úzkého okruhu myšlení to velice úzká úzké vězení a dostanu se do širšího pole do rozšířeného vědomí ve kterém nebudu vázán na toho který myslí a se dostanu ještě dál nebudu vůbec myslet a budu chápat věci bez myšlení jako takové v jejich podstatě vnitřní podstatě. Kdybych vám například chtěl odpovídat na tyto věci jenom rozumem tak byste s tím nebyli spokojeni ale protože nepotřebuju se dotazovat rozumu na to co říkám jenom na překlad to musím tak vono to mohu říci víc než normálně rozum o tom může říct protože se neztotožňuju s člověkem který myslí si neslibuju od toho který myslí tolik co si od něho slibujete vy vím že je to prostředník ten který myslí je prostředníkem to řekl manas je prostředníkem ne že on tam těch sedm složek člověka tak manas je tam tím prostředníkem to není ještě to pravé to pravé je svatý. Totiž si jestliže třebas na se chápeme si představit cestu k bohu patřit představu tak podle toho to je to počínání asi takové jako když si člověk bere do ruky mapu aby podle nevíte že se seznámí s mapou to znamená se situací a jak se postupovat podle mapy to zaručeně není špatná. Ale kdyby se sebe potom z matou a na mapě si ověřujete nemá jít kdyby se tomu nestačil tak ještě ani krok neudělal ve skutečnosti v terénu takže my tady nepochodujeme v terénu ale nemůžeme říct že by to bylo zbytečné ano jsem za ty pudy ho to hodně školsky vzali by se potřebujou poradit novou abych se vydali oporou a se dají vést cestou kterou vidí před sebou ne a neznají mapu jenom slyšeli že ta cesta někam vede kam vede a tak dále a dají se po cestě tak si myslím že devadesát devět procent ze všech lidí ti že mají nastoupit nějakou cestu musí se napřed po orientovat ono se ovšem vypadá několikerým způsobem nýbrž nižší orientace křesťanská je vírou že on věříte tady ch mapa žít že to tam de ne ovšem indové tuhletu cestu jedinou neznají nýbrž jejich jógy nejsou potom je na víře většina z nich není poslední jenom taktika a tu opravdu se. Setkají napřed s mapou tou mapou je jim jejich mistr podle které oni se řídí takže voni mají tu mapu pořád k dispozici křesťanství tohleto není možné protože osobní vedení je například v katolické církvi zakázáno předávání zkušeností předávání faktických zkušeností duchovním druhému je zakázáno že se o tom jenom poučit a nikoliv předat tam musíme volit takovou nějakou prostřední cestu že se o tom poučujeme co my tady dělá my se poučujeme o cestě tím nabýváme o nějaké představy a tím se dostávám do těch devadesáti devíti procent všech lidí kteří bez představy nejsou schopni někam ano. A proto bez představy jsem nikdy nikam nešel neměl jsem žádnou představu o bohu anebo o cestě k bohu a netoužil jsem plně a tak dále všechno tady mockrát vykládal a teprve když jsem nabyl jistotu o tom cíli tak jsem za ním šel a nepotřeboval jsem potom přidat k tomu představu ano tady uměle přidávám kvůli vám protože který věřící na rozdíl od ode nevěřícího že ano ten rozpis vás musí proto jsou tady teď zdánlivé rozpory protože mluví k vám člověk který nezačal věřil tak do čtyr do pěti let ale potom nevěřil a dodneška nevěří a věřit nebude protože to nepotřebuje že to závisí na cestě že na mém úkolu kdybych šel. Cestou víry jako vy tak těmto věcem nepřijdu v čas na kloub nýbrž nakonec výja někam donese zrovna tam kam vás donese ale teprve nakonec získáte poznání které do doby postrádáte než to to potřebuju na začátku na prostředku a na konci cesty pořád protože ty věci mám napsat a mám je vyložit tak to nemohu se opírat o víru protože kdybych se opíral o zato okamžitě všichni poznají se musím opírat o fakta o zkušenost ne to znamená jsem člověkem který se neseznámil s mapou. Nýbrž mapa se stala součástí jeho cesty ten mistr kterého mají indové mimo sebe ten mistr žije ve mně se s ním neztotožňuju jenom vím že to nejsem že se by pro provedu se v sedmnácti letech a tak dále že to nejsem to není toto smrtelné nýbrž to říkám že to smrtelné umře se ztratí ne jako jako vzniklo řečeno co vznikne tak tak se zase ztratí ale to nevadí ta individualita jiná to je ten mistr o kterém tady mluví vás zdá svého života pozná sama sebe to pozná sama sebe pozná tu cestu od začátku do konce a co začátkem a před koncem pozná věčnost ne čili zná celou mapu říkám od začátku na dokonce ale taky před začátkem a před a za koncem li známa a znalý položení zná údivu cestu a její umístění v unesu řek bych tak její postavení on se nezhlédne ve spáse pro sebe tu spásu nehledá pro sebe ano. Tento případ není zázrak o tom mluvil ne bez které zákon zákon který třebas o něho znají ale to zákon který lepšího se platný jakmile ztratíš sama sebe nalezneš lidově to je zákon žádný zázrak mistra zázrak tak se obracím k rozumu aby pochopil že to nahoře pochopit co tak jmeno že to odporuje zákonu lidské světa potože existuje celá škála zákonitostí a celá škála zdánlivě od sebe oddělených sfér. Každá ta sféra svou vlastní zákonitost jestliže něco z vyšší zákonitosti se projeví ve sféře nižší zákonitosti považujeme to za zázrak tak asi že ano ovšem je to jenom vyšší zákonitost která přetrumfla nižší zákonitost to přednost jo asi tak tady bylo řečeno že jak se zdá nezáleží na tom tedy to se dělá to jako dali zaujatostí se to dělá a myslím že toto mám potvrzuje ježíš kristus když tam se před ním složila ta prostitutka ne. A ti že ste to do společnosti řekli kdyby vám věděl to se mi mistr znáte se tak by se vůbec s nebavil ne a řekl z milosti protože hodně miloval jak to se vás povoláni víme ne jako prostitutka tak proto může býti spasena čili opravdu nezáleží na tom co člověk dělá ale jakou intenzitou to dělá na to dělal třemi velice intenzivně nechci omlouvat prosím vás prostituci to ne vůbec ne sebe dělat dobře tak je to výborné tak je to lepší než děláme špatně ale vona nebyla přesvědčená o tom že dělá špatně nová protože tehdy to byla prostituce zná jako donese prostituce v indii institucí to ne žádné neřestné řemeslo cestu ce protože pochopit to je oddán způsob myšlení ano čili pro nás toto tak úplně neplatí co tam ježíš kristus takle ukazuje okatě protože my si můžeme vybrat mezi dobrým a zlem a lépe je dělat dobře ne relativní dobro je lépe dělat než zlo že to by nám svědomí nemělo nechat dělat. Stačí tadyhle prosím mám otázku stačí tedy například tančit to je neutrální činnost která nikomu neškodí není dobra ani zlá ne a dělat to intenzivně stačí to ono to stačí k tomu abyste člověk dovedl přivedl do nějakého transu protože podnět k tomu aby tančil nebyl z nějaké vyšší sféry nýbrž on tačil tančil pro svou radost že zasta voni to není tak neutrální činnost anebo ti černoši tančí proto aby se dostali do transu jedině toto a ten trans není ničím jiným než stavem blaženosti ano ze kterého vycházejí velice osvěženi tože byli blažení a žilo tím takovou blaženost vůbec neposkytoval než právě ten tanec se utančili. Čili jestliže tady není podnět vyššího rázu tak každá činnost nevede nahoru nýbrž vede třebas k nějakému druhu transu ano ten trans nekončí poznáním věčného života to je prostě trans to omámení ano takže neutrální činnost ve člověk za to že běží čas a diví se že je večer nevede přímo k poznání boha. Nýbrž vede k nějakému uspokojení nějakému transu který způsobuje jedno kladné si člověk od sebe odpočine a umět si od sebe odpočívat jinak než spánkem je velice dobré protože člověk když musí být stále sám se sebou a jenom pro sebe žít tak se daleko dříve vyžije a unaví než člověk který si dovede od sebe odpočinout myslím že to umění od sebe si odpočívat je obecně známé ve všech oborech pak ve sportu a že to není nic špatného naopak doporučitelná věc. A jsou dokonce systémy například let indián to znali že tím sportem tím během se do míry zbavili sama sebe že upadli do toho ve kterém nacházeli poklad možná že ano že že tomu tak jak to tam ten indián říkal my hledáme poklad a to není zlato a chtěl se vám říct neutrální činnost jako taková obecně řečeno to nemusí být zrovna tanec že a neutrální se jako taková která nikomu neškodí nikomu neprospívá ale jsme na celý svůj život odkázání protože děláme neutrální činnost. Které otevře můžeme říct že je mravná nebo nemravná to nemůže prostě činnost proto to naše povolání třebas a známost to nemá nic společného ani negativně ani pozitivně na to činnost opravdu nás zbavuje sama sebe a to znamená dnešní společnost vybavuje člověka z něho samého a to je na chvályhodné že když ho učí to škola odosobňování takže on potom když se naučí v práci zapomínat na sebe jakoby to našel při koncentraci ano na duchovní věc. I když řezám dřevo mám se protože on dřevo nebo my se o to se vyspání kde by to že do tak house máme se znáte že řezám že je to jedno na to to je ta správná cesta ano to také krásně vysvětlil tím příkladem toho oráče tele mistr tomu žáku ukázal jako na největšího světce doby a ten žák se přišel na ni podívat těle vidět největšího mistra on se jde o na čerpal ona svolal všechno tak se ho to zákon eště troufal zeptat pane mně jisto řekl že jsi největším mistrem mezi duchovními mistry tak mně prosím řekni v čem to to je mistrovství spočívá no v tom že jsem oral. A on říkal no tak to jiný oslu taky a mistrem nejsou k to si při tom místě nesla na pána boha kolikrát si myslel na pána boha on říkal ani jednou a to musí tomu říká že jsi mistr on byl ten pohár naplno na na tom je úplně do vrchu naplněný vodou a říkal jdi vodtud tamhle k tomu stromu ale aby si neukápl a potom se ho zeptal neukápl si dobře myslel si na boha ne dyť jsem musel myslet na to abych neukápl aby to neukáplo no tak zrovna tak jsem myslel jenom na to že ořu ožil upevní přítomným okamžikem mistrovství všech mistrovství prosím vás vám říkám rozumíte život tam se rozvinout žijte intenzivně přítomným okamžikem o tom všichni mistři vědí že to nejlepší cesta k bohu a sto vůbec myslet na pána boha ale to cesta po všechny ty pro ty nevěrce ano. Ten ten to toho posedá ukazovat na takové jedno vysočině se jako ta orání nová se to školsky pojato to se mu to ramakrišnovi podařilo on na to nešel daleko byl prostý člověk a chtěl na prostých příkladech ukázat podstatu věci na těch se letch by to nešlo kdyby a třebas s výzkumnou činností třebas ukazovat to na bychom nosti tak by mu my tady ramakrišna nepochodil protože získá činnost kdybych ji prováděl nebo řešení nějaké technicky nějakého technického vědeckého problému a tak dále k tomu bych musel přizvat celou svojí technickou nebo vědeckou minulost. A musel bych mít na mysli cíl kam s tím mířím čili bych nemoh intenzivně žít jenom v přítomném okamžiku bych musel myslet na své zkušenosti musel bych je mít na mysli a musel bych mít na mysli cíl abych cílevědomě jednal v tom přítomném okamžiku proto například dejme tomu manželé krvi přitom že takhle intenzivně se věnovali výzkumu nepoznávali boha protože to nebyla tak prostá činnost jak ukazuje ramakrišna voni nežili oni žili intenzivně přítomným okamžikem ale s ustavičném ohle s okolním ohledem na minulost a budoucnost a to není osvobozující přítomný okamžik osvobozujícím způsobem v přítomném okamžiku. Čili proto může to být skvělá příprava prosím příprav možná pro někoho nepostradatelná protože je to třebas jeho povolání ale on musí přesto aspoň jednou denně se vrátit k vrcholu své možnosti to znamená dejme tomu vnitřní koncentraci musí mít nějaký vrchol a ten vrchol se musí kvalitativně lišit od jeho intenzivní činnosti po celý den ano a jestliže ta koncentrace na boha stejný charakter stejné intenzity jako ta činnost během dne tak to není vrchol ne nýbrž to je tatáž úroveň bez které se na které se nesetká s bohem na které neprorazí do věčnosti tak je vnitřní modlitba musí být vrcholně nad tím co dělal přes celý den u tohoto orajícího zasvěcence. Celý den to byla taková vrcholová činnost to byla modlitba a myslím že je ramakrišna se marně snažil těmito jednoduchými příměrami toto vysvětlit protože ježíš kristus tomu potřeboval symbolismus celého života aby to vysvětlil a vysvětlil to detailně to vysvětlil co to je činnost a ve všech fázích začáteční pokročilé i dokonalé jenomže jsme tomu dodneška neporozuměli a i když se to vysvětlí třebas podrobně tak ustavičně je vidět že tomu není rozumět neboť tam je to popsáno co ta činnost která vede ke spojení s bohem co co je co co to co to obsahuje co co ta její podstata. Když totiž musí to být modlitba neustálá jestliže bych třebas dělal dobré skutky tisíckrát za den tak tisíckrát za den nejenom přicházím k bohu ale také získáte odcházím od boha to je moc dobrá věc moc dobrá příprava ale není to modlitba neustále tihleti učedníci páně když přišli do služeb ježíše krista netoužili po tom pomáhat lidem. Oni toužili po tom pomoci sobě ke spáse vyvede konci světa tak to začalo ale on je měl k tomu aby konali zázraky aby pomáhali lidem protože on jim o nich chtěl naučit neustálé modlitbě a neustálá modlitba je vnitřní nicnedělání jinak se nedá neustálá modlitba uskutečnit jenom vnitřním nicneděláním o v tím že dali zázraky vnitřně nic nedělali protože oni se při tom nemuseli namáhat neni se musel na odevzdat do moci boží kterou je oděl ježíš kristus to znamená to nebyla moc jejich a von to pustil tao si museli být dobře vědomi že ani jeden zázrak sami neudělali že všechno ta moc boží která v nich žila čili on je učil nicnedělání on je učil pravé modlitbě která je ničím neděláním nic to pravá modlitba v duchu a v pravdě ovšem to nedělání nic vytříbí navrch podobu intenzivní činnosti upozorňuju vás to je ta těžkost toho výkladu která přede mnou tady stojí že intenzivní činnost na povrchu uvnitř být ničím nedělat nic nedělat ničím nedělání tedy ano. A bych to řek ještě časově že to být cesta z dění do nedění neboť podstata boží je nedění a podstata všeho stvořeného je dění a se musím tím děním dostat do nedění tak řekl ten tady určen svou povahou čl lidskou k tomu abych něco dělal to nemohu zapřít to nemohu přeskočit toho se nemohu zříct jinak jsem nepochopil smysl tohoto života my se z tohoto života je její dění aktivně se zúčastnit nějakého dění a za tím za tím děním se dostat do toho nedění. A to jsem vysvětlil na tisících stránkách prosím vás nechtějte abych to zase znovu vysvětloval je to mockrát vysvětleno z mnoha stran a v tomto posledním co jsem napsal o poslední dva to znovu vysvětleno protože se jsem nevysvětloval posmrtný život kvůli posmrtnýmu životu nýbrž kvůli tomu abych tam přes toto poznání okrajové celá te přivede zase k tomu poznání co to dostat se do nedění jestliže třeba. Jakákoliv sféra ve které funguje vědomí které funguje vědomí určitou frekvenci tak ta sféra ve která je základem všech sfér ostatních a kterou my načínáme bohem a je bez frekvence a proto je neděním když se něco děje tak to potřebuje určitou energii. Ten se tam spotřebovává která se tam taky rodí vydává protože do potřeboval v tom musí taky odněkud brát zůstávali tajemstvím jak může něco bez frekvence ze sebe ustavičně vydávat celou škálu sem dycky pomáhal laciným způsobem asi jako ramakrišna k tomu abych ozřejmil tento princip všeho bytí všeho bytí nejenom existencí frekvencí a to bez frekvence že stroj máli proto musí být pevně zakotven že ano kdyby nebyl pevně zakotven tak by nemohl něco vykonávat. A tak ten základna to ještě frekvence která je třeba k tomu kterou se za elektrická která je třeba k tomu byl on ten spojce pohyboval nahoře tam něco točilo a co si myslel ram eckhart o tom nic přirozenosti boží ano starověku věděli jak se oživuje automatismus dvě že neslyší způsob oživení automatismu dvě je strachem. Trapně vy tomu říkáte a proto celé zasvěcování které se dělo ve starověku do postavena umělém vzbuzování strachu o život toho který byl zasvěcován nic sme viděli nevím jestli tys to viděl si ne jsem tam to neměl čas ale viděli jsme zachoval se totiž zasvěcovací zásad mystery za kilometry vod pompejí i si obrázky aspoň z toho ne strachem věky li toho člověka jeho on začal být jistotu že jo který víta se ponese vzdala a sebe ne a tou chvíli mohl ke mistr do něho předat ze poznání veta nebylo vůbec pro to poznání to. On předává poznání a nazval ho potom zasvěcencem takovým způsobem e zasvěcen třeba celá sice vám a jiní pánové čem jaké to následky takovým způsobem byl zasvěcen patrně také pavel dříve než byl se ten ježíšem kristem když byl šavlem nebo saulem toto nemů živení automatismus dvě tojenom oživení automatismu by kdežto ježíš kristus tomu si životem mluvil o tom jak ho krmit jak pomíjí dýchat to ještě jednou zopakuju promiňte mně ale úpadek se protože se to poznáte okamžitě že to říkal padesátkrát na tom ve které fázi vývojové člověk. Jestliže je před narozením boha v člověku před narozením toho vědomí o vnitřní nesmrtelné duši vnitřně zde ne podstatě s v této fázi vývojové tak musí stylizovat život takovým způsobem jsem tutlal život ve sedmnácti let se najedl o nesmrtelné podstatě jsem zbavovat ta člověka k tomu myslí jsem ten který myslí a s tím za ten svůj život to znamená dělal sem to co jsem chtěl nýbrž to co jsem považoval za správné třeba mně to nešlo postu se jak se říká a to způsobilo že jsem dorostl vývojově do těch sedmnácti let a kromě věcí které jsem jmenoval jo velikých studni a to všecko tím souviselo. Tak to je první fáze nesmíte člověk sápat hned po druhé fázi když todleto nestrávil jesi se se taky viset že vás odsuzuju kohokoliv k tomu že k roste nacházíte před tou před tím zrozením v těch tam v tom v jeruza v tom betlémě že to budu k tomu že to nemůže nijak dotalo ne že se narodíte v betlémě vy jste se mu dal vy se vás teprve ne vy totiž můžete připravit tyto myš fázi cesty při tom není vším záleží na tom na důsledně děláte třebas to že dýcháte pro ten automatismus dvě to amen apagem sebe tomu říkám stylizujete svůj život tak sám sebe když se dokonale zapíráte ježíš kristus říká že to stačí že potom na jedno následovat ho to znamená uvědomovat si jeho cestu a jít po konkrétně jít po ale bez toho sebezapření se po vůbec nedá jít. A potom jakmile se v člověku zrodí ten ježíš to znamená člověk je si vědom že jeho podstata je nesmrtelná třebaže se nemůže ještě stýkat vono je to nemluvně ale o tom o tom jistotu tak tak musí být oddán svému okolí to to to dělal ježíš třicet let tím že byl oddán sem prostřední to znamená sice dostával do jordánu to znamená do další fáze bylo nebezpečné být oba svému okolí sem prostředí předtím dokud jenom stylizoval život že von nerozuměl se správné a co je nesprávné a neuměl rozeznávat. Schopnost rozumovat získá teprve tehdy se narodí bůh tak získává takovou schopnost rozdávat že může být oddán svému okolí a nedovím zkáza mravní nebo jiná že cením nehrozí to je ten rozdíl oproti první fázi a když to potom dělá neříkám ty dobře to jenom to ta jenom symbol ano tak ho ho že mu to samo jde samovolně dycky to na konci musí jít samovolně to samovolně do tak musí okamžitě od toho odstoupit jakoby nedělal jakoby se byl nikam nevyšplhal ne se otáčet nazpátek nás se třicet let odevzdávat ne rodině tomu že se nic sloužil než se být tesařem že kam moudrostí nad ostatní lidi a a takhle nesmím vyšlete ani se nerozloučí se svou rodinou a odejde do jordánu to znamená on se v této chvíli velice snadno odevzdá bohu velice sebe to připraven to je vývoj na to připraven to není žádný skok to dokonale připraven tím co předtím bylo. Takže je vám to doví že je synem mění božím než se bohu zalíbilo a teprve teď je načase aby zotročil svoje které předtím co možné a muselo mu sloužit tou poddaností rodině že se učil tesařem a tak dále kdyby ho byl zabil dříve kdyby byl odstranil z cesty dříve tak nemohl tu cestu dokončit tohleto rozvinutí života to nepochopili křesťané zapřu v jordánu když jsem vědomě synem božím mohu si dovolit apage satanas odejdi satane to znamená moje odejdi tam končila pro ježíše krista tak divy dělal ta nepravá kterou my potřebujeme do jordánu která vznikla na tomto světě a tam zanikla tam zanikla a nebyl potom co bylo u ježíše krista to bylo dělání toho co otec chtěl a k čemu mu otec dal sílu on za síly a ze své vůle nic nedělá ani se učedníky si nevybral ze své vůle do doby ze své vůle něco dělal ze své vůle šel do jordánu ze své nešel.

Download XMLDownload textWaveform view